W alternatorze do sprawdzenia szczotki i uzwojenie wzbudzenia. Jeśli wzbudzenie ciągnie prąd a alternator nie generuje energii to uzwojenie stojana i mostek diodowy. Do amperomierza mogą być podłączone dodatkowe przewody, do odbiorników w instalacji. Zależnie po której stronie amperomierza będą podłączone, wskazania będą inne. Po stronie akumulatora...
miałem w polo identyczne objawy i winny był przewód masowy akumulatora.
Do sprawdzenia kolejno klemy, przewód masowy akumulatora, stacyjka.
Sprawdź połączenie przewodu masowego (- akumulatora) do karoserii. Wyczyść klemy i wyprowadzenia akumulatora i po skręceniu zakonserwuj wazeliną techniczną.
Należało by sprawdzić przede wszystkim okolice skrzynki bezpiecznikowej, złącza instalacji skręcane ze śrubą na 10 klucz. Wilgoć robi też spustoszenia w połączeniach masowych, również pod maska. Często spotykana przypadłością są nie łączące przewody w okolicy akumulatora, oraz same jego zaciski (klemy) Mierzyłeś napięcie ładowana?
ja mam sprawdz kleme przy akumulatorze a pozniej przewod masowy od akumulatora
Przy odpalaniu słychać "automat" rozrusznika. Prawdopodobnie słaby akumulator, lub poluzowane przewody masowy ( połączenie bieguna ujemnego akumulatora z karoserią i dalej z silnikiem) lub dodatni.
Sprawdź główny przewód masowy między akumulatorem a karoserią i blokiem silnika oraz kable z alternatora.
Z obudowy radia, bo tam w zasadzie jest punkt masy dla prądów wcz. Ta zasada dotyczy wszystkich anten. Ekran koncentryka nie powinien być jednocześnie czynnym przewodem masy. Czyli masa "leci" od radia do mocowania anteny i stamtąd do akumulatora. Przewody takie jak w samochodzie a masowy mógłby być nawet grubszy. Antena "magnesowa" to nie jest w tym...
Prawdopodobnie masz problem ze słabo łączącymi klemami akumulatora, ewentualnie ze słabą masą przewodu masowego akumulatora. Akumulator ma za małą pojemność, zalecany to 120 Ah, w praktyce min. 70 Ah jeżeli silnik odpala bez problemów ale to zawsze odbije się na krótszej żywotności. Rozrusznik przy normalnym kręceniu pobiera 300-350 A, przy czym podgrzewacze...
Po podłączeniu głównego przewodu masowego z akumulatora do silnika i poprawieniu innych przewodów masowych samochód sprawny
Sprawdź dokładnie czy wszystkie przewody do akumulatora podłączyłeś, czasem przewód masowy lubi się gdzieś schować i zapominamy o jego podłączeniu.
Jak zamontowac wzmacniacz samochodowy samemu? 1. Kup porzadne przewody min 16mm^2, przewod zasilajacy + i masowy poprowadz bezposrednio od akumulatora (nawet nie mysl o podlaczaniu masy krotkim przewodem). Bezpiecznik daj na przewod + jak najblizej akumulatora. Ja generalnie dobieram przewod tak zeby 1A przypadal na 4mm^2 conajmniej. 2. Przewody zasilajace...
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Jutro posprawdzam wszystko. Ewentualnie próbnie podłącze nowy przewod masowy i nowe przewody zasilające bezpośrednio z akumulatora.
Witam. Sprawdz dokładnie przewód masowy z akumulatora, a najlepiej odkręć i przeczyść styki zabezpiecz smarem do styków i dokładnie skręć. Tylko przy odkręconym nie uruchamiaj silnika! Pozdrawiam.
Sprawdzić przewód masowy od akumulatora do skrzyni biegów pewnie tam jest problem, jeśli nie ma siły kręcić może tulejka osi rozrusznika w kadłubie skrzyni - zakładam ze aku i rozrusznik ok.
To sprawdź przewody , klemy od akumulatora do przekaźnika i przewód masowy. A jak to nie pomoże to szukaj w rozruszniku. Bo może po wymianie masz uszkodzony rozrusznik i ma zwarte część uzwojeń.
Przewody masowe;akumulator-masa,akumulator-rozrus... na karoseri - silnik.
