Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
na przykład przy wyjściu z drzwi pasażera przewody czarny i niebieski sterowanie masą,zdejmujesz boczek i masz dostęp,jest tam też lampka do podłapania Dodano po 1 pod schowkiem masz wszystko łącznie z zasilaniem i masą.
przewody biały i czarny na kompresorze
To ogólnie proste i jeśli nie potrzebujesz wodotrysków z kierunkami to właściwie całe podłączenie ogranicza się do podłączenia kilku kabelków. Zasilanie oraz przewody od zamykania/otwierania. Piloty masz zaprogramowane?
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Proszę o pomoc w uruchomieiu pneumatycznego centralnego zamka w Mercedesie 200D. Zamontowałem alarm Freeway, prawie wszystko działa lecz nie mogę sobie poradzić z uruchomieniem centralnego zamka z pilota. Wiem juz gdzie są przewody w które mam sie wpiąć, z tego co sie doczytałem mam przeciąć niebieski przewód i co dalej. Proszę o pomoc
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
Zgadza się ;ale te piny 8 ,9 są umieszczone w sterowniku od podczerwieni z pilota.Kolory też pasują .Są to przewody od zamka drzwi kierowcy.Natomiast do pompki centralnego zamka sygnały dochodzą CANem i spr.tego to nie jest prosta rzecz.
Ok więc sprawa wygląda tak, że sterownik, który mam daje impulsy 0,5 oraz 4 sekundy. Pierwszy impuls jest za krótki, natomiast drugi w mojej opinii za długi o połowę (czuć jak pompka się meczy). Tak jak wspomniałem do pompki dochodzą dwa przewody zasilające plus czarno-czerwoy. Czy istnieje jakiś sposób, aby za jego pomocą ją wyysterować?
dzięki wielkie, ale rozwinę temat bo chodzi mi o podpięcie sie pod centralny zamek alarmem, ale nie chcę podpinać się pod przełącznik na konsoli tylko podłączyć się pod przewody sygnału ze sterownika centralnego zamka.
Dzień dobry , gdzie w ML w163 2001 podłaczyć przewody sterujące centralnym zamkiem, Podłaczenie pod przełącznik odpada zw względu na zanik napiecia po uśpieniu.
Oki problem rozwiązany, pilot założony z wpięciem się bezpośrednio do sterownika. Kłopotów narobił mi jakiś pajac, który zamiast polutować przewody w przelotce rozebrał i uszkodził zamek.
Kierunkowskazy możesz tez podłączyć jeżeli sterownik ma taką funkcję. Jeśli ma 1 przewód do kierunkowskazów to musisz go rozdzielić na 2 przewody na których musisz wpiąć (na każdym z tych przewodów) diodę np: najlepiej 5A najmniej 3A i. Nie musisz tego robić jak wepniesz się we włącznik awaryjnych. Jeżeli sterownik ma 2 przewody to masz problem z głowy...
Wielkie dzięki a wiesz SlaweK jakie przewody sterują zamkiem w tym autku?? kolory ? pozdrawiam Gietek
witam pytanie jak temat,jak podlaczyc centralny w c-klasie z 2001 roku-centralny pneumatyczny kto moze niech pomoze z gory dzieki
Jak podłączyć centralny do tego mercedesa nie ma on podczerwieni można jakiś schemat bo szukałem na elektrodzie i nie znalazłem:(
Podepnę się i ja pod istniejący temat. Mam problem z centralnym w sprinterze i na chwilę obecną wszystkie gwiazdy na niebie jako winowajcę wskazują siłownik prawych przednich drzwi. Gdy zamykam kluczykiem lewe następuje znany problem z pozostałymi zamkami typu "zamyka i od razu otwiera". Przy zamykaniu prawych drzwi z reguły nie dzieje się nic, pozostałe...
Prosze o pomoc. Chce założyć alarm i central na pilota. Wiem, że trzeba przeciąć niebieski przewód. Ale gdzie najlepiej ? Czy trzeba robić interfejs z przekażników ? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Jezeli nie bardzo orientujesz się w instalacji Mercedesa radzę przeciągnąć przewody do pompy centralnego zamka i tam je podłączyć. Nic nie trzeba wiercić tylko można przewody przeciągnąć z lewej strony tylnego fotela tam jest specjalny przepust . Jezli alarm ma opcję sterowania czasem cż należy ustawić czas na 3,5 sek. jeżeli będą problemy ze startem...
