kąt początku wtrysku do sprawdzenia na początek oraz świece, filtr paliwa, przewody przelewowe wtrysków
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Witam Jeśli chodzi o pierwszy problem to go przerabiałem nie dalej niż dwa tygodnie temu. Okazały sie nie szczelne przewody przelewowe i do wymiany był trójnik i dlatego paliwo cofało się do zbiornika i tak jak ty musiałem długo kręcić żeby zaskoczył. Więcej dokładnie nie mogę nic powiedzieć gdyż to robiłem w serwisie Opla. Usługa nie była droga bo...
Sprawdź wtryski.... musisz zdjąć przewody przelewowe i kręć silnikiem i patrz z którego najwięcej leci i ten będzie albo do regeneracji albo do wymiany...
Moim zdaniem nadal się lekko zapowietrza. Sprawdź może przewody przelewowe wtrysków. Jaki to Transit - tddi czy tdci?
To nie jest wina rozpylaczy tylko oprawy. Wcześniej za mocno skręcono albo teraz za słabo wtryskiwacze. Przewody przelewowe montuje się na wtryskiwaczach po odpaleniu i sprawdzeniu ile paliwa idzie na powrót. Na powrót nie ma prawa przedostawać się paliwo w całym zakresie obrotów.
Mam ten sam silniczek tylko w vectra b i kolego wypada sprawdzic świece żarowe i można ją odpowietrzyć i przy okazji wymienić przewody przelewowe groszowe sprawy razem z trójnikami a ja odpowietrzam tak: potrzebna duza strzykawka i bak zatankowany by było powyżej 30 l po założeniu przewodów przelowowych na wtryski nie wpinamy tego co idzie z pompy na...
Tak,czasem siedzi mocno,trzeba uważać żeby nie ugiąć tej rurki w jarzmie .
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
Potrzebne są specjalne menzurki z wężykami zakończonymi króćcami, które trzeba wpiąć na górę wtryskiwaczy. Podejrzewam, że nie masz tego skoro nie wiesz o co mi chodzi. Najprościej będzie zdjąć przewody przelewowe z wtryskiwaczy (te na samej górze wtryskiwaczy) i kręcić rozrusznikiem. Jeżeli od strony wtryskiwacza będzie lała się ropa tzn, że wtryskiwacz...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
trzeba zaobserwowac czy paliwo wraca spowrotem do baki czy zapowietrza sie gdzies w innym miejscu... przewody przelewowe na wtryskach pozmieniane również.
Przewody przelewowe zmienione .Cieknie paliwo z pompy wtryskowej.
To serwis nie ustalił przyczyny tego problemu? serwis wymienił przewody przelewowe i powiedzieli ze będzie ok a ok nie jest.. Co mają przewody przelewowe do odpalania? Najwyżej paliwa troche ubędzie
Witam sprawdź jednak przewody przelewowe i trójniki gdzieś jest nieszczelność.
A w wężyku powrotnym widać pęcherzyki powietrza??? Sprawdź czy są całe przewody przelewowe na wtryskiwaczach.
Wymień przewody przelewowe na wtryskiwaczach i sprawdź czy są dokręcone króćce .
Proponuję sprawdzić luzy zaworowe i przewody przelewowe.
Jak świece dobre to nieszczelne przewody przelewowe lub uszczelnienia nad wtryskami.
Witam, mam podobny problem Zapowietrza mi sie Astra przejzałem posty na forum i wiem ze musze wymienic przewody przelewowe z trójnikiem. czy ktos by mogł dołączyc lokalizacje przelewów (najelepiej na jakis zdjeciach ) domyslam sie ze sa to przewody kolo filtra paliwa, Drugie zapytanie dotyczy uszczelnieniaczy pod wtryskami, bo z tego co wyczytałem nalezy...
Sprawdź przewody przelewowe przy wtryskach i ewentualnie wymień, lubi się tamtędy zapowietrzać.
Czujnik położenia wału oryginalny nowy. Przewody przelewowe wtrysków wymienione.
Wymień przewody przelewowy na wtryskach oraz gumki przy filtrze paliwa na zaworku . I napisz o efektach.
