podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
Proponuję wymontować przewód podciśnieniowy-kolektor-serwo łącznie z zaworem zwrotnym(przy serwie) Prawdopodobnie zaniczyszczony i ciężko działający zawór lub zaniczyszcz.przewód.
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
wypadł przewód podciśnieniowy przy kolektorze wydechowym
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
skoro wyciągając przewód podciśnieniowy kolektor-serwo słychać było syk tzn że zaworek jest sprawny. Chociaż wiem że w renówkach była kiedyś akcja techniczna polegająca właśnie na wymianie przewodu podciśnieniowego ale to było w silnikach 16V a nie piszesz jaki ty masz silnik. Taką próbę trzeba przeprowadzić po nocy kiedy ciśnienie może ujść przez zaworek...
Serwo nie jest uszkodzone? Objawy wskazywać mogą na zmienne ciśnienie w układzie wspomagania, ewentualnie masz uszkodzony przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa. Powodzenia :shocked!:
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Proponuję sprawdzić działanie funkcji CUT OFF. Prawdopodobnie coś z czujnikiem. Albo załamany przewód podciśnieniowy z kolektora ssącego.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Sprawdź jescze raz podstawę wtyrsku, przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa i serwo. Wygląda na to, że ciągnie "lewe" powietrze. Pozdrawiam
Przewód podciśnieniowy z kolektora dolotowego do czujnika podciśnienia (MAP). Jakakolwiek nieszczelność w układzie dolotowym może powodować ten błąd, dodatkowo pęknięty przewód do MAP będzie powodował nieprawidłową regulację KWZ.
Pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym powinien sporo wyjaśnić. Przy okazji zdejmij przewód podciśnieniowy idący z kolektora do serwa i zaślep króciec w kolektorze - czy obroty biegu jałowego się ustabilizują?
Sprawdż przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwo hamulców oraz czujnik położenia przepustnicy.Nieszczelny przewód jest odpowiedzialny za słabą skuteczność hamulców i gaśnięcie samochodu podczas hamowania oraz falowanie obrotów na biegu jałowym .Żle wyregulowany czujnik powoduje że samochód może gasnąć podczas hamowania.
Witam. Podczas demontażu kolektora i przewodów podciśnienia, wyłamałem króciec/plastik na który jest podłączony przewód podciśnieniowy idący z kolektora do zaworu podciśnieniowego. Skleiłem i powinno być ok, gorzej jednak jak tak nie było. Czy jest ktoś w stanie to potwierdzić aby rozwiać wątpliwości? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Cześć. Pytanie jaki przewód podciśnieniowy odłanczaleś? Jeżeli przewód od parownika do kolektora ,to masz instalację podciśnieniową i nie powinno się jej montować do twojego samochodu. Jeżeli masz jednak zamontowany taki parownik tzn. podcisnieniowy to na 99% masz uszkodzoną membranę czujnika w parowniku. Antek
Masz podłączony przewód podciśnieniowy łączący kolektor z reduktorem? Chyba powinien być tu: https://obrazki.elektroda.pl/8247487100_... Szkoda, że membrana mocno przylegała i nie dało się jej zdjšć bez zniszczenia Skoro się rozleciała, to była już od dawna do niczego i to było przyczyną awarii reduktora. Nic, że była cała, ale była...
Sprawdż przewód podciśnieniowy łączący serwo hamulców z kolektorem ssącym
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Dzięki. Tzn, że sonda pokazuje mi prawdę. Czyli mieszankę ubogą. Tylko podczas szybkiego dodawania "gazu" na chwilę przechodzi w stan wysoki (mieszanka bogata). Nie ma charakterystycznego dla sondy lambda przebiegu. Samochód jeździł przez jakiś czas na rozszczelnionym układzie dolotowym. Przegryziony został przez kunę przewód podciśnieniowy od kolektora...
zdejmij przewód podciśnieniowy z reduktora który idzie od kolektora i go zaślep od strony kolektora. I testuj.
