Generalnie wniosek jest taki, żę muszę pociąć taśmę na kawałki i zasilać te kawałki z mocnego zasilacza osobnymi kablami grubszymi... Tak, ale nie musisz jej ciąć. Po prostu wlutuj się kolejnymi przewodami zasilającymi co kawałek, przewody plusowe połacz razem, minusowe tak samo. Jest też inna opcja - nie dzielisz taśmy, ale przewód plusowy podłączasz...
No to 2x źle. Dalej sądzę, że po pierwsze masz odwróconą biegunowość obu siłowników. Na próbę zamień przewody plusowe z minusowymi w obu zaciskach siłowników Naciskając dolny przycisk również otwiera się cala brama, ale gdy jest już otwarta i ponownie nacisnę dolny przycisk, zamyka się lewe skrzydło Po drugie - po naciśnięciu dolnego przycisku (który...
Jeśli dobrze rozumiem że drugi przewód jest od wzbudzenia to oba te przewody są plusowe tak? A masę bierze z silnika na to by wychodziło. Jakie powinno być w takim razie napięcie na tych przewodach? Na tym grubym to bezpośrednio do akumulatora wiec tam ciągłe 12V tu nie będe pisał, cienki to D+ i na nim się skup. Odłącz go podłącz tam żaróweczkę 2W...
Prawdopodobnie w podłączeniu radia . Jeśli masz wszystkie przewody plusowe podpięte pod stacyjkę to wystąpi w/w problem . Przewód memory musi mieć ciągle 12V żeby pamiętał ustawione stacje .
Witam. Musisz znaleźć przewody plusowe kierunkowzkazów za przerywaczem. Lewy i prawy. Powinny być do znalezienia przy bezpiecznikach.
zawór n75 (ten od turbo) na pewno jest sterowany masą z sterownika a + 12 jest po zaplonie. I z tego co mnie pamięć nie myli to te zawory są zasilane jednym przekaźnikiem który znajduje się pod fotelem. Na próbę możesz odciąć przewody plusowe przy zaworach i dać +12 z aku przez jakiś bezpiecznik i wykonać testy.
Witam. Ja do spawania również używam urządzenia antyprzepięciowego. Co do innych prac przewody plusowe po zdjęciu od razu zabezpieczam owijając szmatką i owijając izolacją lub zakładam gumową zaślepkę. Widziałem też przyrządy antyprzepięciowe w wersji z baterią 12v. To chyba najpraktyczniejsze wyjście.
Jedyne co ma wspólnego kolego Radio z nawiewem to masa. Na odległość nie da się powiedzieć dokładnie co i jak. Na bank przewód masowy gdzieś odskoczył. Często w podobnych usterkach mam coś takiego że jest sterta przewodów za radiem. Przewody niezaizolowane. Różne dziwne podłączenia robione przez każdego z właścicieli. Gdybym to Ja miał brać się za to...
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Driver, kable sygnałowe idące do głośników nie mają ekranu - są to zwykłe kable 2x1,5mm w gumowej izolacji. Codzi mi o kable sygnałowe od radia do wzmacniacza, te muszą być dobrze ekranowane. Kable od głośników są zabezpieczone od w.cz. kondensatorami odprzęgającymi ma płycie "OUTPUT BOARD" we wzmacniaczu. Mówisz że masa do karoseri w CB mogłaby coś...
Amplituner 3 plusowe wejścia na głośniki oznaczone 16ohm, 70V i 110V i jedno minusowe. Wygląda to na wzmacniacz radiowęzłowy, czyli posiadający transformator podwyższający napięcie wyjściowe w celu minimalizowania strat przesyłania sygnału na większą odległość. Do radiolinii musisz użyć dedykowanych do takiego zastosowania Mam amplituner Alfon AA-8080...
Zle podłączyłeś przewody. Zamień przewody plusowe miejscami.
Tak zrobiłem to, ale zanim to zrobisz, najpierw odłącz minus przy fotelu kierowcy. W podłodze jest osłona plastikowa, zdejmij, klucz 13 odkręcisz śrubę, przewód do góry i zresetuj. Jak to uruchomisz, to wszystko wróci do normy. Następnie pod maską, od strony kierowcy, są dwie klemy — śruby plus i minus; tam, gdzie jest plus, są trzy przewody plusowe,...
Zostają przewody wysoko prądowe plusowe oraz masowe.
Widzę że lekko nie będzie uzyskać jakąś sensowną odpowiedź 😂. Po pierwsze moduł komfortu nie jest wewnątrz auta. Tylko pod maską w skrzynce z przekaźnikami dosyć głęboko w podszybiu. Po drugie pisałem że w żadnym komputerze diagnostycznym nie wykrywa mi żadnego sterownika szyb dlatego pytam co o nimi steruje. No i po trzecie nie znalazłem żadnych przerwanych...
