Co do hamulców to w fiatach bardzo często zapychają się gumowe przewody hamulcowe przez to możesz mieć mniejsza siłę hamowania.
To są złącza samozatrzaskowe i nic się nie obraca, odbezpiecza się podobnie jak przewody paliwowe(trzeba nacisnąć zabezpieczenie i odłączyć wąż)
No, jak osiem lat nic nie robiłeś przy niej to już najwyższy czas coś jej dać od siebie. Tyle żartu, do przejrzenia wszelkie gumowe przewody, przy pompce, przy bębnie, na złączkach. I nie tylko obejrzeć oczami ale wziąć w rękę, pougniatać trochę, poprzeginać. Czasem metalowa sprężyna przecina po tylu latach gumę. Musisz szukać.
Jakie kupić gdy pompę paliwa mam 6 barów? Przy 6bar są metalowe przewody i metalowy filtr. Są tez gumowe przewody zakute w oplocie stalowym np. jak się na Boscha 044 . Metalowy już mam to oczywiste
Zanim wymienisz silniczek krokowy - a zapewne jest on uszkodzony - dokładnie sprawdź czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Od przepustnicy aż do głowicy. Mozolne ale czasem się opłaca - często przecierają się gumowe przewody podciśnienia a jeszcze częściej w najmniej oczekiwanym miejscu i najmniej dostępnym do naprawy. Nawet pod...
No ale przecież w samochodach ciężarowych przy sprężarkach też sa gumowe przewody i jest to oryginalnie.
Odkręć odpowietrznik i próbuj cofać tłok, jak pójdzie bez problemu, to przewód elastyczny do wymiany, jak się nie chce nadal cofnąć, to zacisk do rozbiórki i czyszczenia Fiat ma wadliwe gumowe przewody hamulcowe .
Witam, przydało by się sprawdzić prowadzenie szczęk, nasmarować lub wyczyścić drucianą szczotką. Miałem coś podobnego w oplu. Jednak tłoczki ale przede wszystkim gumki osłaniające trzeba będzie wymienić. Kolejną przyczyną mogą być zużyte gumowe przewody łączące zaciski z rurkami układu. Pozdrawiam.
Czy samochód nie dymi nadmiernie na biało, sprawdź czy gumowe przewody od chłodnicy nie są twarde, sprawdź czy nie masz śladów oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Ta pleśń na bagnecie domyślam się,że jest to biała maź . Jeżeli tak, oznacza to, że płyn chłodniczy dostał się do oleju (poszła uszczelka pod głowicą).
No wiesz, to wszystko zależy do jakiej karty zaglądniemy: https://lapppoland.lappgroup.com/produkt... https://lapppoland.lappgroup.com/produkt... Różnica...
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Spuchnięte przewody gumowe .
A zwłaszcza przewody w gumowej przelotce
A nie puchną Ci przewody gumowe przy kołach?
Jest ok, popraw tylko tą opaske widać że nie jest na starym śladzie https://obrazki.elektroda.pl/5607737500_...
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Termostat , który od wentylatora ( elektryczny) czy od obiegu wody . Jesli od obiegu wody (mechaniczny) to wymień jeszcze raz. Tu nie ma cudów to musi działać to jest proste jak budowa cepa. Można sprawdzić czy wszystko z termostatem jest ok . Włącz samochód włącz ogrzewania na maxa i wentylator na pierwszy bieg. Poczekaj aż będzie leciało już ciepłe...
Z mojego doświadczenia, jeśli krokówka jest winna, to raczej falują obroty biegu jałowego. W Twoim przypadku bardziej pasuje to pod sporą ilość "lewego" powietrza. Do sprawdzenia: -klapa wybuchowa za przepływomierzem -gumowy przewód (to kolano) do kolektora. Na zdjęciach jest klejony taśmą, a to nie są drogie rzeczy i warto go wymienić. Nawet w ASO...
tu chodzi tylko i wyłącznie o gumowe przewody paliwowe/uszczelnienia i gumki-uszczelniaczy zaworowych, na które to elementy gumowe nie wiadomo jak wpłynie alkohol w dłuższej perspektywie czasowej
Przewody gumowe w sklepie rolniczym kupisz a plastik to peszle lub rura i złączki elastyczne.
