Nie. To od plusa... Skoro tak to ogólnie w autach grube przewody idą do rozrusznika i trochę cieńszy do alternatora oraz do jakiejś skrzynki z bezpiecznikami.
Kontrolkę gasi BSI, masz ok.
Styk napewno jest bo czyscilem wsowki Czyścić to możesz, ale jak mosiądz był przegrzany to nie zapewni już właściwego docisku i rezystancja połączenia nie będzie wystarczająco mała. Inna możliwość - przewód przełamany przy końcówce. Utnij Waść po 20mm z każdej strony i załóż nową kostkę (lub polutuj przewody).
Akumulator, alternator, przewody, połączenia przewodów.
Tak, wystarczy zdemontować 2 przewody z wody, siłownik ze sprzęgła, dwa kable z alternatora i wychodzi cały z kablami.
Odepnij cienkie przewody od alternatora i zobacz czy przestanie cykać.
Ktoś coś? Może dysponuje ktoś schematem? Mój plan to zrobić nowe zasilanie pod radio. Nowe wzbudzenie alternatora na przycisk. Tylko nasuwa się kilka pytań. Mianowicie czy alternator jest wzbudzany impulsem czy napięcie na tym przewodzie jest stale. Jak zrobić kontrolkę ładowania ( do alternatora idzie tylko 2 przewody główny na akumulator i ten cienki...
Prawdopodobnie alternator do regeneracji. Co do wiązki to przewody o takim samym przekroju jak fabryczne.
Czy można odłączyć przewód Lin od alternatora?
Więc już bez offtopu, Przy wymianie kabli alternator - akumulator / masa silnika - akumulator / masa karoserii - akumulator , zostawiać stare przewody, czy zostawić tylko nowe? Wymieniać też masę alternatora ?
Mamy naprawić. Z tego co piszesz to sam tego nie ogarniesz. No chyba że na chybił trafił, zaczniesz losowo wymieniać elementy. Regulator, alternator, przewody, punkty mocowań i styku, pasek.
Sprawdź przewody prądowe idące z akumulatora do rozrusznika i prądowy do alternatora. Nie zaszkodzi również poprawić przewodu masowego akumulatora. Jak akto stało mogło wsio zaśniedzieć.
Dlaczego zanika napięcie w gnieździe zapalniczki :?: Skąd jest brane ? Ze stacyjki ? Czegoś co ona zasila ? Wprost z aku nie, bo nie znikałoby wraz z pojawieniem się kontrolki. Podobne pytanie zadałbym sobie odnośnie alternatora. Jest dobry, ale brak mu jakiegoś napięcia by działał ? Jest zły, działa jak chce, ale co wtedy z zapalniczką ? Dwa przewody...
Jest jeszcze masa na skrzynię. A tam potrafi się urywać. Jak tam będzie wszystko w porządku, sprawdź połączenia na alternatorze. Znam przypadki, że oczko się odrywało od przewodu na alternatorze.
Pin 1 impulsy wzbudzenia generowane przez BSI, 2 -informacja o obciążeniu dla sterownika silnika (w Dieslu tego przewodu nie ma).
Witam, być może lekko zbiję kolegów z tropu bo nie wiem co już robiłeś. Amperomierz jak to wyskalowany czyli wychyłowy? Zmierzyłbym prąd i napięcie ładowania bo kiedyś pamiętam kolega miał podobny przypadek skorodowała niepozorna dioda od wzbudzenia alternatora (coś w rodzaju tzw. fusible link). Nie pamiętam szczegółów, ale na pewno był to Peugeot 205...
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Kolego ten alternator jest 9 diodowy,przewody na nim źle podłączone.Dwa czarne mają być razem,brązowy osobno.Załóż regulator od malucha,żółty kolor przewodu regulatora do tych dwóch czarnych,zielony do brązowego.Alternatory praktycznie bezawaryjne.
Wprawdzie nie odpowiedziałeś na pytanie czy te dwa cienkie przewody masz nadal nie dołączone, ale mam wrażenie, że przewód od kontrolki ładowania dopiąleś do czujnika ciśnienia oleju, dlatego po uruchomieniu ona gaśnie.
