Mierzę od przewodu impulsatora: masa do masy i przewód kostki impulsatora do plusa — tyle wychodzi. Widzę, że ktoś już kiedyś ten impulsator wymieniał, bo był lutowany. Zmienię impulsator i dam znać — pewnie we wtorek — co dalej, czy pomogło. Dzięki za odp.
Nie ma ładowania. Jak sprawdzić stator? Ma 6 przewodów z czego 3 w kostce, 2 przewody wychodzą z impulsatora, 4 z cewek.
Wygląda na to że przewód sygnałowy wchodzi bezpośrednio do licznika Tak i Jeśli dobrze rozumiem po podłączeniu na krótko sygnałowego przewodu do impulsatora i zakręceniu nim wkrętarką licznik powinien zacząć działać a zasilanie impulsatora jest ?, O kurcze , Teraz przydał by się schemat kostek. aż tak mocno w tym nie siedzę lecz przecież masz kolory...
Udało mi się za piwko kupić schematy od gościa. Mam teraz wszystkie schematy do Bosch 5.3, które były w B5. Wynika z tego, że piny, które szukam, to 31 i 71, według multimetru są one wyprowadzone w prawym słupku, pod nogami pasażera. Przewód w moim przypadku to biało-zielony i biało-fioletowy. Szara kostka. W wolnej chwili podłączę któryś z przewodów...
Ten cytat co dałes z innego tematu to wg mnie jakas sciema. Prędkościomierz został podłączony za pomocą kabla brązowego w pin11 i białego w pin 2. Impulsator do tachografu ma 4 przewody (zolta kostka): 1. czarny (plus) 2. brazowy (minus) 3. niebieski (impuls real time) 4. bialy (impuls kontrolny) Wiec jakby przepiąc wg tego co ktos napisal, tylko kabel...
Kolega powyżej ci wyraźnie napisał, Kostka 5cio pinowa jest wyłącznie od wskaźnika biegów (który bieg masz zapięty). Kostka 4ro pinowa to ładowanie i impulsator (2 kable od impulsatora, 2 kable od ładowania, masa puszczona po silniku). 2 przewody z 4ro pinowej kostki (prawdopodobnie niebieski i zielony) to impulsator który idzie bezpośrednio do modułu....
Najprawdopodobniej pomyliłeś przewody przy podłączaniu iskrownika :P . Porównaj czy przewody od cewek idą w te same miejsca w kostce (bo potrafią pozamieniać w chińczykach). Nie sugeruj się kolorami! Jest też taka opcja, że po prostu kupiłeś inny iskrownik. Względnie źle przykręciłeś impulsator lub wręcz uszkodziłeś koło magnesowe które teraz nie wyzwala...
Panowie, impulsator z kostką założyłem nowy i nadal licznik nie działa pod wkrętarką i tak samo w skrzyni... Czy można bezpośrednio podpiąć się pod licznik z impulsatora przewodem??
W kostce ktora była połączona bezpośrednio z zaplonem mam trzy zólte przewody i zielony. Trzy żółte przewody i zielony to jest kostka od alternatora. Przewód niebieski z silnika jest wyjściem impulsatora i on jest od zapłonu. Jakieś inne przewody, mogą być np. od czujnika luzu.
Dziękuję za odpowiedzi. Okazało się, że brak jest sygnału na pinie 25 w 26 pinowej kostce w zegarach. Zdziwiło mnie jednak, że na tym pinie na wyłączonym zapłonie jest 7,5V, a po włączeniu zapłonu rośnie do ponad 11V. Odłączyłem więc impulsator i wyjąłem kostkę z zegarów i ta sama sytuacja. Postanowiłem więc puścić osobny przewód bezpośrednio z kostki...
Z cewek magneta ma wychodzić jeden przewód , a z impulsatora (czarna kostka na dwie śrubki )drugi. Ze zdjęcia widać trzy ?
czy ten licznik Licznik raczej nie jest winny, natomiast radzę sprawdzić czy jest wszystko OK ze stacyjką i przewodem łączącym stacyjkę z modułem zapłonowym. Czy możliwe jest to, że instalacja jest gdzieś uszkodzona Mozliwe, przewody zwarte miedzy sobą lub do masy, przewody przerwane lub zły styk w kostkach. Wymieniłem cewkę, iskrownik, moduł, Cały...
nowy impulsator do licznika bez tacho z 2 przewodami. Bialy kabel z impulsatora do czarnej kostki pin2 brazowy kable do czarnej kostki pin11 jak w nowym liczniku jest obrotomierz to pin6 w czarnej kostce do pin 5 w diagnozie
hmm.ale ja mam troche starszego opla-92 , i musialbym pociągnąc przewod z kostki przez pulpit cały do impulsatora,ktory jest w zegarach i daje sygnał do komputera-czy tak moze byc?
