Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Czerwono biały ten co masz w stacyjce musi być podłączony do masy, a przewód biało-czarny musi być podłączony do 31c EWR. Jest to sygnał do załączenia zasilania na przednią lampę.
Przewód biało-czarny(zamykanie) i żółto-fioletowy(otwieranie). Sterujesz plusem. Musisz wypatroszyć wiązkę od drzwi spod takiej maty głuszącej i tam się wciąć. Centralny napraw swoją drogą.
Załączam widok skrzynki, ona chyba jest w komorze silnika. Sprawdź, czy dobry jest pierwszy przekaźnik EFI Main Relay. Jak zmostkujesz styki nr 3 i 5 przekaźnika to tak jakbyś włączył zapłon. Sprawdź czy będzie napięcie na zółtym przewodzie po zmostkowaniu styków przekaźnika. Możesz też sprawdzić, czy po włączeniu zapłonu cykają oba przekaźniki tzn....
Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Przewód biało-czarny to prawdopodobnie minus, a biały to plus.
Witam i bardzo proszę masz : +12V po zapłonie-przewód biało/czarny znajdujący się w białym,6-polowym złączu konektorowym znajdujący się po lewej stronie kolumny kierowniczej. kierunkowsakzy-przewód zielono/biały i zielono/czarny znajdujący się w białym 8-polowym złączu konektorowym po lewej stronie kolumny kierowniczej. Blokada silnika (10A) Przewód...
Podłącz wyjście sterownika według pierwszego schematu (sterowanie impulsami masy). Sterowanie zamkiem jest na żółto-niebieskim przewodzie na pozycji nr 5 (lub nr 2), znajdującego się w zespole przewodów wychodzącym z fioletowo/białego złącza konektorowego, położonego po lewej stronie. Ten przewód służy jednocześnie do zamykania i otwierania. Przewód...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Pewnie nic by się nie stało, jeśli temat zostałby przeniesiony do działu 'początkujący'. Zlokalizowałem przyczynę błędu przepustnicy. Był to przerwany przewód (biało-czarny) dochodzący do 4 styku we wtyczce. Przy sterowniku (drugi koniec) można zlokalizować go w czarnej 48 pinowej wtyczce pod H4. Temat w sumie można zamknąć. Dziękuję za wszelką pomoc....
Nie rób "pajęczyn" odłącz wtyczkę MA pod "maską" w tej wtyczce MA znajdź pin 9 (biało-czarny przewód), odłącz złącze regulatora przy alternatorze i sprawdź pomiędzy MA9 a pinem 3 regulatora (biało-czarny) czy: - jest ciągłość obwodu - nie ma zwarcia do masy
Odetnij przewód biało, czarny od modułu tak na próbę.
z włącznika świateł mijania wychodzi napięcie na przewód biało czarny (pin4) obwód silnoprądowy świateł (tak mi się wydaje) oraz biały (pin 11) po podaniu +12V na ten przewód zapala się kontrolka na liczniku
Żółty i żółto-czarny do masy , przewód biało-czarny sygnał 1sek. otwórz przewód wyjscia komfort zamknij jak dobrze pamietam jest tam 30sek.
Sterowanie zamka w bmw jest troche "porąbane", musisz przywrzeć do masy ale i odłączyć na chwile od wkładki. Podlączenie przewodów blokujących do wkładki nic nie daje. Bo nie ma na nich masy przy odryglowaniu kluczem. Jak przetniesz przewód biało/czarny to przynajmniej alarm nie rozbroi się od impulsu z siłownika. Nie wiem jaki sens jest podłąlczać...
Przerwany jest przewód biało czarny lub żółto czerwony wzbudzenie na alternator lewa strona kabiny na zgięciu.
Zawsze w instalacjach elektrycznych italiańskich skuterów był doprowadzony przewód masowy do tego złącza, ale w statorze go nie było. Masa iskrownika (i silnika) zależała od przewodu masowego rozrusznika (konektor oczkowy przykręcony pod śrubę mocującą rozrusznik). W statorze od chińczyka masz teraz zielony przewód który dodatkowo łączy masę instalacji...
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
Po odłączeniu alarmu trzeba mostkować dwa przewody, najłatwiej wypiąć moduł zapłonowy i tam pomierzyć wszystkie opory za gaszenie silnika odpowiedzialny jest przewód biało- czarny (najczęściej) kiedy zostanie zwarty do masy (wyłączona stacyjka , wyłączony przełącznik zapłonu rozłożona stopka boczna w motorowerach itd. itp.) to iskry nie będzie.
