Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Po pierwsze, wyłącznik świec żarowych wygląda na jakąś tanią podróbkę i przypuszczam że długo nie wytrzyma. Po drugie, masz nową instalację elektryczną, niestety jakościowo gorsza niż oryginał. Przewód od świec żarowych powinien mieć kolor czarny, gdyby tak było nie musiałbym zadawać dodatkowych pytań. Wyłącznik świec żarowych jest nieprawidłowo podłączony....
Sprawdź najpierw przewody od świec do przekaźnika świec żarowych jak nic ciekawego nie zobaczysz do podjedź na diagnostykę komputerową do jakiegoś dobrego zakładu
Hmmm gdybym miał to przed sobą to bym dał radę. Jeszcze można z tego co widzę odpiąć dolną część skrzynki ,może to pozwoli uwolnić przewody do tych bezpieczników. Mam na myśli te zatrzaski zaznaczone na czerwono.
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Według ELSA do świec żarowych idą przewody czarno zielony . Bezpiecznik jest 80A. Do 50A bezpiecznika od podgrzewacza wody powinny iść przewody czerwony oraz czerwono czarny. https://obrazki.elektroda.pl/6708864800_... https://obrazki.elektroda.pl/1188339500_... https://obrazki.elektroda.pl/8878663300_...
Jeżeli chcesz to zrobić, na przycisk to wystarczy znaleźć stałe 12 V, po włożeniu kluczyka do stacyjki. Bierzesz próbówkę, multimetr, żaróweczkę z kabelkami i szukasz, wg powinien być to zacisk 54, ale tam masz pewnie kierunki, STOP, może być też zacisk 30. Lub 54. :D Przycisk musi być solidny, przewody też bo przez nie będzie płyną duży prąd do świec....
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
Napisałem wcześniej czy aż tak ciężko poszukać schematu instalacji. Ale niech Ci będzie zrobiłem to za Ciebie. http://obrazki.elektroda.pl/6615461600_1... Tu masz jeszcze opisy. 1.Lampa przednia lewa 2.Lampa przednia prawa 3.Sygnał dźwiękowy 4.Złącze przednie 5.Alternator Żuk 6.Świece żarowe 7.Czujnik ciśnienia oleju 8.Skrzynka bezpieczników...
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
ja bym sprawdził na początek przewody do świec czy nie są nigdzie uszkodzone lub poluzowane 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Jest plus od stacyjki ale to tylko zasterowanie(cienki przewód).Czyli Włączamy stacyjkę i zostaje uruchomiony cały cykl grzania świec.Czyli STACYJKA-STEROWNIK-CZUJNIK TEMPERATURY.A przewody o grubszym przekroju idą od sterownika do świec.No i po drodze jest bezpiecznik(a jaki i gdzie to zależy od modelu dizla).
Czerwony to zasilanie z baterii żółty wyjście na świece cienkie przewody to masa i prądowy z przekaźnika jest to stycznik wysokopradowy tak bynajmniej jest w dużych maszynach typu cat 320 tu może być tylko przekaźnik Dodano po 3 Jeśli nie masz przerwy w obwodzie świece iskrzą w momencie jak przykładasz prąd wina leży po stronie sterownika świec głów...
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Z numeru na stacyjce 54 podłącz pod numer na stacyjce 15 i zobacz czy będzie efekt. Jeżeli będzie efekt osiągniesz stop i sygnał to wymiana stacyjki.Zwróć jeszcze uwagę na to iż przewód ze stacyjki nr 54 jest z ww numeru zabezpieczony bezpiecznikiem w tablicy bezpieczników i z bezpiecznika idą przewody na stop i sygnał. Dodano po 2 Zwróć uwagę iż po...
A świece w tych silnikach o wtrysku bezpośrednim są konieczne lecz podczas mrozów, których jak na razie nie ma. W temp. ok. +10 nawet świec nie załączy. są silniki które potrzebują grzania od temp miejszej niż 15 stopni.... np silnik 2.5 z omegi do którego montowano nawet emulatory czujnika temp do układu grzania świec... co do kolegi z problemem opis...
