Załączam opis
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
Poodcinaj po kolei wszystkie przewody od Alarmu i zaizoluj przewody żeby zwarcia nie było.
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Przepraszam, że zakładam nowy temat, ale coś mi wyszukiwarka nie działa. a ręczne przeglądanie nie jest możliwe. Muszę zamontować w swojej astrze alarm, i na stronie http://astra.autokacik.pl/technika/napra... znalazłem opisane kolory przewodów do sterowania zamkiem centralnym oraz przewody kierunkowskazów. Do pełni szczęścia brakuje...
alarm ma przekaźnik,który odcina obwód pompy w centralce i jak wypniesz centrale,a ktoś wykorzystał przewody do odcięcia,to nie odpalisz.
Dzięki za pomoc już wszystko cyka jak należy!!!
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
kolumna kierownicy w przewody z przełącznika. POZDRAWIAM
Ale ultradźwięki zdadza egzamin??? Czy kupić lepiej jakies inne czujniki :/
Zainstalowałem działa OK (SEO) Dzieki za informacje Zamykam temat
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
Przewody to BRAZOWY otwieranie Zamknij POMARANCZOWY (minus) max 200mA wyjscie sterujace modulem centr.zamka. z braku skanera nie przesle Ci wszystkiego, ale jesli masz jeszcze jakies pytania pisz powodzenia ;)
Poszukuję schematu podłączenia centralnego zamka + autoalarm fabryczny do OPLA ASTRY 97r. !!!PILNE!!! Ktoś był tak mądry i "wybebeszył" wszystkie przewody elektryczne dotyczące centralnego i alarmu :). Z góry dziękuję Pozdrowienia
Witam wszystkich i proszę o pomoc.Czy ktoś wie gdzie podpiąć przewody do wysterowania centralnego zamka od alarmu Cyklop.Przyspieszyło by to sprawę i zaoszczędził bym cenny czas.Z góry dziękuję.Astra 1 1.8i
Montowałem sobie w aucie (VW Passat 89') w/w alarm i jestem bardzo z niego zadowolony. Ostatnio właśnie podłączałem sobie sterowanie oświetleniem wewnętrznym i musiałem zastosować troszeczkę inne wyjście niż to podane w instrukcji. Mianowicie zmiana polegała na tym iż w instrukcji jest, że wpinamy się w +12V przed włącznikiem oświetlenia kabelkiem pomarańczowo/czarny...
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
To są tylko przewody od czujnika dodatkowego, szukaj brązowego i pomarańczowego...
Nie moge sie z wami zgodzic panowie, zwlaszcza ze doswiadczenie przekonuje mnie, ze mam racje :) 1) ta dioda (dane z datasheet) wytrzymuje 3A przy temp 75 stopni z wyprowadzeniami dlugosci 12,5 mm. Jest oczywiste, ze przy dluzszych wyprowadzeniach i w nizszych temperaturach wytrzymuje wiecej. W kabinie pojazdu a nawet w komorze silnika mamy zazwyczaj...
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Rozumiem że alarm przystosowany do współpracy z CAN?
Witam.Nie wystarczy odłączyć przewody niektóre trzeba połączyć na nowo.
Witam. Jak napięcie dochodzi do kostki(+,-),to uszkodzenie w centrali alarmu.Brak oświetlenia w kabinie-niesprawne wyłączniki drzwi,spalona żaróweczka może skorodowane przewody na progu (szare przewody 6 szt. połączone razem-odizolować wiązkę.W uszkodzenie centrali raczej nie wierze ,zrób najpierw oświetlenie(szare przewody na progu kierowcy lubią korodować).Zdanie...
Jeżeli jest to fabryczny zamek to jest sterowany minusem przewód brązowo/biały (otwieranie) przewód brązowo/czerwony (zamykanie) te przewody znajdziesz w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy.
Ten włącznik (pod maską gdzie jest gniazdo na klucz)syreny, to całe pudełko to wogóle nie widzę aby jakiekolwiek przewody z niego wychodziły. Gdzie to powinno być podłączone? Obok tego jest też inne, dzisiaj wrzucę zdjęcie.