W tych samochodach często gniją przewody (biały lub białoczerwony) zasilając sterownik lub przekażnik wielofunkcyjny. Uszkodzenie te wiele razy pojawiało się w wiązce wokolicach alternatora i rozrusznika .
Witam. Proszę o pomoc osoby mające dostęp do schematów peugeot. Jakie jest połączenie wzbudzania alternatora. Alternator ma przykręcone 2 przewody: + do aku i wzbudzenie. Wiem że wzbudzenie jest przez BSI ale też w obwodzie tym jest przekaźnik prawdopodobnie info o uruchomieniu silnika. Proszę o podanie wszystkich połączeń obwodu wzbudzania skąd dokąd...
Zobacz połączenia grubych przewodów od akumulatora i rozrusznika i alternatora,zobacz masę
Czy któryś z Szanownych Kolegów mógłby mi wyjaśnić co dostarcza prąd wzbudzenia do Alternatora ? BSI czy ECU silnika. ztego co widze idą dwa przewody jeden do ECU drugi do BSI. Do BSI idą 2 grube przewody (kostka 2NR chyba) jeden to + z aku a drugi ? Dziękuję za wszelkie info
Producent alternatora nie ma tu znaczenia, znaczenia ma sposób sterowania danego alternatora. Ile masz przewodów dochodzących do alternatora ? Sam robiłem takie "zamianki" ale nigdy nie było żadnych problemów.
Nie świeci się kontrolka ładowania po włączeniu zapłonu,po odpaleniu i przegazowaniu alternator ładuje i kontrolka zaczyna się żarzyc,gdzie może byc błąd.Alternator Valeo, trzy przewody do alternatora do aku jeden i dwa inne w kolorze żółtym i zielonym w jednej małej kostce.Czy ktoś wie gdzie może byc przyczyna ,czy jest tam może jakiś przekażnik i...
Niepotrzebny jest schemat. Z obrotomierza wychodzą 3 przewody: -masa -zasilanie -sygnał. Zasilanie i masę najlepiej podpiąć pod zegary (są zasilane po stacyjce), a przewód sygnałowy przeciągnąć do komory silnika i podpiąć w alternator przed mostek prostowniczy.
Najczęsciej wiązka w okolicach alternatora siada, czasem jest tak, że masz zamienione przewody tj. masa i plus na cewkę, bo masz tam dwa złącza. Zielono-żółty to masa.
witam, problem z autkiem u kolegi - peugeot 206 z silnikiem benzynowym 1.4. mierząc napięcie akumulatora wynosi ono 14,8V. Po lekkim rozgrzaniu się auta zaczyna się usterka nasilać - napięcie skacze chwilowo na ułamek sekundy do zera, 18v, 13, 14 i tak sobie skacze. reakcja elektroniki na to jest - mruganie świateł drogowych, choinki na zegarach, samoczynne...
Witam, mam problem z autem Peugeot 3008 HDi Hybrid4 z 2014 roku. Jakieś półtora tygodnia temu zerwało albo coś zeżarło pasek PK. Wywaliło checka na desce o awarii silnika. Pasek został wymieniony, po parokrotnym przekręceniu stacyjki check zgasł sam z siebie i auto wróciło do ruchu. Po 6 dniach, po powrocie z miasta i godzinnym postoju pod domem, auta...
Witam, szukam pomocy w naprawie mojego samochodu- Peugeot 207 1.4 16v rok produkcji 2006, z tego co udało nam się ustalić to przy odpaleniu samochodu alternator się nie wzbudza i nie ładuje akumulatora, następuje to dopiero gdy napięcie akumulatora spada poniżej 11V a nawet mniej, problem w tym ze gdy napięcie spadnie tak nisko komputer zaczyna szaleć...
Fabrycznie powinieneś mieć połączenie na konektorach tulejkowych, widać pewnie się urwały i ktoś skręcił na kostkę instalacyjną. Na przewodzie czarno-czerwonym powinieneś wykrywać rezystancję cewki zasilającej CDI względem masy, ale przy wyłączonej stacyjce jeden ze styków zwiera przewód od cewki zasilającej do masy. Przewody żółty i biały są od uzwojeń...
