Czujnik ciśnienia oleju ma jeden przewód, to zielone to zaślepka wolnego pinu
Kabelek biało-szary.
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
W takim razie przewód na którym masz odczyt z oporem to czujnik temperatury oleju ( opór zmienia się razem ze zmianą temperatury ), jeśli podgrzejesz lub ochłodzisz czujnik powinna zmienić się wartość oporu. Drugi przewód to czujnik ciśnienia oleju. Totalny stek bzdur!!! Czujnika ciśnienia oleju w kompresorze nie ma, bo i po co. Jest manometr pokazujący...
Witam . Jeżeli przewód dochodzący do czujnika dasz na masę ,wskazówka powinna spaść na zero .W twoim przypadku sprawdziłbym przewód od wskaźnika do czujnika oleju ,gdyż prawdopodobnie jest przerwany.
Witam. Kolejne pytanie z marki VW. Otóż moje pytanie odnosi się do przewodu od czujnika ciśnienia oleju do licznika wewnątrz kabiny. Czy to normalne że jest to jeden kabelek idący nie w żadnej wiązce tylko całkiem osobno gdzieś puszczony bokiem?? Też przypadkowo natknąłem się na obcięty kabel właśnie w wiązce biegnącej w okolicach czujnika ciśnienia...
Sprawdzić wpierw bezpieczniki opisane na patce jako KL15. Dwa-sprawdzić, czy alternator ma dobre masowanie ( jest na tulejach gumowych), i to, czy podczas manipulacji nie został zerwany przewód z czujnika ciśnienia oleju, idzie w wspólnej wiązce, zaś ów czujnik jest pod alternatorem.
Sprawdź zasilanie kontrolki oleju, żarówkę. Odłącz przewód od czujnika oleju, dotknij na masę, sprawdź czy kontrolka zadziała.
To ci się chyba coś jeszcze urwało, bo na zdjęciu jest zerwany kabel z czujnika poziomu oleju.
Problem rozwiązany okazało się ze przewód do czujnika oleju spod spodu silnika był przetarty w jednym miejscu i prawdopodobnie dotykał obudowy i paliło bezpiecznik. Dodano po 1 przewód od czujnika oleju był przetarty.
Może przeciera Ci się przewód czujnika oleju.
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
Wskaznik temperatury oleju jest zasilany czerwonym przewodem (+) bezpośrednio z listwy. Sprawdź miernikiem lub żarówką gdzie masz (+) i go podepnij, powinien wskazywać. Pod drugi zacisk podłączasz przewód sygnałowy od czujnika. Sprawdź dotykając przewód od czujnika do masy wtedy powinien wychylać się do oporu.
Nie wiem jak jest w KA, ale najczęściej czujnik ciśnienia jest w pobliżu filtra oleju , czasem w głowicy. Zdejmij przewód z tego czujnika i zewrzyj go do masy, jeżeli kontrolka się zaświeci to walnięty jest czujnik, jeśli się nie zaświeci to trzeba sprawdzić kontrolkę i ciągłość przewodów.
Masz absolutną rację, dziękuję Ci za czujność i dane. Później doszedłem do tego, że to czujnik ilości oleju. Co dziwne, jego okablowanie nie ma przebicia do masy, a rezystancja mierzona na obwodzie ma 10 Ω. Jednak gdy wypinam przewód od czujnika oleju, napięcie na sondzie spada z 1,2 V do 0,45 V i ECU nie łapie błędu o zbyt wysokim napięciu sondy. Nie...
Witam. A nie pomyliłeś czujnik oleju. Bo czujnik ciśnienia oleju ma zawsze jeden przewód do podpięcia .
Czy wczesniej przy uruchamianiu świeciła się kontrolka? Pewnie tak, skoro piszesz ze coś się zmieniło. Może być czujnik ciśnienia oleju, przewód sygnałowy od czujnika jak również cos z ECU. Zaczałbym od czujnika i kabla który idzie od niego. Nie napisałes jaki silnik ale poszukaj np [url=http://sklep.intercars.com.pl/]tuta... jaki masz czujnik ciśnienia...
