Tu masz to opisane: http://www.wolff.zabrze.stk.net.pl/TicoC... A tu więcej o silniku: http://www.wolff.zabrze.stk.net.pl/TicoC...
przewod ten jest podłaczony do rury wlewu oleju z boku rury jakies 8cm od korka wlewu masz wystajacą koncowke
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
Servo najlepiej sprawdzić , wypinając od niego przewód podciśnieniowy i jego chwilowe zaślepienie , nie koniecznie przy samym "bańce".
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Sprawdź przewód podciśnieniowy do sterowania załącznika turbiny.Wg tego co napisałeś to powinna być przyczyna.
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
Nie ma pompki, podciśnienie idzie od silnika (benzyna) lub od Vacum-pompy (diesel) Jest to kabel chyba szary z paskiem o ile mnie pamięć nie myli. Zaworek pod siedzeniem zawiera prosty układ czasowy, że nawet po krótkim naciśnięciu przycisku zaworek przełącza na ok. 5-7 sek żeby nastąpiła prawidłowa reakcja pneumatyki. Sprawdź: Czy przewodem podciśnieniowym...
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Ale rzeźbicie. Przecież ten silnik z tego co się orientuję "można wymigać", po co więc na ślepo wymieniać nie wiadomo ile czujników? Co do map sensora, odepnij przewód podciśnieniowy idący do niego, zobaczysz czy będzie różnica - na prędkość obrotową biegu jałowego nie ma on jednak widocznego wpływu, jedynie na spalanie.
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Próbowałeś ustami zassać powietrze wężykiem od podciśnienia? Otwiera się wtedy?
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
Witam!!! Mam problem z obrotami w mondeo! Na zimnym silniku troche skaczą nieraz nawet gaśnie Na ciepłym jest troszke lepiej to znaczy nie gaśnie ale można zauważyć minimalne wachana. Przy jeżdzie na luzie np przy dojerzdzaniu doświateł obroty są na poziomie 1000-1200 Przy zatrzymaniu Spadają na 800 . Co mu jest??? Pozdrawiam!!! Jeśli chodzi o obroty...
Szwagierka kupiła cienkiego z lpg córce do nauki jazdy. Niestety instalacja była trochę zdekompletowana przez poprzedniego własciciela. Brakowało membran parownika i rury doprowadzającej gaz z parownika do miksera.Wszystko jest już poskładane do kupy , wszystko działa , szczelność sprawdzona i jest ok. Pozostało podłączyć przewód podciśnieniowy biegnący...
no to odepnij zawór egr. Jak masz osłonę na silniku to chyba musisz ją zdjąć i pod nię przy przegrodzie będzie taki srebrny grzybek z podłączonym przewodem podciśnieniowym i może też być połączenie elektryczne. Zdejmij przewód podciśnieniowy i przejedź się.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Jeżeli mówimy o tych zaworach co zdjęcie zamieszczam, to te dwa zawory o których mówisz są podłączone . Natomiast mam też trzeci taki zawór umieszczony w tylnej-lewej części silnika (jeżeli patrzymy od przodu auta), pomiędzy grodzią a silnikiem . i właśnie z tego zaworu odchodzi przewód podciśnieniowy który jest niepodłączony a którego zdjęcie załączyłem...
witam, poszukuję schematu układu zasilania do seata toledo (1.6, jednopunktowy wtrysk, 1992 rok). dokładnie chodzi mi o to, żeby "zobaczyć" przewód podciśnieniowy od aparatu zapłonnowego. jeśli ktoś ma taki schemat, będę wdzięczny za przesłanie go na adres fryderykkot(at)interia.pl z góry dziękuję
Coś mi się wydaje że ktoś tutaj wcześniej grzebal i pomieszal podciśnienia a tego króćca i tak nie widze do map sensora. Chyba będe musial kogoś "dopaść" z tym silnikiem i zobaczyć jak to wygląda.Dzięki za pomoc.
Co było przyczyną wizyty u mechanika? Co mechanik odpowiedział na to syczenie? Pewnie jest to zawór od Turbo, który nią steruje. Jeśli jest sprawny to raczej słyszalne będzie "bzyczenie", jeśli jednak syczy i są jakieś problemy z przyspieszaniem to albo nieszczelny przewód podciśnieniowy (dziura, pęknięcie) albo uszkodzony ten zawór i do wymiany.
