Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Ukruszony przewód w aparacie.
W tych polonezach typową wadą były przewód łączący aparat z modułem oraz ceweczka w aparacie rzadziej moduł i tu bym szukał przyczyny.P
Po 10 latach eksploatacji do wymiany są też akumulatorki wewnątrz syrenki. Kto by się bawił po 10-ciu latach w wymianę akumulatorków, skoro nową syrenkę można kupić za 30zł? Jeżeli środkowy przycisk pilota jest ślepy, to jest Silicon Prelude, jeżeli aktywny, jest to Esprit. Instrukcje są [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... TUTAJ....
Przeczyść przewód paliwowy i wymień filtr paliwa.
Polonez ma słaby obwód prądu masy . Wystarczy z tylnego dekielka alternatora podłączyć przewód 6mm2 prosto do - klemy.
Miernik w lape i nie problem sprawdzić ktory to przewód
Być może zapchany ukłd paliwowy (filtr, przewód).
Ten wężyk, to obieg cieczy podgrzewania kolektora ssącego. Na kolektorze ssącym pod gaźnikiem masz króciec, na który wchodzi ten przewód.
W polonezie Abimexie jest sonda 1 przewodowa , przewód fioletowy.
Sprawdź taki zielonkawy przewód co idzie od modułu do aparatu zapłonowego
Jak podpiąć przewód do poloneza gsi 1.6 ?? Poprosiłbym kolejność od bloku silnika. Dzięki https://obrazki.elektroda.pl/5549861500_... (Co to za kabelek idący od przewodu wysokiego napięcia ??? )
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Tak jak pisali poprzednicy, najprawdopodobnie jest pęknięty przewód w zbiorniku przy pompce, mam właśnie taki problem i powodem jest pęknięty przewód
Trzeba zdjąć środkowy przewó wysokiego napięcia z kopułki aparatu zapłonowego i włożyć tam świecę zapłonową. Podłączyć lampkę kontrolną do dodatniego bieguna akumulatora, drugim końcem dotykać na zmianę do zacisków G i W modułu. Jeśli będzie skakała iskra - moduł jest dobry i usterki trzeba szukać na trasie przewód - ceweczka aparatu.
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Jeżeli nikt nic nie przerabiał, to sprawdź przewód od akumulatora do skrzynki bezpieczników. Nie ma tam głównego bezpiecznika.
Witam. Jeżeli kontrolki działają po przekręceniu kluczykiem,to sprawa jest bardzo prosta. Zrobiłem szagrowi taką prowizorkę w fordzie, jeździ i odpala tak juz dwa lata :D Należy postarać się o przełącznik mogący przełączac prąd ok 10A, poprowadzic napiecie bezpośrednio z akumulatora do przełacznika.do drugiego styku przełącznika poprowadzić przewód...
Witam to mi raczej wygląda na przewody.
Przyczyną uszkodzenia był nie podłączony przewód zasilania modułu gazowego Bedini (przewód odpadł).
Kolego przytknij palcem na pierwszym cylindrze i obracaj wałem ,poczujesz sprężanie i to jest to Wypnij kopułkę patrz na palec ma być tak ustawiony jak pierwszy przewód na kopułce .Potem tylko dograć i gotowe.
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
Przewód serwa.
Z kolektora ssącego do komputera idzie przewód gumowy może gdzieś jest pęknięty ,sprawdż. Wewnątrz komputera jest MAP-sensor,jeżeli rurka gumowa jest cała dochodząca do komputera to uszkodzony jest MAP. Wersja czarna,wariant optymistyczny to uszkodzony czujnik temperatury cieczy,przerwany przewód.
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Czy zasilanie modułu Abimex w polonezie, czyli przewód biały z czerwonym paskiem jest odłączane po wyłączeniu stacyjki? Według schematu w książce jest ono na stałe ale schemat ten źle podaje opis przewodów do Abimexu. A w tej chwili po wyłączeniu stacyjki z kluczyka, silnik zachowuje się jak rozgrzany maluch. Dostaje jeszcze kilku zapłonów. Jeśli zasilanie...