Z twojego opisu wychodzi ze przewód biało/czarny jest do wyłączenia autouzbrajanie, a przewód pomarańczowy do sygnalizacji np. kierunkowskazami podaj w jakim samochodzie to zamontowałeś?
Przewód biało-czarny przy kostce idącej do pompy paliwa. Odcina elektrozawór.
Wysłałem ci schemat - BW to przewód biało czarny, BrW - brązowo biały. [url=https://www.google.pl/search?q=tico... To jest dokładnie ten schemat
Witam.Problem jak w temacie. Wymieniony włącznik świateł awaryjnych i nadal to samo. 1 przewód biało czarny + po stacyjce jest 2 przewód brązowy masa jest 3 brak stałego + 4 na przewodach zielono czarny i biało czarny masa też jest.Po podłączeniu kontrolki do tych przewodów i włączeniu kierunkowskazów lewy prawy kontrolka miga .
Kurde dzisiaj tego już nie sprawdzę ponieważ nie mam kluczyków do samochodu Jutro jak zjedzie to sprawdzę gdzie idzie ten przewód biało czarny, ale jeśli szedłby do modulatora to można połączyć brązowy z niebieskim i sprawdzić poprzez naciśnięcia pedału hamulca kilkukrotnie ?
Ten przewód biało czarny najprawdopodobniej masz podłączony do wiązki idącej z zamka i jest to sygnał otwarcia drzwi i mógł być podłączony do np. alarmu. To , że nie świeci Ci lampka po otwarciu drzwi są winne zimne luty w zamku lub sam wyłącznik otwarcia w zamku.
http://obrazki.elektroda.pl/5566140300_1... mówisz i masz ale to zwykłe USB czarny- masa czerwony -5v zielony - data - biały - data+
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Panowie, na 2ch sprawnych Renault Master parametry przy wtyczce przepływomierza są następujące: Silnik uruchomiony wtyczka w przepływomierz: Wpięta 1. 3,30V 2. 0,00V 3. 14,30V 4. 4,98V 5. 0,30V Problemem okazał się brak masy na przewodzie nr2 (biało/czarny - cienki). Przewód przeciąłem i podałem masę na wtyczkę . Pojawiły się parametry jak wyżej. Kontrolki...
Witam,w drzwiach mam tylko przycisk do otwierania i zamykania drzwi bocznych ,moje audi jest z 2001r. ,a podobno to opcja jest w nowszych modelach, a ten przewód biało/czarny w aucie ma mieć 12V? Pozdrawiam.
Regulator ma 5 pinów a 3 są wykorzystywane - piny 2,3,4 regulatora.... sprawdź bezpiecznik F 58 (5 A) czy masz do niego zasilanie oraz czy jest sprawny to jest zasilanie po zapłonie na pin 3 regulatora ( przewód biało czarny), zasilanie stałe na pinie 4 regulatora (przewód czerwono biały).
proponował bym sprawdzić zasilaie na tachografie (+ i mase),częstom usterką jest brak masy na tachu.sprawdż przewód biało-czarny cienki biegnocy od wyłącznika masy lub akumnatorów do tacha.tym przewodem jest podawana masa na tacho po wyłączeniu wyłącznika głównego.
Jak masz reakcję zamknij otwórz, to nie musisz dawać rezystora. Swój sterownik łączysz według schematu F2 biały podłączasz do jednego przewodu, biało czarny do drugiego przewodu, które znalazłeś, jak będzie działało odwrotnie, zamieniasz miejscami.
Dokończę temat,przede wszystkim dziękuję kolegom powyżej za informacje,jak również innym ,którzy pisali posty w tym temacie szerzej tzn.BMW 3 E36.Ten model,udało się wysterować za pomocą dwóch przekaźników(schemat jest na elektrodzie),otwieranie przewód biało-zielony,zamykanie przewód biało-czarny,ryglowanie i domykanie szyb przewód biało-czerwony.Czyli...
Ok, wszystko działa, sterowanie odbywa się przez podanie "masy", a więc przewody od chińskiego sterownika: żółty, żółto-czarny i czarny podłączamy do masy. - przewód biały z chińczyka łączymy z przewodem modułu toyoty zielono-żółtym (tj. zamykanie pin 12), - przewód biało-czarny z chińczyka łączymy z przewodem modułu toyoty niebiesko-czerwonym (tj....
