Czy mogę przedłużyć przewód elektryczny wtrysku sterującego Przewodu wtryskiwacza nie przedłużaj tylko instalację samochodową.....
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Nie jestem pewien, aczkolwiek czytałem ostatnio artykuły o nowych wtryskach i tam powroty pracują na pewnym ciśnieniu i to jest realizowane właśnie przez coś podobnego, wyglądającego jak trójnik, a nazywało się zwężka Venturiego. Jakoś tak. Więc może to jest do wymiany?
kabel zasilający do pompy paliwa (zielono-zólty) z wyłączonym zapłonem ma zwarcie do masy, podczas pracy pojawia sie na nim 12v (wtyzka wyjeta z pompy) tylko że obwód zamyka się do masy poprzez lambdę, przepływomierz i zawór filtra węglowego. Skoro przepala Ci się bezpiecznik tylko ten odpowiadający za pompę to ona jest uszkodzona, jak sam stwierdziłeś...
Odłącz pin 33 przy Stagu - pomarańczowo-czarny przewód. Wtedy wtrysk powinien przestać lać a na Stagu czas wtrysku powinien być równy zero. Jeżeli tak będzie to do sprawdzenia przewód idący z PCM do przewodu pomarańczowo-czarnego. Jeżeli nie dotyka nigdzie masy, izolacja nie jest uszkodzona to PCM (sterownik silnika) do wymiany.
Podstaw wtrysk, ale zanim to to sprawdź wiązkę do niego, czasem pęka przewód przy wtyczce wtrysku. Sprawdź jeszcze luzy zaworowe, w szczególności na zimnym po 12-24h postoju.
Nie jest to Fly a 24 ale do wtrysków benzynowych kolory te same. Arancione pomarańczowy viola fioletowy, natomiast zielono białe/zielone szły na wtryski gazowe
Jeśli jest to przewód cienki ,czarny o średnicy około 4mm to jest to przewód z czujnika podciśnienia http://s135.allegro.pl/listing/search.ph... Aby założyć ten przewód plastykowy musisz na końcu tego przewodu wcisnąć około 2,5cmm przewodu gumowego grubościennego i mając go z taką końcówką nadmiaru...
Który przewód odcina wtryski?
Na wteyskach trochę paliwa się pokazuje jak odkrece przewody żeby odpowietrzyc Paliwo musi pryskać jak poluzujesz przewód. Wtrysk sterujący tam jest?
Rozklejam obudowę małe wkrętaki nóż podwazam delikatnie , nie ma tam żadnej taśmy łączącej - tylko guma uszczelniająca, pajakiem nazywam przewód łączący EDC z wtryskami.😅
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
a tutaj widać, że też był założony przewód. Nie przewód tylko zaślepka. Każdy wtrysk ma po dwa króćce przelewowe, jeśli łączysz je szeregowo i podłączasz do przelewu zbiorczego to siłą rzeczy pierwszy wtrysk będzie miał jeden króciec zaślepiony a ostatni podłączony do przelewu zbiorczego-łapiesz teraz?
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Zobacz tutaj masz schemat instalacji gazowej: http://obrazki.elektroda.pl/5030585500_1... Dwa żółte przewody rozłączają pracę wtrysku przy pracy LPG. I teraz albo poszukaj w którym miejscu ktoś przeciął przewód od wtrysku benzynowego i puścił przez te żółte przewody przez centralkę gazu, albo odepnij wtyczkę od tego bingo-m, zlokalizuj...
https://www.eurofrance.pl/przewod-paliwa... Dogiac zawsze można. Na hasło " przewód od wtrysku 2.0 HDi" google sporo wyników wypluwa
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Wymień - skontroluj świece zapłonowe. Chyba nie zamieniłeś przewodów zapłonowych? Gdy wymieniałeś przewód hamulcowy - nie uszkodziłeś mocowania - samego czujnika położenia wału? Jest po prawej przedniej stronie jak wymieniany przewód.
