Nie jestem pewien, aczkolwiek czytałem ostatnio artykuły o nowych wtryskach i tam powroty pracują na pewnym ciśnieniu i to jest realizowane właśnie przez coś podobnego, wyglądającego jak trójnik, a nazywało się zwężka Venturiego. Jakoś tak. Więc może to jest do wymiany?
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Z przekażnikiem to dobry pmysł trzeba tylko znaleść wspólny przewód powrotu masy od lokatortów ,dobudować wzmacniacz prądu stałego na jednym tranzystorze pnp ,kolektor tranzystora obciążyć cewką przkażnika , a styki przekażnika włączyć pomiędzy zmienne napięcie z trafo i zaczep elektromagnetyczny.Pozdrawiam
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Nie jest ok. Ponieważ ten trzeci przewód odpowiada za powrót wycieraczki we właściwe miejsce.
85 bar powinno skręcić kołami na postoju. Z orbitrola jest powrót do zbiornika z olejem spróbuj przy orbitrolu zmniejszyć średnicę powrotu. Przewód ciśnieniowy do orbitrola skąd wychodzi ?
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Amperomierz podpinasz szeregowo pod np. czerwony przewód, a czarny łączysz z powrotem razem i już masz pomiar prądu. :-)
No taką też mam...to jest przewód powrotu o ile się nie mylę
Po odłączeniu potencjometru położenie przełącznika radio/magnetofon nie ma znaczenia (patrz schemat). Podłącz teraz z powrotem przewód do ślizgacza i odlutuj kondensator C60. Zaobserwuj obecność brumu i jego zależność od położenia potencjometru.
Odkręć śruby przelewowe z wtryskiwaczy, zatkaj przewód powrotu i odpal. Sprawdź, ile paliwa z wtryskiwaczy idzie na powrót, przy różnych obrotach silnika. Paliwo nie ma prawa iść na powrót.
na początek zresetowałbym drukarkę Naciśnij przycisk zasilania (), aby włączyć urządzenie. Gdy urządzenie jest włączone, odłącz przewód zasilający z gniazda z tyłu urządzenia. Odłącz przewód zasilający od gniazdka elektrycznego. Odczekaj przynajmniej 15 sekund. Podłącz przewód zasilający z powrotem do gniazda elektrycznego. Podłącz przewód zasilający...
Witaj. Jest rozwiązanie żeby nie odkręcać tuleji ciśnieniowej. Wystarczy przewód zasilający drugi rozdzielacz skierować na powrót, lub z nim połączyć.
Temat rozwiązany, problemem był przewód powrotu paliwa
Zbyt małe ciśnienie wewnętrzne pompy ,w czasie pracy ściskaj przewód powrotu paliwa i obserwuj wskazania kąta wtrysku
Zapchany, załamany, zduszony przewód powrotu?
masz na myśli przewód na powrocie z magla czy przy maglu zasilający?
Popatrz na http://users.telenet.be/orangefg/OFG_SCH... Od anod 6V6 prowadzą przewody do transformatora wyjściowego. Przerywasz jeden z tych przewodów prowadzących bezpośrednio do anody i w szereg z nim włączasz miliamperomierz (lub rezystor 10Ω i równolegle do niego miliwoltomierz, 1mA to 10mV). Potencjometrem P1 (47k) ustawiasz...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Zmieniałem płyn w swoim MK3. Sprawa nie jest jakoś skomplikowana, pod pojemniczkiem masz 2 przewody: wyjściowy i tzw "powrót" (biegnie on od strony pompy hamulcowej). odkręcasz ten przewód, łapiwesz stary płyn do czegoś co się do tego nada( bo sporo miejsca tam nie ma, możesz się poratować odkręcajać stelarz na którym zamocowany jest zbiornik...
Odprowadzenie (powrót) to przewód, który idzie z nagrzewnicy do pompy wody. Na przewodzie odprowadzającym z nagrzewnicy jest trójnik, który powinien być podłączony do zbiornika wyrównawczego. Jaki silnik wtrysk, gaźnik? Trójniki masz podłączone, czy zaślepione.
Obejrzyj przewód powrotu paliwa
nie widać tutaj żadnych elektrozaworów, brak żadnych oznaczeń na obudowie pompy wychodzi tylko jeden przewód hydrauliczny ( brak powrotu ) nie wiem jakie jeszcze dane mogę podać
Może ci pękł od mrozu przewód powrotu paliwa .