Sprawdź przewody elastyczne (gumowe), potrafią się przytykać.
To co wywnioskowalem z Twojego opisu: Sprawdz podcisnienia sterujace gaznikiem(cienkie gumowe przewody) czy ktorys nie jest wyraznie przetarty lub po prostu nie spadl ze swojego miejsca.!!!Wazne nie prubuj niczego zmieniac na wlasna reke tzn .przekladac przewodow ktore sa zalozone, zakladac gdzie indziej zamieniac miejscami!!! Przetarty lub dziurawy...
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
Jak napisał wyżej kolega-połamane przewody w gumowej przelotce...
Witam .bezpiecznika to niema.wyczysc dokladnie filtr i wszyskie przewody gumowe pod spodem pralki i bedziesz mial wirowanie.Zeby to zrobic poloz ja nalewy bok i zakasaj dobrze rekawy i do roboty.Bedziesz mial w przewodach gumowych duzo kamienia i nieczystosci i napisz co zrobiles
Miałem to samo tylko z lewymi drzwiami przewody w przelotce gumowej oberwane.
Jak otworzysz maskę zobaczysz dwa gumowe przewody między silnikiem a ścianą grodziową. Zepnij je razem trytytka. U mnie to pomogło a też walczyłem z tym dłuższy czas
Sprawdź przewody w gumowych przelotkach klapy, no i w drzwiach też nie zaszkodzi. Wygląda to usterkę modułu komfortu, która to w mojej opinii może być spowodowana poprzecieranymi i połamanymi przewodami powodującymi zwarcie.
Witam Koledzy wyżej mają racje, w tym modelu może zaśniedzeć masa pojawia się nalot na złączach (ujemny biegun akumulatora zacisk do karoserii). Naprawiając zasilanie w tym aucie trzeba także wyczyścić klemy akumulatora na połysk z zewnątrz i wewnątrz. Klemy są miękie z ołowiu papierem ściernym. Jeśli to nie pomoże do stacyjki idą kable trzeba wyczyścić...
serio to taka różnica czy auto ma 10 czy 12..13 lat? Uszczelki, gumowe przewody, utlenianie złącz - każdy kolejny rok przybliża usterki wynikające z wieku. To już nawet przebieg dla mnie nie ma aż takiego znaczenia.
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka. Zgadza się. Najczęstszą przyczyną, są uszkodzone, przerwane przewody w gumowej osłonie.
Tam często łamią się przewody w gumowej osłonie, pomiędzy drzwiami a słupkiem.
Na początek można by sprawdzić przewody w gumowej przelotce (harmonijce) drzwi, może się któryś złamał. Bezpieczniki wszystkie sprawne?
(at)piotrekwoj1 Jak by gdzieś z tego miejsca co wskazuje niebieska strzałka, bo cieknie w dół po środku tej cewki poniżej. A gumowe przewody powyżej i poniżej suche. (Te zdj dostałem także nie jestem pewien miejsca wycieku) dzięki co do podpowiedzi z akumulatorem) https://obrazki.elektroda.pl/1509452800_...
Sprawdziłbym elektropompkę i filtr oraz przewody gumowe odprowadzające wodę i oczywiście układ hydrostatu.Przyczyną nie kończenia prania i później problem z załączeniem może być brak sygnału z hydrostatu o pustym zbiorniku.
Witam. Zobacz w jakim stanie masz przewody gumowe. Może zaciskałeś kleszczami podczas wymiany? Często takie są objawy uszkodzenia przewodu gumowego/elastycznego- zabiera powietrze przy odpuszczaniu pedału hamulca. Pozdrawiam.
