Dziękuję bardzo
Ukruszony przewód w aparacie.
Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Polonez ma słaby obwód prądu masy . Wystarczy z tylnego dekielka alternatora podłączyć przewód 6mm2 prosto do - klemy.
Nie!!! Zetknij przewód z alternatora do masy. Lampka ma się wesoło zaświecić.
W tych polonezach typową wadą były przewód łączący aparat z modułem oraz ceweczka w aparacie rzadziej moduł i tu bym szukał przyczyny.P
Jeżeli nikt nic nie przerabiał, to sprawdź przewód od akumulatora do skrzynki bezpieczników. Nie ma tam głównego bezpiecznika.
Przeczyść przewód paliwowy i wymień filtr paliwa.
Czyli na bloku powinno być 1/4/3/2. Nie jest to inne ustawienie tylko zaczyna się od 1 bo na nim ustawia się położenie wału (zapłon). Popatrz na kolejność na bloku czy jest takie samo jak podpięcie na kopułce i położenie wału. Numer powinien być od strony aparatu zapłonowego. Dodano po 12 Spotkałem kiedyś kierowcę który kupił nowe przewody do Poloneza...
Po 10 latach eksploatacji do wymiany są też akumulatorki wewnątrz syrenki. Kto by się bawił po 10-ciu latach w wymianę akumulatorków, skoro nową syrenkę można kupić za 30zł? Jeżeli środkowy przycisk pilota jest ślepy, to jest Silicon Prelude, jeżeli aktywny, jest to Esprit. Instrukcje są [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... TUTAJ....
Sprawdź taki zielonkawy przewód co idzie od modułu do aparatu zapłonowego
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Daj przekaźnik i bezpiecznik wszystko pod maską a sterowanie weź z wentylatora tego co jest. Najlepiej daj przewód 4mm2 wprost z alternatora żeby nie obciążać istniejącej już instalacji.
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Zazwyczaj to byłą wina aparatu zapłonowego, albo naderwany zielony przewód łączący aparat z modułem albo coś przeciwciężarami regulatora odśrodkowego ( wyciągnięte sprężyny).
Cześć. Mam podobny efekt: nie mogę zapalić a po kliku minutach pali od razu. U mnie są zużyte szczotki i nie łączy... W samochodzie brata odłączyły się uzwojenia na wirniku od stojana. I tak jak mówił poprzednik sprawdź elektrykę: mógł się też odłączyć przewód od automatu (ten cienki) albo jest przerwany.
Sprawdź czy masz iskrę na tej świecy jeżeli nie to spróbuj podmienić na np. świece z 1 cylindra jeżeli to nie pomoże to podmień przewód WN (jeżeli nie pomoże to prawdopodobnie cewka zapłonowa lub moduł) Mam nadzieje że choć trochę pomogę...
Najpierw zamontuj brakujący przewód od powietrza bo teraz nie dość ze bierze cały czas ciepłe to jeszcze z wentylatora chłodnicy.Z tego co pamiętam po swoich maszynach to jak brakowało mocy to raz na jakiś czas musiałem regulować zawory bo się lubiały przestawiać
Altetnator nie ma nic do rzeczy. Plus z akumulatora idzie grubym kalem do rozrusznika to jeden obwód. Drugi przewód z akumulatora idzie do alternatora i jest do niego przykręcony śrubą M6 (klucz 10). Do tego miejsca podłączony jest jeszcze jeden przewód który idzie w kierunku stacyjki. Weź żarówkę i zobacz czy jest napięcie pomiędzy masą a tym zaciskiem...
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Witam, cieszę sie że pomogło. Są dwa przewody powietrza do gażnika jeden podaje powietrze zimne z przodu a drugi z nad kolektora wydechowego ciepłe. W praktyce po zatkaniu wlotów powietrza do gażnika powinno się zadławić silnik. Przewód (srednicy ok 12mm)z pokrywy zaworów to przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej (w fiacie 125 był prowadzony z dołu...
Zbiorniczek ma jedno wejście-wyjście na przewód i wlew z korkiem i przeciętą uszczelką . Wzrost ciśnienia wypycha płyn do zbiorniczka a jak ciśnienie spadnie to tym samym przewodem zassie sobie do układu.
Coś jest namotane z samą pompą. Prawdopodobnie ona sama jest teraz zapowietrzona. Gdy drożny odpowietrznik jest poluzowany to płyn ze zbiorniczka poprzez pompę powinien sam spływać. Gdy za dużo go spłynie to "wyssie" z danej sekcji(tył lub przód) pompy i wtedy trzeba kombinować z zalaniem powolnym pompy. Ja się poświęcałem i na poluzowanych odpowietrznikach...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Jak podpiąć przewód do poloneza gsi 1.6 ?? Poprosiłbym kolejność od bloku silnika. Dzięki https://obrazki.elektroda.pl/5549861500_... (Co to za kabelek idący od przewodu wysokiego napięcia ??? )
Dokonałem pomiarów Mało. A tylne ogrzewanie szyby? Jak włączy się silnik chłodnicy, to już od dawna będzie leciało ciepłe powietrze z nagrzewnicy auta. Można zautomatyzować nadmiar pobieranego prądu, przez zastosowanie przekaźnika priorytetowego (PP), założonego na przewód alternatora. PP mierzy bezprzewodowo prąd alternatora i odłącza układ jeśli...