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Po wymmianie tacha na zwykly licznik trzeba wymienic impulsator w skrzyni. Koszt noewgo 250zł w ASO W tym impulsatorze bez tacha ida 2 przewody brazowy i bialy. Brązowy podpinasz do czrnej kostki do pinu 11 a bialy czarna kostka pin 2 Bez wymiany impulsatora nic nie zdzialasz. To jest opis do sprnitera nie cdi
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Rzeczywiście moduł jest zasialny z magneta. Dochodzą do niego 3 przewody w kostce: sygnał z impulsatora, zasialnie z magneta oraz gaszenie (gdy podana masa ze stacyjki) oraz masa "po śrubę". Tą masę sprawdziłem dokładnie tylko teraz zastanawia mnie jedna rzecz. Jakiś czas temu w tym skuterze uszkodziło się koło magnesowe - wykruszyła sie częśc magnesu....
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Właśnie to jest dla mnie dziwne zjawisko trochę Czas ładowania kondensatora się wydłuża. Przy niesprawnym układnie może mieć to znaczenie. Ten nowy chiński moduł właśnie nie pokazuje żadnego napięcia w spoczynku po przekręceniu kluczyka. Podłączyłeś ten moduł poprawnie? One nie wszystkie są takie same. Czyli nie może być żadnych przetarć izolacji na...
Witam, Padł mi prędkościomierz jazdy. Pierwsza rzeczą było sprawdzenie impulsatora w skrzyni biegów. Napięcie na kostce( 3 piny) do impulsatora było następujące: "+" - 12V, 6V środkowy przewód. Czy te napięcia są prawidłowe?.Wyjąłem impulsator i podłączyłem go do wiertarki, kręciłem w jedną i w drugą stronę. Licznik ani drgnął. Czy to znaczy że impulsator...
Tak właśnie próbowałem robić - moduł od skutera z regulacją, ale udało mi się uzyskać nie mniej niż 5 st. dla niskich obrotów i 30 dla wyższych, ale uruchomienie motocykla było bardzo trudne. Ale dzięki zabawie z modułami od skuterów dopatrzyłem się, ze kostka z przewodami od impulsatora potrafi nie łączyć (na jednym pinie). Poprawiłem to, a potem drugi...
Witam, No więc tak...nie ma właśnie ściągacza i w tym problem...muszę gdzieś dobrać odpowiedni. W ogóle nie mogę zdjąć nawet tego wentylatora, bo dwie śrubki są strasznie zapieczone a "krzyżakowy" gwint na nich jest wyrobiony..ktoś trenował z tym i to zrypał...pozostanie mi chyba jakimś cudem naciąć je, żeby próbować to wykręcić ;( Tak na szybko zmieniłem...
Witam Tak ta nawigacja potrzebuje sygnał z impulsatora (ten przewód masz w oryginalnej kostce jak wspomniałeś). Rozłączyłeś podczas instalacji nowego radia kabel doprowadzający sygnał do komputera.
Witam wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie działa mi prędkościomierz w sceniku 97r,impulsator zmieniony, licznik zmieniony,kostki przeczyszczone i nadal nie działa zasilanie na impulsator dochodzi myślałem żeby podłączyć bez pośrednio nowy przewód od impulsu impulsatora do licznika co o tym sądzicie miał ktoś taki przypadek? Jeszcze jedno...
Witam już sobie poradziłem.Jeżeli macie impulsator z 4 przewodami to wystarczy sprawdzic czy jest impuls.W starym sprinterze trzeba odkrecic element plastikowy w którym znajduje sie wlacznik swiatel przeciw mgielnych i korektor swiatel,za tym plastikiem idzie wiazka przewodów i jest tam kostka gdzie podlaczony jest impulsator i tacho.Brazowy przewód...
