z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Popuść przewód paliwa na pierwszym wtrysku i odpal z plaka. Jeśli pojawi się paliwo dokręć przewód. Pewnie zapowietrzył się. Że immo się rozkodowało to mało prawdopodobne.
Sprawdź tę wiązkę gdzie był przetarty przewód, tam jeszcze "coś" musi być.
Ja wiem, na grzałce ma być napięcie takie jak na aku. To idzie ten sam przewód co na pompę paliwa, wtryski, itd.
Jeśli masz możliwość do podpięcia pod komputer po rozgrzaniu sprawdź jak zachowuje się sonda lambda, czy pracuje w pętli zamkniętej ze sterownikiem silnika, jaki jest jej współczynnik, jak często zmienia się stan z ubogiej na bogatą i odwrotnie. Jeśli pod względem elektroniki będzie ok to zobacz jak wygląda ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 bara)....
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Odkreciłem przewód na wtrysku i nie podaje paliwa. Dodano po 1 Jednak zawór na pompie nie dostawał napięcia. Auto odpalone. Dziękuje za pomoc
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Na przewód pierwszego wtryskiwacza montujesz szklaną kapilarę. Kręcąc wolno wałem korbowym, obserwujesz poziom paliwa w kapilarze. Drgnięcie jego ku górze, oznacza początek tłoczenia przez pompę!
kabel zasilający do pompy paliwa (zielono-zólty) z wyłączonym zapłonem ma zwarcie do masy, podczas pracy pojawia sie na nim 12v (wtyzka wyjeta z pompy) tylko że obwód zamyka się do masy poprzez lambdę, przepływomierz i zawór filtra węglowego. Skoro przepala Ci się bezpiecznik tylko ten odpowiadający za pompę to ona jest uszkodzona, jak sam stwierdziłeś...
kąt początku wtrysku do sprawdzenia na początek oraz świece, filtr paliwa, przewody przelewowe wtrysków
Zaciśnij przewód przelewowy i zobacz czy ciśnienie wzrośnie.
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
trzeba sprawdzić czy nie jest jednocześnie na gazie i paliwie. W takim przypadku jest słaby i nie ma wolnych obrotów. Na próbę zdjąć konektor z elektrozaworu np. parownika i odpalić na benzynie. Jeśli to nic nie da to trzeba sprawdzić działanie pompy paliwa. W tym celu zdejmujemy z wtrysku przewód powrotu paliwa do zbiornika ( ten od strony silnika)...
Na wteyskach trochę paliwa się pokazuje jak odkrece przewody żeby odpowietrzyc Paliwo musi pryskać jak poluzujesz przewód. Wtrysk sterujący tam jest?
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Zbyt małe ciśnienie wewnętrzne pompy ,w czasie pracy ściskaj przewód powrotu paliwa i obserwuj wskazania kąta wtrysku
Masz racje z tym co piszesz, lecz znam się trochę na mechanice, co prawda nie posiadam większości sprzętu do diagnozy auta nieuruchomionego i muszę z tym walczyć bo tu gdzie jestem naprawa jest bardzo droga. Ja stawiam na pompę Denso 22100-0G010 czekam na nią, gdyż auto jak jechało na wyższych obrotach przyspieszało i paliło na wszystkie wtryski, teraz...
Skąd pewność, że jest to przewód typowo masowy? Coś musi kluczować te wtryski, nie szukałbym tam problemu ;)
U mnie były podobne objawy, tj. najpierw szarpało powyżej 1500 obrotów, później przy próbie ruszenia przełączała się instalacja na benzynę, a na sam koniec nie szło w ogóle przełączyć na gaz. Powymieniałem wszystkie filtry i tłoczki w listwie, kable i świece. Na diagnostyce pokazywało błąd wszystkich czterech wtrysków. Okazało się ze był przerwany przewód...
