A w wężyku powrotnym widać pęcherzyki powietrza??? Sprawdź czy są całe przewody przelewowe na wtryskiwaczach.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
trzeba zaobserwowac czy paliwo wraca spowrotem do baki czy zapowietrza sie gdzies w innym miejscu... przewody przelewowe na wtryskach pozmieniane również.
Witam sprawdź jednak przewody przelewowe i trójniki gdzieś jest nieszczelność.
Jak świece dobre to nieszczelne przewody przelewowe lub uszczelnienia nad wtryskami.
Mam ten sam silniczek tylko w vectra b i kolego wypada sprawdzic świece żarowe i można ją odpowietrzyć i przy okazji wymienić przewody przelewowe groszowe sprawy razem z trójnikami a ja odpowietrzam tak: potrzebna duza strzykawka i bak zatankowany by było powyżej 30 l po założeniu przewodów przelowowych na wtryski nie wpinamy tego co idzie z pompy na...
W tych silnikach to częsty problem. Sam mam ten problem. Ja bym sprawdził najpierw jakie popa vac taje pod ciśnienie jeśli wiecej niż -7 to jest ok. Sprawdź przewody podciśnienia ( zasysasz ustami z jednej strony, z drugiej zatykasz palcem. Sprawdź też te kolanka od przewodów, bo często twardnieją i pękają. Metoda taka sama jak przy przewodach. Nowe...
Może to być również problem zacierania pompy(miałem taki przypadek, tłok prawie stał a na dodatek zasysała powietrze od strony rozrządu jakimś cudem.., czego nie da się zobaczyć na aucie) Druga sprawa w zasadzie pierwsza to trzeba sprawdzić czy się nie zapowietrza przez trawersy, przewody przelewowe, lub obudowę filtra itd.
Z przodu przy chłodnicy jest pompa - od strony pasażera. Do niej dochodzą dwa przewody paliwowe - dolot paliwa i przelew. I właśnie do przelewu dochodzi przewód przelewowy od wtrysków. Do wtrysków doprowadzone są przewody metalowe - to jest dolot od pompy , oraz gumowe ? przewody przelewowe. W moim silniku wtryski są od przodu silnika. na załączonym...
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
Wymien przewody przelewowe na wtryskach ona po dluższym postoju sie zapowietrza to jest najczestsza przyczyna problemów z uruchomieniem w tym silniku.
Pytanie może i głupie,ale czy przelewy mogą powodować muła i błąd P0400 krytycznego 1?Przewody przelewowe i trójniki w prawdzie były wymieniane w ub.roku,tylko że te trójniki to były jakieś zwykłe może je wymienić?.
Witam mam problem z vectrą c 2,2DTI jak dlugo stoi to ciężko odpala. zauważyłem że w przewodach przelewowych nie ma paliwa.
witam. 2.0 dth świece włączaja sie do 50 stopni C. A bardzo częstym problemem sa nieszczelne przewody przelewowe i paliwo cofa sie do zbiornika.A wracając do świec to grzeja tak jak napisałem a kontrolka zaswieca sie dopiero poniżej 5 stopni.pzdr
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
itek ja też mam taki sam problem wymieniłem przewody przelewowe,obudowe filtra paliwa,uszczelniacze wtryskiwaczy.idalej się zapowietrza pytałem się mojego mechanika o tą śrubę ale mnie wyśmiał i powiedział że ona nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem się pompy napisz proszę co to jest za śruba do czego służy i czy może się zapowietrzyć przez nią stojąc...
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Cześć wymienili przewody przelewowe oraz filtr paliwa lecz uszkodzili zatrzask przewodu doprowadzającego paliwo do filtra to wszystko lecz teorii co może jeszcze być było mnóstwo . Moje Pytanie czy jak by była uszkodzona pompa wtr. auto będzie kopcić czy może stracić na mocy? u mnie auto jak odpali ciągnie jak rakieta nie puści nawet hmurki . to co...
Witam,mam problem z moim oplikiem.Vectra 2.2 dti 125km.Problem polega na tym że gdy rano odpalam auto pracuje normalnie,gdy smigam delikatnie to nic się nie dzieje ale gdy gwałtownie wcisnę gaz to po zejsciu silnik pracuje jak by na 2 lub 3 cylindry i tak przez chwilę po czym wibracje ustają i pózniej jest już normalnie.Gdy smigam od rana delikatnie...
