na postoju jest błąd przewody
Sprawdź czy przewody szczelne
Brak reakcji na desce mnie nie dziwi, bardzo mnie dziwią wyniki pomiarów, czy na czujniku czy na przewodach powinno być to samo - to te same przewody.
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
Kolego Jak sprawdzisz jeszcze raz bezpieczniki, to zciągnij gumowe węże pomiędzy klapą, a karoserią w której znajduje się wiązka. Wtedy sprawdź jeszcze raz wszystkie przewody. Bardzo często przewody te pękają.
Nie prościej ściągać przewody?
Nic takiego nie wykryje. W ASO wtyczki nie dostaniesz, lutuj bez kostki na krótko, przewody w rurki termo z klejem i będzie dobrze.
Sprawdź przewody, wtyczki dochodzące do "nastawnika" przeczyść styki dokręć obluzowane przewody.
Do zamka klapy idą 4 przewody właśnie te białe . A stycznik to ten przycisk zewnętrzny na klapie bagażnika i idą do niego dwa przewody :)
Skrzynie mam taka jak na 2 zdjęciu . Przeciez to ta sama skrzynia !! Czujnik z kablem na dwa piny to obrotów wału . nadajnik impolsuw ma kostkę na trzy przewody.
Problem rozwiązany, na urlopie miałem dużo czasu rozebrałem wszystko i połączyłem poprawnie, okazało się też że izolacja przewodów przy wtryskiwaczach się wykruszyła i były gołe przewody.
1. gniazdo na wtryskiwacze (wycisnąć) 2. gniazdo na ECU (wycisnąć) 3. przewody 4.wtryskiwacz 5. driver -ECU
Sprawdź przewody paliwowe
Pewnie pozamieniane przewody.
Zapewne sławetne złącze R2 pod siedzeniem kierowcy. Sprawdź czy ktoś tam już czasem nie grzebał? Być może zostały zamienione jakieś przewody...
Diagnostyka. Ale często - Main Relay - słaby kontakt, przewody.
Jak mogę sprawdzić na krótko czy to wina nowego rezystora czy może sam wentylator się spalił. zewrzyj grube kable czerwony z czerwonym ,czarny z czarnym ominiesz opornik,lub sprawdź probówką napięcie grube przewody w jednej i w drugiej kostce.
Dla wykluczenia wstrząsówki, zmostkuj dwa przewody od niej.
W skrzynce UPC wypalone piny . Szara kostka i zielone przewody jak pamiętam .
Zakładany był drugi panel. Nie bo nie miał takiego panelu aby podpiąć. Może to pomóc? Dodano po 2 Byłem u elektronika samochodowego, powiedział iż jest to coś dziwnego i polecił zadać pytanie na forum, gdyż naprawiał wiele odnośnie nadmuch w scenic II, ale z czymś takim się jeszcze nie spotkał. Mówię ci zmień tego dziada, co nawet komputera nie podpiał...
Przewody do cewek sprawdź
można tylko trzeba rozebrać drzwi i założyć wyłącznik i poprowadzić przewody do sterownika
Czyli rozrusznik do sprawdzenia oraz przewody. Dzieki za potwierdzenie.
Tytuł powinien być inny. Lampa wstecznego raz jest, raz nie ma. Natomiast co do usterki, to możliwe jest, iż masz uszkodzony wyłącznik wstecznego. Wymiana na nowy powinna rozwiązać problem. Zakładam, że przewody prawidłowo wszędzie kontaktują.
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Sprawdzić przewody łączące klapę z samochodem!
Czy poza: - wyłączeniem świateł, - wyłączeniem radia, - wyłączeniem klimy, - zamknięciem drzwi (ale nie blokowaniem ich przy pomocy guzika/karty), - odczekaniem kilku minut, aby tablica rozdzielcza zgasła, - odsunięciem karty na bezp. odległość od samochodu (hands free), trzeba cos jeszcze odpinać /demontować przy demontażu akumulatora? Zauważyłem,...
Nie przewody nie były zmieniane , tak przelewy idą przez jakąś czarną kostkę .