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
Silniki DTL DTI i DTH momentalnie wyczuwają zaślepiony zawór EGR. To tak jak byś zdjął przewód podciśnieniowy z zaworu na kolektorze ssącym , czy zaślepiony czy odłączony a ECU wykryje błąd P0100 :-) Nie polecam tego rozwiązania. W starych silnikach się sprawdzało, bez przepływomierza.
Sprawdz przewód podciśnieniowy z reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego.Lubi spadać.
A to auto w które wkładasz ten silnik ma Servo? Pisałem o tym w poście wyżej. Podłącz ten przewód do serva. Każde auto benzynowe ma zasilanie serva podciśnieniem z kolektora dolotowego. Sprawdź to u siebie. Dodano po 1 Tak o ten przewód mi chodzi który zaznaczyłeś.
Posprawdzaj dobrze przewody podciśnieniowe i przewód gruby gumowy który dochodzi do kolektora z lewej strony. Pozdrawiam.
Witam. Profilaktycznie posprawdzaj szczelność układu dolotowego (tzn. Przewody podciśnieniowe podłączone do kolektora. np.: przewód od serwa, regulatora ciśnienia paliwa itp.) przez nieszczelności w ukł dolotowym silnik zasysa tzw. "lewe" powietrze co może być przyczyna wystrzałów.
Witam. Miałem ten sam problem z falującymi obrotami w moim Peugocie. Okazało się że przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, (łykał lewe powietrze) i mechanizm biegu jałowego świrowł. Sprawdź wizualnie szczelność przewodów podciśnieniowych, zwłaszcza w pobliżu kolektora dolotowego, mają one tendencje do przecierania się pod wpływem drgań silnika. Powodzenia
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
A do czego dochodzi przewód podciśnieniowy sterujący siłownikiem ?
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
Skoro pracuje na gazie to czujnik wału w porządku będzie. Może być wina silnika krokowego który stabilizuje pracę na jałowym biegu ale to tylko domysły. Także czujnik tzw MAP i jego połączenie przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym ma bardzo duże znaczenie do pracy na benzynie. Bez diagnostyki komputerowej i podejrzeniu parametrów "na żywo" można...
Gaz przedostający się do kolektora w trakcie postoju daje takie właśnie objawy. Ale najczęściej to wtryskiwacz robi się nieszczelny. Zaraz po wyłączeniu silnika zdejm przewód, który łączy kolektor ssący z komorą podciśnieniową reduktora i końcówkę wężyka posmaruj np wodą z mydłem. Jak będzie rósł pęcherzyk to reduktor, jak nie to wtryskiwacz. Aha, pozycja...
Ta "gruszka" to regulator ciśnienia paliwa. Wskazany przewód podciśnieniowy reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
To jest Polonez z układem wtryskowym Abimexa. Sprubój w pierwszej kolejności dokręcić przewód podciśnieniowy od serwa na kolektorze ssącym.Jeśli to nie pomoże to znajdż gniazdo diagnostyczne schowane jest za wykładziną pod schowkiem po stronie pasażera i zmostkuj w nim AiB potem przekręć kluczyk na zapłon i zczytaj kod migowy wyświetlany przez lampkę...
Skoro masz pstryczek do wzbogacania mieszanki przy uruchamianiu silnika to masz reduktor podciśnieniowy,sprawdz cienki przewód idący od reduktora do kolektora ssącego.
Witam --- jeżeli trafnie myślę który to model silnika -- to sprawdz przewód podciśnieniowy od serwa mocowany na scianie grodziowej i skręcający do kolektora ssącego (czy nie obluzowany w serwie . nie przetarty lub załamany po długości ) i teraz najważniejsze przewód ten wchodzi do kolektora ssącego przytrzymany zatrzaskowo na tym przewodzie jest oring...
poco wrzuciłeś zdjęcie ze zdjętym przewodem podciśnieniowym kolektora i egr, wymieniałeś przetwornik ciśnienia ( łączyłeś rurki przy przetworniku ) wszędzie tam gdzie zbiera się olej przy rurach dolotowych tam jest nieszczelność choć może być taka niewielka że nie wpływa na osiągi
Spróbuj tę rurkę od podciśnienia czymś zaślepić i zobaczysz czy silnik będzie inaczej pracował. U mnie od kolektora do parownika idzie przewód podciśnieniowy, z czasem sparciał i popękał. Objawy miałem takie same jak Ty. Po wymianie silnik zaczął pracować tak jak powinien.
