Najbardziej prawdopodobnym wyciekiem jest pompa wtryskowa. Instalacje między filtrem a zbiornikiem są mniej prawdopodobne. Przewód powrotny z pompy wtryskowej powinien zostać odłączony i zamknięty. Przewody na zaworze podgrzewania paliwa i przewód zasilający filtr przed filtrem ze zbiornika powinny zostać zamknięte. Ciśnienie musi zostać wytworzone...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Na 90% nie chodzi pompa od benzyny,zatarła się lub spaliła z braku PB95.Zdejm przewody zasilające silnik w benzyne i zakręć motorem a zobaczysz czy podaje paliwo.Pompka jest w zbiorniku paliwa razem z pływakiem.
tomciu paluchu widziałeś kiedyś przewody elektryczne zasilające pompę paliwa w zbiorniku?
filtr paliwa jest nowy przewody paliwa są wymienione na gumowe od zbiornika . to znaczy od pompy paliwa do listwy zasilającej. Powrót też jest na nowych przewodach. od listwy do zbiornika. Jutro wyciągam pompę paliwa dnia 16.02.2014
Tak miałem podpięte przewody kostka zasilająca odpięta
Miałem podobny problem z dmuchawą do liści. Okazało się że wężyk paliwa "skorodował" na styku z uszczelką gumową zbiornika paliwa i oprócz paliwa zasysał powietrze. Przez tą uszczelkę przechodzą dwa przewody paliwowe. Jeden zasilający do gaźnika, drugi odprowadzający nadmiar paliwa do baku. Dziwne ale widać że te przewody na styku z gumą uszczelki...
Popatrz sobie jak wygląda zbiornik to może coś wywnioskujesz. Czy w pokrywie od czujnika masz przewody zasilający i powrotny?
ok w zakupinym silniku jest pompa bosch ,czyli należy zlaczyc tylko przewody ze zbiornikiem paliwa zasilający i powrot? Dodano po 8 dzięki za informacje Dodano po 29 a mogą koledzy podpowiedzieć jak odpowietrzyć układ paliwowy z pompa bosch
Sprawdź zbiornik paliwa i przewody zasilające w diesel, . 3 i 4 błąd to zawsze wina compa albo wtrysków, nie napisałeś czy wtryski wymieniłeś. Pozdrawiam.
Witam ponownie problem został rozwiązany. Przyczyną są palone przewody biegnące nad dmuchawą w kierunku zbiornika paliwa. Jest to przewód zasilający dmuchawę biegnący do wtyczki z rezystorem. Niestety jest tak ułożony, że bez demontażu dmuchawy nie widać usterki tym bardziej nie da się jej naprawić. Po przelutowaniu przewodów i wymianie Bezpiecznika...
Proszę o pomoc. Władek pykał na wolnych obrotach i zaczął gasnąć. Nie dodawałem gazu ponieważ i tak miałem go zgasić. Po 10 minutach nie mogłem go odpalić. Sprawdziłem przewody zasilające pompę, pompka ręczna pompuje paliwo które wraca nadmiarem do zbiornika paliwa. Pytanie - czy pompując ręczną pompką paliwo powinno być podawane na przewody idące na...
Ponieważ wyjeżdżając do orki poprosiłem syna aby napełnił zbiornik paliwem w pierwszym momencie pomyślałem że może być coś z paliwem gdyż w zbiorniku było paliwa na dnie . Nie miałem ze sobą narzędzi i nie byłem w stanie ściągnąć węża gdyż zaciśnięta była opaska zaciskową. Na pompce zasilającej też nie mogłem poluzować nakrętki dociskającej zbiorniczek...
Pompa zasilająca w zbiorniku nowa VDO, zbiornik i przewody sprawdzone
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
W Subaru z 1981r miałem pompę paliwa elektryczną przeponową. Nie wiem czy można jeszcze takową kupić. Cykała tylko w celu uzupełnienia ciśnienia do gażnika. Widziałem pompki elektryczne uniwersalne do gażników 0,6bar. Niezrozumiałem jednak po co jakiś zbiornik? Przewody gumowe zasilające zrównoważą tętnienia. Zamontuj duży filtr paliwa poziomo. Jak...
