przewody biały i czarny na kompresorze
Nie będzie działać.To właśnie te przewody (plus i minus)poprzez przekaźniki w centralce są zwierane do przewodu sterującego.
To ogólnie proste i jeśli nie potrzebujesz wodotrysków z kierunkami to właściwie całe podłączenie ogranicza się do podłączenia kilku kabelków. Zasilanie oraz przewody od zamykania/otwierania. Piloty masz zaprogramowane?
dzięki wielkie, ale rozwinę temat bo chodzi mi o podpięcie sie pod centralny zamek alarmem, ale nie chcę podpinać się pod przełącznik na konsoli tylko podłączyć się pod przewody sygnału ze sterownika centralnego zamka.
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Co wy z tą pompką? Podłącz się do przełącznika w zamku. Przecierz tam są przewody sterujące.
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
na przykład przy wyjściu z drzwi pasażera przewody czarny i niebieski sterowanie masą,zdejmujesz boczek i masz dostęp,jest tam też lampka do podłapania Dodano po 1 pod schowkiem masz wszystko łącznie z zasilaniem i masą.
Proszę o pomoc w uruchomieiu pneumatycznego centralnego zamka w Mercedesie 200D. Zamontowałem alarm Freeway, prawie wszystko działa lecz nie mogę sobie poradzić z uruchomieniem centralnego zamka z pilota. Wiem juz gdzie są przewody w które mam sie wpiąć, z tego co sie doczytałem mam przeciąć niebieski przewód i co dalej. Proszę o pomoc
Dotyczy Mercedes A160 gdzie znajduje się centralka zamka. Szanowny kolego!Jak nie poradzisz z oryginalnym kluczykiem,to dostań się do klawisza /o którym piszesz że po naciśnięciu zamek działa./Podłącz się nowym sterownikiem z nowymi pilotami.Mając wyłącznik to bez problemu znajdziesz po złączeniu przewody,które ci uruchomiają zamek.te przewody wpinasz...
Powinieneś się wpiąć w któryś z przewodów sterujących , są 3, wszystko jedno w który się wepniesz. Trzeba pamiętać o jego rozcięciu. Sterowanie naprzemienne masą i plusem. Na mój gust to masz zamienione przewody biały i pomarańczowo czarny.
Oki problem rozwiązany, pilot założony z wpięciem się bezpośrednio do sterownika. Kłopotów narobił mi jakiś pajac, który zamiast polutować przewody w przelotce rozebrał i uszkodził zamek.
Zgadza się ;ale te piny 8 ,9 są umieszczone w sterowniku od podczerwieni z pilota.Kolory też pasują .Są to przewody od zamka drzwi kierowcy.Natomiast do pompki centralnego zamka sygnały dochodzą CANem i spr.tego to nie jest prosta rzecz.
Dzięki za szybką odpowiedź, jednak nie do końca mi o to chodziło. Otóż podobno można wpiąć się w trzy przewody przy pompce w bagażniku. Nie wiem czy to prawda i jak to podłączenie miałoby wyglądać ale byłoby to znacznie prostsze niż demontowanie pokrywy liczników. Trafiłem też w necie na informację że można to zrobić w wiązce w którymś ze słupków....
Sprawdź czy nie są przełamane przewody ,które przechodzą przez gumy do drzwi.Najczęściej przełamują się w drzwiach kierowcy,a gdy centralny zamek masz oryginalny to będą takie efekty o których piszesz. Dodano po 3 Oczywiście tak jak pisał Xwit sprawdź również zamek w drzwiach przesuwnych.
Wielkie dzięki a wiesz SlaweK jakie przewody sterują zamkiem w tym autku?? kolory ? pozdrawiam Gietek
Witam, niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat podłączenia alarmu do sterownika (pompki) centralnego zamka w Mercedesie 124, zlokalizowalem pompke i wiazke sterujaca ( 3 przewody). Nie mam pojecia ktorymi przewodami co idzie, jak probowalem metoda prob i bledow(raz do masy raz do +12V) to tylko iskry szly, jak to podłączyć zeby nie kolidowalo...
