Na przewodach numerki. Lub 5 i 6 pin na module w drzwiach. Kolorów nie pamiętam. Na pinie 4 jest plus grzania lusterek, 5 to masa a 6 sygnał z czujnika .
praktycznie to musisz zasymulować zamknięte drzwi i wtedy znajdziesz drugi kabelek który otwiera -dotychczas go nie znalazłeś bo zamek nie mógł sie zamknąć więc tez si ę nie otworzył (patrz na zamkniety zamek i krancówke która jest czesto w zamku i tez w niektórych autach wpływa na zamek -zamknięcie a raczej brak zamknięcia
Można się podłączyć pod światła,takim samym przewodem jakie idą do lamp.
Ma wpływ na obliczenia dawki paliwa.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Silniki mają standardowe podłączenia i mają oznaczenia 1,2,3, lub 31, 56b, G 1-masa 2-zasilanie 3-sterowanie
Chyba najlepiej poodkręcać przewody od pompy.
Prawy zacisk głośnika to (+), lewy zacisk to (-), zobacz w seryjnie montowanych głosnikach który przewód do którego zacisku jest podłączony i będziesz wiedział jak masz podłączyć inne głosniki.
Trochę więcej wiary w siebie. Będziesz miał cztery przewody do przylutowania.
Punkt masy na podłużnicy, a może iść do klemy - na akumulatorze. Jak chcesz mogę zaraz pójść do swojego 306 2.0 HDi i zobaczyć przewody :)
Dolutuj w szereg oporniczek w żółte przewody
w którym miejscu przetarte przewody?
Te przewody są połączone z przełącznikiem do zmiany obrotów wentylatora. Porównaj kolejność na przełączniku-pomoże dobrać kolejność podłączenia do rezystora.
Wygląda to wszystko na usterkę sterownika. Biorąc rzecz łopatologicznie to krańcówka dobra, TPS dobry, nastawnik dobry, przewody dobre.
Wszystko masz w opisie, Nr części 2404034001A, sprawdź wtyczki i przewody,
Tak, kolego, masz zle podłączone, bo oba plusy u Ciebie idą pod stacyjke, a nie powinno tak być, jeden pod stacyjke, drugi pod stałe 12V z aku. Zapraszam na www.studio24.prv.pl ,aby zobaczyć opis ISO i wtedy bedziesz wiedział jak dobrze podłączyć przewody.
Styk napewno jest bo czyscilem wsowki Czyścić to możesz, ale jak mosiądz był przegrzany to nie zapewni już właściwego docisku i rezystancja połączenia nie będzie wystarczająco mała. Inna możliwość - przewód przełamany przy końcówce. Utnij Waść po 20mm z każdej strony i załóż nową kostkę (lub polutuj przewody).
zanim zaczniecie sie klucic o sterownik ktorego nie ma to poprosze o weryfikacje przejsc drzwi kabina z jednej jak i z drugiej strony /popekane przewody/ powodzenia
jeśli chodzi o wyświetlanie drzwi to ja zawsze zamieniam przewody wcześniej ale sprawdź białą kostkę wchodzącą do bsi. Mam w swoich zapiskach że pin 4 i 5 w białej kostce to przewody od drzwi
A to nie jest masa? Plusową klemę masz tą drugą której nie ma na fotce ale widać czerwone przewody, tak mi się wydaje ze zdjęcia.
Wymień wiązkę. Prosciej.
Kolego gdybym chciał wstawić temat do początkujących serwisantów to bym go tu wstawił. Ja szukam SCHEMATU lub ARTYKUŁU z OPISEM wyjść na kostce. Proszę o przeniesienie go do odpowiedniego działu. (TZN SZUKAM SCHEMATU.... - gdybyś miał wątpliwości)
Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Witam, potrzebuję dowiedzieć się jakiego koloru są przewody świateł drogowych i pozycyjnych w peugeot 407, Kolory są nie istotne, w PSA kable są numerowane, podobnie jak w ciężarówkach. Drogowe niepotrzebne, tylko pozycja i mijania. Mijania 272A-lewa, 271A-prawa. Pozycja 261A-lewa, 262A-prawa.
Jak nie masz esp to prawa przy prawej ośce Co mowi diagbostyka? Warto też rzucić okiem na wiązkę silnika bo tam lecą przewody.
przewody idą od ECU do elektrozaworu
Czym sprawdzałeś przewody
Wiązka przewodów w przednich drzwiach, między karoseria a drzwiami. Potrafią się przewody przełamać. Który rok?