Chodziło mi o konkretną wskazówkę które przewody połączyć a które rozłączyć na podstawie załączonych zdjęć i znanego typu alarmu. Chciałbym się też dowiedzieć co to za skrzynka z napisem "ISEC"?
od ryglowania jest nast przewód ale daruj se,musisz mieć alarm z podwojnym impulsem zamykającym podłącz na te przewody co pisałeś
Kraiczek. Z autem bardzo dużo się może stać. Jeśli źle zamontujesz alarm i pomotasz jakieś przewody, to w optymistycznej wersji pozbawisz się jakiś funkcji. Pesymistyczna wersja, to blokada auta lub nawet pożar.
Mechanikiem jest dobrym, nie mogliśmy wyjąć bolca z tej rączki, nie chcieliśmy jej połamać to zrezygnowaliśmy. Może jak będę robił tarcze i przewody, to zajmę się i tym alarmem.
a czy wogóle z tego larmu jest sterowanie central zamka.Jeśli tak to wpinamy się w przewody wychodzące z drzwi kierowcy(sterowanie masą). Jutro podam kolory bo nie pamiętam.
jak to takie za 35 zł to sprawdź jakie masz średnice przewodów
Kolego przed wyrzuceniem alarmu sprawdź czy masz zasilanie centrala alarmu bo może przepalił się jakiś bezpiecznik i przez to masz brak zasilania podtrzymania syreny (podpięte razem z alarmem) i brak reakcji centrali autoalarmu
To może nie jest fabryczny zamek tylko dokładany, sprawdź jakie przewody wychodzą z przepustu od strony kierowcy. POZDRAWIAM
Przyślij zdjęcia tej plastykowej puszki alarmowej. Zobacz czy do niej nie dochodzą 2 znacznie grubsze przewody niż inne, jeżeli tak to jest to odcięcie pompy. Przetnij je i połącz przed alarmem.
A nie macie jeszcze udaru?Może gdzieś się przewód przetarł.Jaki to alarm ma może pamięć alarmowań.
trzeba się wpiąć w przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.Sterowanie jest - tak że można podpinać je bezpośrednio z alarmu.
Włóż rękę i sprawdź co! Może przewody doprowadzające są zbyt krótkie? Może pomoże Ci rozpięcie kostek panela bezpieczników!
Są tam w boczku przewody brązowe masowe, ale jeżeli masz problem z ich znalezieniem, to możesz wziąć przecież masę z pod jakiejś śruby stosując konektor oczkowy, a plus ze skrzynki bezpieczników, którą masz pod nosem. Każda astra1 ma fabryczny zamek sterowany dwoma minusami. Dodano po 2 A co do alarmu, to nie dziwię się, że nie steruje zamkiem. Najpierw...
Witam, Podłączenie do czujnika klapy bagażnika - szukałem, nie znalazłem Mam problem z dostaniem się do przewodów lampki bagażnika!!! Przewody są tak krótkie, że oprawkę można jedynie z wielkim trudem odchylić i nie ma dostępu do kabelków!!! Nie wiem, czy tylko tak u mnie jest, ale wszystkie kabelki z czujników drzwiowych (i nie tylko) też są tak krótkie,...
miałem podobny problem : nie działało wewnetrzne światło do lampy dochodziło napiecie ( a w bagażniku działało) równiez z alarmem był kłopot ( nie widział, że otwarto drzwi ) - przeczysciłem styki włączników drzwiowych -nic aż sprawdziłem tą wiązkę - i choc wyglądała idealnie rozkleiłem ją - a tu zonk wszystkie szare kabelki z drzwi rozłączone ( przecięte-przeżarte...
A jak taki alarm podlaczyc dokladniej chodzi mi o dwie sprawy. Montuje taki alarm - Cyklop - w starej astrze F. I mam dwa dylematy: 1)Jak i gdzie podlaczyc kierunkowskazy? Z alarmu wychodza dwa przewody do kierunkow. I zastanawiam sie jak podlaczyc alarm pod kierunki? W co sie "wpiac"? 2) Co zrobic z odcieciem zaplonu? Co dociac? Czy +12 V na cewce...
