Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
Więc paliwa o jest. Popraw przewód powrotny.
Wymienić przewód powrotny na taki o większej średnicy (są dostępne), pomierzyć napięcia na NONOX. Najlepiej niech to obejrzy mechanik, który się na tym rozumie. Co do błędu EDC, może on informować o złym składzie spalin (nie działa ci NONOX).
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Pewnie pęknięty przewód powrotny, ten z tyłu gaźnika. Tylko jak autor nie wyczuł zapachu benzyny?
Czarny/czerwony kabel to minus/plus z zewnętrznego zasilania 6V. Biały kabel to PWM A gdzie przewód powrotny od PWM
A odpowietrzenie zbiornika? Z drugiej strony to bardzo interesujące, skąd tam powietrza tyle... Zdemontuj jeszcze przewód powrotny paliwa i zobacz co tam się dzieje...
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Cześć, element umieszczony jest wezsza częścią do góry - czy opłaca się go zaslepiac czy omijać? W serwisie kosztuje 4-6euro. Jest to przewód powrotny z separatora olejowego. W serwisie pod nazwą rura. Powodzenia w podjęciu decyzji.
Masz przytkane wtryski od jazdy na gazie. Wlej srodek do czyszczenia wtryskiwaczy np wynns lub inny. Sprawdz pompe paliwa na cisnienie i wydajnosc. Odkrec przewód powrotny i zobacz czy leci paliwo jak pracuje pod obciazeniem.
Witam ! Miałem taki sam przypadek , ale w TIPO . Przetarty był przewód[ powrotny] paliwowy idący do baku . Poszukanie nastręczyło dużo trudności , gdyż przewód przetarty był w rogu górnego prawego nakola . Był on ok. 1m. przed bakiem . Wymieniałem na kanale na przewód nowy . Może mój przypadek na coś naprowadzi :!: Pozdr. p
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Czyli robię tak, modem podłączam do gniazda RJ-45 w salonie, w skrzynce z kolei za pomocą switcha bądź 'beczki' łączę ze sobą "3" i "6" i internet powinien być w pokoju. Więc musisz od modemu kablowego, skrętką wrócić do tej skrzynki, tam znaleść ten przewód powrotny z internetem i zmostkować to dalej switchem z przewodami skrętką, idącym do innych...
Sprawdzony, przepłukany przewód powrotny, doprowadzający do dyszy, wtryskiwacza.
Zaciśnij na moment przewód powrotny i zobacz czy ciśnienei wzrośnie.
3044-03 ; pozycja EGR , niezgodny sygnał. SCR 5556-10;przewód powrotny zablokowany.
Ta płytka nie ma nic wspólnego z pradem spawania. 1. Regulacja predkości podawania drutu. 2. Załączenie stycznika, załączenie elektrozaworu gazu. i tyle. smarcze - czy są trzy fazy, mostek spawalniczy i wszystkie połączenia wysokopradowe, (diody), dławik (czasami zwoje zwarte - bardzo żadko),połączenia do eurogniazda, samo eurogniazdo, uchwyt spawalniczy...
Zabezpieczenie ma za zadanie przerwać przewód fazowy. Może przerywać też przewód powrotny, ale nadal musi przerwać przewód fazowy. Jeśli urządzenie ma oznaczone zaciski, to trzeba się tego trzymać, bo to nie jest wymysł biurokratów. Kolego Jerzykowski, nie masz prawa zakładać, że urządzenie będzie obsługiwał ktoś rozsądny. W razie zadziałania zabezpieczenia,...
To zakładając, że wszystko jest dobrze podłączone, pompa nowa, siłownik nowy... pozostaje tylko zapowietrzenie siłownika, które blokuje zawór bezpieczeństwa w siłowniku. Kilka razy mi się coś takiego przytrafiło. Trzeba było na zmianę przerzucać kierunek pompowania. Po wyczuwalnym twardym oporze przerzucić zawór pompy na opuszczanie, raz machnąć pompą...