Ja zapomniałem całkiem że oznaczenie i.e. było na błotniku a fire na tylnej klapie :) Ja miałem jakiegoś starszego, 96r. chyba więc tam był czujnik halla w aparacie zapłonowym, u ciebie pewnie jest już czujnik położenia wału normalny. Jak masz miernik to sprawdź przewody na zasadzie "po nitce do kłębka", najbardziej prawdopodobne miejsca to tak naprawdę...
Do egr dochodzi przewód gumowy. Gdzie on jest podłączony? Czy my na pewno mówimy o tym samym silniku?Żaden wąż tam nie idzie.Jedyne węże to węże od płynu chłodniczego, zawór jest elektryczny.Chyba że jest podciśnieniowy no to idzie do zaworu sterującego.
Przewód podciśnieniowy był odłączony.
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
Kupiłem już z zapasem 3.2, 3.5 i 4 mm. W niedzielę mam nadzieję, że właśnie 15 minut mi to zajmie ;) Przewód paliwowy podciśnieniowy w oplocie będzie ok?
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Witam Kupiłem tydzień temu tico 0.8 sx. Mam w nim niesprawny gaźnik, ktoś chciał go naprawić ale niestety coś zostało w nim lekko skopane, po prostu pali jakies 11 - 12 L/100km. Miał pozamieniane przewody podciśnieniowe, ale już sobie z tym poradziłem. Teraz ma problemy z odpaleniem , chyba za dziesiątym razem dopiero zapala, a jak jest chłodniej to...
Popatrz tu: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic...
być może któryś przewód podciśnieniowy się przetarł, sprawdź to na początku
temat do zamknięcia zapchany był przewód podciśnieniowy który idzie do sterownika :)
Skany mam wrzucę Ci wieczorkiem ,teraz idę pracować ,schematy przydały się? Proszę o to schematy o które prosiłeś,mam nadzieje że Ci pomogłem. Pozdrawiam:D::idea:
Polos113 twój rysunek jest zły, do gaźnika w 4t wchodzi jeden wężyk nie ma żadnej pompki podciśnienia, przewód podciśnieniowy (ten niebieski z drugiego rysunku) idzie bezpośrednio do króćca ssącego a zielony do gaźnika(paliwo) http://images67.fotosik.pl/31/16bb70a30f...
Co to jest za urządzonko może mi ktoś objaśnić Dochodzą do tego dwa przewody podciśnieniowe i wpięta jest wtyczka dwu pinowa.Jak to działa i za co odpowiada.Jak kupiłem autko jeden przewód podciśnieniowy był zdjęty więc go wsunołem na swoje miejsce,myślałem ze sam spadł.Po tym założeniu przewodu samochód dostał totalnego muła zaczoł nawet przerywać...
Witam wszystkich poruszających ten wątek.W swoim Golfie4TDI mam lub już miałem ten sam problem.Auto traciło moc po wyłączeniu i włączeniu wszystko niby wracało do normy lecz później wracały te same objawy.Przed swoim urlopem (wyjazd do Chorwacji) byłem bardzo przerażony stanem auta.Wymieniłem przewód podciśnieniowy pomiędzy pompą Vacum a serwem hamulcowym...
Taka rura ze ścianką 6mm pracuje z ciśnieniem wody 6 bar na rozrywanie więc nie ma szans by została uszkodzona kiedykolwiek od ssania (na zgniatanie). No właśnie nie do końca. Plastikowa butelka po wodzie potrafi wytrzymać kilkanaście atmosfer, a jeżeli o ciśnienie poniżej 1 bara chodzi... Sam wiesz. Instalacja w mojej okolicy nie mogła zostać zbudowana...