Dzień dobry , gdzie w ML w163 2001 podłaczyć przewody sterujące centralnym zamkiem, Podłaczenie pod przełącznik odpada zw względu na zanik napiecia po uśpieniu.
dziekuje za pomoc. nie mam dostepu do schematów elektryki, jakos jeszcze musze znalezc odpowiednie przewody, w maeredesie wydaje mi sie, beda kolo pompy.
Jak sie cofnę pamięcią kilkanaście lat "nazad" to mi sie wspomina, ze te dwa przewody najłatwiej było znaleźć w wiązce progowej. Poszukaj: czarny i niebieski.
Ok więc sprawa wygląda tak, że sterownik, który mam daje impulsy 0,5 oraz 4 sekundy. Pierwszy impuls jest za krótki, natomiast drugi w mojej opinii za długi o połowę (czuć jak pompka się meczy). Tak jak wspomniałem do pompki dochodzą dwa przewody zasilające plus czarno-czerwoy. Czy istnieje jakiś sposób, aby za jego pomocą ją wyysterować?
Chciałem dowiedzieć się czy jest możliwość podłączenia centralnego zamka w samochodzie jak w temacie. Nadmienię że w aucie tym moduł centralnego steruje zarówno przednimi drzwiami i drzwiami na pace przelącznikiem w kabinie.Inną sprawą jest opcja że po uruchomieniu silnika drzwi na pace zamykają się automatycznie a sterownik centralnego jest prawdopodobnie...
Do pompki podłączone są 3 przewody: żółty, zielony i niebieski. pod które przewody mam się podłączyć? I jak to zgrać, żeby w razie czego można było otworzyć drzwi kluczykiem?
Kupiłem niedawno sterownik centralnego zamka BX10 BX10 do swojego mesia w124 e230 z 91r. Próbowałem podłaczyć zgodnie ze schematami i niestety się nie udało salił się siłownik, wymieniłem go i próbowałem się wpiać przy pompie i tez nic z tego próbowałem wszystkiego i nic może przysłali mi złe schematy czy coś nie wiem. Posze kolegów o pomoc poniżej...
Zwracam się z prośbą o pomoc w podpięciu sterowania pneumatycznego centralnego zamka w mercedesie c180.Zakupiłem autoalarm i wszystko podpiąłem,ale przy sterowaniu centralnym wysiadłem.Nie umiem wyłapać w jaki sposób jest sterowana pompa centralnego zamka.Alarm mam przystosowany do sterowania pneumatycznego c.z jest schemat ale w nim podane jest że...
a jak podlaczyc syrene jednotonowa z wlasnym zasilaniem sa tam cztery przewody czerwony bialy czarny i niebieski i nie wiem jak je podlacyc?, czy podczas podlanczania kluczyk musi byc przekrecony aby syrena wyla czy nie?
Tak dobrze zrozumiałeś: ze sterownika do siłownika wychodzą 2 przewody do zasilania silnika siłownika, w stanie spoczynku na obu jest masa i w momencie ruchu przekaźnik rozwiera jeden z przewodów i podaje w kierunku siłownika, + co powoduje ruch siłownika w jedną ze stron (siłowniki np. zamykają się i układ ponownie przechodzi w stan spoczynku). Na...
:wink: Na początek sprawdź wszystkie podciśnienia , posprawdzaj również czy nie są uszkodzone membramy w siłownikach, sprawdż czy przewody od regulacji lamp są napewno podłączone do przełącznika, na koniec zobacz czy przewód między słupkiem a drzwiami nie uległ uszkodzeniu. Najczęstszą przyczyną jest albo urwany przewód,lub zagnieciony tak że nie ma...
Sprawdziłem SD- moduły drzwiowe lewy i prawy odbierają sygnał IR. czyli pilot 100% sprawny. Z modułów drzwiowych idą dwa przewody komunikacyjne do "databus connection" i dalej na pompkę centralnego zamka. W którym miejscu znajduje się połączenie tych przewodów. Czy jest to tylko połączenie jak w t4 czy jakiś moduł?
zakładając ze central fabryczny to oprócz siłownika pneumatycznego masz jeszcze włącznik elektryczny który załącza pompkę. Sprawdź czy włącznik sprawny i czy przewody nie mają przerw
Zakup sobie na przykład sterownik mini-ster + z AMT, kosztuje niewiele więcej od tego co pokazałeś, a ma regulowany czas impulsu do sterowania zamka. Schemat podłączenia podał ci kolega norbert.s. Przewód niebieski od zamka znajdziesz pod dywanikiem kierowcy w czarnej plastikowej osłonie (wychodzi z drzwi, 3 przewody w czarnej osłonce).
ogolnie jest tak, ze mam alarm seo doplhin i w nim mozna ustawic opcje "komfort" np na 30 sek... jak sprawdzic czy auto ma modul komfortu, pod tylna kanapa po stronie kierowcy mam duze pudelko do ktorego ida przewody, ma ono oslone z blachy w kolorze zoltym - czy to bedzie to?
