Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Cześć, Rezystancja cewki zapłonowej/zasilającej (czerwony przewód w barwach oryginalnych) powinna wynosić od 480om do 600 w zależności od temperatury, oprócz tego taka cewka generuje około 50v w zależności od siły kopnięcia. Rezystancja impulsatora (niebieski przewód) waha się w granicach od 27 do 30om dla org impulsatora (barwy białej\kremowej)
To jest właśnie skutek tego, że za handel biorą się ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o towarze i branży. [syntax=c]55K to moduł zapłonowy do Yamahy RX-Z/RXZ135 z 1985 roku, modelu przeznaczonego wyłącznie na rynek azjatyckiej polinezji. Natomiast zbliżone modele RX były przeznaczone na rynek Indyjski i krajach ameryki łacińskiej. Ten model nie...
Odłącz przewód od impulsatora i zobacz czy dalej nabija. Jeśli przestanie to trzeba wymieć impulsator.
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Po pierwsze to z jakiego "wozidła" to to? Nissan? Który? Rok? To winno być w temacie postu. Po drugie jeżeli tak, to tam nima plus, minus. Bo to jakby prądnica, ala dynamo na AC. Podobno... Po trzecie gdyby był to impusator na czujniku halla, to wtedy plus i minus jest i sygnałowy jako trzeci przewód.
Do zasilania tago modułu nie jest potrzebny akumulator. Należy sprawdzić cewkę zasilającą mooduł przewód czarno-czerwony(podłacz zwykłą konrolke 12V powinna świecic) oraz impulsator przewód biało niebieski czy daje impulsy (mA lub oscyloskop)
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Uszkodzony przewód impulsatora
Iskra mogła by występować ale nie regularnie ale z tego co pisałeś to ja mierzyłeś . Ja oprócz sprawdzania miernikiem przykładam przewód od impulsatora do silnika i kręcę rozrusznikiem jak iskrzy przy kręceniu to uznaje ze jest ok . Metoda trochę głupia ale skuteczna ,to samo robie z cewką zasilającą czasami na mierniku pokazuje że jest ok ale pod obciążeniem...
100 procent uszkodzony przewód łączący tachograf z nadajnikiem czyli impulsatorem, wymień przewód i bedzie OK. Stała bolączka Stralisów
Różnią się wysokością i odległością od koła? Czy tylko rozstawem otworów? Jeśli to drugie, to rozpiłuj otwory i zamontuj ten drugi impulsator. Tylko szukaj takiego dwuprzewodowego, albo chociaż takiego, z którego można ten przewód wyprowadzić (niektóre mają wyprowadzony krótki przewód i zamocowany do podstawy). Bo zmiana podłączenia impulsatora ma znaczenie....
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Witam.Wiem że nie mnie spodziewałeś się ale może coś podpowiem.Impulsator jego uszkodzenie mechaniczne spowodowało by stały objaw w tym przypadku brak działania prędkościomierza na stałe.Według mnie przyczyna leży w samym liczniku a dokładniej problem z lutami. Dodano po 11 Zasilanie impulsatora to 12V z bezpiecznika oraz masa w przypadku prawidłowego...
Badanie rezystancji impulsatora - zielony przewód wychodzący z silnika oraz mierzony przy module do masy pokazał 0,6 M ohma i rośnie, według schematu o którym wspominałem powinno być 100-124 ohma. Zółte przewody od statora każdy z każdym 1,3 ohma. Brak przejścia do masy. Nie wiem czy ten impulsator to nie jest jakiś błąd pomiaru (nie wiem czy miernik...
Sprubuj jeszcze raz , bezpośrednio moduł podłączyć do statora omijając instalację , impulsator - przewód zielono-biały do masy a niebiesko biały do modułu nieb-bia , , stator- czarny(masa) , czerwono-czarny do czerwono czarny w module , zielony w module masa , żółty w module do cewki WN oddzielnym przewodem , masa musi być pewna .