Nie!!! Zetknij przewód z alternatora do masy. Lampka ma się wesoło zaświecić.
Dziękuję bardzo
Daj przekaźnik i bezpiecznik wszystko pod maską a sterowanie weź z wentylatora tego co jest. Najlepiej daj przewód 4mm2 wprost z alternatora żeby nie obciążać istniejącej już instalacji.
sprawdz przewód od modułu do aparatu.zdejmij kopułkę i pociągnij za te kabelki biały i czarmy czy nie są przerwane przy wsówkach. 92 TO GAźNIK
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
To może przewód od serwo?
fiat 126p, alt. 34A przewód 4mm kw. Polonez, alt 55A przewód 5mm kw ( ale króciutki) Opel, alt 70A przewód 8mm kw.
witam a co ma wspólnego komputer z wycieraczką czy światłem stopu , prawdopodobnie urwał ci się gdzieś przewód masowy
masa jest przy złączeniu skrzyni biegów z silnikiem,bodajrze od strony kierowcy,może przyczyną jeszcze być uszkodzony rozrusznik lub uszkodzony lub poluzowany przewód prądowy
Sprawdz gaznik może jakis przewód nie podpięty.
na co Ci w tych czasach prądnica... przerób mocowanie pod alternator np. od dużego fiata lub poloneza. przewód od kontrolki pociągnij tylko bezpośrednio pod deskę zagarów
Zbiorniczek ma jedno wejście-wyjście na przewód i wlew z korkiem i przeciętą uszczelką . Wzrost ciśnienia wypycha płyn do zbiorniczka a jak ciśnienie spadnie to tym samym przewodem zassie sobie do układu.
Jeżeli miałeś rozlutowane uzwojenie od styków to może zalutowałeś odwrotnie. Do styku konektora uzwojenia są łączone czyli muszą być dwa a do oczka na śrubę jeden przewód. Pozdr.
Cześć. Mam podobny efekt: nie mogę zapalić a po kliku minutach pali od razu. U mnie są zużyte szczotki i nie łączy... W samochodzie brata odłączyły się uzwojenia na wirniku od stojana. I tak jak mówił poprzednik sprawdź elektrykę: mógł się też odłączyć przewód od automatu (ten cienki) albo jest przerwany.
Może przeciera Ci się przewód czujnika oleju.
Cze. Jeżeli sprawdziłeś w.w porady to wymień ,przewód Aparat-Moduł.
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Wymień ten zielony przewód łączący moduł z aparatem zapłonowym. W Polonezie GLE zwykle ten przewód załamuje się tóż za plastikowym mocowaniem przy płytce aparatu zapłonowego.
Świeci się pełnym światłem czy jest jakaś różnica po odpaleniu? Na pewno dobrze jest podłączony przewód od kontrolki?
a ustawiałes zawory i sprawdz zielony przewód
A czy silnik jest zagazowany? czy świece i przewody wporządku?
Miałeś blokade przez alarm , musisz szukać po kablach z alarmu który przewód idzie do przekażnika odcięcia zapłonu lub pompy i zmostkować tą blokade, czyli jak to było fabrycznie zrobione w samochodzie. Najszęściej kolor przewodu do przekażnika jest pomarańczowy lub niebiesko-pomarańczowy.
Zasilanie cewki przez przewód oporowy miało też tą zaletę ze mozna było tak zmienić instalację że w momencie włączenia rozrusznika zasilanie na cewkę było podawane z pominięciem przewodu oporowego. W Suzuki Maruti było to zrobione fabrycznie.
W polonezie najczęściej pada przewód masowy od zbiornika ... pociągnij sobie drugi i problem zapewne zniknie :)
zobacz czy kostka styka wyczyść ja popatrz czy przewód się nie przetar.