Mam merola 124 E 300D gdzie znajdę ten sterownik, jak się do niego dostać.Chciałbym założyć auto alarm.
panowie trafił mi się 124 320amg w kombi z fabrycznym alarmem od strony kierowcy nie ma zamka jest od str. pasażera nie mogę zlokalizowadz c.zamka i przewodu do pompy paliwa, ktoś mi mówił że można się podpiąć pod c.z. gdzieś pod tylną kanapą czy to prawda.z góry dziękuję za pomoc a auto jest z końca 1994
Witam !! Samochód jak w temacie. Centralny zamek kluczykiem od strony kierowcy otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Do drzwi kierowcy ( master ) idzie pięć przewodów: -czerwony -brązowy -biały -zielony -niebieski Po stronie pasażera i tylnej klapy są 4 przewody bez czerwonego. Mam pytanie czy w takim układzie można podłączyć uniwersalny sterownik zamka...
szukam schematu centralnego zamka do mercedesa 124 230E prubuje podlaczyc sterowanie na pilota i nie mam o tym zielonego pojecia.
Witam wszystkich Mam taki problem Nie działa centralny zamek bocznych drzwi Myślę że bym sobie jakoś poradził z problemem ale nie znam zasady działania. Wykręcałem zamek ten gdzie znajduje się klamka. Wychodzi 3 wtyczki dwie idą do zamka przedniego a jedna do zamka tylnego. Od słucka jest 2 blaszki które łączą się z bolcami w drzwiach na górnej blaszce...
Nie działa w pełni centralny zamek z pilota. Daje sie otworzyć ale zamykać muszę każde drzwi ręcznie. Proces zamykania jest sygnalizowany. Kluczykiem zamykają sie tylko drzwi kierowcy. Gdzie szukać przyczyny?
Witam.Potrzebuję informacji gdzie wpiąć się w centralny w mercedesie klasy E 1999 r diesel.
mercedes cdi 208 założyłem alarm i wstyd się przyznać ale nie mogę sobie poradzić z podłączeniem centrlzamka.jest tam central fabryczny z pilotem a auto jest z2006r
Witam,jak jest steroway zamek centralny w C klasie z 2001 roku i gdzie sie mozna podpiąc.Za szystkie wskazówki dzięki z góry ...
Mam problem z podłączeniem centralnego pod alarm. Czytałem inne posty na ten temat. Odnalazłem kabel zielony(drzwi pasażera) odpowiedzialny za sterowanie zamkiem, ale nijak nie moge dojść co z czym połączyć żeby działało. Najlepiej jakby ktoś mógł mi podać kolorami jaki kabel do czego podłączyć w alarmie Elita PRO. Kilka godzin dzisiaj spędziłem przy...
Do pompki podłączone są 3 przewody: żółty, zielony i niebieski. pod które przewody mam się podłączyć? I jak to zgrać, żeby w razie czego można było otworzyć drzwi kluczykiem?
Mam problem z centralnym zamkiem bez problemów go otworzyłem. Kiedy chciałem zamknąć nie udało mi się. Myślałem że może barterie nie działają ale to nie to.. Co mogło się stać? i gdzie mogę znaleść przyczynę tej usterki? proszę o szybką pomoc... :)
Szukam schematu zamka centralnego do mercedesa124-300D lub schematu sterownika tegoż zamka. Czy ktoś może mnie poratować. Jeśli popełniłem gafę to proszę o wybaczenie bo pierwszy raz piszę na forum.
Chciałem dowiedzieć się czy jest możliwość podłączenia centralnego zamka w samochodzie jak w temacie. Nadmienię że w aucie tym moduł centralnego steruje zarówno przednimi drzwiami i drzwiami na pace przelącznikiem w kabinie.Inną sprawą jest opcja że po uruchomieniu silnika drzwi na pace zamykają się automatycznie a sterownik centralnego jest prawdopodobnie...
Miałem się rozpisywać, ale na razie nie będę marnował atramentu - tak więc w skrócie: 1. Przewody żółty, niebieski i zielony się nie psują, bo pod nogami pasażera nie mają złączek. 2. Tutaj jest drugi schemat tego samego: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede... Zwróć uwagę na wyłącznik określony na...
Dobra. To masz inny sposób: Po zasterowaniu pompki (pilotem lub wkładką w drzwiach, lub przyciskiem na desce - zależnie od wyposażenia) pompka powinna się włączyć, wykonać zadanie i się wyłączyć. Ciśnienie w instalacji w czasie pracy pompki jest mniej-więcej stałe dopóki elementy wykonawcze siłowników się przemieszczają. Jak dojdą do końca, ciśnienie...