Dzięki za info. A czy przewód pomiędzy impulsatorem a zabezpieczeniem ATEX mogę spokojnie puścić przewiertem w ścianie z skrzynki gazowej. Czy też muszę go wyprowadzać na zewnątrz i potem przewiert tuż obok? Jakie macie doświadczenia z tym?
Podłączyłem przewód od pompy pin 14 do wtyczki impulsatora i jest tak : od 1do 2 biegu nic nie pokazuje wbijam 3 prędkościomierz idzie do końca i spada przycinając się i nie pokazuje nic dalej do wtyczki impulsatora idą 2 przewody jeden podłączyłem do abs drugi przewód ma zostać wolny?
jeżeli był dobry klin to do sprawdzenia ,impulsator ,moduł ,cewka ,przewód ,świeca . Impulsator tak jak cewkę można sprawdzić omomierzem.
Stary typ zapłonu: Zasilanie (zielony przewód): 980 ±50 Ω Impulsator (czerwony przewód: 88 ±5 Ω Nowy typ zapłonu (złącza): Zasilanie: 800 - 1100 Ω Impulsator: 90 - 140 Ω
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
Regulator napięcia nie ma wpływu na iskrę... Zaczynasz się gubić w zeznaniach. Na początku pisałeś że wywala ci bezpiecznik to właśnie wskazuje na zwarcie w głównym obwodzie zasilania. Jednak z przepalonym bezpiecznikiem, rozrusznik nie powinien kręcić :/ . Teraz piszesz że jednak kręci rozrusznik? Czyli już dawno wyeliminowałeś problem zwarcia i tego...
Witam , ja mam pytanie , kupiłem ostatnio skuter marki benzer florida (chinczyk) poj.50cc Skuter jest nie na chodzie z powodu zaplonu A więc , Stary zaplon jest zepsuty , więc kupiłem nowy , z tym że w Starym od ipulsatora wychodziły dwa przewody A w Nowym z impulsatora wychodzi tylko jeden przewód . Wiem ze do modulu idę dwa przewody od impulsatora...
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
No to skoro na serwisówce masz mieć opór 460-560 Ohm a na nowym masz 260Ohm to już masz rozjazd na dzień dobry. Nowy stator nie trzyma parametrów. Często impulsator można kupić odrębnie i nie trzeba wymieniać całego statora. Dlatego fajnie jakbyś po prostu ściągnął do jakiejś lokalnej hurtowni/sklepu sam impulsator i przed zakupem dokonał pomiaru. A...
Wygląda na to że przewód sygnałowy wchodzi bezpośrednio do licznika Tak i Jeśli dobrze rozumiem po podłączeniu na krótko sygnałowego przewodu do impulsatora i zakręceniu nim wkrętarką licznik powinien zacząć działać a zasilanie impulsatora jest ?, O kurcze , Teraz przydał by się schemat kostek. aż tak mocno w tym nie siedzę lecz przecież masz kolory...
Pytanie brzmi jaki rodzaj sygnału biegnie z impulsatora? Pojawia się impuls napięciowy. Impulsator jest połączony z masą, drugi przewód idzie do modułu zapłonowego.
Witam Tak ta nawigacja potrzebuje sygnał z impulsatora (ten przewód masz w oryginalnej kostce jak wspomniałeś). Rozłączyłeś podczas instalacji nowego radia kabel doprowadzający sygnał do komputera.
jest to błąd komunikacji impulsatora z tachografem dwa tematy są do sprawdzenie 1. uszkodzony impulsator 2. uszkodzona wiązka łącząca tachograf z impulsatorem Dodano po 37 najczęściej uszkadza się wiązka gdzieś na ramie jest przetarty przewód lub zaśniedziałe styki
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
Bezpiecznik nr.7 w skrzynce z boku konsoli w srodku , masa i przewód sygnału. Nie masz zasilania to lec po przewodzie ale najpierw bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/2024086900_1... masz zewnętrzne piny zasilanie masa i +12v mierzone żarówka 5w. Środkowy leci na licznik.
no dobra to jest jeden przewód a do impulsatora wchodzą trzy przewody i nie wiem co dalej.