4377 błąd CAN, 4377 błąd CAN, 3830 komunikat magistrali CAN, czujnik NOx II OBD, 4559 czujnik temp spalin, 4562 komunikat magistrali CAN - informacje czujnika temperatury spalin. Napisz nr pompy i czy były aktywne z przytkanym wtryskiem błędy 5038, 5039, 5556? Możliwe, że pompa wymaga wymiany, gdy jest przytkany wtrysk lub powrót z pompy zmieniamy przewód...
Błąd eec3 8381 mówi że jest uszkodzony przewód adblue podgrzewany elektrycznie , przewód H26 jest to przewód powrotny z dozownika do zbiornika adblue.
A taki żartowniś jestem , więc czasem się zagalopuje ;-) Skoro w okolice gaźnika to może być (trojan - nie zjedz mnie ;-) ) przewód powrotny paliwa lub też odpowietrzenie zbiornika paliwa
Odpiąłem przewód powrotny do zbiornika, nic z niego nie leci. Jest całkowicie suchy. Chłodnica gorąca że nie da się dotknąć Dodano po 1 Przewody wszystkie są bardzo miękkie, ale gorące
Czujnik od temperatury to właśnie ten niebieski. Mam gdzieś parametry jak znajdę to napiszę. On z tego co pamiętam ma wpływ na pracę silnika do 60 stopni C. Ja stawiam na ciśnienie paliwa. Ciśnienie paliwa w tego typu silniku ma kolosalny wpyw na pracę a im cieplejszy silnik to zapotrzebowanie na paliwo mniejsze. najlepiej podpiąć manometr, powinno...
Między czarnym a czerwonym powielacza powinno być podane przemienne napięcie z transformatora. Wyprowadzenie w.n. i przewód powrotny powinny być połączone do tego samego szeregu kondensatorów, co oznacza że czerwony powinien być masą dla w.n.
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Najbardziej prawdopodobnym wyciekiem jest pompa wtryskowa. Instalacje między filtrem a zbiornikiem są mniej prawdopodobne. Przewód powrotny z pompy wtryskowej powinien zostać odłączony i zamknięty. Przewody na zaworze podgrzewania paliwa i przewód zasilający filtr przed filtrem ze zbiornika powinny zostać zamknięte. Ciśnienie musi zostać wytworzone...
Pierwsza sprawa sprawdź przewód zasilający i powrotny od nagrzewnicy. Druga sprawa sprawdź dźwignie otwierającą ciepły nawiew ewentualnie pozostaje nagrzewnica. To się stało nagle?
Zdziwily mnie dwa bledy na dozowaniu i powrocie. juz tylko zostalo mi sie domyslac co jest w srodku. Niemożliwe :) a na wielu forach pisali że przewód powrotny trzeba zmieniać - jak pisałem że to nie to to pseudo specjaliści nie wierzyli i dalej snuli swoje teorie......
Dzięki, właśnie o to mi chodziło. Jeszcze jedno pytanko, czy nie lepiej by było ustawić kierunek obiegu nagrzanej cieczy z webasto prosto na silnik czyli wpiąć się w przewód powrotny z nagrzewnicy? Może wtedy silnik szybciej by się nagrzewał?
Kolego KGS, czy możliwe, aby ten termistor o którym pisaliśmy z fot. 2 w moim wcześniejszym poście był szeregowo włączony w obwód zasialnia? Dostałem się do tego zawijasa kabli i wygląda to tak, że przewód fazowy z kabla zasilającego jest połączony z przewodem do pseudo "termistora" a nastepnie przewód powrotny od termistora wraz z przewodem neutralnym...
Komputer tez odczytał to jako zablokowany przewód powrotny, proszę o pomoc!! Przewód powrotny do wymiany. Oryginalny ma za małą średnicę. Do kupienia w serwisie MAN w komplecie że wszystkimi końcówkami. Koszt ok 500pln
odłączyć przewód powrotny z wtryskiwaczy i włóżyć do przezroczystej butelki Od strony filtra czy od strony zaworka na bloku?
Sprawdź więc, czy pomoże jazda z otwartym wlewem paliwa. Przewód powrotny paliwa wymieniony od silnika aż do zbiornika? Drożny?
