Czy ten przewód będzie odpowiedni do peugeot 206 hatchback 5 drzwi 1.4hdi 2005rok chodzi o przewód hamulcowy sztywny na tył. https://salko.pl/przewody-sztywne/67277-...
W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły hamowania do kół. Problem tkwi zapewne w regulatorze siły hamowania.
A czy sprawdziłeś przewody pod podłogą auta i okolice pompy hamulcowej (zbiorniczek). Czy w tym aucie nie jest wspólny zbiorniczek tj. dla instalacji hamulcowej i pompy sprzęgła (obadaj pompę sprzęgła i siłownik). Przypuszczam, że masz sprawną kontrolkę od poziomu płynu hamulcowego, bo chyba wiesz czym grozi brak płynu.
A jaki związek ma kontrolka hamulca w VW do przepalonych żarówek pozycyjnych z tyłu? Żadnego!!! Kontrolka hamulca (chyba chodzi Ci o ręczny) nie ma żadnego powiązania z żarówkami postojowymi. Poczytaj więcej to się dowiesz - tłumaczyć nie będę. W francuzach czasem tak jest że kontrolka STOP powiązania jest z innymi kontrolkami, tzn. gdy występuje jakaś...
Zrób tak: odkręć od pompy przewody, wduś pedał, płyn wyleci, zatkaj palcem krócce, i puść powoli pedał. I tak kilka razy.
Długość, ten pomiędzy cylinderkiem, a przewodem elastycznym kupujesz, w zasadzie gotowe już zarobione. Czy tak trudno wziąć nawet sznurek, przyłożyć i zmierzyć ile wyszło?
Korektor siły hamowania może być w cylinderku. Choć nie jestem pewien, czy akurat w tym aucie.A sprawdzałeś, czy nie ma dławików na przewodach hamulcowych?
Korektor siły hamowania, zapowietrzony układ, zatkane przewody gumowe, usterka pompy hamulcowej zapieczone zaciski przednie. Zacząłbym od odpowietrzania i obejrzenia zacisków.
jak przewód będzie dłuższy to coś się stanie? Przy maksymalnym skręcie koła może obcierać o oponę lub nadwozie, a zbyt krótki będzie naprężany. Przewody hamulcowe są zbyt ważnym elementem bezpieczeństwa jazdy, żeby "dziadować" kupując chińszczyznę. Zapytaj w większym sklepie motoryzacyjnym to w katalogach znajdą odpowiednie. Skoro stać było na konia,...
Hmm . Czyli mówisz , że mogli mi wrzucić inna przekładnie ? Ogoónie mam peugota 98 też 106 1.1 na części całego .. Ale tam przekładnia jest chyba hydrauliczna bo idą jakieś stalowe przewody takie jak by hamulcowe więc raczej nie bedzie pasować
Przewody wymienię. Cylinderki też. Płyn zmienię, bo walczę z przodem. Pojadę do tokarza żeby ocenił czy to nominał czy już zajechanie. Potem dobiorę pakiet szczęk.
Mi pękł przewód sztywny, w lewym tylnym kole i faktycznie, na początku pedał wpadł w podłogę, ale za drugim naciśnięciem auto zaczeło zwalniać. Jednak przy każdym naciśnięciu płyn radośnie sikał z przewodu także nie chcąc zapowietrzyć pompy, hamowałem biegami i ręcznym. Auto tego samego dnia u mechanika. Jechać się da, jednak co się najadłem strachu...
Zbiornik płynu hamulcowego jest wyżej niż zacisk. A same przewody hamulcowe są dość cienkie. A płyn hamulcowy ma swoją lepkość. Więc ci nie zassie tego powietrza nie wiadomo gdzie. I wysoko. Dlatego ci kolega wspomniał o fizyce.
Grzanie palnikiem też nie bardzo można zastosować, a zapalniczka nie przekaże zbyt dużo ciepła Można zastosować ciepło z opalarki elektrycznej, Ostatnio grzałem zastałe/skorodowane przewody hamulcowe, i odpowietrzniki, aż puściło. Pełna kontrola nad strumieniem ciepła, brak otwartego ognia, brak klasycznego okopcenia, duża temperatura.
na przednim prawym kole cały czas delikatnie trzymają klocki. Jak to stwierdzasz? Po zatrzymaniu felga wyraźnie cieplejsza niż po drugiej stronie? Nie wiadomo czy jest ABS czy nie, który to rocznik i jaki silnik... Może przewód hamulcowy elastyczny?