Zadziała w ten sposób. Jedno wyprowadzenie połączyć z masą, drugie na przewody żółty i biały oryginalnej instalacji. Problem w tym, że ładowanie akumulatora będzie dużo słabsze niż na oryginalnym alternatorze. Prąd ładowania pojawi się dopiero po osiągnięciu napięcia stabilizacji obwodu świateł.
Moze nie ma masy lub prąd gdzies nie dochodzi. To dlaczego powyższego nie sprawdziłeś? Oczywiście, że może to być przyczyną niedomagań w pracy rozrusznika, ale może również winny może być sam rozrusznik... Sprawdź okablowanie (grube przewody od akumulatora), przeczyść przewód masowy (odkręć, wyczyść oczka) i jeśli nie będzie poprawy, to w ów czas rozrusznik...
Zamontuj sprawny akumulator, jeśli to nie pomoże sprawdź klemy, bezpieczniki na nich oraz przewody masowe te grube z akumulatora na karoserie.
Jeśli odpala na kablach rozruchowych i jeśli masę od tamtego auta podawałeś do karoserii (bloku silnika)nie do akumulatora to wyczyść przewód masowy od akumulatora tam gdzie jest przykręcony do karoserii auta. Sprawdź jeszcze połączenie masowe karoseria-silnik takim grubym kablem. Przypadłość fiata to właśnie przewody masowe.Jeśli będzie pęknięty wymień...
Ja u siebie poprowadziłem dwa grube przewody z alternatora - masowy i plusowy - prosto do akumulatora i jest OK.
Zbyt cienkie przewody masowy i plusowy pomiędzy radiem a akumulatorem. Czyli tzw spadek napięcia :D
Oryginał SR50C, jeszcze oryginalny lakier niebieski perła metalik. Tylko co za idiota przy* tą naklejkę po wewnętrznej stronie osłon kolan. Na początek mówię co tu jest nieoryginalnie: bimetalowy przerywacz kierunkowskazów, brak Elby, nieoryginalna cewka WN (długa), mostek Graetza jest obrócony (powinien mieć zacisk + skierowany do przodu), kilka przekombinowanych...
Dzień dobry Wszystkim. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nadmiernego ładowania od strony alternatora. Po wymienieniu alternatora na nowy problem nadal występuje. 15,8 V bez obciążenia, z obciążeniem 14,5 V. Sprawdziłem przewód masowy między akumulatorem a karoserią - cały, bez zanieczyszczeń itp. Panie i Panowie, gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny...
Rezystancja przewodu masowego (- akumulatora oraz obudowa alternatora).
W maluszku od akumulatora przewód "minus" idzie takim krótkim kablem do złącza śrubowego, które lubiło korodować. Drugi element, to kabel idący od dodatniej klemy do rozrusznika. Trzeci to przewód masowy idący do rozrusznika (gruba, płaska plecionka miedziana). Te trzy przewody i stan ich połączeń były przeważnie winowajcami odpowiedzialnymi za konieczność...
Problem jest typowy dla tego motorada,wymień regulator na nowy i dodaj dodatkowy przewód masowy pomiędzy silnikiem a akumulatorem.
Może masz niedokręcone klemy, sprawdź przewód masowy akumulatora i połączenie z masą samochodu. Jakie dokładnie jest napięcie ładowania na zaciskach akumulatora?
Szukaj pomiędzy akumulatorem a skrzynką bezpieczników - gdzieś coś nie jest dobrze dokręcone albo styk zanieczyszczony lub zimne luty jeśli coś tam jest lutowane po drodze. Zobacz czy klemy są czyste i czy nie ma korozji albo zanieczyszczeń na karoserii w miejscu gdzie dokręcony jest przewód masowy z akumulatora. Włącz zapłon, posadź kogoś za kierownicą...
jak tego altka będziesz miał na wierzchu to sprawdź mostek a czyszczenie możesz sobie odpuścić jeśli ok to zamontuj tylko poprowadź sobie przewód masowy z tylnej obudowy
Sprawdż masę akumulatora.Jak żle kontaktuje to po probie jak nie odpali sprawdż czy przewód masowy akumulatora jest ciepły.Jak jest ciepły to oczyść połączenie pod śrubą do masy i dokręć.
No to może się inaczej zadam pytanie - jaki przekrój powinny mieć przewody: uziemienie, +12 z akumulatora, +12 ze stacyjki? W moim przypadku przewody - uziemienie oraz +12V ze stacyjki mają 1,5 (lub 2,5) mm2, natomiast +12 z akumulatora ma (chyba) 0,5 mm2 (jego przekrój jest wyraźnie mniejszy w porównaniu z przewodem masowym). Czy przekrój przewodu...