Czyli na bloku powinno być 1/4/3/2. Nie jest to inne ustawienie tylko zaczyna się od 1 bo na nim ustawia się położenie wału (zapłon). Popatrz na kolejność na bloku czy jest takie samo jak podpięcie na kopułce i położenie wału. Numer powinien być od strony aparatu zapłonowego. Dodano po 12 Spotkałem kiedyś kierowcę który kupił nowe przewody do Poloneza...
O ile pamiętam to ta membrana służyła do otwierania przepustnicy drugiej gardzieli. Znalazłem nawet przed chwilą w mojej rupieciarni taki gaźnik. Gdzie masz podłączony przewód podciśnienia który w polonezach szedł z gaźnika do aparatu zapłonowego?
to jak miał przetarto to silnik mógł żle pracować ,,miał słabszą iskrę gdy przewód dotykał masy wymień przewody WN
Nawinięcie na przewodzie to duży błąd wskazań,ja kupiłem nowy obrotomierz z firmy Lumel,dedykowany dla Matiza,podłaczyłem do wejścia cewki lutując przewód,obrotomierz od Poloneza bez przeróbki będzie pokazywał bzdurne obroty.
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
to raczej napewno coś z czujnikien obrotów lub urządzeniem sterującym (komputer) albo okablowanie (połączenia, przewody, kostki)
Sprawdzę jutro. Odnośnie odmy.. hm.. jakby to powiedzieć.. Za odmę robi tam przewód gumowy z pokrywy zaworów idący do kolektora ssącego - jak w Polonezie. Jak odpiąłem przewód, to zero oleju. Jaki masz pomysł Megawe? Czego szukamy? Filtr powietrza nowy. Filtr paliwa też nowy.
Wydaje mi się że brakuje masy na karoseri. Cieńszy przewód od klemy minusowej.Pozdr.
Heh. A jednak to przewód wysokiego napięcia, ten łączący cewkę z rozdzielaczem. Nie posiadał dostatecznego przejścia i prad szukał ujścia najbliższą drogą i iskrzyło.Zastosowałem przewód od Poloneza który nabyłem drogą kupna w sklepie Polmozbyt za kwotę 9 PLN i jak ręką odioł.Dziwny to przypadek bo stary przewód jakoś podawał iskrę na świece ale jednak...
Robiłem rozrusznik sąsiadowi było to samo na początku słabo kręcił później pukał a na końcu nic. Winą był nierówno przypalony komutator (szczotki przylegały tylko krawędziami) po przetoczeniu było dobrze. Wymieniłem jeszcze tulejki i jeden przewód co idzie do cewek taki cienki w środku zaizolowałem bo był popękany. Szczotki także nowe i śmiga jak nówka.
Do łukaszx1. Tak jak napisałem wg "mojego" schematu ciągłość linii danych (jak określa mój schemat) jest tylko oporność jednego przewodu mnie zastanawia.Spróbuję zastąpić ten przewód jak radzi polonez 15 i zobaczę co ta operacja zmieni. Dzięki za info ale czekam na inne sugestie może z autopsji.
Wymień filtr paliwa ale na filtron-a nie na jakiś no name bo to nic nie da i ten model powinien posiadać gruszkę na przewodzie paliwowym,zobacz czy jak dasz gazu to jej nie ściska,kolega miał identyczny przypadek i okazało się że syf w baku,jeśli ściska to syf w baku Dodano po 5 Lub załamany/nie drożny przewód paliwowy
dobra pomińmy orginalne połaczenia według schematu Przewód czerwony B+ idzie bez posrednio do zacisku rozrusznika DF idzie do regulatora D+ idzie bez posrednio do regulatora Przez stacyjke idzie tylko niebieski przewód 54 Miałem załozony regulator od poloneza gdzie przewód 54 nie był wogóle podłaczny i zjawisko tez występowało
A może urwany przewód łączący moduł z aparatem?
Zmierz kompresie na tłokach w innym warsztacie! I sprawdź przewód masa (karoseria a silnik).
Do tej "magicznej, czarnej kuli" dochodzi jeden przewód gumowy, który jest zbutwiały i połamany. Muszę zatem wymienić ten przewód i powinno działać?
