To są złącza samozatrzaskowe i nic się nie obraca, odbezpiecza się podobnie jak przewody paliwowe(trzeba nacisnąć zabezpieczenie i odłączyć wąż)
No wiesz, to wszystko zależy do jakiej karty zaglądniemy: https://lapppoland.lappgroup.com/produkt... https://lapppoland.lappgroup.com/produkt... Różnica...
Spuchnięte przewody gumowe .
A nie puchną Ci przewody gumowe przy kołach?
Przewody gumowe w sklepie rolniczym kupisz a plastik to peszle lub rura i złączki elastyczne.
Witam .bezpiecznika to niema.wyczysc dokladnie filtr i wszyskie przewody gumowe pod spodem pralki i bedziesz mial wirowanie.Zeby to zrobic poloz ja nalewy bok i zakasaj dobrze rekawy i do roboty.Bedziesz mial w przewodach gumowych duzo kamienia i nieczystosci i napisz co zrobiles
A zwłaszcza przewody w gumowej przelotce
Sprawdziłbym elektropompkę i filtr oraz przewody gumowe odprowadzające wodę i oczywiście układ hydrostatu.Przyczyną nie kończenia prania i później problem z załączeniem może być brak sygnału z hydrostatu o pustym zbiorniku.
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
Jak wykonać układ chłodzenia wodą uchwytu spawalniczego do migomatu? Do wykonania takiego układu potrzebna będzie chłodnica i mała pompka do wody, przewody gumowe do podłaczenia oraz sterowanie za pomocą stycznika lub wyłącznika.
Sprawdź przewody elastyczne (gumowe), potrafią się przytykać.
Zaworu jeszcze nie mam ale z tym sobie juz powinienem poradzić. Zamiast rurek mogą być przewody gumowe takie mocne?
Sprawdź przewody w gumowych przelotkach klapy, no i w drzwiach też nie zaszkodzi. Wygląda to usterkę modułu komfortu, która to w mojej opinii może być spowodowana poprzecieranymi i połamanymi przewodami powodującymi zwarcie.
Jak napisał wyżej kolega-połamane przewody w gumowej przelotce...
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka. Zgadza się. Najczęstszą przyczyną, są uszkodzone, przerwane przewody w gumowej osłonie.
Witam. Zobacz w jakim stanie masz przewody gumowe. Może zaciskałeś kleszczami podczas wymiany? Często takie są objawy uszkodzenia przewodu gumowego/elastycznego- zabiera powietrze przy odpuszczaniu pedału hamulca. Pozdrawiam.
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Na początek można by sprawdzić przewody w gumowej przelotce (harmonijce) drzwi, może się któryś złamał. Bezpieczniki wszystkie sprawne?
Uszczelka to ostateczność . Proponuję dokładnie obejrzeć przewody gumowe. Ja miałem problem z uciekającym płynem już się pogodziłem z myślą o uszczelce a płyn uciekał przy mieszalniku. Odnośnie uszczelki to sprawdź czy po ostygnieciu silnika w układzie płynu chłodzącego jest podwyższone ciśnienie. Jeśli nie to powinieneś szukać nieszczelności zewnętrznych.
Tam często łamią się przewody w gumowej osłonie, pomiędzy drzwiami a słupkiem.
Miałem to samo tylko z lewymi drzwiami przewody w przelotce gumowej oberwane.
Trzeba sprawdzić całą wiązkę przewodów w drzwiach. Najczęściej pękają przewody w gumowej osłonie, przy kostce przy słupku, między zawiasami drzwi. Najlepiej to naprawić po wyjęciu wiązki z drzwi.
Sprawdziłem dziś te przewody gumowe Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku?
Wg mnie dobrze zacząłeś sprawdzając przelotki. Przewody w gumowych przelotkach często się łamią. Znalazłeś jeden uszkodzony ale to może być nie koniec. Chwyć każdy z osobna i pociągnij. Może być tak, że izolacja jest a miedź w niej złamana.
Zwykły poczciwy butapren da radę. Przez 15 lat wklejałem tak dziesiątki albo i setki węży i nigdy problemu z tytułu stosowania zwykłego butaprenu nie było.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88... Czyli problem jeszcze nie rozwiązany. Zawór regulacji ciśnienia gdyby był niesprawny trudno by było odpalić silnik sprawdz zawór wysokiego cisnienia na pompie przedmuchaj go dobrze i sprawdz wtryski na przelew ale proponował bym jednak sprawdzić na przelew czy wtryskiwacze są sprawne, pomimo że zostały...