"To jak mierzysz? Gdzie przykładasz przewody pomiarowe miernika?" Jedną końcówkę miernika przykładam do kabiny traktora, drugą do podwozia traktora które jest odizolowane od kabiny "Jaki minus odłączyłeś od podwozia? Minus akumulatora?" odłączyłem przewód masowy łączący kabine i podwozie "Opisz gdzie podłączasz przewody pomiarowe w obu przypadkach....
Witam, Upalił mi się przewód dający masę na karoserię (idzie bezpośrednio od akumulatora) wymieniłem go na nowy i w trasie auto znowu zgasło - spod maski uniósł się dym okazało się że nowy przewód również cały się spalił. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną? Pozdrawiam
A teraz moje pytanie brzmi, czy da radę rozwiązać problem z brakiem uziemienia tworząc połączenie pomiędzy przewodem zabezpieczającym we wtyczce ładowarki od laptopa a przewodem masowym od strony akumulatora? Czy to ma prawo działać? Możesz najpierw spróbować podłączyć uziemienie strony wtórnej do masy pojazdu poprzez kondensator Y, np. 10 nF. Są to...
Trzeba sprawdzać idąc od stacyjki, (kostka) aż po elektromagnes czy dochodzi prąd. Sprawdzić przewód masowy akumulatora.
I po co kwasy, wystarczy oczyścić lekko przypiłować miejsce lutowania (mini szlifierką, dremelem) i cyna chwyta w 2 sekundy (rozlewa się w oczyszczonym miejscu) , sam sprawdzałem i działa na ogniwach, poza tym zawsze lutuje tak przewody do mini jack-a zwłaszcza masowy i nigdy żadnego nie przepaliłem.
Naładuj akumulator podłączając prostownik pod klemy akumulatora. Jeżeli masz inteligentne ładowanie (czujnik na klemie minusowej), to – prostownika podłącz pod punkt masowy karoserii. Najwyraźniej jest problem z przewodem pomiędzy zaciskiem jump start a akumulatorem, ponieważ występuje na nim duży spadek napięcia. Nie wiem jak jest wykonany rozdział...
Sprawdź przewody prądowe idące z akumulatora do rozrusznika i prądowy do alternatora. Nie zaszkodzi również poprawić przewodu masowego akumulatora. Jak akto stało mogło wsio zaśniedzieć.
Jak klemy mogły znajdować się w wodzie? Chyba że samochód utopiony. Prawdopodobnie są problemy z rozrusznikiem. Czyli albo brak zasilenia przewodem z akumulatora, albo zanikło połączenie masowe, albo uszkodzony przewód zasilania elektromagnesu, albo wreszcie skończyły się szczotki. Ale skoro był jakiś problem z kontrolkami to być może i z ładowaniem...
Raz to akumulatory a dwa to przewody od akumulatorow do rozrusznika oraz masowy do silnika.
wystarczy przewod masowy od akumulatora odpiac i jest z glowy - nie uszkodzimy akumulatora. nie wiem czy dla elektroniki tak wystarczy, ale mysle, ze tak.
Oryginalne przewody były odpięte. A kabel był prawie dwa razy grubszy niż oryginalny idący z alternatora do masy. Tyle, że dużo dłuższy. Alternator był w oryginalny sposób przykręcony do silnika, więc masa powinna być dobra. Dziwiło mnie tylko,że gdy dotykałem grubym przewodem rozruchowym biegnącym od minusa akumulatora do tej śrubki masowej na alternatorze...
Znając życie, to rozrusznik na wyczerpaniu, słaby przekaźnik/stycznik rozrusznika, problem z przewodami masowymi lub akumulator.
Jaki masz problem przeczyścić przewód masowy (akumulator -nadwozie,akumulator silnik).Jeżeli rozrusznik wówczas nie kręci połącz minus akumulatora z silnikiem ,przykładowo na szybko przewodami do odpalania.Zrób pomiar napięcia podczas odpalania na akumulatorze,oraz drugi pomiar w ten sposób; 1końcówka miernika do (+)akumulatora 2końcówka miernika do...
co mam zrobić ? Sprawdzić w poszukiwaniu luzów, słabego kontaktu i przewodów o za małym przekroju: - połączenie masy radia - połączenie masy wzmacniacza - połączenie zasilania wzmacniacza - połączenie zasilania radia - klemy akumulatora - przewód masowy akumulatora Sprawdzić akumulator (bliski śmierci technicznej, lub niedoładowany). Inne środki zaradcze...