Sprawdź jeszcze obecność tego słynnego brazowego kabelka. Kabelek jest cienki i idzie od pinu ecm oznaczonego jako masa dla sondy labda i jest przykręcony do kolektora wydechowego auta. Brązowy przewód (masa dla sondy lambda) od ECU jest przykręcony oczkiem do zaworu nagrzewnicy. W samochodzie kolegi oczko nie stykało powodując błąd 13 - czyli brak...
W polonezie Abimexie jest sonda 1 przewodowa , przewód fioletowy.
Miernik w lape i nie problem sprawdzić ktory to przewód
Przyczyną uszkodzenia był nie podłączony przewód zasilania modułu gazowego Bedini (przewód odpadł).
Witam to mi raczej wygląda na przewody.
koledzy przeczytałem wszystkie posty próbowałem różnych kondensatorów filtrów z telewizorów i zasilaczy komputerowych ale na zakłócenia wchodzące do radyjka przez antenę wytwarzane przez pompę paliwa zasilającą wtrysk pomogły mi dwie cewki nawinięte na prętach ferrytowych długości 70 mm i grubości 8-9 mm wyciągniętych ze starych radioodbiorników zwykłego...
Tak jak pisali poprzednicy, najprawdopodobnie jest pęknięty przewód w zbiorniku przy pompce, mam właśnie taki problem i powodem jest pęknięty przewód
Właśnie taki chcę ( mam) zamontować podłączyłem lecz nie ma takich obrotów jak na zwykłym A doprowadziłeś do włącznika dodatkowy przewód masowy? W ST go nie ma.
to jak miał przetarto to silnik mógł żle pracować ,,miał słabszą iskrę gdy przewód dotykał masy wymień przewody WN
Z kolektora ssącego do komputera idzie przewód gumowy może gdzieś jest pęknięty ,sprawdż. Wewnątrz komputera jest MAP-sensor,jeżeli rurka gumowa jest cała dochodząca do komputera to uszkodzony jest MAP. Wersja czarna,wariant optymistyczny to uszkodzony czujnik temperatury cieczy,przerwany przewód.
To może przewód od serwo?
Do łukaszx1. Tak jak napisałem wg "mojego" schematu ciągłość linii danych (jak określa mój schemat) jest tylko oporność jednego przewodu mnie zastanawia.Spróbuję zastąpić ten przewód jak radzi polonez 15 i zobaczę co ta operacja zmieni. Dzięki za info ale czekam na inne sugestie może z autopsji.
Cześć, mam problem z kontrolką check engine w Polonezie 1.6 gli na jednopunktowym wtrysku Boscha. Problem polega na tym, że kontrolka powinna się zapalić po włączeniu zapłonu i zgasnąć dopiero po odpaleniu silnika oraz powinna zacząć się świecić gdy wtryskiwacz nie działa, czyli po zdjęciu kostki z wtryskiwacza lub czujnika przepustnicy lub rozpięciu...
Zmierz kompresie na tłokach w innym warsztacie! I sprawdź przewód masa (karoseria a silnik).
Wymień filtr paliwa ale na filtron-a nie na jakiś no name bo to nic nie da i ten model powinien posiadać gruszkę na przewodzie paliwowym,zobacz czy jak dasz gazu to jej nie ściska,kolega miał identyczny przypadek i okazało się że syf w baku,jeśli ściska to syf w baku Dodano po 5 Lub załamany/nie drożny przewód paliwowy
Sprawdz gaznik może jakis przewód nie podpięty.
witam a co ma wspólnego komputer z wycieraczką czy światłem stopu , prawdopodobnie urwał ci się gdzieś przewód masowy
Może przeciera Ci się przewód czujnika oleju.
masa jest przy złączeniu skrzyni biegów z silnikiem,bodajrze od strony kierowcy,może przyczyną jeszcze być uszkodzony rozrusznik lub uszkodzony lub poluzowany przewód prądowy
Przełącznik ze zdjęcia jest z poloneza z przed 94r. tam nie było rezystorów dmuchawa miała dwa uzwojenia. Trzeba znaleźć przewód plusowy w kostce dwa pozostałe to będą 1 i 2 bieg ,i sprawdzić dmuchawę na krórtko zwierając plus do jednego lub drugiego przewodu.
Wymień ten zielony przewód łączący moduł z aparatem zapłonowym. W Polonezie GLE zwykle ten przewód załamuje się tóż za plastikowym mocowaniem przy płytce aparatu zapłonowego.
Świeci się pełnym światłem czy jest jakaś różnica po odpaleniu? Na pewno dobrze jest podłączony przewód od kontrolki?
polonez przewód zapłonowy polonez przewód paliwowy przewód masowy polonez
grzanie octavia zmywarka hotpoint ariston sygnał laserjet wydruk paskami
schemat instalacji jednofazowej schemat instalacji jednofazowej
Wyciek paliwa przez wężyk w Stihl MS 170 - przyczyny VW Passat B5 1.9 TDI AVB - Odczyt mag sensora na biegu jałowym