kąt początku wtrysku do sprawdzenia na początek oraz świece, filtr paliwa, przewody przelewowe wtrysków
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Witam Jeśli chodzi o pierwszy problem to go przerabiałem nie dalej niż dwa tygodnie temu. Okazały sie nie szczelne przewody przelewowe i do wymiany był trójnik i dlatego paliwo cofało się do zbiornika i tak jak ty musiałem długo kręcić żeby zaskoczył. Więcej dokładnie nie mogę nic powiedzieć gdyż to robiłem w serwisie Opla. Usługa nie była droga bo...
Mam ten sam silniczek tylko w vectra b i kolego wypada sprawdzic świece żarowe i można ją odpowietrzyć i przy okazji wymienić przewody przelewowe groszowe sprawy razem z trójnikami a ja odpowietrzam tak: potrzebna duza strzykawka i bak zatankowany by było powyżej 30 l po założeniu przewodów przelowowych na wtryski nie wpinamy tego co idzie z pompy na...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Sprawdź wtryski.... musisz zdjąć przewody przelewowe i kręć silnikiem i patrz z którego najwięcej leci i ten będzie albo do regeneracji albo do wymiany...
Moim zdaniem nadal się lekko zapowietrza. Sprawdź może przewody przelewowe wtrysków. Jaki to Transit - tddi czy tdci?
Potrzebne są specjalne menzurki z wężykami zakończonymi króćcami, które trzeba wpiąć na górę wtryskiwaczy. Podejrzewam, że nie masz tego skoro nie wiesz o co mi chodzi. Najprościej będzie zdjąć przewody przelewowe z wtryskiwaczy (te na samej górze wtryskiwaczy) i kręcić rozrusznikiem. Jeżeli od strony wtryskiwacza będzie lała się ropa tzn, że wtryskiwacz...
To nie jest wina rozpylaczy tylko oprawy. Wcześniej za mocno skręcono albo teraz za słabo wtryskiwacze. Przewody przelewowe montuje się na wtryskiwaczach po odpaleniu i sprawdzeniu ile paliwa idzie na powrót. Na powrót nie ma prawa przedostawać się paliwo w całym zakresie obrotów.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W tych om642 jest tak że po przekręceniu zapłonu paliwo pod ciśnieniem jest wtłaczane przez przewody przelewowe do wtrysku, jak kilka razy włączysz zapłon, to ciśnienie w przelewach wzrasta, i pewnie dlatego silnik łatwiej odpala, w moim busie też tak jest że po dłuższym postoju jak za szybko zakręcę rozrusznikiem to odpala dużo gorzej, a wystarczy...
Odnawiam temat. Waldek, czy udało Ci się rozwiązać problem? Obecnie walczę z tymi samymi objawami w tym samym ekspresie. Do tej pory wymieniłem: pompę przepływomierz elektrozawór blok zaparzający infuzor kompletną grzałkę wraz z czujnikiem elektronikę, moduł sterujący Czyli praktycznie wszystko. Ekspres oczywiście dwukrotnie odkamieniony. Cały czas,...
Tak,czasem siedzi mocno,trzeba uważać żeby nie ugiąć tej rurki w jarzmie .
Dokładnie od tego zaczynałem naprawę, wymieniona pompa paliwa w baku, przewody przelewowe wraz z zaworkiem, wymieniony jeden wtryskiwacz. Wczoraj poszła na podmiankę cała listwa zasilająca wraz z czujnikiem i zaworem wysokiego ciśnienia, i sytuacja dalej wygląda tak samo. Jeździłem samochodem wraz z lokalnym tunerem, i właśnie zaobserwowaliśmy, że błąd...
nie mam już do niej siły może być to wina akumulatora hydraulicznego? A wiesz jak działa akumulator hydrauliczny? Zauważyłem również , że jeden przewód idący z pompy (sekcja nr2) do dużego rozdzielacza wibruję i "brzęczy" cały czas... kupiłem serwis manual do niej i przewody są dobrze wpięte ( jak ktoś potrzebuję to podzielę się za darmo) Sprawdź między...
Witam, mam podobny problem Zapowietrza mi sie Astra przejzałem posty na forum i wiem ze musze wymienic przewody przelewowe z trójnikiem. czy ktos by mogł dołączyc lokalizacje przelewów (najelepiej na jakis zdjeciach ) domyslam sie ze sa to przewody kolo filtra paliwa, Drugie zapytanie dotyczy uszczelnieniaczy pod wtryskami, bo z tego co wyczytałem nalezy...
Witam ,wymien wszystkie przewody przelewowe na wtryskiwaczach na nowe [koszt ok 10 zl],dodatkowo mozna zamontowac dostepne na allegro zaworki zwrotne wbudowane w srube ktora mocuje przewod powrotny paliwa do zbiornika.Bujalem sie z tym problemem 2 miesiace powodzenia.