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam za temperaturę widać a nietylko kasowanie błędów. Czujnik jest podwójny - w jego obudowie są dwa czujniki. Jeden dla licznika, drugi dla ECU. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo może masz przerwane przewody od czujnika i licznik cos pokazuje a sterownik silnika nic nie widzi. Daj nr błędów...
Witam,posiadam Vw Golfa 1999 1,9 90KM i mam uszkodzone,przegrzane i popękane przewody świec żarowych.Pytanie gdzie mogę je kupić.Wymieniał już ktoś?
Witam. Ze źródeł innych z poza tego forum dowiedziałem się że tak ma być. Tak jest dobrze ponieważ niektóre piny są i tak nie wykorzystane w tym sterowniku. Pozdrawiam.
Źle Ciebie zrozumiałem,myślałem że w sumie tyle biorą prądu.To sprawdzałeś na wykręconych czy jak są w silniku .Dziwne że na drugim sterowniku też ten objaw.Ja k zamieniałeś miejscami przewody 1-3 z 2-4 ,to nadal nie grzeją 1-3?,czy wtedy 2-4.
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
witam kolego miałem ten sam problem a mianowicie podczas deszczu przechodził w stan awaryjny zapalała się kontrolka świec żarowych i pedał gazu przestawał reagować max 60 km/h, po wielu dniach a raczej tygodniach i wielu wymianach typu potencjometr pedału gazu bo masz elektroniczny bez efektów, w końcu wymontowałem kompa wraz z całą puszką w której...
Witam spotkał mnie podobny problem. W mojej a4 b8 Avant jest silnik 2.0 TDI 120 km na common railu. To od początku historia wyglądała tak: jesienią ubiegłego roku były wymienione wtryski, pompa filtry, przewody paliwowe itp, w sumie cały układ paliwowy bo rozpadł się filtr i śmieci zanieczyściły prawie cały układ. Wszystko po remoncie było w porządku...
Przekaźnik to tylko przekaż prądu czy nie tak? Zauważ że wchodzą do niego cztery przewody ze świec. A Ecu silnika wie która dokładnie świeca jest spalona. Więc odpowiada też za komunikację. Dodano po 8 Tu masz wytłumaczone czemu nie jest zwykły. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Panowie. Mam od dłuższego czasu taki problem z moim samochodem. Mianowicie auto długo odpala rano lub pod kilku dniach. Chodzi tylko i wyłącznie o pierwsze odpalenie. kręci z 5 lub 6 sekund i dopiero zapali lub nie odpala wcale i trzeba drugi raz przekręcić kluczyk i zapala normalnie. Póżniej przez cały dzień pali od strzała. Czasami ale to czasami...
https://obrazki.elektroda.pl/4754481800_... W wózku widłowym Clark GMP 20s tym razem wystąpiła dość niespotykana usterka, uniemożliwiająca „zgaszenie” silnika, która powstała po wystawieniu wózka na działanie deszczu. Pierwsza sugestia to uszkodzenie stacyjki, ale ta była wymieniana niedawno i okazała się sprawna. Po otwarciu skrzynki...
Witam mam problem z świecami żarowymi w aixam crossline 2013r. silnik kubota z402 mianowicie. Standardowo kontrolka świec momentalnie gaśnie po przekręceniu zapłonu, czyli można łatwo się domyślić że ze świecami jest coś ewidentnie nie tak. Jednak sprawdziłem obie świece żarowe pod napięciem 12v i nagrzały się do czerwoności więc podpiąłem cały układ...