Witam Filtr kabinowy masz pod wycieraczkami ,musisz sciągnąć wycieraczki,plastykową osłone pod nimi i mniej więcej na srodku jest filtr w takiej plastykowej puszcze .A co do szyby to jak otworzysz bagażnik to po lewej u góry masz taką osłonę gumową na przewody i często jest tak że w tym miejscu przewód od ogrzewania się tam przeciera .Pozdrawiam
Zapomniałem dodać, naprawa zakończona sukcesem. Dodatkowo wymieniłem jeszcze amortyzatory, gumowe przewody łączące bęben oraz dozownik. Pralka działa jak nowa. Pozdrawiam Tak, ten klej działa naprawdę rewelacyjnie. Panu dziękuję za wsparcie. Bo choć wszyscy wiemy, że dużo rzeczy mogło nie wyjść, nie gaśmy entuzjazmu naprawiania starych sprzętów. Czyli...
Trzeba sprawdzić całą wiązkę przewodów w drzwiach. Najczęściej pękają przewody w gumowej osłonie, przy kostce przy słupku, między zawiasami drzwi. Najlepiej to naprawić po wyjęciu wiązki z drzwi.
Z tym 120kmh , to też tak miałem. Golf 4 ,3 czerwone tdi Na autostradzie czasem wyłączałem silnik , żeby zaczął ciągnąć pod góre.Wymieniłem przepływomierz zasysanego powietrza i wszystko wróciło do normy. Co do zaworu upustowego przy na turbinie , a dokładniej przewodu podciśnieniowego to podstawowy mankament , a na przykład w niemczech i zachodniej...
Kup sobie Kontakt spray, wyjmij wtyczkę i wyczyść wszystkie przewody, gniazda oraz piny, bo zaraz może okazać się, że przestanie działać Ci centralny albo szyby elektryczne. Najlepiej zastosuj ten zabieg we wszystkich drzwiach. A sprawdzałeś czy dalej w tej osłonie gumowej przewody nie są przełamane lub popękane?
Na zapalonym zamykała się prawie do końca. Chodzi Ci zapewne o zapalany. Wtedy przesłona się przymyka realizując poniekąd "wcisnę pedał gazu to zapali od razu" hehe. Taka automatyka do zapalania silnika tylko kluczykiem bez udziału prawej nogi. Oczywiście wpłym czynników zewnętrznych i dane z czujników mają tu co nieco do powiedzenia. Jeżeli chodzi...
Witam. Wizualnie pompki są prawie takie same. Mogę tylko podpowiedzieć żeby może zrobić próbę i założyć gumowe przewody na pompkę. Jeden przewód do naczynia z wodą a drugi do pustego i włączyć i zobaczyć czy pompuje. Jak nie to zrobić znowu tak samo zamieniając przewody gumowe w naczyniach.Pozdrawiam
Wg mnie dobrze zacząłeś sprawdzając przelotki. Przewody w gumowych przelotkach często się łamią. Znalazłeś jeden uszkodzony ale to może być nie koniec. Chwyć każdy z osobna i pociągnij. Może być tak, że izolacja jest a miedź w niej złamana.
Zdejmij już ten zderzak bo widzę że sobie nie poradzisz. Ta oglądałeś że zaślepki gumowej przez które przechodzą przewody na zewnątrz nie widziałeś. https://obrazki.elektroda.pl/7277234100_...
niekoniecznie wymiana sondy pomoze... u mnie wystarczylo powymieniac przystkie gumowe przewody... widoczniebyly gdzies zalamana i byly nieszczelne... a propo sondy ile kosztuje do golfa2?
Jak wykonać układ chłodzenia wodą uchwytu spawalniczego do migomatu? Do wykonania takiego układu potrzebna będzie chłodnica i mała pompka do wody, przewody gumowe do podłaczenia oraz sterowanie za pomocą stycznika lub wyłącznika.