Prosta sprawa - turbina zassała olej z intercoolera i dlatego te "szaleństwa ". W pierwszej kolejności wyczyść z oleju przewody i intercooler.
Temat stary ale może komuś pomogę. Na cewkach spotkać można gumowe uszczelnienie - oring, jeżeli takiego już nie ma to kupić i założyć. Często w przypadku przecieku przewodów do spryskiwaczy do gniazda cewki leci płyn. To jest powód szarpania o ile cewka jest ok. Jak silnik rozgrzany to odparuje wodę ale jak spryskamy szybę po rozruchu z rana to nie...
Można, tylko ze starego trzeba zachować środek, zrobią ci to w warsztacie gdzie dorabiają przewody do hydrauliki siłowej.( koparki itd.)
Witaj, a odpala normalnie? Sprawdź dokładnie bezpieczniki, jest tam opisany jako UCH. Jak sam napisałeś zwarcie lub przeciążenie poszło z tylnej klapy. Silnik wycieraczki lub przewody w przelotce.
Witam za przepustnica idzie czarny wezyk i zielona kostka tylko w tym wezyku sa przewody co mam tam zrobic? Prosze o odpowiedz myslalam ze tam jest wezyk do przeczyszcenia ale tam sa przewody elektryczne. Pozdrawiam;)
A przewody do sterownika dobre od przepustnicy?
1. Zobaczyć. Trzeba się czasem schylić i poszukać centralki. 2. Naprawić. Pewnie połamane przewody w przelotce klapy.
Zasugerowałem się kontrolkami. Oczywiście że światełko w środku nie zależy od stanu stacyjki i to nie tylko w tym modelu. Ugnite przewody, złączki, zła masa.
Olej leci z turba? Sprawdź przewody intercoolera czy są suche.
Faktycznie pomyliłem się pytałem mechanika stwierdził że musiał poprzełączać przy kostce w drzwiach przewody no i teraz działa.
Rozrusznik wyjęty sprawdzony działa, przewody również ok, ale znajomy podpowiedział żeby zakręcić silnikiem kluczem, i tu jest problem silnik stoi dęba, czy jest w nim jakieś zabezpieczenie?
Powietrze może dostawać się też poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach, warto to sprawdzić.
Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
Witam kilka podejść do tematu bez rezultatu. Bardzo szybko padał akumulator, problem to alarm. Pomogło fizyczne wycięcie alarmu. Auto odpala, działa centralny. Uwaga w zależności od typu alarmu mogą być rozcięte przewody, od paliwa lub zapłonu. Pozdrawiam miłego dnia.
też może być taki powód. wtyczki i przewody łatwo w tym miejscu uszkodzić.
Przy rozruszniku szukaj, niedokręcone przewody może, po grzebaniu przy turbo.
Visu Renault Scenic 2. Poszukaj w internecie. Swoją drogą jak już to złącze wyciąłeś to powodzenia w naprawie. Przewody w tych samych kolorach, czasem łączone po dwa, bez logiki...
W innym aucie miałem podobny przypadek. Na zakręcie uszkodzona wiązka się rozłączała i auto gasło. Sprawdź wszystkie przewody i połączenia, również masy.
Przewody są sprawdzone od kostki pod lewym boczkiem po klapę
Skorodowany był przewód w kostce łączącej dwie wiązki przewodów.
Jak chcesz takie wspomaganie uruchomić w miarę tanio to poszukaj takie, które działają w trybie awaryjnym, czyli z podłączonym tylko zasilaniem i zapłonem (tylko 3 przewody). Wspomaganie X84 od Renault Megane II i Scenic II, 488107802R od Megane III a także wspomagania od Nissan Qashqai j11 i X-trail
Mam problem z dmuchawą w Scenicu najpierw chodziła na czwartym biegu Teraz w ogóle przestała chodzić Co mogę zrobić ewentualnie czy można w kostkę od panelu sterowania czasowo założyć zworkę do czasu naprawy gdyż jest zima wszystko marźnie. Ewentualnie jakie przewody mam złączyć w kostce
Witam. Sprawdź czy nie są przetarte przewody w gumowej osłonce na styku drzwi z karoserią.