Witaj co chodzi o kontrolkę ładowania sprawdź wiązkę elektryczną pod kabiną z lewej strony konkretnie ciągłość przewodu jak dobrze pamiętam przewód biało czarny co chodzi o komunikat nie można uruchomić silnika sprawdź czy do przekaźnika na rozruszniku jest podłączone dwa przewody cienkie miałem taki przypadek że rozrusznik był zamontowany z jakiejś...
O ile dobrze widzę, to ten biały przewód służy do obsługi cewki przekaźnika, a ten z kolei załącza napięcie sieci zasilacza (stąd też oznaczenie RLY-P). Wygląda na to, że to jakieś zabezpieczenie zasilacza w ten sposób, że bez podłączenia LEDów (albo uszkodzenia) zasilacz nie pracuje.
Ta duża puszka to alarm. Shock Sensor w małej obudowie, jak sama nazwa wskazuje, jest to czujnik wstrząsu do alarmu. Od kostki alarmu do centralki MERA szły zapewne dwa przewody (zamykanie i otwieranie), możliwe, że też miały wspólnie połączone przewody zasilania (+12V i masa). W centralce MERA masz fioletowy i brązowy przewód. Podaj ręcznie za pomocą...
W innej instrukcji jest zapisane ze przerwę robi sie na czarnym przewodzie ale w dieslu, w turbo diesel przewód biało czarny, i na tym właśnie mam podłączone odcięcie, ale niestety nie reaguje na przerwę i dalej silnik pracuje, po przewodach doszedłem że ten przewód jest od elektrozaworu, co jest że odcina +12v a silnik dalej chodzi, wymieniłem elektrozawór...
Sterowanie zamka masą (przewody centralki łączysz według pierwszego schematu z instrukcji): - podłączyć do żółto-jasnoniebieskiego przewodu (zamykanie - w twojej centralce to biały) i fioletowego (żółto-zielonego) przewodu (otwieranie - w twojej centralce to biało/czarny) znajdującego się w wiązce przewodów wewnątrz drzwi kierowcy. Jeśli ma działać...
Z tego co pamiętam od zasilacz HV idą trzy przewody, biały czarny i czerwony sprawdź czy są właściwie podłączone i czy nie zamieniono je miejscami.
Sterujesz bezpośrednio siłownik kierowcy. Naprzemiennie otwórz - zamknij. Sprawdz sobie kontrolką kolory w wiązce drzwi. Biały - zamykanie na przewód czarno/pomarańczowy, biało/czarny - otwieranie na przewód czarno/zielony. Czerwony - stałe +12V, czarny, żółty i żółto/czarny na masę. Sterowanie masą. Żółty/z czarnym paskiem pod masę karoserii. Mase...
Witam! Popatrz na ten fragment schematu: http://obrazki.elektroda.net/100_1255125... Patrząc od góry: - wyłącznik sieciowy łączy się z przewodem pomarańczowym (org) i idzie do punktu TP1, - do tego punktu należy dołączyć przewód biało - czarny (wht-blk) - już jest dołączony, - przewód czarno - czerwony (blk-red) należy połączyc z przewodem białym...
Na schemacie z twojej instrukcji jest trochę przesunięty opis wyjść przy sterowaniu masą. Przewody: żółty i żółto/czarny połącz z masą (razem z czarnym przewodem centralki). Przy sterowaniu pilotem, przekaźniki w centralce zwierają przewód żółty z białym (przy zamykaniu) i żółto/czarny z biało/czarnym (przy otwieraniu). https://obrazki.elektroda.pl/9433741500_...
[url=https://www.google.com/search?clien...
A jaki model? EX, DX czy LX? Przewód masowy grzałki powinien być biało-czarny ( on jest sterowany z ECU ) a samej sondy żółto-zielony ( masa sygnałowa samej sondy nie grzałki). Znajdź żółto-zielony przewód przy ECU i zmierz czy jest połączony z masą pojazdu. Jeżeli tak to możesz połączyć ten przewód od sondy tak jak piszesz ale ja bym połączył z przewodem...
