Witam,posiadam Vw Golfa 1999 1,9 90KM i mam uszkodzone,przegrzane i popękane przewody świec żarowych.Pytanie gdzie mogę je kupić.Wymieniał już ktoś?
zacznij od świec. Najpierw je sprawdz bo na darmo wpędzać się w koszta. Odkreć wszystkie przewody ze świec żarowych. Weź zwykłą probówkę samochodową (taką z żarówką). Podłącz jeden zacisk probówki do plusa akumulatora a drugim koncem pokolei do każdej świecy.Jeżeli prubówka zaświeci to świeca jest dobra. Tylko pamietaj że przy tej probie aku musi byc...
Proszę o wskazanie na moim zdjęciu, gdzie znajdują się świece żarowe i przewody do świec żarowych.
A spróbuj po pierwszym uruchomieniu na zimnym silniku po jakim czasie te przewody nabierają za dużej temperatury.Szybko czy wolno?.Grubość przewodu jest obliczona przez wujka Adolfa bardzo dobrze ale czas przy 4 świecach jest na pewno ograniczony i tu może być ból.A czasem grzania reguluje czujnik i sterownik.Zakładając, że twój samochód ma napięcie...
Sprawdź najpierw przewody od świec do przekaźnika świec żarowych jak nic ciekawego nie zobaczysz do podjedź na diagnostykę komputerową do jakiegoś dobrego zakładu
Sądząc po numerze nie jest to Webasto tylko Eberspeacher D3WZ.Sprawdzić świecę żarową, przewody zasilające,kostki itp.Najlepiej sprawdzić testerem. Pozdrawiam Arturavs
Najprawdopodobniej jest tak jak piszesz. Skrzynka bezpiecznikowa, klakson(przewody pomarańczowy i zielony), świeca żarowa(biały) i połączenie amperomierza z akumulatorem(niebieski). Napisz który to rok Władka.
A w oryginalnej wersji jest tam jakiś bezpiecznik? Dodano po 2 Albo mniej więcej jaki prąd tam popłynie. Muszę wstępnie dobrać przekaźnik i przewody.
Witam. Clio 2 1.9D 2000r Przekaźnik świec żarowych NAGARES BRE/6-12 Czy przewody widoczne na zdjęciach tak mają być? Na początku myślałem ze są wyrwane po przyjrzeniu się bliżej wyglądają na odcięte. Jakby specjalnie. Z jakiegoś powodu. Ale jakiego. Zdjęcia. http://obrazki.elektroda.pl/8729429900_1... foto http://obrazki.elektroda.pl/2843548300_1...
Sprawdz przewody świec żarowych czy nie ma zwarcia. Mi zapinka się zsuneła kradło prąd przy rozruchu niby wszystko ok ale dobiło aku dosyć szybko.
Te przewody przykręcone są do świec żarowych podgrzewacza płynu. Odkręcić i oczyścić. będzie dobrze. Dodano po 1 Przy okazji dokręcić cybant, bo to jest nalot z odparowanego płynu chłodzącego, nie żadne zasiarczenie.
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Idą do niego przewody świecy żarowej i chyba od alternatora. Czy to jakiś przekaźnik? To nie przekaźnik, tylko rezystor przez którego zasilana jest świeca żarowa, a spadek napięcia na nim jest wykorzystywany do zasilania kontrolki.
Po pierwsze, wyłącznik świec żarowych wygląda na jakąś tanią podróbkę i przypuszczam że długo nie wytrzyma. Po drugie, masz nową instalację elektryczną, niestety jakościowo gorsza niż oryginał. Przewód od świec żarowych powinien mieć kolor czarny, gdyby tak było nie musiałbym zadawać dodatkowych pytań. Wyłącznik świec żarowych jest nieprawidłowo podłączony....
Bez diagnozy nie da rady. Może kuny przewody nadgrzły, może uch zalany.