Z pompką wszystko jest w porządku wszystkie gniazda i przewody całe nie ma wilgoci ani innych cudów :)
W tym samochodzie powinieneś sprawdzić ciągłość okablowania ( czesto połamane przewody w przelotkach drzwi- słupek)
myślisz ze dokupię gdzieś taki silniczek? bo cała pompka używka to koszt około 800 zł tak mi na szrocie powiedzieli.... jak go wyjmę to podłącze na krótko i wszytko będzie wiadomo. zrobię to dziś wieczorem po pracy dam znać co i jak najgorsze te przewody pneumatyki bo jest ich z 20 jak nie lepiej
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
i czy komputerem idzie zdiagnozować przy których drzwiach wiązka jest uszkodzona Dotego typu usterki /jeśli połamane przewody w przelotce/ wystarczą oczy. Przewody trzeba połączyć i to nie komputeren.
Ja kiedyś miałem takie Vito i po naprawie blacharskiej zaczął się tak zachowywać. Chodziło o boczne suwane drzwi. Przejście do drzwi na siłownik było zrobione na dwóch dwupolowych złączach. Okazało się, że przy składaniu drzwi złącze, na którym szły przewody sygnałowe było obrócone o 180°. Czyli sygnały sterujące szły niewłaściwie. Efekt, jak wyżej...
Zastępując oryginalny siłownik uniwersalnym nie rozwiąże problemu, wykorzystałeś 2 przewody z instalacji a co z pozostałymi 2-ma??
Kurde troche się już pogubiłem. Powiedzmy, że nie robie zmian na płytce czyli łącze biały i brazowy z masa...czyli trzy przewody w sumie musza byc razem? Biały, brązowy i czarny? I te wszystkie podłaczam tam gdzie jest masa...tak? Potem przecinam niebieski w drzwiach kierowcy i podłączam od drzwi niebieski a do pompy zielony i działa tak? dzieki :)
W okrągłej wtyczce jest sterowanie zmostkuj 2 przewody żarówką przy odpiętej wtyczce powinn sie pompka odezwać, skoro jest zasilania.
no to tak pod siedzeniem nic nie ma ale znalazłem problem spalona pompka znajduje się w bagażniku po lewej stronie tam gdzie wchodzą przewody z drzwi taka wielka czarna skrzynka owinięta gąbką
Tak ale na tym Twoim schemacie jest sterowanie +/-, a Tobie jest potrzebne sterowanie masą, gdyż tak jest sterowany zamek w A. Przewody czarny i niebieski w wiązce drzwi albo na jednym przewodzie pod przyciskiem na desce. Tyle w temacie.
Do pompy dochodzą dwa przewody w płaskiej wtyczce i trzy w okrągłej, jutro to dokładnie sprawdzę. Dzięki za podpowiedź.
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak podłączyć centralny zamek w Mercedesie Sprinterze 312D rok 1999. Z siłownika w drzwiach wychodzi 6 przewodów 2 żółte z czarnym paskiem 2 czarne zielony z czarnym paskiem i niebieski z czerwonym paskiem.Jeśli można by było to prosiłbym o jakiś schemat. Bardzo bardzo proszę o odpowiedż pilna sprawa i z góry dziękuję....
Wyslalem ci e-meil Witaj!!! A da sie zrobić z przekaźników bodajże są to 30A ? Jak trzeba je połaczyć? Bardzo prosze otwórz ten rysunek w paincie i dorysuje przewody jak się da!!! w tejk chwili tylko takie mam:( A i chciałbym zapytać czy ułożenie wtyków na tych 10A jest takie jak na rysunku który dostałem od ciebie? Bardzo prosze o odpowiedź Pozdrawiam...