Witam ja mam problem z długim kręceniem żeby odpalił. Wtryski przelewy idealne, zawór na listwie wtryskowej sprawdzony puszczał ,wymieniona listwa, lepiej, zawór na pompie umyty w ultra dźwiękach dobrze odpala na ciepłym a na zimnym słabo. Zastanawia mnie słabe kręcenie tego rozrusznika na podglądzie w kompie dopiero przy trzecim razie obrotu dobija...
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
Kolego ja tego nie bagatelizuje tylko piszę ze to troszkę jest dziwne , nie zaprzeczysz;D jutro wymienię i filtr i dam znać , profilaktycznie wymienię wszystkie przewody przelewowe( tak profilaktycznie;p)
Pewnie gdzieś się zapowietrza , sprawdź przewody przelewowe i zasilające , czy dźwignia gazu pompy wtryskowej ma luz , powoduje on zapowietrzanie się pompy.
Wymieniony korek wlany płyn i dalej wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku Jak się otworzy korek na ciepłym to widać jak para bucha z zbiorniczka Tester szczelności jakoś ewidentnie się nie barwi, tak daje para spalinami że wydmuchuje preparat z testera ale tylko na ciepłym Olej przybywa i widać na bagnecie że rozrzedzony Chłodnica...
Sprawdź przewody przelewowe paliwa,które idą bezpośrednio na wtryski,być może któryś jest pęknięty lub uszkodzony i łapie lewe powietrze.
A co mają do tego przewody przelewowe najważniejsze są zasilające pompę wtryskową.Według mnie to masz uszkodzony zaworek zwrotny w pompie.
Zobacz w jakim stanie są przewody przelewowa od wtrysków maże trzeba ja wymienić (częsta usterka)
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
Dzięki wam za tą wskazówkę i teraz jestem pewien że dobrze ustawiłem. dlatego wymienię przewody przelewowe i problem odpalania powinien zniknąć. Dzięki....
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Witam tak jak kolega mówi to mogą być przewody przelewowe ,miałem kilka takich przypadków.Padają też pompy ,blokuje się mechanika i 20sek odpala.Audi ma ten sam problem :cry:
Mam astrę II 1.7 TD, mialem podobnie, okazalo sie ze przewody przelewowe od wtryskow byly sparciale i jeden przewod troszke saczyl na trzecim wtrysku
Wymien przewody przelewowe na wtryskach ona po dluższym postoju sie zapowietrza to jest najczestsza przyczyna problemów z uruchomieniem w tym silniku.
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
Pytanie może i głupie,ale czy przelewy mogą powodować muła i błąd P0400 krytycznego 1?Przewody przelewowe i trójniki w prawdzie były wymieniane w ub.roku,tylko że te trójniki to były jakieś zwykłe może je wymienić?.
Dokładnie od tego zaczynałem naprawę, wymieniona pompa paliwa w baku, przewody przelewowe wraz z zaworkiem, wymieniony jeden wtryskiwacz. Wczoraj poszła na podmiankę cała listwa zasilająca wraz z czujnikiem i zaworem wysokiego ciśnienia, i sytuacja dalej wygląda tak samo. Jeździłem samochodem wraz z lokalnym tunerem, i właśnie zaobserwowaliśmy, że błąd...
Paliwo gdzieś się cofa,zobacz czy przewody przelewowe są całe i nie przetarte paliwowe, filtr wymieniałeś ostatnio? Sprawdź u mechanika stan filtra i czy opiłków w nim nie ma. Może pompa się kończy.
W jaki sposób sprawdzałeś szczelność układu??? Czy sprawdziłeś przewody przelewowe? Czy sprawdzałeś na popych jak pali auto??? Jeśli pali bardzo szybko to jednak masz gdzieś nieszczelność
itek ja też mam taki sam problem wymieniłem przewody przelewowe,obudowe filtra paliwa,uszczelniacze wtryskiwaczy.idalej się zapowietrza pytałem się mojego mechanika o tą śrubę ale mnie wyśmiał i powiedział że ona nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem się pompy napisz proszę co to jest za śruba do czego służy i czy może się zapowietrzyć przez nią stojąc...
Kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa? Masz oryginał UFI czy jakiś zamiennik? Obejrzyj przewody przelewowe wtryskiwaczy (tzw. trawersy), a zwłaszcza przewód powrotny - zwróć uwagę czy nie są spękane i/lub "zapocone".
Powodzenia jak znajdzie przewody z takimi końcówkami żeby weszły we wtryski i były szczelne, chyba że kupi nowe przewody przelewowe i zrobi z nich sobie przyrząd do testów. :) Jedź do serwisu.
Masz pompkę ręczną przy obudowie filtra? Jeżeli tak to ona lubi robić takie numery rozszczelnia się w środku ,a przy tym ona działa jako zaworek zwrotny.Sprawdź też przewody przelewowe mogą być twarde i też się będzie zapowietrzał.
Witam, napiszę jeszcze w tym dziale. Mam problem z Oplem Astra 2.0 DTL, od kilku dni z rana nie chce odpalić. Auto tak jakby zapowietrzało się. Wymieniłem przewody przelewowe, założyłem filtr od VW z wejściem i wyjście. Obecnie wywaliłem filtr i wpiąłem zasilanie bezpośrednio z baku, do tego dołożyłem zaworek zwrotny. Efekt jest taki, że auto jak odpali...
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
witam. 2.0 dth świece włączaja sie do 50 stopni C. A bardzo częstym problemem sa nieszczelne przewody przelewowe i paliwo cofa sie do zbiornika.A wracając do świec to grzeja tak jak napisałem a kontrolka zaswieca sie dopiero poniżej 5 stopni.pzdr
No tak, tylko gdzie ja teraz będe szukał takiej pompki, zrobiłem tak jak wcześniej pisałem, w ten wywiercony otwór co idzie do przewody przelewowego wsadziłem cienki drucik aby zwiększyć troche ciśnienie w gaźniku i jak narazie jest nawet ok, nie zalewa sie i na wysokich obrotach też nie szarpie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, jak ktoś ma jeszcze jakieś...
Cienki, długi przewód przelewowy działa jak ściągaczka do wina :D On sobie może taki być ale potrzebne jest napowietrzenie/odpowietrzenie najwyższego punktu instalacji, po prostu krótka "fajka" na zbiorniku wyrównawczym. Pełny przewód przelewowy bez połączenia z atmosferą na górze działa jak pompka wytwarzając podciśnienie. Siłą rzeczy instalacja ssie...
Układ paliwa się zapowietrza,po pierwsze wymień przewody przelewowe od wtryskiwaczy,jezeli problem nie ustapi to trzeba wymienic uszczelniacze od zasilaczy wtryskiwaczy są one pod deklem zaworowym.Ale to juz grubsza robota.
Witam. Mam problem z zapalaniem, muszę kręcić 5-6 razy, zanim zapali. Świece żarowe są sprawne, wymieniłem przewody przelewowe. Jak go odpalę, to hula normalnie, postoi dwie godzinki i znowu muszę kręcić.
Wtrysk sterujący pin 11,12 w sterowniku silnika,trzeci przewód masa.Nastawnika na razie nie ruszaj ,bo będzie jeszcze gorzej.Poczytaj o dawce,kącie wtrysku ,podaj jakieś dane z diagnostyki to będzie łatwiej.Wymień przewody przelewowe nie zaszkodzi .
przelewy w oplu 2.0 nie ciekną bo są podłączone w przewód zasilający (PODCIŚNIENIE) -przez nie moze sie zapowietrzać WYMIENIĆ WSZYSTKIE PRZEWODY PRZELEWOWE. Zaworek ciśnieniowy (zwrotny) jest na powrocie paliwa z pompy -innych nie ma .
Przypomniało mi się jeszcze że gdy wymieniałem przewody przelewowe to któreś z nich w środku były puste i suche jak pieprz. Dodam że spalanie jest cały czas duże nie zależnie czy silnik kręcę na wysokie obroty czy jeżdżę jak emeryt.
