Sonda pracuje z tego co piszesz. Błąd sondy jest spowodowany instalacją LPG zapewne. Kiedy wymieniałeś świece przewody.
No tak może być - choć to narazie wersja od ludzi. Coś robiłeś z okablowaniem? Sprawdzałeś czy na tych przełącznikach masz napięcie/mase - bo sam włącznik od halogenów masz, czy masz bezpiecznik od nich i podprowadzone przewody?
Tak jak piszesz,nie trzeba nic więcej,tylko 3 przewody
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Kolor przewodów jasno szary w połowie progu, od strony kierowcy 5 lub 4 przewody ( u mnie tak jest). Odkręć 4 śruby i zdejmij osłonkę. na 100% masz tam zaśniedziałe przewody.
Można się tam dostać nierozbierając kokpitu? Można pod kierownicą.
Obstawiam, że masz dwa przewody od masy, i jeden plus.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Z9bacz przewody przy module czy nie sa obciete przewody.
Na początek sprawdz przewody łączace drzwi czy nie popękały przewody.
Błąd P1540. Czyściłem wtyczki czujnika ciśnienia klimatyzacji To jeszcze obadaj przewody.
Sprawdź przewody podciśnieniowe sterowania turbiny.
Właśnie wymieniałem przewody w swojej Astrze F sedan 94r bez ABS, z korektorem siły hamowania 4 wyjściowym, wszystko pomierzyłem i podaję wymiary (trochę z zapasem, ale całkiem fajnie to wyszło Przód: od kierowcy: 60cm końcówki 2x m10 od pasażera: 210cm końcówki 2x m10 do jednego przewodu potrzebna przejściówka m10->m12 (kod przejściówki 5-600-129)...
Przy radiu pewnie masz pocięte przewody.
Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy. Rzadko ,ale jednak ,przełamują się przewody w tej przelotce.
masz przegnite przewody koło fotela kierowcy :))
Sprawdź przewody w przelotce klapy,pękają.
Sprawdziłem przewody są całe
wymienić czujnik ewentualnie sprawdzić przewody i zasilanie czujnika
Miałem podobnie w mojej ASTRA. I z tego co pamiętam to mechanik wymieniał mi silniczek krokowy i przewody od świecy. I jakoś się uspokoiło
a przewody wn jak?, nie przebijają?
U mnie są przewody Astra I 99' Pozdrawiam
Do czujnika to musisz się pofatygować do kanału- po prawej stronie zbiornika ,od przodu. Powodzenia
Bezpieczniki Astra H: [url=https://schematy24.pl/opel-astra-h-...
Na samej górze ktoś dołożył przekaźnik, zobacz do czego lecą przewody.
Sprawdź w którym miejscu są przerwane i połącz je. Jeżeli chodzi o klapę to musisz poszukać schematów instalacji elektrycznej i wtedy na jego podstawie podpiąć przewody.
Mają 2 przewody
na 100% swiece przewody
Bigszef - nie mieszaj , umiesz czytać blokówkę , to popatrz , a potem zabieraj głos. Comer , bez paniki , zrobiłes jak trzeba.
Dla silnika o oznaczeniu: - X14XE - Bosch FLR8LDCU, NGK BKR6EK - Z14XE - Bosch FLR8LDCU Są to świece zakładane na pierwszy montaż, chociaż dla X14XE Autodata pisze, że można założyć NGK.
dwa przewody
Załączam opis
Na stronie 2 masz schemat stacyjki, natomiast na 14 instalacji radiowej. W tym aucie nie ma żadnej filozofii z instalacją elektryczną. Wystarczy miernik a nawet żarówka i dwa przewody.
Właśnie jest na odwrót. Zamiast rosnąć to maleje z 5v do 1,2v. Chyba pomyliłem przewody.
Pewnie masz zamuloną nagrzewnicę.
kolego masz trafiony układ zapłonowy, przewody, świece, kopułka, lub palec... na moje to przewody i świece do wymiany pozdawiam
Tak, tak jak pokazałeś masz to nawet podane w instrukcji, zazwyczaj w VW trzeba zamieniać te przewody miejscami.
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Wykręc 2 śruby trzymające blaszkę, pod nią są twoje przewody
Obetnij oba przewody niebieskie z czerwonym paskiem i będzie ok.
Silniczek krokowy biegu jałowego przy przepustnicy pewnie się zacina (przyciera). Proszę sprawdzić najpierw wtyczkę i przewody.
Zobacz czy zawór par benzyny działa i przewody drożne.
tak -w stronę skrzyni , wychodzi między pompą CR a filtrem paliwa, trochę trzeba nagiąć przewody.
jest OK, napięcie 14,4 V prawidłowe.
Szybciej będzie wyjąć radio i przegwizdać przewody dowolnym multimetrem. Popatrz na kolory w kostce przy głośniku, poszukaj takich samych w kostce ISO i sprawdź miernikiem ciągłość obwodu.