Hmm.. u mnie sterowanie jest jednoprzewodowe - zamyka się lub otwiera poprzez zmianę stanu na przewodzie +12 lub masa. We wszystkich instrukcjach alarmów, które widziałem w sieci, aby sterować zamkiem pneumatycznym z jednym przewodem sterującym należy ten przewód przeciąć (drzwi kierowcy) i powstałe dwa końce podłączyć do centralki ( jeden koniec idzie...
Dopiero dzisiaj miałem chwilkę czasu Rozmontowałem pompkę. Płytka elektroniczna wygląda na nieuszkodzoną.Postanowiłem odlutować przewody od silniczka elektrycznego.Nie wiem jak go zdiagnozować pod kątem uszkodzenia.Pomyślałem podłączę układ bez silniczka.Po włożeniu wszystkich wtyczek nie przepalił się bezpiecznik nr 27 co wcześniej miało miejsce. Czy...
Witam. Mercedes okular W210, 1998r. Nie działa tylna wycieraczka. Nie świeci się dioda włączenia wycieraczki przy włączniku, nie działa też tylny spryskiwacz. Polecenie włączenia wycieraczki idzie po CAN'ie z modułu SAM do modułu centralnego zamka skąd wychodzi jeden przewód do tylnej klapy - sterowanie masą przekaźnika, który już bezpośrednio włącza...
Kupiłem sterowanie zamka centralnego carprotect bx60s. Chcę sterować centralnym w moim w201 z 1992 r. Wpinam się przy pompie w obwód zamka z klapy bagażnika. Przy pompie mam stałe zasilanie, gdzie się podpinam z (+) i (-) w celu zasilenia ustrojstwa. Sterowanie jak doczytałe w201 ma plusem i minusem. I tak w stronę klapy mam następująe przewody brązowy...
Witam.Co do domykania szyb to najlepiej będzie jak pociągniesz oddzielny przewód z listwy bezpiecznikowej do centrali.Myślę że to najwłaściwsze rozwiązanie niż ciąć przewody nie wiadomo które i od czego.A w sprawie centralnego zamka to napięcie też należałoby dać oddzielnym kablem.Bo z tyłu samochodu nie weźmiesz,ponieważ za bardzo nie ma zskąd.To moja...
Na czerwonym (z paskiem) i brązowym z oryginalnej instalacji ma być "pełne" napięcie akumulatora - najlepiej sprawdzić żarówką z migacza bo jeżeli jest zielono tam gdzie wspomniałem to multimetr pokaże głupoty. w tym miejscu na niebieskim dochodzi napięcie po zamknieciu lub otwarciu. Tylko na którym niebieskim? Bo przed założeniem centralki niebieski...
Dziękuje bardzo!!! Wszystkie schematy nie pokazują dokąd przewody trafiają. Ciągle chodziły mi po głowie wolne podejścia elektrozaworów gdyż myślałem że są wykorzystane do instalacji centralnego zamka i foteli.W weekend dowiedziałem się że elektrozawór powinien mieć wolne jedno podejście i obsługują tylko zawór nagrzewnicy. Twoje schematy to potwierdzają...
Witam! Mam następujący problem z moim mercem W168 Avantgarde 1,7cdi 1999: Otóż potrzebuję się dostać do przewodów na których jest podawana masa do zamykania i otwierania centralnego zamka - chcę podpiąć dodatkową centralkę na pilota bo oryginalne piloty mi padły na amen. Szukałem w internecie informacji na ten temat na forum mercedesa i znalazłem schemat...
jestem tu nowy wiec sie ladnie witam i od razu zaczynam od problemu :( mam fabryczny centralny zamek sterowany +12v. podobny jak w volvo. w drzwiach kierowcy nie ma silownika tylko przekaznik. kupilem sobie sterownik centralnego zamka z finkcja alarmowa (zaby przerobic alarm na sterowanie z pilota) wszystko podlaczone niestety nie zamyka drzwi. znalazlem...
Witam. Samochód z fabrycznym zamkiem pneumatycznym i alarmem. Alarm załącza się po zamknięciu samochodu kluczykiem. Zamontowałem sterownik centralnego zamka na pilot. Drzwi zamykają się i otwierają poprawnie z pilota jak i z kluczyka. Problem w tym że alarm uaktywnia się tylko po zamknięciu z kluczyka, z pilota niestety nie. Sprawdzałem w drzwiach,...