Gdyby ktoś miał podobny problem to polecam zmienić paliwo. Zregenerowałem wtryski, wymiemieniłem pompę paliwa i przepływomierz, zaślepiłem EGR, wymieniłem podciśnienia, uszczelniłem dolot, wymieniłem świece żarowe, przewody świec i problem nie znikął. W moim przypadku rozwiązaniem okazało się wyjeżdżenie paliwa i zatankowanie vervy.
Panowie. Mam od dłuższego czasu taki problem z moim samochodem. Mianowicie auto długo odpala rano lub pod kilku dniach. Chodzi tylko i wyłącznie o pierwsze odpalenie. kręci z 5 lub 6 sekund i dopiero zapali lub nie odpala wcale i trzeba drugi raz przekręcić kluczyk i zapala normalnie. Póżniej przez cały dzień pali od strzała. Czasami ale to czasami...
Witam Jak Wam szło z demontażem przewodów elektrycznych (ten czarny sztywny terminala) ze świec? Ja ciągnę i ciągnę i za chiny ludowe nie chcą zejść z główek świec ... Może zdemontować przewody paliwowe od wtryskiwaczy i tak naprawdę mocno pociągnąć? Pozdrawiam Tomek
Powiedziałbym, że chyba nie możliwe....powinien być taki który ma osobne wyjścia na każdą świecę..... Były i takie i takie wersje, chyba 12 różnych kodów silnika i trzy wersje mocy, nawet dla 2006 roku zostaje kilka rodzajów. Do 2005 roku większość miała przekaźnik "sterownik" z wyjściem na poszczególne świece, od 2006 przekaźnik "normalny" w skrzynce...
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Ten który ma przewody bezpośrednio na świece żarowe. Ten ze znaczkiem firmy RENO.
Poprawny opis złącza przekaźnika: G1 - świec żarowa - przewód czarno-szary G2 - świeca żarowa - przewod czarno-zielony G3 - świeca żarowa - przewod czarno-niebieski G4 - świeca żarowa - przewod czarno-czerwony ST - liliowo-żółty - sterownik silnika pin 30 DI - liliowo-szary - sterownik silnika pin 63 30 - czerwony - stały plus z bezpiecznika SB51 50A...
Ja bym najpierw spróbował dojść do samego czujnika i jego podłączenia i sprawdził przewody. Pozdrawiam!
Sprawdź przewody na przekażniku świec żarowych czy nie są poluzowane. Ewentualnie sam przekaźnik.
Sprawdzałeś, czy jest napięcie na wszystkich przewodach świec żarowych? Jutro rano, przed uruchomieniem silnika, pompuj ręczną pompką (gruszką) do momentu aż będzie twarda i jeszcze kilka razy. Ja się ze swoim 1,9dTi mordowałem kilka lat. :-( Pozdrawiam.
Co CI jeszcze pozostało ?? sterownik świec żarowych ... i będzie dobrze. PS. posprawdzaj bezpiecznik , przewody do sterownika /czy dochodzi napięcie/.
Według ELSA do świec żarowych idą przewody czarno zielony . Bezpiecznik jest 80A. Do 50A bezpiecznika od podgrzewacza wody powinny iść przewody czerwony oraz czerwono czarny. https://obrazki.elektroda.pl/6708864800_... https://obrazki.elektroda.pl/1188339500_... https://obrazki.elektroda.pl/8878663300_...
1.9 tdi audi a4 b5 na pompie wtryskowej. Problem taki że przyjechala nowa wiazka swiec zarowych nr 028971766 i wychodzą z niej 2 kabelki. Mialem w aucie 038971782a czyli 4 osobne przewody do każdej ze świec żarowych. W tej chwili to podpinam tak: 2 przewody od pozostałości wiązki starej łącze z 1 przewodem w nowej wiązce. Te przewody są takiej samej...