Przewody nie połamane w przelotce drzwi-nadwozie?
Bezpiecznik sprawny to zostało sprawdzone na początku :) Podświetlenie zegarów na zielono. Widzę również obcięte jakieś przewody ?
Wysusz to, od czego idą grube, gumowate przewody do świec.
mam wrażenie że kolega diagnozuje auto przez samochód 406 w 407kach nie występuje coś takiego jak elektroniczna blokada peugeot przewody 820 ,822 i 824 łączyły blokadę klawiszową lub moduł blokady transponderowej z sterownikiem silnika komunikacja kodowa w 407 odbywa sie po can przewody 9000 proponuje dokonać odczytu diagboxem
To nie jest wtyka z której idą przewody do sterowania wtryskam (tamta jest z drugiej strony i ma charakterystycznie skręcone ze sobą grube przewody)
Co oprócz przepływomierza może powodować pojawienie się błędu P0100? Przewody elektryczne do niego.
Uszkodzony COM może skutkować nie odpalaniem, do niego jest podpięta pętla immo. Ale na komputerze powinno być widać, że immo wtedy trzyma. COM raczej uszkadzał się na manetkach, a nie na płytce od pętli. Skoro podejrzewasz brak zasileń, to warto sprawdzić wiązkę. Zdarzają się że przewody przegniły.
Te dwa kable były jakby urwane jak wyjąłem całość. Jak działał to na końcach tych kabli były szczotki. Starły się i zostały same przewody.
Dla ułatwienia Can to zawsze dwa skręcone ze sobą przewody, skrętka, takich w aucie nie ma dużo.
Standard w Peugeot, często w modelach liftowych bywają kolorowe przewody ma jednym sygnale, podobno oszczędności w fabrykach.
W Peugeocie przewody mają nadane numery, kolory są bez znaczenia
w peugeocie 206 2003 nie możesz mieć gniazda 30-pinowego tylko gniazdo carb stosowane we wszystkich samochodach homologowanych na europe od paru lat( norma OBD-2),schemat interfejsu na max. 232 czy opto, znajdziesz w necie ale programu do peugeota nie znajdziesz nigdzie chyba że kupisz DIAG-2000.
Jutro jak dam radę sprawdzę przewody.
Zanim zaczniesz kombinować z programowaniem zobacz jak wygląda złącze przewodów z immo pod pompą na belce poprzecznej na której jest chłodnica .Tam jest połączenie immo pompy z wiązką samochodu.Jeżeli jest zaśniedziałe zlutuj przewody na stałe.
dwa przewody
W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły hamowania do kół. Problem tkwi zapewne w regulatorze siły hamowania.
Do czujnika idą 4 przewody 2 zasilania i dwa czujnika.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Może masz przy zawiasach uszkodzone przewody w mieszku gumowym
We francuzach nie ma za bardzo co patrzeć na kolory. Przewody mają swoje numery i nimi trzeba się sugerować.
Jeżeli nie działa wentylator po włączeniu klimy to sprawdź przekaźniki, przewody lubią zgnić , dodatkowo sprawdź czy przy oporniku nie ma termika on też lubi się przepalić. http://peugeot.mainspot.net/wiring307/e7... na tej stronie znajdziesz schematy elektryczne do peugota.
nie podałeś oznaczeń silnika dokładnych czujnik sprawdza się tak że w zimnej wodzie ma mieć inną oporność niż w gorącej Dane dotyczące oporu znajdziesz w książkach sam naprawiam manualu itd Sprawdź też wtyczkę i przewody dochodzące do czujnika
A jakieś błędy w sterowniku przy tym się pojawiają? I druga sprawa w jakim stanie masz przewody WN, te "paluchy" na cewce?
Serwo połączenia z DOTem nie posiada ... chyba że kolega miał skrót myślowy i i mowa o pompie sprzęgła /znajdziesz ją po prawej stronie skrzyni /, a fakt że jeszcze nie kapie po kołach nie oznacza że cylinderki są nieszczelne, sprawdź to zdejmując bębny
A przewody w klapie?
Więc przekaźnik uszkodzony. Możesz go zastąpić drugim, lub zmodernizować instalację i zastosować zwykły przekaźnik samochodowy, w miejsce tego jednego, uszkodzonego. Ja to robiłem, dolutowując odpowiednio przewody do wiązki przekaźnika oryginalnego.
Może w przelotce przewodów ze słupka do drzwi? Tam w tej gumie, od otwierania i zamykania drzwi, często się łamią i przerywają przewody.