1. Mają być 2 postoje ,lewy rozjaśniany PWM na przeciwmgielne i 2 cofania. Sprawdz przewody w gumowej rurce klapa-nadwozie,tam pękają. I odpytaj LCM na błędy.
Nie ma iskry. Tak iskiernik to ta puszka z której wychodzą dwa przewody gumowe na zapalnik i wtyczka z kablami.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Polecam Ci jeszcze dokupić krótkie przewody gumowe około 5cm, które pasują idealnie na cienkie przewody paliwowe, tak abyś mógł połączyć pompkę oraz webasto. Pasują do nich opaski metalowe w rozmiarze 7-11. Poniżej link. https://allegro.pl/przewod-paliwa-gumowy...
Przewody gumowe wszystkie wymieniłem na nowe Dodano po 1 Może założyć zaworek zwrotny tylko w którym miejscu najlepiej
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
w Twoim aucie nie występuje " pąpa paliwa " z resztą w innych też czegoś takiego nie ma jest natomiast pompa paliwa Twój silnik to 'L'-series w układzie paliwowym jest jeszcze chłodnica paliwa oraz filtr ze względu na temperatury obecne proponuje wymienić filtr paliwa mogła zebrać się woda i zamarznąć powodując zmniejszony przepływ paliwa drugi temat...
Aby w C-330 zamienić przewody gumowe to trzeba się nieźle natrudzić, więc myślę że to nie wchodzi w rachubę. Zapowietrzony układ też odpada bo sam bez problemu się odpowietrza i to zaraz po zalaniu wodą. Z takimi objawami w C-330 nigdy się nie spotkałem. Jeszcze pytanie, czy wskaźnik temperatury właściwie wskazuje i czy w ogóle woda się gotuje czy nie?...
Witam.Możliwe,że są przytkane przewody gumowe szuflady.
Znajomy miał przełącznik i nim załączał ogrzewanie. Padają przewody w przelotkę gumowej,oraz korodują styki przy macie grzejnej.
Mam problem z grzejącymi się przednimi kołami. Wszystko wymienione: zaciski, klocki, przewody gumowe, i nadal się grzeją. Po wizytach u mechaników stwierdzono, że wina pogody - jak było tak gorąco, ale jest jesień i nadal się grzeją.
Kolego Grzesiek_Slosarczyk , schemat jest na forum na pewno. Sprawdź co tu będzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic87... Najpierw sprawdź przewody w gumowych osłonkach pomiędzy drzwiami, a słupkiem samochodu. Często właśnie tam urywają się przewody.
Wczoraj miałem na diagnostyce Hyundai i30 1.6CRDi z 2008 roku. Ten sam problem czyli 0hPa. Tester Xtool A30M oraz MaciEcu 4 generacji. Jedyny parametr który się zmienia i sterownik mógłby brać pod uwagę to przepływ spalin. Przy okazji wymieniłem dziurawe przewody gumowe do czujnika różnicy ciśnienia CPF.
Jakie kupić gdy pompę paliwa mam 6 barów? Przy 6bar są metalowe przewody i metalowy filtr. Są tez gumowe przewody zakute w oplocie stalowym np. jak się na Boscha 044 . Metalowy już mam to oczywiste
Odkryłem taką ciekawostkę: ciśnienie pod korkiem chłodnicy normalne a w parowniku ciśnienia nie ma żadnego. A podpięty jest zwykłymi trójnikami pod nagrzewnicę a ona działa. Jak to możliwe? Przecież wszystkie przewody gumowe są ze sobą połączone!
Co do hamulców to w fiatach bardzo często zapychają się gumowe przewody hamulcowe przez to możesz mieć mniejsza siłę hamowania.
Prawdopodobnie siłownik centralnego jest do wymiany lub ułamany przewód łączący drzwi z karoserią Przewody w przelotkach gumowych drzwi są całe?
Jak wzrasta temperatura to włączy się wentylator chłodnicy ? I czy po zagrzaniu przewody gumowe chłodnicy puchną czy nadal miękkie?