Witam, chciałbym się podłączyć pod temat, posiadam nagrzewnicę sirokko 251 wraz z panelem sterującym, znalazłem schemat podłączenia pasujący do mojego panelu, niestety po wstępnej analizie na nagrzewnicy w kostce są pozamieniane przewody (stwierdzam po świecy żarowej że jest w innym miejscu). Niestety nie znam się na budowie tego urządzenia, a jeśli...
Sprawdzanie świec. Możesz sprawdzić je na "iskrzenie" zdejmij przewody ze świec żarowy i dodatkowym kablem z + akumulatora dotykaj do końcówek poszczególnych świec, jeśli będzie lekko iskrzyć-świeca dobra nie spalona. A początek wtrysku przez OBD
Na pewno jest po prawej stronie. Tam idą przewody zobacz na prawym słupku przy nogach pasażera, może tam jest za tym sterownikiem świec żarowych.
Hmmm gdybym miał to przed sobą to bym dał radę. Jeszcze można z tego co widzę odpiąć dolną część skrzynki ,może to pozwoli uwolnić przewody do tych bezpieczników. Mam na myśli te zatrzaski zaznaczone na czerwono.
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Moja obecna wiązka świec żarowych uległa uszkodzeniu, popękały fajki kupiłem nowo w której przewody w niej są z wyprowadzeniem na konektory. Mam pytanie czy jak je zalutuje wystarczy i nie będzie żadnych kłopotów czy lepiej bawić się w złączki.
Przewody do świec żarowych radzę sprawdzić razem z ciśnieniem w oponach :D. Teraz na poważnie: Do tego kodu silnika idą świece 4,4V więc pomyłka z doborem napięcia świec odpada bo po założeniu świec 7V byłby co najwyżej błąd świecy że jest przepalona. Pomijając już problem doboru pod kątem wymiarów. Nie wiem czy dało by się takie dobrać, nie chce mi...
Witam, problem to brak prądu na przewodach zasilająch świece żarowe. Na kostce od przekaznika pojawia się napięcie 12v na pozycji 8 po naciśnięciu start, na + też jest ok. Bezpiecznik 70 A zmieniony przekaźniki mam 3 na każdym to samo.. Dzięki za pomoc
Witam ponownie. dzisiaj odkręciłem piecyk, mam D3WZ (jeszcze leży na stole) okazało się, że uszkodzeniu (mechanicznemu) uległ przewód z pin 1 ale juz za złączem (na wiązce do piecyka) praktycznie nie do wypatrzenia z zamontowanym piecykiem. Rozkręciłem ustrojstwo sprawdziłem pozostałe przewody wszystko OK. świeca żarowa grzeje, ale zatrzymałem sie i...
Przyczyną problemów była rezystancja na zaśniedziałych stykach . Po wymianie końcówek przewodów ,przekaźnika oraz dorobieniu dodatkowego odcinka kabla aby połączyć przewody poza przekaźnikiem świec żarowych usterka nie występuje . Choć ostatecznie sprawdzę na mrozie :) .
a jakie ciśnienie jest bezpieczne ? Dodano po 4 Panowie ma ktoś schemat podpięcia węży od układu chłodzenia ? Nie zrobiłem zdjęć :/ dziś złożyłem świece żarowe przewody EGR .Mam problem z podłączeniem chłodnicy Eger nie pamiętam które węże były do niej podpięte :/
Jest plus od stacyjki ale to tylko zasterowanie(cienki przewód).Czyli Włączamy stacyjkę i zostaje uruchomiony cały cykl grzania świec.Czyli STACYJKA-STEROWNIK-CZUJNIK TEMPERATURY.A przewody o grubszym przekroju idą od sterownika do świec.No i po drodze jest bezpiecznik(a jaki i gdzie to zależy od modelu dizla).
6mm² to absolutne i nie polecane Volkswagenowskie minimum. Ja już myślałem czy nie poradzić Koledze 2x6mm² czyli dwa przewody "szóstki" zdublowane. Taki prąd to już nie zabawa... 2x6mm² to do punktu gdzie się rozdziela. Do indywidualnej świecy, ZA przekaźnikiem, wystarczy 4mm², oczywiście!