Witam . Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli nie to może być coś z instalacją przewodami .Jeżeli nadal lekko świeci wymień czujnik ,lub manometrem sprawdź ciśnienie smarowania.
Wybacz , nie doczytałem lub przeoczyłem - jestem trzeźwy. Będzie trudno coś dopasować , gdyż komunikacja z czujnika stanu oleju i temp. odbywa się szeregowo - przez jeden (1) przewód , czujnik posiada swoją elektronikę. Jeżeli test zegarów bez problemów , to na dwoje babka wróżyła, czujnik temp lub uszkodzenie w zegarach (przetwornik sygnału VAN). Niestety...
Czyli dlatego ciagle migocze kontrolka oleju bo czujnik nie posiada zasilania przez zerwany przewód. Można tak jeżdzić czy nie? A po lewej to co to za czujnik?
bodzio1989 - racja. W moim przypadku problem świecenia się kontrolki oleju w liczniku był przewód od czujnika oleju przy altenatorze :) Czasem problem jest prosty, więc najpierw trzeba sprawdzić rzeczy podstawowe :)
w przypadku niedostatecznego ciśnienia oleju czójnik zwiera wychodzący przewód do masy to co opisujesz świadczy o jego uszkodzeniu
Moim zdaniem, skoro ciśnienie jest OK i wymiana czujnika nie dała efektu, to należy sprawdzić przewód od czujnika. Może gdzieś jest lekko przetarty i zwiera do masy. Brak ciśnienia powoduje podanie masy na ten przewód przez czujnik i zaświecenie lampki.
,ale nigdzie nie mogę znaleźć gdzie mieści się złącze w które wpina się ten przewód. Poprostu nie masz go w instalacji. Poprzednik podpowiedział ci gdzie należy je podpiąć,poprostu zrób sobie tą instalację!.
Tylko jeden przewód idzie z czujnika do licznika - sygnał o poziomie oleju i jego temperaturze. Zielona wtyczka pin 15 licznika jest połączona z pinem 3 wtyczki czujnika, Pin 1 wtyczki czujnika to plus po stacyjce, pin 2 to masa, 3 to sygnał. W załączniku opis pinów który to 1 a który 2 i 3 gdyby Ci się nie chciało szukać. Dziękuje koledze UCY 7400...
Sprawdź czy nie przetarł się gdzieś na silniku przewód od czujnika oleju (może jest więcej przetarć).
Tak jak już pisałem, jak nie masz czujnika ciśnienia oleju 1.8 bar to przewód do masy, obrotomierz(zacisk W alternatora) też musi działać żeby kontrolka smarowania nie migała.
Czyli masz tzw. B3 Zespół obrotomierza i tak samo inne zespoły na tablicy wskaśników wchodzą w złącza na głównej płytce drukowanej. Jeśli trochę złapie tam wilgoci to może to nieco skorodować i całkiem możliwe, że tylko taka jest przyczyna. Co do kontrolki oleju to sprawdż ją na pracującym silniku zwierając przewód czujnika ciśnienia oleju do masy....
Sprawdź błędy w liczniku!. Masz uszkodzony czujnik ciśnienia bądź odpięty przewód od czujnika ciśnienia oleju.
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia oleju, może przewód od czujnika odpadł. Czujnik jest z przodu silnika od dołu pod chłodnicą oleju. Dziwne że nie chce odpalić wcale bo nie kojarzę by było takie zabezpieczenie, można jeszcze sprawdzić czy nie wypięła się wtyczka od czujnika oleju w misce olejowej. Przydało by się zrobić diagnostykę skoro nie odpala.