Gdzie jest sterownik świec żarowych w Focusie 1,6 tdci 2009 (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy występują jakieś objawy lub problemy, które skłoniły Cię do poszukiwania sterownika świec żarowych? Tak info o awarii silnika AI: Czy sprawdzałeś już coś wcześniej, aby zlokalizować sterownik świec żarowych? świece żarowe ok Bezpośrednia odpowiedź...
witam miałem taki przypadek w golfie III 1,9 tdi 1Z bez immo ale z seryjnym alarmem kiedy chciał to odpalał szególnie miał problem jak zagżał się przekażnik w centralce alarmu styk był troszke upalony ale żadna regeneracja nie pomogła używany około 150zł na allegro ale nie inwestowałem usunełem go z instalcji przewody na krótko po spawdzeniu schematu...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Cześć wszystkim, Mam problem ze swoim samochodem. Co prawda nie jest to Octavia, a Scala, rok 2020, ale silnik występuje tu i tu, więc pozwoliłem sobie napisać o tym w dziale Octavii. Generalnie, na zimnym silniku jest OK. Jak się rozgrzeje, to stopniowo zaczyna brakować mocy — czuję, że turbina zaczyna się odzywać przy coraz wyższych obrotach, aż wpada...
Ford C-MAX 2013r 2.0 tdci błąd P269B, auto po małej stłuczce nie mogę usunąć tego błędu, świeca sprawdzona, wtyczki i przewody przy sterowniku silnika OK. Pytanie co steruje tą świecą sterownik silnika, świec żarowych czy jest jakiś osobny sterownik. Może ktoś posiada schemat tego układu coś czytałem na forum forda że po wypadku ktoś miał ten sam błąd...
Linde gaz lampka świec żarowych Witaj na forum! Rozumiem, że masz problem z lampką świec żarowych w twoim pojeździe zasilanym gazem Linde. Chętnie pomogę Ci rozwiązać ten problem. Poniżej znajdziesz szczegółową analizę krok po kroku, co może być przyczyną i jak to naprawić. ### Przyczyny problemów z lampką świec żarowych: 1. Awaria świec żarowych -...
Ale przecież te dwa przewody w wiazce nowej są dostosowane by grzać 2 świece każdy
🚗 Polo 6R 1.6 TDI CAYC 90 KM – problemy z ECU, DPF, EGR Witam, wrzucam podsumowanie moich zmagań z Polo 1.6 TDI (2010, silnik CAYC, ECU 03L 906 023 D). Może komuś się przyda, bo temat jest dość nietypowy. Nadal nierozwiązany... Auto z Francji sprowadzone 7 lat temu jestem pierwszym właścicielem w Polsce. 7397 - Filtr cząstek stałych; czujnik różnicy...
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Moja obecna wiązka świec żarowych uległa uszkodzeniu, popękały fajki kupiłem nowo w której przewody w niej są z wyprowadzeniem na konektory. Mam pytanie czy jak je zalutuje wystarczy i nie będzie żadnych kłopotów czy lepiej bawić się w złączki.
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
Ja osobiście "kupuję" taki schemat. https://obrazki.elektroda.pl/4454714500_... Czyli ładowanie przez przekaźnik , z tą różnicą że w nowszych autach jest EPC itp.. czyli regulacja prądu wzbudzenia jest nadzorowana przez jakiś komputerek. Żeby tam nie mieszać pod maską przy alternatorze to kupujemy taki wynalazek. Przekaźnik sterowany...
Fabrycznie stosowano przewód LgY-S o podstawowym przekroju 1 mm², do wybranych punktów 1.5 mm², 2.5 mm², 4 mm² i 6 mm². Chociaż wymieniałem przewód świec żarowych w C-330M i okazało się że fabrycznie był gumowy. Według mnie możesz zrobić instalację na przewodach H05V-K i H07V-K, są one wystarczająco odporne na olej i paliwo,...
Przewody do świec żarowych radzę sprawdzić razem z ciśnieniem w oponach :D. Teraz na poważnie: Do tego kodu silnika idą świece 4,4V więc pomyłka z doborem napięcia świec odpada bo po założeniu świec 7V byłby co najwyżej błąd świecy że jest przepalona. Pomijając już problem doboru pod kątem wymiarów. Nie wiem czy dało by się takie dobrać, nie chce mi...
