Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Trzeba sprawdzić czujnik paliwa w zbiorniku i przewody. Co konkretnie z klimą?
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
najpierw musisz ogrzać przewody paliwowe filtr i zbiornik jak masz letnie paliwo
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
Pewnie odpinałeś przewody paliwowe przy zbiorniku, sprawdź czy nie zamieniłeś przelewu z zasilaniem.
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Jeśli masz w przewodach paliwowych powietrze, to oczekujesz poprawnego "palenia" silnika. Może ostatnio zmieniałeś filtr paliwa lub przewody i czynność tą wykonałeś niestarannie i dlatego może być powietrze w przewodach paliwowych. Musisz sprawdzić połączenia przewodów tj. zaczynając od zbiornika paliwa aż do pompy wtryskowej. Zbadaj, czy przewody paliwowe...
Posiadam samochód marki Peugeota 407 sw 2.0 hdi 16v 136 kM 2006r. Nie wiem jaka może być przyczyna gdy wskazówka poziomu paliwa dochodzi do pola czerwonego (rezerwy) i wtedy samochód gaśnie (koniec paliwa) . Wlewam do zbiornika od 5 do 10 litrów paliwa pompuje gruszką i samochód zapala . Chyba powinienem jeszcze jeżdzić na rezerwie ? Pierwszy raz jak...
Dostep do planety będę miał dopiero jutro. Niestety obawiam sie że wina leży po stronie BSI. podczas kolizji zostały przecięte przewody idące do czujnika w zbiorniku. Wydaje mi się że elektronika nie wytrzymała tego.
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
"Wiazka", to dwa przewody dlugosci okolo metra i polaczone z reszta wtykiem w okolicy zbiornika paliwa. Jesli blad jest sporadyczny, to warto byloby oczyscic z brudu magnesy w korku i sam czujnik, ktory na pewno jest zaklejony blotem.
do czujnika dochodzą zapewne dwa przewody po zwarciu jednego z nich do masy zapalić się powinna kontrolka rezerwy a zwierając drugi z nich wskaźnik powinien pokazać pełen zbiornik
Widzisz , te przewody od gruchy do zbiornika są z tworzywa więc raczej niezniszczalne. Problemem są złączki. Jeszcze uszczelnij termostat na filtrze paliwa. To taki wypust na obudowie filtra. Poślij nr. Telefonu to poślę zdjęcia.
Sprawa wygląda tak.Wymienione zostały wszystkie przewody paliwowe i problem nadal jest.Czy może to być problem z pompą paliwa?Widzę ze ewidentnie ciągnie powietrze w wężyku który mam za filtrem paliwa.Czy czyścić zbiornik?
KOD 27 OPIS KODU Czujnik prędkości pojazdu. OPIS USTERKI Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwe zamontowanie innego nie seryjne ogumienia, co może dawać nieprawidłowy sygnał z czujnika. KOD 51 OPIS KODU Sonda lambda 1 OPIS USTERKI Uszkodzenie sondy lambda 1, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable...
.Układ regularnie się zapowietrza Umiesz sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ? To jedno. Możesz położyć przewód paliwowy pomiędzy zbiornikiem i filtrem paliwa ?
Witam, Jesto to typowa usterka o której pisała GW. Sam walczę w tej sprawie z Peugeot Polska. Niestety wynika ona z wady montażu zbiornika paliwa. Usterka może prowadzić do poważnego zagrożenia, nie mówiąc już o zanieczyszczeniu środowiska lejącym się paliwem... Co gorsza Peugeot Polska i ASO Peugeot bagatelizują sprawę wmawiając wielu osobom w Polsce,...