Ten grubszy przewód to jest zasilający i trzeba go podłączyć do pompki tam gdzie jest strzałka która pokazuje że idzie do środka. Cieńki przewód jest powrotny,i załóż go na pompke ,o ile się nie myle na pompce na powrocie jest króciec z małym otworkiem,i tam powinna być założona rurka powrotna. A do gażnika to już wiadomo jak podłączyć.Sprawdziłem teraz...
Zapchany przewód powrotny dozownika reduktora w zaworze zbiornika reduktora lub sterowniku.Włącz i wyłącz zapłon trzy razy z 10s przerwami aby wyłączyć ostrzeżenie . Jeśli instalacja jest sprawna wszystko wróci do normy.
Czy pompa podejmuje prace przy teście czy nie? Jeśli tak to zasil pompę gumowym przewodem zewnętrznym zanurzając go w gorącej wodzie a przewód powrotny do zbiornika wypnij i włóż do pojemnika na wodą na płyn który wypłucze pozostałości krystalizacji z systemu.
Edc to zapchany przewód powrotny do zbiornika adblue, zapchany wtrysk, pompa adblue.
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
Tak to jest problem z Adblue a konkretnie zapchany/ zablokowany przewód powrotny.
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
Przewód powrotny ma zawsze większą średnicę żeby nie robił ciśnienia Wkręć przekładnie w imadło przyblokuj lekko wąs, przyłóż pistolet ze sprężonym powietrzem do otworu jednego lub drugiego jednocześnie kręcąc wałkiem od kierownicy i wtedy będziesz wiedział w stu procentach.
Po kolei kolego! Napisz proszę dokładniej o sprawdzeniu tego zaworu. Mam zdjąć po prostu przewód powrotny, założyć przezroczysty? Nie odpowiadasz mi na to co mi zasugerowałeś. Świece sprawne
Przewód powrotny oznaczony jest na schemacie numerem 1. http://obrazki.elektroda.pl/8166329600_1...
A po co mierzyć wogóle? Luzuje się przewód powrotny z listwy - jeśli pompa przebija regulator, to jest cacy.
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
A propos rurki doprowadzającej olej do dyszy (zasilanie podciśnieniowe). Stara rurka zrobiła się twarda i na łączeniu z dyszą zasysała fałszywe powietrze zamiast oleju. Wynikiem był zasmarkany piec. Rurkę zmieniłem na elastyczną, nową. Efekt taki, że po kilku minutach pracy płomień robił się zimny, biały dym z komina. Okazało się, że nowa rurka po solidnym...
Bo pewnie założyłeś przewód powrotny na odpowietrznik takie białe zamiast obok niego założyć na dzyndzel, który wychodzi z baku wyżej odpowietrznika.
Masz rację obroty powinny spadać od razu. Wygląda to na potencjometr przy przepustnicy. Możliwe też że przewód powrotny od wtryskiwacza jest przytkany.
No to sprężanie jest dobre, a ciśnienie paliwa????? Może przewód powrotny jest zatkany i dlatego gaśnie?????
u góry na pompie przewód powrotny jest do niego podłączony
Czy chodzi ci o powietrze w paliwie na powrocie pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij wspólny przewód powrotny z wtryskiwaczy zaraz przy pompie i zobacz czy powietrze ustało. Jeśli tak wtryskiwacze uszkodzone/źle zrobione. Nie daj sobie wmówić że są sprawne.
Złożone zagadnienie. Co w razie przerwania się w/w przewodu gdzieś na słupie? Jest kilka opcji. Jedno to to, że twój uziom (przy dobrych parametrach) będzie działał jak przewód powrotny. Jego zbyt wysoka wartość, spowoduje w zasadzie uniemożliwienie prawidłowej pracy urządzeń, ewentualnie ich uszkodzenie poprzez zamknięcie się obwodu na napięciu międzyfazowym....
W ten sam przewód powrotny, do którego podłaczone są wężyki wtryskiwaczy jest skierowany nadmiar i z regulatora ciśnienia na szynie i z pompy CR. Więc przewód musi być pewnie załamany gdzieś po drodze do baku.