Jak podłączyć centralny zamek do alarmu INFERNO w Mercedesie C klasa 180 rok 1995 Benzyna? W samochodzie jest już zainstalowany orginalny centralny zamek (chyba pneumatyczny) na pilota na podczerwień. A ja chce podłączyć sterowanie z alarmu do otwierania i zamykania drzwi.. ale tak aby orginalne sterowanie też działało. Jak to zrobić , w jakie przewody...
Pracuję przy tych autach już kilkanaście lat - ale jakoś na zauważyłem, żeby w autach nietkniętych ręką blacharza lub lakiernika te przewody się łamały. Wytrzymują bez problemu prawie trzydzieści (i ponad) lat ciągłej eksploatacji.
Sprawdz przewody od pompki która jest obok akumulatora pod tylna kanapą jeśli jest któryś zagnieciony lub pękniety to tak jest .
Powietrze nigdzie nie ucieka? Wszystkie przewody dobrze podpięte do pompy pod kanapą? Przewody elektryczne nie są gdzieś uszkodzone? Nie ma oporów "mechanicznych" w zamkach? Na konsoli jest przycisk zamknij/otwórz - działa?
Do sprawdzenia wiązka słupek A-drzwi. Możliwe ułamanie przewodu odpowiadającego za zamykanie. Czy przy otwieraniu i zamykaniu następuje zmiana biegunowości na silniczku (obroty lewe i prawe)? Bo przy otwieraniu pojawia się na silniczku napięcie, a przy zamykaniu (niezależnie czy pilotem, czy przyciskiem na konsoli) napięcia nie ma. Problem pojawił...
Witam Jeżeli masz przewody przerwane to połączysz je kolorami ,a tak po za tym przeczytaj co dokładnie pisze kolega Błażej,mogą być też przerwane w harmonijce.
Witam.Co do domykania szyb to najlepiej będzie jak pociągniesz oddzielny przewód z listwy bezpiecznikowej do centrali.Myślę że to najwłaściwsze rozwiązanie niż ciąć przewody nie wiadomo które i od czego.A w sprawie centralnego zamka to napięcie też należałoby dać oddzielnym kablem.Bo z tyłu samochodu nie weźmiesz,ponieważ za bardzo nie ma zskąd.To moja...
Witam, kupiłem sterownik zamka centralnego Vertex KE14, i chciałbym go podłączyć do swojego auta. Zamek fabryczny- pneumatyczny. Niestety nie mając dostępu do multimetru nie wiem który przewód za co jest odpowiedzialny w pompce. Pompka ma 3 kostki a w nich takie przewody: kostka 1: szaro-czerwony i czarno-niebieski kostka 2: brązowa-szary, niebiesko-żółty...
Witam, Mam problem z podłączeniem bezpilotowego alarmu w W210 z 95r. Alarm ten potrzebuje wysterowania plusem lub masą, teoretycznie przewody te powinny być doprowadzone do pompki pneumatycznej, która steruje centralnym zamkiem w momencie naciśnięcia przycisku pilota. I tu zaczyna się problem. Jak na złość nie ma tych przewodów w tamtym miejscu. Czy...
Dzień dobry. Mam problem z centralnym zamkiem w Mercedesie klasy A W168 rok 2001. Centralny zamek od jakiegoś czasu nie otwiera tylnych drzwi. Otwiera natomiast przód (kierowca, pasażer), bagażnik i wlew paliwa. Pytanie - czy ktoś wie jak rozprowadzona jest instalacja podciśnienia do wszystkich drzwi i klap? Z pompki wychodzą trzy obwody powietrza -...
witam serdecznie 2 dni temu mailem dziwne anomalia pompowe. mianowicie pompka od centralnego przestała działać po czym wyjąłem siedzenie puknąłem w nią troszkę wymieniłem bezpiecznik od centralnego który jest w bagażniku i centralny zaczął śmigać. dziś pompka znowu mnie zawiodła otworzyłem drzwi wszytko pięknie ładnie ściskanie foteli antenki od wstecznego...