Tak jak wspominałem wcześniej to napięcie sprawdzane przez obd skakało 13.4-14.1v. Dziś błąd wyskoczył bez załączenia klimy. Jak zgaszę auto i ponownie odpalę to obroty są już "normalne". Edit. Dziś odebrałem auto od mechanika. Zregenerowali alternator tj. nowy regulator, nowe koło. Problem niestety pozostał. Czy teraz pozostało wymieniać bordnetz?...
Sygnał może pokazuje, ale nigdy nie wiesz, czy mieści się w prawidłowych wartościach. No właśnie, jak chcesz zmierzyć masę? Jednym przewodem. Na przykład spadek napięcia na przewodzie masowym między akumulatorem a rozrusznikiem podczas rozruchu. Albo spadki napięcia alternator-akumulator pod dużym obciążeniem.
W momencie gdy kontrolki gasną to winny jest akumulator, lub przewody najczęściej winny masowy. Podłącz jakiś oddzielny przewód z klemy minusowej do silnika i zobacz wtedy. Jeśli to nie pomoże sprawdź czy nie skorodowało połączenie na rozruszniku. Najpewniej wystarczy tylko wszystko dokładnie wyczyścić i będzie ok.
Sprawdź i ewentualnie wyczyść styki klemma - bolec akumulatora, sprawdż jakość styku przewodu masowego akumulatora z masą, zmierz napięcie akumulatora przy pracującym silniku - na wolnych obrotach i po lekkim podgazowaniu. Podaj wyniki to Ci ktoś pomoże. Skąd ta pewność co do wieku akumulatora? Czy akumulator nie był w aucie w czasie wypadku? Mogł pęknąć...
Jak podajesz napięcie ma elektromagnes na krótko nowy akumulator to musi palić chyba że masz ułamany przewód masowy do silnika albo plusowy.
Miałem tak w swoim traktorku. U mnie okazał się przewód masowy z akumulatora na obudowę niby ładny pod miernikiem niby ok. a nie zawsze silnik kręcił. po wymianie wszystko wróciło do normy
Witam wszystkich którzy starali sie udzielic koledze informacji ale jesli mogę cos zasugerować to poprawny pomiar natężenia ładowania alternatora wykonuje się amperomierzem cegowym i nie mierząc na przewodach z alternatora tylko na przewodzie masowym akumulatora to znaczy na minusie zachowując kierunek zgodny z oznaczeniem na cęgach. pozdrawiam
Witam. Kupiłem właśnie Clio 1.2 '93. Gość od którego kupiłem wyją z bagażnika wzmacniacz i zostawił odizolowane przewody. Nastąpiło zwarcie i musiałem odłączyć akumulator. Spaliły się tylko przewód masowy w bagażniku (na szczęście :)). Niestety teraz źle zapala, (wcześniej palił na dotyk) łapie i gaśnie dopiero za 2 - 3 razem jak dodam gazu to zapali....
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, do klemy dodatniej przytykam czerwony kabel a do kabla z klemy dodatniej przytykam masowy czarny z multimetra? Witam . Dobrze zrozumiałeś , ale nawet gdybyś pomylił to nic się nie stanie - miernik pokaże wartość prądu ze znakiem ujemnym . :?: Tego typu pomiary bezpieczniej jest wykonywać na klemie ujemnej akumulatora...
Po co jeszcze jakieś żarówki? Styk nr 10 prezentowanego gniazda to styk z napięciem po stacyjce. Styk nr 11 to styk masy tylko dla styku nr 10. Przewód zalecany to 2,5mm2 i taki jest zamontowany w instalacji haka w samochodzie, zarówno ten z napięciem, jak i ten masowy. Przewód z napięciem jest podłączony bezpośrednio do klemy dodatniej akumulatora....
Sprawdź klemy,oczyść je jak i zaciski akumulatora. Zobacz na przewód masowy od akumulatora do nadwozia-może gdzieś naderwany.
