Masz przetwornice czy tranformatory ? Sposób połączenia nie ma specjalnie znaczenia, przy tych napięciach ( bardzo dużych ) i prądach ( malutkich) wystarczy byle jak styk. Pozdr.J.
ciśnienie spreżania troche za male powinno być 13-14, przewodziki na świece nie można zamieniać muszą iśc parami duża świeca 1-4 i 2-3 i male świece tak samo1-4 i 2-3, a nierówna praca może być spowodowana wlaśnie świecami
Witam, jeszcze nie spotkałem przetwornika z takim uszkodzeniem. Ta srebrno błyszcząca plamka zrobi się biała gdy przetwornik straci próżnię. Skoro ekran przetwornika się świeci i jest obraz, to lampa jest ok. Umyj szyjkę czystym alkoholem albo przetrzyj lekko wilgotną ściereczką i dobrze wytrzyj na sucho. Nie dotykaj więcej palcami. Lampa powinna znowu...
Trzeba wymienić na nowy, niekiedy jest integralną częścią cewki wn i musisz ją wymienić
Kolejność jest 1,3,4,2.
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Może i pomysł zabawny :D ale prawdopodobnie najlepszy :idea: W Biedronce widziałem drona za 100 PLN, doczep haczyk, w nim termistor, a w dronie generator parametryczny (na jednym tranzystorze!), Sterujesz dronem, zawieszasz go na drucie (jest naprawdę malutki), wyłączasz napęd. Na dole odczytujesz częstotliwość i albo z tabeli, albo z jakiejś aplikacji...
http://obrazki.elektroda.pl/4599267200_1... minuta w google........
Nic albo niewiele. Tak samo jak peszel na przewodach wysokiego napięcia.
A Arduino ma sterować tą listwą w sposób magiczny? Też prąd musi popłynąć.* Zastanów się, dlaczego ptaki mogą bezkarnie usiąść na przewodach wysokiego napięcia. *) Tak, wiem, uproszczam....
Witam. Może jakiś filtr p/zakłóceniowy przy aparacie zapłonowym?, lub wymiana przewodów wysokiego napięcia pomoże. ps. jakie autko?
Zawory są po prawej stronie od gaźnika a do pokrywy zaworów jest dospawany taki wspornik dla przewodów wysokiego napięcia. I na górze tej pokrywy jest miejsce gdzie dolewasz olej.
Często właśnie w Turbo miałem problemy z brakiem iskry po założeniu pokrywy. Pomagało zaizolowanie przewodów wysokiego napięcia ( zwykła izolacją ) i ułożenie ich tak aby nie dotykały do palnika ( od dołu ). Poza tym podegnij trochę lub zaizoluj przyłącze do elektrody jonizacyjnej - dotyka do obudowy blaszanej. Zawory gazowe też padały ale rzadko.
To falowanie obrotów może być przyczyną złej pracy silniczka krokowego. Co do strzelania stawiam na świecie. W samochodach z instalacją gazową ważne jest dobranie odpowiednich świec i przewodów wysokiego napięcia.
To jest przyczyna przewodów wysokiego napięcia lub świec. Powstaje przebicie na obudowe.Najcześciej to się dzieje jeżeli w poietrzu jest duża wilgoć. RADZE wymienić przewody lub świece na NGK. Skąńczą się problemy.:D
Witam serdecznie czy ktos mi podpowie jaka jest srednica przewodu wysokiego napiecia od swiecy do cewki
Pulsować nie będzie bo to IP. FTP to podstawa. Staraj się tylko nie prowadzić w długich odcinkach (np 80m) przewodów równolegle do siebie z 15cm odstępem. Czy mógłbyś napisać dlaczego nie można prowadzić przewodów równolegle do siebie z 15cm odstępem ?
Aha, i jeździć tylko w suche i słoneczne dni?! A samochód najlepiej trzymać w klimatyzowanym garażu, gdyż jak wiadomo klimatyzacja osusza powietrze... Jak się tobie nie chce nic z tym robić - sprawdzić czystość przewodów wysokiego napięcia, zrobić rachunek sumienia co do ich wieku - twoja sprawa. I gratuluję mechanika.