Okazało się że przewód biało/czarny jest wewnątrz otuliny przerwany (przypuszczalnie wada fabryczna) - nie było na nim sygnału. Teraz wszystko hula :) Pod centralkę mam podpięty dokładany siłownik i z siłownika wychodzą znowu dwa przewody na OE centralkę sterująca drzwiami pasażera (niestety nie było możliwości podpięcia bez OE centrali). Centralny...
Musisz wtedy sprawdzić, na którym pinie 1 czy 3 pojawia się +, a na którym - podczas zamykania, żeby nie doszło do zwarcia. Dziękuję. Jeszcze jedna zagadka, która mi się nasunęła, gdy napisałeś o tym. Załóżmy, że podczas zamykania + pojawia się na pinie 1. Wtedy mam do niego podłączyć przewód biały, czy biało-czarny?
kolego wszystko masz dobrze tzn. zostaw impulsy sterujace 1sek. na zamki tak jak masz.wstaw tylko diody i sygnal nie bedzie cofal sie a szyby nie pojada na dol Czy chodzi ci o 4s? bo przy 1s to szyby nie reagują bo impuls jest za krótki. Diody mam wstawić między przewodem białym ze sterownika a szarym z zamka i biało-czarnym ze sterownika z zielonym...
Na końcówce nr 30 +12V zawsze czerwony gruby przewód przy SQ24.Przekażnik z diodą.Nr 86 2x czarny nr 85 biało zielony nr 87 zielony.
Sterowanie centralnym: wiązka z drzwi kierowcy, biało-czarny zamykanie, żółto-fioletowy otwieranie. Sterowanie plusem. Drzwi - przewód niebiesko-czarny z czarnego 28 polowego złącza konektorowego - po prawej stronie skrzynki bezpiecznikowej. Bagażnik: przewód pomarańczowo-czarny przy lampce oświetlenia bagażnika. Pozdr.
Okazałem się nadgorliwy ;) Ten model obrotomierza posiada przełącznik na 0,2,3,4,6,8 cylindrów. Podłączyłem go do małego fiata i działa bez zarzutu (max 4,5 tys obrotów/min - czyli podręcznikowo), chociaż wydaje mi się że trochę zaniża ale to nic, efekt jest osiągnięty ;) Dla zainteresowanych: w małym fiacie obrotomierz można podpiąć do cewki zapłonowej...
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Głośniki 35W rms w zupełności wystarczą. Co do zasilanie to jest to standard - czarny masa, czerwony i żółty razem do plusa. "radio ma wyjścia chinch" jest to wyjście sygnału na dodatkowy wzmacniacz a nie bezpośrednio na głośniki. Głośniki podpinamy do przewodów: biały/czarny-biały siwy/czarny-siwy fioletowy/czarny-fioletowy zielony/czarny-zielony
te dwa przewody wychodzące z centralki żółty i żółto czarny podłanczam pod stały + idący do stacyjki (gruby czerwony) ale pod ten + także podłączyłem główne zasilanie alarmu natomiast pomarańczowy i pomarańczowo czarny pomijam i nigdzie nie podłanczam. Przewód biały wychodzący z centralki (zamknij) łączę z białym wych z drzwi kierowcy (też zamknij)...
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
Czujnik 578-782Ω, szczelina 0,4- 1 mm.Cewka pierwotne 0,495- 0,605 Ω, wtórne 6660-8140Ω .Zasilanie cewki ze stacyjki przewód pomarańczowy ,biało -czarny do modułu zapłonowego złącze nr 7 .Przewody z czujnika do modułu ,złącze nr 1 i 5. Zasilanie modułu ,złącze nr 4 plus 12 V, złącze nr6 -masa .Jak tu dobrze to uszkodzony jest moduł.
Witam, posiadam Audi A4 B5 Lift Avant z 99roku Dziś instalowałem w moim audi sterownik centralnego zamka, podłączyłem zamykanie, otwieranie, domykanie i otwieranie szyb i kierunki. Został mi do podłączenia jeden kabel który służy jako kanał dodatkowy do otwierania tylnej klapy. Powiedzcie mi proszę w który kabel w której kostce mam się wpiąć żeby go...
Tak hebel nie działa i jest problem a gdzie idzie ten biało czarny przewód ( kostka przy alternatorze) czasami nie do hebla? No i od czego są pozostałe gdzie idą?