Pozostałe przewody podłączone powinny być pod ten zacisk, do którego podłączałeś prostownik czyli do grubego kabla łączącego akumulator z rozrusznikiem. Domysły Jaśka są słuszne z jednym wyjątkiem - w tym ciągniku świece żarowe montują użytkownicy. Jeśli biały przewód masz połączony z włącznikiem rozrusznika, to wszystko będzie działać.
uszkodzony moduł świec żarowych na alegro po 80 zeta sprawdzic tez przewody do swiec moga nie kontaktowac
Witam jeśli można podepnę się pod temat. Sprawa się tyczy identycznego samochodu jak kolegi z tematu, jednak u mnie jest problem następującego typu. Przewody zasilające świece żarowe łączą się na śrubce przy kolektorze dolotowym (ten plastikowy) nie wiem dlaczego ale u mnie ta śrubka strasznie się grzeje, wręcz nadtapia plastik i to już po odpaleniu...
Witam. Kolego ja bym posprawdzał czy któryś z przewodów co zasilają świece nie jest uszkodzony. Sprawdź czy nie uległ uszkodzeniu przewód przy akumulatorze. Dodano po 41 wymienił bym tez świece żarowe jeśli okaże się że przewody są w porządku.
Z9bacz przewody przy module czy nie sa obciete przewody.
Prąd się w amperach podaje a nie w woltach. A ty masz się wziąć za rozruch. Ten silnik pali jak złoto jak jest sprawny technicznie. I to bez świec. Swoją drogą ciekawa miara mierzenie sprawności akumulatora w miesiącach półtorej roku to musi być dobry. Żadnych pomiarów absolutnie nic tylko miesiące. Zaraz się jeszcze okaże że rozrusznik ma już tulejki...
Przynajmniej byś podał kod silnika. Jak masz wiązkę silnikową kompletną z to tam wiele nie ma do roboty. Pedał gazu musisz podciągnąć plus stały jest jeden albo dwa grube przewody, na bezpiecznik przekaźnik świec żarowych i przekaźnik systemowy oraz stałe zasilanie na sterownik. Zasilanie po zapłonie na sterownik. Możesz podłączyć sygnał z czujnika...
Tak jak ci kolega napisał sprawdź temperaturę silnika i powietrza zasysanego. Tylko zobacz jaka temperaturę widzi sterownik bo czujnik , styki lub wiązka powoduje przekłamania w pomiarze dokonanym przez sterownik, musisz to dokładnie wyeliminować . Dalej przewody zasilania przekaźnika świec żarowych i same świece do sprawdzenia.
Teraz dokładnie opisz, gdzie podłączyłeś przewody rozruchowe.
Błąd P1351 dotyczy obwodu grzania świec żarowych. Może być przekaźnik, świece, przewody. Trzeba sprawdzać.
A świece w tych silnikach o wtrysku bezpośrednim są konieczne lecz podczas mrozów, których jak na razie nie ma. W temp. ok. +10 nawet świec nie załączy. są silniki które potrzebują grzania od temp miejszej niż 15 stopni.... np silnik 2.5 z omegi do którego montowano nawet emulatory czujnika temp do układu grzania świec... co do kolegi z problemem opis...
Poszukuję schematów do Opla Frontery (najchetniej) lub informacji w jakiej kolejności podłączyć przewody wysokiego napięcia (te wychodzące od świec żarowych) rozłączyłam aby je sprawdzić i ..no właśnie ..ale nie jestem blondynką co to to nie :)
Przekaźnik, uszkodzona wiązka/przewody, spalony bezpiecznik.
dzięki Miro.Nasz jak mówisz ide dorobie takie urządzenie i zrobie w ten sposób, chodz to nie pierwsze hamulce które naprawiam i zawsze było ok. ale spróbować nie zaszkodzi. wieczorem dam znać co i jakie postępy. do domex32 kolego 3 lata temu zaprowadziłem auto do mechanika który miał zmienić głowice w v40 1,9 td po odebraniu auta stwierdziłem ze nie...