Witam. Silnik po regeneracji wtrysków. Wtryski zostały zaadaptowane przez VCDS. Średnio raz na 400 km wyskakuje błąd P228D i ogranicza obroty do ok. 20 tyś/min. Wyłączenie silnika likwiduje błąd. Najczęściej zdarza się to na drogach szybkiego ruchu przy zmianie pasa na lewy i wyprzedzaniu np. tira. Przewody przelewowe suche. Co można sprawdzić/wymienić?...
Nie, idą wtedy dwa osobne przewody od rozdzielnicy głównej. A poza tym: nowa rozdzielnica, zwiększenie mocy, prawdopodobnie nowy WLZ od licznika/pionu/piwnicy do mieszkania.
Możliwe że zapowietrza sie i jak jest ciepło to po podgrzaniu świec pali na dotyk,gdy zaś świece nie grzeją to musi zaciągnąć paliwa a tu nie ma elektrycznej pompy.Częstą usterką są przewody przelewowe,mają nieszczelność i paliwo ucieka do zbiornika.Ja poszedłbym tym tropem.
Wymieniłem pompę i nie chce zapalić. Pompa zalana paliwem i raczej dobrze odpowietrzona. Pompę regenerowałem w serwisie Bosch. Autko zgasło i już nie zapaliło. Przewody przelewowe nowe. Filtr paliwa nowy, paliwo nowe. Rozrząd ok.
A czy sprawdzałeś ciśnienie zasilania paliwem?Sprawdz dodatkowo przewody przelewowe na wtryskiwaczach nie ma prawa na łączeniach pokazywać się paliwo nawet nie jest dopuszczalne pocenie się.Z tego co piszesz wynika,że do układu paliwowego dostaje się powietrze jeśli chodzi o ten model R144 to zakała pod tym względem.
Pewnie się zapowietrza , tematów na elektrodzie całe mnóstwo . Do sprawdzenia jak zwykle przewody przelewowe wtrysków , z doświadczenia oringi na pompie wtryskowej przynajmniej na śrubce zaworu i śrubce blokady . Jak w czasie jazdy zapala się kontrolka silnika to musi być zapisany jakiś błąd , powiesz mam, jaki ? .
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Przegladajac rozne fora i posty natknołem sie na te dwie rzeczy bląd sterwonika pompy jak to kolega zauwazył VP44 i uszkodzone przewody przelewowe Tylko pytanie czy jak na line odpaliłemi potem auto jechalo idealnie to napewno problem z pompa wtryskowa ?
Może to być również problem zacierania pompy(miałem taki przypadek, tłok prawie stał a na dodatek zasysała powietrze od strony rozrządu jakimś cudem.., czego nie da się zobaczyć na aucie) Druga sprawa w zasadzie pierwsza to trzeba sprawdzić czy się nie zapowietrza przez trawersy, przewody przelewowe, lub obudowę filtra itd.
Cześć wymienili przewody przelewowe oraz filtr paliwa lecz uszkodzili zatrzask przewodu doprowadzającego paliwo do filtra to wszystko lecz teorii co może jeszcze być było mnóstwo . Moje Pytanie czy jak by była uszkodzona pompa wtr. auto będzie kopcić czy może stracić na mocy? u mnie auto jak odpali ciągnie jak rakieta nie puści nawet hmurki . to co...
Zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz z którego wtrysku najwiecej wydostaje sie ropy/ten do regeneracji lub wymiany /taka przypadłość tych silników Sofim takie same były montowane w Renault Mascott. sposób troche prymitywny ale skuteczny
Trzeba sprawdzic w pierwszej kolejnosci wlacznik zderzeniowy. Znajdyje sie po lewej stronie jak otworzysz klape silnika u gory w kaciku. Normalny "pstryczek", trzeba go wcisnac. Jezeli jest wcisniety zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy, popros kolege, aby pokrecil rozrusznikiem przez 30 sek. i zobacz, czy ktorys nie puszcza paliwa na "przelew"....
Witam Mam problem taki jak w temacie. Nie wiem co mam dalej sprawdzać sprawdziłem przewody, pompę. Samochód bardzo dobrze odpala na zimnym lecz ma szarpnięcia do czasu jak nie złapie temperatury, obroty skaczą. Dodam że wymieniłem przewody przelewowe w przewodach paliwowych nie ma żadnych pęcherzyków powietrza, pompa wtryskowa jest elektroniczna lukasa....
