Taki schemat znalazłem. Interesuje Cię jakaś konkretna masa? https://obrazki.elektroda.pl/5649954200_...
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
Nie wiem czy o taki opis chodziło,punkty E2 i E4 strona 7
Wszystkie to nie wiem , ale w środku gdzie klamka od maski pod plastikiem są dwie od całego wyposażenia .
Sterownik ABS
Masa szyby jest na szybie. Jeden przewód zasilania szyby to masa i łączony jest pod tapicerką zaraz za szybą z karoserią. Drugi punkt masowy jest w lewym podnóżku pod plastikową osłoną i wyciszeniem lub w okolicy łączenia nadkola lewego z progiem (miejsce kierowcy). Trzeci punkt na ramie za zegarami pod deską rozdzielczą (ciężko dostępny). Po prawej...
Lampa, tylna część nadwozia. Jej punkt masowy.
Czyszczenie klem i punktów masowych oraz sprawdzenie czy dobrze jest przykręcony gruby przewód do alternatora.
Witam Jak to nie pomoże do sprawdzenia jeszcze punkt masowy w okolicach głowicy. Pozdrawiam
A wiesz gdzie rozrusznik ma punkt masowy?
Funkcje bezpieczeństwa mają chyba wspólny punkt masowy, sprawdź to, w castelgardenach był przy jednej ze śrub dokrecającej silnik do ramy. Jak dobrze sobie przypominam to w jednej z nich chyba dołożyłem dodatkowy przewód pomiedzy minusem na baterii a silnikiem, bo wibracje silnika luzowaly śruby mocujace go do ramy.
hmm, może mieć ten sam punkt masowy hamulec i moduł grzania świec
Tutaj znajdziesz dokładne schematy: Nie mogę tego otworzyć :( Wyłączyłem Adblocka, odświeżyłem ale dalej nic. Z miłą chęcią pomogę. Dodaję pliki w formacie .xps. W paczce masz schemat elektryczny silnika, zasilania napięciowe oraz punkty masowe. Podejrzewam, że masz "zielono" na przewodach w punkcie masowym 4.
Punkt masowy w głowicy do przelutowania z prawej strony.
Należy sprawdzić poprawność punktów masowych i napięcie wejścia wyjścia przekaźnika K171.
Rozłączasz tym masę, śruba którą przykręcasz to do samochodu jest punktem masowym, a do tego pinu który widać na dole podłączasz przewód masowy do lampki.
Sprawdż przewód idący po prawej stronie przy błotniku . Za mocowaniem łapy silnika są dwie masy odpowiadające za min deskę . Często tam urywa się jeden z nich . Przewód znajdziesz idąc od sterownika silnika .
Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Witam. Czy ktoś wie, gdzie znajduje się punkt masowy stacyjki w Mercedesie W212 2014 E250 kombi?
Tak bez schematow .... chyba chodzi ci o glowne zasilanie , bialy plus , brazowy minus :) . Brazowy do baterii poprzez punkt masowy na skrzyni biegow za rozrusznikiem , a bialy po bezpieczniku w skrzynce na silniku , poprzez rozrusznik do akumulatorow .
Bez obciazenia tak, ale pod obciazeniem jest za malo. Na filmiku ktory podalem gosc wyraznie mowi ze 0.2 to jest maks roznica jaka powinna byc miedzy alternatorem a akumulatorem. Na filmiku (włączone odbiorniki) napięcie spada do 13,05V. U ciebie tak źle nie jest ale warto poprawić połączenie przez masę aby z 0,5V zejść do ok. 0,1V. Gość na filmiku...
Przełóż na próbę przekaźnik ze skrzynki bezpieczników z kabiny. To identyczny czerwony przekaźnik. Po co masz kupować nowy jeśli ten prawdopodobnie sprawny . Masy wszystkie podpięte jak było przy starym silniku? Ważny punkt masowy jest na termostacie. Tam są cztery przewody masowe m innymi od układu wtrysku i chyba też immo Fiat code
Punkt masowy jest poniżej lewej lampy, czarne przewody. Ale wątpię żeby tam to tam był słaby kontakt (chyba że po jakimś lakierniku), prędzej gdzieś przewód upalony wewnątrz izolacji, albo na złączu przy lampie przegrzane.