5038 06: błąd w napięciu zasilania 12V, zwarcie do plusa. 5556 10 ; tak jak piszesz zablokowany przewód powrotny.4373 08 :sprawdź czujnik przed katalizatotrem złącze i kabelki. Całość najlepiej przetestować programem dedykowanym do tej marki czyli MANCats.
LORD90 napisał: przewód powrotny jest zwykle niżej niż zasilający powiedz, do czego zmierzasz? Bo chyba mówisz o innym grzejniku. FOSGEN1 a widziałeś gdzieś kiedyś żeby w instalacji C.O przewody powrotne szły wyżej niż zasilające ? Bo chyba tworzą się tutaj jakieś nowe teorie
Auto odpala temat zamykam. Problemem był przewód powrotny od regulatora do pompy paliwa.
Zaginałeś przewód powrotny z listwy paliwowej?
Właśnie odkryłem ciekawy przejaw włoskiej myśli technicznej - mocowanie pompy podciśnienia w MultiJet 1.3 90CV. Tak sprytnie sobie to wykombinowali, że nie da się wyjąć vakupompy bez rozpinania układu paliwowego przy pompie CR, a wszystko przez jeden uchwyt trzymający przewód powrotny do pompy z przelewów (nad którym przebiega przewód HP). Nie da się...
U mnie w firmie jest ponad 600 szt euro 6 przebiegi ponad 340 tyś km, gdy przyjechały myśleliśmy że będą problemy, a okazuje się że system jest dopracowany - są dwa problemy z systemem zablokowany przewód powrotny - płuczemy układ wodą i uszkodzona pompa - do wymiany, to najczęstsze kilka razy sonda lambda na tłumiku po prawej, nigdy żaden sensor a...
Reduktor standardowo podłączany jest do przewodu powrotnego z nagrzewnicy i dalej w przewód powrotny z silnika do chłodnicy
Weź podłącz przewód powrotny z palnika do rurki zasilającej, a przewód ssący do kanistra, niech palnik pracuje kilka minut. Później podłącz palnik normalnie. Pamiętaj o odkręceniu filtra przed odpaleniem palnika, a po wyłączeniu zakręcić.
Proszę o pomoc z autkiem bo już mi ręce opadają, a na forach zero odzewu. W skrócie auto zawsze odpalało, przejechałem ok 100km zgasiłem go i stał 2 dni. Rano już nie odpala a kręci. Sprawdzone: Błędy - żadnego Pompka podaje paliwo przez filtr Klapka gasząc otwarta Na liczniku pokazuje grzanie świec i gaśnie jak zawsze czyli przekaźnik dobry Akumulator...
Po dwóch miesiącach temat powrócił. Ciśnienie waha się między 2,5-3 bara, po depnięciu gazu najpierw spada, potem rośnie do 3. Ciśnienie na szynie niby jest zgodne z oczekiwanym, ale przy gwałtownym depnięciu gazu, przy jeździe pod górę spada o kilkadziesiąt bar i sterownik wywala błąd. Gdy zaciskam przewód powrotny ciśnienie rośnie do 4 bar. Gdy zacisnę...
Odkręć na dole waż od chłodnicy (pod chłodnicą należy odłączyć przewód powrotny coby płyn zleciał)czasami jest kurek na dole chłodnicy i po problemie.
Możesz zrobić dodatkowo prosty test: Zdemontuj przewód powrotny paliwa z czujnika ograniczającego ciśnienie na rampie. Zdemontuj przewód powrotny paliwa z pompy WC. Podłącz załóż nowe przewody paliwowe , połącz je wspólnie do naczynia. Powrót wtryskiwaczy oddziel do osobnego naczynia. Kręć motorem.Sprawdź ilość oleju napędowego w naczyniach. Według...
Na obudowy - zawsze PE. Tam, gdzie przewód "powrotny" zasila - zawsze N. Nie mogą one się łączyć w urządzeniu odbiorczym.
Czyli co? Zalewa go? Sprawdź przewód powrotny, Sprawdź komorę pływakową. Sprawdź resztę gaźnika i pompkę.