Sprawdź bezpieczniki i przewody w gumowej przelotce na słupku.
Zdemontuj plastiki wokół szyby i znajdziesz dwa konektory przylutowane do szyby, obok nich powinny być kabelki z instalacji (wolne wsuwki). Gdyby nadal nie grzała to sprawdź przewody w przelotce gumowej .
Jest w BCM. Wcześniej lepiej sprawdź przewody w gumowej przelotce. Do tego może być też uszkodzony przełącznik. Potrzebna jest diagnoza .
Jesli jak pisze kolega "ekonomizer" to wskazowka na licznikiu powinna byc martwa
Sprawdź przewody w wężyku gumowym, nic nie rozkręcaj. Sprawdź na krótko czy chodzi. W środku nic nie rdzewieje, no może oś wycieraczki. Sprawdź czy dochodzi napięcie.
Do sprawdzenia wszystkie przewody gumowe, i rurka od egr, jak będzie pęknięta tez będzie syczeć i tracić moc.
Co może być przyczyną nie zamykania się jednych drzwi? Oberwane przewody (przegnite) w osłonie gumowej ze słupka do drzwi. Uszkodzony zamek w drzwiach.
Paliwo z etanolem po roku robi się bure smierdzi i rozpuszcza przewody gumowe. Syf jak ch.... Nie jeden posiadacz lpg sie naciał już
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce klapy. W blokach pomiarowych VCDS można podejrzeć czy widać reakcję na otwarcie klapy, co wyeliminuje bądź potwierdzi uszkodzenie przewodów czy mikrostyku.
Sprawdź na początku przewody połączeniowe pod kapturkami gumowymi czy nie są urwane bądź nie łączą poprawnie.
Jest dokładnie tak jak na schemacie. Przewody/rurki są gorące do ściany grodziowej, wewnątrz w kabinioe rurki aluminiowe i sama nagrzewnica są zimne. Wygląda to na zapowietrzenie, ale przewody gumowe są miękkie, lub usterka ścianek termostatu i woda zamiast iść przez nagrzewnicę to wybiera drogę na "skróty". Do sprawdzenia jeszcze ta pompka pomocnicza....
Nieszczelność na dolocie intercooler i przewody gumowe od turbo dokładnie sprawdź .
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Raczej nie dostaniesz H05RN-F w tak dużym przekroju, od 2.5 mm² są produkowane przewody w standardzie H07RN-F. Chyba że przewód zwykły gumowy H05RR-F, ale on nie jest najlepszy na przedłużacze pracujące na zewnętrzu na słońcu.
Najczęściej padają przewody w przelotce gumowej do sprawdzenia.
Instalacja ma z chyba 5 lat. Niektóre przewody gumowe są popękane. Jak byłem u jednego gazownika które ma dobre opinie jak oni zobaczyli to wszystko to stwierdzili, że nie ma co jej reanimować, a samochód może jeszcz nie cały rok pojeździ u na złom zapewne pójdzie. I jest ponoć przestażała inny gazownik jak zobaczył reduktor od niej to powiedział, że...
Odkręć odpowietrznik i próbuj cofać tłok, jak pójdzie bez problemu, to przewód elastyczny do wymiany, jak się nie chce nadal cofnąć, to zacisk do rozbiórki i czyszczenia Fiat ma wadliwe gumowe przewody hamulcowe .
Jestem laikiem, a tajemna wiedza nie jest mi dobrze znana, a wiedza fachowców od klimatyzacji jeszcze mniejsza, więc sobie radzę w idiotyczny sposób, jak mogę. Czary magików od lpg działają ;) Do pustego układy daję konkretną ilość na wagę. A jak uzupełnić bez opróżniania jak nie możesz znaleźć gdzie ucieka?? Nic nie robiłem wymieniałem tylko nieszczelne...
Cześć. Tak doszedłem . Do wymiany była pompa wody. Wymienili pompę i problem znikł. Kilka dni jeszcze go odpowietrzalem ale wszystko wróciło do normy. Dodano po 8 Dodatkowo wymienili te 2 przewody gumowe co idą do chłodnicy. Busa nadal mam ma 500k przebiegu. To teraz chłodniczka EGR. Koło pasowe te gumowo metalowe. I cały rozrząd oprócz pompy wody.