Witam Czy ktoś wie może jaki powinien być prąd wzbudzenia alternatora w sam Partner Peugeot altek Mitsubishi u mnie jest 2 Volt pojawia się cyklicznie lecz nie jest w stanie wzbudzić alternatora , jeśli podam mu prze żarówkę normalny prąd altek ładuje 14,4 centralka przy akumulatorze przeglądana, Kontrolka na desce zapala się i gaśnie po odpaleniu ,...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Witam Pacjent to Peugeot Boxer 2019r 2.0 bluehdi Samochód podczas jazdy nieregularnie szarpie ( wygląda to tak jak by na sekunde odciac sterowanie z przekaznika głownego ) przy czym temperatura wedruje na max włącza check i czasem akumulatora kontrolke. Po około 2 sekundach po szarpnieciu wszytsko sie stabilizuje chceck gasnie aku tez i samochód znowu...
Witam. Mam taki problem. Mam peugeota 206 cc i wczoraj pojechałem do pracy i zostawiłem go na parkingu po pracy gdy go odpaliłem nie świeciła się deska rozdzielcza zegary też nie działają oraz panel klimatyzacji się nie świeci. Co może być przyczyną? Szyby , dach oraz światła dzi Bezpośrednia odpowiedź na pytanie użytkownika Problem z brakiem podświetlenia...
stare prądnice prądu stałego w większości były z+ na masę z małym wyjątkiem np maluch wszystkie alternatory mają - na masie Dodano po 7 montowałem kiedyś alternator od peugeota 405 do T25a z wbudowanym regulatorem przy alternatorze ,gruby przewód na + akumulatora a wsówka na kontrolkę i do dziś wszystko jest okej
Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Jutro bendę wiedział czy to 150-tka A Moment załączenia (wzbudzenia się) to zawsze ok 2 tyś obrotów więc mechaniczną usterkę chyba by wykluczyc. I ślizganie paska. Ta usterka dzieje się już pare tygodni. A normalne to to nie jest. Może podpowiecie mi czy ten model można wzbudzic zwykłą żarówką jak to dzieje się w innych modelach cz markach bardziej...
Witam a jednocześnie 73, zależność od alternatora sprawdziliśmy, do tego stopnia że odpieliśmy alternator od instalacji samochodu - zarówno przewód "prądowy" jak również dwa przewody informujące o rozpoczęciu pracy alternatora. Tak desperacką próbę zrobiliśmy ponieważ pomiary woltomierzem nie wskazywały nic niepokojącego. Myślę że zgoda sterownika silnika...
Tylko się nie popaż Ja już się poparzyłem - ortografią :cry: Jeśli będzie gorące to oznacza to koło pasowe do wymiany Absolutnie nie. Co ono Ci zawiniło ? Już prędzej łożyska w jakimś używanym alternatorze, albo w napinaczu paska. Sprawdź także główny przewód ładowania miedzy alternatorem a akumulatorem.
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
Więc tak przez żarówkę nie idzie, aku+ - zarówka wzbudzenie. Żarówka świeci bardzo słabo po zapaleniu gaśnie niby ok ale prądu ładowania nie ma. Alternator na stół odlutowałem przewody stojana od diód pomiar diody przepuszczają prąd tylko w jedną stronę,nie ma zwarć miedzy diodami prąd płynie tylko do w jedną stronę oporność wszędzie taka sama czyli...
Witam, Ma pytanie o przewody podciśnienia a dokładnie o ich podłączenie bo chyba coś pomieszałem. Przewody wychodzą od dwóch elektrozaworów pod alternatorem dalej idą do przepustnicy (sterowanie klapkami) i dalej ... właśnie tu mam problem bo kolejne dwa idą do czegoś mieszczącego się pod przepustnicą. Jeden wężyk zasysa cały czas powietrze a drugi...
Jest na to jedna rada: nie kupować skuterów marki Peugeot i przyjmować ich do naprawy... Możesz stracić na nim sporo czasu i pieniędzy. Silniki Peugeota są wykonane z miękkich materiałów... Na początek trzeba określić jaki typ zapłonu był fabrycznie - AEC400, ACI100 czy zwykły. Ten pierwszy bez problemu daje się przerobić na zwykły, natomiast drugi...
sprawdz czy przy rozruszniku podpieli wszystkie przewody jeden co idzie prosto z akumulatora stego samego oczka na alternator i prawdopodobnie na instalacje. i na klemie plusowej akumulatora sprawdz dokładnie czy są wszystkie przewody podłączone miałem przypadek że jeden przewód jest dośc luzny po odłączeniu aku, spadł nadół i niebyło go widac był za...