W sterowniku hamulca postojowego masz błąd kontrolki w zestawie wskaźników ?
w którym dokładnie miejscu znajduje się punkt masowy EP4 Tylko zgaduję, ale dla mnie logiczne by było tylko na silniku. Ja masy mierzę woltomierzem. Jeden przewód miernika do minusa akumulatora, drugi do sprawdzanej masy.
Kolego musi być jakiś nie styk bo 4v to pożar gwarantowany w 6 sekund. Po drugie weź przewód co najmniej 2x2,5mm2 a nie takie cienkie gó....... . I podepnij tak jak podpinasz . Po drugie wyprowadź masę bezpośrednio z klemy akumulatora i poprowadź do tych punktów masowych .
Przeczyść wtyczkę od czujnika położenia wału, i przeczyść wszystkie przewody masowe na silniku, jeden punkt masowy znajduje się przy rozrządzie od strony ściany grodziowej, a drugi po stronie skrzyni. Umiejscowienie przekaźnika masz podobnie jak tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Na podłączonej lampie mierz. Potem plus z aku i masa w lampie ,następnie minus z aku i plus z lampy. Generalnie w C330 problem jest masą. Ja zrobiłem kilka instalacji co 330 i dołożenie dodatkowego przewodu masowego do odbiorników i zrobienie punktów masowych na silniku i skrzyni biegów rozwiązuje skutecznie większość problemów z elektryką w C330 -C360.
W tym konkretnym przypadku , sądzę że masz poważny problem ze sterownikiem silnika , który niszczy się przez zabrudzoną przepustnicę . Ponieważ całe zasilanie silnika przepustnicy przechodzi przez sterownik silnika , jakiekolwiek zwiększenie poboru prądu przez silnik przepustnicy (zanieczyszczenie powoduje opory mechaniczne ) może powodować uszkodzenie...
Witam Mam problem z tym, że na liczniku pokazuje mi złą temperaturę. Zbadałem co się dało i wyszło, że licznik przekłamuje, ponieważ: 1. Czujnik wentylatora nowy, a wg zegarów wentylator włącza się przy 80 C 2. Czujnik co daje sygnał na zegary też nowy i gotując go w garnku z termometrem sprawdzałem rezystancje i jest prawidłowa dla danej temperatury...
Sprawdz punkt masowy w bagażniku w pobliżu lampy i na klapie bagażnika.
a co z punktem masowym na kompie?
Chodzi mi o usytuowanie punktów ze środka bo z punktu masowego prze rozruszniku idą dwa przewody do kabiny i podejrzewam ze ten drugi może być skorodowany tylko nie wiem dokąd idzie.
Bierzesz schemat do ręki. Miernik i probówkę zastępujesz próbnikiem, który zrobi pomiar pod obciążeniem, czyli żarówką co najmniej 21W i sprawdzasz, czy nie ma nadmiernych spadków. Oczywiście masy. Ale nie "gdzie się da", tylko z głową - do klapy z nadwozia jedną od blachy, do blachy, a potem z tych punktów masowych możesz rozprowadzać. Jak już dodajesz...
Na tunelu środkowym koło modułu sensora AIRBAG znajduję się punkt masowy od wnętrza pojazdu. Z tamtego punktu idzie masa do BSI kombajnu może masz gdzieś odcięcie zrobione.
Witam, posiadam Renault Laguna 2 kombi 2002r. ostatnio mam problem z masą. Tak myślę... Podczas jazdy i postoju przy wcisnięciu pedału hamulca zapala mi się kontrolka świateł przeciwmgielnych przednich. Szukam w internecie schematu z punktami masowymi dokładnie przy jakim elemencie się znajduje może po prostu jest luźna i trzeba ją dokręcić. Lubię grzebać...
Sprawdź połączenia punktów masowych od Aku pod samą kabinę.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
(nie znam angielskiego) A co to ma wspólnego z angielskim? Tam nie jest nic napisane. Nie masz ogólnego rysunku dotyczącego punktów masowych?
Zmień, albo oczyść punkt masowy lampy.
Tam siedzi EDC15. Cudów nie ma. Zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia nie maja ze sobą żadnych punktów wspólnych oprócz połączeń wew. sterownika. Albo nie masz jednej z 3 mas ( chociaż wydaje mi się że i tak są w środku połączone) albo masz uwalony jakiś wspólny punkt masowy wew. sterownika. czujni ciśnienia ma zasilanie 5 Volt z sterownika. Regulator...