Witam, mam od długiego czasu problem z Oplem Astra H 2008 1.7 CDTI. Jakiś rok temu miałem sytuację, że nagle w samochodzie podczas jazdy zabrakło prądu, wysiadała elektronika po kolei: radio, klima, wspomaganie kierownicy, wspomaganie hamulca. Po oddaniu samochodu do mechanika i regeneracji alternatora wszystko było dobrze przez jakieś 3 miesiące, następnie...
Przewód główny od alternatora do rozrusznika daj w miarę gruby. Do kontrolki 2,5mm² wystarczy. Dodano po 35 Ewentualnie zostaw jeden kabel od prądnicy, o ile miałeś ją wcześniej.
Kolega zakuwa węże hydrauliki siłowej i ma też małą zaciskarkę i u niego zaciskam końcówki elektryczne na grubych przewodach miedzianych i dorabiam linki. Są też klemy do zaciskania mosiężne. Na przewody plusowe nakładam koło klemy czerwoną opaskę termokurczliwą. Maluch przy rozruszniku ma oczko wygięte pod kątem prostym do przewodu. Na przewód można...
Przewody plusowe i minusowe do sprawdzenia na początek czyli masa od akumulatora do podwozia i skrzyni biegów, plusowy na alternatorze i rozruszniku. Zmierz napięcie miedzy obudowa alternatora a minusem akumulatora a później miedzy + akumulatora a wyjściem z alternatora.
Witam Od razu nadmienię, że jestem totalnie zielony w tych sprawach, dlatego nie irytujcie się moim pytaniem. Chciałem zainstalować taką kamerę cofania w ciągniku i w związku z tym mam pytanie: czy da się to tak przerobić, żeby dało się ją podłączyć pod gniazdko zapalniczki? Miałoby to funkcjonować przy jednej kamerce, czyli jeśli dobrze rozumuję to...
Używałem paste endorfy pactum a dwa nk to dalej nie jestem pewny czy jak kolwiek włosek z pasty gdzieś spadł. Z tego co wyczytalem to nie ma w swoim skadzie opiłk sreba, czyli wynika ze pasta nie przewodzi prądu. A jak gdzies zabrudziales "spadła niewielka ilosc pasty " na PCB płyty głownej to nie ma powodu, aby unieruchomic przez paste PC. Chyba ze...
Tu masz schemat od A4, musisz podać zasilanie w punktach podłączonych na górze schematu do szyny 15 i 30. No i jeszcze musisz mieć pompę paliwa. Czyli jeśli dobrze rozumiem to plusowe przewody muszę wpiąć w zaznaczonej kostce w przewody Żółto-zielony 12V Zielono-czerwony 12V Czarno-niebieski 12V i ostatni czerwony przewód do rozrusznika Oraz we wszystkie...
Odkąd mam ten samochód, zdarzało mu się zapalać kontrolka od ABS podczas pracy rozrusznika. Na początku był zdechły akumulator i działo się to nawet latem, potem został wymieniony na nowy (średnia półka) i latem problemu już nie było, ale jak tylko przyszły mrozy, ten znów powrócił. Akumulator jest naładowany, podczas odpalania napięcie nie spada poniżej...
Czy mogę zmostkowac przewody plusowe w tych połączeniach ? Nie bo wtedy uszkodzisz zasilacz jeszcze bardziej. Czy to wina płyty głównej lub zasilacza? Jestem przekonany że tak.
Sprawdź czy nie grzeje się klema plusowa. W Oplach był problem z zakuciem przewodu plusowego na plusowej klemie akumulatora.
A co to znaczy separować wejścia, konkretnie?? Aby przewody plusowe z videdomofonów nie stykały się ze sobą w styku plusowym elektrorygla??
Jaki jest stan wieńca na kole zamachowym? Straszne odgłosy się tam wydobywają. Jeszcze przydałaby się weryfikacji masy silnika, jak i przewodu plusowego. Sprawdzić spadki napięcia na tych przewodach.
Tak wiem, że muszę zastosować bezpiecznik. zamierzam przeciągnąć dwa przewody plusowe 4mm2 w osobnym peszlu żeby nie rozgałęziać przewodu na dwie lampy. Jakie obudowy bezpieczników oraz jakie bezpieczniki zastosować na tych dwóch przewodach ?
Pod które przewody go podłączasz? Czerwony i zielony to plusowe przewody.
Tam bardzo się nie ma skąd kopcić. Posprawdzaj grube przewody masowe i plusowe czy dobrze po dokręcane. Jak i wszystkie połączenia śrubki w skrzynce pod maską. Potem pomiar poboru prądu jak i spadku napięcia na przewodach.
Zmierzyć opór między przewodami. Między dwoma z nich nie będzie przejścia - będą to przewody plusowe głośniczków, trzeci z nich to wspólny minus. Jednak wtyczka którą posiadasz wygląda jak od słuchawek z mikrofonem - innych.