Schemat z autodaty , prosze bardzo Pozdrawiam
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
ja osobiście robie to żarówką,jeden przewód dotykasz do masy(nie izolowana linka na kineskopie) a drugi delikatnie wkładasz pod przyssawkę dotykasz kilka razy ąż sie całkowicie rozładuje. Możesz zrobić to kawałkiem przewodu i też jeden koniec do masy a drugi pod przyssawkę ale wtedy bardziej strzela.Zachowaj ostrożność przy wkładaniu przewodu pod przyssawkę...
Odpowietrznik automatyczny - jak cieknie to jest do wymiany. Można go wymienić samodzielnie - trzeba opróżnić kocioł z wody. Ważne żeby po wyjęciu starego odpowietrznika wyczyścić gniazdo z brudu i przy montazu nowego - posmarować oring smarem silikonowym. Co do iskry - przebicie elektryczne możesz zabezpieczyć stosując takie specjalne silikonowe izolatory...
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/profile... Jest z Kołobrzegu,pewnie za zaproszenie na kawę pomoże osobiście :)
I jak tam? Odpala już dobrze,naprawiłeś?
Potrzebuję precyzyjnego pomiaru natężenia w przewodzie wysokiego napięcia Do realizacji w/w celu nadają się przetworniki hallotronowe, typu "LEM"- current sensors. Wiedzę na ich temat zgłębisz tu:[url=https://www.google.pl/search?q=l...
Nie ma z tym kłopotu, jest to system z tzw. iskrą traconą. Iskra zawsze pada w tych cylindrach w których tłoki wznoszą się i opadają razem, tak jak wykorbiony jest wał, a więc 1-4 oraz 2-3, jak w jednym padnie w suwie pracy to w drugim w suwie wydechu. Ważne, abyś sobie znalazł tylko parę, dwa skrajne idą na jeden bank tłoków czyli 1 i 4, nie ważne...
To musi być gdzieś zwarcie w obwodzie wysokiego napięcia. Zacznij od starannego wyczyszczenia płytki i połączonych z nią elementów HF(wysokiego napięcia) oraz dokładnego przejrzenia czy nie ma śladów przebicia. Jeżeli masz układ z iskiernikiem to łuk powinien się tam pojawić w czasie gdy chcemy zajarzyć łuk spawalniczy.
Masz może kawałek przewodu WN (wysokiego napięcia) by go podmienić w tym także fajkę świecy?
W tym przypadku podłącz jakikolwiek akumulator i sprawdź napięcie ładowania. Zadałem pytanie na jakich przewodach masz 30V.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Miałem podobny przypadek, z tym że we Fiacie Seicento z instalacją BRC. Sugerowano mi wymiane przewodów wysokiego napięcia co też uczyniłem. Kupiłem zamienniki za 40 złoty. Problem nie zniknoł nieznacznie tylko uległo poprawie. Męczyłem się tak dwa miesiące i śledząc różne wątki na forum zdecydowałem się kupić orginalne przewody zapłonowe za 150 złoty....
Nurtuje mnie jeszcze czy przy zasilaniu dwóch urządzeń z jednego źródła zasilania przewody zasilające można poprowadzić do pierwszego urządzenia a następnie z pierwszego przedłużyć do drugiego czy lepszym rozwiązaniem jest wyprowadzić z zacisków zasilacza osobnych przewodów zasilania dla obu urządzeń? Lepiej z jednego punktu czyli z zacisków wyjścia...
Ja ostatnio w Panasonicach podobnych miałem uszkodzony trafo-powielacz tak że było przejście z fajki na kineskopie do masy. Tak że możesz sprawdzić ROZŁADUJ KINESKOP!!!!! OSTROŻNIE!!! zdejmij kapturek (fajkę) z przewodem wysokiego napięcia z kineskopu rozładuj jeszcze raz przewód wysokiego napięcia do masy i sprawdź czy ten przewód ma przejście do masy...
Witaj ponownie.Ten pomysl z proba to dobre rozwiazanie.Najlepiejn w dzien roboczy w godzinach pracy ,kiedy pracuja zaklady zasilane ta linia a w nich smiecace potencjalnie urzadzenia.Stabilna instalacja w samochodzie bedzie lepsza niz "reczniak".Wybierz do prob korespondentow "bazowych" na granicy slyszalnosci.Moze byc i tak ze w poblizu linii nie bedzie...