Tak kolego demontaż całego podszybia i chyba jak dobrze pamiętam mechanizmu wycieraczek. 1. demontaż Turbo + regeneracja 2. dobrze wymyj cały dolot intercoler i przewody 3. zdemontuj miskę olejową i smok też dobrze wymyj 5. porób zdjęcia jak byś kiedyś potrzebował do gwarancji turbo 6. nowy olej filtry powietrza i oleju obowiązkowo
Problem rozwiązany zły potencjometr gazu i uszkodzone przewody od pedała gazu do ECU .
Vacum pompa jest ok za to pompa paliwa bardzo długo pompuje paliwo po przekręceniu kluczyka. Objawy twardego hamulca są cały czas .Sprawdzałem przewody paliwowe może to uszkodzenie wtrysku?
Regulator i powrót nadwyżki paliwa jest realizowany w baku, dlatego masz jeden przewód.
Nie złożyłeś czegoś źle skoro rozrusznik ma tak ciężko że grzeje przewody, wał i pueszta obraca się normalnie?
Wyczyść smok albo przewody bo mogą być przytkane. Po tych operacjach paliwo będzie na pewno lecieć.
Witam. Ponawiam temat, w jakiej kolejności podłączyć przewody zapłonowe. Mam na kopułce dwie cewki. Na jednej jest jedynka, a na drugiej dwójka, ale chyba to nie ma nic wspólnego z tym jak pod łączyć przewody. Może ktoś mi napisać jak to jest u Was?
nie wiem jakie są zakresy ale wiem ze temat termometra w tych autach jest dość częsty proponuje wymienić czujnik temperatury który się znajduje w lusterku do strony pasażera i będzie po kłopocie(przewody od czujnika trzeba lutować)
Demontujesz osłony lewarka biegów, schowek, i tam jest dojście do przewodów.
Ten moduł jest specjalnie umieszczony w tunelu, w strumieniu powietrza, żeby się nie przegrzewał. Warto pomierzyć jaki prąd przez niego idzie bo może sama dmuchawa ma zabrudzone łożyska i pobiera więcej prądu niż powinna. Niestety ale w tym przypadku dostęp do dmuchawy jest dość kiepski, żeby sprawdzić czy obraca się bez oporów. Druga sprawa to same...
przelotka do klapy ma nie popękane przewody. Sprawdziłeś? Tam idzie plus po zapłonie do wycieraczki.
Ten zaznaczony na czerwono w Twoim wcześniejszym poście. Przewody idą do zespołu hamulca postojowego.
Napewno jest uklad elektroniczny ktory steruje cala instalacja gazowa. Co do silnika krokowego to jest sprawny i byl sprawdzany ostatnio. Nie jestem pewien czy jest to tak jak w kilku innych postach wina cewki zaplonowej. Wspomne tylko ze nie byly w tym samochodzie wymieniane przewody wysokiego napiecia. Pozdrawiam
Przewód gruby czarno-brązowy nie miał swojego złącza w gniazdku rezystora. Przy pierwszej mojej naprawie upalonego konektora fioletowo-brązowego (A4) przewodu "starej" wtyczki został pobrany z niego nieużywany konektor. Od tej pory też wisi bezpańsko, ale z zaizolowanym końcem. Różnica w ilości pinów spowodowana jest zdublowaniem styków aby uniknąć...
Najprościej założyć sterowanie zdalne centralnego zamka na pilot.Najprostsze urzadzenie kosztuje ok.50zł.Gwarancja na rok i spokój;podłaczajac cztery przewody.
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Proponuje sprawdzić przewody masowe przykręcane do bloku silnika z przodu.
Jak nie ma oporu no to wtrysk sprawdz przewód może się gdzies przerwał,albo rozetnij przewody u samej cewki i sprawdz tam
Zobacz przewody w gumowej osłonie łączące klape bagażnika z samochodem - czesto sie tam przerywają.