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
13 PIN na złączu wyświetlacza , przewód brązowo-zielony. To jest miejsce podłączenia czujnika poziomu oleju, drugi przewód od czujnika do masy. Reszta, tak jak napisał Elektrit.
witam uszkodzona wiązka przy wtyczce rozpadł się wewnętrznie przewód od czujnika temperatury oleju .. naprawiony przewód problem zniknął auto śmiga pozdrawiam
Czujnik ciśnienia oleju przewód łaczysz z lampką zespoloną 1 albo 2 od lewej strony Czujnik temperatury przewód łączysz z wskaźnikiem temperatury na desce rozdzielczej. Takie rzeczy to raczej mozna bez schematu znaleźć ale jak mnie się uda odnaleźć jakiś schemat od MF255 to Ci podeślę.
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
Witaj Na początek sprawdziłbym tak jak kolega pisze wyżej alternator, chodzi mi o jego połączenia. Jeśli to nie wina alternatora to sprawdź przewód od czujnika oleju czy nie jest luźny ani nigdzie przerwany jeśli to terz nie to, to sprawdź rezystancje czujnika oleju być może masz czujnik do wymiany. Pozdrawiam
Jeśli to TDI,to błyśnięcie kontrolki od świec żarowych jest normalne.Zima zapali Ci się na dłużej(ok 8 sek).Jeśli chodzi o ciśnienie oleju,to sprawdz czujnik oleju-w tym celu sciągasz przewód z czujnika oleju i zwierasz z masą.Jeśli się zapali-masz czujnik do wymiany-lub jeśli nie-sprawdż żaróweczkę w liczniku.Jeśli sprawna-szukaj przyczyny w przewodzie...
Tytułowy pacjent z silnikiem 105KM BKC, przy którym jest mnóstwo pracy ma odcięte przewody na wysokości czujnika ciśnienia oleju. Moje domysły są takie, że to są również przewody jakiegoś czujnika lub sterowanie czegoś. Wychodzą one tym samym peszlem co zielony przewód czujnika ciś. oleju. Jest ich trzy i są równo odcięte, więc chyba nie ma tam więcej....
witam problem wygląda tak: Przkręcam kluczyk w stacyjce i nie zapalają się kontrolki ani od oleju ani od ładowania, uruchamiam silnik - zapala się kontrolka od ładowania. co najciekawsze - po podaniu masy na przewód do czujnika oleju nic się nie dzieje, a jak podam + kontrolka się zapala, to samo z przewodem od alternatora
problem rozwiązany wymieniłem jeden czujnik a w drugim przerwał się przewód, bo w V8 są dwa czujniki ciśnienia oleju w podstawie filtra
Witam.Czy możecie mi powiedzieć drodzy koledzy gdzie przy silniku DMa opel astra 1.7d znajduje się czujnik oleju? :?: mam przewód od kontrolki oleju wisi luzem kontrolka nie świeci
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Witam. Mam problem z podłączeniem kontrolki oleju. Koledzy na Elektrodzie powiedzieli, że czujnik oleju daje masę. Jak podłączę + do żarówki a drugi przewód do czujnika, to żarówka świeci ciągle. Poziom oleju jest na pewno OK. Wrzucam schemat bo nurtuje mnie to czy przewody Sb od neutrala (który działa) i przewód BW są połączone???
Witam. Jestem posiadaczem Forda Mondeo 1.8TD rok 94. NIestety był rozbity i chyba uszkodzony jest czujnik lub przewód od czujnika poziomu oleju, a ze względu na spoey przebieg autka i jego niemałym apetycie na olej warto byłoby żeby kontrolka się zapalała. WIęc chciałbym zapytać w którym miejscu znajduje się ten czujnik. A teraz inne pytanko. Auto to...
dziś tylko przewód z czujnika oleju odłączyłem ale nie było żadnych zmian na wolnych obrotach kontrolka nie świeci a po wyżej 2000 tysięcy miga w następną sobotę zdemontuje obudowę razem z filtrem oleju i wymienię czujnik ciśnienia i stuków silnika może coś się zmieni
Prosta sprawa ,stacyjka włączona; -prawa i lewa kontrolka świeci -odłącz przewód od czujnika oleju -sprawdź czy kontrola zgaśnie (prawa lub lewa) -podobnie zrób z przewodem D+ dochodzącym do alternatora -sprawdź kontrolki Być może oryginalne kontrolki w zestawie wskaźników zostały wyprowadzone poza zestaw wskaźników (łatwiejsze dojście do żarówek),lecz...