Na allegro są 5m. Te przewody możesz łączyć. Trzeba je tylko porządnie zaizolować bo zasilanie przewodu to wysokie napięcie i mogłyby zapalać się wyładowania. Prócz tego taśmy LED, w zasadzie dowolne, są też programowalne mogące świecić tak jak sobie wymyślisz.
Spotkałem się w podobnych okolicznościach (samochody stały sporo czasu w wilgoci i zimnie) z takimi objawami i w moim przypadku rozwiązaniem bolączki obrotomierza, była za każdym razem wymiana przewodów wysokiego napięcia. Najpierw w samochodach wariował obrotomierz, potem zaczynały się problemy z działaniem silników. Ze wspomnianymi problemami spotkałem...
Witam. Dokonywałem prób naprawienia współczesnych przewodów wysokiego napięcia i klapa . Dawniej się ta sztuka udawała były specjlane końcówki a teraz wszystko jest jednorazowe. Zwiększyło się też wysokie napięcie i ceny. Pozdrawiam.
do tego są specjalne szczypce,ale spróbój twardym stalowym drutem,na końcu zagięcie 3mm i takim haczykiem trzeba się pomęczyć.
nie należy (chyba, że będziesz wymieniał przy pracującym silniku :P )
i napewno beda pasowac??? Dodano po 3 czy trzeba sie jeszcze upewnic przed zakupem??
Trafopowielacz to jest ten z którego przewodem idzie wysokie napięcie na kineskop . I na nim dolnym potencjometrem pokręć w prawo jak wyjdą paski to cofnij i poruszaj nim czy nie przerywa .
Problem z układem zapłonu: upewnij się, że układ zapłonu działa poprawnie (świece, przewody WN, cewka). Nonsens. Prócz silników zasilanych benzyną mamy też silniki zasilane olejem napędowy. W tym drugim rodzaju nie mamy przewodów wysokiego napięcia ani cewek z nimi wspótworzących układ zapłonowy jak to ma miejsce w przypadku silników zasilanych benzyną....
Witam, najczęściej w przypadku takiego objawu usterki tzn. lekkie strzępienie obrazu szczególnie widoczne na OSD i napewno na TXT jest to wina Trafpowielacza. Wewnątrz trafopowielacza jest niedokładny styk z przewodem wysokiego napięcia, czasami delikatne poruszanie tym przewodem powoduje zanik strzępienia ale nie zawsze ... Najczęściej w trafopowielaczach...
Witam . Otóż tak jak w temacie mam problem ponieważ co jakiś czas są iskry przy przewodach wysokiego napięcia ( przynajmniej tak myślałem ) wymienilem je na nowe ale nic nie pomogło. Wrzucę filmik w zalaczniku jak to wygląda. Z góry dzięki za pomoc .
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Firma Kontakt chemie robi silikon spray , ma wysokie napięcie przebicia i czasami pomaga Tutaj można poczytać więcej http://elektronika.led.com.pl/product_in... Pozdrawiam
Kolego nie masz kopułki ale cewkę zapłonową masz - dochodzi do niej 6 przewodów,sprawdzałeś czy cewka ma zasilanie i dostaje impuls z przerywacza ? Na wyjściu kostki 4 pinowej pomiędzy 3 i masą powinno być 12 v na włączonym zasilaniu. Na wyłącznym pomiędzy 2 i 3 powinno być 0. 7 ohm. Pomiędzy 4 i wysokim napięciem powinno być 6600 ohm
Jakiego koloru sa te paski?
Co do zaworów to klepać nie bedą, ponieważ gniazda się wyklepują i robi sie coraz mniejszy luz, sprawdzenie zaworów w tym silniku jest banalnie proste tak więc sprawdź, a jak nie to oddaj to komuś kto to sprawdzi, a cena za sprawdzenie na pewno nie zabiję.
Orientuje się ktoś co trzeba umieć? -Trzeba umieć dobierać przewody i układać je z pkt. A (rozdzielnica, puszka) do pkt. B (reklama). -Usuwać usterki w niedziałających reklamach -Znać układy połączeń świetlówek w różnych konfiguracjach -Umieć wykonać pomiary Jeśli chodzi o neony to jest tam wysokie napięcie (10kV jeden transformator może mieć). Jak...