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Na zdjeciach widac bufor paliwa czyli mini zbiornik wpina sie go w obwód zasilania silnika paliwem w celu unikniecia prowadzenia dodatkowego przewodu paliwowego ze zbiornika. Podgrzewacz przykładowo B5W zasilany z tej pompki.
Tak, dwie. Jedna jest widoczna, kiedy zdejmiesz założony na nią i na króciec zasilający przewód paliwowy - to jest dławiąca. Druga, to jest dysza paliwowa, którą do korpusu, a dokładnie do oprawki dyszy przykręca się urządzenie dozujące - czyli urządzenie do którego przyłączone są przewody paliwowe I NAJWAŻNIEJSZE!!! zbiornik paliwa nie może być WYŻEJ...
Druga sprawa do dodatkowe sterowanie dolnej listwy pompy wtryskowej poprzez elektromotor dodatkowy trzpień sterujący - nie wiem do czego służy w silniku 2700obr/min nic takiego nie ma zasilanie elektromotoru jeden przewód elektryczny zasilający - do czego to służy? Silnik agregatu ma cały czas utrzymywać prędkość obrotową 3000 obr/min po to żeby częstotliwość...
Chyba źle zostały zrozumiane moje zamiary. Zaworek montuje na przewodzie paliwowym w okolicach zbiornika paliwa, cięzko dostępne miejsce. Od zaworka przeciągna przewody zasilające do wnetrza samochodu. I tu chce zrobić coś takiego, że zaworek bedzie włączany przyciskiem ukrytym gdzieś wew. Po wyłączeniu zapłonu chce aby zaworek został autoatcznie zamknięty(musi...
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Witam czy normalne jest zużycie oleju 1l na 9 godzin ciężkiej pracy z pługiem na mokrej borowinie, czy silnik już jest padaka. W mam jeszcze taki taki problem, gdy jest pół baku paliwa (ok 26l) to silnik zaczyna mi sie dławić, tzn, nie schodzi z obrotów tylko objawia sie to takim pyrkaniem silnika, w przewodach paliwowych jest widoczne powietrze. wymieniłem...
Z uwagi na to, że przerobiłem kilka takich przypadków. Także w dla silników 2.0 i 2.2 DI, DTI. 1. Wymontowuje fabryczny filtr paliwa z obudową. 2. Montuję filtr przepływowy np: PP 838, miedzy przewód zasilający ze zbiornika wstawiam pompkę ręczną do paliwa (tzw. gruszkę). 3. Między filtrem paliwa a zasilaniem na pompę montuje kawałek przewodu igelitowego...
Tak ale zbiornik jest wymyty do zera , osuszony. Przewody zasilający i powrot + smok przedmuchane sprezonym powietrzem , pompka zas. Nowa tak samo jak filtr paliwa. We wtorek będę miał rozrusznik z regeneracji to zobaczymy może będzie ok chociaż przewody były drożne ewentualnie wyczyszcze i założę stara pompke lub kupię jeszcze inna
Witam od miesiąca To trochę długo :D mniejsza połowa Połowy są równe! Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę o pomoc . Nieszczelność na pompce/zaworze zwrotnym lub na przewodzie zasilającym ze zbiornika paliwa. Zobacz te okolice. Często poluzowany zacisk na przewodzie jest przyczyną łapania lewego powietrza.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Majonez22... Układ zasilający, po prostu szczelność, zbiornika, pompa paliwa, przewody paliwowe. Zaglądamy pod auto, wiadomo ze najlepiej z kanału. Benzyna dość intensywnie pachnie, jakby coś kapało to na pewno da radę wyczuć :P Sonda, poczytaj na forum. Mierzymy napięcie na przewodzie którym sonda "daje sygnał" do urządzenia sterującego. Pomiar wykonujemy...
Witam Mam problem z ciągnikiem jak w tytule problem polega na tym że auto ma spadek mocy tzn. jest mniej dynamiczne zaczyna szarpać, czasem gaśnie i jest problem by ponownie zapalić wszystko to zaczyna się dziać gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 1/3poziomu. Taka sytuacja jest też gdy autko stoi kilka godzin np. po pauzie; nie pali od razu, trzeba kilkanaście...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Ja bym się trzymał tego że kolega ma problem dopiero wtedy gdy w zbiorniku jest mało paliwa, wiec nie rozumiem co do tego mogą mieć oringi na wtryskiwaczach gdyby one były walnięte to zapowietrzał by się cały czas, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja proponuje kolego ominąć przewody zasilające, zadać nowy przewód chociaż na próbę np, bezpośrednio do...