Kolego nie wal ściemy. Nie tankujesz paliwa, masz stary akumulator i cienkie przewody rozruchowe. Zatankuj do pełna wymień akumulator o przewodach rozruchowych zapomnij.
witam, kolego mógłbyś powiedzieć coś dokładniej które, przewody miałeś przerwane mam ten sam problem, brak kontrolki świec, rozrusznik nie kręci, z ecu niema podłączenia, pomóż proszę
Odpowietrz najpierw pompę, poluzuj przewody z pompy do modulatora ABS i pompuj, potem bierz się za zaciski kół
Bez komputera pokl.tez mozna wykonac test.Wazne aby mial obrotomierz i wyswietlacz przebiegu,wtedy ma program autodiagnostyki.Zrob po kolei tak,jak pisalem w poscie wyzej Dodano po 3 A czujnik masz na gorze skrzyni,dostepny z komory silnika.Sterczy sobie pionowo zaraz obok polosi(3 przewody-zolty,zielony i czarny)
ważniejsze jest pod który styk regulatora/przełącznika podłączyć który kabel, bo nie wiem czy piny są na przełączniku ponumerowane czy nie To nie ma znaczenia. Przecież masz zepsuty manipulator i spaloną kostkę. I tak musisz kupić manipulator z kostką i najlepiej jeszcze gdyby z kostki wychodziło ze 20cm przewodów. Według schematu jest 7 przewodów:...
Witam Wygląda to na problemy z izolacją czujnika położenia wału lub wałka. Proszę sprawdzić miernikiem ciągłość przewodów
Dzień dobry. Minęło już dość sporo czasu, ale może się uda. Mogę Cię prosić o ten schemat. Mam ten sam problem. Przekaźnika nie słychać, Silnik, przewody sprawdzone. Manetka również. Bardzo Cię proszę o ten schemat, oraz numer katalogowy tego przekaźnika.
Przednie wycieraczki pracują po uruchomieniu silnika bez możliwości ich wysterowania manetką , nie reagują na zmiany położenia dźwigni i szybkości pracy . Co jakiś czas zatrzymują się w dowolnym położeniu na szybie po czym z powrotem wracają do pracy. Zamiana silnika, manetki przy kierownicy nie przyniosła efektu , styki ( złączki i piny )od silniczka...
MOżesz poprowadzić tymczasowo zamienić przewody przy pompie abs z prawego na lewy i zobaczyć czy bład zostanie na stronie czy na czujniku.
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Dzięki. Jutro przejże kostki i przewody. P.S. niebardzo sie orjentuje co to jest CLIP. Pozdrawiam.
Witam, Renault Scenic 2 z roku 2004. Mam dwa denerwujące problemy, mianowicie radio samo wyłącza się po 10 minutach na postoju i drugi gniazda zapalniczki działają tylko przy włączonym silniku co jest denerwujące. Czy można jakoś zmostkować przewody w zasilaniu radia (carminat) żeby się samo nie wyłączało. I drugie pytanie skąd moge złąpać stały plus...
Witam!!! zamień przewody na przełączniku (tym od wyboru lusterka L/P)
Wiem tylko rozciął przewody od wtrysków więc wtyczki się zostały przy wymianie silnika. No chyba że gdzieś to poplątał. Ale jak pisałem jak odciął dwa przewody to co za problem je z powrotem zalutować.
Walczyłem z podobnym przypadkiem po gaziarzach. Pocięli nie te przewody co trzeba, poskręcali byle jak i zaizolowali tak że prawie nie było widać ingerencji.
Prawdopodobnie wadliwe połączenie masy gdzieś w okolicy przedniego lewego słupka. Sprawdź wszystkie brązowe przewody masowe pod kierownicą. Warto też sprawdzić przewody masy z akumulatora na karoserie oraz te dodatnie przy klemie.