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
Wymieniony korek wlany płyn i dalej wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku Jak się otworzy korek na ciepłym to widać jak para bucha z zbiorniczka Tester szczelności jakoś ewidentnie się nie barwi, tak daje para spalinami że wydmuchuje preparat z testera ale tylko na ciepłym Olej przybywa i widać na bagnecie że rozrzedzony Chłodnica...
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Przewody przelewowe zmienione .Cieknie paliwo z pompy wtryskowej.
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
A w wężyku powrotnym widać pęcherzyki powietrza??? Sprawdź czy są całe przewody przelewowe na wtryskiwaczach.
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Witam. Silnik po regeneracji wtrysków. Wtryski zostały zaadaptowane przez VCDS. Średnio raz na 400 km wyskakuje błąd P228D i ogranicza obroty do ok. 20 tyś/min. Wyłączenie silnika likwiduje błąd. Najczęściej zdarza się to na drogach szybkiego ruchu przy zmianie pasa na lewy i wyprzedzaniu np. tira. Przewody przelewowe suche. Co można sprawdzić/wymienić?...
Witam sprawdź jednak przewody przelewowe i trójniki gdzieś jest nieszczelność.
Na razie dzięki.Jutro sprawdzę obudowę filtra i się odezwę, bo przewody przelewowe wymieniłem.
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Pytanie brzmi co to są za przewody i dlaczego z nich wylatuje woda Są to wężyki przelewowe i wylatuje, bo w urządzeniu pojawia się za dużo wody. czy to jest kwestia kalibracji Nie, to nie alkomat.
witam. 2.0 dth świece włączaja sie do 50 stopni C. A bardzo częstym problemem sa nieszczelne przewody przelewowe i paliwo cofa sie do zbiornika.A wracając do świec to grzeja tak jak napisałem a kontrolka zaswieca sie dopiero poniżej 5 stopni.pzdr
Wymień przewody przelewowe na wtryskiwaczach i sprawdź czy są dokręcone króćce .
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
To serwis nie ustalił przyczyny tego problemu? serwis wymienił przewody przelewowe i powiedzieli ze będzie ok a ok nie jest.. Co mają przewody przelewowe do odpalania? Najwyżej paliwa troche ubędzie
Sprawdź przewody przelewowe przy wtryskach i ewentualnie wymień, lubi się tamtędy zapowietrzać.
Kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa? Masz oryginał UFI czy jakiś zamiennik? Obejrzyj przewody przelewowe wtryskiwaczy (tzw. trawersy), a zwłaszcza przewód powrotny - zwróć uwagę czy nie są spękane i/lub "zapocone".
Czujnik położenia wału oryginalny nowy. Przewody przelewowe wtrysków wymienione.
Jak świece dobre to nieszczelne przewody przelewowe lub uszczelnienia nad wtryskami.
Pewnie gdzieś się zapowietrza , sprawdź przewody przelewowe i zasilające , czy dźwignia gazu pompy wtryskowej ma luz , powoduje on zapowietrzanie się pompy.
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
Trzeba sprawdzic w pierwszej kolejnosci wlacznik zderzeniowy. Znajdyje sie po lewej stronie jak otworzysz klape silnika u gory w kaciku. Normalny "pstryczek", trzeba go wcisnac. Jezeli jest wcisniety zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy, popros kolege, aby pokrecil rozrusznikiem przez 30 sek. i zobacz, czy ktorys nie puszcza paliwa na "przelew"....
Witam. Moj problem polega na tym, ze po 8 godz postoju astra nie chce odpalic paliwo tak jakby cofa sie do baku. Mam wsadzona reczna pompke (gruszke) do podpompowania paliwa ale to juz nic nie pomaga auto jak sie zapowietrzy to trzeba pilowac ladna chwile zeby odpalilo przy czym jest chmura siwego dymu jak juz odpali. Pozniej oczywiscie autko pali na...
Dzięki wam za tą wskazówkę i teraz jestem pewien że dobrze ustawiłem. dlatego wymienię przewody przelewowe i problem odpalania powinien zniknąć. Dzięki....
Mam astrę II 1.7 TD, mialem podobnie, okazalo sie ze przewody przelewowe od wtryskow byly sparciale i jeden przewod troszke saczyl na trzecim wtrysku
Paliwo gdzieś się cofa,zobacz czy przewody przelewowe są całe i nie przetarte paliwowe, filtr wymieniałeś ostatnio? Sprawdź u mechanika stan filtra i czy opiłków w nim nie ma. Może pompa się kończy.
Witam tak jak kolega mówi to mogą być przewody przelewowe ,miałem kilka takich przypadków.Padają też pompy ,blokuje się mechanika i 20sek odpala.Audi ma ten sam problem :cry:
przewody przelewowe vectra wężyki przelewowe electrolux przelewowe
antena status gniazdko siłowe sonic foundry
pompa ciepła meeting pompa ciepła meeting
SOT23 – identyfikacja elementu, oznaczenie J54, Ricoh R1154N054B, liczba pinów J54G1 SOT23 – identyfikacja elementu, Ricoh R1154N054B LDO 5,4V 150mA