Podłącz przewód od czujnika ciśnienia oleju do masy i uruchom silnik - zaświeci się tylko kontrolka oleju czy obie?
Witam Potrzebuję dowiedzieć się który przewód dochodzi do licznika od czujnika ciśnienia oleju w samochodzie vw T4 1.9 TD (silnik ABL) 2001r silnik ma tylko jeden czujnik cisnienia oleju i chciałbym prześwietlić przewód od czujnika do licznika ale nie wiem który pin na liczniku jest od czujnika dodam ze licznik niebieski. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Ok w takim razie czy możesz wkleić zdjęcie jeszcze tej wtyczki czyteropinowej? Powinien tam być przewód od czujnika ciśnienia oleju.
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Ja miałem identycznie, zapalała się kontrolka ciśnienia oleju jak zakręcałem, hamowałem. Też miałem 1.4 i był po remoncie. Pojechałem na sprawdzenie ciśnienia oleju i wyszło ok. Kupiłem czujnik (oczywiście nie taki) ale okazało się że był słaby styk na przewodach przy czujniku ciśnienia. Sprawdź te połączenie przewód-kostka-czujnik.
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
Zdejmij przewód z czujnika ciśnienia oleju i na włączonym zapłonie dotknij do silnika patrząc czy kontrolka się zapali,jeśli tak to wymień czujnik,jeśli nie sprawdz żarówkę w liczniku.Napisz co pokazuje wskażnik paliwa.
Zanim zaczniesz psuć zegary sprawdź instalację kontroli ciśnienia oleju. 1. Czujnik 0,3 bara powinien być zwarty - zamknięty - przy wyłączonym silniku i powinien się otworzyć po uruchomieniu silnika, przewód do niego niebiesko czarny. 2. Czujnik 1,8 bara powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć przy ok 2000obr/min,...
Pisz w dziale dla początkujących, zobacz pewnie spadł lub urwał się przewód od czujnika ciśnienia oleju, zewrzyj go do masy, jak zapali się kontrolka to czujnik do wymiany.
Mnie cały czas zastanawia że tam na przewody czujnika oleju i temperatury nie dali żadnej osłony metalowej? Tak sobie przewody poprowadzili luzem od miski olejowej do wejścia w karoserię? W golfie 4 na przewodzie tego czujnika była przynajmniej jakaś atrapa termo-ochrony. Taka srebrnawa rurka po długości, a bliżej kostki taka szersza poduszka z tego...
W tych okolicach to może być tylko do 3ch odbiorników: do sprężarki klimatyzacji, do alternatora, do czujnika ciśnienia oleju- ale tu powinien być jeden przewód we wtyczce.
Zmasuj kabelek przy czujnikach jak zejdą do "0" Nie zejdą bo zwarcie do masy przewodu sygnałowego który idzie od czujnika do zegara powinien spowodować uruchomienie wskaźnika czyli jego zamknięcie, patrz skok temperatury z 40 do 120 stopni celcjusza. Najlepiej odłączyć przewód od czujnika, jeśli temperatura spadnie do 40 stopni to uszkodozny jest czujnik,...
Sprawdziłeś przewód z przełącznika ciśnienia oleju do EDC wtyczka A/52 ?
Jak masz tylko jeden czujnik ciśnienia oleju to przewód od drugiego podłącz do masy, lub zamontuj ten drugi czujnik bo taka kontrola ciśnienia oleju to dobra rzecz.
tak, klima odpada, drzwi lewo prawo tez, moduł sprawdzony, jeszcze czujnik poziomu oleju zostal Dodano po 4 zrobione, przetarty przewód idący do czujnika poziomu oleju. Ocierał o półoś.