Jak były by dwa przewody to przewód: -czerwony (masa po zał stacyjki) do przewodu brązowo czerwonego - zielony (masa po wyłączeniu stacyjki) do przewodu brązowo białego Jest to schemat z Opla astry II ale jak były by dwa przewody to dało by się to zrobić i w vectrze. Pozdrawiam
Przełącznik od gazu 3-pozycyjny benzyna-gaz-benzyna/gaz, jest kontrola stanu gazu w zbiorniku. LECHO - elektronika autogaz WR. Przewody janmor, zmieniłem ostatnio razem z świecami GM, nic się nie zmieniło. Nie ma żadnego alarmu, ani odcięcia zapłonu
Super że mi pomogłeś, dzęki :kiss:
Raczej osobno, bo będziesz niezależny o d miejsca zamontowania. To jest tak, że wstrząs powinien być zamontowany w miejscu, które dobrze zbiera wibracje samochodu, a centralka ultradźwięków tam gdzie dobrze ułożą sie przewody od przetworników i z dala od urządzeń wytwarzających zakłócenia. A taka konfiguracja nie zawsze idzie w parze.
..."po nitce do kłębka". Odszukaj przewód, który jest podłączony do diody LED sygnalizującej pracę alarmu. Na drugim końcu tego przewodu znajdziesz centralkę alarmu.
Żeby uprościć sobie pracę zdejmij tę dźwignię odpinając przed tym linkę. Dźwignia trzyma się tylko na zatrzasku i powinna łatwo się zdemontować. Przewód pod maskę przeprowadź przy tej lince, dostaniesz się do górnej grodzi gdzie jest siłownik wycieraczek, gdzieś na środku tej grodzi znajdziesz miejsce na zamontowanie syreny. kierunki to cienkie przewody...
Alarm Pro-Can to baaardzo prosty alarm. Jedyne na co musisz zwrócić uwagę to dwa grube czarne przewody , które służą do ocięcia. Z reguły odcinało się sygnał zapłonu do CIM-a. Resztę przewodów możesz spokojnie odciąć ,zamontować inny. Dodano po 2 Jeżeli nadal potrzebujesz schematu , to dopiero w Poniedziałek wieczorem , ale myślę , że jest zbędny.
Masz w pojeździe opóźnienie wyłączenia światełka w środku? Czy światełko gasło w środku z opóźnieniem? Przy włączniku powinny jak mi się zdaje dwa przewody. Sprawdź jednak podłączenie czujnika. A może poprostu zepsuł się właśnie ten automat. Alarm tego raczej nie mógł uszkodzić. :-)
Wiecie może co to jest za alarm, albo gdzie może się znajdować? Nie, sam go musisz namierzyć. Najprościej byłoby po tym przycisku, lub wyjącej syrenie - są podłączone do tego alarmu, czyli po przewodach od nich do alarmu. Czy jak przetne przewody doprowadzające do ukrytego przycisku alarm się wyłączy? A wciśnięty przycisk łączy przewody, czy je rozłącza...
witam posiadam Auto alarm RTX VULCAN V1 i mam taki problem ze nie mogę podłączyć sterowania zamka centralnego dokładnie chodzi mi o opel astra I. znalazłem przewody sterujące impuls zamknij i impuls otwórz ale nie wiem bo mam orginalną centralkę ale tyle co wiem to poprzez masę załącza sie centralka ale gdy podłączyłem poprzez wszystkie pokazane schematy...
Rownolegle podlaczasz wyjscia na kierunkowskazy do przewodow czarno-bialy i czarno-zielony
Wogóle wydaje mi się, że dobrze by było, gdyby paru "fachowców" poćwiczyło znajdowanie przewodów metodami, których używało się przed Elektrodą, bo tak naprawdę wiele samochodów szybciej się robi znajdując przewody samemu niż siedząc godzinę czy dwie przed komputerem w poszukiwaniu pompy paliwa w Astrze.
witam! szykuje mi się montaż alarmu w Astrze 2 99rok więc mam kilka pytań do osób które juz do niej montowały. czy są jakieś problemy przy montarzu??? wiem że trzeba nawiercić ściankę aby poprowadzić przewody z kabiny pod maskę! a czy bywają jakieś problemy z Super Fortecą bo klient chce ten alarm!!! i na co zwrócić największą uwagę? może ma ktoś rozpiskę...
Nech ktos pomoze dobra rada!!. Opisze jeszcze raz dokladnie usterke: usterka polega na tym, iz gdy wlanczam wycieraczki na wolne obroty to wtedy bezpiecznik sie pali, ale tylko na wolnych obrotach na szybkich jest dobrze, tylna wycieraczka dziala dobrze. silnki jest dobry sprawdzany,wymieniony jest przekaznik od wycieraczek, jedynie ni sprawdzane byly...