Jeśli prostownik jest niezbyt dobrej jakości to radze odłączyć akumulator, sprawdz dokładnie przewody i klemy glównie masowe tam może być problem.Odłączenie akumulatora i kasacja pamięci nie powinna spowodować aż takich problemów z uruchomieniem, poszukaj jeszcze innych uszkodzeń .
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
Witam . Mianowicie mam problem z corsa b 1.5d 4ec1 . Corsa rozładowuje mi akumulator na postoju. A dziś podczas jazdy zgasła mi, upalił mi się przewód od akumulatora masowy który jest przykręcony do karoserii i nie wiem co mam teraz zrobić wymieniłem już przewód sprawdziłem ładowanie przewody od alternatora i rozrusznika wporzadku , bezpieczniki również...
W którym miejscu i w jakich warunkach mierzysz napięcie, że masz nieregulowane 12–60V? Akumulator musi być podłączony i musi być sprawny. Regulator musi być podłączony do instalacji elektrycznej. Jeśli w takiej sytuacji masz nieograniczone napięcie na złączu między instalacją a regulatorem, to jedyna możliwość to przerwa w obwodzie — albo na przewodzie...
Więc sprawdź przewód masowy od akumulatora czy dobrze łączy, czy nie ma korozji na styku z masą pojazdu. Czy klemy są czyste?
Sprawdź bezpieczniki, wszystkie nie tylko te w kabinie, ale i w przedziale silnika, klemy czy nie poluzowane, zresetuj kompa (odepnij na minutę akumulator), przewód masowy z akumulatora, czy dobrze przykręcony do nadwozia.
Albo masz zaśniedziały przewód masowy od akumulatora, silnika lub alternatora.
U nas w Firmie taką usterkę miał kierowca w trasie, też gasł silnik a czasami tylko szarpnął i szedł dalej, a czasem zgasł. Temu zjawisku towarzyszyło skakanie zegarów.Był za granicą. Poleciłem mu połączenia klemy (-) minus akumulatora z elementem metalowym kabiny (zamkiem z tyłu) za pomocą przewodu do odpalania, które woził ze sobą. Po tym zabiegu...
Rozrusznik do zrobienia. Napiecie jest ok mozesz jeszcze sprawdzic czy przewod masowy od akumulatora do skrzyni jest dobrze zamocowany, czy nie jest skorodowany itd
Witam, posiadam traktorek MTD 18 HP Twin2. Brak iskry nawet na odłączonym kabelku, podmienione i odwracane cewki, świece sprawdzone, kabelek odłączony – iskry brak. Dodam, że jak chciałem zapalić, to zapaliła na 3 sekundy, zakopciło dużo i zgasła, i od tamtej pory nie mogę odpalić i brak iskry. Dzięki za pomoc. AI: Czy sprawdzałeś stan przewodów masowych...
1. Tak utrzymuje się na prawidłowym poziomie 2. Miernikiem: napięcie nie wzrasta na akumulatorze 3. Tak do regulatora przykręciłem przewód masowy 4. Akumulator ma porządną mase
Naładuj akumulator, bo te Na początku spod maski słychać było tykanie podczas przekręcania stacyjki może wskazywać na jego rozładowanie. Zapalone wtedy kontrolki na coś z kostką stacyjki, np nie rozłącza momentami zasilania rozładowując akumulator, a może też i nie włączać > rozrusznik był dobry + alternator nie ładuje, a teraz przygasanie kontrolek...
Witaj, Sprawdź jeszcze dokładnie przewody od zasilania i od masy przy akumulatorze oraz przy skrzynce bezpieczników i przy połączeniach masowych miałem u siebie podobny objaw winien był plus przy akumulatorze po prostu sie obluzował.
Sprawdź połączenia masowe, masz bezpiecznik na przewodzie głównym do akumulatora. W jaki sposób stwierdziłeś że akumulator jest naładowany?
Dodam, że podłączyłem radio kolegi i kamera zadziałała bez problemu. Linie natomiast są, ale nie reagują na skręcanie kierownicą. Podłączyłem kamerkę wg schematu i na zapłonie działa po włączeniu biegu wstecznego, natomiast gdy uruchomię silnik to albo się w ogóle nie załączy, albo działa lecz z dużymi zakłóceniami. Coś źle podłączyłem czy prąd ze...
Solenoid Briggs, Witam, Mam taki problem, na koniec ubiegłego sezonu w traktorku John Deere z silnikiem Briggs prawdopodobnie zaciął się solenoid, bo chciałem odpalić traktorek, a rozrusznik kręcił cały czas, aż łączenie przewodu masowego przy akumulatorze się stopiło. Wymieniłem teraz solenoid na taki sam i przewód, który szedł z solenoidu do masy,...