Wtam Was. Od jakiegoś czasu walczę z prędkościomierzem w Iveco. Była to wersja z tachografem lecz ktoś wcześniej przerobił , licznik działał i po jakimś czasie przestał, prócz tego wszystko na desce jest. Wymieniłem impulsator bo wszystko na to wskazywało. Sprawdziłem przejście kabli od impulsatora do tej żóltej kostki w kabinie od tacho (pod radiem)...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Mam taki problem w aucie - kupiłem T4 '98r. 1.9TD, niebieskie zegary. Nie działa licznik, po rozkręceniu konsoli okazało się, że kabelki, co idą od impulsatora nie są podłączone! Nie wiem gdzie je podłączyć, może mi ktoś w tym pomoże? Wiem, że jeden przewód to 12V, jeden masa i jeden do niebieskiej kostki w liczniku, ale jak to połączyć, co, z czym?
Witam, mam ten sam problem, oczyściłem styki kostki i osuszyłem i nadal nie działa. Zastanawia mnie fakt że do kostki są doprowadzone trzy przewody ale w kostce tylko dwa styki, czy tak ma być? I czy mógł by mi ktoś napisać jak działa impulsator? Tzn. czy na stykach impulsatora pojawia się napięcie jeśli tak to jakie czy ewentualnie pojawiają się zwarcia...
Cześć nie działa prędkościomierz i obrotomierz. Temat założyłem bo w podobnych do niego, nie ma konkretnie napisane co trzeba zrobić aby go ocenić. Czy impulsator w skrzyni biegów,ten od prędkości podaje dnie do ECU czy na licznik bezpośrednio? Ja sprawdzałem oporność czy impulsator ma ciągłość przewodów na kostkę do licznika. Poległem na tym gdyż co...
Witam , ja mam pytanie , kupiłem ostatnio skuter marki benzer florida (chinczyk) poj.50cc Skuter jest nie na chodzie z powodu zaplonu A więc , Stary zaplon jest zepsuty , więc kupiłem nowy , z tym że w Starym od ipulsatora wychodziły dwa przewody A w Nowym z impulsatora wychodzi tylko jeden przewód . Wiem ze do modulu idę dwa przewody od impulsatora...
wracam po małej przerwie do tematu.wejścia które podałem to ilość pól całej kostki,a rzeczywisty stan wsuwek wygląda tak:kostka A 5 wejść(a1 wolny) kostka B 4 wejścia,kostka C 5 wejść(jeden wolny) i kostka D-impulsator 3wejścia(jeden wolny).może teraz będzie trochę jaśniej?
Przecież to jest AC CDI. Więc: - pomiar oporności cewki zasilającej, - pomiar oporności cewki impulsatora, - pomiar napięcia dostarczanego przez cewkę zasilającą po odpięciu modułu, - pomiar sygnału z cewki impulsatora, - pomiar oporności cewki zapłonowej, - odpięcie przewodu gaszenia od modułu i próba odpalenia. Całość prac około kwadrans.
Jeden biegun cewki to masa drugi to sygnał od modułu, moduł dostaje sygnał od impulsatora i podaje odpowiednio prad na cewke ,jest to przewód na kostce 4 pinowej prawy górny róg.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Witam Czy można w związku z tym że objawy występują losowo w czasie jazdy podłączyć do kostki przy impulsatorze trzy przewody i np podłączyć przez jakieś rezystory ograniczające dwie diody led jedną od zasilania a drugą od danych i przeciągnąć do kabiny to by można od razu stwierdzić czy jest napięcie na impulatorze czy nie jak licznik przstanie wskazywać...
Ok, dziękuję za podpowiedź. Oczywiście posprawdzam wszystko i dam znać o wynikach. Ale jak to ma się do tego, że po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas jest wszystko ok? Czyli od bezpiecznika idzie plus do światła wstecznego i do kostki 3-pinowej do impulsatora?? To jest ten sam przewód??
Zielona kostka będzie od czujnika położenia biegu. Biała to cewka zapłonowa, ładowanie akumulatora i światła, impulsator. Tych dwóch pozostałych nie poznaję. Ogólnie, to zdarzają się różnice w kolorystyce przewodów w chińskich sprzętach, więc należałoby odkręcić pokrywę magneta i sprawdzić fizycznie, co od czego jest.