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
wszystkie przewody miałem sprawdzane. również wymienione zostały wężyki przelewowe oraz obudowa filtra paliwa a do tego jeszcze rok wcześniej wymienione zostały uszczelniacze na wtryskach. wiem na pewno że '' OPLA'' to ja już NIE KUPIE. miałem fiata seicento przez 3 lata nie dołożyłem ani grosza a też nie był taki nowiutki.
Witam Mam problem z odpaleniem auta , kiedy temperatura spadnie poniżej 10 stopni, ale i to nie zawsze . w okresie wiosenno - letnim nie ma problemu zapala od pierwszego strzału, nie ma problemu wcale. Kiedy zaczyna się okres kiedy temperatura spada, zaczyna się problem z odpalaniem samochodu . Ale ciekawostka, kiedy samochód stoi przodem w duł nie...
Witam mam problem z moją viki, silnik 2.0 dti,przebieg 177tyś.km,1998r. Przyszła zima,a samochód ciężko pali,za 5,6,7 razem,a przed mrozami za 1,2, bez różnicy czy świece grzeją czy nie. Jak odpali to chodzi równo,ale ostatnio musiałem dłużej go przytrzymać na rozruszniku bo nie mógł zaskoczyć.Jak ciepły pali elegancko ze strzała. Przewody przelewowe...
Witam. Mam Vectrę z 2000r silnik 2.0 DTH i od ponad miesiąca mi się zapowietrza. Z dnia na dzień da radę go odpalić, czasem nawet nie ma śladu problemu ale zazwyczaj trzeba trochę dłużej zakręcić. Jak postoi tydzień to są już poważne problemy z odpaleniem. Przez ostatni miesiąc prawie co dziennie szukam w internecie porad, rozmawiałem też z kilkoma...
Na początku napiszę iż przewertowałem wszech wiedzące google i znalazłem podobne tematy ale żaden z nich nie rozwiązał mojego problemu. Przed stwierdzeniem iż problemem jest pompa chciałbym wykluczyć wszystko inne. Mianowicie jechałem dana vectrą na 4 biegu i w trakcie jazdy zgasła. Po zatrzymaniu nie chciała już odpalić. Pierwsza myśl - zamarzły przewody...
Obrotomierz pokazuje obroty przy kręceniu,.albo odpaleniu na "plaku"? Po poluzowaniu przewodów na wtryskach pokazuje się paliwo? Próba przelewowa robiona?
Po wyłączeniu zapłonu ciśnienie w układzie nie powinno spaść więcej niż 0,1 atm przez okres 10 min. W przypadku braku manometru wystarczającym sposobem kontroli kondycji pompy jest zdjęcie przewodu przelewowego i sprawdzenie czy leci paliwo z końcówki.
Witam U mnie w Astrze 2.0 DI przy obecnych temperaturach też nie zapala się kontrolka od świec żarowych i auto zapala, tak ma być. PS. Sprawdź stan przewodów przelewowych to może być przyczyna trudności w rozruchu.
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
elektryk13a poszukaj na tym forum http://www.forum.vectra-unlimited.pl/ możliwości jest wiele od starych sparciałych przewodów przelewowych po pompę wtryskową czy to viki czy to oma silniki te same
Jak już kolega napomniał te pompy są strasznie czułe,w większości przypadków jest do kwestia wymiany uszczelniacza na wałku pompy lub przewodów przelewowych,ale można zastosować zawór jednokierunkowy.Zamontować go na wężu paliwowym do pompy,koszt około 30zł.
Bardzo czesto przyczyna takich objawow w silniku x20dth jest nieszczenosc przewodow przelewowych wtryskiwaczy i pompy wtryskowej.Mialem taki przypadek ze po dluzszym postoju nie mozna bylo vectry uruchomic z rozrusznika a jedynie na zaciag.Bylem zdecydowany na wymiane pompy vp44 i wtedy znalazlem na forum watek o przewodach przelewowych. Zainwestowalem...
Witam. Moj problem polega na tym, ze po 8 godz postoju astra nie chce odpalic paliwo tak jakby cofa sie do baku. Mam wsadzona reczna pompke (gruszke) do podpompowania paliwa ale to juz nic nie pomaga auto jak sie zapowietrzy to trzeba pilowac ladna chwile zeby odpalilo przy czym jest chmura siwego dymu jak juz odpali. Pozniej oczywiscie autko pali na...
przewody przelewowe wężyki przelewowe electrolux przelewowe
kostka radia toyota corolla potencjometr cambridge audio electro harmonix
Ciągle palące się światła stopu w samochodzie - przyczyny Toshiba 40RL939 - Jak przełączyć z trybu przewodowego na Wi-Fi?