Byłem u elektryka samochodowego, orzekł ,że alternator poprzedni i ten na którym teraz auto pracuje są OK! Nie ma prądu wzbudzającego alternator, kazał mi połączyć dwa przewody przy alternatorze na sekundę i alternator ładuje, facet orzekł ,że padnięty jest główny komputer, nie bardzo mi się w to chce wierzyć, bo chyba przyczyn może być więcej. Kontrolka...
Mogą być kabelki w wiązce z prawej strony od modułu silnika w kierunku rozrusznika,pomiary nie pomogą,jedyne wyjscie wyjąć wiązkę i ciągnąć kabelek po kabelku, może któryś się urwie,ale to tylko jedna z możliwych przyczyn Z modułu silnika z boku wychodza trzy wiązki Tylko środkowa idzie "na stronę" silnika z rozrusznikiem ozn wiązki 48 MR Czy to ta...
Dzień dobry, Potrzebuje pomocy w zdiagnozowaniu problemu z ładowaniem, którego brak. Kontrolka od ładowania gaśnie po odpaleniu. Od alternatora idą dwa cienkie przewody. Według schematu od Peugeota 807 jeden biegnie do BSI, a drugi do sterownika silnika. Do czego służą te kable ? Domyślam się że jeden odpowiada za wzbudzenie się alternatora. Czy wzbudzeniem...
Auto sprawdza sobie napięcie w instalacji. Ten przewód nic nie wnosi do wentylatorów itd. Co do ładowania, sprawdź działanie alternatora i instalacji kontrolki. Może kupiłeś alternator po regeneracji. Na zamiennikach, zamienników ;) Stąd problem. Albo sam przewód idący do alternatora. Też często ulega uszkodzeniu. Możesz podłączyć zewnętrzną kontrolkę...
Witam. Ja w swojej 206-ce montowałem niedawno wspomaganie. Najprościej to kupić całość z jakiegoś autka co było rozbite (raczej tył :) ) lub ktoś sprowadził sobie na części i akurat wspomaganie ma na zbyciu. Ale wtedy odpada "anglik" bo maglownica jest na drugą stronę. Generalnie to potrzebne jest: maglownica pod wspomaganie, pompa wspomagania ze zbiorniczkiem...
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Między żółtymi przewodami jest15. 25 do 16.00
Dzięki za podpowiedzi.Właśnie poszedł z dymem wentylator....na razie. W poniedziałek wymienię regulator. A co do połączenia przewodów do alternatora,to wszystko jest bez zarzutów.
PKO skasowaniu błędów odpala j chodzi przez chwilę dobrze po chwili zaczyna trząść silnikiem, wyświetla się usterka silnika na liczniku i po zgaszeniu nie chce odpalić tylko pstrykają przekaźniki i licznik jak by był rozładowany akumulator, a jest naładowany https://obrazki.elektroda.pl/7816032100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych...
Więc tak sprawdziłem ponownie i wzbudzając altka żarówką ładowanie jest cały czas, ale na zegarach dalej świeci sie kontrolka ładowania . Żarówka też miga na zapłonie podłączona do przewodu wzbudzenia ale po jakimś czasie altek przestaje ładować, co nie ma miejsca gdy wzbudzę go bezpośrednio z alternatora. Ciągłość przewodów jest to więc co uszkodzone...
Wreszcie znalazłem przyczynę. Upalił się miedziany przewód od uzwojenia wzbudzenia przy alternatorze. Dziękuję wszystkim za porady.
Trzeba tylko pociągnąć jeden przewód ( plus za stacyjką) na zacisk +. Alternator na fotce pierwszej od góry jest właśnie z renault, marnie widzę szanse ze podejdzie do peugeota-inaczej ma łapy.