Normalne zjawisko w instalacjach "szmaciano-gumowych". Proponuję przesiadkę na polwinit.
Witam. Wizualnie pompki są prawie takie same. Mogę tylko podpowiedzieć żeby może zrobić próbę i założyć gumowe przewody na pompkę. Jeden przewód do naczynia z wodą a drugi do pustego i włączyć i zobaczyć czy pompuje. Jak nie to zrobić znowu tak samo zamieniając przewody gumowe w naczyniach.Pozdrawiam
Kiedyś podobny problem miałem w Ladzie,mianowicie przednie elastyczne przewody hamulcowe (te gumowe),straciły drożnośc i przepuszczały płyn tylko pod wpływem ciśnienia pompy ale z powrotem już nie przepuszczały,może tu twi przyczyna Pozdrawiam i powodzenia
Reduktor wymieniony,wszystkie przewody gumowe i filtry również (od tego zacząłem).Wszystko szczelne i działa.
No, jak osiem lat nic nie robiłeś przy niej to już najwyższy czas coś jej dać od siebie. Tyle żartu, do przejrzenia wszelkie gumowe przewody, przy pompce, przy bębnie, na złączkach. I nie tylko obejrzeć oczami ale wziąć w rękę, pougniatać trochę, poprzeginać. Czasem metalowa sprężyna przecina po tylu latach gumę. Musisz szukać.
Nie dzwoni bzyczek świateł, nie świeci światło po otwarciu drzwi i centralny zamek domyka się sam po kilku sekundach Sprawdź przewody w gumowym przepuście drzwi. Sprawdź elementy "płetwy" kluczyka w chodzącej do zamka drzwi . Zdarza się czasami, że uszkodzone elementy sprzęgiełka cały czas są w pozycji np. "zamknij". Jeżeli tam wszystko dobrze - napraw...
nie kolego to nie jest hydrostat tylko czujnik temp. (hydrostat to plastikowy lub metalowy Krążek do którego są podpięte przewody elektryczne i jedna gumowa rurka)
Sprawdzić przewody w gumowej przelotce drzwi. Jak okażą się całe, to naprawa lub wymiana zamka. Typowe ich usterki to: zimne luty, zabrudzone komutatory silniczków, zużyte szczotki węglowe tychże silniczków, no i uszkodzenia mikrostyków.
Tak przeważnie do uszkodzenia dochodzi na końcu przewodu. Trzeba zdemontować obudowę (peszel) i podciągnąć przewód gumowy . W nim znajduje się oplot wzmacniający a wzdłuż idą dwa przewody zielone. Trzeba na końcu je połączyć tuleją zaciskową i sprawdzić rezystancje na wtyczce ecu. Wartość pomiaru powinna wynosić około 12 omów.
Może masz przy zawiasach uszkodzone przewody w mieszku gumowym
Ściągnij przewody gumowe z nagrzewnicy. Wypłucz nagrzewnicę pod ciśnieniem raz z jednej raz z drugiej strony. Pomogło?
Witam, przydało by się sprawdzić prowadzenie szczęk, nasmarować lub wyczyścić drucianą szczotką. Miałem coś podobnego w oplu. Jednak tłoczki ale przede wszystkim gumki osłaniające trzeba będzie wymienić. Kolejną przyczyną mogą być zużyte gumowe przewody łączące zaciski z rurkami układu. Pozdrawiam.
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
Witam wszystkich. Samochód Kia Carens 2005 2.0 CRDI, auto ma problem z odpalaniem gdy tylko stoi krzywo. Czy to z górki, pod górkę, jedna strona stoi na krawężniku. Jak stoi na prostym odpala bez problemu, od razu. Poziom paliwa bez znaczenia, więcej, mniej. Wycieku paliwa nie zauważyłem. Przy pompie w baku przewody gumowe osadzone dobrze.
Sprawdz fizycznie przewody w przelotce gumowej klapa-nadwozie
Czy samochód nie dymi nadmiernie na biało, sprawdź czy gumowe przewody od chłodnicy nie są twarde, sprawdź czy nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Ta pleśń na bagnecie domyślam się,że jest to biała maź . Jeżeli tak, oznacza to, że płyn chłodniczy dostał się do oleju (poszła uszczelka pod głowicą).