Patent. Najpierw zrób syfon z przewodu tłoczącego do podgrzewacza, w najwyższym punkcie ponad górny poziom paliwa w zbiorniku zasilającym. Zrób mały otworek rozszczelniający układ (np. fi 1,0) na przewodzie tłoczącym paliwo, gdzieś w górnej części syfonu. Co prawda po wyłączeniu palnika zawsze paliwo zejdzie z rurki do podgrzewacza, ale nie zaciągnie...
Prawdopodobnie nie trzyma paliwa zawór w pompie wtryskowej i paliwo częściowo cofa się do zbiornika zapowietrzając pompę wtryskową. Przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem po prostu ją odpowietrzysz. Trochę poszarpie i wszystko gra. Są dwa wyjścia, pompę wtryskową do naprawy, lub załóż zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym przy zbiorniku paliwa. Koszt...
Mogę jeszcze dodać że po wyciągnięciu bezpiecznika nr.36 wskazówki opadają do zera, jest to bezpiecznik zasilający wskaźniki zegarów w aucie. Układ nie wydaje się skomplikowany, tylko trzeba wiedzieć gdzie co sprawdzić ? Chodzi mi o te dwa przewody z potencjometru który jest umieszczony w baku to wymierzę gdzie ?
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
A możesz opisać, albo jeszcze lepiej pokazać jak wygląda zasilanie paliwem od zbiornika, po silnik?
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Ssanie to jedno, a ręczna pompka paliwa drugie. ssaniem przymykasz dopływ powietrza podczas zimnego rozruchu aby wzbogacić skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Zabrudzony filtr powietrza będzie dawał takie same objawy jak praca na ssaniu, czyli charakterystyczne "prykanie" nazywanie czterotaktowaniem, oraz zalewaniem świecy. Natomiast gumowa pompka...
kolego, nie masz pompy w zbiorniku, moim zdaniem gdzieś ktoś zamienił przewody zasilający z powrotnym , jako że powrotny, ma swobodny przepływ to ciągnie paliwo jak by drugą stroną, natomiast w przypadku zasilającego jest zawór zwrotny w pompce ręcznej (gruszce) lub komorze pływakowej choć to mało prawdopodobne bo jest różna średnica. skup się na drodze...
tam do zbiornika dochodzą cztery przewody ale w żadnym nie ma napięcia , pompa CR jest jak na zdjęciu i między zbiornikiem jest gumowa gruszka czy jeżeli w koszu zanurzonym w zbiorniku nie ma pompki zasilającej ( wstępnej ) to czy w tym silniku paliwo zasysa ta pompa wysokiego ciśnienia CR to dla mnie jest trochę dziwne gdyż w większości silników diesla...
Dziękuję za zainteresowanie się moim problemem, jak tylko będę w pobliżu Moto od razu się tym zajmę. Mianowicie jeszcze odnośnie filtra, nie będę udawał mega znawcy burgmana więc wolę się upewnić czy on jest zlokalizowany w zbiorniku ? Ponieważ jak widziałam to przewód zasilający paliwem idzie od zbiornika bezpośrednio wprost do wtrysku. Pozdrawiam
Sprawdź przewody paliwowe. W zbiorniku na rurce zasysająej paliwo powinna być siatka (nie jestem pewien czy tak jest w tym Oplu), zdarza się, że ta siatka opuści swoje miejsce i do rurki dostaną się zanieczyszczenia, które okresowo blokują przepływ paliwa. W takim przypadku trzeba przedmuchać przewód zasilający( odkęcić go przy filtrze i przedmuchać...