Wymieniłem sparciałe przewody hamulcowe łączące zaciski z przewodami miedzianymi (przód). Posmarowałem oba metalowe połączania (góra i dół, na zewnątrz) smarem, coby na przyszłość przewody bez problemu dały się rozkręcić. Czy dobrze jednak zrobiłem ? Pytam, bo obawiam się, że zimą to jeszcze może ujdzie, ale wiosną smar zacznie spływać z górnych okuć...
Znajomy miał przełącznik i nim załączał ogrzewanie. Padają przewody w przelotkę gumowej,oraz korodują styki przy macie grzejnej.
Kiedyś były dostępne w Castoramie gotowe zakute gumowe przewody dobrej jakości. Lub kup spiralny ten będzie droższy. Jak oczywiście ma być dobry. Można też dedykowany do pneumatyki. Czyli gumowy pokryty PCV.
Mam sprzęty jeszcze po starej cenie napełnione: kombajn 1800g, ciągnik 1800g, coś słabo i nie zawsze się włącza więc w przyszłym roku pewnie przestanie działać, drugi ciągnik trzyma. Samochód jeden trzyma 9 lat nie zaglądanie, drugi 7lat i tu raptem 0 czynnika. Czyli ponad 5kg czynnika może na wiosnę trochę kosztować. Niedługo przekroczy wartość niektórych...
Najlepiej wyłącz bezpieczniki żeby cię nie zabiło !!!! ( latarka i jazda ) a jak nie masz takiej opcji to rób to powoli i nie dotykaj przewodów ( gumowe rękawiczki )
1. Mają być 2 postoje ,lewy rozjaśniany PWM na przeciwmgielne i 2 cofania. Sprawdz przewody w gumowej rurce klapa-nadwozie,tam pękają. I odpytaj LCM na błędy.
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Trochę późno, ale chcę zamknąć temat przyczyną okazały się przetarte gumowe przewody powietrza.
Polecam Ci jeszcze dokupić krótkie przewody gumowe około 5cm, które pasują idealnie na cienkie przewody paliwowe, tak abyś mógł połączyć pompkę oraz webasto. Pasują do nich opaski metalowe w rozmiarze 7-11. Poniżej link. https://allegro.pl/przewod-paliwa-gumowy...
Płyn hamulcowy Zeżre uszczelnienia. Nic nie zeżre w starej żabie od około 20 lat stosuje płyn hamulcowy i działa do tej pory, po za tym gdy by było tak jak piszesz, to w pompach hamulcowych też by zżerał uszczelnienia, czy gumowe przewody hamulcowe. Płyn jest szkodliwy jedynie na lakier samochodowy, poza tym gumy czy innych materiałów nie zeżre.
Dzięki za Pomoc.powiem Ci właśnie ze słychać pod górkie jak sie jedzie z ładunkiem tak jakby gdzies tłumik przepuszczał.patrzyłem juz intercooler i te gumowe przewody i są ok.możesz mi podpowiedzieć jak sprawdzic ten wklad katalizatora czy sie przesunął?
Jutro jeszcze wymienię gumowe przewody paliwowe. Problem się zaczął jak pompka zaczęła wyć, po wymianie nowa też wyje.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Kolego Grzesiek_Slosarczyk , schemat jest na forum na pewno. Sprawdź co tu będzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic87... Najpierw sprawdź przewody w gumowych osłonkach pomiędzy drzwiami, a słupkiem samochodu. Często właśnie tam urywają się przewody.
Gumowe przewody hamulcowe do wymiany.2 szt. prawy i lewy.
§ 173. 1. Przy instalowaniu urządzeń gazowych należy spełnić następujące warunki: 1) urządzenia gazowe należy połączyć ze stalowymi lub miedzianymi przewodami instalacji gazowej na stałe lub z zastosowaniem elastycznych przewodów metalowych, 2) zawór odcinający dopływ gazu do urządzenia należy umieścić w pomieszczeniu, w którym jest zainstalowane...
Gaz rozpręża się nie tu gdzie powinien.Zobacz czy rurki nie zgniecione lub gumowe przewody nie załamane.