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Kolego a gdzie mogę sprawdzić jaki system tam jest????. U mnie coś było kombinowane bo ten wężyk z przelewu wtrysków jest podpięty do zbiornika paliwa a przy tym zaworki co jest oczko paliwowe gdzie powinienem podpiąć ten przewód jest zaslepione
Paliwo dochodzi do samych wtrysków Paliwo ma nie tylko "dojść" ale też mieć odpowiednie ciśnienie. Jeśli nie masz komputera to wepnij woltomierz w środkowy przewód z czujnika ciśnienia paliwa, przy kręceniu rozrusznikiem ma być jakieś 1,3 V. Jeśli jest mniej to nie ma ciśnienia/uszkodzony czujnik lub obwód czujnika. EDIT: oczywiście mierzysz przy wpiętej...
Masz przytkane wtryski od jazdy na gazie. Wlej srodek do czyszczenia wtryskiwaczy np wynns lub inny. Sprawdz pompe paliwa na cisnienie i wydajnosc. Odkrec przewód powrotny i zobacz czy leci paliwo jak pracuje pod obciazeniem.
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Ciśnienia na listwie nie idzie sprawdzić moim sprzętem. W czasie kręcenia rozrusznikem, poluzowany przewód do 1 wtrysku powoduje tryśnięcie paliwa. Ciśnienie musi być nie za duże, bo poluzowanie drugiego przewodu nie daje już takiego efektu.
Świerze paliwo, odpowietrzyć układ, podczas kręcenia jakiś dymek z tłumika powinien iść. Jesli na Plaka nie odpala to zanikła kompresja. Stracił szczelność. Podlej nafty na tłoki, wbrew temu co niektórzy mówią działa cuda, może zluzuje pierscienie. Ciekawe jak rozpyla paliwo. Bo jak leke to też nie zapali. Poluzować przewód od wtrysku i kręcić dopóki...
Jakie ciśnienie paliwa w czasie rozruchu?
Paliwo w pierwszej sekcji jest i dociera do wtrysku. Kręcąc kołem tego paliwa nie było, po odpaleniu zaczęło buchać ropą ( przewód przy wtrysku był lekko dokręcony) Teraz próbować ustawić początek wtrysku, czy jest ok tak jak teraz?
Mam gaz bez komputera. Stacyjka i emulator wtrysków a dzieje mi się od niedawna, że wtryski dawkują paliwo co kilka minut ale zawory gazu w tym momencie też są otwarte. Co jest - przewód nie łączy, czy padła elektronika gazowa?
nie raz luzowałem przewody przy wtryskach i sprawdzałem czy podaje paliwo i leci słabo ale leci. jak przytknę przewód palcem to nie utrzymam .wymieniłem też filtr paliwa i go zalałem przed montażem aby nie było powietrza
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Linia powrotna wtrysku nie idzie do dna baku więc jak wyciągnie z przewodów benzynę to się zapowietrzy. Pisałem o modelu pieca wyposażonego w zbiornik przelewowy 0,5 paliwa, są to piece typu BW50/DW50. Zbiornik przelewowy jest uzupełniany z linii powrotnej z wtrysku, pół litra paliwa starczy na ok.godzinę pracy pieca, co jest więcej niż wystarczające...
16 2004 rok Dodano po 1 Nie ma opcji sprawdzić synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Wymontowałem wtrysk, podłączyłem pod przewód paliwowy i podczas kręcenia nic nie poszło paliwa z wtrysku. Gdy dałem 12 V to poszła konkretna mgiełka paliwa, ale tylko raz i dziwna sprawa, bo jeszcze kilka razy próbowałem uruchomić wtrysk i się nie udało, czyli...
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Kolego ociz może nie jestem fachowcem tylko mechanikiem dłubiącym w garażu i nie znam sterownika PB czy komputera sterującego silnikiem który by nie miał serwisowego trybu pracy , a jest to po to by o własnych siłach dojechać do serwisu czy warsztatu . Dlatego niemożna bez konsekwencji odłączać od sterownika jego czujników czy silniczków wykonawczych...
Można pokusić się o przegięcie przewodu pinu 3 na hallu i podaniu na przewód idący do halla plusa z akumulatora. Przecięcie ... :) Dodatkowo, po podaniu masy na środkowy pin powinna przeskakiwać iskra, uruchamiać się wtrysk i pompa paliwa na kilka sekund. Jeśli nie, to usterka może być poważniejsza.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
Ten przewód na zdjęciu to zasilanie wtrysku o ciśnieniu 2,5 atmosfery. przewód rozdziela filtr paliwa po podwoziem. kup sobie nowy przewód z tekelanu to nie kosztuje drogo tylko go zmierz dokładnie a w końce przewodu wsadź rurki ze starego. stary przewód wyrzuć bo i tak będzie pękał ze starości miałem podobny wyciek i mało brakło a sfajfczył bym auto.