Panowie pomocy mam to samo.... podpianlem pod komputer niby ok wszytsko zero bledu odpala mi itd... zmienilem przekaznik swiec zarowych! i dalej to sam.... nie mam pojecia co to...?? moze jakies przewody przy stacyjce?? lub imobilajzer??tez na to moze jesze byc??
dwa cienkie czarne przewody, które dokręcone są do podstawy akumulatora mają być do -
Problem zasilania rozwiązany przewody w bagażniku przegniły.Komunikacja ze sterownikiem jest ok .Ręczny raz zadział ale już nie puścił odblokowałem go ręcznie i wyskoczył błąd C116F hamulec został zwolniony ręcznie i niemożna go wykasować
Zewrzyj przewody idące do potencjometru jeśli renia doda gazu na max to wiadomo co jesli nie szukaj winy przy przepustnicach
Zastanawia mnie czy aby na pewno jest sprawny sam czujnik cisnienia rampy jeśli masz na podmianę taki pod ręką to spróbuj bo to że pokazuje odczyt to wiadomo będzie pokazywał ale że się przycina tego juz komputer nie musi pokazać. Kolejna sprawa to przewody idące do regulatora cisnienia mogą być przegrzane juz nie wspominając że kostka może nie łączyć.
mam problem ktos ucial przewody od czujnika cisnienia klimatyzacji. Sa tam przewody. Kolory sa nastepujace ; niebieski, zielony i chyba bialy. Prosze moze podpowie mi na jaki pin przychodzi odpowiedni kolor. PLISSS pomocy pozdro szymon
Dzięki wielkie za pomoc. Dodano po 38 Jeszcze mam pytanie, czy można sprawdzić synchronizację rozrządu nie demontując paska? Możliwe że mam rozrząd przestawiony i w warsztacie mi od razu wycenili razem ze zmianą paska i uszczelniaczami walków (chyba, o ile dobrze zrozumialem ze trzeba je wymienić jak się zdemontuje) na ok 570 zł. Ale w niektórych silnikach...
Sprawdź przewody od EZ, bo jak ruszałeś i było OK, to może coś tam nie styka.
Przewody ze "świeczek" zdejmujemy "siłowo"? Czy może świeczki są z przewodami? Bo stawiają "czynny" opór. Tzn jest problem z odłączeniem przewodów od świec. p-m $$
FIGIELP No i tyle razy pisałem o adaptacji i tyle razy słyszałem że nie trzeba. No cóż. komputer pokazuje zwarcie. to że pokazuje zwarcie to znaczy że jest 'głupi". I to się nazywa interpretacja błędów. Powiedz czy komputer się nie myli?? miernik w rękę i do pracy. zwarcie jest pewnie na kablach. Może być też zwarcie pod wpływem temperatury w zaworze...
Kończe temat dzięki wszystkim za podpowiedzi. Samochód naprawiony, dwa przewody były przerwane, od głównej skrzynki do bezpieczników nad nadkolem.
Witam, Zamierzam w niedługim czasie założyć autoalarm do Renault Scenic 1,6 benzyna 107KM 1999 rok. Wyczytałem w innych postach, że np. w Espace czy Lagunie występuje tzw. kostka alarmowa na którą wyprowadzone są przewody. Czy tak samo jest w tym modelu Scenica? Czy ma ktoś rozpiskę przewodów do tego auta? Wielkie dzięki za wszelkie informacje. Pozdrawiam.
Schematy które zamieściłem będą pasować tyle że skoro nie ma wtyczki to musisz teraz sprawdzić przewody mierząc przejście na nich pomiędzy elementami na początku i na końcu schematu. Nie musisz sprawdzać wszystkich, możesz tylko te któe odpowiadają za elementy które Ci nie działają.
Podstawa filtra paliwa wymieniona n inną przewody paliwa wymienione pompka wyeliminowana zostaje tylkonsmok tak mi się wydaje
przewody renault scenic rozrusznik przewody scenic przewody renault laguna
wykorzystać wyświetlacz radia zacisk hamulcowy ręczny citroen bezpiecznik
power saver technicolor cga4236tch1
Jak samodzielnie wykonać i zamontować dipol do polaryzacji pionowej? Wymiana lewej zapinki pasa w drugim rzędzie siedzeń