W barach to może być mało dokładny. Do ilu bar wyskalowany. Najlepiej do 6 żeby był. Jak długi przewód do zegara. Czasem powietrze w grubym i długim przewodzie może zafałszować wynik. Jeśli jest możliwość wkręć bezpośrednio. Kolejna rzecz. Umiejscowienie czujnika ciśnienia oleju w każdym aucie jest różne i jego lokalizacja nie jest odpowiednia do pomiaru...
Witam! Mam nietypowy problem... ostatnio przy składaniu silnika został wyciągnięty przewód od czujnika ciśnienia oleju z okrągłej "kostki". Chodzi o ten czujnik, który jest w podstawie filtra oleju. Za chiny nie mogę ustalić gdzie to ma wejść. Wydaje mi się że to tam gdzie zaznaczyłem to jest do włożenia ( końcówkę zaznaczyłem na pierwszym planie)....
Można jechać bez świateł cofania do sklepu. W każdym normalnym moto-sklepie podając markę i model auta znajdą symbol konkretnego czujnika cofania i wcale nie musimy mieć go w dłoni. Nie uruchamiałbym samochodu z wykręconym czujnikiem, skrzynia zalana jest olejem. Włącznik wstecznego, na wstecznym zwiera nam przewód do masy, sprawdziłbym, czy to on jest...
O ile pamiętam, to we wskaźniku " + " (ze stacyjki!) i " - " to jest jasne, natomiast przewód ze wskaźnika do czujnika podłączamy do styku " T " na wskaźniku - to o oleju; zegar to stały plus i minus naturalnie.
sprawdż przewód do czujnika ciśnienia oleju czy nie spadł czasami ,jesli nie to może byc też problem samego czujnika ewidentnie brak sygnału z tego czujnika,jesli czujnik ok może pomóc wymiana oleju i filtra ,problem może tkwic w samym filtrze oleju
Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
Czujnik ciśnienia oleju.
Witam Ma ktoś wiedzę gdzie idzie przewód od ciśnienia oleju w 35C18 2006 rok 3.0 HPI ? Czujnik jedno pinowy kolor przewodu na czujniku zielony. Mój problem polega na świecącej kontrolce ciśnienia oleju pomimo że ciśnienie jest ok . pozdrawiam
Wymieniając tłumik pewnie odpiąłeś przewód od kontrolki oleju lub uszkodziłeś sam czujnik. Nie naruszyłeś przy okazji przewodu od ładowania, tego co wchodzi na rozrusznik? Masa między belką tylną a alternatorem podłączona?
Witam serdecznie, mam walca z silnikiem hatz 1b40 diesel i kilka problemów, 1- chciał bym zapytać kogoś kto miał z tym do czynienia gdyż po odkręceniu kurka oleju (bagnetu) wydaje mi się że jest zbyt duże ciśnienie i bardzo chlapie 2- silnik nie pracuje zbyt równo i przygasa na pełnych obrotach i lekko zadymi na biało jak gaśnie, (gdy dodaje gazu na...
Witam. Proszę o pomoc, ponieważ jestem posiadaczem Frontery 2.3 tdi i nie działa wskaźnik ciśnienia oleju. Po włączeniu zapłonu wskazówka idzie na max do góry. Na spodzie auta jest wpięty do czujnika (tego koło filtra oleju) przewód od kontrolki oleju, ale jest też drugi przewód (od wskaźnika oleju) i niestety nie jest podłączony. Po styknięciu go do...
Hejo wszystkim. Odświeżę temat, bo nabyłem niedawno 6320 i też mam pytania odnośnie świateł/instalacji elektrycznej, a w instrukcji i schematach nie mogę znaleźć odpowiedzi. Czy przy włączeniu świateł postojowych powinny świecić się światła mijania?? Drugie, przy włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka od ciśnienia oleju (sama w sobie kontrolka jest...