Czy to błąd wtryskiwacza 2? A przewód do wtrysku drożny. Ciśnienie na tym garze ok?
W tym silniku masz wtryski piezo, ciężko je w tradycyjny sposób sprawdzić na przelew, ja diagnozowałem zużyty wtrysk garażowymi metodami w ten sposób że ze starego przewodu metalowego wysokiego ciśnienia, zrobiłem zaślepkę otworu w listwie na ten właśnie przewód, odłączałem wtrysk od paliwa, a otwór w listwie zaślepiałem. Przewodu przelewowego i wtyczki...
Kolego ociz może nie jestem fachowcem tylko mechanikiem dłubiącym w garażu i nie znam sterownika PB czy komputera sterującego silnikiem który by nie miał serwisowego trybu pracy , a jest to po to by o własnych siłach dojechać do serwisu czy warsztatu . Dlatego niemożna bez konsekwencji odłączać od sterownika jego czujników czy silniczków wykonawczych...
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Źle może napisałem bo odkręciłem jeden przewód od wtrysku to jak pompuje pompka ręczna to z pompy wtryskowej się niewydostaje paliwo czy to wina pompy wtryskowej bardziej i czy ewentualnie samemu da się naprawić czy pompę na regenerację oddać?
djsimin86 wielkie dzięki za odpowiedź ale nadal nie wiem czy przewód od wtrysku nr 1 powinien być podpięty pod wtyk nr 1 , a przewód od wtrysku nr 2 powinien być wpięty pod wtyk nr 2 ?
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
przyczyną Był Uszkodzony Wtrysk Lub Przewód Do wtrysku Wymieniłem Calą Listwe z Przewodem i auto Śmiga
Do zaworu elab dochodzi napięcie? Zawór sprawny? Paliwo dochodzi do wtrysków? Poluzuj przewód przy wtryskiwaczu i zobacz. Faktycznie, macie rację, nic nie musi programować. Nie wiem czemu, wszystko mi się pomyliło. Za zamieszanie Autora bardzo przepraszam. Już temat posprzątałem. Tak to jest jak się do starych kibli dawno nie zagląda :D
Masz racje z tym co piszesz, lecz znam się trochę na mechanice, co prawda nie posiadam większości sprzętu do diagnozy auta nieuruchomionego i muszę z tym walczyć bo tu gdzie jestem naprawa jest bardzo droga. Ja stawiam na pompę Denso 22100-0G010 czekam na nią, gdyż auto jak jechało na wyższych obrotach przyspieszało i paliło na wszystkie wtryski, teraz...
Turbo?w innym aucie turbo padało to objaw był zupełnie inny, a nie głuche buczenie przy delikatnym dotknięciem gazu może być nawet ukryty chomik pod maską i jak dajesz gazu to go z pompy CR wibracje na przewód wtrysku łachoczą i wyje.....
pompa, lub wtryski lub zasyfiony przewód paliwowy Dodano po 1 albo cos z komputerem
Wtyczka X58 sterownika silnika (ta od strony chłodnicy): - pin 29 - wtrysk 1, przewód brązowo-czerwony - pin 61 - wtrysk 2, przewód brązowo-biały - pin 44 - wtrysk 3, przewód brązowo-czarny - pin 12 - wtrysk 4, przewód brązowo-zielony Jest jeszcze przewód czerwono-niebieski który zasila każdy wtryskiwacz plusem. Zasilanie to idzie z przekaźnika K16,...
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
Ten przewód był doprowadzony do wtrysków. Silnik zaczal nie rowno pracowac.
Odkreciłem przewód na wtrysku i nie podaje paliwa. Dodano po 1 Jednak zawór na pompie nie dostawał napięcia. Auto odpalone. Dziękuje za pomoc
Czym się objawia brak palenia na jeden baniak?? Kopci na niebiesko, kopci na biało, jakieś dziwne dżwięki się wydobywają jakby ktoś mołotem uderzał po bloku? Widziałem kiedyś przypadek że mysz siedziała w przewodzie pompa - wtrysk (przewód był cały). Luz zaworowy ustawiony i rozrząd dobrze złożony?? Czy słychać żeby ten cylinder choć na krótką chwile...