To wszystko już zostało wymienione. + Map sensor + Czujniki temperatury + Przewody podciśnienia + Czujnik położenia przepustnicy Nie ma nigdzie lewego powietrza... Już mi ręce opadają... dlatego pytam bo widać że ewidentnie coś było grzebane przy tych kablach... Pozdrawiam
łatwiej będzie gdy będzie gasnąć po stacyjce a zapalać się po zgaszeniu wtedy plus na plus a minus na acc inaczej musisz zrobić elektroniczny kluczi podłaczać się pod przewody z zamaka - nie piszesz czy masz pilota -bo gdy go nie ma to raczej nikogo nie nabierzesz -a poza wszystkim to diody często migają często szybciej niż te w alarmach---- ale co...
No więc po lewej stronie serwa patrząc od silnika jest w ścianie grodziowej gumka przez którą puściłem przewody dojście okropne ręka podrapana ale udało się jak jest lepszy sposób to proszę o informację jak trzeba rady o kabelkach to także chętnie pomogę
jutro spojrzę, nie mam przy sobie płyty , ale w sumie przewody lampki też chyba tak jak w starym idą prawym słupkiem , a kierunki pewnie będą przy bezpiecznikach w komorze aku , jest tam też odcięcie....może faktycznie nie trzeba ściągać licznika.
na twoim miejscu najpierw odłączyłbym sterowanie z alarmu do zamka dwa przewody na których pojawia się impuls MASA dla otwierania i zamykania. Jeżeli wszystki wróci do normy to poszukaj innych kabli do których podłączysz sterowanie z alarmu .w zamku w drzwiach są dwie kracówki sterujące jedna jest o ile pamiętam od ryglowania jeżeli potrzebny schemat...
Prawdopodobnie uszkodzone wyjście na syrenę z alarmu, lub przewód po drodze do syreny.
Witam! Zdaje mi się, że wypiąłem sam alarm z poprzedniego samochodu, a przewody biały i brązowy na zdjęciu przedostatnim podpięte były do centralki zamka i dawały sygnał zamknij, otwórz. Udało mi się uruchomić siłownik: podpiąłem jeden z kabli (z wtyczki z dwoma przewodami siłownika) do czerwonego"+" z alarmu a drugi do brązowego (albo białego) i po...
Witam kolegów. Kupiłem alarm i montuję go w Astrze G, która miała oryginalny sterownik centralnego zamka z domykaniem i z sygnalizacją kierunkowskazami. Szukam jakiegoś schematu z opisanymi przewodami tego oryginalnego sterownika. Czytałem też na tym forum, że jakaś firma daje do alarmu dyskietkę z opisem jak podłączyć do oryginalnego sterownika. Czy...
Panowie system juz mam z quasara,moje pytanie dotyczyło tego czy dobrze interpretuje przewody CAN HIGH I CAN LOW,doskonole rozumiem ze kazdy by chciał na "gotowo" dostać schemat ale alarmu tego nie montuje zarobkowo tylko niestety dla rodzinki,pozatym jak pisałem wyżej nigdy wczesniej nie zakładałem CANa,mam nadzieje ze którys z kolegów mi pomoze w...
Nie, płytka w syrenie to tylko generator do głośnika piezoelektrycznego
Jest taki problem. Podłączałem do radia wzmacniacz, co wiązało się z przeciągnięciem kabli do radia. Po złożeniu radio gra i w tym zakresie jest wszystko w porządku. Problem pojawił się przy próbie odpalenia. Nie odpalił. Wiążę to z przeciąganiem kabli i ruszeniem alarmu. Co sprawdziłem dotychczas. -Alarm działa tj. włącza się, uzbraja, zamyka, otwiera,...
kierunki:czarny konektor z zieloną osłoną w boczku lewym bagażnika,przewody czarno-biały i czarno-zielony,są to kierunki tylne,a przednie to te same kolory tylko do złapania w konektorze w dolnej części bezpieczników,kierunki separować dwoma diodami,drzwi biało-szary przód lewy,pozostałe troje to szare kolory wszystkie w czarno-niebieskiej kostce w...
mialem podobny problem z centralnym zamkiem ale udalo mi sie to zrobic dwa przewody ktore wychodza z centralki alarmu musialem je zmostkowac i dopiero wpinalem sie do przewodow sterujacych cantralnym zamkiem bo jak nie mialem zmostkowanych przewodow z centalki alarmu to tez sie tak robilo ze zamykalo wynonywalo pelny cykl i zaraz otwieralo tylko niwiem...