Przewód jest uszkodzony w miejscu najechania. Stykają się żyły przewodu. Podobnie uszkadzają się przewody gumowe w elektronarzędziach, druciki żył linkowych się przełamują, a następnie wbijają się w izolację żył i następuje zwarcie pomiędzy przewodami znajdującymi się pod napięciem. Z zewnątrz tego nie widać. Dopiero po usunięciu powłoki widać zaczernienienie...
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
Sprawdziłem te przewody w gumowej przelotce i wszystko jest ok, żadnych przetarć czy złamań
Sprawdzałeś przewody między klapą tylną a nadwoziem w tej gumowej harmonijce po prawej stronie ? Często tam się przewody przełamują, kruszy się izolacja itp. Typowa usterka w tych samochodach.
Częstą przyczyną tego są uszkodzone przewody przejściowe w gumowej osłonie między drzwiami a karoserią.
Tam orginalnie jest przewężenie w starszych modelach też tam jest. Więc zakładaj przewód gumowy gdzie jego miejsce i ma być.
Na początek, można sprawdzić przewody w gumowych przelotkach klapy bagażnika. W drzwiach też nie zaszkodzi. Diagnostyka komputerowa też może się okazać pomocna, potrafi zaoszczędzić czas oraz niepotrzebnie wykonywaną pracę podczas poszukiwania problemów.
Sprawdź przewody w gumowej osłonie czy nie połamane.
Uporalem się z moim problemem. Wymieniłem pompę paliwa, wszystkie przewody gumowe. Potem odpowietrzylem pompę wtryskowa. Odpuściłem wszystkie przewody od wtryskiwaczy i zacząłem kręcić rozrusznikiem aż pojawiło się paliwo na wtryskiwaczach. Zakrecilem i odpalił od strzała.
Prawdopodobnie wyschnięte podczas postoju resztki zatkały rurki układu kontroli poziomu.Trzeba przeczyścić puszkę układu hydrostatu i dochodzące doń przewody gumowe, oraz styki przewodów elektrycznych.
Przewody gumowe co sa przy pompie sie rozpinaja pompa chodzi ale nie podaje na wtryski bo wezyk jest zsuniety .
Przewody gumowe przeloty w tylnej belce skorodowały przez co zmiejszony jest przepływ płynu - efekt słabe hamulce.
Do sprawdzenia przewody w gumowej przelotce do drzwi...
Z tym 120kmh , to też tak miałem. Golf 4 ,3 czerwone tdi Na autostradzie czasem wyłączałem silnik , żeby zaczął ciągnąć pod góre.Wymieniłem przepływomierz zasysanego powietrza i wszystko wróciło do normy. Co do zaworu upustowego przy na turbinie , a dokładniej przewodu podciśnieniowego to podstawowy mankament , a na przykład w niemczech i zachodniej...
Sprawdź czy przewody w gumowej przelotce drzwi są całe, czy nie są poprzecierane lub mają spękaną izolację.
W części dachowej pękają przewody,to znaczy miedzy dachem a pokrywą bagażnika,te przewody są w takich osłonkach gumowych koloru czarnego.
sprawdź czy są ciepłe przewody gumowe łączące silnik z nagrzewnicą (na ścianie grodziowej silnika i wnętrza auta)
Hamulce odpowietrzone, nowe przewody gumowe. Tarcze i klocki bdb.
Najlepiej wyłącz bezpieczniki żeby cię nie zabiło !!!! ( latarka i jazda ) a jak nie masz takiej opcji to rób to powoli i nie dotykaj przewodów ( gumowe rękawiczki )
Odłącz przewody gumowe ( wodne) od sprężarki, zagnij je i ściśnij opaskami. Na wolne króćce nałóż nowe , docięte. Przewody skieruj je ku górze i zalej płynem w ten sposób po odpaleniu silnika będziesz widział czy powietrze z głowiczki dostaje się do układu chłodzenia .
ale przewody gumowe zostały wymienione na nowe
gumowe przewody elastyczne przewody gumowe przewody paliwowe gumowe
zimnego nawiewu dekoder cyfrowy telewizji kablowej latarnie uliczne
hulajnoga odblokowanie prędkości hulajnoga odblokowanie prędkości
Jak zakończyć niedokończony program w pralce Amica Dynamic System Plus? Migająca kontrolka autokontroli w pralce Amica Dynamic System Plus