Są 2 tzw standardy, jedyna różnica może występoważ pomiędzy tymi dwoma pinami https://obrazki.elektroda.pl/8406883700_... Masę mikrofonu mususz połączyć na końcu wtyczki, czyli złoty M- do GND, czyli złotego ze słuchawek. Zobacz na schemat, masz 3 przewody, czyli Masa (złoty), kanał prawy (czerwony), oraz lewy (chyba zielony?) i to...
Duże podejrzenia, że mógł ktoś ingerować w ten temat wcześniej. Zawsze zaczynamy od solidnej inspekcji odpowiedzialnych za usterkę podzespołów i instalacji. Sprawdź czy jest czysty, nie skorodowany punkt masowy modułu!
łączenia przy klemach są czyste, ale co masz na myśli kable masowe? Nie wiem gdzie są wszystkie punkty przyłączeń masowych te które widac nie noszą śladów korozji itp..
Tak jak Masz oznaczony (-) to jest punkt masowy i do tego minus kondensatora.
Sprawdź jeszcze raz na zakresie miernika DC 2V/2000mV SPADEK NAPIĘCIA między klemą - karoserią - włączonym odbiornikiem; w twoim wypadku jest to minus żarówki pozycyjnej (żarówka zapalona). Szukaj zmian w odczycie i dojdziesz do sedna. Dodano po 15 Trochę wolno pisałem poprzedni post. Problem masz rozwiązany, praktycznie "w zasięgu ręki". Sprawdź po...
Witam. Jak w temacie,podpowiecie gdzie szukać punktów masowych instalacji elektrycznej, wiadomo od klemy minusowej do nadwozia, gdzie pozostałe główne punkty? Mam dziwna usterkę,uszkodzona już trzecia cewka zapłonowa w tym aucie w krótkim czasie, przewody zapłonowe i świece nowe markowe. Jest to CLIO 1.2 75km ROCZNIK 2008.Jedną z cewek potrafiło dosłownie...
Wsadź jeszcze kondensator, dobijesz akumulator do reszty, to pukadło nie potrzebuje kondensatora. Zajmij się lepiej instalacją auta, głównymi połączeniami masowymi i plusowymi, zaciski alternatora, rozrusznika, punkty masowe i same klemy akumulatora
Przegląd wszystkich punktów masowych i problem rozwiązałem.
Oszczędność przewodów. Gdyby masa miała być za każdym razem pobierana z klemy na akumulatorze to miałbyś droższe auto i wiecej przewodów w nim. Jest kilka punktów masowych w aucie z których"pobiera" się masę. Skrzynka bezpiecznikowa jest miejscem rozdziału bieguna dodatniego a nie ujemnego, ona też pobiera masę z jednego z punktów masowych w aucie jakie...
Światło drogowe, prawy reflektor; przewód zasilający (+) między lampą a modułem LCM jest przerwany lub przewód masowy (-) między lampą a punktem masowym jest przerwany.Lub sprawdź żarówkę na sam początek.
przewód masowy powinien iść z tyłu silnika na prawe nadkole
Jaki Mercedes? W210? kluczyk tzw "Rybka"? Można poszukać jeszcze problemu przy punktach masowych.
Docelowo miała mieć zasilanie z badanego układu. Dlatego masa była zbędna jeśli zasilasz z osobnego źródła musisz podłączyć masę, punkt masowy znajduje się koło przycisku na PCB otwór z napisem GND. Fajnie ze jest złącze J5 umożliwia rozbudowę o akumulatorek :)
Tak jak mysłałem.. ale w tym claasie zanikaja i potem wskakuje masa rzeczywista! nie zaden potencjał.. Dziękuje Bardzo za szybka konkretna odpowiedz a kolego spotkałes sie już z taka usterka? Aha.. i rozumiem ze wszystkie szare przy cewkach sekcji powinny byc MASOWE (-)? a gdzie ta masa ma konkretny punkt masowy? i po co sa styczniki w obudowie pod...
To już nie wiem jak mam Ci pomóc. Nie słuchasz tego co od początku tłumaczę. Bezpiecznik znajduje się na „masie” transformatora, dlatego jego przepalenie lub przerwa w połączeniu powoduje powstanie takich dziwnych napięć (wręcz ich odwrócenie względem normy) na wyprowadzeniach transformatora. Kondensatory na płytce zasilacza (napięcie DC do żarówek...