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
noz ba..
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Sprawdź sobie czy czujnik włączając ma 2 biegi może jeden bieg nie chodzi i robi jaja zrób zwarcie na wtyce zapłon włączony. Oraz luknij czy przewód przelewowy do zbiornika nie jest zatkany.
Możliwe powody;nieszczelne przewody zasilające , przelewowe ,rozszczelniona pompa.
Odnawiam temat. Waldek, czy udało Ci się rozwiązać problem? Obecnie walczę z tymi samymi objawami w tym samym ekspresie. Do tej pory wymieniłem: pompę przepływomierz elektrozawór blok zaparzający infuzor kompletną grzałkę wraz z czujnikiem elektronikę, moduł sterujący Czyli praktycznie wszystko. Ekspres oczywiście dwukrotnie odkamieniony. Cały czas,...
W tych om642 jest tak że po przekręceniu zapłonu paliwo pod ciśnieniem jest wtłaczane przez przewody przelewowe do wtrysku, jak kilka razy włączysz zapłon, to ciśnienie w przelewach wzrasta, i pewnie dlatego silnik łatwiej odpala, w moim busie też tak jest że po dłuższym postoju jak za szybko zakręcę rozrusznikiem to odpala dużo gorzej, a wystarczy...
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Nie wiem jak jest w Carismie jednak miałem przypadek w mercedesie C 200 z pompa Lucas spadały ciągle przewody przelewowe - wymieniliśmy na cięte z metra GATES i dalej spadały - sprawę rozwiązał zakup orginalnych przewodów w Daimler .Cena sporo wyższa bo około 260 zł ale skutek był i jest dobrze. Napisz jaka jest tam pompa wtryskowa . I może sprawdz...
Włóż przewody tak żeby były zanurzone, odpal i niech przez chwilkę pochodzi. Zgaś i zobacz czy rano zeszło paliwo, jeżeli tak to gdzieś na odcinku pompa-wtryskiwacze masz nieszczelność , a jeżeli odpali rano normalnie to masz nieszczelność na odcinku pompa wtryskowa- bak.Tylko pamiętaj żeby bańka z paliwem byłą czysta jak łza, najlepiej jak na przewodzie...
Ta sprężarka, patrząc na korpus i cylinder, wygląda jak te stosowane w Starach, szczególnie do HS-17, gdzie cylinder ma Φ90 średnicy. Różnica polega na głowicy, która tutaj jest chłodzona cieczą. Ta sprężarka może być ze wspomnianej Setry, gdyż FOS Polmo produkowała je na licencji brytyjskiej. Smarowanie - na pierwszym zdjęciu na boku masz 2 otwory,...
Witam Kolego na początku podaj dane samochodu czyli:model, typ,rok produkcji,moc silnika,kod silnika wtedy będę mógł dokładniej pomóc. Wracając do twojego opisu i zachowania silnika spróbuję jeszcze coś podpowiedźieć. Na początku sprawdź przewód przelewowy podciśnieniem powinno się utrzymać w granicach od -50 do -65kpa jeśli nie trzyma wymień uszczelnienia...
Wymieniłem wężyki przelewowe i problem ustąpił. Tą nieszczelność wykryłem na gorącym silniku, jak mu dałem trochę w kość. Przewody były po prostu sparciałe, jak było zimno to się kurczyły i nie było problemu z szczelnością. Jak szybciej pojeździłem to cieplejsze paliwo powodowało rozszerzanie się mikro pęknięć i dlatego po takim postoju się zapowietrzała...
Witam rok już prawie minął a od tego czasu bardzo dużo się wydarzyło . Na początku roku założyłem pompkę paliwowa do baku z astry g 1.8 16V ale niestety nic z tego, przyczyna za duże ciśnienie przewody przelewowe wypychało i paliwo lało się na silnik. Później poszedłem po rozum do głowy jeździłem po różnych mechanikach krzyczeli spora kasę a rezultatów...