Proste pytanie czy paliwo wraca do zbiornika powrotem? Słychać? Czuć opór na pompce ręcznej? Do wtrysków przykręcone są przewody wysokiego ciśnienia i niskiego-powrót. Możesz mieć problem tylko z pompką zasilającą, a przecież bez niej wtryskową nie da paliwa na wtryski.
filtr jest pod podłagą przy zbiorniku na przewodzie zasilającym
Piła to typowy standardowy ,,chińczyk" wymieniałem wcześniej wał korbowy, łożyska, tłok plus cylinder, ostatnio gaźnik i uszczelniacze na wale korbowym. Piła odpala po zalaniu cylindra przez gaźnik mieszanką, po wypaleniu paliwa piła gaśnie, wygląda to jakby silnik nie zaciągał paliwa ze zbiornika. Przewód zasilający gaźnik jest drożny, bo przez ten...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Witam. Jak w temacie auto zapali na chwilę zakopci nie rowno chodzi po czy zgasnie. Cisnienie paliwa na listwie skacze z 220bar na 170bar po czy gasnie a przy tym kopci. Podpiąłem manometr przed filtrem paliwa i 0 bar. W zbiorniku są 2 pompy, lewą która zasila prawa w paliwo i prawa z której wychodzą 3 króćce zasilanie,powrót i trzeci cienki to nie...
Drugi elektrozawór znajduje się na zbiorniku,jeżeli to holender to jest cewka na zbiorniku,możesz jedynie posłuchać czy klika lub odpinając przewody zasilające elektryczne cewki i podając obce masa i +12V.Odkręcając przewód gazowy od owego elektrozaworu zbiornika w momencie podania zasilania będzie sadził gaz z elektrozaworu,taką próbę można zrobić...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
Witam po dłuższym czasie problem z odpalaniem , dodam że pompa była po regeneracji. Wcześniej były tam przed filtrem paliwa był zaworek na przewodzie zasilającym a na powrotnym jakąś pompka zewnętrzna zasilana prądem tak było jak go kupiłem teraz powróciłem do fabrycznego bez zaworów i pompki zewnetrznej ,dałem nowe przewody i filtr paliwa z zaworkiem...
Witam Problem z samochodem jest taki, że po dłuższej dynamicznej jeździe nagle zaczyna przymulać, później przerywać powyżej 3500rpm, aż w końcu przekroczenie 1500rpm objawia się kichaniem w wydech przerywaniem i silnik nie wkręca się ponad te obroty nawet na luzie. Wyłączenie zapłonu i włączenie (czy to na luzie, czy gdy samochód toczy się na biegu)...
No witam wczoraj podłączyłem pompę do bańki z ropą na noc i jest dobrze pompa trzyma nie zeszła ropa ani troszkę auto zapaliło na dotyk. Przewody i filtr w komorze silnika przejrzałem i jest ok wszystko został mi zbiornik i właśnie go przejrzałem a tam raz że przewody co idą do smoka są łączone takimi zaciskowymi złączkami i są one w stanie tragicznym...
Jedne co źle zrobiłeś to: dolałem 50ml specyfiku do paliwa żeby nie zamarzało na 20l diesla. Napisz teraz, jaki specyfik użyłeś? (Podaj nazwę.). Natomiast, podłącz wszystkie przewody paliwowe na swoje miejsce i dokładnie odpowietrzyć układ paliwowy, bo może się okazać, że podczas wymiany filtra paliwa nie odpowietrzyłeś i Tobie się zapowietrzył układ...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
1- do sterownia obiegiem powietrza wewnetrzny zewnetrzny (przewód plastykowy do kabiny) 2- lewy pod regulator na listwie, prawy pod zawór par paliwa (przewód plastykowy wych pod zbiornikiem wody na nadkolu) 3- zasilanie zaworu oparów paliwa
podłącz się pod komputer żeby zdjagnozować problem. Jeśli ten dogrzewacz włączasz samym przyciskiem na panelu regulacji nawiewu nad radiem i nie masz zegara i pali ci się tylko dioda to zobacz najlepiej w kanale czy pod samochodem za sankami(wózkiem) zawieszenia przedniego jest dogrzewacz firmy eberspacher d5wz. Jeśli jest to sprawdź czy nie odczepiły...
Chodzi o to, żeby nie trzeba było ciągnąć przewodów paliwowych i zasilających pompkę od komory silnika do samego zbiornika.