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Ja bym Ci radził zweryfikować przewód na odcinku ECU->wtryskiwacz.
Jak popuscisz przewód przy wtrysku to daje paliwo? Jak mało to chyba ci pompa wtryskowa poszła kolego? Sprawdz błedy, bezpieczniki, zasilanie na pompe, droznosc filtra paliwa.
witam koledzy pomóżcie chce podłączyć instalacje gazową do auta jak w tytule jest potrzeba odcięcia wtrysku paliwa najlepiej gdzieś przy komputerze,może ktoś z was ma wiedze który przewód za to odpowiada z góry dziękuje za pomoc
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
norbert czy na 100% nie wystąpi żaden błąd kiedy podczas jazdy sterownik straci zasilanie? I czy silnik odrazu zgaśnie czy będą jakieś szarpania autem? Dodano po 19 Znalazłem też na Cobrze że można zablokować pompe paliwa przewód bodajrze niebiesko/czarny, przerabialiście może tą blokade, co z błędami czy nie wyskakują jeśli podczas jazdy ją zablokujemy...
jeśli to gaźnik to jest walnięty przewód z aparatu do modułu , jeśli wtrysk to może pompa paliwa lub przypchany filtr paliwa .
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem podpowiedź, Mam sprawdzić przewód górny, wchodzący do zbiornika paliwa, czyli ten którym płynie paliwo od nadmiaru od wtrysków, tak, bo zasilanie mam z dołu zbiornika.
Sprawdź ciśnienie pompy paliwa przy dojściu do wtrysku(przewód bliższy ścianie grodziowej). Powinno wynosić +-3bar
Witam chcę dorobić ściągacz do wtrysków do A6 C6 3.0TDi ASB, z 2007r. Czy może ktoś się orientuje jaki rodzaj gwintu jest na wtryskach, w wyżej wymienionym samochodzie?
posiada elektrozawór par paliwa, spróbuje jutro zaślepić przewód. z czujnikiem temp dolotu to zrobić mu osobną masę?
proponuje pomierzyc ile amper pompka pobiera jezeli jest powyzej 7 to przyczyna moze byc zuzycie sie samej pompki jak rowniez zapchane filtry paliwa lub przewody dostarczajace wache do wtrysku warto je sprawdzic i przedmuchac.
Witam. W czasie jazdy silnikiem parę razy szarpnęło i zgasł. Samochód został na hol i do domu. Sprawdziłem filtr paliwa: paliwo przepływa bez problemów do pompy. Poluzowałem przy pompie przewód powrotny paliwa: paliwo płynie Poluzowałem nakrętki od przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskach: paliwo płynie. Silnik nie odpala. Nic nawet dymku z rury....
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
I prowizoiczne połączenie w miejscu gdzie jest benzyna (możliwość zaiskrzenia na przewodach) to głupota, zmień to lepiej na listwę zaciskową lub zmień cały przewód.
Problem banalny, uszkodzony przewód przed filtrem paliwa na ścianie grodziowej. Poznałem po tym że na komputerze losowo na poszczególnych wtryskach zanikały czasy wtrysku czyli powietrze w układzie.
https://www.eurofrance.pl/przewod-paliwa... Dogiac zawsze można. Na hasło " przewód od wtrysku 2.0 HDi" google sporo wyników wypluwa
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Pojawił się problem, bo paliwo teraz leci z obudowy tam gdzie przewody od wtrysków się znajdują , spływa paliwo po takim korpusie co niby był od immobilizera na 2 śrubki, osłania on tą głowice co paliwo się wlewa przez przewód od filtra paliwa. Gdzie mogła się pompa rozszczelnić , bo nic nie widać gołym okiem.
Pedału gazu nawet nie podejrzewałem tak jak kolega MRCZ gdyż pokazałoby jego błąd a ponadto silnik by nie zgasł tylko pracował na obrotach rzędu 1100 RPM bez względu na stopień wciskania pedału, co do napięcia na N109 to obawiałem się, że sterownik silnika dostaje zasilanie z bardzo krótkotrwałymi przerwami powodując na przemian odcięcie i podawanie...