Jak już to kolektor ssący!- kol. bolero. Faktycznie, (jak któryś z kolegów napisał) przyczyną może być zasysanie fałszywego powietrza począwszy od filtra powietrza po kolektor ssący.Radziłbym również sprawdzić przewód podciśnieniowy wraz z regulatorem podciśnienia - zespolonym z aparatem zapłonowym.
A kolektor ssący, uszczelki itp sprawdzałeś? Zaślep przewód podciśnieniowy idący do wspomagania hamulców i sprawdź.
Warto sprawdzić czy może reduktor gazu nie przepuszcza (jest nieszczelny) i gaz dostaje się przewodem podciśnieniowym do kolektora . Wtedy ciężko odpala za pierwszym razem ..
Mam pytanie, po wymianie uszczelki pod głowicą przez mechanika nie został podłączony przewód podciśnieniowy wychodzący z kolektora ssącego przy trzecim cylindrze patrząc od przodu, silnik pracuje nie równo po zaślepieniu tego przewodu pracuje lepiej, proszę o pomoc gdzie on ma być podłączony, przewód ten jest dosyć długi.
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
Nie wiem jak to jest w Twoim aucie, ale normalnie poznać można po cienkich rurkach gumowych od podciśnień, idących do tego MAP sensora z kolektora koło przepustnicy. Z kolektora wychodzi przewód podciśnieniowy i wchodzi do evaporative emision (EVAP) canister purge valve (nie mam pojęcia co to za czujnik). Ale czujnik Map sensor, a ten czujnik to dwa...
Zaślep EGR, ale ten przewód podciśnieniowy co do niego wchodzi, po prostu wkręć tam małą śrubkę - w przewód nie zawór. I sprawdź wszystko od zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej (pod kolektorem wydechowym), do - a zwłaszcza trójnik pod cewką - często się zasysają - )( - o tak :)
Na początek sprawdź szczelność kolektora dolotowego powietrza i kolektora wydechowego oraz przewodów podciśnieniowych wspomagania. Proponuję aby ktoś naciskał hamulec na uruchomionym silniku i słuchaj czy nie słychać ssania. Podobny objaw miałem gdy przewód podciśnieniowy był niedokładnie dokręcony opaską (utrata sprężystości). Powodzenia
Witam - sprawdź czy przewód od kolektora ssącego do serwa nie jest pęknięty lub nieszczelny i tak samo ten drugi podciśnieniowy cieńszy
Witam, problem polega na tym że była czyszczona zmienna geometria, teraz samochód wcale nie ma siły i wyskakuje taki błąd. Czy jest to możliwe że zatkany jest katalizator i na tej podstawie jest ten błąd ? Znalazłam takie odpowiedzi, jednak chciałbym wypowiedz kogoś kto już miał do czynienia z tym dokładnie silnikiem. Oto podpowiedzi: Problem z przerwą...
Przez przewód podciśnieniowy będzie ubywało? Zaskoczę Cię, sprawne wtryskiwacze w takim aucie nie puszczają. Odcięcie pompy tu pomoże? Nie no, ja tu zaraz na zawał padnę... Nie wiem jak w Almerze. W VW podpinałem manometr i niestety zaskoczę Cię tam spada. Nie pamiętam ile ale spada. Dodano po 1 Przez przewód podciśnieniowy będzie ubywało bo zassie...
sprawdź przewód podciśnieniowy na listwie wtryskiwaczy od regulatora ciśnienia.może padła mębrana i leje się paliwo bezpośrednio do kolektora.