Ludzie ja wam serdecznie dziękuję za pomoc ale. Czy podłączenie pod tester nie będzie wróżeniem z fusów jak widzę co się dzieje w przewodach zasilających paliwem? Czy podłączając pod tester nie muszę dokonać pomiarów? Ciśnienia paliwa za filtrem nie ma, jest za niskie, przecież to jasne jak słońce. Historia usterki jest taka, że pojawia się powietrze...
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.
Jeśli masz pompę w zbiorniku to na kostce zasilającej powinieneś mieć cztery przewody, to te dwa grubsze będą zasilać pompkę, jeśli masz tylko dwa, wtedy leć po przewodach paliwowych, pompa może być gdzieś po drodze, są i takie i takie. Aby zrobić test przelewowy, musisz pościągać przelewy z wtrysków(takie cienkie elastyczne wężyki) załozyć w ich miejsce...
do czujnika paliwa dostaniesz się bez wyciągania zbiornika (klapka pod kołem zapasowym ) jeśli w pompce nie ma paliwa to warto się skupić na szczelności przewodów zasilających zbiornik-pompka jak i na samym ssaku (czujniku) bo czasami rurka lubi przerdzewieć raczej nie jest zapchane sitko na ssaku bo z pedałem wciśniętym do deski byś daleko nie zajechał...
Załóż dodatkowy filterek na wężu między bakiem a pompką, I co mu to pomoże? a co do odpowietrzania to odpowietrzasz najpierw pompę dwiema śrubkami na klucz 8mm, potem 1 wtrysk kręcisz rozrusznikiem i powinien załapać potem dokrecasz i chodzi, ja swojego 3p odpowietrzam w 10 min tą metodą Tylko że problemem zapewne nie jest zapowietrzenie, a po prostu...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wyciek wykluczam. Sprawdziłem przewód zasilający i powrotny od wtryskiwaczy do zbiornika paliwa, nie ma żadnych wycieków. Na zimnym i na gorącym silniku pali od pierwszego kopa.
Krzysztof, tak to jest jak laik się bierze za robote.. :/ Tylko niewielka ilość oleju napędowego wpadającego do pompy wtryskowej jest zużywana w silniku. Przeważająca ilość jest zużywana do napędu wewnętrznych mechanizmów pompy i do jej chłodzenia. A nawet to co pompa wtryśnie pod wysokim ciśnieniem do wtryskiwaczy nie jest całkowicie spalane w silniku...
Witam mam dane z sond lambda proszę o pomoc w interpretacji : 1 tylna: przewody szary czarny 0,44 v nie przemiata, wynika że sterownik przyjął ( tryb awaryjny) stałą wartość bo nie mogł doregulować. grzałka- białe przewody 0,1 - 6v niestabilne napięcie, mimo trybu awaryjnego sondy chyba napięcie powinno być normalne w granicach 14 V? ,rezystancja 9.6...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Witam ponownie.Tak jak Panowie sugerowali posprawdzane,wiązka sprawdzona jest wszystko ok.Po odkręceniu magistrali z wtryskami okazało się,że w przewodzie zasilającym magistralę są drobinki rdzy,2-gi wtryskiwacz,który wykazywał wypadanie wtrysku też zanieczyszczony rdzą.Wymieniony został filtr paliwa i zamienione wtryski 2-gi z 4-tym.Teraz wyświetla...
Ja zrobiłem w ten sposób że skróciłem obieg paliwa, że tak powiem czyli zamiast z baku ciągnę paliwo z banieczki przez przewód na wszelki wypadek jakby, był gdzieś przewód przetarty od zbiornika, a jeżeli chodzi o sposób odpowietrzania to robię od samego początku w ten sposób, że luzuje przewody pompuje zakręcam i właśnie do momentu aż zacznie się...
Zanim wymontujesz pompę wtryskową: 1. Wymienić przewód zasilający między pompą, a filtrem paliwa na przeźroczysty (igielitowy). 2. Po dłuższym postoju przed uruchomieniem silnika podpompuj przez chwilę paliwo pompką przy filtrze paliwa. 3. Podaj na filtr paliwo z karnistra/butelki lub bezpośrednio na pompę podaj paliwo poprzez lejek. W/w "eksperymenty"...
jedno wejście bezpiecznika to +12V z przekaźnika pompy paliwa(ten sam "przewód" co biegnie do pompy paliwa) a drugi to niebiesko-żółty przewód na instalację silnika, do grzałko sony lambda, zasilanie przepływomierza i elektrozaworu zbiornika z węglem aktywnym.