Rozrusznik w porządku kreci jak nowy. Ale zauważyłem że po włączeniu stacyjki chodzi pompa i dopóki się nie wyłączy to nie odpali. Po wyłączeniu pompy zapala się kontrolka świec zarowych i auto odpala od strzała Dodano po 48 Wszystkie przewody wyglądają wporzadku.
Z9bacz przewody przy module czy nie sa obciete przewody.
6mm² to absolutne i nie polecane Volkswagenowskie minimum. Ja już myślałem czy nie poradzić Koledze 2x6mm² czyli dwa przewody "szóstki" zdublowane. Taki prąd to już nie zabawa... 2x6mm² to do punktu gdzie się rozdziela. Do indywidualnej świecy, ZA przekaźnikiem, wystarczy 4mm², oczywiście!
Cześć, W tle usterka systemu START-STOP, który po ręcznym wyłączeniu powoduje znikanie pojawiającego się błędu: duże zużycie energii. Na kilku forach opisują tę samą historię z układem START-STOP w pojazdach Volkswagen Group, wygląda na fabryczny błąd. Opis sytuacji: Nie mam pewności, czy usterka START-STOP ma wpływ, ale na pewno jest to powiązane...
A zasilanie modułu świec sprawdzone?A połączenie moduł -ecu? Ogólnie przewody jak,masa jest na module? Jak można coś wymienić nie sprawdzając tego?
(at)ElecktrodaBot Jakiego przewodu Nichromowego by potrzebował i ile mocy by potrzebował by go szybko podgrzać do trzech pięćdziesięciu stopni C? (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Różne źródła i typowe obliczenia inżynieryjne wskazują, że odpowiednia średnica drutu Nichrom do osiągnięcia temperatury 350°C zależy od długości drutu,...
Gdyby to była kontrolka albo instalacja za bezpiecznikami, to by się spalił dużo cieńszy przewód. Proponuję odłączyć przewód od podgrzewaczy. Sprawdzić czy zaciski wyłącznika świec żarowych nie dotykają deski rozdzielczej. Uszkodzone przewody wymienić. Może być także uszkodzona izolacja styku ruchomego w przełączniku świec żarowych. Niestety chińsko-indyjskie...
Co CI jeszcze pozostało ?? sterownik świec żarowych ... i będzie dobrze. PS. posprawdzaj bezpiecznik , przewody do sterownika /czy dochodzi napięcie/.
Przewody były zruszone po straceniu osłon z pod silnika śnieg zruszyl przewody i problem powstał wypięła się obejma dolotu powietrza.
Cześć wszystkim; w moim Berlingo 1,9D miałem identyczną sytuację świece nie grzeją, kontrolka nie świeci po sprawdzeniu sterownika okazało się że jest sprawny tzn. przekaźnik się załącza, natomiast do dziś nie wiem dlaczego zasilanie (M6 -połączone razem przewody BB10 i BB11) idące do przekaźnika i z niego na świece ma "dziwny" spadek napięcia - jak...
Witam, dzisiaj miałem czas i uporałem się z problemem, sprawdziłem jeszcze raz świece żarowe(nie ich sprawka), jeden przewód paliwowy z tych, które idą między wtryskami cieknie ale to nie jego wina. Okazało się, że gdy odkręcałem przewody paliwowe tulejka z gwintem poluzowała się i ciśnienie uchodziło bokiem przez co lekko ciekło i nie podawało odpowiedniej...
Prąd się w amperach podaje a nie w woltach. A ty masz się wziąć za rozruch. Ten silnik pali jak złoto jak jest sprawny technicznie. I to bez świec. Swoją drogą ciekawa miara mierzenie sprawności akumulatora w miesiącach półtorej roku to musi być dobry. Żadnych pomiarów absolutnie nic tylko miesiące. Zaraz się jeszcze okaże że rozrusznik ma już tulejki...
Z tych błedów wynika że świece sa do wymiany ,zdejmij przewody zasilające na świece i spr kontrolką przejście na świecach.
