Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
https://obrazki.elektroda.pl/4406282100_... https://obrazki.elektroda.pl/5083097500_...
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
Witam Kolegów. Mam pytanie o przewód paliwowy przy filtrze paliwa w zbiorniku. Chodzi o ten w kształcie litery U. Czy trzeba kupić taki wygięty, czy może wystarczy uformować ten kształt z prostego przewodu? Takiego wygiętego nie znalazłem. AI: Podaj proszę markę, model i rocznik pojazdu, o który chodzi – to pomoże dobrać odpowiedni przewód. BMW R1150R...
Obok bagnetu, to ten jedyny przewód do listwy.
Punkt numer 3.Wąż paliwowy dobrej firmy i wystarczą dwie opaski po jednej na końcu.Bo takie zakładanie dwóch jedna na drugiej to druciarstwo.
https://www.eurofrance.pl/przewod-paliwa... Dogiac zawsze można. Na hasło " przewód od wtrysku 2.0 HDi" google sporo wyników wypluwa
Wąż wytrzymał nawet nic mu się nie stało już cały odcinek wymieniłem na orginalny przewód dedykowany do Diesla i w odpowiedzi do pana który napisał że to samobójstwo itp. Mieszkam na wsi najbliższy sklep motoryzacyjny jest 30 km odemnie była sobota wieczór i to moje jedyne auto musiałem zaryzykować bo innego wyjścia nie miałem radzę nie oceniać tak...
regulacja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... warto sprawdzić/zrobić test szczelności, czy są nieszczelności komory korbowej np. uszczelka pod gaźnikiem, uszczelniacze wału. przewód paliwowy musi być szczelny. filtr musi być drożny. nalać świeże paliwko. ostatecznie podmiana gaźnika
Częstą przyczyną jest uszczelka korkowa pod klapką na korpusie pompy przykręcona dwiema śrubkami fi 6 lub pompka paliwowa nieszczelna.
Rozkuj to, wymień przewód elastyczny i zamontuj opaskę skręcaną
Mi też już trzy razy pękł przewód paliwowy firmy Fagumit i to w czasie jazdy . Pierwszym razem po ok 1,5 roku użytkowania wywaliło mi pół baku paliwa bo auto mam na lpg i awarie zauważyłem dopiero po zatrzymaniu się na światłach . Dobrze że się samochód nie zapalił bo jechałem z żoną i dwójką dzieci. Pomyślałem wtedy że mi się trafił może jakiś stary...
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Odkręć świecę i sprawdź czy jej nie zalewa ma być sucha jak masz szczelinomierz szczelina ma mieć 0.45mm. Z boku przy gaźniku masz filtr powietrza sprawdź czy go też nie zalewa w razie czego możesz go przeczyścić czystym paliwem a potem przedmuchać powietrzem pod ciśnieniem albo wytrzeć w coś aby był suchy. Sprawdź przewód paliwowy i filtr paliwa na...
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Przeczyść przewód paliwowy i wymień filtr paliwa.
Może sprawdzić rzeczy najprostsze, czyli czy przewód paliwowy i filtr są drożne.
Dla potomnych - pasek ma okolo 98 cm średnicy wewnętrznej. Przy moim napinaczu może mieć 1 cm więcej i też bedzie pasować ale żeby go zalozyć nie obejdzie się bez ściągania silnika z wózka. Od spodu w pierwszej kolejności nóż potem okrągły plastik i na koniec kołnierz pod którym mamy 3 śruby na imbusa 10. Warto mieć od razu klucz oczko lub nasadkę 13...
Skoro przed wymianą odpalał a po nie to trzeba zobaczyć czy podaje paliwo.Skoro po tej robocie nie odpala to duże prawdopodobieństwo że np przewód paliwowy nie jest dobrze podpięty.A user kkknc niech się tak nie spina ze swoimi uwagami.Ja próbuje się dowiedzieć więcej aby ewentualnie móc coś podpowiedzieć.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
sprawdź czy zaworek na wtryskiwaczu rozruchowym nie puszcza, odepnij przewód paliwowy i odpal
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Pompę łatwo sprawdzisz zdejmując przewód paliwowy z listwy wtryskowej. Jeśli działa to po przekręceniu kluczyka zacznie sikać benzyną. Tak będzie najszybciej.
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
Gdzie sprawdzasz na stole czy samochodzie? Możliwe że przewód paliwowy nieszczelny, możliwe że dmuchawa robi problem.