Wszystko wyczytasz z koła zamachowego. Potem kapilara na pierwszy przewód wysokiego ciśnienia i patrzymy, korygujemy itp. Dodano po 4 Choć w 3p jest wybita kreska na pompie i obudowie rozrządu i jak się je zgra to wtedy ma być ten kąt jaki producent sobie ustalił
Witam, znowu mam problem z odpaleniem mojej Laguny 1.9 di 107km., zaczęło się od tego, że podczas jazdy, parę razy przerwała tak jakby na ułamek sekundy zabrakło paliwa, potem zgasła jak zawracałem, ale zapaliła bez problemu, postała dwa dni, zapaliła jak trzeba, przejechałem 20 km. było ok. bez szarpnięć, wyjeżdżając znowu zgasła mi po dwóch metrach...
Hehehe zaczynało się od tego że nie było prądu na pompe po przekazniku, a teraz już schodzi na tematy drugiego paliwa jakim jest LPG. Odpowiedż daje taką: nie było prądu na pompe paliwa bo może zamocno ścisnołeś kabel zasilania. Póżniej pomacałeś zazbyt mocno przekaznik. Póżniej przewód od wtrysku gazowego. Może ty za mocno przytulasz ten samochód....
Siorbnął wody na przykład. A tak naprawdę to pewnie pompuje paliwo na wszystkie 4 wtryskiwacze, możliwe że za słabo poluzowałeś przewód.
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Sprawdz na zapalonym silniku ilość podawanego paliwa na wtryski poluzowując przewód na każdym z wtrysków u mnie pierwsze dwa od strony rozrządu miały większe ciśnienie jak dwa pozostałe poznać to po strumieniu ropy wydobywającym się z poluzowanego przewodu odkręcaj tyle samo na każdym .
sprawdzał wtryski i zmieniał przewód przelewowy pompy, olej w pompie,i ja filtry paliwa
Próbowałeś drugim kluczykiem ?? Sprawdź układ paliwowy, weź chyba 17 płaską i popuść przewód zasilania paliwowy na wtrysku i zacznij kręcić silnikiem jak będzie tryskać paliwo to już będziemy coś wiedzieć jeśli będzie sucho to zacznij od wymiany filtra paliwa tylko kupuj firmowe takie jak MANN KNECHT tylko górna półka.
Jak rozumiem jest poldek z elektryczną pompką paliwa? Miałem podobny problem - nie chciał palić na benzynie, na gazie odpalał. Pompa paliwa pracowała - ale jak się okazało, dawała zbyt małe ciśnienie paliwa. Najprościej sprawdzić czy paliwo dodchodzi - to zdjąć przewód doprowadzający paliwo do wtrysku - tak samo jak ciśnienie paliwa, przez trójnik do...
SDi ma elektroniczny pedał gazu i pompę wtryskową z elektromagnetycznym nastawnikiem dawki i przestawiaczem kąta wtrysku, ma przepływomierz, egr i wtrysk sterujący, no i ma bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów, bez komory wstepnej
Lightsaber, w nowszych systemach wtrysku jest tylko przewód zasilający. Powrotu nie ma, całość paliwa wysłanego na rampę idzie do wtryskiwaczy. Z boku rampy zazwyczaj jest zawór odpowietrzający.
1. Zapodaj screen z wartościami wszystkich temperatur na zimnym silniku bez odpalania po nocy. 2. Zapodaj screen z wykresem kąta wtrysku na gorącym oczywiście. 3. Wymień przewód paliwowy gumowy który łączy przewód nieelastyczny z króćcem na pompie. 4. Wymień zaworek na filtrze paliwa, wymieniając przy tym przewody gumowe.
Można, ważne jest aby nie zniszczyć gwintów ani przylgni - powierzchni gdzie dociskany jest przewód metalowy do wtrysku. Można wykorzystać starą końcówkę takiego przewodu wraz z nakrętką.