Aktualizacja: Wymieniłem filtr paliwa i jeden przewód powrotny. Bąbelków już nie ma, ale silnik nadal nie trzyma obrotów. Ktoś, coś ?
Sprawdź na pompie zaworek w kostce przelewu, tam gdzie podłącza się przewód powrotny
Podczas testu musisz zaślepić przewód powrotny odłączony od wtrysków.Odpowietrzaj zawsze wtryski w tym aucie przy odpiętych wtyczkach .
W Vectrze b 2.0DTI nie ma pompy w zbiorniku! Podnieś siedzenie, zdejmij pokrywkę rewizji, zdejmij przewody, wyciągnij ze zbiornika smok (musisz wymacać i odblokować zatrzaski trzymające smok i przewód powrotny) i będziesz miał jasną sytuację. Wymień węże gumowe od smoka do pokrywy. Jeśli smok jest pęknięty to znajdziesz taki używany za parę groszy.
Z tego co mi wiadomo to elektrozawór trzeba założyć również na przewód powrotny a nie tylko zasilający, bo potrafi paliwo zassać właśnie powrotem.
Jeśli to HPI to SCANIA opisuje to tak "Układ jest układem otwartym, co oznacza, że końcówka jest otwarta w czasie fazy ładowania. Oznacza to, że gazy powstałe w wyniku spalania przechodzą przez pompowtryskiwacz, poprzez przewód powrotny do zbiornika. Niewielka ilość spalin może być obecna w zbiorniku, co jest zjawiskiem całkowicie normalnym. W układzie...
Sprawdź to co pisałem czy masz zimny powrotny przewód przy podwyższeniu obrotów silnika.
Przykładowo odkręcę korek zbiorniczka odpalę samochód nagrzeję go, on może chodzić 10min może 30 a może i pól dnia, a i dalej jak będzie się gazowało płyn skacze i przewód powrotny wywala ten płyn.
Zdejmij przewód powrotny przy samym baku i włóż go do butelki. Zapal ciągnik i sprawdzaj ile paliwa wraca do butelki na rożnych obrotach i obciążeniu. Zwłaszcza przy obciążeniu, takim przy którym by słabł jak opisywałeś. Zrób tak byś butelkę miał w kabinie i mógł nim jeździć. Ale nadal nie opisałeś jaki w tedy jest dym?
Jeżeli dobrze widzę, to manometr masz wstawiony w przewód powrotny. Jeżeli tak, to ciśnieniem jakie Ci pokaże jest to wynikające z oporów przepływu w tymże przewodzie, czyli praktycznie w okolicach 0 bar. Dlatego odpowiedź brzmi nie, nic nie należy ustawiać.
pytanie brzmiało jak układa się pętla indukcyjna w tym schemacie Schemat pokazuje topologię połączeń poszczególnych paneli. Nie ma tu wyszczególnionej informacji jak jest prowadzony przewód, więc trudno jest określić jak układa się "pętla indukcyjna". Zasada, że przewód powrotny powinien wracać w śladzie przewodu zasilającego. Pzdr -DAREK-
Powierzchnia bloku była w dobrym stanie. Nie było ubytków. Dzisiaj zauważyłem że gdy wyciągnę termostat to po zalaniu chlodnicy płynem przy odkręconym korku na odpalonym silniku nie wyrzuca płynu a przez przewód powrotny leci płyn. Jeśli jednak ręką ścisnę wąż od termostatu to zaczyna wywalać płyn a przez cienki przewód nie leci już płyn
Wymieniłem filtr ad-blue także siatkowy .Przedmuchałem przewód powrotny do zbiornika i jest drożny.Wykluczając usterkę czujnika ciśnienia ad-blue czy może być uszkodzony zawór upustowy?Podczas testu sprawdzenia wycieków podczas fazy powrotu ad-blue do zbiornika jego otwarcie było na 0 % .Jednocześnie co dziwne ciśnienie malało do 120 mbar.Druga sprawa...
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
Dlaczego przez termostat niebezpiecznym jest puszczać przewód N wyszedłem z założenia że jest to przewód powrotny a nie zasilający. Mógłbyś mi wyjaśnić z czego wynika to niebezpieczeństwo?