Magnetyzery z teorii służy do czegoś innego Słusznie. Magnetyzery slużą (jak sama nazwa wskazuje) do magnesowania jonów węglowodorów aromatycznych, co przyczynia się do 95 % oszczędności paliwa. :D :D :D Naprawdę zaś brak jakichkolwiek podstaw naukowych z zakresu fizyki i chemii, by oddziaływanie polem magnetycznym na paliwa węglowodorowe przyniosło...
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Poluzować przewód paliwowy zasilający. Delikatnie. Wyciekające paliwo wytrzeć szmatą. Pierścień zobaczysz na miejscu, nie ma sensu wrzucać zdjęcia, bo widać go od razu. Potrzebne szczypce do segerów.
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Jeśli pompka paliwa pracuje, świeca żarowa grzeje, to sprawdź, czy dochodzi paliwo do ogrzewania. Zdejmij przewód paliwowy przy ogrzewaniu, włącz urządzenie i sprawdź, czy pompka podaje paliwo. Prawdopodobnie "zamarzła" przy takich temeraturkach :D
Możesz go zaślepić, w zimie nie będziesz miał dodatkowego ogrzewania.
Leje z tego miejsca bo ewidentnie nie domyka ci zaworek. O ile dobrze pamiętam to w tym gazniku pływak jest bez iglicy (tak jak w polskim silniku Komarka), sam pływak naciska na zaworek, który jest oddzielnym elementem. Czy tak jest?? Dobrze pamiętam?? W celu sprawdzenia zaworka odłącz przewód paliwowy od kranika w baku. Odkręć pokrywe komory pływaka...
Jeśli pompa zapowietrzona to trzeba zdjąć przewód paliwowy zasilający na przepustnicy (do butelki) i w ten sposób odpowietrzyć. Kilkakrotnie przekręcać kluczyk na MAR - nie odpalać i powinno powietrze wyjść. Chyba że pompa zatarta
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Co tu tłumaczyć? Przewód paliwowy (tam gdzie masz filtr) zanurzasz w np w butelce z benzyną, a drugi przewód ( ten co idzie do gaźnika) zostawiasz tak jak jest. Poproś kogoś by dokonał rozruchu i sprawdź czy benzyna jest tłoczona do gaźnika.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Miałem podobny problem ze zbyt dużym spalaniem benzyny i znalazłem skorodowany przewód paliwowy pod podłogą z którego sączyło się paliwo. W tym aucie ponadto przytrafia się usterka zablokowanego automatycznego ssania.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
To wyglada jakby pompa była trafiona czy złe to rozumuje Dodano po 59 To wyglada jakby pompa była trafiona czy złe to rozumuje
Popuśc przewód paliwowy idący z pompy do lancy palnika i upewnij się ,że pompa podaje paliwo. Zakładam, że nie kręciłeś nastawami ciśnienia na pompie. Jeżeli pojawisię paliwo, idz dalej w kierunku dyszy. pozdrawiam
pompa, lub wtryski lub zasyfiony przewód paliwowy Dodano po 1 albo cos z komputerem
Przewody zasilające tak jak podałeś natomiast biały i czarny do regulatora temperatury.Czerwony do wyłącznika z wyłącznika poprzez diodę Led do załączania ogrzewania.Żadne części od eberspachera nie pasują do webasta.Do sprawdzenia nie musisz podłączać regulatora ogrzewanie wystartuje i będzie pracowało pełną mocą typowo do regulacji jest używana oporność...
No pod tym wiatrakiem właśnie znajduje się ten iskrownik. Ale kolego jeszcze istnieje coś takiego jak regulator napięcia. Jeśli już to akumulator po prostu nie jest ładowany. Znajdź sobie w internecie jak sprawdzić czy ów regulator jest dobry i dopiero kombinuj z magnetem;)
Przepłucz zbiornik paliwa,filtr paliwa wymień,objawy zamarzania paliwa, a najszybciej sprawdzisz podłączając na krótko silnik,do pompy wtryskowej podłacz przewód paliwowy i wsadz do banki,jeżeli siniki będzie dobrze chodził to wina leży po stronie paliwa które znajduje się w zbiorniku,ja dodaje do ON benzynę
Odlacz czujnik cisnienia klimy i spróbuj odpalić To nie w tym modelu . Parę lat młodszy . Pompa napewno daje paliwo? Też bym zaczął od tego przed kopaniem w rozrządzie , tym bardziej że jest prosty sposób - ściągnąć przewód paliwowy z rampy , zatkać kciukiem i włączyć zasilanie . Jak nie utrzyma ciśnienia palcem to znaczy że pompa sprawna . :D Jak...
jak je odczepić ? Odczepić, to Ty powinieneś się od prac na których się nie znasz! Co najwyżej, to możesz to rozłączyć, lub zdemontować filtr paliwa... Wydaje mi się że to sie trzyma na zatrzaskach jakiś Tak, są tam zatrzaski i je się ściska a nie "odczepia", następnie zsuwa z filtra. Przewód paliwowy nie powinien być naprężony w momencie ściskania...