Odepnij przepływomierz albo ściągnij przewód podciśnieniowy z turbosprężarki
Witam. Miałem ten sam problem z falującymi obrotami w moim Peugocie. Okazało się że przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, (łykał lewe powietrze) i mechanizm biegu jałowego świrowł. Sprawdź wizualnie szczelność przewodów podciśnieniowych, zwłaszcza w pobliżu kolektora dolotowego, mają one tendencje do przecierania się pod wpływem drgań silnika. Powodzenia
Witam usterka naprawiona: przerwany był przewód podciśnieniowy oraz woda w filtrze powietrza. Dzięki za pomoc, może ten artykuł przyda się komuś innemu. Pozdrawiam
Uszkodzony uszczelniacz na wale, przewód podciśnieniowy do kranika, nieszczelność dolotu lub zła regulacja gaźnika... prawdopodobne przyczyny.
Tak to jest jak tłumaczenie po wuju. :) P1107 Błąd elektrozaworu zawirowania Swirl Zakładam, że to Silnik DW10ATED4 (BOSCH EDC15C2). https://obrazki.elektroda.pl/7741962300_... https://obrazki.elektroda.pl/2349534800_... (1) pompa próżniowa. (2) Siłownik (serwo) układu hamulcowego (ISOVAC). (3) Elektrozawór sterujący...
Tam jest wejście 3 pinowe i trzeba podać osobno +12V na interfejs inaczej nie połączy ale to powinien wiedzieć. Co do szarpania- czujnik MAP jest ważny w tym względzie- jego przewód podciśnieniowy z przepustnicy do czujnika który jest przykręcony do sterownika wtrysku. Kontrolka wtrysku zaświeca się przy tej usterce kiedy poszarpuje i muli ?
Nie wiem który rocznik ale czy działa przełączanie nadmuchu[szyba ,kratki i na nogi ],jeżeli nie to sprawdż przewód podciśnieniowy którym to jest sterowane.Idzie on z silnika i wchodzi przez ściankę działową do kabiny po stronie pasażera.
Ustami i wężykiem sprawdź czy membrana jest szczelna.Tylko długimbo można się olejem nie zaciągnąć :) Możliwe też że przewód podciśnieniowy się przetarł lub łącznik gumowy pękł,ew. zaworek ale to rzadko.
A jaki masz tam silnik? Na moje to jakiś przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, do serwa lub zaworu karnistra oparów. Pozdrawiam
W 8L 1.6 8V regulator jest na listwie i ma przewód podciśnieniowy do dolotu https://obrazki.elektroda.pl/8889552500_... Ty tego nie masz
zdejmij przewód podciśnieniowy z reduktora który idzie od kolektora i go zaślep od strony kolektora. I testuj.
Zaślep EGR, ale ten przewód podciśnieniowy co do niego wchodzi, po prostu wkręć tam małą śrubkę - w przewód nie zawór. I sprawdź wszystko od zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej (pod kolektorem wydechowym), do - a zwłaszcza trójnik pod cewką - często się zasysają - )( - o tak :)
Sprawdż przewód podciśnieniowy łączący serwo hamulców z kolektorem ssącym
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
honda CBR 125 jc34 2005 na gaźniku motor trzyma wysokie obroty jednak gdy wyjmie się przewód podciśnieniowy do kranika od baku wracają spowrotem ale wolno opadają co to mogłoby być?
Silniki DTL DTI i DTH momentalnie wyczuwają zaślepiony zawór EGR. To tak jak byś zdjął przewód podciśnieniowy z zaworu na kolektorze ssącym , czy zaślepiony czy odłączony a ECU wykryje błąd P0100 :-) Nie polecam tego rozwiązania. W starych silnikach się sprawdzało, bez przepływomierza.
Sprawdz najpierw czy mocowanie pedału nie jest obluzowane i czy nie masz wycieku przy serwie. Czasem po wymianie pompki cieknie i to powoduje podobne objawy. Serwo nie jest uszkodzone? Objawy wskazywać mogą na zmienne ciśnienie w układzie wspomagania, ewentualnie masz uszkodzony przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa. Powodzenia
Może servo ci blokuje? Miałem tak kiedyś. Po wypięciu podciśnienia przestawało blokować. Inna sprawa że wtedy hamowanie słabe bo nie ma wspomagania. Wypnij przewód podciśnieniowy i zobacz czy piasty będą się tak samo grzać, chociaż ja bym stawiał na stare rozwarstwione wężyki przy kołach i bym je wymienił.