Miernik przy niepewnym styku może cię okłamać, pomiar pod obciążeniem jest pewniejszy. (Jeden kabelek żarówki do plusa drugi kabelek do sprawdzanego przewodu masowego).
poszukaj dobrze wtyczki do tego czujnika, powinna być, przynajmniej jest w oryginale, no chyba że ktoś obciął Wtyczkę na przewodzie do czujnika mam. Nie mam tylko części, która prowadzi do zegarów. Tylko pytanie do bardziej kumatych w elektryce Poloneza diesla - przewód idzie od razu od czujnika do obrotomierza, czy po drodze przechodzi przez jakieś...
Ja juz chyba wszystkiego próbowałem... wtryski zmienialem z 1 na 4 i dalej na 4 nie chodzi swiece tez przewody wn od brata bralem i to samo:( zastanawiam sie nad przekaznikiem jeszcze? (iskra napewno jest) Dodano po 1 lub gdzieś jakiś przewód załamany
dzięki. Przyda sie:) Dodano po 5 proszę jeszcze o odp na moje pytanie czy można rozdwoić ten przewód??????
Temat załatwiony, oberwany przewód przy wejściu do baku.
Obie mają te same bebechy. Od Poloneza musisz kombinować ze średnicą przewodów gumowych bo nie będą pasować i ma inne wyjście na przewód-rurkę nagrzewnicy.
To możesz łatwo sprawdzić 6-diodowy na zacisku 15 regulatora ma jeden przewód, 9- diodowy dwa.P
Sprawdz czy cewka w aparacie zapłonowym ma przejście. Często łamie się przewód od aparatu do modółu zapłonowego przy cewce aparatu Ja tez bym stawiał na ten przewód
Przewód łączący aparat zapłonowy z modułem.
Odłącz przewod podciśniewniowy od aparatu zapłonowego, jezeli bedzie dobrze wymień przewód od aparatu do modułu
Odłącz przewód od kontrolki co dochodzi do alternatora,jeżeli kotrolka która się pali przy wyłączonym kluczyku zgaśnie ,to wina alternatora.Sprawdź czy na tym zacisku ,gdy silnik zgaszony jest napięcie.Powinno go nie być.
Stukanie powinno pomóc KIEDY NIE CHCE ODPALIĆ, a nie kiedy odpala za 1 razem. A poza tym, jeśli nie pomaga stukanie to nie znaczy że szczotki są dobre, ale może to znaczyć, że przewód starteru jest zaśnieedziały...
jak patrzysz na silnik od przodu to widzisz pompę wodną,a po prawej masz termostat dochodzą do niego dwa grube węże,oraz przewód elektryczny od czujnika temperatury.-
Miałem podobny problem w Mondeo .Okazało się że winny był zły styk na przewodzie prądowym alternatora.Sprawdż jeszcze przewód masy silnika.
Witam -a moze przewody są dobre sprawdzałes iskre czy mają, to sprawdz na starym i nowym i wtedy bedziesz wiedział czy kabelki mają przewodnośc lub pomyliłes kolejnośc kabelków a to sie czesto zdaza. Pozdrowienia
Co prawda wszelkie polonezy omijam dużym łukiem ale tam jest chyba rozdzielacz zapłonu a nie 4 cewki(lub jedna poczwórna). Uwalony będzie raczej przewód, świeca, zawór czy coś podobnego.
Witam. Pytałem o lewe powietrze (czy nie zasysa). Sprawdz przy gazniku przewód od gazu itp.. Pozdrawiam.
miałem coś podobnego w scorpio okazało się że nie łączy przewód na zaworze przy parowniku POZDRO
Najprawdopodobniej przerwany kabel w gumowej przelotce pomiędzy karoserią a tylną klapą. Podnieś klapę, zsuń gumę z przewodów i pociągnij za poszczególne przewody. Tak zlokalizujesz przerwany przewód i przyczynę usterki.