Raczej nie znajdzie tam Kolega silnika krokowego. A silnik nie przerywa w trakcie jazdy, odpala bez problemu, nie ma zaniku mocy? Jeżeli przed pompą wtryskową jest przezroczysty przewód paliwowy to zobaczy Kolega czy nie ma tam pęcherzy powietrza. Jeżeli nie to raczej jest to kwestia kąta wtrysku elektrozaworu pompy wtryskowej lub samej pompy wtryskowej....
Dlatego ci napisałem że masz dokumentację A to jest święta Biblia montażu. Nawet jak nie umiesz czytać w tym języku to są tam pokazane obrazki. Co, gdzie i jak. Jest schemat hydrauliczny jak masz podłączyć podłączyć, jest schemat elektryczny jak masz podłączyć. Jest schemat mechaniczny pod jakimi kątami można to założyć. Jest schemat paliwowy jak masz...
2 -służy do wkręcenia specjalnego zegara w celu ustawienia zapłpnu;wartość na dzwigni gazu.Ten zaworek ma troche inne zadanie niż w pompach bosch i innych, tu ciśnienie jest wytwarzane przez pompkę w głowicy tłoczącej (dekielek między przewodami wtryskowymi)i sterowane jest zaworem upustowym -sruba skosna z tyłu pompy . A co do braku pompki recznej...
Witam ! Miałem taki sam przypadek , ale w TIPO . Przetarty był przewód[ powrotny] paliwowy idący do baku . Poszukanie nastręczyło dużo trudności , gdyż przewód przetarty był w rogu górnego prawego nakola . Był on ok. 1m. przed bakiem . Wymieniałem na kanale na przewód nowy . Może mój przypadek na coś naprowadzi :!: Pozdr. p
Oddaj auto do mechanika bo patrząc po tobie to nie masz zielonego pojęcia bo to najprostszy samochód jaki można sobie wymażyć . Proste sprawdzenie pompy odkręć przewód paliwowy ten z tyłu patrząc na wtrysk umieszczony na kolektorze ssącym .niech druga osoba przekręci zapłon powinno lecieć paliwo jeśli leci to sprawdzić ciśnienie 0,7 powinno być , jeśli...
Witam Pacjent Renault Clio II 1.4 8v. Uszkodził mi się przewód paliwowy na zdjęciu oznaczony pomarańczową strzałką. Czy byłby mi ktoś w stanie podać nr tej części, ewentualnie jaki przewód mam dokupić? Z góry dziękuję i pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/2428642200_...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Pacjent Hyundai Terracan 2.9 CRDi 2004. Objawy: podczas jazdy pękł przewód paliwowy w okolicy podgrzewacza. Podgrzewacz zdemontowany i zamontowany na krótko do filtra, od tego momentu problem z odpowietrzeniem - praca na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Odpowietrzałem też, odpinając kostki z wtrysków i luzując nakrętki na wtryskach z jednoczesnym...
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
Witam, może ktoś wie o jakim przekroju i z jakimi końcówkami idzie przewód paliwowy z baku do pompy paliwowej w mercedesie atego 1217l rok 2000. I czy jest to przewód gumowy czy plastikowy? Niestety sam nie mam jak tego sprawdzić, bo dopiero będe jechał po ww. auto, które ma właśnie pękniety przewód paliwowy ssący.
Ja dawałem w środek kawałek metalowej rurki. Z "uplastycznianiem" pełna zgoda chociaż 100 stopni to trochę za mało na niego. Można i opalarką byle rozsądnie. No i co ważne, rurka musi wchodzić z oporem a opaski skręcamy od razu, na gorąco.
Panowie mam może trochę głupie pytanie, którym z chyba tysiąca przewodów doprowadzane jest paliwo do "silnike" w SC 900 ??
Temat zamykam, rozwiązanie znalazło się w warsztacie elektryka. Uszkodzona cewka zapłonu.
Wężyk paliwowy - może być powrotny, albo zasilający do listwy paliwowej. Wymienić na odcinku na którym się wymienia. Od listwy do jakiejś złączki dać nowy przewód gumowy. Niektóre rzeczy trzeba będzie odkręcić. Nic nie sprawdziłeś, a na tacy chce wszystko.
Panowie podpowie mi ktoś gdzie mogę kupić przewód paliwowy do nagrzewnicy 251.03 ?