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Po przejechaniu 50 km lublin zgasł w czasie jazdy i nie odpala. Zatankowałem wymieniłem filtr paliwa. Pomka paliwa podaje paliwo na pompe wtryskową. Po odpowietrzeniu pompy wtryskowej poluzowałem przewód na wtrysku ikręciłem silnikiem lecz paliwo nie tryska. Czy pompa wtryskowa nawaliła? Jeśli tak to co w niej mogło paść i jak to naprawić? Odpalałem...
Witam. Mam następujący problem z ciągnikiem Władimirec T25. Posiada on pompę wtryskową od ciągnika C330. Odkręciłem pompę i dałem do regeneracji, ponieważ ropa dostawała się do oleju. Po regeneracji założyłem z powrotem, wszystkie przewody tak samo jak były, lecz paliwo nie idzie na wtryski. Odkręciłem przewody przy pompie, które idą do wtrysków i tam...
Auto odpala temat zamykam. Problemem był przewód powrotny od regulatora do pompy paliwa.
Możesz nam wytłumaczyć ,w jaki sposób czujnik temp. silnika , nawet przy jego rozwarciu bedzie "zalewał" zimny silnik? Diagnostyka elektroniczna też nic nie da, tylko sprawdzenie reg.ciśnienia paliwa i samo ciśnienie paliwa. Chyba .że przewód kluczowania wtrysków jest zmasowany , wtedy dwa beda lały cały czas , dwa beda mieć sterowanie!
nie dalej jak miesiąc temu miałem podobny problem wymieniłem uszczelki wtrysków po 30złszt nadmiary paliwa zregenerowałem wtryski wymieniłem filtry i co dalej ciężko palił bo zapowietrzał się przez przewód doprowadzający paliwo do pompy wtryskowej założyłem obejmkę na przewód przy pompie wtryskowej i problem zniknął ale nie żałuję że wymieniłem wszystkie...
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
ha... no to niezle. to wyglada na to że pompa nie daje paliwa. sprobuj jeszcze odkrecic przewód od wtrysków przy samej pompie co idzie i wtedy rozrusznikiem sprobuj. jesli nadal nie bedzie nic szlo to albo szlak trafil popme i trzeba ja regenerowac albo jest cos przytkane w niej. Dodano po 4 a wogile to zobacz czy walek napedzający pompe wogole chodzi....
odkręcając jeden przewód metalowy od wtrysku i przy rozruchu nic się nie dzieje
Witam po przerwie. Niedawno zająłem sie naprawą auta,dlatego teraz dopiero piszę. Samochód zapala,ale pierwszy wtryskiwacz nie ma zasilania. Natomiast pracuje poprawnie gdy zmostkuję przewody w kostce sterownika gazu. Czy bywają w/w usterki tych sterowników. Czy jeśli to wina sterownika,to czy można zmostkować przewód kluczujący,niedziałającego wtrysku...
Domowa metoda wygląda tak,zrzucasz przewód nadmiarowy z wtrysku po czym dmuchasz kompresorem w zbiornik paliwa do momentu aż z nadmiaru poleci paliwo bez bąbelków powietrza, wtedy bezzwłocznie załóż nadmiar i gotowe.
Przełącznik działa lampki się palą. Paliwo do wtrysku dochodzi i jest powrót, nie jest rozpylane przez wtrysk.Nie było mierzone ciśnienie paliwa ale po odbiciu przewodu od wtrysku paliwo leci ostro.
Witam, odkopie temat bo ma problem z ustawieniem zapłonu w Pontiac firebird 5.7, auto jak jest zimne to ciężko odpala a jak już odpali to pracuje całkiem ładnie do momentu rozgrzania wtedy podnosi sobie obroty i przy próbie dodania gazu dławi się i potrafi zgasnąć i potem znowu jest problem z odpaleniem. Wymieniłem cewkę, świece, przewody, wtryski paliwa...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
przewód wtrysków zasilanie wtrysków paliwa czyszczenie wtrysków paliwa
komputer audio synchronizacja sterowanie nadwyżką energii częstotliwość telewizja
emulator sondy lambda programator czasowy
Piaggio X8 125 2006 – brak iskry, masa regulatora, czarny przewód, punkty masowe Piaggio X8 125 2006 – brak iskry po spaleniu akumulatora, trzask przy rozruchu, diagnostyka układu zapłonowego