Z kolektora dolotowego wychodzi cieni wężyk podciśnienia pod gaźnikiem i idzie do sensora z prawej strony silnika na nadkolu
przy gazniku jest czujnik położenia przepustnicy i elektromagnetyczny zawór wolnych obrotów, oddzielny bezpiecznik pod plastikową osłoną na lewym nadkolu. Warto to sprawdzić. Sprawdz cienkie wężyki podciśnieniowe i gruby gumowy przewód co idzie od kolektora ssącego do plastikowej puszki koło filtra powietrza.
Obsada pompy ma mocowanie na dwóch śrubach w "fasolkowych" otworach. Można przestawić pompę bez wyciągania o kilka stopni. Trzeba tylko przewody paliwowe odkręcić by nie hamowały a po przestawieniu na nowo je dogiąć. Jak to jest pompa z podciśnieniową listwą startową to może nie działa listwa, albo przewód z kolektora ssącego jest gdzieś przetarty.
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Z tego opisu wnioskuję, że w kolektorze dolotowym panuje różne podciśnienie (w zależności od położenia przepustnicy). Czyli przewód podciśnieniowy ma wpływ przy jakim ciśnieniu zawór ma zrzucić nadwyżkę paliwa?
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Sprawdz w pierwszej kolejności wszystkie przewody podciśnieniowe i szczelność kolektora.
Mają i to dużo, wspomaganie hamulców jest "zasilanie" podciśnieniem wytwarzanym przez pracujący silnik w kolektorze dolotowym. W razie powstania nieszczelności (uszkodzone serwo, pęknięty przewód podciśnieniowy) silnik może tą drogą zasysać dodatkowe powietrze, poza przepustnicą.
Na próbę odłącz od kolektora ssącego przewód zasilający serwo hamulców, zatkaj otwór, sprawdź również przyłączenie i szczelność innych przewodów podciśnieniowych sprawdź jak wtedy pracuje silnik. Czasem wystarczy psiknąć w podejrzane nieszczelne miejsce samostartem.
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
To ja ci coś dodam od siebie na podstawie tego filmiku. Sprawa pierwsza - czas wtrysku, jest zbyt duży bo ponad 2x na czas benzyny. Źle. Przy prawidłowym montażu i wyregulowaniu powinno być około 20% więcej względem czasu wtrysku benzyny. Ale to nie przyczyna tylko efekt. Na początek zobacz co ci się dzieje, jak przełączasz z gazu na LPG. Praktycznie...
I PROSZ O PORADE - ( SKRZYNIA AUTOMAT) GDY PODŁĄCZYŁEM PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY BIEGNĄCY Z JAKIEGOS UŻĄDZENIA ZNAJDUJĄCEGO SIE KOŁO POMPY PALIWOWEJ ( DO KOLEKTORA SSĄCEGO POD ROZDZIELACZ W PRZEWODZIE BIEGNĄCYM DO WSPOMAGANIA CHAMULCÓW) PO UROCHOMIENIU SILNIKA PO OKOŁO 5-10 MIN ZAPALA SIE I PULSUJE LAMPKA ( ZNACZEK JAK SIE W TEJ SKRZYNI WŁĄCZA SPORT) WTEDY...
Nie wiem czy nie łapie 'fałszywego powietrza". Sprawdz wszystkie połaczenia przy kolektorze ssącym. Może przetarty jest któryś węzyków. Miałem podobny problem w Vectrze. Przyczyną był pęknięty przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego. Pozdrawiam
Witam. Moja Alfa 146 rozwija prędkość max tylko 140 km/h. Przyspieszenie do setki raczej w normie - ok. 12-13 sekund. Po wstępnych oględzinach silnika zauważyłem, że do przepustnicy od spodu podłączony jest przewód, który zwyczajnie zwisa gdzieś na dole. Wg mnie jakiś ciśnieniowy/podciśnieniowy, ale gdzie ma być podłączony jego drugi koniec? Załączam...