Przy wymianie przewodów hamulcowych zgubiliśmy oznaczenia prawego i lewego koła. Przewody od pompy ABS idą w takim miejscu że właściwie nie da się po nich dojść który gdzie idzie. Na pompie ABS są symbole HZ1 i HZ2 to zasilanie z pompy hamulcowej, i następnie przy każdym wyjściu HR HL VL VR. Domyślam się że L i R oznacza prawo lewo. A Przód/tył H i...
I dobrze uważasz. Zauważ tylko że era Nys, Żuków, dużych Fiatów, maluchów bezpowrotnie minęła. Z tą fiestą MK6 było tak i dlatego pamiętam. Autko żony, wymieniłem przewody hamulcowe idące do tylnych kół. Odpowietrzyłem a jakże, z odpowietrzników szedł czyściusieńki nowiutki płyn. "Moja kobieta" pojechała na sprawdzenie i....stwierdziła że coś jest nie...
Jezeli chodzi o kontrolke to sprawdz uklad dolotowy powietrza. Jak sonda padla to zycze opanowania podczas jej kupna, jeszcze sprawdz przewody, lubia sie poprostu urywac, a mechanikom niue chce sie zaglada pod auto tylko mowia, ze sonda do wymiany :-( Odlacz gaz i najpierw usun usterke zeby auto chodzilo na benzynie i zeby kontrolka sie nie palila....
Powiem Ci, że jesteś co najmniej dziwny.. Ależ skąd. Po prostu lubię precyzję i konkrety. Ale pamiętam Cię, że wszystkie posty na elektrodzie od kilku lat w jakich Cię napotkałem kończyły się kłótniami. Masz problemy z opisaniem problemu, wyciągasz błędne wnioski, a na zwróconą uwagę reagujesz histerycznie. Jak piszę, że wcześniej tak nie było a teraz...
Może też być niedrożny elastyczny przewód hamulcowy.
zapowietrzony układ hamulcowy i tyle :) Pewnie robal z muchą do zbiorniczka wlazł i na zmianę bąki puszczali w przewody . Co Ty za bzdury piszesz układ sam z siebie się nie zapowietrzy . "Zepsuty" jest na 99% płyn hamulcowy. Płyn może być stary , ale to nie przyczyna braku hamulcy . Do sprawdzenia raczej klocki / okładziny / , dokładniejsza diagnoza...
Hydropneumatyka nie jest strasznym problemem kule sa juz tansze niz amory ale tylne zawieszenie wahaczowe lub belka skretna kosztuje pol auta - wcale nie glypim autem w tych pieniadzach jest laguna z ostatniego rocznika oczywiscie jedynka po lifcie - kazda benzyna z lpg pracuje wysmienicie. Passat b4 bedzie gorzej od dolu zgnity niz wersja b3. Wszystkie...
Witam. Podepnę się pod ten sam temat, mam ten sam problem. Brak komunikacji ze sterownikiem ABS. Gdy podepnę Diagbox-a wszystkie sterowniki są podświetlone oprócz ABS (jest nie podświetlony i pisze błąd połączenia na czerwono) Peugeot 407 2.0hdi 2005r przewody w wiązce od pompy ABS sprawne, na pinie 24, 25 jest +12V na pinie 23 jest +12V po stacyjne...
Mam prośbę o specyfikację wtyczki do sterownika ABS w samochodzie Peugeot 307 kombi HDI 1.4 (bez ESP) Tam jest taka wtyczka z 4 większymi pinami na dole i 22 mniejszymi w 2 rzędach nad tymi czterema. W sumie 26 pinów. Mam problem z czujnikiem ABS (wykazuje na diagnostyce błąd połączenia z czujnikiem lewego tylnego koła) więc bezmyślnie kupiłem i wymieniłem...
Klamka jest oryginalna? Ew. możliwe uszkodzenie pompki lub zapchanie przewodu hamulcowego, wątpię aby w zbiorniczku zebrało się ciśnienie.
No i kupiłem. Mam go od soboty czyli niespełna kilka dni. Zrobiłem w tym czasie około 400km. Auto z 2000r, 1.6 z lpg (Stag). Gdy go kupiłem to od razu przez zawór wypuściłem w powietrze do zera gaz. Zatankowałem do pełnej butli (wlazło 34,5kg). Dziś według licznika mam zrobione 411km i gaz jest. W szoku jestem. Świeci jeszcze jedna kontrolka. Średnia...