Witam, mam problem jak w temacie, jest to rocznik 2003. Zwykle rano podczas pierwszego kilometra wskazówka trochę się podnosi, jednak potem opada i nie działa już wcale. Wykonałem auto test zegarów wskazówki wychylają się prawidłowo. Wymieniłem impulsator, jednak nie przyniosło to żadnego rezultatu. (możliwe jest że nowy impulsator jest też uszkodzony...
Sprawdz czy masz w brazowej kostce kabel na pinie 1, bo cos mi sie wydaje ze ktos zlaczyl 3 potrzebne kable uzywajac tych zoltych kostek. Aby wywalic tachograf nalezy: 1 wymienic zegary na takie z samochodu bez tacho 2 zrobic 3 mostki pomiedzy kostkami badz polaczyc przewody z odpowiednich miejsc: kostka biala --->A kostka zolta --->B kostka brazowa...
Prędkościomierz szaleje, na początku działa, później nie. Kupiłem nowy wszedłem pod samochód i okazało sie, ze kostka jest urwana i przewody ( trzy) wpięte w impulsator. Chciałbym dokupić wtyczkę i zrobić to tak jak potrzeba. Problem w tym, że skrzynia była regenerowana i nie jestem pewien kolorów przewodów. w związku z tym, potrzebuje informacji jak...
Impulsator demontuje się we dwie osoby, jedna od dołu wciska zaczepy po bokach. Są specjalne otwory, w których można włożyć klucz o średnicy około 2-3 mm. Druga osoba ciągnie od góry. Oczywiście wcześniej odczepiamy kostkę z przewodami - jest na wcisk.
Czy w golfie II jest wyprowadzony sygnał tacho ? W złączu iso na jego miejscu jest przewód biało niebieski. Już wiem nie jest tylko przewód który idzie do skrzynki bezpieczników i tam się kończy (zielona kostka). Zroniłem impulsator mechaniczny z licznika rowerowego działa super, nawigacja Blaupunkt TravelPilot E1 śmiga.
Pomiar robiłeś z podpiętym czy odłączonym regulatorem napięcia? Bo jeśli z odłączonym to uszkodzone uzwojenia, a jeśli z podpiętym, to odłącz i zmierz jeszcze raz. Odpiąłem stator od instalacji i wtedy robiłem pomiar, dziś zrobiłem jeszcze jeden pomiar. Mianowicie miedzy uzwojeniem a masą pojazdu. Pomiędzy żółtym a masą dochodziło do 36v pomiędzy białym...
Ciężko powiedzieć jaki to dokładnie. Są tam 3 przewody żółte które idą do regulatora napięcia plus 2 niebieski z białym paskiem i zielony z impulsatora idą do CDI. Ale więcej przewodów z cewek nie ma do kostki 2 pinowej wchodzi masa do gaszenia i jakis czerwony na którym jest 12v stałe. Po podłączeniu nowego modułu ulega on spaleniu. Sprzęt rozkopany...
. Kable w kwadratowej kostce to prawdopodobnie przewody od czujnika biegów. Biały, żółty - do regulatora napięcia, Zielony - masa, Niebieski - od impulsatora do modułu zapłonowego. Może jeszcze to ktoś zweryfikować, ale zobacz sobie na zdjęciach jak wygląda czujnik biegów i jego instalacja w tym silniku. Opis kolorów kabli Kuby Ok. Na zdjęciu nie widac...
Tak zgadza się DC CDI z akumulatora. Właśnie tak bym obstawiał że to moduł zapłonowy oszalał /: bo impulsator jest odpowiedzialny tylko za generowanie impulsów a te 28V to nie jego wina przecież. Nawet jak odepnę kostkę od impulsatora to 28V dalej jest na cewce, co tym bardziej go wyklucza.. Wiem wiem jak to jest z tymi rzeczami pasującymi zamiennie....
kostek impulsator impulsator przewód impulsator przewód tacho
instrukcja ustawiania programu prania otwieranie zmywarka whirlpool peugeot nierówno
vaillant naczynie przeponowe wymiana vaillant naczynie przeponowe wymiana
Tryb zabezpieczający w urządzeniach elektronicznych - przyczyny i rozwiązania Błąd F79 w zmywarce Miele - nie pobiera wody