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. .... Niestety raczej nie. Kupiłem wczoraj samostart i psikałem obficie w okolice dolotu, wtrysku, serwa i wszędzie tam gdzie są jakieś przewody podciśnieniowe, nawet celem próby zdjąłem przewód podciśnieniowy z UFO i do niej lekko ale to spowodowało tylko nagłe przygaśnięcie...
odłącz przewód podciśnieniowy od serwa i sie przejedz to zobaczysz
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
N75 to się ten zawór nazywał w jakimś Golfie chyba :/ (do tego tam, jego działanie było odwrotne). Zdejmij wężyk z "gruszki" turbiny i ręką spróbuj przestawić "kierownicę" turbiny - sprawdź czy chodzi płynnie i bez zbytniego oporu (pomijając opór sprężyny zwrotnej). Upewnij się też że pompa podciśnienia daje właściwe podciśnienie, a przewód podciśnieniowy...
Witam, problem polega na tym że była czyszczona zmienna geometria, teraz samochód wcale nie ma siły i wyskakuje taki błąd. Czy jest to możliwe że zatkany jest katalizator i na tej podstawie jest ten błąd ? Znalazłam takie odpowiedzi, jednak chciałbym wypowiedz kogoś kto już miał do czynienia z tym dokładnie silnikiem. Oto podpowiedzi: Problem z przerwą...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Piszesz że samochód hamuje, nasuwa się pytanie: czy to silnik traci moc? Czy uruchamiają się hamulce? Żeby wykluczyć hamulce odłącz przewód podciśnieniowy od siłownika serwo, przewód zaślep. Wywołaj efekt samoistnego hamowania i obserwuj co się dzieje. UWAGA bez serwa pedał hamulca robi się twardy, a hamowanie mało skuteczne, więc rób to najlepiej na...
Nie pisałem od osłonie silnika! To zupełnie co innego. Piszesz same bzdury, co z tego, że podciśnieniowy/ciśnieniowy, przewody podciśnienia masz tylko od wewnątrz lub od strony bagażnika. Autorowi pewnie wszystkie wkładki na sztywno stanęły. Jak już, to zdemontować przewód podciśnieniowy od zamka bagażnika lub klapki wlewu paliwa i tam podać ciśnienie...
Witam. Odnośnie wypowiedzi vvaldka to się w pełni z nim zgadzam że może nastąpić taka sytuacja ale żeby ją wyeliminować ściągnij przewód podciśnieniowy z reduktora przerzuć na gaz wylącz auto i zaraz ponownie go uruchom jeśli odpali bez problemów to faktycznie uszkodzona membrana w parowniku ale jeśli problem nie zniknie to daj znać. Przewód +12V po...
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
Okazało się, że była błacha sprawa a mianowicie przewód podciśnieniowy idący od akumulatora podciśnienia był na złączu pęknięty - po przycięciu przewodu auto odzyskało moc ( dobrze, że nie jechałem do mechanika jak tu jeden kolega radził). Gruszka na szczęście okazała się szczelna - sprawdziłem strzykawką z dobrze spasowanym tłokiem.
Wracając do tematu pali się check i błąd P1110(Charge Air Bypass Valve) i wydaje mi się że coś jest źle z tymi przewodami podciśnieniowymi. Ma ktoś jakiś schemacik jak mają iść te przewody to tego zaworu ?
Witam ponownie, sprawdzony został już zaworek, przepustnica, sonda - komputer nic nie zgłasza (brak błędów). Samochód chodzi w miarę normalnie gdy wracam do starego pękniętego węża. Trzyma obroty na poziomie 850 - 1100, normalnie odpala i pracuje. Po zmianie na nowy przewód brak lewego powietrza odpala ale obroty schodzą do 0 i gaśnie. Tak jak by mu...
Na grodzi masz czarne pudełeczko MAP sensor , dochodzi do niego przewód podciśnieniowy i wtyczka z kabelkami. Sprawdz przewód podcisnieniowy lub podmień to pudełeczko.