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
Powiem Ci tak. Auto to było już u jakiegos elektryka i ten klient stwierdził że wymieniał wszystko dla próby z takiego peugeota. tzn. pompe główną, czujniki na pompie i pompke paliwa w zbiorniku. Z tego co widze to sa dwa czujniki na głównej pompie. Jeden pod listwa główna na 3 przewody, jeden na powrocie i to jest wszystko.
sprawdż czy nie są gdzieś pozamieniane przewody paliwowe ,zawór regulaci niskiego ciśnienia o którym pisze zbyniuś jest w pokrywie filtra, sprawdż jeszcze drożność powrotu paliwa do zbiornika , pod samochodem jest chłodnica paliwa na powrocie. Dodano po 1 przy sprawnym zaworze paliwo powinno spokojnie spłynąć do zbiornika
Witam, Na temat opadającego wskaźnika benzyny podczas jazy na LPG zostało już napisane wiele na tym forum. Myślę że z wszystkimi tematami się zapoznałem. Nurtują mnie pytania dotyczące tego zagadnienia na które nie znalazłem odpowiedzi: 1) Czy istnieje możliwość przeprogramowania BSI (za pomocą lexi) aby przy każdym uruchomienie samochodu wykonywał...
2,0hdi xsara. Padła mi w zbiorniku pomka paliwa. narobiła syfu który poszedł w przewody(grafit ze szczotek). wymieniłem pompkę i filtr paliwa. autko uruchamia się za drugim przekręceniem kluczyka i ruwniutko chodzi na wolnych obrotach. ale ma tylko 2100obrotów. i gaśnie po przejechaniu 0,5 kilometra puźniej już nieodpali dopuki niezdejmę klemy z akumulatora....
Witam. Mam auto tak jak w opisie od pewnego czasu mam z nim problem mianowicie podczas jazdy auto samo gasnie, jak odpalam ponownie gasnie po dodaniu gazu jak podpasuje ręcznie paliwo auto ujedzie kawałek i to samo. wyskakują błędy zbyt niskie ciśnienie paliwa. Zbiornik paliwa czysty przewody czyste nowy filtr paliwa wymieniany co 10tys. A problem ten...
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
do twojego samochodu trzeba założyć emulator wskazania paliwa. tak to się nazywa podłańcza się to przy zbiorniku paliwa dokładnie wtyczka pompy paliwa cztery przewody koszt około 190zł. wskazanie paliwa jest realizowane z ilości przejechanych kilometrów a nie z potencjometru pływaka w zbiorniku . o ile problem jest związany ze wskazaniem paliwa. problem...
Zaobserwowalem, że od filtra paliwa przez szlaufik pokazuja sie bomble powietrza i po kilku takich pecherzach przyspiesza obroty do 3-4tys i kopci. Musisz to naprawić. Filtr, zbiornik, przewody, odpowietrznik zbiornika ?
Witam chciałbym zaznaczyć iż jestem tu nowy, nie jestem mechanikiem i mam problem. Dziś w aucie marki Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi, rok produkcji 2006 doszło do dziwnej awarii Auto po przekroczeniu 2000obr/min gaśnie, kolejna próba odpalenia zaraz po zgaśnięciu kończy się fiaskiem, dopiero po ok 1-2 minutach odczekania udaje się odpalić auto. Po...
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
Witam a jednocześnie 73, zależność od alternatora sprawdziliśmy, do tego stopnia że odpieliśmy alternator od instalacji samochodu - zarówno przewód "prądowy" jak również dwa przewody informujące o rozpoczęciu pracy alternatora. Tak desperacką próbę zrobiliśmy ponieważ pomiary woltomierzem nie wskazywały nic niepokojącego. Myślę że zgoda sterownika silnika...
Te dwa przyrządy w samochodach przeważnie zasilane są tym samym przewodem podającym + z akumulatora na grzałki bimetali we wskaźnikach dalej z grzałek przewody rozchodzą się na czujnik temp. w silniku oraz czujnik poziomu w zbiorniku. Być może nawet te wskaźniki są zbudowane jako całość a w środku może znajdować się elektroniczny stablizator napięcia...
Jak to nie ma przewodu powrotnego?? To którędy paliwo wraca do zbiornika?
Swojego p407 2.0 hdi kupiłem jak miał coś około 150 tys km Osłony przegubów, radio z navi - kosztowna sprawa i zwykły elektryk ktory z tym nie miał styczności nie zrobi tego- sprawdź sobie ceny na allegro. Zostaje radio Android w zamian. Nie w każdym Ale poci się pompa wspomagania. W tylnej klapie przecieram się w sedanie elektryczne przewody puszczone...