Podłączyłem przewód środkowy biało-niebieski z impulsatora bezpośrednio pod licznik i też nic, a teraz to w ogóle nie działa... panowie, gdzie szukać przyczyny, bo już brak pomysłu.
Z podłączonym modułem miałeś pewnie wyłączoną stacyjkę (zwarcie na masę na przewodach czerwony i brązowo-biały - są one połączone razem w module). Przewód brązowo-biały jest od gaszenia. Z odłączonym modułem - wygląda na uszkodzenie impulsatora, od niego jest niebieski przewód. Rezystancja impulsatora wynosi ok. 27R w oryginalnych statorach, 14R w podróbach....
Pozycja 67 na rys .to impulsator obr.bębna.Podłączony jest jednym przewodem do impulsatora obr.wentylatora(68 -wspolna masa) a drugim przewodem do trój położeniowego przełącznika monitora.I jeśli się nie myle to ten sam przewod ma odgałężienie do zasilania.
może ugnił przewód od impulsatora
Do impulsatora idą trzy pomarańczowe i jeden brązowy przewód(masa) po przekątnej powinno być zasilanie, sprawdź przejścia każdego z osobna,przebicie do masy i zwarcie między przewodami.Najpierw sprawdzaj do wtyczki przy chłodnicy z lewej strony.Na początek jednak zacznij od zdjęcia klem akumulatora na parę minut.Bywało że licznik wariował,ale wtedy...
Tak jak pisałem już wcześniej odłączałem już przewód od impulsatora żeby wyeliminować prawdopodobieństwo jego uszkodzenia.Po odłączeniu licznik dalej "pływa".Następnie odłączyłem sam przewód od czujnika (impulsatora) już przy liczniku żeby z kolei wyeliminować możliwość przebicia gdzieś na samym kablu który ma czhyba z 5 metrów dł.Nic to nie daje,dopiero...
woia1602 Tzn z tego co wyczytałem wyżej, to że mam podłączyć żółty przewód pod impulsator tak? Bo dodam że korzystałem z tego schematu poniżej i u mnie w Zippie dokładnie takie Przewody się znajdują, lecz obrotomierz w nim gdy go zakupiłem był całkowicie zdewastowany, gdy go wykręciłem aby zobaczyć co z nim nie gra wysypało się z niego kilka oporników...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Ja tu widzę kombinacje z przekładaniem silników. Minarelli ma zapłon AC-CDI, natomiast Morini zapłon DC-CDI. Nie ma opcji podłączyć zapłonu z silnika Morini z modułem zapłonowym od Minarelli.
Czerwona linia na powyższym rysunku to jeden przewód w instalacji na danym odcinku, od złącza A do złącza B. Jeśli w danym odcinku instalacja jakiegoś elementu posiada 4 przewody to taką próbę wykonujesz 4 razy kolejno dla każdego jego przewodu.
Witam, Kolego Hektar Zahler w moim aucie wyskoczył identyczny błąd MID144 PID84 FMI14 razem z błędem MID 144 PSID 212 FMI 9 "Nienormalna częstotliwość aktualizacji" "Usterka w łączu danych SAE J1939 między tachografem a jednostką sterującą. Tacho działa bez zarzutu, nie wyrzucało też błędów. Bez auta wytypowałem podejrzane miejsce za pomocą schematów...
Może być w tym przyczyna, ale na podanym przez ciebie schemacie jedna rzecz mi średnio, mocno średnio pasuje. Że od impulsatora idzie tylko jeden przewód. Drugi leci od razu na masę. Tak coś mi się zdaje że oba powinny lecieć do modułu. Impulsator nie powinien być na wspólnej masie. No i u ciebie z regulatora wychodzi 5 przewodów. Z podanego schematu...
Zamień przewody od impulsatora, domyślam się że są tam dwa przewody. W 4T musi być pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny żeby układ przyśpieszacza działał prawidłowo.