Wypadało by sprawdzić jeszcze zawór podciśnieniowy paliwa a zwłaszcza przewód (wężyk) podający podciśnienie na zawór. Zdjąć z kolektora ssącego i zassać ustami, paliwo powinno zacząć cieknąć z wężyka dolotowego do gaźnika. Przy złych luzach na zaworach są trudności przede wszystkim z odpaleniem ale jak już "zagada" to jakoś tam chodzi, ja ustawiam po...
Sprawdź serwo i przewody podciśnieniowe, oraz szczelność kolektora dolotowego. Obroty nie skaczą?
to nie silnik krokowy najprawdopodobniej lewe powietrze albo jakkolwiek podparta przepustnica.Zobacz czy przewody podciśnieniowe pozakładane na kolektor.
pewnie łapie lewe powietrze sprawdz przewody podciśnieniowe do kolektora Dodano po 4 zapomniałem a rura sąca od przepływomierza nie jest dziurawa
Dzięki za odpowiedź. Proszę jeszcze o te rysunki komory, dokładnie mam trochę problemów z przewodami podciśnieniowymi od serwa i kolektora dolot. Pozdrawiam wszystkich!
Powinno pomóc wymiana świec , ale sprawdź czy masz dobrą kompresję bo może się z darzyć ,że zawór np.ssący będzie przepuszczał i wtedy powoduje zapalenie mieszanki w kolektorze. Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnieniowe w kolektorze być może po strzale wyskoczyły. Zapal silnik i wyjmij po kolei kabel ze świecy ,który ci gar nie pali silnik wtedy...
Sprawność ABS nie ma wpływu na wspomaganie hamulca, z całą pewnością jest coś nie tak z podciśnieniowym układem serwa pompy hamulcowej. ściągnij przewód i zobacz, czy w czasie pracy silnika kolektor ssie, gdzieś się mogło zapchać, bądź jest jakieś pęknięcie wężyka, lub membrany serwa. ABS ma odrębne zasilanie, jeśli nawet nie działa poprawnie, hamulce...
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
ściągnij przewód podciśnieniowy z parownika zobacz czy nie ucieka gaz. Ja u siebie tak miałem w accordzie odpalał po 4 sekundach,zalewał się gazem przez podciśnienie prosto do kolektora leciał gaz.Oczywiście winny sam reduktor a dokładniej membrany już przepuszczały
kolego z tego co napisałeś to można wywnioskowac awarię reduktora a mianowicie; po tym jak słyszysz stuknięcie elektrozaworów to gaz dostarczany jest do listwy wtryskowej ale ta dopiero zaczyna pracowac przy temp przeskoku czyli u ciebie 30 stopni, jeśli w reduktorze padanie membrana to gaz zaczyna płynąc przewodem podciśnieniowym z reduktora do kolektora...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Dobrze, zapal samochód i jak stoisz w miejscu to wduś hamulec gwałtownie i mocno i zobacz czy wtedy zgaśnie. Jeżeli w serwie będzie mała nieszczelność to tez będzie działało wspomaganie, ale silnik będzie łapał lewe powietrze tą dziurką. Obejrzyj wszystkie przewody podciśnieniowe od kolektora ssącego, zwracając uwagę na łączeniach. Sprawdź też czy filtr...
podobny przypadek mialem w reno laguna 18 16 v okazalo sie ze zasysa gaz poprzez przewod podcisnieniowy od reduktora gazu i po zgaszeniu silnika kolektor wypelnial sie gazem i poprzez zbyt bogata mieszanke trzebabylo dlugo krecic az go przedmuchal
Sprawdź szczelność przewodów podciśnieniowych w okolicy kolektora/gaźnika. Najpierw doprowadź go do sprawności na benzynie, dopiero potem zabieraj się za regulację LPG. Tak na marginesie - LPG w CC700 to już niezły akt desperacji ;)
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Błąd, to na 4 cylindrze coś się dzieje nie tak, a konkretnie to stawiał bym na dziurawy przewód od serwa. Wszystkie przewody podciśnieniowe wymieniałem i także ten do serwa a dokładnie to jego częśc tą przy samym kolektorze ten gumowy łącznik. A jeżeli swiece są na czarno to znaczy że cos jest nie tak bo wszędzie uczą ze jak dobrze przebiega spalanie...