Jeśli Cię dobrze zrozumiałem, to podwójny impuls zamykający rozwiązałby Twój problem. Centrala alarmowa Ampio lub sam starownik radiowy zamka centralnego S2 tej samej firmy ma możliwość zaprogramowania między innymi podwójnych impulsów sterujących zamykaniem lub otwieraniem. Jeśli sprawa dotyczy np: astry II z ryglowaniem zamków musisz podpiąć się pod...
Przy zamku to przewody biały i brązowy a przy alarmie jest z boku takie wejście na dwa piny.To jest od zamka.Weź miernik i żeby się upewnić to na tych pinach powinien pojawiać się impuls masy.Przy zamknięciu na jednym a przy otwarciu na drugim.No i to tyle.
mam jeszcze jedno pytanko? czy nie jest tak z tym łącznikiem, tak jak i ze stacyjką ze podawane jest na jedno wejscie 12V i poprzez ruchy dzwignią podajemy na inne styki? jesli tak.. to chyba nie dam rady podłączyć tegł łączniak od alarmu..bo tam potrzebuje zewrzeć dwa przewody...hym... Ps. co moze być przyczyna ze ten ruch dzwignia w strone kierowcy...
płytkę od ultradźwięków wyrzuciłem całkiem, a co do blokady to chyba nie mogę odłączyć bo mam przekaźnik pompy paliwa podłączony i jak alarm całkowicie odłącze bezpiecznikiem to nie włącza się pompa paliwa (chyba że zewre przewody albo zrobię sobie na włącznik). Poprawiłem lutowanie przewodu czujników masowych przy wtyczce bo zauważyłem że lekko podgnił....
Musisz sprawdzić przewody wychodzące ze stacyjki. Na jednym z nich powinien w chwili przekręcenia pojawić się + i nie niknąć w chwili kręcenia rozrusznikiem.Jeżeli na tym przewodzie jest brak napięcia będziesz musiał kupić nową kostkę stacyjki. Jeżeli tam jest ok sprawdź ten alarm w nim prawdopodobnie wypalony jest przekaźnik /jeżeli odcięcie zrobiono...
Witam! Czytając to forum i słuchając innych zdecydowałem się na alarm Seo Perfect do mojej Astry G 1999r.Po podłączeniu zgodnie ze schematem alarm się nie uzbraja, ani (logiczne) nie rozbraja...Centralka daje się programować i chyba przyjmuje program 3362(opel)?Czy ktoś miał już podobny przypadek?Co można z tym zrobić? Dodam tylko, że nie jestem wykwalifikowanym...
Musisz kolego nasajmprzód wydaje mi się odnaleść centralkę alarmu. Będzie tam, gdzie pykają przekaźniki od świateł tzn najpewnej pod kierownicą za bezpiecznikami. Jak porządnie sięgniesz - to wyjmiesz to całe ustrojstwo. Jak tam będzie centralka - to tzn. że wiem o tym ja, już Ty no i jeszcze wszyscy chyba złodziej z całej Twojej okolicy. Niestety tak...
Witam .Po wpięciu miernika szeregowo pokazuje 131mA.Wyjmowane po kolei bezpieczniki nie dają żadnych zmian poboru.Rozdzieliłem przewody na klemie+ i podpiąłem sam rozrusznik z alternatorem w efekcie otrzymałem spadek poboru do 12mA.Wypiąłem alt. i rozrusznik i podłączyłem kabel idący do stacyjki i bezpieczników,pobór skoczył do wartości 131mA.To wszystko...
Witam serdecznie mam problem z w/w autem a dokładnie od kilku dni nie da się dosunąć lewej tylnej szyby. Alarm oryginalny z diodą w wyłączniku świateł awaryjnych i centralnym na kluczyk. W dół szyba zjechała bez problemu niestety do góry juz nie ruszyła. Co sprawdziłem sam - przełącznik od domykania szyb jest dobry, zamieniony z innym. Po załączeniu...