Może to pomoże: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Kolego zrób odetnij ten pomarańczowy i dotknij nim do masy samochodu i trzymaj powinien wtedy pstryknąć ten przekaźnik, jak pstryknie to odpalaj auto, a jak nie to dotknij nim do plusa i wtedy odpalaj, jakby nie chciał pstryknąć to go wyjmij i zmasuj przewody biało-czarny z czarnym, jesli wszystko jest ok powinien zapalić.
Kupiłem sobie sterownik zamka centralnego BX30 i zamontowałem go dzisiaj i mi nie działa, moje auto to golf 3 z fabrycznym zamkiem centralnym pneumatycznym, zgodnie ze schematem w instrukcji (sterowanie plusem) podpinam przewody biały czyli zamykanie pod przewód popielaty w drzwiach, a przewód biało/czarny otwieranie pod przewód zielony w drzwiach i...
Podłączyłem przewód biały(zamykanie), biało-czarny(otwieranie) według schematu. Nie zakładałem podłączenia opcji domykania szyb.
przewody biały i czarny na kompresorze
A więc kolego przewody z kolorami żółto-fioletowy i biało-czarny, szukasz po lewej stronie na dole przedniego słupka, bierzesz przewód, w którym dla bezpieczeństwa umieszczasz bezpiecznik 7.5 Amperowy, z w/w przewodów ściągasz po kawałku izolacji (około 5mm), no i na chwilkę przez przewód z bezpiecznikiem podajesz prąd najpierw na jeden potem na drugi,...
Temat stary jak świat ale też utknąłem . Kupiłem dwa sterowniki założyłem do i30 bez problemu włącznie z kierunkami. Dzisiaj się wziąłem za i20 znalazłem piny na masie otwierające i zamykające auto podpiąłem sterownik i lipa po podaniu 12v i naciśnięciu pilota cyka centralka ale zamki ani nie zamykają ani nie otwierają . Mogłem coś źle zrobić czy możliwe...
Sterowanie masą, przecież widać że przełączniki podają sygnał z masy. Sterowanie z pilota do przewodów czarno-czerwony, czarno-biały.
Witam . Potrzebny jest kondensator 3µF/ 380V (może być od świetlówki) , podłączony z uzwojeniem 250Ω (przewód biały i czarny) . Przewody czerwone podłączamy do sieci . Na początek warto podłaczyć przez żarówkę 150-200W. Pozdrawiam .
Tak. Jeżeli dociskasz blaszkę w panelu i wtedy sie włącza 4 bieg, to raczej wina przełącznika w panelu. Wyjmij wtyczkę z tyłu panela i mostkuj poszczególne biegi. Powinneś mieć tam wtyczkę z grubszymi przewodami. Czarno niebieski to plus ze skrzynki bezp. I ten przewód mostkujesz kolejno z żółtym, zielonym, biało czarnym i niebieskim. Jak będą wszystkie...
Czyli nie nadaj się do internetu na linii telefonicznej bo nie jest parowany Taki przewód stosuje się w alarmówce czy domofonach.
czerwony + czarny - biały sygnał
Od oparcia miałem dwa przewody biały i biało-czarny. Od siedzenia miałem trzy przewody czarny, biały i biało-czarny. Podłączyłem zgodnie z kolorami i został czarny. I to on mnie zastanawia
Kup multimeter i sprawdź czujnik poziomowania. Pod atrapa masz pokrywę wiązek, i pod ta pokrywa jest jedno ze złączy ELC. (tak mi się wydaje bo nie mialemstycznosci z tym modelem ponad 4 lata!) i zmierz przewód skręcony biało-czarny opór powinien zawierać się w granicach 120 Ohm (o ile wcześniej czujnik był sprawdzany na kostce czujnika) podejrzewam...
W przełączniku pod kierownicą mostkujesz żółty i biało czarny przewód przy lewej dzwigience.
Może się komuś przyda https://obrazki.elektroda.pl/1146941600_... W środku, w polu Z jest przewód koloru biało-czerwonego. Czerwony to A, czarny to B.
póki co zauważyłem że zwierając na chwilę biały z biało-czarnym silnik obraca się w jedną stronę a gdy na chwilę zewrę biało-pomarańczowy z biało-czarnym to w drugą No to teraz wiesz że biało-czarny to jest przewód wspólny, pozostałe dwa to sterowanie góra dół. Musiał byś wiedzieć co to za roleta, może dostępny jest do niej manual, w roletach trzeba...