Zobacz na schemat narysowany na przekaźniku i wszystko będziesz wiedział:) Ja też myślałem że to bardzo skomplikowane ale wcale nie jest. Pojawiające się napięcie na elektrozaworze reduktora zasila także owy przekaźnik, który rozwiera wtrysk. Najprościej weź przewód w rękę i "wymacaj" gdzie on biegnie.
... No właśnie, przewody wtrysków benzyny miałem już przecięte. ... Prawdopodobnie przecięte są przewody zasilające a nie sterujące. Wówczas komputer od gazu nie dostanie sygnału o czasach wtrysków.
Czujnik masz pod pokrywą od wtrysku, idą do niego czarny i fioletowy przewód z lewej strony, jak spojrzysz od przodu auta.
Trochę na ślepo ci twoi mechanicy działają... Mój pompiarz ma stroboskopowe urządzenie do sprawdzania kąta wtrysku podczas pracy - podobne jak dla benzynowych aut, tyle że czujnik (piezoelektryczny) zakłada na przewód wtrysku, odpala auto i gazując widzi na założonej skali jak przyspiesza się kąt wtrysku. To każdy dobry pompiarz ma - nie trzeba wyciągać...
Czy przewód paliwowy przed wtryskiem w zamienniku: 1570J8 będzie pasował do tego silnika zamiast oryginału 1365162? Na zdjęciu zamiennik wygląda jakby krótszy i inaczej wygięty.
Problem rozwiązany. Przewód od wtrysku gazu był uszkodzony. Lutownica, izolacja termokurczliwa i Zosia hula.
Witam ponownie. Odkręciłem całkowicie przewód od pierwszego wtrysku i jak kręcę rozrusznikiem nic nie leci.(chodzi mi o ropę)
Jak popuscisz przewód przy wtrysku to daje paliwo? Jak mało to chyba ci pompa wtryskowa poszła kolego? Sprawdz błedy, bezpieczniki, zasilanie na pompe, droznosc filtra paliwa.
Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi.
Dla tego numeru nadwozia figuruje sterownik 8200859243 a to jest Nagares FGPR/8-12 i według dostępnych w internecie informacji pin 5 to GND czyli masa . A najlepsze jest to ze w schematach dla tego vin ten przewód jest podłączony do sterownika wtrysku i jednocześnie do masy dla czujnika położenia wałka rozrządu . Czyli masa dla tych dwóch elementów...
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Sprawdziłem kolego żarówka świeci podczas rozruchu oraz po przekręceniu stacyjki +podpiołem na zawór N109 a -na przewód od wtrysku
Kręcąc rozrusznikiem i wkuwająć się próbówką 12V w przewód masowy jednego z wtryskiwaczy zaczyna łapać na jeden cylinder Kokońca nie zrozumiałem, podpinasz 12 volt na masowy przewód ? Wtryski są sterowane masą z kompa a zasilanie jest stałe po zapłonie , jeżeli immo nie blokuje, albo przekażniki po immo( taka mała puszka)
Myśmy mieli odwrotny problem :), czujnik wtrysku okej, za to z czujnikiem prędkości były problemy natury zakłócającej. Układ wejsciowy do wtrysku składa się z rezystora, chyba 15kOhm, włączonego między przewód wtrysku a bramkę NOT, wyjście bramki leci do procka. 12V z wtrysku bramki nie zabije - rezystor ogranicza prąd, a na wejściu bramki są diody...