sygnały przychodzą z drzwi kierowcy-niebieski,pasażera-zielony i z bagażnika-żółty,sterowanie to naprzemienne sygnały raz masa raz plus,sprawdż czy dochodzi zasilanie do pompy plus na czerwonym,masa na brązowym we wtyczce wchodzącej do pompy,w drugiej wtyczce będą sterowania[mogą być po trzy przewody zrównoleglone,zdarza się,że pompa bywa zawilgocona...
pytanie, lekko pokręcone... a wiec.... każde auto, ma możliwość zamykania zamków pilotem. Jeśli, wóz nie ma centralnego, to trzeba poprostu go zainstalować. Jeśli ma, to... masz dwie możliwości: 1. dokupić sam układ sterowania zamkiem centralnym (centralke z pilotem) lub... 2. dokupic alarm (który juz to ma) --- najprościej, zainstalować mu alarm i...
Podepnę się i ja pod istniejący temat. Mam problem z centralnym w sprinterze i na chwilę obecną wszystkie gwiazdy na niebie jako winowajcę wskazują siłownik prawych przednich drzwi. Gdy zamykam kluczykiem lewe następuje znany problem z pozostałymi zamkami typu "zamyka i od razu otwiera". Przy zamykaniu prawych drzwi z reguły nie dzieje się nic, pozostałe...
okey tak zrobie moja pompka ma nr 202 800 15 48 i nigdzie nie mogę znależść . Z pompki wychodzą dwa przewody powietrzne - logiczne jest to że jedno jest do drzwi drugie do ...? do klapek od przełączników dmuchawy?
Witam chciałem się dowiedzieć czegoś na temat montażu alarmu w Mercedesie Sprinterze 208 CDI 2003 rok. A wiec tak mam zamiar zamontować alarm w tym samochodzie jednak chciałbym wykorzystać fabryczny kluczyk scyzoryk. Zastanawiałem sie nad jakimś alarmem bezpilotowym jednam mam pewne wątpliwości. Uzbrojenie tego alarmu następuje w momencie zadziałania...
Nic raczej nie podgrzewaj - to wszystko jest kruche. Przetnij normalnie nożem a potem połącz kawałkiem gumowej rurki - tak jak kiedyś mercedes łączył przewody podciśnienia. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale można w obwodzie drzwi kierowcy wsadzić trójnik i tam się wpiąć z bakiem. Przewód baku na pompce zaślepić.
czesc panowie mialem podobny problem z centralnym w mercedesie vito rozwiazalem go w ten sposob ze dolozylem sterownik i silownik w drzwiach kierowcy i dzaila i z orginalnego klucza jak i z pilota od alarmu po czasie dowiedzialem sie ze jest na to patent trzeba zwieraz dwa pezrwody perzez diody ale niestey nic wiecj na ten temat nie wiem jak mi sie...
To, co mówisz, to druga seria - sterowanie zmianą stanu, tak jak w późniejszych modelach. Pierwsza seria ma to inaczej. Do wtyczki na klamce idą trzy przewody: brązowy, żółty, zielony. I próbowałem już tego na dwóch autach. Samo zwieranie pinów we wtyczce nic nie daje. Dopiero jak to połączyć mechanicznie z siłownikiem, to działa poprawnie. Tak jakby...
Dopiero dzisiaj miałem chwilkę czasu Rozmontowałem pompkę. Płytka elektroniczna wygląda na nieuszkodzoną.Postanowiłem odlutować przewody od silniczka elektrycznego.Nie wiem jak go zdiagnozować pod kątem uszkodzenia.Pomyślałem podłączę układ bez silniczka.Po włożeniu wszystkich wtyczek nie przepalił się bezpiecznik nr 27 co wcześniej miało miejsce. Czy...
wydaje mi się, że w tym modelu gaszenie silnika jest realizowane siłownikiem pneumatycznym, zainstalowanym na pompie wtryskowej. Sprawdź przewody podciśnienia dochodzące do siłownika. Czy działa centralny zamek? Te dwa układy maja wspólną instalacje pneumatyczna. Wg mnie temat bardziej podpada pod mechanikę.