Witam wszystkich. Mam problem ze sprinterem. Nie chce zapalić. Po ok 40 sek. kręcenia rozrusznikiem silnik zapali. Po zgaszeniu już nie chce zapalić. Po podłączeniu do komputera (launch diagun) nie wykazuje zadnego błędu. Czytałem wiele na forum i nie wiem czy jest to spowodowane uszkodzeniem czujnika na listwie wtryskowej czy przewody przelewowe, może...
Skoro na benzynie ma wolne, to problem ewidentnie po stronie instalacji LPG. Na przewodzie paliwowym nie potrzeba żadnego elektrozaworka, bo po odłączeniu wtrysku benzyna wraca do baku przewodem przelewowym i nie jest spalana. Jeśli możesz, to zrób zdjęcie tego parownika - może faktycznie jakoś dziwnie podłączony.
Metaliczny stukot pojawia się w momencie, gdy silnik coś zaczyna łapać i wtedy zaczyna coś blokować kręcenie rozrusznikiem.Po odkręceniu przewodów z wtryskiwaczy paliwo raz leci a czasem nic,komputer diagnostyczny nie pokazuje żadnego błędu.Dodam,że wymienione były przewody przelewowe i uszczelki na trawersach i po tym auto chodziło i podczas jazdy...
Witam. silnik 2.0 Dtl 82 KM dzisiaj wymieniłem przewody przelewowe po czym chcialem zapalic samochod. bylem swiadom tego ze moze sie zapowietrzyc. wlaczylem zaplon i uslyszalem lekki wybuch! z przeplywomierza wylecial delikatny dymek co mnie bardzo martwi. mimo to samochod zapalil bez problemu przez chwile nie mogl wejsc w obroty. nic dziwnego bo sie...
Witam, mam problem Zapowietrza mi sie Astra 2,0 DTL przejzałem posty na forum i wiem ze musze wymienic przewody przelewowe z trójnikiem co juz uczyniłem http://img220.imageshack.us/i/img1791fn9... ( zdjecie silnika Zafiry z jednoego posta) Drugie zapytanie dotyczy uszczelnieniaczy pod wtryskami, bo z tego co wyczytałem nalezy je równieżwymienic ale...
Na fotce jest widoczny czarny (gumowy/plastikowy?) przewód prowadzący do zbiorniczka wyrównawczego. Do czego jest podłączony jego drugi koniec? Może ktoś podłączył do niego przewód przelewowy? W każdym razie, musisz się udać do mechanika, bo na odległość niewiele zdziałamy. minęło 14 dni, więc oddać auta nie mogę Jak zwrot auta jest uzasadniony (np....
Jak w temacie przy wciśnięciu gazu wyskakuje błąd od świec i samochód nie ma siły jechać. Myślałem że to błąd turbiny oddałem cały samochód do mechanika i mówil że turbina była wcześniej źle zrobiona zregenerował ją ale problem nie zniknął znaczy za jakieś 3dni znów się pojawiło to. Teraz pytanie bo przewody przelewowe są mokre czy to problem z ftryskami...
Przewód przelewowy wystaje zwykle 2-3 cm poniżej górnej krawędzi zbiornika paliwa. Dla poprawności pracy pompki i skuteczności przelewania nie ma znaczenia, czy jest zanurzony w paliwie, czy nie. Głównie chodzi o to, by nie "plątał się" z wężykiem ssącym, który musi mieć dużą swobodę zmiany swego położenia w zależności od położenia pilarki (cięcia poziome,...
Zbiorniczek ma jedno wejście-wyjście na przewód i wlew z korkiem i przeciętą uszczelką . Wzrost ciśnienia wypycha płyn do zbiorniczka a jak ciśnienie spadnie to tym samym przewodem zassie sobie do układu.
przewody przelewowe vectra wężyki przelewowe electrolux przelewowe
chłodzić lodówka indesit silnik pompy hydroforowej elektrozaczep brzeczy
bluebox akumulator czyszczenie monet
Połączenia głowicy magnetofonu MDS 432: kable z punktów 216-219 Dlaczego grzejnik olejowy nie grzeje? Przyczyny i rozwiązania