Nie wiem czy nie łapie 'fałszywego powietrza". Sprawdz wszystkie połaczenia przy kolektorze ssącym. Może przetarty jest któryś węzyków. Miałem podobny problem w Vectrze. Przyczyną był pęknięty przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego. Pozdrawiam
>Wiem że jak odłacze przewód podciśnieniowy to niezgaszę i nie wyreguluję świateł!!! Chyba jednak czegoś nie zrozumiałeś, nikt Ci nie każe odłączać na stałe żadnych przewodów podciśnieniowych! W obwód podciśnienia wstawiony jest zawór pneumatyczny, układ jest dalej szczelny, wszystkie funkcje (reflektory, gaszenie ) zostają zachowane bez zmian. Pzdr.
wypadł przewód podciśnieniowy przy kolektorze wydechowym
Na początek sprawdź szczelność kolektora dolotowego powietrza i kolektora wydechowego oraz przewodów podciśnieniowych wspomagania. Proponuję aby ktoś naciskał hamulec na uruchomionym silniku i słuchaj czy nie słychać ssania. Podobny objaw miałem gdy przewód podciśnieniowy był niedokładnie dokręcony opaską (utrata sprężystości). Powodzenia
na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach przy wyłączonym AC jaki parametr z MAF? czy ECT wskazywana poprawnie czy szczelny regulator ciśnienia paliwa na listwie (chodzi mi o przewód podciśnieniowy do regulatora czasami lubi tamtędy podawać lewe paliwo do kolektora)?
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Zawór EGR zacina się (nagar) ewentualnie przewody podciśnieniowe i zawór elektromagnetyczny regulacji EGR. Wyciągnij z zaworu EGR przewód podciśnieniowy i zaślep go np śróbą 8mm i sprawdz jak pomogło to jak pisałem.
temat zamykam przetarty przewód podciśnieniowy
Witam --- jeżeli trafnie myślę który to model silnika -- to sprawdz przewód podciśnieniowy od serwa mocowany na scianie grodziowej i skręcający do kolektora ssącego (czy nie obluzowany w serwie . nie przetarty lub załamany po długości ) i teraz najważniejsze przewód ten wchodzi do kolektora ssącego przytrzymany zatrzaskowo na tym przewodzie jest oring...
Przewód podciśnieniowy raczej jest potrzebny do sterowania automatycznego kranika paliwa
A do czego dochodzi przewód podciśnieniowy sterujący siłownikiem ?
Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Witam.Przeczyściłem silnik krokowy,sprawdziłem przewód podciśnieniowy i dlaej jest ten sam efekt.Kupiłem nowy silniczek,miał bardziej wsuniętą iglicę i założyłem.Obroty ustawiły się na 4 tysiącach.Zdjąłem wtyczkę zasilającą i podłąćzyłem do starego silnika.Po włączeniu zapłonu iglica ani drgnęła.Po demontażu nowego stwierdziłem ,że i w nim iglica się...
Ten błąd może oznaczać uwalony przewód podciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia atm, bądź w samym sterowniku.
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomagania hamulców czyli serwo
Witam. Podczas demontażu kolektora i przewodów podciśnienia, wyłamałem króciec/plastik na który jest podłączony przewód podciśnieniowy idący z kolektora do zaworu podciśnieniowego. Skleiłem i powinno być ok, gorzej jednak jak tak nie było. Czy jest ktoś w stanie to potwierdzić aby rozwiać wątpliwości? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Sprawdź przewód podciśnieniowy do serwa hamulca i samo serwo.
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomjavascript:emoticon(':cry:')agania hamulców czyli serwo
skoro wyciągając przewód podciśnieniowy kolektor-serwo słychać było syk tzn że zaworek jest sprawny. Chociaż wiem że w renówkach była kiedyś akcja techniczna polegająca właśnie na wymianie przewodu podciśnieniowego ale to było w silnikach 16V a nie piszesz jaki ty masz silnik. Taką próbę trzeba przeprowadzić po nocy kiedy ciśnienie może ujść przez zaworek...
podciśnieniowy przewód przewód podciśnieniowy serwa przewód podciśnieniowy serwo
styki klapy bagażnika automatyczne otwieranie officejet czyścić głowica
licznik prądu słaba instalacja renault laguna elektryczny
Konwersja złącza IDE na SATA w Compal HEL81 Oleo-Mac 937: Specyfikacja i Konserwacja Piły Spalinowej