Witam, Rozładował mi się akumulator i po poczytaniu tematów zacząłem od mierzenia prądu. W stanie spoczynku pobiera 0,3A czyli za dużo. I jest to ten bezpiecznik F24. Radio wypiąłem, światło bagażnika gaśnie, w schowku ciemno, i wizualnie nic nie zauważam z tych rzeczy. Nie mam el.szyb czy alarmu. Jest LPG ale jeśli to tylko te cieniutkie kable bezpośrednio...
Z opisu wychodzi że alarm został podpięty do obwodu lampki oświetlenia (przewód szary) wnętrza, a należy podłączyć do włączników krańcowych drzwi (przewód szary).
Witam kupiłem centralny zamek z alarmem i jak zobaczyłem te kłębowisko przewodów a raczej 40sto pinową wtyczkę to się przeraziłem do siłowników jak mniemam powinienem sobie poszukać 5 wolnych pinów i polutować przewody czy może wziąć wiertarkę i wywiercić otwór obok gniazda na słupku i tam poprowadzić przewody :D moja Asterka II G to wersja dla ubogich...
Może czujnik poziomu nie funkcjonuje a oprogramowanie nie ma tego w alarmach.? Natomiast gaz nie rusza bo sterownikowi to przeszkadza. ??? Trzeba się przyjrzeć temu czujnikowi. Zazwyczaj trzy przewody zasilanie i sygnał napięciowy wyjściowy, schemat instalacji będzie pomocny - kable rozpisane.
Znalazłem na innym forum, że, jest kilka linii diagnostycznych (piny 3, 7 i 12) i w opel scanner jest drabinka rezystorowa i słabo to przerzuca. Jak ręcznie połączyć przewody aby było ok? Dla właściwego rozpoznania dodam, że interfejs łączy się z autem 3 kabelkami: - zasilanie +12V to pin 16, - masa to pin 4,5 - linia K diagnostyczna, przełączana...
Dzisiaj trochę poeksperymentowałem z autem. Wywaliłem ten dodatkowy wynalazek, od silniczka obiegu zewnętrznego i wewnętrznego. Niestety nic to nie pomogło. Ale co zauważyłem. Po odpięciu akumulatora i ponownym wpięciu, pobór prądu wynosi 15mA. Jak zamknę auto i je otworzę to pobór wynosi 160mA i tak jest już cały czas. Jakby się jakiś sterownik od...
Koledzy auto to astra f z 99r z 1,6 bez lpg, na cewce. Posiada Autoalarm (fabrycznych nie było) tylko montowany w salonie. Problem jest taki że wyłącza auto podczas jazdy, w instrukcji nic nie ma, nie wiem jakiej marki jest alarm, centralki nie mogę znaleźć. Przegrzebałem wszystkie styki, złącza, w komorze silnika wszystko ok, bezpieczniki, przewody...
Witam, mam problem w astrze I 98r a mianowicie chcialem zalozyc alarm i wykozystac czujniki drzwiowe ale narazie nie wlacza mi sie oswietlanie kabiny drzwi z prawej strony, zarowno przednie jak i tylne a lewa strona jest oki. Ktos sie orientuje gdzie na zlaczkach sie te przewody zbiegaja i jakimi kolorkami? napewno nie jest to wina przelacznikow bo...
Witam, mój staruszek Opel Astra 1.4 1999r przestał hulać. Wcześniej były problemy z pompą paliwową ale to zostało naprawione. Silnik gasł podczas jazdy albo w ogóle nie odpalał. Wszystko działało przez ok rok. Teraz kręci i co kilka sekund kręcenia rozrusznikiem próbuje zapalić. Słychać pompę paliwową przy przekręcaniu stacyjki. kupiłem nową kopułkę...
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
Witam serdecznie. jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość dla nowicjusza. Przeszukałem fora jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtującą mnie sprawę. Zbliżone tematy są jednak nie ma odpowiedzi na moje wątpliwości. Mam Astrę G 2003r. 1.2 16V benzyna + lpg. Posiadam fabryczny alarm, który za dopłatą mógł mieć centralny zamek. Ja jednak nie...