Z tą żarówką czyli zabezpieczeniem to pytam o to czemu sie rozżarza skoro nie ma płytek sterujących czyli w sumie znikomym pobór prądu i kondensatory są naładowane. Wiadomo pierwsze uruchomienie jak kondensatory są puste to sie rozjaśni na chwilę tą żarówka ale jeśli ponownie wyłączę i włączę zasilanie to żarówka sie nie zapala a po chwili delikatnie...
Zmierz napięcie na zacisku alternatora+B a masą alternatora na samochodzie. Jeśli jest ok szukaj zaśniedziałych lub uszkodzonych punktów masowych karoseria, rama, silnik, skrzynia bezpieczników. Najlepiej sprawdzać czy nie odstawia się napięcie między tymi punktami masy.
Ja bym się skupił na punktach masowych.
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
Tacho ma inne zasilanie i masę. Zaczął bym od wszystkich punktów masowych które znajdziesz pod deską oraz na rozłączeniu i ponownym podłączeniu wszystkich możliwych kostek pod deską.
Czy twój telefon był w naprawie jakiś czas temu? Wygląda jak przypięty punkt masowy do gniazda lub wymienione gniazdo źle zostało wpięte do systemu.
Dzisiaj po zabiegach czyszczących punkt masowy i złącza elektryczne, podpiąlem pod Vaga i sprawdziłem prędkości na czujnikach i na postoju wszystkie pokazywały 1 km/h. Po skasowaniu błędu można samochód odpalać gasić i bład nie powraca ale wystarczy ruszyć i znowu jest.
Raczej nie. Powody jednak mogą być różne. Od niewielkiego zwarcia gdziekolwiek po problemy z oprogramowaniem a kończąc na niedrożnym punkcie masowym (co już zdarza się niezwykle rzadko).
Spadki napięcia w instalacji mogą dać podobny efekt. Pomiar ładowania + sprawdzenie punktów masowych.
Zmierz na złączu tylnej żarówki, czy pojawia się 12V. Następnie sprawdź czy pomiędzy karoserią i żarówką masz 12V. Prawdopodobnie tak. Podanie dodatkowej masy (minusa) nie jest rozwiązaniem problemu, tylko diagnozą. To że żarówki zaświecą nie znaczy, że naprawiłeś problem. Zachowanie które opisujesz, sugeruje słaby styk na wspólnym punkcie masowym z...
Indeksu raczej nie zobaczysz na standardowym wejściu PLC. Wejście (w PLC) musi być skonfigurowane jako szybkie. Poza tym to jest impuls 5-10us więc jak to ma wyć widoczne? Co do oscyloskopu: jeżeli masz ustawione zbocze narastające (ja bym ustawił opadające albo alternatywnie oba) to i tak pozostaje pytanie jakie jest typ wyzwalania (auto, normal, single?)...
Ten punkt masowy znajduje się na dole słupka A ale jego lepiej nie ruszać ponieważ odpowiada też za zasilanie innych elementów. Jak chcesz dokładać przekaźnik to lepiej to zrobić przy tylnym module elektronicznym z którego wychodzi zasilanie na całe oświetlenie.
Jaki punkt masowy obrałeś za punkt odniesienia przy pomiarach?
Wymieniłem SAS. Potem adaptacja ECU, zerowanie i kalibracja. Nie ma już błędu od czujnika momentu obrotowego. Auto nadal nie odpala. Pozostał tylko błąd x206D (Power source stop) i komunikat "Silnik zatrzymany Niska siła wspomagania układu kierowniczego" Akumulator sprawdzony i nawet podmieniany z drugim z identycznego samochodu. Alternator sprawdzony...
Naładuj akumulator podłączając prostownik pod klemy akumulatora. Jeżeli masz inteligentne ładowanie (czujnik na klemie minusowej), to – prostownika podłącz pod punkt masowy karoserii. Najwyraźniej jest problem z przewodem pomiędzy zaciskiem jump start a akumulatorem, ponieważ występuje na nim duży spadek napięcia. Nie wiem jak jest wykonany rozdział...