Chce iść po wiązce wychodząc od przekaźnika co jest nie tak, że świece nie grzeją. Świece są ok, od świec do przekaźnika przewody są ok, sam przekaźnik nowy, bezpiecznik również dobry, a tu nadal nic. Ameromierz był szeregowo wpięty między świece, a fajkę i nic żadnego skoku prądu.
Masa z ręcznego wchodzi na pin 30 szarego złącza dzisiaj nie dałem rady sprawdzić jak to jest u mnie, być może zamieniłem/pomyliłem 28 z 30 ale napewno te dwa odpowiadają za ręczny i poziom płynu. chyba że jest to ta sama lampka. dokładnie tak jest Masa z ręcznego wchodzi na pin 30 szarego złącza. Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz i u mnie na kostce...
Sprawdz przewody świec żarowych czy nie ma zwarcia. Mi zapinka się zsuneła kradło prąd przy rozruchu niby wszystko ok ale dobiło aku dosyć szybko.
Sprawdź przewody na przekażniku świec żarowych czy nie są poluzowane. Ewentualnie sam przekaźnik.
Witam, Wracając z Niemiec kilkukrotnie auto traciło mi moc , zero reakcji na pedał gazu , straszny muł jakby odcinało turbo i wpadał w tryb awaryjny , kilka razy zapalała się kontrolka świec żarowych i nic poza tym. Wystarczyło zjechać na poboczne zgasić auto na kilka min i problem znikał. Auto nie kopci turbo słychać ale nie gwiżdżę zbyt głośnio. Błędy...
Ten który ma przewody bezpośrednio na świece żarowe. Ten ze znaczkiem firmy RENO.
Koledzy, ja też przerabiam podobny temat na dieslu mamy. Po sprawdzeniu i wymianie wszystkiego, co wydawało mi się przyczyną (filtry, świece żarowe, przewody doprowadzające, uszczelnienia, pomiar kompresji, wymiana akumulatora..) doznałem załamania. Auto paliło jak przedtem i dostawało drgawek. :idea: Przyczyny, które stanowiły sedno problemu: - nieodpowiedni...
Zdjęcia brak, ale jest w skrzynce z BSM, ECU, pod samym ECU na samym jej dnie. Duży przekaźnik, jeden jedyny, 4 grube przewody kilka cieńszych. Znajdziesz na pewno. Do tego wtyk do świec do rozpinania przy obudowie rozrządu z tyłu jakby.
moze to mało pocieszające ale w tych silnikach wlasnie takie objawy dają: 1. uszkodzone wtryskiwacze mozna to sprawdzic zakładając przezroczyste przewody na powroty na wtryskiwaczach podczas krecenia oraz po kilku kilkunastu sekundach po odpaleniu powinno byc kilka cm powiedzmy od 1cm do 5cm podczas kręcenia rozrusznikiem a po odpaleniu załuzmy przy...
Mam 320d na CR 150KM ze sterownikiem świec pod rozrusznikiem. Wymontowałem go i rozebrałem. Usunąłem żel zabezpieczający część układu. Zeszlifowałem nalane na piny aluminium. Usunąłem aluminiowe przewody i w zamian zastosowałem miedziane (z kabla sieciowego :D). Wszystko z powrotem polutowałem i uszczelniłem. Sterownik działa jak nowy. Przy -18 stopniach...
Tak tylko świece żarowe ciągną niemiłosiernie a te rosyjskie pewnie z 15A każda a tu kilkadziesiąt wat. :-) Koledze się wydaje ze prostsze rozwiązanie ale trafo kosztowne, przewody grube, uważam że nieekonomiczne rozwiązanie. Czy bezpieczne ? To już kwestia sporna gdyż świece żarowe rozgrzewają się do temp kilkuset stopni C. Przy takich prądach i temperaturach...
Według schematu ze sterownika wychodzą cztery czarne przewody do świec i wszystkie są spięte na jednej kotwie przekaźnika.Do sterownika silnika to kolory przewodów czerwony z bialym i zielony z czerwonym. Kolego, na logikę biorąc to już widać że bzdury piszesz. Tam jest elektroniczny przekaźnik, świece na 5V i diagnostyka poszczególnej świecy, co wynika...