Regulatorów tego typu jest z 8 rodzaji .Optycznie jest to samo ,elektronika już inna. Dobierz coś pod ten silnik po jego kodzie i załóż. Jeśli są dobre ślizgi wirnika powinno pomóc.
alarm ma przekaźnik,który odcina obwód pompy w centralce i jak wypniesz centrale,a ktoś wykorzystał przewody do odcięcia,to nie odpalisz.
kolego a tak do kogos co nie zna sie zbyt na temacie - jak to powtorzyc mechanikowi tzn gdzie te zaworki podcisnieniowe sa>!? a jakie przewody?!
pytanie > gdzie tego kurna szukać ? Od czujnika do modułu ABS nie ma kilometrów kabli. Przedzwoń przewody, usterkę znajdziesz w pięć minut.
Sprawdź przewody na alternatorze i masę przy głowicy nad alternatorem.
zamien przewody sterujace jesli chodzi o podlaczenie to siwy przewod z wylacznika drzwi
Masz na zdjęciu 2 czerwone przewody - podłączyłeś je?
Przyczyn może być naprawdę wiele zaczynając od źle wyregulowanego gazu,przewody zapłonowe ,filtr gazu,wysłużony reduktor.
Co doradzić? Poskladaj te przewody tak jak powinny być. Żadna filozofia. Kolory chyba rozróżniasz
Możesz wsadzić listwę hydro i wrzucić pompę elektryczną np. z astry g(4 przewody +,-,po zapłonie i lampka alternatora). Rurki zaprasujesz w każdym punkcie gdzie robia hydraulikę.
kolego swiece nowe i przewody
Poluzuj przewody wysokiego ciśnienia i zobacz czy podaje paliwo.
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
http://astra.autokacik.pl/technika/napra... pkt. 104 mozliwe tez ze uszkodzil sie potencjometr ktorym reguluje sie jasnosc podswietlenia. na poczatek polecam ten opis: http://astra.autokacik.pl/technika/tidko... warto tez sprawdzic i przeczyscic przewody.
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
Powinieneś mieć podpięte sygnały pod brazowo-czerwony i brazowo-bialy. Możesz sprawdzić co się dzieje jak podasz na te przewody sygnał masy przez żarówkę 12v.
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
miałem podobny problem : nie działało wewnetrzne światło do lampy dochodziło napiecie ( a w bagażniku działało) równiez z alarmem był kłopot ( nie widział, że otwarto drzwi ) - przeczysciłem styki włączników drzwiowych -nic aż sprawdziłem tą wiązkę - i choc wyglądała idealnie rozkleiłem ją - a tu zonk wszystkie szare kabelki z drzwi rozłączone ( przecięte-przeżarte...
Mam jeszcze jeden problem- nie mogę wejść w bloki pomiarowe. Używam programu opel-tech2. Niewiem czy jest to jakaś okrojona wersja tego programu czy coś z ustawieniami nie tak. Zaraz ide prześwietlić przewody.
Przekaźnik działa czyli masz zasilanie i obwód sterowania ok. Odepnij od sygnału przewody i KONTROLKĄ sprawdź czy dochodzą masa i plus po wciśnięciu przycisku. Mozesz osobno mierzyć wzgl. biegunów akumulatora ale najpierw podłącz kontrolkę bezposrednio pod te 2 przewody.
Witam Jak w temacie. Posiadam astrę f Z silnikiem 1.6 8v X16sz (71KM). Czeka mnie wymiana świec przewodów i oleju w silniku. Chciałbym abyście doradzili mi jakie produkty wybrać. Największy problem jest z olejem ponieważ nie mam pojęcia jaki był poprzednio wlewany. Może akurat ktoś z was ma taki silnik. Czekam na wasze propozycje. Pozdrawiam
Wiem że spytać, ale ile Wy fachowcy za to bierzecie? Od ilu do ilu? Jeśli 1 przewód kosztuje 50zł to warto go wymienić, bo chyba roboty przy tym dużo niema? Czy jest? Czy po wymianie trzeba odpowietrzać hamulce czy nie? A jeśli tak to tylko tył? Czy też przód?
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Bardzo przepraszam, ale jestem w tych sprawach bardziej niż zielony (nigdy nie miałem samochodu z lpg). Nie bardzo wiem, jak to opisać - to jest takie czarne złącze (wtyczka-gniazdo) na przewodach. Postaram się zrobić zdjęcie skąd i dokąd biegną te przewody.
3 dni temu był wymieniany układ kierowniczy czy możliwe ,że podczas wymiany doszło do jakiegoś uszkodzenia??? Możliwe, jeśli była ruszana część odpowiedzialna za włącznie świateł. Sprawdzić miernikiem przewody.
Aby zdjąć korbkę należy docisnąć pierścień pod korbką do tapicerki i za pomocą haczyka lub mocnego drucika w kształcie L zaczepić i wyciągnąć zawleczkę Ω z ramienia korby. Pod drzwiami mamy 2 śrubki i jedną pod zaślepką wyłącznika elektrycznych szyb który wyważamy śrubokrętem od strony podłokietnika. Następnie szarpiemy drzwi od dołu i wyrywamy...