Witam ponownie sprawdzilem alternator ako wszystko ok sprawdzilem czy dochodzi prad do pompy bo gdzies przeczytalem wczesniej na forum ze powinny dochodzic 3 przewody z pradem+12 u mnie dochodzi w jednej 2 zylowej kostce prad i w 2, 9cio zylowej jeden + (a niby w tej kostce powinny dochodzic 2) po za tym wymontowalem pompe ogolnie na pierwszy rzut oka...
Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeot boxer 3.0 HDI - nie ładuje mi alternator pomimo że jest sprawny (został wymieniony). W porządku jest też pasek i napinacz. Najprawdopodobniej mam gdzieś uszkodzony przewód wzbudzenia - chciałbym na schemacie sprawdzić gdzie ma złącza i jak biegnie.
Przewod +12V szukaj idacy od akumulatora do rozrusznika,alternatora,i skrzynki elektrycznej.
dupa wszystko dalej lipa :( wymontowalem dzis alternator bo mialem zalozyc drugi ale sie okazalo ze nie pasuje (od innego modelu) .. wiec mowie wlacze silnik bez altka i popa3e ... popracowal az sie nagrzal i dupa ... zapalila sie lambda i potem jak chcialem kierunki czy cos wlaczyc to stycznik napierdzielal jak szalony i wszystko zdychalo ... wydaje...
Witam. Problem dotyczy odpalania zimnego Seat Toledo 93 r 1,8 benzyna 88km. Otóż próbując rano odpalić rozrusznik leniwie, powoli się obraca często nawet szarpiąc. Po 4-6 pełnych obrotów odpala albo staje i już nie ma siły "ukręcić rozrusznikiem. Przez kable rozruchowe też wolno kręci ale odpali na pewno, przy rozgrzanym silniku nie ma problemu odpala...
Witam. Światła muszą spełniać co najmniej trzy wymogi: E...-certyfikat używania w krajach EU, RL - certyfikat świateł dziennych, powierzchnia reflektora co najmniej 60 cm*cm. Montaż musi spełniać warunki rozporządzenia dopuszczenia pojazdu do ruchu, a więc o ile dobrze pamiętam 25 cm od podłoża, 30 od krawędzi bocznej patrząc od przodu, 60 cm pomiędzy...
alternator bez przewodu prądowego nie będzie ładował poza tym każdy alternator się nagrzewa ważne żeby dobrze ładował i nie hałasował :D :D :D
Witam! Próbowałem już wyszukiwarki, niestety nie pomogło.. Mianowicie posiadam Peugeota 206 1.4 2002 rok (MUX). Problem pojawia się gdy opadają zegary podczas jazdy, wtedy to resetuje się BSI bo pokazuje poziom oleju podczas jazdy tak, jak przed odpaleniem auta na zapłonie. Prócz tego, że opadają liczniki i resetuje się BSI gasną również światła, czasem...
Witam! Próbowałem już wyszukiwarki, niestety nie pomogło.. Mianowicie posiadam Peugeota 206 1.4 2002 rok (MUX). Problem pojawia się gdy opadają zegary podczas jazdy, wtedy to resetuje się BSI bo pokazuje poziom oleju podczas jazdy tak, jak przed odpaleniem auta na zapłonie. Prócz tego, że opadają liczniki i resetuje się BSI gasną również światła, czasem...
Zrób pomiar napięcia na śrubie alternatora,Sprawdź dokładnie przewód prądowy alternatora a nie tylko czyszczenie.Albo słabe połączenie albo spaprany a nie zregenerowany.A jak włączysz np tylną szybę to to samo?
hmmm alternator??? ale co ten gruby przewód mam odłaczyć?? on ma ładować a nie rozładowywać ale sprawdze to jutro
1. Funkcje czujnika poziomu oleju mozna wylaczyc diagnoskopem. 2. To, ze nie dzialaja funkcje aktywne przy pracujacym silniku jest prawdopodobnie zwiazane z brakiem informacji w BSI o pracujacym silniku. Byc moze rowniez przebieg kilometrow wariuje z tego powodu. Gdzie podlaczyliscie przewod wzbudzenia alternatora (przewod 1087, 40 stykowa czarna zlaczka...