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
To sa przewody weglowe. Te wlokna sa nasaczone pylem weglowym, ktory przewodzi prad. Moze zauwazyles, ze gdy dotkniesz tych wlokien, to na paluchach zostaje brud. To jest wlasnie to :-) .
Mam pytanie czy do przedłużenia kabli od cewki można użyć zwykłego przewodu elektrycznego? Jaką macie temperaturę dyszy po podgrzaniu chodzi mi o samą dyszę [/quote] kolego gripppen nie uważam aby do przedłużenia przewodów wysokiego napięcia rozsądnie było dać zwykły kabel pamiętajmy o odporności na przebicie lepiej zaadoptuj przewody od samochodu od...
A może trzeba by skontrolować stan świec zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, jeżeli są. Może dawka gazu za uboga? Wtryskiwacz może padnięty? Z tego co piszesz, to na razie niczego nie sprawdziłeś.
Zwarcia na przewodach wyłącznika nie ma, bo sprawdzałem iskrę przy odpiętym przewodzie z cewki. A powiedz proszę skąd mam wziąć oryginał. Jak to sprawdzić. Pomiar rezystancji wykonałem następująco. Obwód wtórny - od przewodu wysokiego napięcia do masy cewki, a pierwotny od przewodu wyłącznika jaki wychodzi z cewki do masy cewki. Chyba prawidłowo......
może jakieś przebicie na przewodach wysokiego napięcia do obudowy?
Dobrze wiem czym to grozi, wszystkie połączenia zawsze wykonuję przewodami wysokiego napięcia, układ zawsze jest uziemiony do instalacji odgromowej i dobrze izolowany od otoczenia. Patykiem bym tego nie dotknął.... Nie zamierzam niczego włączać "na pająku"... Nie chcę tego układu uszkodzić. I każdy wcześniej - z wielu znanych mi śmiertelnych przypadków...
Wymień iskrowniki wraz z przewodami wysokiego napięcia.
Gdy przypadkowo dotknąłem obudowy komputera tym przewodem powstało zwarcie i wywaliło mi korki w całym domu (przy wyłączonym komputerze i listwie) Najpierw to sprawdź czy nie idzie tym przewodem jakieś wysokie napięcie skoro ci bezpieczniki wybiło. A po drugie to z tego co wiem to bezpośrednio kablówki do tej karty nie podłączysz.
Dlatego jeden koniec uzwojenia wtórnego jest masowany na obudowę cewki,gdyż drugi koniec uzwojenia podawany jest przewodem wysokiego napięcia na świecę. Nic nie jest "masowane". Wszystkie wyprowadzenia cewki są izolowane od obudowy. Cewka z zupełnie izolowanym uzwojeniem WN ma po prostu dwa wyprowadzenia na kabel WN. Obwód prądu iskry zamyka między...
Co robi przewód wysokiego napięcia w twoim domu? albo w ścianie?
Pierwszy typ,jak się domyślam z mikserem,przełączenie na gaz odbywa się po osiągnięciu pewnego progu obrotów,jeśli nie robi tego to prawdopodobnie a- przy odłączaniu akumulatora uszkodziłeś przewód,pewnie koloru brązowego podłączony uprzednio do cewki zapłonowej b-doszło do iskrzenia i uszkodziło centralkę przełączania na gaz w przypadku -a- sprawdż...
wczoraj wysłałem falownik do serwisu, jutro przyjedzie elektryk sprawdzić rezystancje izolacji przewodu
Witam. Mam problem z układem zapłonowym, ponieważ jest to skuter 2T. Wymieniłem stator, magneto, cewkomoduł, stacyjkę. Problem wygląda w ten sposób, że iskra ma przebicie do gumy, nawet nie trzeba przykładać samego przewodu wysokiego napięcia do czegokolwiek, i tak to nazwę, że iskra bije w powietrze. Czy ktoś miał taki przypadek? Proszę o pomoc.