Witam mam następujący problem z moim uno 1.5 75ie pewnego dnia cofając uno zgasło i nie odpaliło iskra jest paliwo dochodzi nie wiem już co mu dolega pod filtrm powietrza tam gdzie idzie przewód do wtrysku na kostce jest + - brak biegunu i -czy nie powinno być + - + -
Co to znaczy prąd jest na wtryskach? Jest sterowanie masą czy nie? Jak i iskrą jest? Brak iskry i sterowania wtrysku , może być czujnik wału. Jest tam jesczce czujnik indetyfikacji pierwszego cylindra , założony no przewód WN pierwszego cylindra.
witam sprawdź dokładnie przewód od wtrysku,od kompa do wtrysku,a sam przekaźnik od odcięcia wtrysku ,pomiń go i sprawdź na krótko
Paliwo w pierwszej sekcji jest i dociera do wtrysku. Kręcąc kołem tego paliwa nie było, po odpaleniu zaczęło buchać ropą ( przewód przy wtrysku był lekko dokręcony) Teraz próbować ustawić początek wtrysku, czy jest ok tak jak teraz?
juz ci mowie kolego z tego co widze ktos cie zrobil w konia centralka jest do reduktora podcisnieniowego wiec nigdzie go nie podlaczaj potrzebujesz takiej ktora sama generuje dawke gazu po wlaczeniu zaplonu jest taka jak do aut z wtrzskiem tylko ma literke g jak gaznik chyba ze masz auto na wtrysku wiec tez nie ta tylko do wtrysku
kąt początku wtrysku do sprawdzenia na początek oraz świece, filtr paliwa, przewody przelewowe wtrysków
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Sprawdź jeszcze przewód idący od pompy do wtryskiwacza, czy przypadkiem nie jest gdzieś załamany albo zgnieciony lub zapchany.Zapal silnik,poluzój nakrętke łączącą przewód z wtryskiem, powinno tryskać paliwo.
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Popuść przewód paliwa na pierwszym wtrysku i odpal z plaka. Jeśli pojawi się paliwo dokręć przewód. Pewnie zapowietrzył się. Że immo się rozkodowało to mało prawdopodobne.
To zamień wtyczki miejscami. Pin 7 i 3 czerwony i niebieski , ekranowany przewód. Czujnik 110 om. Tyle sprawdź.
to być może te kabelki to było sterowanie tego przekaźnika a rozcięty przewód od wtrysku został połączony i zatermokurczony o tu? zresztą to nieważne gdzie się utnie kabelek od wtrysku, ale tam pod tą czapką jak wychgodzą 2 kabelki z przepustnicy jest najłatwiej https://obrazki.elektroda.pl/9503097600_... tak, taki przekaźnik jak z...
Nie koniecznie musi być to wtrysk, drugą tańszą i bardziej prawdopodobną przyczyną jest uszkodzony przewód zasilający ten wtrysk, najczęściej zachodzi przerwanie kilku włosków.
odkręcając jeden przewód metalowy od wtrysku i przy rozruchu nic się nie dzieje
Skoro masz trochę pojęcia o elektryce to kup przekaźnik rozłączający i rozetnij wtrysk przekaźnikiem, wpinasz się w przewód sterowniczy wtrysku tak jak jest wpięty sterownik Bingo, zasilanie przekaźnika podłączasz masa i + pod jeden z elektrozaworów LPG.
Witaj , Odepnij wtyczki od kompa i i od wtrysków, dopiero wtedy możesz sprawdzić opór miedzy przewodami które idą do wtrysków. W instalacji przewody od wtrysków są skręcone z sobą i lubią się przecierać ze sobą. Dlatego sprawdź opór między nimi, może być bardzo duży.