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
Dzieci, przestańcie się kłócić! Mogę coś podpowiedzieć ze swojej strony. Faktycznie w zbiorniku nie ma pompy, jest ona na przewodzie paliwowym w komorze silnika - takie małe ustrojstwo. Po długiej walce rozwiązałem problem z nieodpalającym samochodem. Dzięki schematowi który otrzymałem w linku szedłem po przewodach poprawiając wszystkie styki i ......
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty. Chciałem zacisnąć przewód powrotu z listwy ale tam czegoś takiego nie ma, jest tylko zasilający przewód ze zbiornika, żadnego powrotu... Tam nie ma nawet regulacji ciśnienia paliwa na listwie. Zdejmowałem przewód zasilający paliwo...
Witam. Mam następujący problem z ciągnikiem Władimirec T25. Posiada on pompę wtryskową od ciągnika C330. Odkręciłem pompę i dałem do regeneracji, ponieważ ropa dostawała się do oleju. Po regeneracji założyłem z powrotem, wszystkie przewody tak samo jak były, lecz paliwo nie idzie na wtryski. Odkręciłem przewody przy pompie, które idą do wtrysków i tam...
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
Zakładam, że rozrząd ustawiłeś dobrze. Sprawdź czy nie ma błędów, iskrę na świecach(tylko ostrożnie bo możesz zepsuć moduł DIS, świece podczas sprawdzania zawsze muszą masować), ciśnienie sprężania, połączenia złączek przewodów elektrycznych, czy przewód od czujnika położenia wału nie jest zbyt blisko przewodów zapłonowych, paliwo w zbiorniku, czy pompa...
Witam Posiadam VW Passata B5 2.5 TDi rok 2002. Samochód przestał odpalać, po zdiagnozowaniu okazało się, że pompa w zbiorniku padła. Została założona nowa pompa, ale nadal nie jest podawane paliwo (jest, ale tylko tyle, ile podciągnie sama pompa wtryskowa). I z tym wszystkim bym sobie poradził, ale pompa w zbiorniku jest inaczej zbudowana niż te, które...
Jeżeli paliwo sie cofa mimo nowej pompki to mysle ze powodem jest nie pompka ale nieszczelnosc na przewodzie ssącym.(między pompką a zbiornikiem.Odległośc od zbiornika niema tu znaczenia(no chyba że to ponad 8 m.Przy problemach z zaciąganiem z oddalonychn zbiorników bardzo pomaga zamontowanie dodatkowego zaworka zwrotnego na przewodzie ssącym (jak najbliżej...
Witam serdecznie Na wstępie podkreślam: jestem szczaw. To jest moje pierwsze auto z silnikiem benzynowym, dotychczas bawiłem się prawie 10 lat tylko dieslami Mercedesa 123 lub ciężarówek :) Do rzeczy... Niedawno kupiłem takie auto: Chrysler Grand Voyager 3.3L z 1998 roku. Wóz jeździł i odpalał elegancko, bez problemu. Niestety, przez głupotę zostało...
To chyba jest nieszczelność na przewodach. Trudno będzie ją znaleźć , bo paliwo szybko paruje, kapiąc na gorące elementy silnika. Wtedy mamy taki efekt, że nawet małe ilości paliwa śmierdzą. Ja osobiście obserwowałbym silnik podczas pracy na biegu jałowym (oko i węch) a następnie na podwyższonych obrotach (wtedy paliwa musi dawać więcej). Jeśli oprócz...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Rozumiem, że zagadnienie nieszczelności na przewodach zasilających i korozja korpusu filtra paliwa już nie wchodzą w grę. Pozostaje jeszcze filtr w zbiorniku paliwa lub zupełny brak napowietrzania zbiornika a następnie zaworek zwrotny gdzieś w filtrze plaliwa. I wreszcie to co już sugerowano czyli marny stan pompy wtryskowej.
Witam elektrodowiczów Naprawiłem już wiele układów wtryskowych, ale ten seat sędza sen z powiek.Działo sie tak; silnik pracował nierówno na wolnych obrotach, spalał więcej i ciężko odpalał.Wymieniłem sondę lambda bo tak wskazał oscyloskop.wiedziałem przy tym że nie od sondy gasł.Po wymianie sondy silnik równo już pracuje, pompa jest nie najświeższa...