No chyba będę musiał się pobawić w druciarstwo. Spłukałem się na tarcze i klocki hamulcowe, więc jak można, to na jakiś czas bym tak zrobił, a później bym zrobił konkretnie. :) Mechanik mi wyliczył na ponad 200 zł. naprawę, a kawałek węża 10 zł. Tylko teraz moje pytanie, czym to uciąć? Bo szlifierką nie wiem, czy bezpiecznie. I czy trzeba spuszczać...
Dobrym wymiennikiem ciepła są spaliny które mają wysoką temperaturę już w pierwszych cyklach pracy silnika. Owiń przewód paliwowy spiralą wokół rury wydechowej i ściągnij całość bandażem termoizolacyjnym. Co nie zmienia faktu że do odpalania i tak musisz mieć drugi zbiornik bo w zimę już na takiej mieszance go nie odpalisz. Elektrozawór z całą centralką...
Ludzie myślcie trochę bo inaczej przyjdą tu ży, ży....żymianie i będą robili porządek. Masz typową usterkę dla tego silnika, przetarty przewód paliwowy na boku silnika lub za silnikiem. Teraz już rozumiesz dlaczego jak dobrze podpompujesz to chodzi normalnie, a po dłuższej przerwie nie odpala.
Może być urwany przewód zasilający zawór pompy, sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie do zaworu - jeśli nie to należy szukać przerwy. W przypadku pozytywnym należy wziąć pod wagę informacje ww. kolegów. Zawór paliwowy wkręcony jest pionowo do pompy, do którego podłączony jest przewód elektryczny.
Zagadka Mam ciekawą przygodę z płomieniem z delavana - podciśnienie Wystaruje - płomień jak marzenie .... Po kilku minutach płomień maleje i .... jak puknę w przewód paliwowy jest ok I tak w koło Co podejrzewacie?
To jest to oco sie pytałem dochodzi przewód paliwowy do urzadzenia obok swiecy i tam jest wsówka
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Kupiłem już z zapasem 3.2, 3.5 i 4 mm. W niedzielę mam nadzieję, że właśnie 15 minut mi to zajmie ;) Przewód paliwowy podciśnieniowy w oplocie będzie ok?
Nie widziałem nigdzie takiego tematu wiec pisze tutaj. Ostatnio uwaliłem przewód paliwowy w swoim a3 8v 2.0 tdi CRB. zniszczona została złączka o nr PA12GF30 4. Czy wie ktoś może czy musze wymienić cały przewód paliwowy czy wystarczy sama złączka? Jeśli tak czy konieczne jest sciąganie baku? Wszelkie informacje na ten temat bardzo by mi pomogły. Pozdrawiam
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Ja bym sprawdził ledem czy jest sterowanie na wtryski podczas niepalenia i jeszcze dałbym wtryski do sprawdzenia miałem 2 przypadki z zawieszonymi wtryskami, można by było wyjąć chociaż jednego na zewnątrz i podłączyć przewód paliwowy i podpiąć kostkę do cewki i zobaczyć czy daje paliwo. Można zrobić dwierzeczy na raz wyjąć wtrysk i popodpinać co napisałem.
No tak. Faktycznie wtedy ściągałem przewód paliwowy z filtra. Muszę sprawdzić jeszcze raz.
Nowe uszczelki są w gaźniku . Przewód paliwowy ok cięgła są ok . Ale on faluje od razu po odpaleniu . Lewego powietrza nie zaciąga jeszcze sprawdzę regulator obrotow
Podawaniem plusa na przycisk nic nie zdziałasz poza uszkodzrniem przycisku i modułu na silniku szyby. Zabezpiecz plus na rozrusznik, alternator, podłącz akumulator, zaslep przewód paliwowy i śmiało włączaj zapłon, nic się nie stanie
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Panowie, macie jakiś patent jak wyprofilować przewód paliwowy pod kątem 90 stopni, żeby zachować jego średnice i żeby się nie rozszczelnił przy złączce tak jak na zdjęciu? Do złączki parę centymetrów. https://obrazki.elektroda.pl/9074481800_... https://obrazki.elektroda.pl/5991896900_...
https://obrazki.elektroda.pl/3520700400_... https://obrazki.elektroda.pl/3520700400_...
nieszczelny przewód paliwowy
po pierwsze sprawdź czy przy próbie startu dochodzi paliwo. po prostu zdejmij przewód paliwowy z króćca urządzenia. Jeśli nie dochodzi sprawdź linię paliwową. Jeśli dochodzi a nie odpala to prawdopodobnie palnik do wymiany.