Kolego jakie jest podłączenie do takiego czujniki przewód fazowy przewód neutralny i powrót do lampy
Witam Mam Opla Astra II 1.6 16V i webasto BW50. W moim samochodzie nie ma przewodu powrotu paliwa do baku. Czy jest jakaś opcja podłączenia Webasta WB50 ,które wpina się właśnie w przewód powrotu paliwa, w moim samochodzie ? Wolałbym uniknąć zakupu innego webasta. Czy mogę je włączyć w szereg przed listwe wtryskową czy zaburzy to pracę silnika lub uszkodzi...
Faza do L oraz 11 w zamelu (mostek). Z wyjścia 11 przewód na cewkę A1 stycznika. Powrót z A2 do N i w zamelu do N również neutralny. Musi działać.
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
Przewód fazowy na kompresor jest a gdzie powrót? (neutralny). Jedno złącze na listwie N jest wolne.
Witam... jak w temacie samochód carens II benzyna . Przewód powrotu paliwa z listwą paliwa jest połączony takim ruchomym złączem na którym jest wyciek paliwa,wiadomo czym to się może skończyć. Macie na to jakieś rozwiązanie,czy można temu w prosty sposób bez odsyłania samochodu do mechanika zrobić.dziękuje za wszelkie pomysły.
Miałem ostatnio podobny przypadek,co prawda na jednopunkcie ale były objawy podobne.U mnie niedrożny był przewód powrotu paliwa do zbiornika.Generalnie sprawdził bym ciśnienie paliwa.
Dam mu jeszcze trochę czasu zobaczę jak się zachowa. Mam na przewodzie ze zbiornika zawór zwrotny zamontowany przed filtrem paliwa- zamontuje go teraz na przewód powrotu do zbiornika paliwa z filtra, a co mi szkodzi.
W tej bramie lubi uszkodzić się skrętka idąca od zasilacza (puszki) do automatu. Często powoduje to zwarcia lub przerwy - przewód do wymiany.
O to chodziło. po przekręceniu kluczyka również? Jeśli tak, to włóż przekaźnik z powrotem, weź przewód, jednym końcem dotknij do jakiejś pewnej masy, drugim do metalowej obudowy kolumny kierowniczej. Przekręć kluczyk i naciśnij klakson. daj znać jakie efekty.
Witam, w pilarce partner 351 był zbutwiały przewód paliwa w zbiorniczku i złamał się w połowie.Zdjąlem gaźnik, przewod widoczny był jak wychodzi z zbiornika. Bez namysłu wyciągnąłem stary weżyk, otworek jest tak ciasny że mam problem włożyć nowy przewód z powrotem. Jak mam to zrobić ? W środku zbiornika nie powinno być zabezpieczeni (oring) na wezyku...
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
zaciśnij przewód powrotu paliwa.Może regulator szwankuje?Ciśnienie paliwa jakie?
Jezeli chcesz sprawdzic czy to pompka jest przyczyną to zacisnij przewód pomiedzy filtrem a pompą jesli rano nie zapali to znaczy ze jest tam nie szczelnośc. Przy odpowierzaniu przekręcić stacyjke i spróbuj popuscic przewód na powrocie na pompie, a jak nie będzie chciał zapalić to pompuj i kręć Dodano po 2 Tak byl odpowietrzony Dodano po 6 Ja bym zrobil...
witam mam poloneza atu z 2000 roku i skubaniec nie grzeje termostat wymieniony na nowy, nagrzewnice przedmuchałem powietrzem pod ciśnieniem, dojście do nagrzewnicy gorący przewód powrót także gorący. Co może być nie tak
Podobny objaw miałem jakiś czas temu przy Vectrze B 2001 2.0 dti. Sparciały przewód powrotu paliwa i delikatnie leciało. I też kręcił jak by chciał, a nie mógł. To jeśli chodzi o ciężkie odpalanie. Jeśli chodzi o wyciek płynu chłodzącego to sprawdził bym kruciec (ten przy silniku bodajże po prawej stronie) czy nie jest pęknięty
Proszę sprawdzić, czy w gniazdku przewodu optycznego w telewizorze świeci się czerwone światełko. Jesli tak, to po włożeniu przewodu z powrotem, sprawdzić, czy widać je na drugiej końcówce onego przewodu. O ile to możliwe, spróbować inny przewód optyczny.
kabel co idzie od prądnicy To ciekawostka masz prądnice , a nie alternator? Dodano po 2 Teraz przewód wczepiłem z powrotem można powiedzieć że przytrzasnąłem go klamrą. A sprawdziłeś czy ten kabel jest założony prawidłowo i nie robi nigdzie zwarcia ?