Czerwony to zasilanie z baterii żółty wyjście na świece cienkie przewody to masa i prądowy z przekaźnika jest to stycznik wysokopradowy tak bynajmniej jest w dużych maszynach typu cat 320 tu może być tylko przekaźnik Dodano po 3 Jeśli nie masz przerwy w obwodzie świece iskrzą w momencie jak przykładasz prąd wina leży po stronie sterownika świec głów...
Linde gaz lampka świec żarowych Witaj na forum! Rozumiem, że masz problem z lampką świec żarowych w twoim pojeździe zasilanym gazem Linde. Chętnie pomogę Ci rozwiązać ten problem. Poniżej znajdziesz szczegółową analizę krok po kroku, co może być przyczyną i jak to naprawić. ### Przyczyny problemów z lampką świec żarowych: 1. Awaria świec żarowych -...
Najpierw spradź świece żarowe, potem przewody.
Kolego świece żarowe sprawdza sie przewodem z jednej strony podłączony z +24akumulatora.
Też tak myslałem, ale oba przewody idą w wiązce gdzies dalej
Źle Ciebie zrozumiałem,myślałem że w sumie tyle biorą prądu.To sprawdzałeś na wykręconych czy jak są w silniku .Dziwne że na drugim sterowniku też ten objaw.Ja k zamieniałeś miejscami przewody 1-3 z 2-4 ,to nadal nie grzeją 1-3?,czy wtedy 2-4.
Gdzie jest sterownik świec żarowych w Focusie 1,6 tdci 2009 (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy występują jakieś objawy lub problemy, które skłoniły Cię do poszukiwania sterownika świec żarowych? Tak info o awarii silnika AI: Czy sprawdzałeś już coś wcześniej, aby zlokalizować sterownik świec żarowych? świece żarowe ok Bezpośrednia odpowiedź...
Gdyby to była kontrolka albo instalacja za bezpiecznikami, to by się spalił dużo cieńszy przewód. Proponuję odłączyć przewód od podgrzewaczy. Sprawdzić czy zaciski wyłącznika świec żarowych nie dotykają deski rozdzielczej. Uszkodzone przewody wymienić. Może być także uszkodzona izolacja styku ruchomego w przełączniku świec żarowych. Niestety chińsko-indyjskie...
Powiem tak sprawdź świece żarowe:). I sprawdź przewody które znajdują się przy przekaźniku bo często się przepalają.
P1351 Przekaźnik świecy żarowej - przerwany obwód prądowy Możliwe przyczyny: - Wiązka przewodów - przekaźnik układu rozgrzewania świec - świeca żarowa - komputer sterujący silnika
Opel Movano 2,5dTi 2004r nie grzeją świece żarowe. Bierzemy schemat i tak na przekaźniku ma być stałe napięcia 12V, 12V po zapłonie, oraz 3,4-3,8V po zapłonie przez 12sekund. Kolejne 4 piny to poszczególne świece żarowe. Wszystko jest jak książka mówi, a napięcia na świecach nie ma?????? Przekaźnik założony nowy! Naturalnie świece sprawne, a przewody...
Z tych błedów wynika że świece sa do wymiany ,zdejmij przewody zasilające na świece i spr kontrolką przejście na świecach.
Kolego szukaj usterki w obrębie kabli - fajek. Następnie szukałbym po przewodach aż do przekaźnika świec żarowych. Z tego co pamiętam, to listwę zasilają dwa przewody, jeden z nich to grzanie świec ( 12 V ), drugi natomiast do tzw. dogrzewania (niższe napięcie), tj. podczas już pracy silnika, gdy jest jeszcze zimny, aby poprawić kulturę jego pracy,...