Usterka w zasilaniu, masy trzeba sprawdzić, przewody plusowe itd, itp
Myśle ze kolega widzi w stojanie dwa gróbe przewody plusowe i jeden ten cienki bocznikujacy co jest przykrecony pod ujemna szczotke i mysli ze brakuje mu czwartego do kompletu.Tak ja to zrozumiałem.Jesli tak masz to masz dobrze.
Masy sprawdzone na dwa sposoby , na przejście i u płynność spadki napięcia wszystko ok . Rozrusznik sprawny elektromagnes i przewody plusowe ok . Po wyjęciu przekaźnika T18 z schematu , wstrzyknięciu dawki z fleksa i podaniu + 12v na styk 87 przekaźnika T 18 silnik odpalił . Przekaźnik T 18 skrzynka bezpiecznikowa sprawne . Po sprawdzeniu go fiatecuscan...
ALbo masz uszkodzony sterownik gazu albo problem z zasilaniami. POsprawdzaj przewody plusowe i minusowe sterownika gazu.
Przewody 1,5 to świat i ludzie, jeden halogen to ze 3,5A więc po co grubsze. Masa z halogenu na karoserię (za reflektorami są chyba śruby masowe), plusowe osobno do przekaźnika pod jedną wsówkę. Jednak nke tak. W oryginale plus z przekaźnika szyby ogrzewanej (zasilający) na 30 przekaźnika halogenów, z przekaźnika 87 na bezpiecznik i z bezpiecznika dwoma...
ja proponuje przesledzic przewody plusowe od klemy plusowej dalej
Spróbuj zamienić przewody plusowe radia miejscami {czerwony i żółty}.
Sprawdź/odepnij przewody plusowe do rozrusznika i alternatora.
Witam. Borykam się z problemem dot. pojazdu marki Dodge Journey 3.6 2012r. Pojazd mam 2 lata i wcześniej nie było problemów natomiast od kilku miesięcy mam problem z elektryką. Zaczęło się od rozładowania akumulatora w pojeździe, który zastąpiłem nowym akumulatorem Tuborg o podobnych parametrach dopasowanych do auta. Po jakimś czasie auto miało problemy...
Tak, najprawdopodobniej masz zamienione przewody plusowe (miałem tak samo), WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
Operacja zakonczona sukcesem , przyczyna to zwarte przewody plusowe przy kostce radia .
W tych autach był często problem z przewodem plusowym, topiło dię oczko na śrubie rozrusznika. Często do wymiany komplet, przewód i automat rozrusznika, bo wygrzane, wytopione. Wiązka dostępna w ASO, nawet nie taka bardzo droga, dokładnej ceny nie pamiętam. Ale to trzeba zweryfikować, sprawdzić.
Zamień przewody plusowe radia czerwony z żółtym i zmierz.
Pomóc przy wzbudzeniu, na chwilę zewrzeć przewód od kontrolki z przewodem plusowym przy odpalonym ciągniku na wyższych obrotach
eee tam - tico to prosty samochód i jak sprawdziłeś bezpieczniki to sprawdź przewody plusowe te co wychodzą z + aku i kostkę stacyjki. Zaraz przy aku jest taka kostka ze stałymi plusami z aku i tam czasami śniedzieje. Rozrusznik kręci czy nie ? jak rozrusznik kręci a nie ma zasilania na cewkę to kostka stacyjki, bezpiecznik, zaśniedziała instalacja...
BRC Lambda Blitz Schemat do wyszukania i sprawdzenie skąd wychodzą przewody do tylnego elektrozaworu i gdzie w drodze do cewki ginie zasilanie. Mając 7V i spadek do prawie zera, można podejrzewać brak dobrego kontaktu i zasilania tego przewodu plusowego - już z centralki, z przekaźnika, z innego np wspólnego zasilania z cewką zaworu przy parowniku...
Witam, jak w temacie chcę zakupić w/w zasilacz i zaadoptować go do ładowarki ToolKitRC M8S. Ładowarka może byc zasilana max. 30V wiec jest ok i max. natężenie jakie może z siebie dać to 18A. Mam tylko pytanie bo ten zasilacz po podłączeniu do 230V od razu startuje i czy aby jego wydajność prądowa będzie od razu dostępna czy trzeba obciążyć linie 5V?...
Wszystko 100 % sprawne wszystkie masy poprawione plusowe przewody sprawdzone
Elektryk stwierdził że jest plus na masie i są dwa plusowe przewody i nie wie czemu tak się dzieje. Może jakieś podpowiedzi?
sonda przewody przewody przewody zapłonowe przewody zaplonowe przewody maglownicy
zabawy kondensatorem alcatel konfiguracja modemu perpetum mobil
skoda fabia wymiana radia skoda fabia radio
Jak przerobić cyfrę 1 na 3 w różnych kontekstach Ekonomiczne ustawienia sterownika Key Ecologic RK-2008 SPGM dla pieca na pellet