Witam. Lanos jak w temacie. Mam pogrzebany przez "fachowców" silnik. Na początek chciałbym się dowiedzieć gdzie ma być podłączony przewód ciśnieniowy od regulatora przepustnicy (taka gruszka przymocowana do kolektora dolotowego). Wychodzi z niej wężyk, lecz jest w pewnym momencie urwany i nie wiem w którym miejscu ma być podłączony. Jeżeli zna ktoś...
pytanie jak byście podłączyli podciśnienia w silniku i jak zwiększyć moc takiego czegoś Nijak, bo nie mają tam już racji bytu. jak zwiększyć moc takiego czegoś Dokładając paliwa na pompie i ciśnienia na turbinie. Ogólnie trzeba by zrobić sterowanie LDA i cisnieniem turbiny jak było w AAZ, czyli Przewód od kolektora ssącego do LDA, a drugi z muszli...
Gdzie masz podłączony przewód podciśnienia który w polonezach szedł z gaźnika do aparatu zapłonowego? Przewód ten jest podłączony od gaźnika do aparatu zapłonowego i słurzy do podciśnieniowego wyprzedzania kąta zapłonu. Na kolektorze ssącym pod gaźnikiem od strony aparatu jest tłoczek i od niego wychodzi wężyk który jest zaślepiony, z tego co sie doczytałem...
witam mam problem z odnalezieniem czujnika cieczy chłodzącej w avensis 1.6 4A-FE.przy obudowie termostatu są dwa czujniki jeden termiczny od włączania wentylatorów chłodnicy,drugi nie wiem od czego jakieś dwie rurki podciśnieniowe wychodzą jedna idzie do kolektora ssącego druga do zbiornika,recyrkulacji.czujnik temperatury powinien być na jeden przewód...
Problem w układzie odprowadzenia par paliwa. Zwykle jest on zrealizowany w ten sposób: opary paliwa z baku idą sobie rurką do zbiornika oparów. W zbiorniku oparów (czarna puszka sporawa, zwykle w nadkolu umieszczona) jest węgiel aktywny w którym się opary pochłaniają. jak silnik pracuje, to ten zbiornik oparów jest raz na jakiś czas na niezbyt długo...
a co to jest ten Lewy luft?? bo nie mogę znaleźć sensownej odpowiedzi. Określ sie chłopie wpierw czy wolne obroty masz za małe czy za duże, to tak na początek. Dalej - możliwe że silnik ciągnie fałszywe powietrze gdzieś poniżej przepustnicy - mozliwe że masz nieszczelne serwo, przewód od serwa lub któryś z wężyków podciśnieniowych, albo tak jak Goldwinger...
cinekk2 ty lepiej zmień gazownika bo ten chyba nie wie co mówi i robi , prawdopodobnie teraz to ty masz coś z rozdzielaczem (o ile tam cos nie opatentowali to tylko brudne szczelinki ) jest jeszcze taka możliwośc ,że z reduktora przez podciśnienie idzie gaz i się po prostu przylewa na wolnych obrotach, sprawdz też przewody podciśnieniowe z reduktora...
Kod 33 - nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym MAP. Sygnał czujnika ciśnienia odpowiada wartościom przekraczającym 84kPa. Przyczyna: uszkodzony czujnik, wadliwe jego podłączenie elektryczne lub niesprawny przewód podcisnieniowy łączący czujnik z kolektorem (zatkany lub nieszczelny)
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
przewód podciśnieniowy podciśnieniowy przewód przewód kolektora
radio alpine schemat hamulec grzać baterie rowerowe połączenie
Opinie o kondensatorach MKT ERO w audio i elektronice Kod dostępu i błędy pieca Bio Lux - jak je rozwiązać?