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
Opcji nie ma specjalnie. Miernik w łapę i sprawdzaj który styk zwiera się z którym w określonej pozycji i tyle. Wg mnie to będzie tak (ale sprawdź miernikiem). Stacyjka w pozycji Lock i Off powinna zwierać styki 3 i 4 (jeśli tak jest to tam lutujesz przewody biało-czarny i zielony, obojętnie który do którego styku). A w pozycji ON powinno zwierać styki...
przewód biały (2) i przewód czarny (5) .Podpinasz do Auratona na styki COM i NO. Przewód biały(1) wypinasz w kotle z listwy ,natomiast zostawiasz (R) i (-). Wszystko oczywiście po odłączeniu kotła od zasilania .
Biały - czerwony 28.3 om Biały czarny 08.4 om Czerwony - czarny 36.1 Uzwojenie główne jest więc miedzy białym czarnym, pomocnicze między białym i czerwonym. Czyli zasilanie dajesz na przewody biały i czarny, kondensator między czerwony a czarny.
Witam. Właśnie zakupiłem KD2006 na internecie bo na miejscu drogo sobie życzą. Dzwoniłem dziś co z montażem (do VW PASSAT 1,9TDI 2001), za montaż tego chcą 200zł. Jak dla mnie drogo :(, w związku z tym mam parę pytań. Wg schematu http://lukisio.pl/33.jpg W kumpla aucie poprzedni właściciel zamontował KD. Znalazłem gdzie, ale: przewód zielony jest odłączony...
A gdzie to Kolega zobaczył? W/g mnie idzie pięknie na zasilanie przełącznika wyboru rodzaju świateł (mijania/drogowe) kolor przewodu biało-czarny - jak to w Niemczech. Po prostu, przechodzi na listwie z oznaczenia 59 na 56 i takiego trzeba śledzić. Dodatkowo, zasila pozycyjne (58).
Witam serdecznie Gniazdo o którym mowa w/w poście posiada wymiary 22,5mm na 10mm; wyprowadzone dwa równe rzędy po 8 pinów okrągłych (nie kwadratowych!) i jest najczęściej stosowane w nie markowych odtwarzaczach radio samochodowych. Spotkałem np takie w NO: 087-DTV821-00A, gdzie patrząc na foto rząd pierwszy od lewej biorąc jako pin1 to: przewód niebiesko-biały...
Witam. Mam zamiar dokonać przeszczepu centralnego zamka Noxon T1 z golfa 4 do kia picanto 1. Kia ma fabryczny centralny zamek, ale uruchamiany wyłącznie zamkiem mechanicznym (nie ma pilota). Pomyślałem więc, że po prostu dołożę siłownik (slave) do zamka w drzwiach kierowcy który by wciskał po prostu guzik w drzwiach, a reszta drzwi zamknie się już sama,...
Witam, Potrzebuję założyć centralne sterowanie z pilota do Skody Octavii 1.9 TDI combi z 2000 roku. Mam już zakupiony moduł, wiem też że sterowanie jest minusem, a więc dwa żółte przewody podłączam do masy, czerwony i czarny odpowiednio plus i minus, wszystkie te 4 do kostki od modułu komfortu 1j0959799q, z kolei przewody brązowe do kierunkowskazów...
30 - stałe zasilanie tego "pająka" (stąd m.in. błysk), 56 to zawsze zasilanie świateł z włącznika reflektorów, 56a - wy. drogowe, 56b - wy. mijania. Ale problem tkwi już od wyprowadzenia przewodu z 56 włącznika świateł w tablicy - tak najczęściej robią. Chodzi o biało-czarny przewód (nie czarno-biały!) A czy w gnieździe przekaźnikowym nr. 10 nie ma...
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
Zaważyłem też że jeden czarny przewód nie jest podłączony Ten przewód to "fabryczny" mostek fotokomórek 1. Jeżeli chcesz na próbę pominąć foto to podłącz go do zacisku PHO (tuż obok) zamiast biało zielonej pary skrętki.
Cześć, w jaki sposób podpiąć elektryczne siłowniki do tej centralki, mam 2 siłowniki 5 przewodowe i 2 siłowniki 2 przewodowe. Wiem, że przede wszystkim z siłownika musze sobie puścić jeden kabelek jako masę i 2 kabelki z centralki to otwieranie i zamykanie według schematu mojego sterownika zamka jest to przewód biały i biało czarny i moje pytanie brzmi...