Diagnoza była "Autel Maxi Ultra", dobrze ogarnia elektrykę i hybrydy, sprawdzałem to wcześniej. Mam wprawdzie tester Lexia, ale już nieco leciwy i elektryki nie ogarnia. Dla wyjaśnienia sprawy podaję, że sam alternator na stole probierczym ładuje. Na każdej fazie jest około 200 V. Stawiam na falownik, ponieważ przewód do ładowania 12 V wychodzi z falownika,...
Problem może być w lichym połaczeniu przewodu D+ z mostkiem (ten niebieski wychodzący z regulatora). Trzeba odciąć tą kątową złaczkę konektorową i przylutować przewód do języczka wychodzącego z mostka.
Witam, mam problem z peugeotem 207, Jest to wersja gti 175hp silnik ep6 doładowany. Chodzi o elektrykę, auto po jakiś 5 min od odpalenia pokazuje bład układu ładowania akumulatora i zapala się kontrolka aku. Kod błędu F567. Podłączyłem pp2000 i na sterowniku silnika napięcie 14.1V and BSi 0.0V. Jedynie po przekręceniu kluczyka na 1 sek wartość zmienia...
Jak wyjąć alternator w tym samochodzie to nie pomogę. Zacząłbym od sprawdzenia szczotek w alternatorze czy nie są zużyte lub nie zawieszają się w prowadnicach. Jeśli to nie pomoże to wtedy szukałbym czy nie ma gdzieś luźnych przewodów, stanu podłączenia przewodu masowego od akumulatora do karoserii.
Witam. Powiem szczerze że na początku to się podjarałem tym podgrzewaczem. Trochę to przyspieszyło przełączanie na lpg ale jest plus tego bo przecież gaz schładza płyn a termistor wyłącza się przy około 50 stopni i na pewno to coś daje tak jak w dieslach przyspiesza to nagrzewanie silnika. A co do alternatora i akumulatora przez dwie zimy nic mi się...
Ale to wygląda jak za niskie napięcie i dlatego wszystkie systemy nie pracują a kontrolka ładowania jakby to potwierdza. Akumulator jest podłączony bezpośrednio z alternatorem ale napięcie na sterowniki idzie osobnym przewodem od akumulatora. Podłącz komputer i zobacz jakie napięcie widzi sterownik.
Dzięki za odp. Sprawdziłam i przewód masowy dokręcony. Jest jeszcze jedna rzecz, napięcie przy pompie jest o polowe mniejsze a z kolei przy alternatorze o połowe za duże...
Witaj! Napięcie prawidłowe powinno się utrzymywać w granicach 14,2-5v a nie 18v. Regulacja napięcia odbywa się za pomocą regulatora napięcia,które jest połączone przez pierścienie wirnika i ono ustala wysokość napięcia. A więc sprawdził bym szczotko trzymacz.Szczotki ich wysokość. /podmienił bym szczotko trzymacz/ dalej wstawiłbym drugi akumulator by...
(at)ElektrodaBot Ok, dzięki za pomoc! Mogę znaleźć arkusz danych dla HUF75344G3 tutaj . Rozlutowałem go i przetestowałem za pomocą dobrze znanego, otwartego "testera tranzystorów" i pokazuje on, co następuje: https://obrazki.elektroda.pl/2797564200_... Identyfikuje go jako BJT, chociaż z poprzednich informacji jest prawie pewne, że to MOSFET......
Orginalny alternator posiadał zacisk D+ informacja o ładowaniu oraz W informacja do obrotomierza.Z tego powodu jest niemożliwe podłączenie obu przewodów razem.Alternator Valeo posiada numer na jego podstawie trzeba ustalić piny wyjściowe.