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
pół roku temu kupiłem poloneza CARO z deską rozdzielczą od ATU zamiast linek podciśnienie.problem polega na tym że nagrzewnica ledwo ciepła przewód zasilenia ciepły powrót zimny.po odłączeniu przewodów jest przelot powietrza . Gdy poruszam przewodem zasilającym na moment wszystko jest okey potem znowu przewód powrotu zimny .PROSZĘ o pomoc.
To może się zbierać w intercoolerze poprzez odmę lub wyżej wspomnianą turbosprężarkę. Wyciek może być spowodowany również przez uszkodzony przewód powrotu bądź zasilania turbiny. Dużo tego oleju Tobie ubywa?
Znaczy się, że z drugiego silnika zdjęto głowicę i zregenerowano ją wraz z gniazdami pompki? Można jeszcze zdjąć pokrywę zaworów, odpiąć przewód zasilający paliwo idące do silnika (odłączyć od filtra) i sprężonym powietrzem sprawdzić, czy nie wydostaje się gdzieś powietrze, a przewód powrotu zacisnąć. Najpewniejszym sposobem sprawdzenia jest wyjęcie...
Możliwe, że jak podnosiłeś klapę, to wyczepiłeś przewód od wentylatora. Oczywiście należy go podłączyć z powrotem.
Zamień dwa górne przewody miejscami i jedź się przejechać Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/4650455800_... Dodano po 32 Te przy filtrze paliwa Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/3722771400_... 1- Zasilanie 2- Powrót 3- Zasilanie (górny przewód pompy vacum) 4- Powrót (dolny przewód pompy vacum) Tak podłącz...
Nieszczelność pompowtryskiwaczy na oringach najłatwiej sprawdzić w ten sposób: W czasie odpalania zdjąć przewód powrotu paliwa i obserwować czy leci przez niego SPIENIONE paliwo. Jeśli tak to uszczelnienia do wymiany. Po za tym zawsze warto przeczyścić i podoginać konektory wtyczek wtryskiwaczy.
Ja tam żadnej pętli nie widzę ale jak ktoś widzi to niech sobie robi tak jak mu pasuje. Czy przewód wraca z powrotem do falownika czy przez co drugi panel ta przecież żadna różnica.
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Nie masz przypadkiem zamienionych przewodów paliwowych ? Po czym wnosisz że nie ma powrotu paliwa do baku ? po podniesieniu kanapy i włożenia słoika między przewód . Po sekundzie w ostatnim przewodzie słoik jest pełny a ten od powrotu środkowy pusty ani kropleki. Rozumiem, możliwe więc że masz ten przewód niedrożny, tym bardziej że na listwie 5bar...
To musisz się zaopatrzyć w taki filtr i wpiąć się w przewód zasilający gdzieś najlepiej za filtrem. W Volvo ostatnio np. pamiętam że wpinałem się w przewód powrotu, ale wtedy użyłem pompkę elektryczną.
Więc sprawdź to co napisałem wyżej. Odkręć także śrubkę na filtrach u góry(M8) która trzyma przewód z powrotu do wtryskiwaczy, w sumie to jest powrót do zbiornika. Ta śrubka ma mieć otworek o małym fi chyba 0,1mm. Z tyłu pompy od strony bloku pod jednym z przewodów paliwowych (chyba dolny) jest zaworek w króćcu, wykręć sprawdź czy cały.
Witaj, Do jednoznacznej diagnozy najlepiej podpiąć StarDiagnosis i sprawdzić ciśnienie AdBlue. Często padają zawory redukcji ciśnienia. Łatwo to zdiagnozować, ale musisz mieć podgląd ciśnienia. W SD włączasz pompę AdBlue powinno byc 5 Bar, jeśli nie ma, zaciskasz przewód powrotu czynnika i uruchamiasz pompę, jeśli ciśnienie wskoczy w okolice 6 Bar to...
Nie można podłączyć szybkozłącza na wyjście do rozdzielacza błotnikowego — jest tam powrót z rozdzielacza pod siedzeniem, więc przy odłączonej wtyczce powstanie ciśnienie które będzie upuszczane zaworem przeciążeniowym. Czy użycie wyjścia na cylinder zewnętrzny będzie dobre? Ta pozycja nie ma zapadki i cofa się samoczynnie pod naciskiem sprężyny....