Znajdź parownik od gazu od niego wychodzą trzy grube gumowe przewody jeden doprowadza gaz do np. wtrysków a dwa pozostałe są połączone z obiegiem płynu chłodzącego połączone są trójnikami. Idąc po tych przewodach dojdziesz do trójników. Gdy na trójnikach będzie mokro od płynu to sprawa wyjaśniona. Powodzenia.
sprawdz czy wszystkie gumowe przewody ukladu dolotowego sa cale nawet mala dziurka spowoduje silne dymienie jak rowniez spadek mocy
Trzeba wykożystać orginalne zaślepki gumowe, przez które przechodzą przewody. Z boku gumy lekko nacinasz nożykiem i przeprowadzasz przewody. W Oplach jest orginalna wiązka do radia. Po co ją tam prowadzić. Chyba, że chcesz podłączyć tubę w bagażniku.
Sprawdzałeś przewody między klapą tylną a nadwoziem w tej gumowej harmonijce po prawej stronie ? Często tam się przewody przełamują, kruszy się izolacja itp. Typowa usterka w tych samochodach.
Witam! W starszych modelach, tj. wyprodukowanych do 2022 roku, tabliczka znamionowa - nalepka pokryta była folią. Natomiast w przypadku urządzeń zasilanych z sieci oryginały miały miękkie, wyczuwalnie gumowe przewody. W podróbkach przewód jest sztywny. Po numerach ponoć sprawdza serwis w Warszawie na ul. Obozowej (3 lata temu znajomy sprawdzał). Przed...
Poza tym sprawdź jeszcze czy nie puchną gumowe przewody.
Diagnostyka komputerowa może dużo podpowiedzieć. Mogą być uszkodzone mikrostyki zamków, co powinno generować błędy. Bez tego to można sobie posprawdzać czy jakiś moduł nie podciekł, lub któreś złącza. No i osławione przewody w gumowych przelotkach drzwi i klapy bagażnika, czy się czasem coś nie przetarło lub przełamało.
Sprawdziłem dziś te przewody gumowe Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku?
Prawdopodobnie siłownik centralnego jest do wymiany lub ułamany przewód łączący drzwi z karoserią Przewody w przelotkach gumowych drzwi są całe?
sprawdz prepusty w dzwiach odchyl gumową izolacje i pojedynczo pociągaj przewody czesto jest to przyczyną!!! Pozdrawiam Jacek
Witam, w linku strona z rurkami samo-kurczliwymi + narzędzie o nr. 11666 https://www.hilpress.com/Schrumpfschlauc...
1. Zapodaj screen z wartościami wszystkich temperatur na zimnym silniku bez odpalania po nocy. 2. Zapodaj screen z wykresem kąta wtrysku na gorącym oczywiście. 3. Wymień przewód paliwowy gumowy który łączy przewód nieelastyczny z króćcem na pompie. 4. Wymień zaworek na filtrze paliwa, wymieniając przy tym przewody gumowe.
Uszczelka to ostateczność . Proponuję dokładnie obejrzeć przewody gumowe. Ja miałem problem z uciekającym płynem już się pogodziłem z myślą o uszczelce a płyn uciekał przy mieszalniku. Odnośnie uszczelki to sprawdź czy po ostygnieciu silnika w układzie płynu chłodzącego jest podwyższone ciśnienie. Jeśli nie to powinieneś szukać nieszczelności zewnętrznych.
Może to głupie pytanie ale gdzie go szukać. czy to któraś z tych puszek do których wchodzą gumowe przewody(jedna przy programatorze druga z tyłu) ?
Co może być przyczyną nie zamykania się jednych drzwi? Oberwane przewody (przegnite) w osłonie gumowej ze słupka do drzwi. Uszkodzony zamek w drzwiach.
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
w nastepnym tygodniu jeszcze raz zabiore sie za auto i tak jak pisal poprzednik najpierw bede zaciskal gumowe przewody hamulcowe pokolei na kazdym kole i naciskal hamulec powinno wyjsc na ktorym kole jest awaria jezeli to nie pomoze zobacze co z ta pompa
Hak kup z gniazdem posiadającym gumowy kołnierz uszczelniający z tyłu . Przewody lutuj a nie używaj gówni.... złączek. To tyle na temat.