Tłoczek zamyka tylko komorę pływakową. Impulsator podłączyłeś, oraz czy jego przewód jest dobry?
Jak dobrze pamiętam, to w skrzynce akumulatorów jest bezpiecznik do tacho. Mógł przyśniedzieć. Sprawdź też przewód do impulsatora.
Usterka usunięta. Wymieniono przewód od impulsatora do tacho. Niestety bez serwisu się nie obyło. Pozdrawiam.
Witam ponownie . u mnie licznik cyfrowy wyswietla kilometry(przebieg) ale nic nie przybywa. Licznik wskazówkowy ..bywa tak ze czasem się obudzi i wskazuje prędkość . Do tej historii dochodzi jeszcze to że zapala się symbol wtryskiwacza na desce rozdzielczej po przejechaniu kilkunastu km i juz świeci do końca jazdy. Jak juz zdarzy się że licznik zaczyna...
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
Przepraszam za błąd (nocne zmęczenie wyszło) napięcie ma być na zielonym przy włączonym zapłonie. Wartość od - do jest różna w zależności od wielu czynników i nie powinna przekraczać 350V prądu przemiennego. http://obrazki.elektroda.pl/5142821600_1... Sprawdź jeszcze opór na impulsatorze (czerwony przewód względem masy) tam powinno być...
Witam wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie działa mi prędkościomierz w sceniku 97r,impulsator zmieniony, licznik zmieniony,kostki przeczyszczone i nadal nie działa zasilanie na impulsator dochodzi myślałem żeby podłączyć bez pośrednio nowy przewód od impulsu impulsatora do licznika co o tym sądzicie miał ktoś taki przypadek? Jeszcze jedno...
ile przewodów wychodzi z Iskrownika ? powinieneś znaleźć przewód z cewki zasilającej oraz z impulsatora, no i mase reszta będzie przewodami do zasilania świateł ładowania itp. jakby było tak jak myśle to mógłbyś zastosować standardowy moduł od chinskiego 4T
Witam, Padł mi prędkościomierz jazdy. Pierwsza rzeczą było sprawdzenie impulsatora w skrzyni biegów. Napięcie na kostce( 3 piny) do impulsatora było następujące: "+" - 12V, 6V środkowy przewód. Czy te napięcia są prawidłowe?.Wyjąłem impulsator i podłączyłem go do wiertarki, kręciłem w jedną i w drugą stronę. Licznik ani drgnął. Czy to znaczy że impulsator...
Może błąd zniknąć po krotkiej trasie gdy system przetestuje abs. Ja ten ABS podałem tylko dla przykładu bo wtym samym peszlu znalazłem przewód który idzie do impulsatora i był on faktycznie nad gnity wrzuciłem co zgnite i skręcilem żeby sprawdzić czy to coś dało i mostkujac przewody przy impulsatorze a pod maską sprawdzając miernikiem przejście na...
Cewka WM była wymieniona, bo w poprzedniej przewód do świecy był spalony, O jaki czujnik chodzi, o impulsator?
Witam, Posiadam jak w tytule skuter Piaggio Sfera 125 RST z 1996r, z silnikiem czterosuwowym chłodzonym powietrzem. Jestem jego posiadaczem od wielu lat, lecz nigdy za mojej "kadencji" nie jeździł. Zrobiłem remont silnika (nowy tłok, pierścienie, szlif cylinder, wymiana zaworów, obróbka głowicy), więc po wielu miesiącach przyszła pora na odpalenie i...
Posiadam system zdalnego odczytu wodomierzy zbudowany w oparciu o magistralę M-BUS. Na wodomierzach zainstalowane są nakładki zliczające obroty wodomierzy za pomocą układu opto-elektronicznego. Są to moduły f-my Itron/Allmess. https://obrazki.elektroda.pl/5070369800_... Moduły te, zamontowane na licznikach wody zimnej i ciepłej podłączone...
