Czyli rozrusznik do sprawdzenia oraz przewody. Dzieki za potwierdzenie.
Rozrusznik wyjęty sprawdzony działa, przewody również ok, ale znajomy podpowiedział żeby zakręcić silnikiem kluczem, i tu jest problem silnik stoi dęba, czy jest w nim jakieś zabezpieczenie?
witam, kolego mógłbyś powiedzieć coś dokładniej które, przewody miałeś przerwane mam ten sam problem, brak kontrolki świec, rozrusznik nie kręci, z ecu niema podłączenia, pomóż proszę
Przy rozruszniku szukaj, niedokręcone przewody może, po grzebaniu przy turbo.
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
chciałem wymienić rozrusznik w renault scenic 1 dti 2001 rok coś pyka i nie kręci czyściłem przewody przy rozruszniku trochę były zaolejone ale nic to nie dało i tu się zaczął problem odkręciłem dwie śruby od rozrusznika na górze ale nie wiem która jest od spodu bo chyba jest tam trzy śruby czy to jakaś szpilka ruszałem rozrusznikiem trochę się ruszył...
Tak myślałem. Przewody od rozrusznika były zgnite... Dodano po 58 Z spryskiwaczy nie leci płyn...pompka pracuje...gdzieś może przewód pękł lub gdzieś spadł...zzbiornik wraz z pompką znajduje się w błotniku ???
Nie złożyłeś czegoś źle skoro rozrusznik ma tak ciężko że grzeje przewody, wał i pueszta obraca się normalnie?
Scenic ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem akumulatora. Gdy jest rozładowany i inne auto odpaliło by jeszcze kręcąc rozrusznikiem na siłę, tutaj elektronika odetnie zasilanie. Efektem tego jest właśnie takie cykanie. Jeżeli na tym samym akumulatorze na krótko rozrusznik kręci, sprawdź jak radzą koledzy przewody dochodzące do niego łącznie z próbą dołożenia...
Sprawdź przewody przy rozruszniku to raz masowy to dwa,jak słyszysz kliknięcie w bendiksie to znaczy , że rozrusznik się klinuje i nie może się obrócić , .A najlepiej to sprawdź akumulator ew, podmień na drugi naładowany wtedy będziesz wiedział na pewno co jest niesprawne. P.S. U mnie wypiął się przewód( taki cienki ) z bendiksa i też miałem ciszę .ale...
podczas ładowania samochodu na kable o co chodzi? napięcie akumulatora wynosiło wówczas około 13v ale auto z ledwością miało siłę zakręcić rozrusznikiem (lampki przygasały] Sprawdzić klemy, przewody i punkty masowe.
Nie da się poluzować przewodu na wtryskiwaczu, żeby zobaczyć czy paliwo wytryskuje na zewnątrz? Przewody od czujnika do ECU sprawdzone większym prądem? Dziwny ten błąd. Czym czytany? DF203 to chyba innego czujnika się tyczy? Rozrusznik zajechany i napięcie pada?
A jak z ciągłością przewodu? Z akumulatora + powinien bezpośrednio iść na rozrusznik i alternator. Bo jak ma te kilka Ohm, a nie np. 0,5 Ohma to przewody trzeba będzie sprawdzić. Powinien być idealnie ciągły i jak najbliżej 0. Jaki olej w silniku? Bo mróz to olej gęstnieje. I rozrusznik musi więcej siły użyć.
Wg. różnych danych producenta napięcie ładowania jest nieprawidłowe dopiero po przekroczeniu wartości : 1 źródło podaje 15,8 v 2 źródło podaje 16 v Więc napięcie ładowania na poziomie 15,2 jest jak najbardziej na miejscu. Wiem że kłoci się to ze światopoglądem różnych osób na ten temat i za chwilę zostanę zlinczowany że to złe dla akumulatora, że się...
Czyli spodnią część tej skrzynki, gdzie wychodzą przewody? Część na której znajdują się przekaźniki wyjąć z zaczepów i sprawdzić (ostrożnie by nie zrobić zwarcia, można sobie odłączyć akumulator przedtem). Przewody wiązki, te na samym dole i pod podstawą akumulatora. Najlepiej na kartce zapisywać sobie kolejne kroki, które się robi/zrobiło aby potem...
Witam Proszę o podpowiedzi, posiadam scenica 1.9dci rok produkcji 2000. Autko nieraz ma dziwne zaskoki i nie odpala jak dłużej postoi kręci rozrusznikiem ale nie chce odpalić - objawy jakby był zablokowany immobiliser- po takim czymś potrafi np. : przez trzy dni nie odpalić po czym na czwarty dzień bez żadnego problemu odpala. Później jeździ bezproblemowo...
No to gratulacje :) Temat w końcu ogarnięty . Ale nie byłbym sobą gdybym nie dorzucił swoich trzech groszy :D Pierwszy to zły stan kabli dotykających w scenicu akumulatora. Brak napìęcia zasilania. Dalej podtrzymuje zdanie że puszczenie ich wewnątrz specjalnej osłony - podstawki pod akumulatorem, mającej za zadanie odprowadzanie wody z tej okolicy...
Witam. Po niedawnej utracie auta (kradzieży :cry: ) szwagier poprosił mnie abym w jego nowym aucie Renault Scenic I (2002 r., 1,9 DCI) założył jakieś dodatkowe proste a jednocześnie skuteczne zabezpieczenie przed kradzieżą. I mam kilka koncepcji i kilka pytań z nimi związanych. 1. Myślałem o odcięciu (przez przekaźnik) zasilania pompy paliwa. - gdzie...