Witam, W tym modelu,o ile dobrze sobie przypominam to nie ma uszczelniacza przewodu paliwowego w przelotce zbiornika paliwa, i aby dobrze uszczelnić i zapobiec ewentualnym przeciekom paliwa konstruktor przewidział wciśnięcie oraz montaż przewodu o większej średnicy niż otwór w zbiorniku paliwa. Przewód paliwowy jest na tyle elastyczny że nie ma z tym...
Nie ma tam uszczelki . Jesteś pewny że to połączenie przewód paliwowy - nypel, a nie nypel-wtryskiwacz ? Możesz kreda obsypać i bardzo często zaglądać aż się miejsce uwidoczni
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Ten 2 chyba jest wejsciowy a 1 wyjściowy
Sprawdź jeszcze czy pompka czy tranzystor w module. Moduł ok. pompka normalnie "cyka" ale nie pompuje paliwa. Na szczęście to tanie rzeczy. Nic mi to nie daje, pompek różnych mam kilkanaście ale wszystkie na 24V niestety. Na razie wyczyściłem zbiornik i przewód paliwowy i spróbuję odpowietrzyć.
wymiana kranika i przewodu Gdzie można zakupić przewód paliwowy ? (Pytałem w sklepie motocyklowym na Nowolipki 15, niestety nie mieli)
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
1. Zapodaj screen z wartościami wszystkich temperatur na zimnym silniku bez odpalania po nocy. 2. Zapodaj screen z wykresem kąta wtrysku na gorącym oczywiście. 3. Wymień przewód paliwowy gumowy który łączy przewód nieelastyczny z króćcem na pompie. 4. Wymień zaworek na filtrze paliwa, wymieniając przy tym przewody gumowe.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Gates 6mm, długości nie znam.
Witam, mam problem z układem paliwowym silnika Perkins 6-cyl. w kombajnie Class Senator, mianowicie gdy zasysa paliwo z zbiornika, to po pół godziny, może godzinie, gaśnie. Dopiero po przepompowaniu odpala i znowu. Ale gdy paliwo zasysa z bańki, nie ma żadnych problemów, może chodzić cały dzień. Pompa paliwa była kilkakrotnie regenerowana albo wymieniana...
Nie ma już kondensatorów,chincole mają CDI. Jw. sprawdź czy brakuje iskry czy paliwa.Skontroluj też luz zaworowy,bo jak się nagrzeje to zawory modą się nie domykać. Doraźnie możesz po zgaśnięciu nacisnąć na starter i będziesz czuł czy spręża. Weź ze soba drugą świecę i jak zdechnie to przepnij fajke pod nią i zobacz czy ma zdrową niebieską iskrę. Zdejmij...
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Pompa elektryczna w zbiorniku powinna pompować paliwa do komory silnika. Powinno być ją słychać przy przekręceniu kluczyka. zdejmij przewód paliwowy zasilający filtr paliwa i podłącz go do bańki i sprawdź czy się napełni po przekręceniu zapłonu lub po próbie uruchomienia silnika
Jeśli chodzi o gaz to nie musisz się niczego obawiać spokojnie możesz odciąć elektrozawór (nic nie wybuchnie, bo gaz nie popłynie). Zdecydowanie natomiast odradzam ingerencję w instalację gazową po przez montowanie elektrozaworów dodatkowych. Chyba, że masz doświadczenie i umiejętności żeby połączyć tak ucięte rurki by były szczelne. To się tyczy gazu,...
Zanim wymienisz sprawdź ciśnienie paliwa. masz lpg i może pompa już nie daje takiego ciśnienia paliwa, tak samo filtr może być zapchany bo benzyna cały czas krąży i wraca do baku. Kiedyś miałem tak u siebie że pękł (rozpuścił się i na opasce tracił) przewód paliwowy w baku i ciśnienie na wtrysku było max 0.2 bara . Na jałowych jeszcze jakoś pracował...
Skąd wiedziałeś, że mam 93 rocznik? Nie jest przewidziane do wymiany, dlatego się was pytam o pomoc. Gdy dmuchałem w przewód paliwowy i miałem gaźniki do góry nogami, to nowy zaworek nie przepuszczał, ale jak dmuchłem kompresorem, to zaczął. Nawet jak później dmuchłem ustami i żeby znowu trzymał, to musiałem go zalać paliwem. Czy jest to normalne?
passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy
sprzedam dozymetr whirlpool uszkodzić rezystor aster czujnik temperatura
Homelite F2020 - Czy to dobra podkaszarka? Ryobi R18CS Circular Saw NTC Thermistor Location, Specs, and Faults in ONE+ Battery Packs