Dzięki za link ale jestem zarejestrowany na forum roverki.pl przeczytałem tematy dot. impulsatorów mało tego dałem temat lecz nikt ni pomógł z racji dosyć dziwnego problemu. Na forum znajdziemy naprawdę dużo przypadków lecz w mojej sytuacji skrzynia jest ok, i chyba impulsator również, coś złego jest na kabelku impulsator - * - licznik Dlatego chciał...
Sprawdź przełącznik gaszenia silnika, bądź odłącz odpowiedzialny przewód od tego przy samym module.
Witam przy skrzyni biegów powinien być impulsator i od niego jest poprowadzony przewód do wiąchy i dalej do licznika ,trzeba zobaczyć czy nie jest przerwany.Powodzenia
Więc daj sygnał z generatora na przewód sygnałowy lub impulsator na stół, kręcić wkrętarka i oglądać sygnał na oscyloskopie.
Dziękuję za odpowiedzi. Okazało się, że brak jest sygnału na pinie 25 w 26 pinowej kostce w zegarach. Zdziwiło mnie jednak, że na tym pinie na wyłączonym zapłonie jest 7,5V, a po włączeniu zapłonu rośnie do ponad 11V. Odłączyłem więc impulsator i wyjąłem kostkę z zegarów i ta sama sytuacja. Postanowiłem więc puścić osobny przewód bezpośrednio z kostki...
W kostce ktora była połączona bezpośrednio z zaplonem mam trzy zólte przewody i zielony. Trzy żółte przewody i zielony to jest kostka od alternatora. Przewód niebieski z silnika jest wyjściem impulsatora i on jest od zapłonu. Jakieś inne przewody, mogą być np. od czujnika luzu.
Ten na skrzyni jest od wału korbowego, ja mówię o wałku rozrządu, to przynajmniej było u mnie zepsute.Nie pamiętam dokładnie gdzie on siedzi. Kiedyś jeszcze działo się podobnie tylko że szarpało samochodem jakby gasł i zapalał za chwilę jak poleciał przewód od impulsatora.
Z cewek magneta ma wychodzić jeden przewód , a z impulsatora (czarna kostka na dwie śrubki )drugi. Ze zdjęcia widać trzy ?
Cewka zasilająca powinna być dobra. Rezystancję impulsatora sprawdzałeś (pomiędzy przewodami czerwony i brązowy)?
Panowie pomożcie... Może ktoś ma podobny(niekoniecznie taki sam) skuter i mógłby sprawdzić miernikiem przewód o którym mowa gdzie wychodzi. Podłączony jest od do modułu pod 1-impulsator. Gdzie ma być podłączony?
A więc pójdźmy dalej ,. Sprawdź miernikiem impulsator , czy dochodzi napięcie w granicach 5÷50 V do modułu , bo może masz uszkodzony przewód lub zwarty do masy i nie otwiera tyrystora w kierunku przewodzenia . Dla pewności odłącz z konektora przewód gaszenia przy module . :|
Ok, dziękuję za podpowiedź. Oczywiście posprawdzam wszystko i dam znać o wynikach. Ale jak to ma się do tego, że po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas jest wszystko ok? Czyli od bezpiecznika idzie plus do światła wstecznego i do kostki 3-pinowej do impulsatora?? To jest ten sam przewód??
Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Czujnik powinien być z tyłu - od strony ściany grodziowej. Jest na wyjściu prawej polosi że skrzyni. Da się do niego dojść od góry. Wtyczka 3 pinowa. Zanim go wymienisz to lepiej sprawdzić czy czasem przewody Joe są tam połamane. Można go sprawdzić za pomocą diody LED i rezystora. Tam we wtyczce powinna być masa, +12V i sygnał do licznika. Ten przewód...
Są 2 rodzaje liczników i nadajników. Jeden ma 2 przewody a w nadajniku jest tachoprądniczka i impulsator. Drugi ma 1 przewód w nadajniku- tachoprądniczke a licznik sam nalicza sobie roboczogodziny. Nadajnik pod alternatorem w kadłubie rozrządu. I co do Ciebie to skoro masz 2 wyjścia, to do licznika idzie 1 kabelek.Czyli wszystko ok. Rozbierz licznik...