Witam Montaż instalacji LPG w samochodzie zawsze wiąże się z kłopotami, jeżeli się tego nie zrobi profesjonalnie.Im tańsza instalacja tym gorzej.Niektóre silniki oraz ich elektronika wogóle nie tolerują LPG.Przy obecnej relacji cenowej PB do LPG oraz kosztów związanych z montażęm instalacji i obsługą np: częsta wymiana świec zapłonowych,przewodów wysokiego...
Witam. Chciałbym zapytać o kolejność podłączania przewodów wysokiego napięcia w lanosie 1.5 DOHC 16v. Chyba coś pomieszałem i teraz ma ból. Silnik nie chce się uruchomić.
Zacznij od zmiany świeć i zobacz w jakim stanie są przewody wysokiego napięcia , najlepiej sprawdzić wieczorem jak jest ciemno widać miejsca gdzie jest przebicie na przewodach.
Inspekcja przewodów wysokiego napięcia, to niezbyt bezpieczna praca ( LineScout . Choć wideo poniżej to głównie, PR bez podawania szczegółów technicznych to ciekawy jest sposób w jaki robot pokonuje przeszkody oraz to, że jest w stanie pracować na aktywnej linii, co minimalizuje niedogodność związane z jej wyłączaniem a przede wszystkim czynni pracę...
Polega to na tym, że w którymś z cylindrów (nie koniecznie zawsze w tym samym) czasem nie następuje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej. Zakładając, że mówimy o śliniku benzynowym przyczyn szuka się w obrębie układu zapłonowego tj. świec zapłonowych, cewek zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, przewodów we wiązce lub w sterowniku. Jak się naprawia-...
Ja bym zaczął od sprawdzenia przewodów wysokiego napięcia , późnej sprawdził czy jest napięcia za i przed regulatorem (modułem )
Witam, czy ma ktoś schemat podpięcia przewodów wysokiego napięcia do tej Laguny?
Zmierz rezystancje wszystkich przewodów wysokiego napięcia.
Z tego, co widzę to jest to końcówka, która znajduje się w fajce przewodu wysokiego napięcia, nazywać można to różnie, końcówka, konektor, wsuwka, zacisk. Nie wiem czy można samą taką końcówkę kupić, ale na pewno razem z przewodami wysokiego napięcia występują.
wysoka oporność przewodów wysokiego napięcia,czy przewodów dochodzących do kostki cewki ??,, i Ile powinien wynosić opór na tych przewodach ? Dodano po 1 Zużyte świece , zbyt wysoka oporność przewodów itp. wysoka oporność przewodów wysokiego napięcia,czy przewodów dochodzących do kostki cewki ??,, i Ile powinien wynosić opór na tych przewodach ?
Miałem podobne objawy szarpania i okazało się że nie miałem dobrze wciśniętego przewodu wysokiego napięcia i gubił iskrę
Radzę sprawdzić zapłon jakość świec przewodów wysokiego napięcia
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
Tyle Volt wychodzi z trafopowielacza. Tak musi być. Przy rozłączaniu przewodu anodowego kineskopu należy później rozładować kineskop. W przewodzie o którym mówisz jest to przewód wysokiego napięcia taki jak idzie do świec zapłonowych w samochodzie czyli normalny kabel z tym że z grubą izolacją.
Równolegle K-E, tak: https://obrazki.elektroda.pl/1041965200_... Dorysowałem jeszcze D3 do zabezpieczenia bazy (tam też możliwe jest przebicie); tu wystarczy szybka dioda 1 A, np. UF4007. Warto też dodać kondensator w pobliżu; 1000 uF zmniejsza wahania napięcia związane z indukcyjnością przewodów do zasilania.
Kilka lat temu (koło 2000r) Mitsubishi Galant 2.0 89' (ojca) sekwencyjny wtrysk benzyny. Po wyjechaniu z domu po około 33 kilometrach silnik wariuje, przerywa, traci moc dzieją się cuda. Po chwili postoju wszystko normalnie. Po przejechaniu kolejnych kilometrów sytuacja się powtarza. Postój i wraca wszystko do normy. Nasłuchałem się wtedy "mechaników"...