Witam ostatnio prałem boczki w bagażniku i zauważyłem dziwną jak by pompkę całą czarna z czerwoną rączką wchodzą do niej dwa żółte przewody. A druga rzecz jest to jak by silnik w takiej piance zamknięty i trzyma się z prawej strony bagażnika ale to chyba centralny zamek?
ja znalazłem te przewody w alarmie do zamykania i otwierania centralnego tylko nie wiem gdzie je podłączyć szukałem przy siłowniku od strony kierowcy ale podczas zamykania i otwierania nie było chwilowych impulsów prądu na przewodach.Zamki sterowane są naprzemiennym podaniem +12V i masy (m.in. zamki pneumatyczne Audi, Mercedes) prosze o pomoc gdzie...
Przepraszam za post pod postem. Rozebrałem drzwi, krańcówka w zamku jak jest otwarta (otwarte drzwi) to zamek sam zamyka się i otwiera bez przerwy, jak ją wcisnę to jest na 3 razy, brak jest reakcji natomiast z "przycisku" w siłowniku tych drzwi, z tego co się domyślam są to przewody które idą do 2 pinowej kostki pod schowkiem, zielono - czarny i zółto...
Witam wszystkich! Posiadam mercedesa 190 2.5D. Od jakiegoś czasu centralny zamek nie działa tak jak powinien. Gdy zamykam drzwi, to przednie drzwi się zamykają, bagażnik też, lecz tylne drzwi nie zamykają się, to znaczy siłowniczki lekko zejdą w dół, ale pompa nie ma siły ich wciągnąć do końca i muszę je wciskać ręką. Dziwi mnie to, że podczas otwierania...
Miałem się rozpisywać, ale na razie nie będę marnował atramentu - tak więc w skrócie: 1. Przewody żółty, niebieski i zielony się nie psują, bo pod nogami pasażera nie mają złączek. 2. Tutaj jest drugi schemat tego samego: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Zwróć uwagę na wyłącznik określony na...
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16004 tutaj masz jedno podlaczenie a w zalaczniku na priv wyslalem Ci inna kombinacje Pozdrawiam
Witam od dawna czytam to forum i czerpię z niego dożo potrzebnej wiedzy za co serdecznie dziękuje osobom z tego forum które się do tego przyczyniły ale wracając do mojego pytania otóż co myślicie o fabrycznym centralnym zamku mercedesa e200 W210 rok 1996 otwieranym z pilota „scyzoryka” czy one są łatwe do obejścia, skopiowania osobiście...
Nie pisałem od osłonie silnika! To zupełnie co innego. Piszesz same bzdury, co z tego, że podciśnieniowy/ciśnieniowy, przewody podciśnienia masz tylko od wewnątrz lub od strony bagażnika. Autorowi pewnie wszystkie wkładki na sztywno stanęły. Jak już, to zdemontować przewód podciśnieniowy od zamka bagażnika lub klapki wlewu paliwa i tam podać ciśnienie...
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Witam. Mercedes okular W210, 1998r. Nie działa tylna wycieraczka. Nie świeci się dioda włączenia wycieraczki przy włączniku, nie działa też tylny spryskiwacz. Polecenie włączenia wycieraczki idzie po CAN'ie z modułu SAM do modułu centralnego zamka skąd wychodzi jeden przewód do tylnej klapy - sterowanie masą przekaźnika, który już bezpośrednio włącza...
Witam. Samochód z fabrycznym zamkiem pneumatycznym i alarmem. Alarm załącza się po zamknięciu samochodu kluczykiem. Zamontowałem sterownik centralnego zamka na pilot. Drzwi zamykają się i otwierają poprawnie z pilota jak i z kluczyka. Problem w tym że alarm uaktywnia się tylko po zamknięciu z kluczyka, z pilota niestety nie. Sprawdzałem w drzwiach,...
jestem tu nowy wiec sie ladnie witam i od razu zaczynam od problemu :( mam fabryczny centralny zamek sterowany +12v. podobny jak w volvo. w drzwiach kierowcy nie ma silownika tylko przekaznik. kupilem sobie sterownik centralnego zamka z finkcja alarmowa (zaby przerobic alarm na sterowanie z pilota) wszystko podlaczone niestety nie zamyka drzwi. znalazlem...