Solecki.m - niestety twoje słowa sprawdziły się........... jednakże nurtuje mnie pytanie "co było przyczyną"............. Sterownik centralnego zamka w stanie spoczynku podaje na oba przewody siłowników (niebieski i zielony) masę. Najprawdopodobniej jeden z tych przekaźników podawał plusa. Jakby nie patrzeć, sterownik też do wymiany. Nie zakładaj go...
Sprawdź przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały wychodzące z siłownika w drzwiach kierowcy, tzn sprawdź czy raz na jednym raz na drugim pojawia się i zanika masa przy otwieraniu i przy zamykaniu kluczykiem. Jak zamykasz na brązowo/czerwonym powinna pojawiać się masa a na brązowo/białym zanikać i odwrotnie. Jeżeli przyzamykaniu nie zniknie z brązowo/białego...
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
Poczytaj sobie o nich i dystrybutorach na ich stronie www.proxima.pl (zalezy gdzie mieszkasz). Tego alarmu nie znajdziesz na Allegro - zbyt porzadna i droga firma. Za najwyzszy model czyli ZK (alarm, immobiliser, antynapad - wsio razem) plus ultradzwieki i tuba z wlasnym zasilaniem zaplacisz ok 315 zl. Pozakladaj standardowo przyciski na wszystkie klapy,...
Witam. Mam mały (mam nadzieję) problem z moją astrą. Gdy go dostałem nie mierzyłem poboru prądu instalacji na postoju, mimo, że w sumie były ku temu przesłanki bo często ładowałem aku. Ostatnio padł mi alternator no i zmierzyłem z ciekawości wreszcie ten parametr. Wyszło 1,18 A, czyli jakiś totalny kosmos. Zacząłem sprawdzać wszystko po kolei. Po odłączeniu...
No cóż , etapie obecnym to sądzę że będę musiał znaleźć jakiś przekaźnik do włączania zamka. Nexia ma w wersji GLE (moja) centralny zamek taki sam jak mniemam w oplach np Astrze (skobelek i kluczyki klamka takie same) sterowany masami jak tu juz napisali. Enforcer ma 3 przewody dwa z pulsującym minusem - , jeden ze stałym sygnałem plus +(schemat w załączniku)...
super forteca=super kicha[dotyczy również wynalazków typu magicar,frodo,freeway itp.],jeżeli chcesz coś dobrego i niezawodnego to szukaj coś z seo,silicona czy proximy,te alarmy gwarantują jakość i niezawodność,z tańszych z czystym sumieniem polecam legendforda f-14,zamek wystarczy standartowy 4-kg,w astrze montaż siłowników przebiega bez problemów,co...
Pomimo, że temat martwy, dodam tylko, że w moim przypadku vw passat b5 2000 1.9 tdi, po naciśnięciu niechcący, nieświadomie guzika antynapadowego (był schowany tak, że przy demontażu plastików go ruszyłem), auto nie chciało się uruchomić. Nie mam pilota, zwarcie pinów wg. Instrukcji nic nie dało. W wielu jest napisane żeby zewrzeć piny 3 i 4 ze sobą...
Dzięki bardzo za odpowiedz ... Zajrzałem pod dywanik a tam wiązka kabli idąca po podłodze ... i jeden szary do którego podłączone jeszcze 4 szare oraz brązowy i też 4 podłączone do niego . Brązowe jeszcze ok . a szare po zdjęciu taśmy izolacyjnej nie połączone bo zgniłe .... Nie jestem elektrykiem , ale na pierwszy rzut oka widać że to w miarę celowa...
Centralka alarmu ma urwany przewód pełniący funkcję anteny.
Witam! Przeglądnąłem wiele instrukcji i schematów. Wiem ze to nie Proxima gdyż ją programuje sie za pomocą przełącznikówa tu ich niemam. Bliski jestem tego że jest to seo dolphin ale na schemacie niema opisu kabli więc stoję w miejscu. W mojej centralce jest jedno złącze 12 stykowe w którym: 1- pin to zielony, 2 - biało-niebieski, 3 - biało-czarny,...
astra przewody przewody astra podpiąć przewody alarmu
prowadnica piła stołowy volvo klimy siłownik wywrotu
Wibracje w skuterze na postoju i podczas jazdy – silentbloki, wariator, Piaggio, Yamaha, CVT Skoda Fabia – kolory przewodów sygnałowych wtyczki przepustnicy TPS, SENT, generacje 6Y 5J 5NJ