Widać koreczki u góry obudowy? Ja miałem, rzekomo bez obsługowy a okazało się, że trzeba dolewać wody destylowanej. - napisałem że jest to Banner Uni Bul 69 Ah, 520 A -są na górze 2 klapki i są tam jakieś koreczki ,ale jak chciałem w stacji obsługi sprawdzić to powiedzieli że muszę jechac do przedstawiciela bo gwarancję stracę jak oni mi otworzą te...
Popatrz tu: Dzięki. Wygląda na to, że odcina impulsy 1 z 4 i 2 z 3. Zasilanie z góry, a impulsy z dołu? Wtedy faktycznie zasilanie jest wspólne, a impulsy są parami. Jeżeli tak, to by znaczyło że mam przerwę na przewodzie pomiędzy 1 i 4 oraz 2 i 3 (i odwrotnie liczę cylindry-nie powinno być od skrzyni?). Sprawdzę czy te przewody idą między cewkami,...
Może zacznę od początku. Pewnego dnia żonie rozpołowił się pasek alternatora i się zaczęło zgasł na środku krzyżówki zapaliła jeszcze raz zgasiła za krzyżówka i już z tamtego miejsca na hol i do warsztatu. Wymienili pasek i.... No i inc silnik po dłuuuuuuugim kręceniu kichnie tylko i gaśnie. Mechanicy sprawdzili z miernikiem w dłoni przewody elektryczne....
Witam wszystkich, bardzo proszę o pomoc, bo męczę się już z tym tematem od kilku miesięcy, korzystając z 4 warsztatów i w dalszym ciągu problem nie został rozwiązany. Tak jak w temacie, auto Renault Scenic 2002 r. 1.9 DCI. Moją zmorą są gigantyczne problemy z uruchomieniem silnika (od jakiś 6 msc), ale po kolei chciałbym nakreślić przebieg "napraw"....
Witam drogich użytkowników. Wczoraj umarła mi żarówka świateł mijania z prawej strony. Wymieniłem, wsiadam do auta , sprzęgło/start i nic. Defaillant electronique+ service. Brak reakcji na włącznik świateł (cały czas włączone ). Nie działają szyby. Rozrusznik nie kręci . Mimo zamkniętych drzwi pokazuje ze sa otwarte. Odłączyłem aku na kilka min, po...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
Spadek napięcia na gównym przewodzie od rozrusznika do aku,słaba masa może być.
Często gnije wsuwka białego przewodu rozrusznika. Tyle, że nie pali ciężko, tylko pstryka przy próbie odpalania. Na wszelki wypadek możesz go sprawdzić.
Kolego elektryku ,ja to się nie znam ale podpowiem ci .Sprawdź masę na silnik ,sprawdź gruby przewód plusowy rozrusznik -alternator.Sprawdź czy jest napięcie na styku 50 rozrusznika jak nie reaguje ,najlepiej zarówką.
witam i jaktam wam wyszło z tą laguną 1,9dti mam taki sam problem i wymieniony czujnik na wale raz pali raz nie prąd na zawór idzie a niepali, (spostrzegłem ze obrotomierz pokazuje w czasie rozruchu od 4 do 5 tyś obr/min i na programie diagnostycznym pokazuje to samo MM) przewody od czujnika do ecu ok błędy sygnał z koła zamachowego i immo pozdrawiam...
tzn ze jak zdjąłem blokadę to narobiłem sobie bałaganu tak a więc nie bo ten problem pojawił się przed zdjęciem blokady kierownicy Dodano po 4 bo to było tak ze rozrusznik zakrecił pare razy i jak chciałem ponownie go odpalić to już mi wyskoczył ten komunikat a dzisiaj udało mi się uruchomić zapłon ale nadal rozrusznik nie reaguję Dodano po 39 dla tego...
Idą dwa przewody. Napięcia tam nie ma, jedynie podczas pracy silnika albo jak kręcisz rozrusznikem to masz impulsy do ok. 2V.
Na benzynie czy na gazie się tak dzieje? Przewód między czujnikiem podciśnienia a kolektorem cały? Masy sprawdzone? Zasilanie rozrusznika? Luzy zaworowe? Kompresja?
mój problem rozwiązany rozrusznik praktycznie nie miał szczotek się starły jednej to w ogóle nie było tylko miedziany przewód ....
Zobacz czy na elektromagnes rozrusznika dochodzi napięcie jak przekręcisz stacyjkę w pozycję rozruch. Sprawdź to podłączając tam żarówkę pomiędzy ten przewód a masę. Ewentualnie podaj napięcie na ten przewód i zobacz czy zakręci rozrusznik. W ten sposób będziesz wiedział czy to wina rozrusznika czy stacyjki.
Prawdobodobnie jest to wina kostki stacyjki. Czy po przękręceniu kluczyka w pozycję rozruch nie ma żadnej reakcji rozrusznika cy może słychać jakieś kliknięcie? Może to być też wina akumulkatora, przewodów bądż braku masy na silniku
Wszystko jest jak było,z 10 razy sprawdzałem i nawet wziąłem papier i jeszcze poczyściłem kabelki każdy z osobna,,,,ale zanim akumulator wziąłem do ładowania to kręciłem rozrusznikiem aż do bólu,aż padł,,,to może przez ten spadek napięcia się coś spaliło?
Zmierzyć napięcie w czasie kręcenia na zimnym. Dostałeś dobrą radę! spadki napięcia na przewodach, jeśli napięcie na aku spada poniżej 10.5V podczas kręcenia rozrusznikiem to do możliwe że jest do wymiany wymiany - zbyt mała pojemność - zasiarczenie.
przewody renault scenic renault scenic rozrusznik rozrusznik renault scenic
prosty pilot włącz wyłącz twingo kontrolka silnik mikrofon czyszczenie telefonie
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Zmywarka buczy mimo wyłączenia - co robić? Kamery Tuya - zapis do własnej chmury lub NAS