Po pierwsze trzeba zobaczyć czy sa wiązki tj kable. Jeśli sa to większego problemu nie ma dziury czujniki / moduł PDC, aktywacja w BCM i jazda Jeśli nie ma wiązki to sie to znacząco utrudnia, bo trzeba ciągnąc przewody. I Prawie na pewno sam tego nie zrobisz
Uszkodzone BSM, uszkodzony moduł albo sam silnik dmuchawy. To w zasadzie standard. Mogą być jeszcze uszkodzone przewody czy panel kimy. Co do wyrobionych plastików to też prawda.
Witam. Z podsufitki nie możesz brać napięcia bo jest zbyt mała moc radze pociągnąć tam dodatkowe 2 przewody zasilające albo z aku. Albo z zapalniczki.
Patrzyłem w drugą kostkę, tą z przewodami czarnym i dwoma czerwonymi, dwupinową . Na czerwonym stały plus, na czarnym plus zmienia wartości po zwiększeniu obrotów wentylatora. Wygląda jakby faktycznie gdzieś w środku w wentylatorze siedział problem. A te dwa przewody odcięte?
Witam Panowie mam takie pytanie jak się oriętujecie jakiego koloru jest przewód sygnałowy od czujnika prędkości Peugeot 406, , bo obstawiam z tego co sprawdzałem który idzie do licznika kolor żòłty ( Tylko nie wiem z czym jest połączony po drodze czyżby przez komputer bo mam przy liczniku już szary), przy czujniku są kolory czerwony zielony i żòłty....
Czy ciałes wszystkie razem przewody?
Piszesz że do tego wychodzą przewody z stacyjki. Przecież to jest elektryczna wkładka do stacyjki.Pozdr.
Może byc wina instalacji gazowej,lub po naprawie jakieś przewody podciśnieniowe zamienione, lub nie szczelne ,ewentualnie nie podłączone.
Jeśli dobrze pamiętam wlutowałem w szereg w żółte przewody rezystor 10k
Witam Posiadam auto Peugeot 2008 z parktornikiem z tyłu. CHciał bym dołożyć PDC na przód auta. Przerabiał ktoś ten temat? Wystarczy podciągnąć przewody do modułu PDC i zakodować?
Przewody nadwozie -klapa w gumie.
http://obrazki.elektroda.pl/7238768500_1... Dodano po 3 Może ma ktoś schemat do berlingo albo partnera to sobie sam znajde. sprawdzałem miernikiem na jednym pinie jest napiecie 3,8v z latarki
Czy ten przewód będzie odpowiedni do peugeot 206 hatchback 5 drzwi 1.4hdi 2005rok chodzi o przewód hamulcowy sztywny na tył. https://salko.pl/przewody-sztywne/67277-...
Najczęściej padają przewody w przelotce gumowej do sprawdzenia.
moduł pod kierownicą przewody niebieski i czarny motory siłownika, schemat f
ps. rezystor jest umieszczony w tym zalanym elemencie, robiłem to samo i zacząłem od termistora, a z ciekawości rozgrzałem całość i rezystor był zaraz na początku obudowy tam gdzie są zatopione przewody.
Przewaznie wiazki z kablami sa puszczone progami tak wiec zdejmij plastiki z progow i sprawdz kolorami czy masz tam takie same kable jak w kostce od radia a jak masz to szukaj juz z tylu.
Odma silnika przewody PEUGEOT 207. Wpisz sobie w Google i dopasujesz do swojego modelu lub w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz.
Zamień przewód brązowy z białym. Jeżeli nie pomoże, a w drugich drzwiach masz też siłownik master to spróbuj tam zamienić brązowy z białym. A jeżeli przewody są innego koloru to musisz zamienić te które wyzwalają masą siłowniki.
pewnie połamane przewody w przelotce drzwi
A masz kostce zasilającej wyprowadzone przewody od instalacji Multiplex (styk A2 i A3)?
A między drzwiami a budą samochodu przewody sprawdzone? Tam lubią się przecierać przewody.
sprawdź przejście kablowe drzwi w starych peugeotach często łamią sie przewody
Uszkodzona wiązka. Ostatnio przerabiałem w 206 z 2000. Pod maską wiązka silnika jest tak ułożona, że naprężone są przewody i przerwał się jeden, właśnie od prędkości pojazdu.