Witam. Mam problem ze światłami w Peugeot 208 II. Po odpaleniu, świecą poprawnie. Kiedy prąd przekroczy wartość 13,8V, zaczynają mrugać pozycje (światła LED, kły). Po przekroczeniu wartości 14,1V, zaczyna mrugać prawa lampa LED (mijania). Nie jest to wina lampy, ponieważ zamieniłem lampy i nadal to samo. Sprawdziłem wszystkie masy. Zauważyłem, że po...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
df jest to informacja o tym jakie jest zapotrzebowanie na energie w danej chwili sygnał idzie z bsi w postaci sygnału o zmiennym wypełnieniu jeżeli odłączysz ten przewód alternator będzie ładował ale będzie można to nazwać w trybie awaryjnym kontrolke wygasza tablica a sygnał dostaje po multipleksie z bsi
Dziwne, ze elektryk nie sprawdził urządzenia jak się zachowuje w układzie. No cóż. Ale możesz poradzić sobie sam. Sprawdź napięcie na zaciskach akumulatora podczas pracy silnika.Jeżeli będzie w okolicy 12 V, to nie ma ładowania. Wówczas sprawdź napięcie wychodzące z alternatora. Jeśli jest w okolicy 14V, to szukaj uszkodzenia w przewodach lub połączeniach...
Problem jest nawet ciekawy - zaczęło sie od smażenia altka po uruchomieniu rechotka 807 05' 2.0hdi 110 ,szczęsliwie po wyjechaniu z garazu poczułem swąd nowego połrocznego paska i zgasiłem auto .Altek miał ze 150 stopni -na uzwojeniach slina sie smazyła .Garaz mam bez kanału a rąk jak szympans nie mam wiec zaszła potrzeba dojechania na kanał do kolegi...
Witam, Zakupiłem na allegro.pl filtr Dirland montowany do alternatora. Wczoraj go dostałem, i od razu pojawił się problem - jak go zamontować. Samochód to Peugeot 307 1.6 PB . Znalazłem zdjęcie przewodów alternatora z książki Haynes'a 307 http://img697.imageshack.us/img697/9540/... O to zdjęcie filtra i schemat : http://img291.imageshack.us/img291/2540/...
Po odpaleniu mam komunikat "Brak ładowania" + kontrolka ładowania. Sprawdziłem miernikiem napięcie na akumulatorze, które nie zmienia się podczas pracy silnika. Sprawdziłem na złączu alternatora: na przewodzie do akumulatora jest napięcie 12V, a na przewodzie wzbudzenia jest 0V. Po uruchomieniu silnika podałem napięcie na złącze wzbudzenia, wówczas...
Witam. Jak pech to pech,wczoraj przejeżdżający Tir zerwał mi przewody telefoniczne stąd moja nieobecność.Wracając do tematu,problem rozwiązałem.Może niektórym z Was ta metoda się nie podobać,wybrałem najwygodniejsze dla mnie rozwiązanie czyli spuściłem gaz i odkręciłem sprężarkę.Po 5 minutach miałem alternator wyjęty ( OCZYWIŚCIE ŻE PĘKNIĘTY ) Panowie,mając...
Sprawdź Lambde w momencie zmiany obciążenia. Jakie są wartości krótko i długoterminowej korekcji mieszanki? Jeszcze raz sprawdziłem, teraz podczas pracy na benzynie wyświetla się informacja o ubogiej mieszance. Dzisiaj podczas jazdy wyświetliła się informacja o braku ładowania akumulatora. Wyłączyłem światła, przejechałem 15 km, na miejscu sprawdziłem...
Witam Posiadam auto jak w temacie, z silnikiem Diesla produkowanym przez Peugeota 1.8L z dołożoną turbiną i intercoolerem 1992r. Mój problem jest taki że od ponad roku obrotomierz dziwnie się zachowuje, czasami nie pokazuje żadnej wartości a w wiekszości czasu skacze jak szalony. Np gdy auto utrzymuje stałe wolne obroty potrafi się wachać od wartości...
Witam. Przedstawię swój problem z autkiem, proszę o jakieś rozwiązanie czy wskazówki. Kupiłem to autko z uszkodzonym silnikiem, kupiłem drugi taki sam silnik, następnie przełożyłem. Instalacja elektryczna została ta co była w samochodzie. Alternator jest firmy Valeo. Link do zdjęcia :[url= www.motofrance.home.pl/max-speed/ALLEGRO...
przewody alternatora peugeot przewody wzbudzenie alternatora peugeot
instrukcja centrali paradox radio alpine schemat odczytać matrycy
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Tworzenie textboxa w Notatniku - Porady i Alternatywy Błąd P0088 w Toyocie Proace 1.6: Przyczyny i Diagnostyka