Padł ci silnik w zamku ,ale zamek jest nierozbieralny ,będziesz musiał wymienic cały zamek .wyciągnij go i zpisz dwu literowe oznaczenie z niego (ważne) według tego kup drugi i działa wszystko .to nie przewody!!
"w czasie jazdy różnie z tym bywa" -sprawdź przewody od sondy do wtyczki i do ECU , prawdopodobnie przerwa.
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
wymienione tak jak i przewody...
przewody brazowo-bialy i brazowo-czarwony wychodzace z drzwi kierowcy
Potencjometr przepustnicy, sprawdza ile jest uchylona, jest zamocowany na ośce przepustnicy, po drugiej stronie jak linka gazu, zawór EGR to zawór recyrkulacji spalin jest na kolektorze ssącym przykręcony 2 śrubami, dochodzą do niego przewody.
Witam Szukam na forach i wujku google ale niestety znaleźć nie mogę. Co to jest za element w postaci tuby/o ksztalcie cylindra za sterownikiem silnika (patrzac od przodu auta po prawej stronie silnika) co idą do niego cztery przewody?
sprawdzałeś świece przewody??
A od najprostszych jak: świece, przewody?
Miałem identyczny przypadek. Problemem były pęknięte przewody w wiązce tylnych drzwi. Podobno częsty przypadek w Astra H. Tu masz jak to naprawić: [url=http://astra-3.pl/usterka-astra-h-n...
Witam. Odłącz przewody z czujnika paliwa, jeżeli kontrolka nie zgaśnie to oznacza że jest zwarcie przewodu do masy. Pozdrawiam.
Problemem okazała się instalacja elektryczna silnika. Zwarcie dawały przewody idące przy listwie wtryskiwaczy.
Witam, Zastanawiam się od czego mam przewody wiszące z przodu przy zderzaku z prawej i lewej strony czy to mogą być przewody od sensorów airbag? Dodam jeszcze że świeci mi się czerwona kontrolka airbag oraz że nie posiadam halogenów(czy to mogą być tak na przyszłość wyprowadzone przewody na halogeny)? Proszę pomóżcie!!!!
witam.nie stawac pod gorke.ale powaznie to podejrzewam przewody paliwowe i odpowietrzajace. warto sprawdzic filtr paliwa.pozdr
Nie doczytałem czy podmieniłeś przewody zapłonowe.
Czujnik temperatury zewnętrznej jest gdzieś w tych okolicach. Ale tam idą dwa przewody.
Opel Astra 1.4B 8V w jakiej kolejności mam podłączyć przewody zapłonowe na kopułce.
Filtr powietrza, pasek, górny wspornik ze śrubą,dolna śruba , przewody i wylatuje.Wszystko widać jak na dłoni..
Kolego, nie sprawdzaj miernikiem, tylko kontrolką! To najważniejsze, bo miernik Ciebie oszuka. Tak samo masy i zasilania na sterowniku. Przecież to jest kilka przewodów.
Pomiar wygląda na wykonany poprawnie, być może ktoś wymienił kostkę stacyjki na nieoryginalną albo coś nakombinował przy instalacji, znajdź bezpieczniki odpowiedzialne za te przewody, wyjmij i zmierz.
Mógłbyś podmienić przepływkę. Popatrz czy nie ma nieszczelności (interkuler i przewody).
Wtyczka od wentylatora i przewody dochodzące
Jeśli odłaczyłeś to od oryginalnego głośnika, to możesz prosto sprawdzić. Do oryginalnego głośnika podłącz bateryjkę i jeśli membrana zostanie wypchnięta, to jest plus do plusa. I teraz sprawdzasz jak podpięet były przewody.
Miernikiem dojdziesz po kolorze. Przewody idą bezpośrednio do sterownika.
Dzisiaj wjechałem na kanał. Mechanik sprawdził tłumiki i połączenia.Wszystko jest ok. Auto nadal dziwnie pyrka (nie pierdzi jak przy dziurawym tłumiku) Mechanik sprawdził świece i przewody.Diagnoza: wymienić.Powinno pomóc wyrównać pracę silnika i być może to upierdliwe pyrkanie ustanie. I jeszcze jedno pytanie.Czy jest jakiś sposób na tymczasową "naprawę"...
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
sprawdz na czarno/zoltym i czarno/czerwonym przy samym zamku czy naprzemiennie wystepuje + i masa jesli tak to zamek do wymiany,bo w sumie to czesta bolaczka kazdego opla.Przy odrobinie rzezby mozna zamontowac uniwersalny silownik za 5 czy 10zl.. powodzenia A jesli przy zamku nie pojawia sie napiecie sprawdz przepust-opel ma dosc lamliwe przewody...
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
astra przewody astra przewody podciśnienia astra przewody paliwowe
instrukcja rosyjski oscyloskop fujitsu siemens wymiana procesora stabilny generator kwarcowy
pralka bosch wan2008kpl pralka bosch wan2008kpl
Demontaż oczka inspekcji oleju w Suzuki GN125 Microsoft LifeCam HD-3000 brak obrazu i diody na Windows 7 Pro