Byly dwie wersje w 407 1.8 - z filtrem zewnetrznym (na przewodzie z prawej strony) i z filtrem wewnetrznym (w pompie paliwa w zbiorniku).
Jeśli mnie pamięć nie myli to w tych silnikach nie ma pompki paliwa w zbiorniku. Zajrzyj do włazu po kanapą i zobacz ile dochodzi przewodów we wtyczce
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
Problem dotyczy FAPu w Peugeocie 307 2.0HDi. W pamięci sterownika zapisane są następujące błędy: p1435 - system dodatku do paliwa, dysfunkcja p1441 - ECU dodatku do paliwa p1446- czujnik poziomu dodatku do paliwa p0380- obwód świec żarowych 01205 - brak opisu Sprawdziłem zbiornik na płyn dodatku i jest on jeszcze w okolo 1/3 pełny. Czy to już jest za...
Sekcja niskiego ciśnienia nie ma siły zassać zgęstniałego ON , ja bym jeszcze raz sprawdził podgrzewacz i FILTR paliwa , bo z zamiennikami wychodzą takie kwiatki - za wysoki opór na ssaniu. Urok braku pompy niskiego ciśnienia w baku. Dlatego niektórym pomaga machanie gruchą. Zauważmy że w przypadku HDI czyli CR jest pompa paliwa w zbiorniku. Jesteś...
Witam serdecznie, nie dawno dokonałem rejestracji na forum i mam problem z peugeotem 307 hdi, 79 kw, auto z 2001 roku, przebieg 153 tyś. bezwypadkowe. Problem polega na tym, ze od jakiegoś czasu zdarza się ze nie mogę zapalić samochodu, tzn dzieje się tak ,że czasem coś odcina pompkę paliwa w zbiorniku i wtedy jej nie słychać przy przekręceniu kluczyka...
Z tym serwo pomyliłem się. Ale przewód 2 i z serwo idzie do kolektora ssącego. Do wtrysku dochodzą 2 przewody paliwowe. Przepustnica jest niżej. ten który zaznaczasz jest albo do wtrysku albo z wtrysku. Tego nie powiem. Bliżej ściany grodziowej na wtrysku masz drugi przewód. jak mi się zdaje na króćcach na które są wciśnięte węże są strzałki pokazujące...
Witam, wiem że ten temat był poruszany kilka razy ale nie otrzymałem ostatecznej informacji o problemie. Peugeot 307 2.0 HDI FAP SW 2004. Od czasu do czasu samochód przechodzi w tryb awaryjny. Błędy: P14460 Ilość Additiv - odchyłka dawki zadanej P14353 System zasilania additiv rząd 1 - nieprawidłowe działanie P04024 System recyrkulacji spalin -za duży...
Dziękuje za kontakt.Przypuszczam,że syf w pompie był spowodowany niechlujną robotą mechanika handlarza,który stwierdził,że wymieniał wałki z góry klawiatury bo oryginalne były nabijane na wałek ,a te założone używki są lane-jednolite To był cytat mechanika.Przed wymianą pompy serwis renault 'PODOBNO' przedmuchał przewody ale nie mogę tego potwierdzić...
Witajcie. Jest to autko z 2007r. 1.4 benzyna 75 KM. Nie mogę go uruchomić po kilkudniowym postoju. Pompy paliwa nie słychać, więc sprawdziłem ją na krótko. I jest sprawna. Na kostce do pompy jest napięcie ok. 9 V, zarówno na włączonym jak i wyłączonym zapłonie. Bezpiecznik nr 2 od pompy paliwa sprawdzony i dobry, na wszelki i tak go wymieniłem na nowy....
Witam jak w tytule nie moge odpalić mojego Pedzia. Zacznę od początku. Jeżdżę nim ponad pół roku i odkąd go kupiłem co jakiś czas głównie przy odpalaniu zapalał mi się CHECK ENGINE w końcu zapalił mi się w czasie jazdy na dobre auto straciło mega na mocy, bo max mogłem jechać 80 km/h. Dojechałem do domu i jak go zgasiłem tak już nie odpalił. Myślałem,...