Witam Wszystkich serdecznie ,temat stary jak świat ale proszę o pomoc a mianowicie padł mi centralny zamek na pilota w mercedesie 124 to znaczy wcześniej wszystko było ok! ok.tygodnia temu przestał działać .Naciskam pilota alarm jakby chodził tz.mignął trzy razy kierunki ale z drzwiami nic się nie dzieje,próbowałem zamykać kluczykiem ale nie można przekręcić...
Witam !! Samochód jak w temacie. Centralny zamek kluczykiem od strony kierowcy otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Do drzwi kierowcy ( master ) idzie pięć przewodów: -czerwony -brązowy -biały -zielony -niebieski Po stronie pasażera i tylnej klapy są 4 przewody bez czerwonego. Mam pytanie czy w takim układzie można podłączyć uniwersalny sterownik zamka...
głównie jak jest zimno i samochód jest nie rozgrzany Przewody i złączki są nierozgrzane, przez co zwiększa się możliwość wystąpienia nieszczelności. Pompka pracuje, bo musi dobić do z góry ustalonego ciśnienia - przy dziurce, czy nieszczelności pracuje do oporu. Z tego co się orientuję, to zabezpieczenie wyłącza ją za każdym razem po 30-40s. Musisz...
Może o to że w zamku masz jakiś stycznik, przełącznik, informujący centralny zamek o położeniu wkładki kluczyka - zamiarze otwarcia lub zamknięcia zamków. Z zamka wychodzą np 3 przewody, jeden wspólny i dwa inne, jeden "otwórz", drugi "zamknij". Zetknięcie tego wspólnego z jednym z pozostałych powoduje uruchomienie c.z. i otw lub zam zamków. To tak...
Dobra. To masz inny sposób: Po zasterowaniu pompki (pilotem lub wkładką w drzwiach, lub przyciskiem na desce - zależnie od wyposażenia) pompka powinna się włączyć, wykonać zadanie i się wyłączyć. Ciśnienie w instalacji w czasie pracy pompki jest mniej-więcej stałe dopóki elementy wykonawcze siłowników się przemieszczają. Jak dojdą do końca, ciśnienie...
Witam szanownych forumowiczów ( :P )... ...i zapytuję o schematy instalacji elektrycznej do wymienionych w temacie "autek". Chociażby fragment dotyczący połączenia zintegrowanej centralki zamka centralnego , lampy przeciwmgielnej , immobilizera (?) i szyby ogrzewanej ( kto to wymyślił ??? :? ) z resztą instalacji. Centralkę zalało i ugniły wszystkie...
Zamek centralny, nie dość, że stale zasilany plusem, to jego sterowania, czyli drzwi przednie i tylna klapa, też mają podany plus na okrągłą trzypinową wtyczkę. Przewody w przelotkach drzwi lubią się przecierać, z czasem zawodzą też styki w sterownikach zamka. Zamiast bezpiecznika, zastosuj żarówkę 55W np z reflektora przedniego. Odpinaj odbiorniki...
moze tez tak być ze podciśnienie jest za małe i pompka probuje je uzupełnić. posprawdzaj szczelności przewodów podciśnieniowych
Witam kolegów!rozebrałem pompe podciśnienia i znalazłem dwa zimne luty,pompa pracuje prawidłowo zamyka i otwiera auto,lecz wydaje mi się ze jest jakiś problem ze sterowaniem,w pompie mam dwie kostki jedna prostokątna z zasilaniem,a druga okrąła do której przychodzi wtyczka z trzema przewodami niebieski żółty i zielony,przewody są podwójne,zastanawiam...
Dzięki ! Jeszcze jedno pytanie: Chcę tam założyć alarm bezpilotowy np. Proxima B5 lub Seo Perfect ew. inny. Czy któryś z nich jest oprogramowany do tego modelu (rocznik 2003)? Który jest lepszy? I jeszcze pytanie: jakie są kolory przewodów na których występują sygnały sterujące zamkiem centralnym?
Witam wszystkich ! Jestem w trakcje składania 107 , a wcześniej fotele i centralny nie działały, przewody były ale nie wszystkie... Po Vin-ie i tutaj też nie mogę znaleźć żadnych info, a zależy mi żeby zweryfikować czy instalacja jest kompletna i prawidłowo podłączyć wszystko. Mam przewody doprowadzone do komorzy silnika: 1) centralny zamek 2) zbiornik...