Sprawdź wiązki pomiędzy drzwiami a nadwoziem. Często pękają przewody.
sterowanie masa na jednym przewodzie pin nr10 w 26-cio pinowym niebieskim konektorze modułu pod kolumną kierownicy,sterowanie polega na chwilowym rozwarciu tego przewody przez przekażnik-otwarcie oraz podanie masy na ten sam przewód bez rozwierania go-zamknij,potrzebujesz do tego układu jednego przekażnika.
Witam Nie powinno być problemu jeśli będą to przewody o odpowiedniej jakości,ale warto się zastanowić nad - tak dzisiaj popularnymi - przewodami z kauczuku silikonowego
A wiesz, że Francuzi stosują wiązki w których zostawiają przewody serwisowe? Nie w jednym Peugeocie czy Citroenie widziałem przewody "ucięte" fabrycznie.
Podaje wartości według Bosch ESI[tronic]: 15-30 st.C - 1300-3600 Ohm około 50 st.C - 650-1000 Ohm Sprawdź przewody do sterownika pin 6 i pin 22.
Grucha wygląda dobrze bez śladu korozji przesuwałem też geometrie i nie przycina się. Jutro sprawdzę przewody.
Peugeot 307 SW 2003 rok 2.0 benzyna Witam, czy w tym modelu, by wyciągnąć rozrusznik, trzeba wyciągać kolektor ssący? Czy wystarczy zdemontować przewody z chłodnicy nad tym rozrusznikiem? Pozdrawiam.
Przód i tył nie ma zasilania na żarówkach stop i kierunki działają Podejrzewam prądnicę ale bez schematu niewiem gdzie zacząć z generatora wychodzą trzy przewody
Tymi swiecami się nie przejmuj sprawdz przewody do czujnika na wale korbowym lub go wymień i będzie ok.
Witam Szukam schematu podłączenia 3 światła stop. Peugeot 407 sedan 2006, przewody do lampy wychodzą z podsufitki , ale nie wiem gdzie są podłączone. Lampa sprawna stopy boczne świecą a środek nie. Będę wdzięczny za informacje.
Peugeot 206 1,4i szarpie na ciepłym. Błędy : obwód wtryskiwaczy otwarty - (P0200) oraz obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego (P0110). Potrzebuję zidentyfikować gdzie dochodzą przewody wtryskiwaczy żeby przemierzyć bo została wymieniona listwa zasilająca, przeczyszczone wtyczki. Tak samo dla obwodu czujnika temperatury... Mam schematy ale bardzo...
Ten dodatkowy to może być : sterowanie anteną(wzmacniaczem) - z reguły niedieski, lub podświetlanie z reguły żółty(pomarańczowy)
masz klimatyzację? sprawdzałeś przewody ?
Zdejmij osłonę gumową pomiędzy klapą a nadwoziem i delikatnie ponaciągaj pokolei przewody. Jeżeli któryś jest pęknięty to wyjdzie. Wtedy trzeba go dosztukować.
Jeśli którykolwiek z przełączników masz dwuschodkowy (otwórz/otwórz do końca, to samo z zamknij) to potrzebujesz sterownik. Zresztą po przewodach widać, że przełączniki raczej nie działają bezpośrednio w obwodzie silników (przewody są za cienkie).
Nie wiesz gdzie jest zawór, to skąd wiedziałeś jakie przewody podciśnieniowe sprawdzać? :(
Dziękuję za podpowiedź, będę kombinował.
Czy na pinie 7 kostki zasilania radia jest jeden, czy dwa przewody.
Sprawdź czujnik pedału hamulca i przewody idące od niego.
Witam Mam podobny problem. Mój samochód to Peugeot 306 kombi. Sądziłem,że przewody będą w tylnej klapie, a tu niespodzianka. Wychodzą z kostki i giną. Nie bardzo mi się podoba szukać po omacku, rozkręcając wszystko po kolei. Może ktoś rozkręcał już to i wie gdzie zacząć Lewandi
No , trafiłeś, ale i tak chodzi o drugi koniec kabla. Nie trafiłem tylko wiem. W tym aucie idzie to z manetki. Pomiędzy jest złącze, ale to główne złącze za silnikiem wycieraczek. Więc manetka do wymiany albo do "naprawy". Chyba że przewody utleniły się.
przewody zapłon peugeot peugeot boxer przewody przewody hamulcowe peugeot
paralizator bateria budowa podnośnika hydraulicznego adapter wattage
zasilacz serwerowy zalaczenie mikrofon rduch
Czy można generować ultradźwięki zwykłym głośnikiem? THF 220S: Wzmacniacz CB, Spawarka TIG/MMA czy Transformator?