Ale co udało mi się zauważyć - całość oświetlenia tylnego była z ako kamperowego. Tylnego czyli kabiny mieszkalnej kampera? Rozumiem, że lampy wymagane przepisami o ruchu drogowym z tyłu pojazdu działają. Czy to oświetlenie działało nawet ze spaloną przetwornicą a po jej wyjęciu przestało czy przestało działać po wyjęciu akumulatora hotelowego (tak...
Ok ale czy w ogóle warto coś obecnie robić, czy wykasować błąd i pojeździć? i jak wróci to już wtedy się tym zająć? Można sprawdzić podciśnienie(jego wartość) i wszystkie przewody podciśnienia wizualnie pod kątem przetarcia zagięcia
Witam ! Problem z falującymi obrotami na zimnym oraz problem z uruchomieniem zimnego silnika rozwiązany ! Odnośnie błędów: P1635 Obwód świec żarowych Jedna świeca spalona (3 cyl ta na wysokości czujnika ciśnienia na listwie CR) oraz Przewód zasilający świecę żarową na 4 cyl (ten przy rozrządzie) był zwarty do przewodu wysokiego ciśnienia idącego od...
uszkodzony moduł świec żarowych na alegro po 80 zeta sprawdzic tez przewody do swiec moga nie kontaktowac
Przecież tam możesz zrobić test sterownika silnika i wyjdzie czy jest ok czy nie. Będzie po kolei grzał każdą świecę. Przydało by się sprawdzić przewody pomiędzy sterownikiem świec a świecą nr 1. Jeżeli by to była wina bezpiecznika to miałbyś błędy na pozostałych świecach.
Ml gasł w trakcie jazdy aż zgasł i teraz wogule nie pali sterownik jakby nie widzi wtrysków.Sprawdzilem przewody są dobre mają przejście nie są ze sobą zwarte a sterownik wywala błędy od wtryskiwaczy że testowanie wiązki wtryskiwaczy nie przebiegło pomyślnie i zwarcie świec żarowych.Cisnienie paliwa przy kręceniu rośnie do ponad 300 barów, przepływomierze...
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
Przyczyną problemów była rezystancja na zaśniedziałych stykach . Po wymianie końcówek przewodów ,przekaźnika oraz dorobieniu dodatkowego odcinka kabla aby połączyć przewody poza przekaźnikiem świec żarowych usterka nie występuje . Choć ostatecznie sprawdzę na mrozie :) .
Jeżeli świece są dobre, to został bezpiecznik, przewody doprowadzające i sterownik. Może być też czujnik temperatury, jeżeli zdejmiesz wtyczkę z czujnika to powinny grzać. A kontrolka świec żarowych się świeci (), jak nie to może spalił się bezpiecznik od sterownika.
Witam, może na początku "pomęczyć" wiązki wyginając je na różne sposoby przy pracującym silniku. Warto także zobaczyć końcówki masy(czytałem,że są poczyszczone ale czy próbowałeś z wyczuciem ciągnąć za przewody przy tych końcówkach), dokładnie obejrzeć miejsca przypięcia wiązki do karoserii i silnika a także miejsca, w których wiązka sie załamuję, zagina...
Bardzo prosto, wystarczy odpiąć przewody od świec i sprawdzić każdą po kolei czy ma przejście do masy ta która nie ma jest spalona
Problem z licznikiem. Witam Bardzo serdecznie forumowiczów i wszystkich użytkowników auta marki audi i nie tylko. Mam pewien problem z licznikiem w Audi A6 C5 1.9AWX z 2002r gdyż bardzo oszukują mnie wskaźniki tj. - temperatura cieczy chłodzącej - wskaźnik paliwa (działa od pełnego zbiornika do połowy skali i dalej koniec. Zapala się na wyświetlaczu...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Poszukuję schematów do Opla Frontery (najchetniej) lub informacji w jakiej kolejności podłączyć przewody wysokiego napięcia (te wychodzące od świec żarowych) rozłączyłam aby je sprawdzić i ..no właśnie ..ale nie jestem blondynką co to to nie :)
Sprawa jest bardzo prosta. do wajchy zapalania c 330 dochodzą trzy przewody: 1 zasilający, 2 świec żarowych i 3 rozrusznika. Wystarczy przewód zasilający rozczłonować na dwie wsówki, zamontować obok siebie 2 przyciski rozruchowe od c 360 (o wytrzymałości 10A bo te 5A są do klaksonu) do obu podłączyć wsówkami zasilanie , a potem do jednego świece do...