Świerze paliwo, odpowietrzyć układ, podczas kręcenia jakiś dymek z tłumika powinien iść. Jesli na Plaka nie odpala to zanikła kompresja. Stracił szczelność. Podlej nafty na tłoki, wbrew temu co niektórzy mówią działa cuda, może zluzuje pierscienie. Ciekawe jak rozpyla paliwo. Bo jak leke to też nie zapali. Poluzować przewód od wtrysku i kręcić dopóki...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Na przewodach do wtrysku
patrzylem paliwo i nie wiem jak powinno lecieć parę kropli poleciało gdy odkręciłem przewód od wtrysku ale czy nie powinno dobrze psikać?
hejka jesli wszystko masz ok jak juz koledzy pisali ci porady mozesz spróbowac tej prawdopodobnie po wyłaczeniu zapłonu masz przez ułamek sekundy napiecie na wtryskiwaczach co pozwala na wtryskniecie gazu do kolektora ssacego mozesz to wyelminowac w nastepny sposób zasilanie wtryskiwaczy gazu razłacz za pomoca przekaznika zielony przewód wtrysku połacz...
Czujnik temperatury, sondy bez tego będzie wtryskiwacze kluczował. Na Twoim miejscu przedzwoniłbym przewód między wtryskiem a ECU dobrą żarówką 21W (czytałem, że podaje masę po kluczyku) i dodatkowo sprawdził sygnały z czujnika obrotów.
Nie jest to obojętne.Przecinasz przewód sygnałowy wtrysku-wypnij 4 złacza na wtryskiwaczach-włącz zapłon bez odpalania,przewód który masz przeciąć będzie bez pradu-probówka nie świeci.Przecinasz przewód dwukolrowy.Zasilanie podpinasz pod przewód 12V z elektrozaworu gazu.Powodzenia.
Do wtryskiwacza idą dwa przewody: +12V i minus. Komputer (ECU) sterujący wtryskami zwiera przewód ujemny i dlatego wtryskiwacz zadziała. Należy ten przewód przeciąć i włączyć w obieg "emulator wtrysków" (widać to na rysunku). Będzie on symulował pracę wtryskiwaczy dla ECU podczas jazdy na LPG, bo jak wiadomo gdy auto jeździ na LPG to wtryskiwacze są...
musisz rozcinać przewody impulsowe po kolei zaczynając od pierwszego wtryskiwacza benzynowego który znajduje od przodu samochodu sa to przewodu koloru brązowego z paskiem przewód czerwony z białym paskiem jest to przewód zasilajacy na przewodach od sterownika gazu masz popisane numerami pod jaki wtryskiwacz gazu podłączyc dany przewód i tak az do ostatniego...
No to duże prawdopodobieństwo że bez Vaga zawiele nie zrobisz a sprawdzanie i wymiana w ciemno .... Szkoda czasu .A jak byś lekko poluzował przewód od wtrysku robi pompa ciśnienie ?
Z tego co rozumiem, to dla kolegi cieknie na sekcji wysokiego ciśnienia spod króćca do którego przykręca się przewód na wtrysk. Może trzeba dokręcić. Tam jest też uszczelka, może przepuszcza. Sprawdź czy to czasami nie cieknie spod korka otworu technicznego na sekcji wysokiego ciśnienia.
Jeśli masz możliwość do podpięcia pod komputer po rozgrzaniu sprawdź jak zachowuje się sonda lambda, czy pracuje w pętli zamkniętej ze sterownikiem silnika, jaki jest jej współczynnik, jak często zmienia się stan z ubogiej na bogatą i odwrotnie. Jeśli pod względem elektroniki będzie ok to zobacz jak wygląda ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 bara)....
Ta to firma turecka. Ten gumowy przewód co od wtrysków do zbiornika idzie na nim sprawdź. Ale podejrzewam że ci pompa nie trzyma. To sitko w niej to..... Lepiej dać wstępny siatkowy.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Namierz który Ci brużdzi,potem zamień świece i przewody :) Następnie wedle wyniku badania. Jak wyeliminujesz świece i przewody to zostaną Ci zaworki,pierścionki i kopułka AZ
Wstępnie zauważyłem powietrze spod króćca łączącego przewód wysokiego ciśnienia z wtryskiem w głowicy, ale czy nie jest tak, że powinien się uszczelnić na stożku z wtryskiem ? Czy jest tam jeszcze kanał przelewu i oring nie trzyma?