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Wszystkie masy poprawiłem, krokowca wyczyściłem. Jak silnik raz już się po nocy odpali to później z rozrusznika bez problemu odpala. Chyba znalazłem winowajcę. Obok silniczka krokowego są dwie końcówki na które zakłada się przewody. Sprawdziłem ich drożność i kicha jeden ni chusteczki ani w jedną ani w drugą nie szło "dmuchnąć" :P Przewód który okazał...
Witam, mam problem z wymienionym w temacie przebłyskiem geniuszu francuskich inżynierów. Przyciągnięto mi go na sznurku do odpalenia, siedzę przy nim już 3 dni i właściwie skończyły mi się pomysły, więc proszę o jakieś podpowiedzi. Właściciel twierdzi że zabrakło mu paliwa, dolał z kanistra, bez problemu go odpalił przejechał 300 m, samochód zaczął...
Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok. Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie. Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Masz syf na smoku w zbiorniku,taki kożuch z bakterii i brudu.Albo mechanicznie zagiety przewód.
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Witaj, niedawno miałem podobny przypadek na podnośniku. Skończyło się... wymianą baku, wyczyszczeniem pompy paliwa, wyczyszczeniem przewodów paliwa oraz regulatora ciśnienia na listwie. I właśnie tutaj szukał bym problemu, czyli zajrzeć do zbiornika ;)
A wskazówka paliwa jak się zachowuje? Może jakiś fahofiec grzebał co przy pływaku (zgięty) jak i przy przewodach zbiornika? Trzeba to sprawdzić, ciśnienie na pompie też nie zaszkodzi.
Witam, Droga najprostwsza dla oparow benzyny do wnetrza samochodu, to pokrywa otworu nad pompa paliwa w zbiorniku pod tylnym siedzeniem. Osobiscie sprawdzilbym najpierw, czy nie ma tam nieszczelnosci na przewodach lub uszkodzonej uszczelki studzienki pompy. Pozdrawiam, Georges
Cześć, w peugeocie 406 2.0 hdi miałem także problem z szarpaniem, wymieniłem wtryski, zawór w pompie 2 razy, pompę, zbiornik i przewody z filtrem wymyte - nic mnie to nie kosztowało - więc wymieniałem po kolei ale też nie pomogło, na końcu zmieniłem potencjometr gazu przy filtrze paliwa - zaprzyjaźniony mechanik z zagranicy powiedział mi że możliwe...
wymien wezyki naładuj akumlator i kręć może chwile to potrwac ale zapali Jak dla mnie to szkodliwa porada... najpewniej nie zapali (nie ma tam pompy wstępnej), a może się skończyć uszkodzeniem chodzącej na sucho pompy wtryskowej (smarowanej i chłodzonej paliwem). Ojciec kiedyś próbował odpalić swoją Astrę po spadnięciu jednego z przelewów na samostarcie...
Auto dalej sobie stoi. Sprawdziłem połączenia masowe. Odpiąłem wtyczkę z czujnika ciśn.paliwa na listwie.Bez zmian .Paliwo w większości z pompy trafia do przewodu powrotnego do zbiornika. Nie mam oscyloskopu, aby sprawdzić sterowanie zaworem wydatku na pompie . Zachodzę w głowę co się stało, że przestał zapalać.
Ja na takie awarie zawsze miałem przygotowany zbiorniczek (5 l np po płynie do spryskiwaczy) z paliwem i zamontowanym od spodu kranikiem i wężykiem. Odpinałem przewód od zbiornika przy filtrze lub wogóle go pomijałem i wpinałem przewód od bańki. Bańke wieszałem jak najwyżej na owartej masce żeby paliwo pod własnym ciśnieniem dopływało do pompy i odpalałem...
przewody zbiornika paliwa przewody zasilające zbiornika paliwa wymiana zbiornika paliwa peugeot
domofonu kolory kabli sprawdzić stator silnik tuner enigma
bateria aliexpress bateria aliexpress
Pomarańczowa dioda w piecu Ariston - przyczyny Biały ekran w wideodomofonie Kenwei - przyczyny i rozwiązania