Mechanicznie montaż na spokojnie dwa dni , co do elektryki mój sterownik silnika nie obsługiwał dwubiegowego wiatraka w tych autkach jest osobno montowany mały sterownik w okolicach zbiorniczka z płynem hamulcowym ja go nie miałem ale elektryk to rozwiązał troszkę inaczej , ogólnie nic trudnego jak bym miał ten sterownik to bym jakoś sam ogarną , jeśli...
Nie rozumiem - nie było kratek do 307 sw? Poza tym rozszerzę temat... Proszę jeszcze o informacje w poniższych sprawach: - radio - niestety wsadzony iso zamiennik (na olx/allegro szukać oryginału jak leci, czy konkretnego modelu - w instrukcji są 3 modele: deck, cd, cd do navi). Navi odpada, bo mam u siebie podstawowy wyświetlacz (mimo, ze wersja premium)...
Wymiana przewodów hamulcowych (twardych) w ASO - 1600 zł. W warsztacie osiedlowym zapłaciłem 700zł. To i tak sporo, ja w peugeocie za wymianę wszystkich przewodów na nowe miedziane zapłaciłem coś koło 250zł razem z robotą.
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Wyjmuje sie tylko dolny stworzen kulowy wachacza i po ponownym skreceniu nic sie nie przestawia, ale jesli odkreciles jakies inne elementy nie obejdzie sie bez ponownego ustawienia geomeri kol. Dodatkowymi elementami, ktore czasami trzeba odkrecic to cylinderki hamulcowe i przewod czujnika ABS, ale one nie maja znaczenia w ustawieniu geometri kol.
Witam. Mam problem z Peugeotem 405 1.9 benzyna. Po wymianie zacisku z tyłu nie mogę odpowietrzyć hamulca. Podmieniłem pompę hamulcową wymieniłem przewody elastyczne i dalej to samo. Dodam że auto posiada agregat ABS. proszę o pomoc
Dobrze byłoby zacząć od tego, by same szczęki doprowadzić do poprawnego działania (na ręcznym) a jak nie pomoże, to dopiero wtedy wziąć się za cylinderek. Nawet koniecznie tak należy uczynić. A więc poprawne działanie samoregulatora luzu (osobiście nie wiem jaki tam zastosowano) oraz pewność co do poprawności montażu sprężyn. I jeszcze warto ocenić...
Z twojego opisu wynika że kontrolka od chamulca ręcznego jest zarazem kontrolką układu przeciwblokującego abs. Z reguły jest tak że kontrolka układu abs występuje osobno na desce rożdzielczej natomiast kontrolka chamulca ręcznego jest połączona z czujnikiem poziomu płynu chamulcowego. I najprawdopodobniej masz zamały albo za duży poziom płynu hamulcowego....
bo nie bardzo rozumiem, tzn pali sie plyn hamulcowy czy olej? -> mam wymienic plyn hamulocwy na nowy? Nie. Przedewszystkim sprawdź poziom płunu hamulcowego w zbiorniczku przy pompie hamulcowej.Jeśli jest OK to odłącz jeden z przewodów w korku od tego zbiorniczka, tak sprawdzisz czy cujnik w korku nie szwankuje.
Podasz numery z przewodów to zweryfikuje się co można było dołożyć. Wrzucam zdjęcia, próbowałem po kablach dojść ale nie udało mi się bez rozkręcania całej centralki. Jedynie poprzez pociąganie zauważyłem że żółta prowadzi do zielonej kostki od licznika jak na zdjęciach. bazując na tej stronie [url=http://205d.free.fr/compteur.htm]Li... dowiedziałem...
Nie tylko :D Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć. A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y. A po co ? Nie chce snuć teorii spiskowych ale to raczej celowe działanie. Wówczas nieco większa stłuczka i robi się szkoda całkowita, bo pompa ABS kosztuje tyle że zawyża drastycznie...
przewody hamulcowe wymiana przewody hamulcowe elastyczne przewody hamulcowe
automatyczna skrzynia biegów naprawa wymuszać pasmo windows mapowanie portu drukarki
Wyprowadzenie anteny zewnętrznej w Audiocore AC910 Citroen Relay - Rozładowujący się akumulator po włączeniu biegu wstecznego