Norma... wstaw zaworek zwrotny za 8zł na przewodzie zasilającym pompę i tyle w temacie, tam są kalany z jednorazowymi wsuwkami sprawdź czy sie nie wysuwają, nie rozłanczają, jak rozłanczają lub ciekną to wywal je i na gumowe przewody i opaski poprzerabiaj i tyle ma chodzić.
Zdemontuj plastiki wokół szyby i znajdziesz dwa konektory przylutowane do szyby, obok nich powinny być kabelki z instalacji (wolne wsuwki). Gdyby nadal nie grzała to sprawdź przewody w przelotce gumowej .
Sprawdź na początku przewody połączeniowe pod kapturkami gumowymi czy nie są urwane bądź nie łączą poprawnie.
Tu powinna być szczegółowa kontrola układu hamulcowego (wycieli, pocenie się). Płyny ot tak z siebie nie ubywa. Kontrola wszelkich połączeń śrubowych i gumowych, giętkie przewody i uszczelnienie tłoczków. No i wymiana samego płynu według interwału.
Zmień wszystkie gumowe przewody plus opaski . Wyeliminuj najpierw to powietrze z układu.
Witam.Możliwe,że są przytkane przewody gumowe szuflady.
Nie ma iskry. Tak iskiernik to ta puszka z której wychodzą dwa przewody gumowe na zapalnik i wtyczka z kablami.
Który rok auta? Może gumowe przewody hamulcowe napęczniały. Zobacz w jakim są stanie.
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Sprawdź przewody w wężyku gumowym, nic nie rozkręcaj. Sprawdź na krótko czy chodzi. W środku nic nie rdzewieje, no może oś wycieraczki. Sprawdź czy dochodzi napięcie.
Po pierwsze jak założył ktoś gumowe przewody paliwowe to one się wew rozlatują i guma zatyka wtryski. Po drugie gaz może się ulatniać przez wtryski gazu , lub przez reduktor podciśnieniem.
Sprawdź bezpieczniki i przewody w gumowej przelotce na słupku.
Pompa była nowa? Zacznij od zmiany płynu. Płyn chłonie wodę i po pewnym czasie parametry spadają. Sprawdź czy gdzieś po drodze ( nie pamiętam jak jest w Twoim aucie) a najlepiej przy przednich kołach gumowe przewody hamulcowe i ich stan.
Najczęściej padają przewody w przelotce gumowej do sprawdzenia.
Witam wszystkich posiadam ciągnik marki Zetor 5211, w którym podczas powrotu paliwa ciśnienie rozrywa mi gumowe przewody. Co może być tego przyczyną ? Z góry dziękuje ;)
Raczej nie dostaniesz H05RN-F w tak dużym przekroju, od 2.5 mm² są produkowane przewody w standardzie H07RN-F. Chyba że przewód zwykły gumowy H05RR-F, ale on nie jest najlepszy na przedłużacze pracujące na zewnętrzu na słońcu.
Od razu czyszczenie turbiny...! W pierwszej kolejności sprawdźcie sobie gumowe przewody ciśnieniowe, ich łączenia. Często bywają sparciałe, przetarte, wtedy też mamy do czynienia z błędem 575. Najlepiej jednak zrobić logi dynamiczne.
Bębny zarówno jak i szczęki mam nowe, ścisło dopasowane. Wycieków nie zaobserwowałem, ale sprawdzę już tak jak mówiłeś te gumowe przewody.
przewody gumowe elastyczne przewody gumowe przewody paliwowe gumowe
tarcie paska bezpiecznik wycieraczka tylny pasek przewijania firefox
ekspres delonghi zmywarka bosch schemat
Philips D260 nie identyfikuje dzwoniącego - co robić? Iveco Daily EDC16 uruchamia się tylko na plaku