Cewkę i świece wymieniłeś, a o przewodach wysokiego napięcia pamiętałeś? Miałem podobny problem z lanosem z silnikiem oploskim, winne były przewody, po wymianie wszystko wróciło do normy odpal go na zimnym w całkowitych ciemnościach :D i patrz na przewody czy coś nie iskrzy. a o przewodach wysokiego napięcia pamiętałeś? ... a widziałeś kiedykolwiek...
Witam. Podstawowa sprawa to wymiana przewodów wysokiego napięcia. Pozostałe regulacje po wymianie. Pozdrawiam.
A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
ciśnienie w cylindrach jest w porządku 9atm w kazdym cylindrze. prócz świec zapłonowych, kopułki i przewodów wysokiego napięcia może być coś jeszcze uszkodzone że silnik ciężko pali??
Witam. Może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia lub na kopułce rozdzielacza. Pozdrawiam.
Nie wolno zdejmować przewodów wysokiego napięcia ze świec podczas pracy silnika. A kiedy wymieniales olej w silniku ? A co to ma do rzeczy? Jakieś 6tys. temu
Miałem problem z moim PABem. Przyczyną braku zapłonu było ekranowanie przewodu wysokiego napięcia świecy zapłonowej. Przed wymianą cewki polecam wymianę przewodu i fajki na nieekranowaną. Podobno było to najczęstszą przyczyną niedomagań układu zapłonowego w tych agregatach. Niewielkie przebicie na przewodzie WN powodowało sprowadzenie iskry do masy....
Mistrzu z youtuba zrobił układ CDI zasilany z cewki z magneta tak jak jest to w naszym " chińczyku" wg chyba tego schematu http://obrazki.elektroda.pl/4932990400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7431135400_1... tylko na filmie nie widać przewodu wysokiego napięcia , chyba nie dolutowany do kondensatorów. Moim zdaniem...
Problem znikł po wymianie przewodów wysokiego napięcia. Dziękuję
Przyglądam się tematowi, aby zamontować obrotomierz z zestawu do samodzielnego montażu Jabel J-91. Wymaga on do sygnału napięcia zmiennego. Czy postępując według powyższych wskazówek (ze sterowania cewki lub z przewodu przygotowanego fabrycznie w kokpicie lub indukcja z przewodu wysokiego napięcia ma to szansę zadziałać?
miałem podobny problem 1. wymiana świec zapłonowych 2. wymiana przewodów wysokiego napięcia pomogła pozdrawiam
Chyba doszedłem do tego. Wyczyściłem styki na połączeniu przewodu wysokiego napięcia z kapturkiem. Było trochę rdzy i nasmarowalem styki i rebelka pali od strzała i dziś -5 i szura jak szalona bez zająknięcia.
Dzień dobry, mam problem z piłą spalinową. Z fajki wypadła sprężynka, która była połączona z przewodem wysokiego napięcia i teraz nie wiem w jaki sposób sprężynka była połączona z przewodem. Post raportowany. Proszę uzupełnić dane pilarki, czyli typ, model, może jakieś zdjęcie tej fajki i sprężynki.
tylko programem diagnostycznym ale to niejest chyba wina przewodu wysokiego napięcia
Ja osobiście nie polecam. Kupiłem ibize i miała przewody janmor, wyglądały na nowe, nawet nie zabrudzone ale jak była wilgoć to nie mogłem uruchomić silnika, udało się to dopiero po wysuszeniu przewodów. Teraz kupiłem NGK za 195 PLN i jestem zadowolony bo dopiero teraz wiem co jest wart mój silnik.
Zacznij od przewodów wysokiego napięcia i swiec
A ja bym poprosił o zdjęcie tego transformatora od strony przewodów. Coś nie pasują mi te pomiary, ze zdjęć tego transformatora w internecie wynikało by że uzwojenie pierwotne to dwa kable czerwone, wtórne to czarny i żółty ( chodzi o wsuwki) . Dodatkowo można by pomierzyć oporności na złączu sensor, między żółtym a pozostałymi przewodami .
przewodów wysokiego przewodow wysokiego źródła wysokiego napięcia kable wysokiego napięcia
transformator ferrytowy bluetooth sparowanie obsada wtryskiwacza
lodówka bosch rower elektryczny
Wyważanie łopat turbiny wiatrowej - gdzie i jak? Nie świecą kontrolki w piekarniku Amica EBI 7542AA SOFT