Widziałem ten temat i nawet im sie posiłkowałem, podłączyłem tak jak mówisz i nie hula. Słychać tylko tykanie w sterowniku po naciśnieciu pilota. Przewód biały podpiałem do jednego przewodu pompki, biało-czarny do drugiego przewodu. żóły i żółto-czarny do akumulatora, pomarańczowy i pomarańczowo-czarny nie podłączone, no i oczywiscie czerwony do akumulatora,...
Witam! Nie było zasilania na C4. Bezpiecznik 12 oczywiście cały i tam +12 po stacyjce jest. Od niego odchodzi przewód czerwono-biało-czarny i wędruje sobie do złącza X4 - czyli tego przy ECU. No i tam już +12 nie ma. "Na sztywno" zwarłem więc w tej wtyczce czerwono-biało-czarny z sąsiednim czerwono-białym (też +12 po stacyjce - tym razem 12V tam się...
Na blokadzie powinny być wytłoczone oznaczenia jej wyprowadzeń: C N i L . Do C idzie biały, do N czarny , do L niebieski .
to może inaczej. Bo każdy strasznie ogólnie na to patrzy: SIłownik master ma kable o kolorach : niebieski,zielony,biały,czarny , brązowy z Centralki do pracy siłowników są przewody: pomarańczowy, biały, żółty,pomarańczowo czarny, biało czarny, żółto czarny Gdyby ktoś był w stanie rozpisać mi, który przewód centralki odpowiada któremu przewodowi siłownika.
Wepnij telefon do jednego z gniazd i dołączaj przewody ze ściany do czerwonego i zielonego z gniazda aż pojawi się sygnał. Chyba, że telefon przywieziony z Niemiec to wtedy do żółtego i czarnego:). Jeśli ze ściany wychodzi przewód parowany to sygnał powinien być na parze biało-niebieskiej. Inwencja instalatorów nie zna jednak granic;)
Oj, elektryk, elektryk. Dobrze się przyjrzyj. Z wyłącznika głównego napięcie na moduł idzie bezpośrednio - przewody biały i czarny - a nie przez wyłącznik drzwiowy. Masz tam bezpiecznik, obok rezystor (nie widać oznaczenia) i układ IC3. sprawdź je.
Cześć posiadam Yamahe DT 80 Lc1, pozbyłem się z niej całego oświetlenia i licznika przerobiłem instalacje tak że: przewód czarno czerwony wychodzący z silnika podpiąć do biało czarnego przy module Przewód czarny wychodzący z silnika podłączyć do ramy * do masy pojazdu Przewód czarny wychodzący z modułu podłączyć do masy Przewód biało czerwony z silnika...
Napięcie 3,7V Czerwony + Czarny - Biały czujnik temperatury Może istnieć konieczność wstawienia rezystora między + a biały inaczej możesz mieć kwiatki typu 'wrong battery' rezystor dobrać doświadczalnie 10-47kohm
Witam plusowy przewód od wtryskiwacza benzyny jest rozcięty i podłączony do pinów przekaźnika 30 87a a jeżeli chodzi o przewód przy cewce gazu to plus jest na biało czarnym a masa czarny i mam też przeciąć przewód plusowy czyli czarno bialy i podłączyć przez przekaźnik i wrócić na cewkę gazu?? https://obrazki.elektroda.pl/6940264400_...
No udało się. Trzeba było sobie to rozrysować :D i było dużo łatwiej. Po zwarciu wyjścia 4 z wyjściem na czerwonym kablu na kondensatorze i podaniem napięcia między styki 32, a 1 silnik zaczął kręcić we właściwym kierunku. Udało się też go podpiąć odpowiednio w zmywarce. W tym modelu przewód neutralny z pompy spustowej idzie przez pompę myjącą następnie...
Z komputera biało czarny przewód? Po włączeniu zapłonu przy kompie pokazuje ok 0.16V, na gnieździe przy zaworze 0,45V, a jak podłączę tą wtyczkę to na zaworze 0V
biało czarny czarny głośnik biało czarny ekran biało czarny minus
bezpieczniki octavia serwisowa zmywarka electrolux automatyczne przełączanie elektrowni
Regulacja gaźnika Tecumseh – ustawienia, śruby, procedura krok po kroku Rozdzielnica do pompy ciepła Thermoval KOBE TVHP-K06-1 2,8 kW z grzałkami 3 kW – schemat i zabezpieczenia