Witam już sobie poradziłem.Jeżeli macie impulsator z 4 przewodami to wystarczy sprawdzic czy jest impuls.W starym sprinterze trzeba odkrecic element plastikowy w którym znajduje sie wlacznik swiatel przeciw mgielnych i korektor swiatel,za tym plastikiem idzie wiazka przewodów i jest tam kostka gdzie podlaczony jest impulsator i tacho.Brazowy przewód...
Kiedyś miałem jakiegoś CPI z brakiem iskry. Niby wszystko było dobrze, ale jakby problem występował z cewką WN, jednak na nowej cewce też iskry nie było. Na mierniku wszystko było ok, jednak konektor od cewki WN przyłożony do masy nie iskrzył. W końcu okazało się że przewód na łączeniu z tym konektorem jakoś się utlenił w niewidoczny i trudno zmierzalny...
Nie rozwinie bo nie ma czegoś takiego w tym modelu. Sprawdź czy na wtyczce impulsatora masz napięcie po włączeniu zapłonu. Podłącz tam żarówkę 5W. Poruszaj wiązką przewodów i zobacz czy żarówka nie zgaśnie. Do sprawdzenia przewód sygnałowy wychodzący z impulsatora i idący do skrzynki na podszybiu. Można też sprawdzić impulsator podpinając do niego diodę...
Obawiam się, że nie będzie pasował Plug&Play. Po schemacie widzę, że do złącza 4P podłączona jest masa - zielony przewód i cewka WN - czarno-żółty, a do złącza 2P podłączony jest sygnał z impulsatora - niebiesko-żółty i zasilanie +12V po stacyjce - czarno-niebieski. Najlepiej miernik w rękę, rozrysuj na kartce pinout 2 modułów i jakie są wartości rezystancji...
No rzeczywiście, na zdjęciu wyglądało jakby wiązka od alarmu była częściowo przecięta. Zdjęcie zrobione ze złej perspektywy. Przewody w instalacji elektrycznej mają typowe kolory, pinout jest typowy i opisany w internecie, jedynie przewód masowy impulsatora jest podłączony bezpośrednio do modułu (drugi pin masowy). Trzeba tylko pamiętać, że do Keewaya...
Nie jestem pewien ale zobacz czy w sterowniku silnika nie widać czasem prędkości w parametrach. Sygnał z impulsatora idzie do sterownika silnika i do licznika. Jeżeli w ECU widać prędkość a w liczniku nie to uszkodzona instalacja do licznika. Może źle włożyłeś nowy impulsator, może wtyczka uszkodzona lub połamane przewody przy niej. Do impulsatora dochodzą...
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Zwykle poziom oleju wskazywany jest przez kontrolkę (symbol oliwiarki) i raczej nie jest "wpięta" pod moduł zapłonu. Czy próbowałeś uruchomić silnik po wlaniu (np.około 1 cm3) benzyny wprost na tłok. Jeśli silnik nie "zaskoczył" po takiej próbie, to albo nie ma kompresji (zatarty lub zużyty), albo też szwankuje elektronika tj. moduł, impulsator, świeca...
Witam Nie działa mi prędkościomierz w megane 1,9 dti 1998r. Przekopałem całe forum, zastosowałem się do znalezionych porad a prędkościomierz dalej nie działa jak trzeba. Jak działa to raczej w cieplejsze dni, ostatnio nawet na postoju sporadycznie się podnosi tak do 30 km/h. Dotychczas zrobiłem: - wymieniłem impulsator (po wymianie działał 1 dzień i...
Witam. Posiadam taki obrotomierz, prawdopodobnie od motoroweru Romet Z50. Chciałbym sprawdzić czy działa. Wyszukałem w internecie że zielony przewód to masa,czarny to plus, a żółtoczarny idzie do cewki zapłonowej. Zbudowałem, więc impulsator na NE555, który podaje impulsy na tranzystor, który zwiera przewód żółtoczarny do masy. Impulsy reguluję w zakresie...