Po rozebraniu licznika okazuje sie ze wszystko OK prawdopodobnie jest przewod przywarty do masy od lampki swiec lib uszkodzone wyjscie w ECU. Sprawdze przewody.
Problem rozwiązany. Przewody wypalone od kostki silnika. Wymienione i działa:)
Ford C-MAX 2013r 2.0 tdci błąd P269B, auto po małej stłuczce nie mogę usunąć tego błędu, świeca sprawdzona, wtyczki i przewody przy sterowniku silnika OK. Pytanie co steruje tą świecą sterownik silnika, świec żarowych czy jest jakiś osobny sterownik. Może ktoś posiada schemat tego układu coś czytałem na forum forda że po wypadku ktoś miał ten sam błąd...
Przewody były zruszone po straceniu osłon z pod silnika śnieg zruszyl przewody i problem powstał wypięła się obejma dolotu powietrza.
Jakie przewody odciąć ?
Przy ręcznym sterowaniu obawiał bym sie o trwałość świec. Tu niech wypowiedzą sie lepiej znający temat koledzy, szczególne, że tu świece są grzane jeszcze po rozruchu. Kilka dodatkowych informacji: Wymienić świecę, jeżeli oporność nie wynosi 0,6 Ω ± 0,1 przy +20 °C. Ciężko taki pomiar zwykłym miernikiem wykonać. Łatwiej zrobić tak: za pomocą...
Nie ma już chyba prostszego silnika do uruchamiania na przysłowiowej palecie. Podłączasz przewód od minusa akumulatora gdzieś do silnika, następnie od plusa akumulatora do elektrozaworu pompy wtryskowej następnie jakimś solidnym przewodem podłączasz na chwilę świece żarowe do plusa akumulatora (na upartego przy tej temp powinien odpalić bez tego jeżeli...
Czy oprócz silnika masz elektronikę i przewody?
a jakie wartości mają temperatury? Jak bezpiecznik od świec żarowych, jak przewody i druga strona cewki przekaźnika?
Rozrusznik w porządku kreci jak nowy. Ale zauważyłem że po włączeniu stacyjki chodzi pompa i dopóki się nie wyłączy to nie odpali. Po wyłączeniu pompy zapala się kontrolka świec zarowych i auto odpala od strzała Dodano po 48 Wszystkie przewody wyglądają wporzadku.
PRZEKAŻNIK WYMIENIONY , NAPIĘCIA SPRAWDZONE , SPIRALKA ŚWIEC ŻAROWYCH ZAPALA SIĘ TAK JAKBY WSZYSTKO BYŁO W POŻĄDKU A MIMO TO AUTA NIE IDZIE ODPALIĆ . BRAK NAPIĘCIA NA ŚWIECACH ŻAROWYCH . No jak ? Piszesz że napięcia sprawdzone a nie ma napięcia na świecach??? Masło maślane! Przewody sprawdziłeś?
Na drugim końcu przewodów świec żarowych, a bezpiecznik w czarnej puszcze obok akumulatora. Przyznaj się, nawet osłony na silnik nie zdjąłeś... I prędzej 4 świece padły niż ten "przekaźnik".
co do nowych instalacji to przewody są jak włoski żałują na miedzi A jaki tam jest pobór prądu ? grubsze przewody są potrzebne tylko do rozrusznika i świec żarowych.
Trzeba zacząć od kosmetyki czyli pytania kiedy ostatnio wymieniałeś świece żarowe oraz przewody ? Czy są jakieś problemy z rozruchem na ujemnych temperaturach :?: Jaki przebieg :?:
Witam, sprawdź czy świece żarowe grzeją.. Obejrz dokładnie przewody czy nie pocą się gdzieś.. Filtr paliwa też możesz sprawdzić ale na początek świece od tego bym zaczął, pozdrawiam
Może być rozsypany moduł świec żarowych a sprawdzisz świece bardzo prosto bo w vito kiepskie dojście:cry: wyciągasz wtyczkę z modułu i tam masz przewody do każdej z nich miernik i wszystko powodzenia:D
Sprawdziłbym przekaźnik który podaje napięcie na świece.Jak odłączyłeś przewody od świeć czym sprawdzałeś to napięcie na przewodach doprowadzających.