Witam, czytam ten temat i nie wszystko rozumiem. Z mazdy 626 którą kiedyś miałem wymontowałem kompletne webasto BW50. Chcę sam je podłączyć do swojej astry g z 2003r. ale nie do końca wiem jak. Jestem zmuszony sam to zrobić bo nie ma nikogo w moim mieście ani okolicach kto by się tego dokonał. Nie wiem czy nie umieją czy się boją. Jak to podłączyć?...
jednak nie działa I prawidłowo! Albo router do skrzynki i 2 przewodami idziesz, jak chcesz. Albo z pomieszczenia z routerem, trzeba przewodem sieciowym wrócić jakoś do skrzynki i ten powrotny przewód zmostkować z tym idącym do pokoju.
Sprawdź jaką masz grubość uszczelki. Taką zamów. Do tego uszczelka dekla i nowe przewody powrotne. I zacznij rozkręcać.
Witam, Sprawdź przewód powrotny paliwa z gaźnika do zbiornika paliwa i zaworek przelewowy w gaźniku. Albo źle podłączony gaźnik zamieniona kolejność przewodów.
A bardzo przeszkadzaten świst? Taki świst powstaje wtedy, kiedy popma ma za duży wydatek, lub jest zagniecony przewód powrotny.
Na korpusie monowtrysku są strzałki wskazujące przepływ paliwa, przewód powrotny przeważnie niebieski. Cienki wężyk podciśnieniowy albo do map sensora, albo zaworu egr
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina). Mid 128 psid 101 fmi 7 zawór sterujący chłodzenia i powrotu AdBlue, zatkany przewód powrotny lub wadliwy/nieodpowiedni zawór.
W wolnej chwili odpiąłem przewód powrotny do zbornika i tryska z niego paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem , a nie powinno. Może zablokował się zawór na pompie.
Przewód powrotny musi iść na wtryskami. Często ktoś idzie na skryty i prowadzi go na wysokości pompek. Do tego sprawdź ciśnienie doładowania. Bez tego i z LDA nie ma mocy. Silnik nie kopci więc nie nie dostaje paliwa. Jak z ustawieniem rozrządu?
Mam problem ponieważ nie wiem jak podłączyć powrót cieczy do zbiorniczka. Zbiornik zasilający napełnia układ przez podciśnienie jednak jak zamknąć układ by utworzyć zamknięty obwód? 🤔 Podłączając przewód powrotny zostanie on zatkany przez ciecz wypychaną co prowadzi do niedziałającego układu. Jeśli ktoś może pomóc proszę o info
czy można by to sprawdzić zaciskając przewód powrotny lub całkiem go zaślepiając? Nigdy tego nie rób. Wskazówki otrzymałeś. Twój ruch.
Zsuń przewód powrotny z nagrzewnicy (ale nie całkiem) na pracującym silniku, dolej płynu do pełna i zsuwaj ten (popuszczony) przewód tak aby zaczął dość mocno "przeciekać". Kiedy już przestanie powietrze wychodzić, wówczas zakładasz przewód do końca (tak jak ma być) i zakręcasz opaskę, dopiero wtedy możesz wyłączyć silnik i uzupełnić (ewentualnie) płyn...
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Przewód powrotny zdjąć ze zbiorniczka wyciągnąć strzykawką, napełnić instalację, uruchomić silnik pokręcić kierownicą i jeszcze raz to samo.Nie radzę niczego rozbierać bo póżniej problem z uszczelnieniem.
Jezu!!Wróciliśmy do punktu wyjścia.Wiesz iledziesiąt pomp widziałem uwalonych ze wzgledu na to że były "sprężone" (odłączone wtryskiwacze?) Przecież jest coś takiego jak przewód powrotny więc benzynka wraca sobie do baku i cisnienie chyba nie jest takie wysokie. Ale może faktycznie masz rację.
zaworek powrotny żyła powrotny zawór powrotny
obliczać cewka przetwornica satel czujka pożarowa pompa vacum mercedes
Jak skopiować zawartość pamięci NVM? Nawijanie 12 cewek na fazę w silniku 3-fazowym