Tu już trzeba by było zmierzyć średnice przewodu i obliczyć czy wytrzyma natężenie 12.25A Biorąc pod uwagę pracę kierunkowskazów z wypełnieniem 50%, średni pobór prądu ok. 10A, dopuszczalny dla przekroju 1 mm². Jednak przy 12A spali się bezpiecznik. jak znajdziesz gdzieś staro zepsuto originalo stacyjkie a zamiennik to rozbierz to i porównaj jakość...
Trzeba sprawdzić te cienkie przewody obok grubego w peszlu przy przekaźniku , lubią ugnić tak ze 20cm od przekaźnika .
Dotyczy układu wtryskowego 1.8 i 2.0 TDCI ford. Objawy: 1. Brak możliwości uruchomienia silnika, utrudniony rozruch zimnego silnika, utrudniony rozruch silnika po rozgrzaniu, mrugająca lampka świec żarowych,mrugająca lampka świec żarowych przy pełnym obciążeniu ( np przy wyprzedzaniu), zapalająca się lampka check engine, nierównomierna praca silnika,...
Teraz dokładnie opisz, gdzie podłączyłeś przewody rozruchowe.
Bezpiecznik lub wiązka. Zasilanie ma być pełne z akumulatora poprzez przekaźnik i bezpiecznik. Stetowniki wystawiają masę sterowania. Dziękuję za odezwę? Pytanie tylko czy zasilanie tych zaworów idzie przez bezpiecznik i przekaźnik? Jeśli tak to czy to któryś z tych pod kierownicą? https://obrazki.elektroda.pl/7834112100_... Ten czarny...
Witam. Posiadam Skodę Fabię trzeciej generacji, rok 2016 silnik 1.4 TDI 105KM. Jak w temacie mam problem z bezpiecznikiem ale zacznę od początku. Pewnego dnia zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych podłączyłem się testerem diagnostycznym i pokazało błąd czujnik przepływu masy powietrza zbyt wysoki sygnał, czyli tzw. przepływomierz wymieniłem na nowy...
Witam, posprawdzalem bezpieczniki pompke i problem byl inny zapowietrzal sie posprawdzalem przewody niskiego i wysokiego cisnienia i znalazlem kilka nieszczelnosci, zlikwidowalem i problem jak narazie ustal ustal dzieki za podpowiedz
Odepnij wtyczkę od przekaźnika namierz cztery grubsze przewody co idą na świece i miernikiem zmierz opory czy takie same lub kawałek przewodu do plusa i do tych czterech dotknij czy zaiskrzy. We wtyczce musisz mieć stały plus taki jak na aku
Tak jak ci kolega napisał sprawdź temperaturę silnika i powietrza zasysanego. Tylko zobacz jaka temperaturę widzi sterownik bo czujnik , styki lub wiązka powoduje przekłamania w pomiarze dokonanym przez sterownik, musisz to dokładnie wyeliminować . Dalej przewody zasilania przekaźnika świec żarowych i same świece do sprawdzenia.
Podejrzałem sobie układ ładowanie w Yanmarze FX. Schemat regulatora napięcia się zgadza. Po stronie dodatniej są wykrywane diody, natomiast po stronie ujemnej nic. Po włączeniu stacyjki pojawia się napięcie 12 V na zaciskach AC. Sposób włączenia tyrystorów dość nowatorski. Różnica taka, że tam regulator miał wyprowadzone przewody i złącze, ale takie...