Zsunąć koszulkę z połączenia przewodu masy, pod spodem zapewne jest tulejka do której wsunięty był przewód termopary. Wsunać na powrót przewód, zacisnąć.
Panowie mam pytanie, jak radzicie sobie z przewodami owijanymi na kołkach lutowniczych w starszych urządzeniach. Wiem że można polutować, ale czy są do tego jakieś patenty narzędzia żeby taki przewód z powrotem nawinąć na kołek.
Co mają świece do odpalania z górki? Nie czytacie wcale czy nie umiecie zrozumieć? Zaparkuj tak abyś miał problem z odpaleniem a przewód powrotu podnieś na pół metra w górę, zrób takie kolano. Poczekaj te godzinę i spróbuj zapalić.
Podmień sobie zaworek na powrocie. To ten którym przykręcasz przewód powrotu do pompy wtryskowej. Często zdarza się iż montowany jest tam zwykły holenderek co powoduje iż pompa nie jest w stanie wytworzyć sobie prawidłowego ciśnienia- wiec nie pali.
To zdejmij z pompy przewód powrotu i zasilania i zalej pompę ręcznie np. strzykawką, aż zacznie się przelewać. Poluzuj nakrętki przewodów wys. ciśnienia przy wtryskach, pokręć silnikiem, dokręć nakrętki i wtedy próbuj zabanglać.
sprawdź przewód od gruszki.
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty. Chciałem zacisnąć przewód powrotu z listwy ale tam czegoś takiego nie ma, jest tylko zasilający przewód ze zbiornika, żadnego powrotu... Tam nie ma nawet regulacji ciśnienia paliwa na listwie. Zdejmowałem przewód zasilający paliwo...
Witam Muszę do silnika Diesla / napęd do łodzi / zamontować licznik zuzycia paliwa. Kupiłem bardzo dokładny licznik . Nie wiem jak go zamontować ponieważ instalacja zasilająca paliwem posiada przewód powrotu do zbiornika . Muszę ten przewód dołączyć do instalacji za licznikiem. W instalacji zamontowana jest pompa przy silniku i filtr paliwa z niego...
sprawdz czy pompka (ręczna)pompuje (twardnieje) jak nie to zatkaj przewód powrotu paliwa (często zaworek zwrotny nie trzyma) ja miałem przypadek (chińczyk ), że brud zatkał dopływ paliwa do kasety
Faktycznie jak ściągłem przewód powrotu paliwa to nie ma szans zatkać go palcem , tylko sprawdzaliśmy w porównaniu z innym czy właśnie nie są zamienione i są prawidłowo podpięte , czy jest możliwe że pompa CR jest nie szczelna i przepuszcza z wysokiego na niskie bądź na powrót hmm ? na powrocie ma być koło 1bara ?
Czyli krótko mówiąc wszystkie elementy(zwory,przyciski zwalniające,czytnik) wpina się w kontroler który wraz z innymi tworzy magistralę lub wszystkie elementy spina się w czytniku kart z wbudowanym kontrolerem.? Jeżeli tak to mam ostatnie pytanie czy magistrala RS-485 ma przewód powrotu do początku czy jest to połaczenie równoległe ?
ścisnąłem francuzem przewód powrotu paliwa z pompy do baku. Sprawdzam rano po ściągnięciu francuza. Auto pali na rys, brak białej chmury dymu i szarpania. Dlatego obstawiam ze pompa zapowietrza się przez powrót. Myślę że tą retrospekcją można zakończyć ten odkrywczy temat.
Warto w Fh sprawdzić albo wymienić przewód powrotu nadmiaru paliwa od pompy zasilającej (ten cieńszy). Jest z plastiku i może być gdzieś załamany albo zatkany i może blokować powrót paliwa do zbiornika. Czasami właśnie przez ten przewód może się tak robić. Można go odkręcić od pompy i dmuchnąć w niego sprężonym powietrzem - będzie słychać w zbiorniku...
Były przerwane 2 kabelki w wiazce wstawiłem nowe i listwa wtryskowa podaje paliwo ale problemy nie zniknęły dalej faluje na obrotach gaśnie i pali bardzo dużo za 90 zł zrobiłem 20 kilometrów i koniec paliwa. Wyjąłem przewód powrotu paliwa z listwy odpaliłem i paliwo nie wracalo czy tak ma być?