Zmieniałem łączenia przewodów paliwowych z trójników na kolanka, od zbiornika do filtra. Miałem trudność z odpowietrzeniem, ale się udało. Dolewałem oleju do filtra strzykawką od strony przewodu paliwowego zasilającego i po zakręceniu przewodu włączałem piec, ale pompa nie zasysała paliwa ze zbiornika. Okazało się, że jest nieszczelność na zacisku końcówki...
kolego a ta twoja A2 poszarpuje jak kolegi który zakładał temat ?? Bo twoje objawy pasują mi do kilku przypadków które trafiały mi się w 1.6FSI. Dostań się do pompy paliwa w zbiorniku i spr czy przewód zasilanie/ powrót nie są zamienione.
odłącz przewód zasilający paliwem i niech ktoś przekręci stacyjkę bedziesz wiedział czy w zbiorniku masz niespodziankę i czy wogóle paliwo dochodzi do silnika.jeśli wytrąciła się parafina wstaw auto do garażu tak jak ktoś napisał już wcześniej
Do wszystkich sprawdzeń, o których pisałem nie potrzeba komputera, a tylko proste narzędzia. 1. Czujnik położenia i prędkości wału korbowego - z reguły jest zamontowany w bloku silnika najczęściej przy kole zamachowym, rzadziej przy kole pasowym napędu alternatora (wtedy znajduje się tam charakterystyczne koło z prostokątnymi zębami) 2. Czujnik położenia...
Zacznij od pomiaru cisnienia paliwa. Jak już koledzy wspomnieli możesz mieć uszkodzoną pompę, bądź przewód paliwowy w zbiorniku przy pompie. Po wyłączeniu zapłonu ciśnienie powinno się urzymywać układzie, nie spadać do zera. Jest to typowy objaw na spadek ciśnienia paliwa. Spróbuj odpalić auto tylko na gazie. Witam tak jak mi radziles, odpalilem autko...
Mam pompę paliwa 230V zasilana jest z przetwornika prądu 24V/230V. 1200W. Pompa zamontowana jest przy pływającej cysternie do tankowania. Czujnik musi być zamontowany w zbiorniku który będzie napełniany przy lodzi. Zasilanie 230V tez ciągnę z lodzi. Mam wtyczkę która pasuje na czujnik oczywiście to tez jest specjalny rozmiar nie standardowy. Ja widział...
Wraca ponownie na zasilanie pompy, juz za filtrem paliwa. I cisnienie jakie jest w przewodzie (od pompy z zbiornika) tloczy go do gory z powrotem :/
Czy zastanawialiście się dlaczego pomimo wystarczającej ilości benzyny w baku pompa paliwa potrafi się spalić przy jeżdzie na gazie? Jeśli nie, to porównajcie sobie tylko średnice przewodów paliwowych zasilających i odprowadzających paliwo do zbiornika. W/g mnie konkluzje są dwie: Primo - pompa paliwa musi być wyłącznona przy jeździe na gazie Secundo...
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Przewód zasilający (ten z filtrem) do króćca zasilającego gaźnik do drugiego wyjścia pompka, drugi przewód z pompki do zbiornika. Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je ponownie do zbiornika, nie odwrotnie. Sprawdź, który wężyk z pompki zasysa, i ten podłącz do gaźnika.
Witam Muszę do silnika Diesla / napęd do łodzi / zamontować licznik zuzycia paliwa. Kupiłem bardzo dokładny licznik . Nie wiem jak go zamontować ponieważ instalacja zasilająca paliwem posiada przewód powrotu do zbiornika . Muszę ten przewód dołączyć do instalacji za licznikiem. W instalacji zamontowana jest pompa przy silniku i filtr paliwa z niego...
przewody zbiornika paliwa przewody zbiornika paliwa peugeot przewody sygnałowe zasilające
telewizory jedna antena zwrotnica intel 4965agn berlingo schemat klimatyzacja
Wentylator w Technics SA-EX100 działa non-stop: przyczyny i rozwiązania Jak wymienić kontrolkę w zamrażarce Ardo?