Prawdopodobnie przyczyną tych błędów jest wadliwa instalacja elektryczna. Jakiś zaśniedziały punkt masowy lub wtyk na listwie rozdzielczej zasilania komputera. W pierwszej kolejności sprawdzić klemy akumulatora oraz przewody plusowe na klemie.
Przewód masowy od akumulatora jest przykręcony do podłużnicy i od niej idzie dalej do skrzyni biegów. Na tym połączeniu przy podłużnicy często sie łamie i trzyma go tylko izolacja. Sprawdź najpierw dokładnie to połączenie
Wsiadam dziś do auta przekrecam kluczyk na zapłon , a tu jakieś dziwne pykanie że stacyjki. Jeśli z samej stacyjki to uszkodzona. Jeśli ze skrzynki przekaźników - czytaj dalej. Akumulator mam nowy a wszystkie lampy w aucie świecą jakby był na wyczerpaniu. Nowy akumulator też może być na wyczerpaniu, można spróbować doładować jeśli brak "oczka" wskazującego...
Sprawdzić przewód masowy z akumulatora do silnika/skrzyni. Lub uszkodzony starter rozrusznika. A klemy na akumulatorze sprawdzone? Czyste sprawne i przewodzą?
Mam takie auto i też wojowałem z tym... Odkręć przewód łączący skrzynie biegów z karoserią , wyczyść i przykręć z powrotem. To samo z przewodem masowym od akumulatora. Zrób nowy przewód z oczkami łączący podstawę alternatora z głowicą i wymień. (nie naprawiaj starego - to niewiele daje)
Witam. Mam problem jak w temacie. Poprosił mnie znajomy o pomoc w uruchomieniu skutera Honda Lead 50. Skuter ma problem z instalacją elektryczną, podobno już kilku fachowców go naprawiało i wszyscy polegli. Zostawili przy tym straszny bałagan w przewodach. Skuter gdy ma podłączony obwód rozrusznika gubi iskrę (rozrusznik i kopniak), po odpięciu kostki...
Witam, odkręciłem i wyczyściłem przewody masowe akumulatora i silnika po stronie samochodu. Były czyste, nieskorodowane i wątpię, aby mogły stwarzać problem. Akumulator poza samochodem miał ~15 V, po podłączeniu zrobiło się ~13 V, a po otwarciu drzwi (jedna żarówka oświetlenia wnętrze) ~10 V. Nie bardzo mam jak podpiąć inny akumulator, ale ten i tak...
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi sprawa okazała się prosta ale trzeba trochę posprawdzać instalację ten cały cyrk powoduję brak masy w reflektorach listwa masowa znajduje się na dole pod skrzynką bezpieczników przy fotelu kierowcy ale ja doprowadziłem nowy przewód masowy od akumulatora do reflektora i stał się cud wszystko wróciło do normy .
peugeot 407 nie chodzi wentylator chłodnicy.Szanowny kolego.Sprawdź po zdjęciu wtyczki czy nie są zaśnieżone przewody.Jak rozłączysz wentylator od instalacji to podłącz go do akumulatora oczywiście przewodami.W kostce łączącej wentylatora ustal przewód masowy i zasilający.Przewód zasilający dotknij do akumulatora.Wentylator musi się kręcić. Przewód...
Pan elektryk oczywiście ma rację, spadki napięć na wszystkich stykach /włącznik świateł, przełącznik pod kierownicą, bezpieczniki, i inne zaciski powodują że do żarówki dochodzi już nie 12 a 10V. Zastosowanie przekażnika może poprawić sytuację, ale wymaga trochę wiedzy, umiejętności i pracy, a tylko "pracy" wymaga sprawdzenie stanu styków klem akumulatora,...
Urwany przewód masowy pomiędzy nadwoziem a silnikiem. Przewód o którym pisał SANFRAN również wymagał wymiany, pomiar miernikiem między (-) akumulatora a obudową silnika i nadwozia przy przekręceniu kluczyka w pozycję 2 wynosił 3V. Po zdemontowaniu zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego zauważyłem skorodowany przewód masowy. Kupiłem gotowy płaski...