Jak ten test o którym mowisz wykonać prawidłowo. Mam kręcić rozrusznikiem nie załączając cewki od gaszenia czy dźwignie ustawić w pozycji stop? Wczoraj wypisałem przewód powrotu z zbiornika i wrzuciłem go do butelki zeby sprawdzic ile paliwa uleci przez noc. Uleciało tyle ile mogło zostac w przewodzie czyli prawie nic. 5-10ml. Jednak od tego ciagłego...
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Witam. Ciśnienie paliwa jakie jest ? ma być 3-3,5 Bara na próbę zaciśnij przewód powrotu z listwy paliwowej ,wylot masz pod kolektorem ssącym przy grodzi. Czy podając w kolektor ssący jakiś preparat np. samostart lub Plak silnik wchodzi na obroty?
który rok tej almery? Dodano po 26 robiłem kiedyś almęrę ten poprzedni model i da się wysterować bez siłownika,sterowanie jest na jednym przewodzie-chyba żółto/czerwony i odbywa się na zasadzie chwilowego przerwania przewodu i powrotu do stanu poprzedniego-zamknięcie,podanie masy na przewód-otwarcie,można to zrealizować przy pomocy jednego przekażnika.
Witam, mam problem z silnikiem 1.2 Tsi . 2013 cjz. OD jakiegos czasu dośc duzo pobiera oleju (ok 0,8 L na 500 km). Początkowo padło na turbine gdyż po zdjeciu dolotu widać ślady oleju w dolocie. Po wymontowaniu turbiny ocena fachowca była jednoznaczna ze juz na pierwszy rzut oka ta turbina nie wyglada na złom i zeby sprawdzić czy olej swobodnie spływa...
Nie nie ma filtra DPF kod silnika BKC. Spalanie w normie ok 5-6 l / 100km. Dodam jeszcze, że czyściłem jeszcze wtryski preparatem Liqui Moly Diesel Spulung podłączyłem przewód zasilania z małym filterkiem oraz przewód powrotu bezpośrednio do słoiczka z tym preparatem i auto chodziło przepalając ten środek w różnych zakresach obrotowych silnika co polepszyło...
Kolega Wojtek raczej najsensowniej to wytłumaczył, tak pewnie jest. Przewód jest dobrze podłączony bo jak siedzi na rurce pilarka pracuje ekstra. Gdyby ktoś miał problem z tą pilarką polegający na odpalaniu i gaśnięciu po dodaniu gazu, to jako jedną z rzeczy do sprawdzenia polecam przewód powrotu paliwa (krótszy z dwóch, powinien być założony na małym...
Próbowałeś wsadzić z powrotem starego MIDa? Możliwe, że przyciąłeś przewód podczas montażu i robi spięcie Rozebrać i posprawdzać przewody
witam odłącz wężyki przelewów ,zaślep przewód powrotu i uruchom silnik,wycieki z przelewów powinny być nieznaczne.Jeżeli któryś wtrysk wyrażnie leje możesz spróbować go rozkręcić wymoczyć wyczyścic,jak nie pomoże to tylko wymiana.Zacznij od tego bo to najprosciej sprawdzić,ale przyczyną tego błędu może być też coś innego.
Wszystkie przewody, prócz dwóch grubszych, będą podopinane do innych. Te dwa będą połączone z rozciętym przewodem jednego koloru. Odłączyć. Przewód z instalacji samochodu połączyć z powrotem. Auto powinno odpalić.
Witam możliwy zbieg okoliczności ale pamiętam walkę w lanosie po naprawie wskaźnika paliwa w baku jak za chiny nie chciała pompka pompować a autem sam wjechałem na warsztat, po wlaniu ok ćwiartki paliwa w przewód powrotu przy samym baku auto zapaliło i działa do dziś.
Połącz wszystko z powrotem, nie zakładając stojana tzn. - przewód z wyłącznikiem i ze stojanem, zamiast wirnika podłącz żarówkę 40W do zacisków szczotek i pomierz napięcia. Jeśli wszystko jest sprawne, to żarówka powinna zaświecić. Jak by było zwarcie, to by szczotki mocno iskrzyły.
Odpiąłem przewód z powrotu i założyłem na powrocie manometr.