Sprawdź: - bezpieczniki - klemy na akumulatorze - punkty masowe pod maską - błędy za pomocą VCDS
właśnie na brązowym nie mam masy, dałem tą z oczka do sprawdzenia i wskaźnik stoi na 0. Ta masa we wtyku skąd idzie? Z kabiny pod bezpiecznikami(jest punkt masowy)?
A w ogole zapraszam na forum Tajemnicevoyagerow, tam uzyskasz więcej pomocy dotyczącej tego auta, będziesz mogła pobrać instrukcję napraw ze schematami i m.in. rozpiską punktów masowych itp
Chociażby C140. Pokiwasz 3x i sam wypadnie. Po między głównymi kondensatorami jest punkt masowy, taka rozetka - cała popękana.
Z akumulatora. Tam jest główny punkt masowy. Gratuluje wiedzy... heh "wiem co to masa" a mimo to nic nie wiesz.
Sprawdź dobrze okablowanie na lewej podłużnicy łącznie z punktami masowymi
Zobacz punkt masowy za tablicą wskaźników, czy tam nie jest popalone. Trzeba wskaźniki wyciągnąć.
Na grodzi od strony przedziału silnika nie znalazłem punktów masowych mimo iż szukałem. Od strony kabiny pasażerskiej nie szukałem, bo wiązałoby się to zapewne ze zdejmowaniem całej deski rozdzielczej. Schowek wykręcałem, zegary wyjmowałem oraz plastik na którym jest m.in. włącznik świateł, hydrokorektor. Tam nie znalazłem innych punktów masowych za...
A mogę prosić o rozpiskę punktów masowych???
Witam, szukam schematów rozmieszczenia punktów masowych w seacie Toledo 2. W szczególności chodzi mi o punkty: - 243 gdzie podpięty jest: potencjometr silnika klapy regulacji temperatury ( G 92 ), potencjometr silnika klapy centralnej ( G 112 ), potencjometr silnika klapy przepływu powietrza ( G 113 ), potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz ( G...
Naprowadziłem kolegę aby i tam zajrzał , to też jest newralgiczny punkt i nie tylko w Oplu.Może nie dosłownie pod guma ,ale w miejscach gdzie przewody "pracują" . Dopóki nie posprawdza punktów masowych , można wróżyć z fusów.Czyżby miał SRS i ogrzewanie szyby na jednym obwodzie? Wątpię .
Na płytce fizycznie jest tylko jeden U12 Pomiary 1 1out 1,8v 2 1in- 0,0 3 1in+ -0,004 4 Vcc- -15,0 5 2in+ 0,003 6 2in- 0,0 7 2out 0,0 8 Vcc+ 15,7 Na schemacie brakuje również R125 rce 1/8w 5,6k R118 5w 0,1 R114 rce 1/8w 100r Jak mierze minus na wyjściu trafo to są dobre wyniki, jak przykładam do masy obudowy to słabo chce mierzyć. Czy tu może być problem...
Aktualnie temat wygląda w ten sposób, że w trakcie demontażu liczników "samo się naprawiło". Zakładam właśnie problem z samą masą, bo z pomiarów wyszło że jeden brązowy przewód miał rezystancję bliską zeru (dosłownie ułamki Ohm), a drugi miał prawie kilkanaście Ohm rezystancji. Profilaktycznie dosztukowałem dodatkową masę (za licznikiem był akurat punkt...
Rozebrać, przeczyścić. Dostać się do punktów masowych. Procedura ta sama. Przenoszę.
CYTAT: Na "wymienionym" sterowniku auto pali i jedzie, błędów brak. A więc wina leży w "oryginalnym" naprawianym sterowniku. Teraz pytanie: czy sterownik da się uratować? Moja myśl: lutowałem mostek od pinu masowego do emitera tranzystora zasilającego cewkę zapłonową. Może tu leży pies pogrzebany? --- Koniec cytatu. Rozwijając myśl - czy lutowanie do...
Na scemacie stoi jak byk G12 to punkt masowy będzie prawdo podobnie pod deską bezpieczników ewentualnie na spodniej części deski.Na desce pod spodem masz fajne punkty masowe pociągnij przewód z tego punktu.
