W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
Sprawć ładowanie bezpośrednio przy alternatorze(napięcie i prąd) oraz przewód i dący do aku. Tylko dokładnie zwracając uwagę na połączenia oraz przewód-otarcia itp.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Dobierz się do przelotki w klapie i sprawdź czy nie jest przewód przełamany.
podciśnienie z kolektora, do odsysania opar ze skrzyni korbowej. zamiast pytać, byś miał już dawno wymienione i po kłopocie.
to nie uszkodzony czujnik lecz przetarty przewód od niego,załamany,dokładnie sprawdz przewód.
Przewód? :-)
Dokładnie to ten przewód
Sterownik silnika nie ma info o obciążeniu alternatora. Najczęściej urwany przewód przy kostce pod rozrusznikem.
Nie ma co się bawić cena tłumika drgań to 50 zł. Wymienisz sam albo w warsztacie . Tak czy inaczej jest już uszkodzona i długo na niej nie pojeździsz
Przewód w przelotce od drzwi kierowcy masz przerwany.
Jaka wersja software i jaki przewód?
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
Witam, dziękuje za podpowiedź, możesz jeszcze powiedzieć co odcina ten przewód?
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
świece wymienione co do przewodów to nie mam ponieważ skoda ma moduł do którego dochodzi cienki przewód
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Przewód podciśnieniowy był odłączony.
Czy czasem nie brakuje Ci tam masy bądź masz zaśniedziały przewód masowy do skrzyni lub plusowy rozrusznika?
Rozrusznik lub przewód wyzwalania
Chodzi o to że podłączyłem nową centralke. Z kluczyka zamyka i otwiera ale z pilota tylko zamyka otworzyć już nie chce. Wpisałem się w dzwiach lewych w żółto czarny i żółto biały przewód.
Kolego do auta potrzeujesz kod jeśli go posiadasz możesz przełożyć to radio do każdego auta inna rzecz że radia grupy VW potrzebują dodatkowego plusa w miejscu elektrycznej anteny w standardowej kostce to niebieski przewód.
Tak jak napisałem na początku, wiem które to koło, wczoraj odkryłem głębokie przetarcie na przewodzie ABS,którego nie widziałem wcześniej. Może tu jest problem, napiszę jak ogarnę przewód.
Trochę się spóżniłem ale w swoim Mitsubishi Galant mam ten sam alarm i miałem ten sam problem, ale u mie był walnięty przewód.
Witam, Temat do zamknięcia, powodem był przetarty przewód ze sterownika do przekaźnika.
WD-40 ma zerową skuteczność jeśli chodzi o usuwanie tlenków, za to bardzo dobrze je utrwala. WD-40 to dobry środek do mycia i odtłuszczania, są do tego dedykowane środki, jak np. KONTAKT. Skrobanie to ostateczność, poza tym brak styku może występować w miejscu połączenia przewodu z elementem stykowym. Wypadałoby też przemierzyć wiązkę, może przewód...
Sprawdź wiązkę prowadzącą od czujnika(często przewód się urywa)
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Witam mam problem z połączeniem pojazdu z sprzętem diagnostycznym nie ważne czy VAG czy inny sprzęt wymieniłem już nawet sterownik ale nic nie pomogło . Poszukuje schemat instalacji miedzy sterownikiem a gniazdem . Może uda się przedzwonić przewód .
Wyjście tego bezpiecznika to pin23 w 40 stykowym złączu pod skrzynką bezp.
Jeżeli ten przewód będzie urwany ,lub skorodowany ,słabo łączył to tak może być jak piszą koledzy .Ważne by przewód do automatu rozrusznika miał dobre i pewne połączenie.
Skoro problem pojawił się nagle i zimą, to może po prostu wilgoć na filtrze zamarzła? Wyjmij na chwilę filtr kabinowy i sprawdź czy pomogło. Skontroluj także drożność przewodów.
Sprawdź czy przewód antenowy jest dobrze wpięty.
No tak bo odpowietrznik stalowy a korpus zacisku aluminiowy. To niezła ruletka z tym odkręceniam odpowietrznika. Dziś jeszcze zauwazyłem, że ta osłona kurzowa tłoczka jest nieszczelna. Słuchaj Kolego czy bez luzowania odpowietrznika, odkręce przewód hamulcowy i nie zleci mi cały płyn, chodzi o ciśnienie, czy próbować najpierw zluzować odpowietrznik...
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Antena w Skodzie ma wzmacniacz, ktory jest podlaczony do 12V gdy masz fabryczne radio, gdy zakladasz inne musisz dostarczyc mu zasilanie, np. z remote radia. -po to właśnie jest separator,on uaktywnia wzmacniacz anteny,a wtym wypadku jezeli nie ma różnicy przy odkręcaniu bata może być pęknięty przewód sygnałowy w przewodzie anteny -często zdarza się...