Witam A mielibyscie schemat do silnika 1.6 TD?? Mam broblem z podgrzewaniem świec i wskaźnikiem tepemratury. A może wiecie jak powinny byc połączone przewody czujników temperatury??
Jeżeli świece są dobre, to został bezpiecznik, przewody doprowadzające i sterownik. Może być też czujnik temperatury, jeżeli zdejmiesz wtyczkę z czujnika to powinny grzać. A kontrolka świec żarowych się świeci (), jak nie to może spalił się bezpiecznik od sterownika.
Koledzy, ja też przerabiam podobny temat na dieslu mamy. Po sprawdzeniu i wymianie wszystkiego, co wydawało mi się przyczyną (filtry, świece żarowe, przewody doprowadzające, uszczelnienia, pomiar kompresji, wymiana akumulatora..) doznałem załamania. Auto paliło jak przedtem i dostawało drgawek. :idea: Przyczyny, które stanowiły sedno problemu: - nieodpowiedni...
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
ja bym sprawdził na początek przewody do świec czy nie są nigdzie uszkodzone lub poluzowane 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
witam kolego miałem ten sam problem a mianowicie podczas deszczu przechodził w stan awaryjny zapalała się kontrolka świec żarowych i pedał gazu przestawał reagować max 60 km/h, po wielu dniach a raczej tygodniach i wielu wymianach typu potencjometr pedału gazu bo masz elektroniczny bez efektów, w końcu wymontowałem kompa wraz z całą puszką w której...
Naftove Topeni 12AKN5 Stary typ webasto 66rok Czy ktoś potrafi sie z tym uporać ? Odkupiłem na OLX miało być sprawne jak przyszło kompletnie zniszczona elektryka przewody wyrwane, jest świeca żarową jest puszka styczników czy przekaźników jak to poskładać w całość proszę o pomoc chce tym ogrzewać garaż przy pompce sa trzy wejścia chyba wentylator ?...
Jakie błędy były (numery) bo jak był check to błędy musiały być. Typowo przy DPF to czy węże od czujnika różnicy ciśnień całe i drożne (przewody metalowe też czy drożne).
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
Dobra są 2 wtyczki: Grube przewody: 1 - obwód 1 i 3 świecy żarowej; 2 - +12V przez bezpiecznik 70A z akumulatora; 3 - obwód 2 i 4 świecy żarowej; Cienkie przewody: 1A - +APC ? 2A - GND; 1B - CDE ? 2B - chyba niewykorzystany styk ? 1C - DIAG 1 ? 2C - DIAG 3 ? Podpowiedz jak go zdiagnozować.
Jeśli jest jedny wspólny przewód na świece żarowe to ok 12V, jeśli są cztery osobne trzeba sprawdzić napięcia nominalne świec (5,7,9V)
Jeżeli chcesz to zrobić, na przycisk to wystarczy znaleźć stałe 12 V, po włożeniu kluczyka do stacyjki. Bierzesz próbówkę, multimetr, żaróweczkę z kabelkami i szukasz, wg powinien być to zacisk 54, ale tam masz pewnie kierunki, STOP, może być też zacisk 30. Lub 54. :D Przycisk musi być solidny, przewody też bo przez nie będzie płyną duży prąd do świec....
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Od czego zacząć? Przewody sprawdzałem i wszytko ok.
sterownik świec żarowych kontrolka świec żarowych opór świec żarowych
programowanie bramy normstahl automapa głosy sprężyna siłownika krups
obnizenie napiecia baterii philips senseo
Pralka Electrolux PerfectCare 600 - Diagnostyka i Rozwiązania Komunikat "INFO Badge card" w centrali Aritech