Dzięki za zainteresowanie moją skromną osobą. Zajrzałem pod maskę i okazało się iż faktycznie wisi tam przewód ale okazało się że jest to przewód od czujnika ciśnienia oleju. W momencie gdy dotykał masy zaświecała się kontrolka od oleju i trzeszczał przekaźnik zapłonu. Po dokręceniu przewodu usterka ustąpiła. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
10-przewód od jednego z czujników ciśnienia oleju
Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Prawdopodobnie coś z czujnikiem oleju. Proponuję próbę przy zwartym przewodzie do masy (od czujnika oleju) Jeżeli problem zniknie to czujnik lub coś ze smarowaniem, instalacja w porządku.
Ja w swoim Volvo w dieslu w ogóle nie mam czujnika ciśnienia oleju. Mierzony jest poziom i temperatura, jak w samolotach. Może w tym silniku podobnie to rozwiązali ? Pytanie w takim razie po co by czujnik był wkręcony w silnik. Czujnik z jednym pinem. Jakbym wiedział skąd dokąd czy jakaś wiązka lub przewód jest potrzebny do tego. Czujnik jest na 0.5...
czujnik elektryczny jest nad filtrem oleju na zegar jeden kabel jest na masie drugi na czujniku
Tzn gdyby nie było ładowania, a było ciśnienie oleju przy pracującym silniku to pojawia się sygnał ciągły brzęczyka i stop? Tak jest ale taka sytuacja będzie także gdy silnik nie pracuje (po włożeniu kluczyka i przekręceniu stacyjki na pierwszą pozycję) a brakuje masy z czujnika ciśnienia oleju - czyli zepsuty czujnik albo uszkodzony przewód od niego....
Witam, Chodzi o to że podłączam taką kontrolkę do temperatury oleju, a nie mam instalacji, więc puszczam przewód bezpośrednio z czujnika temperatury oleju do minusa kontrolki i tam w zegarach powinna już być ta dioda która zwiera minus z czujnika ciśnienia oleju w celu sprawdzenia czy żarówka jest sprawna. Czy dobrze to rozumie :?: Pozdrawiam
Wynika z Twojej wypowiedzi że nie ma znaczenia gdzie wkręcę jaki czujnik?,jedynie niebieski przewód mam podłączyć do czujnika normalnie zwartego.
Witam. Mam problem w Passacie B4, a mianowicie ciągle mruga kontrolka ciśnienia oleju... Czytałem już wiele postów, ale nic z tego nie pomogło. Wymieniałem czujnik, jeden z dwóch, które są na górze filtra oleju. Był koloru czarnego i dalej nic... Czujniki są dwa, jeden biały, drugi właśnie czarny. Zamieniłem kabelki od czujników i dalej mruga. Odpiąłem...
Witam Panowie moje audi to 1.9 tdi 1z 1995 i nie wiem ale chyba jest coś nie tak jakiś czas temu wyleciał mi olej czujnikiem ciśnienia oleju przy filtrze oleju oczywiście wymieniłem czujnik olej tez zmieniłem ale gdy odłącze przewód od czujnika na desce rozdzielczej nic mi nie mruga nie piszczy to samo z wtyczka od spodu zbiornika od płynu chłodzącego...
Sprawdził bym przewód wychodzący z alternatora (chyba niebieski) 0,5mm² zobaczysz na alternatorze .Czesto przeciera się o karoserie albo nie kontaktuje na wsuwce w alternatorze przez brak impulsów doprowadzonych do "tablicy "pojawia sie taki objaw.U mnie pomogło -rownież wymieniłem czujnik -a dopiero potem zmierzyłem ciśnienie i zacząlem dalej...
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Czujnik ciśnienia oleju. Przewody, czujnik.
A gdzie "dziękuję za dotychczasową pomoc i mam następną serię pytań"? co do tematu to trzeba zobaczyć czy nie znika napięcie na nanoplex, choć prędzej uszkodzony przewód czujnika wału.
Brązowo/zielony przewód przy czujniku, zegarach, i w złączu C204 pin 1 http://obrazki.elektroda.pl/1523001600_1... 17 to bezpieczniki.