Każdy wtryskiwacz ma kostkę w której są dwa przewody. Jeden przewód to + ( zasilanie które trzeba uciąć) , a drugi to - sterowanie.
Wtryskiwacz, cewka2, sonda. Po skasowaniu zostaje cewka2 Dodano po 48 W samochodzie jest LPG, wyciąłem wcięcie w przewód sterujący wtryskiem ale nie pomogło to nic.
A kostki do wtryskow tez byly wymieniane , przez brak kontaktu z jednym wtryskiem tez nie zapali. Ja mialem bardzo podobny przypadek, przyczyna okazaly sie nie laczace kostki sterownika. wymienił mechanik przewód łączący wtryski i sterownik razem z kostkami
sprawdz przewód od tego wtrysku czy ma przejście jak tak to daj sterownik do naprawy nie ma co tam zadurzo kombinowac
https://obrazki.elektroda.pl/6979961000_... To jest przewód zasilający wtryski w paliwo. Do pomiaru ciśnienia potrzebujesz manometr, trójnik i kawałek wężyka paliwowego Φ8mm z opaskami, prawidłowe ciśnienie 3,5bar
To sprawdź w kalkulatorze silnika czy jest zezwolenie na rozruch.
Oczywiście lepiej jeden, ale w takim razie który 1 przewód zasila wszystkie wtryski?
Witam. Chciał bym dowiedzieć się, co to jest za czujnik-lub coś innego. W pompie wtryskowej. Między przewodami zasilania wtrysków. Mam urwany jeden przewód. I za choinkę nie wiem gdzie ma on być. Wstępnie długością pasuje właśnie w to miejsce. Po za tym. Jak mogę określić. ,znaleźć cechy o tym jaką mam pompe.
Błąd ten może być wygenerowany przez zapchany wtrysk - krystalizacja - czyli wszystko wrzucasz do ciepłej wody. Jeżeli dalej to samo multimeter do rączki i sprawdzasz czy jest wyżej podane napięcie na wtyczce - przewód i wtrysk do sprawdzenia. Do diagnozy wypial bym także wtyczkę z NOX-a. Jeżeli nie pojawi się napięcie moduł do sprawdzenia. Pozdro.
narazie zwarlem te wszystkie ktore pisalem wczesniej i chodzi caly czas na gazie Z wiazki fabrycznej jeden przewod wchodzi do wtrysku i jeden przewod wychodzi z wtrysku ktory byl podpiety do przekaznika . Nastepnie kolejny przewód z wiązki fabrycznej tez szdl do przkaźnika
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
Ja wiem, na grzałce ma być napięcie takie jak na aku. To idzie ten sam przewód co na pompę paliwa, wtryski, itd.
PRZEWÓD NOWY CZAS WTRYSKU MIERZONY VCDS W BLOKACH NAPIĘCIE OK
Witam. Mam taki problem jak w temacie. Auto stało pół roku rozebrane, teraz po złożeniu mam problem z pracą silnika. Doszedłem do tego że przewód masowy od każdego z 6 wtrysków zamiast 0v ma 5v. Drugi przewód zasilanie na wtrysk po zapłonie 12v jest ok. Zwarcia między + a - nie ma. Sprawdziłem że te napięcie 5v na przewodzie masowym wychodzi z samego...
Próbowałeś drugim kluczykiem ?? Sprawdź układ paliwowy, weź chyba 17 płaską i popuść przewód zasilania paliwowy na wtrysku i zacznij kręcić silnikiem jak będzie tryskać paliwo to już będziemy coś wiedzieć jeśli będzie sucho to zacznij od wymiany filtra paliwa tylko kupuj firmowe takie jak MANN KNECHT tylko górna półka.
przewód wtrysków paliwa rezystancja wtrysków ściągacz wtrysków
schemat helios tc500 prądnica pierścieniowa wymiana silnika nawiewu
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
System wspomagania parkowania w garażu z Arduino Niedziałający LED w klapie Audi Q5 2013 - diagnoza i naprawa