Witam szanownych forumowiczów ( :P )... ...i zapytuję o schematy instalacji elektrycznej do wymienionych w temacie "autek". Chociażby fragment dotyczący połączenia zintegrowanej centralki zamka centralnego , lampy przeciwmgielnej , immobilizera (?) i szyby ogrzewanej ( kto to wymyślił ??? :? ) z resztą instalacji. Centralkę zalało i ugniły wszystkie...
Witam wszystkich postanowiłem napisać nowy post ponieważ nie znalazlem odpowiedzi na temat mojego problemu z samochodem aczkolwiek mam podobny problem. w210, 96r. 3.0d , kluczyk typu scyzoryk, skrzynia automat Pierwsze objawy zaczeły sie jakies 2 miesiace wczesniej ,samochod pracujac na wolnych obrotach po prostu zgasł , nie przejołem sie tym poniewaz...
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16004 tutaj masz jedno podlaczenie a w zalaczniku na priv wyslalem Ci inna kombinacje Pozdrawiam
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Sterownik pompki jest w zegarach i do niego musisz się wpiąć,w bagażniku nie ma przewodów sterujących
Dotyczy Mercedes A160 gdzie znajduje się centralka zamka. Szanowny kolego!Jak nie poradzisz z oryginalnym kluczykiem,to dostań się do klawisza /o którym piszesz że po naciśnięciu zamek działa./Podłącz się nowym sterownikiem z nowymi pilotami.Mając wyłącznik to bez problemu znajdziesz po złączeniu przewody,które ci uruchomiają zamek.te przewody wpinasz...
powiem krótko otwórz kompresor i podłącz sie pod przekazniki centralnego ,sprawdzisz to podając im masę najprostszym sposobem bedzie jesli podasz tą mase przez np.próbnik odnosnie podłaczenia które zrobiłes podejrzewam że w przełaczniku spróbuj podac na niego plus na otwarcie na tym samym przewodzie a potem tylko przekaznik lub inwerter sprawdze jeszcze...
Tak jak kolega PATAFIAN PATAFIAN już wspomniał o masie,miałem taki przypadek w Ibizie 2010r. Brak centralnego i ogólnie problemy z elektryką deski rozdzielczej były spowodowane poluzowaniem przewodu masowego,w moim przypadku było to w miejscu obok fotela kierowcy przy progu. Zaczął bym od masy a potem w kolejności jak kolega wypisał
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Powinieneś się wpiąć w któryś z przewodów sterujących , są 3, wszystko jedno w który się wepniesz. Trzeba pamiętać o jego rozcięciu. Sterowanie naprzemienne masą i plusem. Na mój gust to masz zamienione przewody biały i pomarańczowo czarny.
Witam, niestety nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat podłączenia alarmu do sterownika (pompki) centralnego zamka w Mercedesie 124, zlokalizowalem pompke i wiazke sterujaca ( 3 przewody). Nie mam pojecia ktorymi przewodami co idzie, jak probowalem metoda prob i bledow(raz do masy raz do +12V) to tylko iskry szly, jak to podłączyć zeby nie kolidowalo...
:wink: Na początek sprawdź wszystkie podciśnienia , posprawdzaj również czy nie są uszkodzone membramy w siłownikach, sprawdż czy przewody od regulacji lamp są napewno podłączone do przełącznika, na koniec zobacz czy przewód między słupkiem a drzwiami nie uległ uszkodzeniu. Najczęstszą przyczyną jest albo urwany przewód,lub zagnieciony tak że nie ma...
moze tez tak być ze podciśnienie jest za małe i pompka probuje je uzupełnić. posprawdzaj szczelności przewodów podciśnieniowych
Pod kanapą masz pompkę i 3 przewody sterujace z drzwi i bagażnika.Zobacz co tam masz.
Jak sie cofnę pamięcią kilkanaście lat "nazad" to mi sie wspomina, ze te dwa przewody najłatwiej było znaleźć w wiązce progowej. Poszukaj: czarny i niebieski.
przewody centralnego zamka pompa centralnego zamka mercedes pompka centralnego zamka mercedes
aplikacja symbiana schemat lampa świetlówka połączenie mikrofon
yamaha qs300 watomierz analogowy
Regulator napięcia skuter 4 przewody: czerwony, żółty, zielony, różowy zamiast białego Phison PS2251-68 (PS2268) with SanDisk SDTNQGAMA-008G (Flash ID 45DE9493) 16K MLC Restoration