Sprawdź przewód od aparatu do modułu ,najczęściej obrywa się przy samym aparacie.Wypnij kopułkę i pociąg za przewody
To zapchaj mi te 6 mm czymś co krąży w układzie chłodzenia. Mając na uwadze to, że piszemy o przelewie i to, że najzwyczajniej piszesz bzdury - dziękuję za dyskusję. Wiesz jaką funkcję pełni ten przewód w Polonezie? Niedrożna chłodnica, to jedyne co w tym wątku mądrego napisano. Wiesz dlaczego? Nie wiesz więc ci powiem, to coś co zapchało 6 mm to by...
a może żarówka , a jak nie, to tylko przewód , albo masa
Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 . Do kopułki z nr 1 wkładasz przewód z cylindra 1 ,później zgodnie z ruchem palca do cylindra 3. następnie do 4 i na koniec do 2. Gdy będzie inaczej to silnik raczej nie odpali.
Przełącznik ze zdjęcia jest z poloneza z przed 94r. tam nie było rezystorów dmuchawa miała dwa uzwojenia. Trzeba znaleźć przewód plusowy w kostce dwa pozostałe to będą 1 i 2 bieg ,i sprawdzić dmuchawę na krórtko zwierając plus do jednego lub drugiego przewodu.
Kolego podepnij się z obrotomierzem pod przewód sterujący cewką, a obroty wskazówki skorygujesz wymieniając kondensator w obrotomierzu , ten największy polipropylenowy. Ja mam troszke inne pytanie, czy nie urywają ci się półosie jako że są cieńsze nawet od poloneza.
Zostaw to stare radio na boku i skup się na nowym. Żółty i czerwony to zasilanie czyli plus. Jeśli z poloneza wychodzi ci tylko jeden przewód zasilający to połącz je razem czyli Czerwony i żółty do czerwonego z poloneza. Czarny z czarnym - wiadomo. I na tym kończy się prostota bo z poloneza na cztery głośniki wychodzą ci cztery przewody a powinno być...
no tak ale mi chodzi o to że nie ma prądu w przewodach dochodzących do pompy. Mam jeszcze jedno pytanie. Załatwiłem sobie sterownik gazu STAG2_G chciałbym zapytać do którego pinu mam podłączyć jaki przewód.
Patałachom pewnie nie chce się sprawdzać podstawowych rzeczy tj przewodów i wsuwek-zwłaszcza tych ostatnich, gdzie przewód potrafi raz łączyć raz nie.
Ten polonez ma gaz. Czyli jak odepnę szaro-czerwony przewód i zgaśnie kontrolka to mam przyjrzeć się czujnikowi w baku a jak nie zgaśnie po odpięciu szaro-czerwonego przewodu to mam szukać po przewodach
Po uruchomieniu silnika, napięcie na klemach spada poniżej 12 V, a kontrolka na desce świeci. Czyli jest obwód wzbudzenia. Zamontuj w aucie i podaj napięcie na przewód kontrolki. Zmierz prąd płynący.
witam mam poloneza atu z 2000 roku i skubaniec nie grzeje termostat wymieniony na nowy, nagrzewnice przedmuchałem powietrzem pod ciśnieniem, dojście do nagrzewnicy gorący przewód powrót także gorący. Co może być nie tak
Nie masz dobre podłączenie . Kolego a sprawdziłeś przewód od serwa ?
Skoro działał w polonezie to podciągnij przewód bezpośrednio pod cewkę i będzie działał. Ostatnio zmieniałem licznik w fordzie sierra, podciągnąłem przewód od cewki do licznika i obrotomierz śmiga bez problemu. Pozdrawiam vcc.
polonez przewód zapłonowy polonez przewód paliwowy przewód masowy polonez
huawei gniazdo naprawa linux puppy tuning telewizora
pomiar indukcyjności import użytkowników integra
Bęben obciera w pralce, suszarce, drukarce - przyczyny i rozwiązania Napis "Nagły wypadek" na wyświetlaczu urządzenia