Hmm.. u mnie sterowanie jest jednoprzewodowe - zamyka się lub otwiera poprzez zmianę stanu na przewodzie +12 lub masa. We wszystkich instrukcjach alarmów, które widziałem w sieci, aby sterować zamkiem pneumatycznym z jednym przewodem sterującym należy ten przewód przeciąć (drzwi kierowcy) i powstałe dwa końce podłączyć do centralki ( jeden koniec idzie...
Da radę.Sterowanie centralnym z Frodo masz różowym-otwieranie,pomarańczowym zamykanie.W Mercedesie jest centralny pneumatyczny.Centralka znajduje się pod tylną kanapą po prawej stronie.Możesz wpiąć się ze sterowaniem w przewody wychodzące z dzrwi kierowcy.Z tego co pamiętam to jest tam sterowanie jednoprzewodowe +/- naprzemian.Czyli potrzebujesz jeszcze...
no właśnie, to zależy od rodzaju zamka, nie wiem jak jest w merolach. z reguły zamykając lub otwierając zamek kluczykiem nie podajesz tak naprawdę impulsu a zwierasz na stałe styki w siłowniku. jeśli podepniesz się pod przewody dochodzące do siłownika jednocześnie odłączając je od niego wtedy rzeczywiście może wystarczyć krótki impuls, ale jeśli zechcesz...
Witam! Mam następujący problem z moim mercem W168 Avantgarde 1,7cdi 1999: Otóż potrzebuję się dostać do przewodów na których jest podawana masa do zamykania i otwierania centralnego zamka - chcę podpiąć dodatkową centralkę na pilota bo oryginalne piloty mi padły na amen. Szukałem w internecie informacji na ten temat na forum mercedesa i znalazłem schemat...
Witam -ja bym sprawdził na schemacie z jakiego miejsca(sterowniki i który kabelek) wychodzi sygnał , czy to sa dwa od dzielne przewody z sygnałem czy to jest jeden i mostkowany(jezeli tak to jest przerwany) , lub jezeli to jest to taki sam sygnał idacy dwoma przewodami jeden do szyber dachu a drugi do drzwi to przemień je miejscami(tylko zobacz czy...
elektroniki niestety nie znalazłem. ciężko się dostać pod ten boczek. znalazłem natomiast pompkę. jest umiejscowiona przy kole zapasowym, w rogu po lewej stronie. dochodzą tam trzy przewody elektryczne i trzy żółte wężyki. tymczasem mój problem zmienił trochę swoje oblicze. teraz auto zamyka się i otwiera normalnie, lecz nawet jak zamki odblokowane...
Na czerwonym (z paskiem) i brązowym z oryginalnej instalacji ma być "pełne" napięcie akumulatora - najlepiej sprawdzić żarówką z migacza bo jeżeli jest zielono tam gdzie wspomniałem to multimetr pokaże głupoty. w tym miejscu na niebieskim dochodzi napięcie po zamknieciu lub otwarciu. Tylko na którym niebieskim? Bo przed założeniem centralki niebieski...
Ryglowanie i otwieranie tych drzwi możliwe jest tylko z wnętrza samochodu. Nie bardzo rozumiem. Elektrycznie z przycisku ryglowania wewnątrz kabiny czy mechanicznie poprzez nacisnięcie "grzybka" na panelu drzwi? Z siłownika wychodzą cztery przewody. Dwa mają przepływ mierzony multimetrem, pozostałe dwa są "puste". Na tych dwóch pozostałych przewodach...
Czytam forum od pewnego czasu, przegladam archiwa, niedawno pytalem o alarm i zabezpieczenie do mojego auta /Mercedes w124 diesel/. Kupilem alarm Seo Dolphin i chcialbym go teraz zamontowac, ogolnie schemat wydaje sie jasny, jednak chcialbym zadac kilka pytan, aby rozwiac moje watpliwosci: 1. z centralki wychodza 2 przewody, ktore zarazem DO NIEJ WRACAJA,...
przewody centralnego zamka pompka zamka centralnego mercedes pompa centralnego zamka mercedes
zelmer predom sprężyna siłownika krups dziecka akumulator
Brak komunikacji z modułem ABS w Peugeot 307 2.0 HDI Bezpiecznik zamka bagażnika Nissan Versa