Z 15 powinien być dodatkowy przewód do przycisku.
To nie ma takiego przewodu.
jaki kolor ma przewód kierunkowskazu prawego w wiązce doprowadzonej do tylnej prawej lampy skoda octavia 2?
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
u mnie był przetarty przewód w gumowym łączniku w drzwiach kierowcy
Ja to wiem.Często tak sie dzieje przy przełamanym lekko przewodzie. A nie orginalny przewód/lutowany/złączki jest niepewny .
Chodziło o przegniły przewód na podłużnicy
https://obrazki.elektroda.pl/3214977600_... Ten dodatkowy przewód też nie jest przyczyną awarii, ale warto sprawdzić, czy obwód, który zasila ten przewód posiada odpowiednie zabezpieczenie.
Sprawdziłeś masę i plus alternatora? Lampka ładowania sprawna zapala się i gaśnie? Zmierz napięcie na D+ względem - akumulatora przed i po rozruchu. Zmierz napięcia miedzy + akumulatora a gruby przewód alt ,tak samo -akum. a obudowa alt.
Czarny przewód podłączyłeś do masy radia/samochodu?
Po zapięciu do komputera komunikat o przerwie w obwodzie prawego przedniego koła. Czujnik i łożysko z pierścieniem nowe. Po sprawdzeniu jednego z przewodów do czujnika kola jest pewne że jeden z 2 przewodów biegnie do pompy abs podobnie jest z kołem lewym.Tam są dwa przewody jeden zielony a drugi czarny . Gdzie biegnie ten drugi przewód. jak sprawdzałem...
Stary ma grubość 4,4 a nowy 3,4 pytanie czy może być czy kupować grubszy.
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
Witam. Swoje lata już to ma. Więc może być ciężko. Jest opcja że to się urwie podczas odkręcania. Dobrze by było jak byś się zaopatrzył w klucz oczkowy-otwarty do przewodów hamulcowych. Ale widzę że pozbywasz się starych przewodów więc jest opcja przeciąć ten giętki i wtedy nałożyć klucz oczkowy ale taki mocno pasowny. Jest opcja że się jednak zniszczy...
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Przy włączeniu wstecznego nie ma prądu na dodatkowym, więc może to być przeciwmgielne. No to jaki problem włączyć światło p/mgielne i upewnić się, ze ten przewód jest właśnie do tego?
I w tym właśnie module mam znaleźć przewód zasilający poduszkę pasażera? Pozdrawiam
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Witam. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na centralce powinny zapalić się diody. Jeżeli nie świecą to sprawdż masę do centralki i bezpiecznik na plusie. Napięcie po stacyjce lub wzięte z zespołu cewek przewód prawdopodobnie czerwony masa przewód czarny./wymień bezpiecznik na nowy lubią nóżki zaśniedzieć.
radeklw, przykro mi, ale określenie, że masz cztery wtyczki nic nikomu nie powie. Okablowanie w skodach jest najróżniejsze w zależności od tego czy to combi, hatchback czy sedan oraz czy to wersja komfort, fresh, clasic itd. Z tego co dowiadywałem się pewnego czasu w salonie, skody mają około 80 różnych okablowań. Jeżeli nie masz elektrycznych lusterek...
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
Problem rozwiązano. Zawinił TYLKO przewód główny minusowy.
Wymienia się przewód odmy na taki z grzałką, kwestia podciągnięcia kawałka instalacji np od przekaźnika pompy paliwa [url=http://autoczesci-jbt.pl/odma/31130...
Za co odpowiedzialny w wiązce jest przewód brązowy. Dzięki za odp.
Moim zdaniem, nie ma pełnego przepływu gazu z butli do reduktora. Zasyfione elektrozawory, brudny filtr lub zagięty przewód idący z butli.
ziempiotr, czy ty nie widzisz, że zwykłą pierdołę typu odcięcie jednego przewodu w skodzie rozwlekacie ponad potrzebę, już zauważył to również xwit. A z tego co widzę, to nie jesteś zbyt częstym gościem tego działu.
Przepraszam jacek074, nie zauważyłem wcześniej schematu. Jutro, zgodnie z Twoimi wskazówkami, sprawdzę przewód od czujnika.
Wygląda na żle podłączone radio. W kostce od radia masz przewód od podświetlenia .
Od jakiegoś miesiąca co jakiś czas podczas jazdy drga samochód oraz odłącza gaz po sygnałach dźwiękowych wychodzi że nie mam gazu w butli a jest pełna po podłączeniu komputera wychodzi błąd Brak sygnału obrotów po skasowaniu po sekundzie pokazuje się na nowo , przewód sprawdzałem działa
Ja bym Ci radził zweryfikować przewód na odcinku ECU->wtryskiwacz.
Przepływomierz nie powinien być czasem firmy Bosch? Sonda lambda była nowa? Ta pierwsza ile ma przewodów?