Myślisz,że jak mam zegar, który wskazuje poziom ciśnienia oleju, to wystarczy do niego jeden przewód? Ten ''niby'' czujnik to taka zwykła śruba wkręcona w blok, a przy niej takie coś jak w telewizorze-taki hip.
Do czego jest ten długi przewód, idący z czujnika oleju (od złącza owiniętego niebieską izolacją) Według mnie, nie powinno go tam być. Jeżeli jest podłączony do masy, to dlatego silnik gaśnie, gdy podepniesz ESS. Odłącz go i wtedy dołącz ESS. Spróbuj odpalić silnik. Nie wiem, gdzie można to kupić, ale tak jak napisałem, nie jest to konieczne do prawidłowej...
Przepraszam za długą nieobecność. Nie udało mi się pożyczyć manometr. Więc wziąłem sprawy w swoje ręce. Ale problem rozwiązałem w inny sposób. Opisze po kolei co zrobiłem: -Wyszukałem schemat i dane robocze czujnika ciśnienia oleju. http://obrazki.elektroda.net/8_124462149... - kupiłem miernik elektryczny (25zł) - według schematu przy ciśnieniu 0.9bar...
W silniku znajduje się czujnik ciśnienia oleju. Skoro się nie świeci kontrolka to albo jest uszkodzony czujnik albo przewód... No i w ciekawszym przypadku coś w elektronice.
Świeca sprawna sprawdzona w innej ubijarce, jest taka jak powinna być. Nie wiem w jakim stanie jest kabel WN, po ściągnięciu fajki nadal nie ma iskry bezpośrednio na karter silnika. Co to jest ta mała kostka z przodu silnika idzie do niej przewód od jakiegoś czujnika w silniku a drugi przewód do cewki zapłonowej. Podobno jest to czujnik poziomu oleju...
czarna wsuwke z zielono czarnym przewodem Zasilanie grzałki sondy lambda - pin 87a zielona wsuwke z przewodem czerwono czarnym Nie przypominam sobie do czego ale to -pin M75s żółtą wsuwke z przewodem niebiesko czarnym Zasilanie wtyczki OBD - M30ag przewód na oczko ø8 żółto brązowy Masa głowicy dla ECU nie napisałeś jaki silnik wiec strzelam że...
Mój ojciec w swoim ciągniku też miał problem z czujnikiem ciśnienia oleju(oryginalny działał wiele lat, a następne co chwile się psuły). Najgorsze było to że nie dość, że trzeba było kupować nowy to nigdy nie było pewności że ciśnienie jest w porządku. Po którejś awarii czujnika ojciec kupił wskaźnik ciśnienia od c 385 i przewody. Trzeba było dać dotoczyć...
no tak ale jak jest ciśnienie oleju i pomiar był zrobiony to tylko czujnik oraz jakiś przewód będzie może przetarty tak myślę albo słaby styk
Witam. Czy po planowaniu głowic były sprawdzane dźwigienki zaworowe (chodzi mi o tulejki)? Cudów nie ma, albo czujnik jest uszkodzony, zwierający przewód (czujnika) do masy, lub nieszczelność magistrali olejowej. Pozdrawiam
Stacyjka nie potrzebuje masy, nawet jest nie wskazana bo w niej jest tylko plus, gdyby tam było połączenie z masą było by to pełne zwarcie. Masa jest z innych odbiorników, jak chcesz by w tym przypadku zgasła odepnij przewód od czujnika ciśnienia oleju, bo prawdopodobnie przez niego obwód zamyka się do masy. Jakie żarówki masz w kontrolce ładowania...
Czujnik jest 0-1 czy jakiś udziwniony 3 przewodowy np.? Jak 1 przewód to zapewne "podaje" masę. Pokombinuj...
przewód czujnik poziom oleju przewód chłodnicy oleju czujnik temperatury oleju czujnik oleju
instrukcja sterownik sprężarka elektryczna tylna klapa licznik honda
Ustawienie kanałków olejowych w popychaczach rolkowych Radmor 5412: Funkcje filtra FDP-02 w odbiorniku