Tak, zgadza się. Z masą miałem wiecznie problemy. Teraz już ich nie mam. Robiłem 2 lata temu całą instalację. Sam. Nie kupowałem gotowej. Porobiłem sobie zbiorcze punkty masowe które są rozgałęzieniem masy od akumulatora i do każdej, ale to dosłownie każdej lampy i kontrolki, idzie dodatkowy kabel masowe wyprowadzony z jednego z tych punktów masowych....
E tam, szukaj gdzie ugniła masa. Niestety masz do przeglądnięcia sporo punktów masowych.
Pod fotelem kierowcy jest modul komfortu czesto zalany wodą. W nogach kierowcy z lewej strony gnije punkt masowy jak i cała wiązka też od wody. Przelotki w drzwiach się łamią. Do tego waliwe luty w siłownikach zamków jak i padajace silniczki zamków o mikrokrańcówkach to juz nawet nie wspominam.
Przeczyść punkt masowy od minusa akumulatora do karoserii pod siedzeniem. Zmierz napięcie na klemie pod maską w momencie awarii.
Musisz się nieco wysilić. ponieważ nikt nie pokaże ci palcem gdzie sa wszystkie punkty masowe. Opel ma w swoich instalacjach przewód brązowy jako masowy, pójdź po wiązkach i łatwo i szybko je zlokalizujesz
jak odpialem kable +- od akumulatora oczywiscie na zalaczonym silniku Rób tak dalej a zaraz będziesz miał kolejny alternator do wymiany. Zawsze wszystko sprawdzaj na podłączonym akumulatorze. Punkty masowe posprawdzaj, chociaż to nijak ma się do Twoich pomiarów bo gdyby gdzieś była masa uwalona to nie odpalił byś auta, a sądzę że alternator i rozrusznik...
W sieci nie znalazłem niestety schematu elektronicznego. Na płytce znalazłem kilka punktów masowych (obudowa rezonatora kwarcowego, "_" kondensatora i np. miejsce zaczepów stalowej obudowy płytki, ale nie mają one bezpośredniego połączenia z żadnym zaciskiem zasilania po zasilaczu (występuje między masą a zaciskami identyczna ca 8 kohm). Czy na podstawie...
Najpierw zidentyfikuj od czego ten pin. Jak od masy, to przewierć ten dekiel tak, by przepuścić prze otwór przewód 2.5 mm^2, wewnątrz klosza przylutuj go do masy, na zewnątrz za to pociągnij do masy pojazdu, najlepiej znajdź jakiś punkt masowy. Jak chcesz bardzo elegancko, to zrób sobie pojedyncze złącze na konektor 6.3 mm po drodze. I ciesz się bezproblemową...
No dobra... Co do tej pory sam zrobiłeś? Jakiś przegląd instalacji? Sprawdzenie połączeń? Weryfikacja punktów masowych? Cokolwiek???
Prawy kanał jest praktycznie martwy. To doskonale. Rozłącz to połączenie następnie zmierz napiecia na wszystkich wyprowadzeniach tranzystora Q904. Pomiar pomiędzy nóżką tranzystora Q904 a punktem masowym: [B]-[GND] = 1.81 V [C]-[GND] = 6.77 V [E]-[GND] = 1.25 V Mam wyprowadzone przewody pomiarowe, więc jak coś trzeba jeszcze z tego tranzystora to szybko...
Ostatecznie problemem była masa sterownika a właściwie punkt masowy od sterownika.
Kolo9 w twoim przypadku złe wnioski wysuwasz , masz problem albo z bilansem albo z idle poborem. Masz poprawne ładowanie. Dodano po 2 Wygląda OK, kwestia znaleźć punkt masowy regulatora, zapewne to będzie to oczko w górnym prawym rogu obudowy regulatora. (at)strumienswiadomosciswia - znasz ten alternator i regulator? przy f00m to nie zadziała bo ma...
po pierwsze jakie to jest auto? po drugie jeśli prędkościomierz elektroniczny to sprawdz napięcie ładowania i podłączenia punktów masowych. Być może napięcie zasilające komputer i liczniki wariuje i stąd kłopoty
przepływomierz masowy kabel masowy fabia masowy
schematy quick brother dioda niskie obroty ciepły silnik
głośna praca sprężarki klimatyzacji touchpad laptop
Pilot dekodera miga na niebiesko - brak reakcji Mały ubytek płynu chłodniczego i słabe ogrzewanie w Daewoo Matiz