Witam rozwiązałeś problem ? Mam identyczny problem z identyczną naczepą tylko ciągnik to MAN. Ostatnie moje spostrzeżenie jakby przychamowywała pod górkę i jak się zatrzymam to odpinam czerwony przewód i z powrotem podpinam i hamulce odpuszczają .
Mój patent na takie połączenie to pętla prądowa - od plusa zasilania przez rezystor 330Ω przewód do przełącznika, za nim przewód powrotu i anoda diody transoptora przez rezystor 100Ω. Katoda diody transoptora - do masy. Tranzystor transoptora: emiter do masy, kolektor do portu PCF8584 i podciągający rezystor (1-10kΩ) do zasilania. Rozwiązanie...
Z technologią NFC tak bywa jak się używa dużo źródeł sygnału BT. Zwykle zaradzi temu przywrócenie ustawień fabrycznych w obu urządzeniach. "Aby zresetować system do nastawień fabrycznych Jeżeli system nadal nie działa prawidłowo, przywróć system do nastawień fabrycznych. 1 Odłącz i podłącz z powrotem przewód sieciowy, po czym włącz system. 2 Przytrzymaj...
Wszystkie tak tylne pokazują 255cm napięcia również do czujników jednakowe dochodzą tak jakby może jakiś sygnałowy przewód nie miał powrotu sygnału do sterownika. Już nawet przekodowałem w Getweyu, ABSie, i w Wspomaganiu parkowania żeby haka nie widział i jest to samo dalej nie działają a może gdzieś moduł haka robi bałagan
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony...
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
Właśnie w tym problem , że szybko złączka jest nowa tylko stary jest przewód aluminiowy w który ona wchodzi. Widać że w starym przewodzie już ktoś wymienial oringi.
no przerobić zawsze można trzeba albo dorobić dodatkowe gniazdo albo z któregoś zrezygnować i przeciąć sygnał w ten sposób że odlutowuję przewód z kołka K505 i ten przewód miał by iśc do kolektora a wracający z kolektora podłączam pod kołekk 505 tak samo dla 2 kanału przewód z kołka k503 do kolektora a powrót na kółek k503 mam nazieję że rysunek ci...
Naciśnij przycisk zasilania , aby włączyć urządzenie. Gdy urządzenie jest włączone, odłącz przewód zasilający z gniazda z tyłu urządzenia. Odłącz przewód zasilający od gniazdka elektrycznego. Odczekaj przynajmniej 15 sekund. Podłącz przewód zasilający z powrotem do gniazda elektrycznego. Podłącz przewód zasilający z powrotem do gniazda z tyłu urządzenia....
Zawsze była ta pierwsza kreska za rezerwą .. Dziś nawet nie chciał zagadać. Nawet gdy zatkałem przewód od powrotu do pompy...
Podpiąłem przewód i zrobiłem powrót do zbiornika. Sączy się olej i puszcza co chwilę banki więc powietrze uchodzi. Zauważyłem, że jak podnoszę ręcznie ramiona to przestaje lecieć z przewodu i tłoczy do podnośnika. Gdy jest na samej górze opuszczam ramiona w dół i ciśnie wtedy przewodem wraz z bankami powietrza. Odpialem przewód i wydaje się, że podnosi...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam Problem wyglada nastepujaco: Przy energicznym nacisnieciu gruszki przy filtrze paliwa(Mann) w przewodzie powrotu do bak pokazuje sie powietrze i to w nie malej ilosci ,rowniez zbiera sie w filtrze. PO oczyszczeniu gornej czesci filtra po pewnym czasie robi sie wilgotno przy zaciskach wezy. Czy moze to byc wina filtra czy tez samch zacisków mocujących...
Witam mam problem ponieważ jest teraz bardzo zimno a moja Audi bardzo słabiutko grzeje a nikt nie chce się podjąć wymiany nagrzewnicy bo trzeba rozebrać cały kokpit słyszałem ze taką nagrzewnicę można przetkać mógł by mi ktoś powiedzieć jak to zrobić??? Audi ma sterowanie typu climatronic i posiada gaz. na wolnych obrotach jak zdejmę przewód powrotu...
przewód przewód powrót paliwo powrót powrót naczynie gorący powrót
schemat kontrolki rezerwy paliwa bascom input bajty sterownik ducati
skrzynia schemat skrzynia schemat
Opis kostki ISO do radia Blaupunkt CD30 Jak podłączyć 5-przewodowy silnik indukcyjny pralki?