Zamieniłem biało-czerwony przewód na 7 pin i radio zaczęło działać
Proszę o informacje gdzie zrobiłem cos nie tak podczas lutowania stąd pojawia się błąd. ? Podłączyłeś przewód z sygnałem prędkości. Przetnij go i zaizoluj. A, i źle podajesz kolory przewodów. Kolor dominujący podaje się jako pierwszy.
Co ma wspólnego przewód przy rozruszniku ze światłami:?:
potrzebujesz samą kostkę czy gotowy przewód?
Brązowy przewód we wtyczce siłownika to (-)
Też można, trzeaa tylko znaleść ten przewód ale to nie problem.
Zaprasuj nowe oczko na przewód od alternatora.Grzeje się, bo jest zaśniedziałe złącze w miejscu prasowania. Skrzynkę wymień na nową. To jest standardowa usterka w grupie vag.
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Tak, tą mniejszą. Na pomie masz trzy wtyczki - zasilanie, komunikacja z plusem po stacyjce oraz w trzeciej czujnik skrętu. Chodzi mi o tę drugą odpiętą na zdjęciu. Cudów nie ma, mówisz że przewód ma przejście, bezpiecznik cały a brak napięcia więc coś źle robisz bo skoro przewód cały to i na pięcie powinno być. Zobacz żarówką 55W czy jest zasilanie...
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
połamane przewody na przelotce
Dziś nad nią siadłem, coś jest ma magistrali CAN. Przewód L napięcie 0,5V przewód H 4,5.
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Skoro działo się tak przed rozebraniem zacisku i tłoczka to obstawiam rozwarstwiony przewód hamulcowy - wymiana na nowy.
skoda felicja z 1998 Dodano po 2 czyli z tego schematu wnioskuje że należy sie podpiąć po przewód czarny i niebieski! pozdrawiam i dzięki! :)
Przecież na 1-ym zdjęciu w #7 nie ma nic więcej tylko ta dioda o symbolu "ED/18". Przede wszystkim opisuj piny zgodnie ze standardem ISO, a nie według własnego uważania bo trudno odgadnąć co i jak Ty odczytujesz. Na zdjęciach 1 i 2 w #1 wyraźnie widać, że w (czarnej) kostce zasilania obsadzone są (czarno-niebieskimi przewodami) piny 5 i 7. Na obu tych...
chyba napewno chodziło mu reduktor i mikser i przewód miedzy nimi (':D')
masz na myśli przewód na powrocie z magla czy przy maglu zasilający?
Ale jak na chwilę zostanie odłączone przewód od akumulatora ,wtedy na mierniku pokazuje 0.001. Który przewód?
Zwykłą probówka i po 10minutach wiesz który przewód do czego służy
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie podłączenia alarmu do czujników otwartych drzwi. W kostce dochodzącej do czujnika mam 3 przewody. Jeżeli wyczepię czujnik to przewody mają takie właściwości: 1. Masa 2. Brak jakiegokolwiek sygnału 3. +12V Do którego przewodu powinienem podłączyć przewód wzbudzający alarm?? Mój samochód to skoda felicja rocznik 98 (nowa...
Nie warto kupować takich interfejsów. Z większością centrali LPG, w tym i tą, idzie się połączyć zwykł interfejs USB na TTL (najlepiej na chipsecie FT232). https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do twoje problemu to trzeba by sprawdzić jeszcze sygnał z zasilania wtryskiwaczy benzynowych bo zazwyczaj pod niego jest podpięte...
00589 to zapalnik AIR BAG pasażera. Czyli albo sama poduszka albo przewody albo złącza.
Sprawdż stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać.
Czy istnieje taka ewentualność, że odpiął się przewód ze starej manetki a ktoś instalując nową nie podpiął tego przewodu co się odpiął ze starej?
Jeżeli nie pojawia się napięcie sterujące cewką rozrusznika to należy szukać przyczyny gdzie indziej , wcześniej , dalej od rozrusznika . Może nawet być przyczyną sam przewód . Kostka , stacyjka , bezpieczniki , zabezpieczenia instalacji nad akumulatorem . :| Dodano po 1 W skodach występuje efekt gnicia przewodów .
Dzięki za podpowiedzi. Nie czyściłem przepustnicy ani nie robiłem jej adaptacji. Chętnie bym sprawdził błędy w programie VCDS, ale nie wiem czy warsztaty w mojej miejscowości z niego korzystają. Czy za jakieś w miarę normalne pieniądze można ten program i jakiś przewód do laptopa kupić?
skoda przewód osłona przewód skoda skoda przewód zapłonowy
dynacord kolumny połączenia kostki stacyjki tl072 ne5532
Odblokowanie radia Renault Scenic 1 z napisem "CODE" Parametr P27 w piecu Termet - funkcja i zastosowanie