Ładowaniem steruje regulator napięcia, który jest w alternatorze. Więc skoro wymieniłeś na nowy, to raczej powinien on być dobry. Sprawdź przewody masowe silnika i akumulatora. Najlepiej odkręcić wszystkie przeczyścić, przesmarować pastą miedzianą.
Tak ale podpinaliście go pod klemy. A próbowałeś dać mu dodatkowy przewód masowy z akumulatora na masę silnika. 12V to wcale nie jest rozładowany.
Ręce mi opadają Mi też. Bo nie robisz nic po kolei i tak jak powinno być zrobione. 1. Akumulator przemierzony? Pod obciążeniem też? Co to za akumulator? "Kwasiak"? Sprawdziłeś, czy któraś cela nie padła? Klemy sprawdziłeś? 2. Co się dzieje na akumulatorze podczas rozruchu? Co się dzieje na stacyjce w chwili rozruchu? Co się dzieje na przekaźniku rozrusznika...
Wydaje mi się, że masz problem z masą skutera, bo jak twierdzisz skuter "ożywia" się podczas zapalania światła hamowania. Sprawdź przewód masowy (- ), tj., czy na drodze od minusa akumulatora do ramy i odbiorników pojazdu nie ma uszkodzeń i "korozji" przewodów. Ponadto jeśli nie masz, to dorób dodatkowy przewód masowy z ramy do silnika, oczywiście o...
Akumulator do wymiany,zaśniedziałe połączenie akum.-klemy i/lub przewód prądowy-elektrozawór,przewód masowy silnika/akumulatora lub uszkodzone(zwarte)uzwojenia wirnika/stojana.Innej możliwości nie ma.Sprawdz i napraw co będzie trzeba.
Serwisówka do GSXR600 K8/K9: http://servicemanualsgsxr.com/suzuki-gsx... Tak jak wyżej, z plusem (pomarańczowym) jest ok, problem jest z masą na przewodzie czarno-białym. Posprawdzaj napięcia na przewodzie masowym (czarno-białym) względem masy na kilku ważniejszych zaciskach masowych odbiorników - np. żarówek, pompy paliwa, wentylatora...
Oraz połączenie masowego przewodu z akumulatora na nadwozie i do silnika.
Jeśli dobrze kojarzę przewód masowy od akumulatora jest podłaczony do nadwozia. I jeśli nie chce mu się kontaktować to masę pojazd otrzymuje przez linki, dzwignie i inne przypadkowe połączenia. Jęsli te się podgrzeją marnie z przepływem prądu. Szukaj.
Najprawdopodobniej masz pętle masy na przewodach sygnałowych, i sprężenia pojemnościowe pomiędzy promiennikiem anteny a przewodami masowymi zasilania lub ekranami kabli sygnałowych wzmacniacza. Możliwe że ekran kabli sygnałowych do wzmacniacza nie jest odpowiednio gęsty i w.cz. wnika przez ekran do środkowych żyły kabla sygnałowego. Spróbuj skrócić...
gasną zegary i nic, A jaki rok tego FH? Czy akumulatory są z tyłu czy z boku pojazdu? Sprawdź KLEMY, czy są dobrze dokręcone? Sprawdź akumulatory czy oby są naładowane? Sprawdź przewody na rozruszniku. Sprawdź przewód plusowy i masowy na kabinie i na alternatorze.
wzrost napięcia występuje przy wyłączonych odbiornikach prądu przy obrotach 1500,natomiast przy włączonych odbiornikach(wentylator,ogrzewanie szyb) wzrost napięcia nie następuje przewody masowe przy akumulatorze sprawdzone wyczyszczone i porządnie dokręcone regulator napięcia wymieniłem 2szt na oryginał.
Witam. Przewód masowy gniazda świateł podłączony jest do klemy ujemnej akumulatora w skrzynce akumulatorowej (Przewód 31000, 2.5 mm2) Brak dobrej masy może być spowodowany korozją styków w złączu które znajduje się na wiązce gniazd oświetlenia naczepy w odległości ok. metra od gniazda.
przewody akumulatora zetor mercedes masowy czujnik masowy
pomiar prądu pomiar pradu różnice attiny atmega wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie
parkside szczotki parkside szczotki
Schemat elektryczny Barton Falcon 50 4T EFI Euro 5 – pinout ECU, bezpieczniki, wiązka Blaupunkt Milano MP34 – zmiana częstotliwości, manualne strojenie, wyłączony RDS