Witam. Mam problem z focusem 2004r 1.8 tdci 115 km otóż silnik nie odpala. co udało mi się zdiagnozować: -po przekręceniu stacyjki w pozycje grzania świec napięcie na świecach żarowych jest. -odkręciłem 2 świece żarowe i obie nie grzeją podejrzewam ze wszystkie są niedobre ale do tamtych jest trudny dostęp. -odkręciłem przewody od wtrysków i włożyłem...
Witam wszystkich. Mam swój prosty, tani i wypróbowany sposób na wymianę świec żarowych w ciasnych silnikach VW jak Polo 1.4D i podobnych. Zaznaczam ! aby dokonać tego musisz trochę znać się na mechanice i być człowiekiem bardzo cierpliwym .(3h pracy na 4 świece). Nie miałem okazji podglądnąć narzędzi fachowych. Mój sposób jest tani i bez kluczy dynamometrycznych...
Witam, jako początkujący na forum za błędy przepraszam. Mianowicie, mam problem z autkiem Scenic RX4 1.9 dci silnik F9Q740 z komunikacja sterownika silnika i załączaniem przekaźnika pompy paliwa. Samochód przyciągnięty do mnie z powodu braku możliwości odpalenia, pierwszy powód to zgnita wiązka elekt pod silnikiem. Po naprawieniu jej dalej nie odpala...
Jak ściągne przewody podcisnienia z elektrozaworu i spotkam je ze sobą to zawór sie rusza, chciałem sie upewnić w którym położeniu zawór otwiera, a w którym zamyka spaliny, zauważyłem że normalnie przy pracującym silniku przy swobodnym przyspieszaniu obrotów, zawór nie rusza sie ani trochę czyli wniosek taki że zawór stale jest chyba zamknięty, co jest...
Poprawny opis złącza przekaźnika: G1 - świec żarowa - przewód czarno-szary G2 - świeca żarowa - przewod czarno-zielony G3 - świeca żarowa - przewod czarno-niebieski G4 - świeca żarowa - przewod czarno-czerwony ST - liliowo-żółty - sterownik silnika pin 30 DI - liliowo-szary - sterownik silnika pin 63 30 - czerwony - stały plus z bezpiecznika SB51 50A...
Miałem problemy z uruchomieniem silnika,okazało się ze winne były przerwane 2 przewody na zaworze regulacji CR,ostatnimi czasy zaczęło szarpać silnikiem tylko między 1900a 2300 obrotów,kts wskazywał na czujnik wałka rozrządu,wymieniłem go silnik chodzi bez zarzutu ,zastanawia mnie jednak to że nie mam błędów na silniku a czasem w tym samym zakresie...
może ktoś wcześniej namieszał przy kostce przy przeażniku to wszystko jest tam na słupku po prawej stroniekiedyś się z tym bawiłem .ktoś pozamieniał przewody i wszystko wariowało
Witam. Posiadam problem z passatem b6 2007r.2.0 BMR 170 KM. Auto po wyczyszczeniu DPF chemicznie przez firmę specjalizującą się tym. Nadal jest w trybie awaryjnym, świecą się kontrolka świec żarowych i DPF. Wymieniony czujnik różnić ciśnień. Sprawdzone przewody pod kątem szczelności i drożności. Pokazuje kod P2002, którego nie idzie usunąć. Była robiona...
Witam. To diesel czy benzyna? Świeci ci się kontrolka świec żarowych w benzyniaku. Wymień czujnik temperatury, jest podwójny więc jego uszkodzenie może powodować takie objawy. Oprócz tego sprawdź przewody zapłonowe, stan oleju oraz szczelność dolotu.
sterownik świec żarowych opór świec żarowych kontrolka świec żarowych
emulator renault regent vermona renowacja wzmacniacz unitra
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Schemat podgrzewania foteli Fiat Stilo Hatchback Canon MP270 – czy tusz PG-540XL/CL-541XL (C 540XL) pasuje do tej drukarki?