Bierzesz nożyk i zeskrobujesz z przewodu nalot.Potem lutujesz,da się to prawda.Teoretycznie im dalej w wiązkę od wtyczki to przewód lepszy.Ucinasz, lutujesz kawałek nowego kabla i to wszystko.A takich wtyczek to masz pełno na szrocie za grosze.Nowe też bez problemu.
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
dzięki robertpi :) dziś miałem chwile czasu żęby tam pogrzebać :P wszystkie 3 przewody do wycieraczki są dobre (sprawdzałem miernikiem) po naciśnięciu dźwigienki przy kierownicy pojawia się +12V na przewodzie zielono-białym (ten sam przewód idzie dalej od impulsatora do pompki spryskiwacza - którą mam akurat spaloną :P). Na brązowym przewodzie jest...
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Mój problem dotyczy komputera pokładowego. Otóż jak zapodam funkcję średniej prędkości to ciągle mi pokazuje zero, a w średnim spalaniu pokazuje mi ciągle kreseczki ------. Mam Vectre A CDX C20NE 95r. z ABS i obrotomierzem. Jest także oryginalnie żółta wtyczka do BC i kostka pod przyciski. Zapewne jest też impulsator, ponieważ nieniesko-czerwony przewód...
Jeżeli z cewki impulsatora wychodzą dwa przewody, to spróbuj je zamienić miejscami
zostal wymieniony cewkomodul i cewka Jaka cewka zasilająca czy chodzi o impulsator? Gaszenie robione zwarciem do masy przewód chyba biało czerwony sprawdź
Jako impulsator wziąłem ten trzeci przewód (biały), zapłon raczej nie jest przestawiony, bo silnik pracuje równo, chyba że w dwusówach jest to bez znaczenia, co raczej jest nieprawdą. Nie wiem, jak to działa, ale działa. Pomierzyłem i rezystancja między tym białym a masą wynosi ok. 1-2Ω a oporność cewki (między masą a niebieskim) około 220ohm,...
przewód nigdzie nie jest przerwany impulsator na pewno sprawny założony drugi tez nowy i nadal nie działa dziwne jet jeszcze to że podczas skręcania wskaźnik paliwa schodzi na dół
W vectrze, astrze i calibrze impulsator był montowany z tyłu licznika. Problem w tym, że nie występował w każdej wersji. U kumpla, żeby to działało odwaliłem druciarstwo. Prędkościomierz z wersji bez impulsatora nie ma odpowiedniego pola z tyłu, z którego impulsator czytałby impulsy. Musiałem przełożyć prędkościomierz z wersji bez obrotomierza, z tym,...
Odłącz moduł i sprawdz napięcie miernikiem trzeba zakręcić silnikiem drugi moduł a tego linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... taki jaki miałeś napisze jakie wartości Impulsator około 0.2 V Cewka zasilająca około 60V to jest najważniejszy pomiar często cewka potrafi się przepalić powinien być czarno - czerwony przewód Jeśli będzie...
1 przewód w wtyczce NOIR licznika. Wyciągnąłeś chociarz licznik.?
kolego bogdan-pe jesli w simsonie są trzy przewody to ja jestem Apolonia. Jest to jedna z bardziej "udziwnionych" instalacji... Przejście na elektronika wiąże się z montażem modułu, cewka jak pamiętam jest ta sama. Do modułu z silnika dochodzą dwa przewody, impulsator i ładowanie kondensatora w module. kolejny przewód z modułu na cewkę, i jeszcze jeden...
Mam wrażenie, że założyłeś kilka tematów dotyczące tego samego. Żebyś miał jasność. Do czujnika dochodzą 3 przewody. Jak odepniesz od czujnika to na wtyczce na jednym powinno być +12V i na jednym masa i to możesz sprawdzić multimetrem. Jeżeli nie ma +12v lub masy to szukaj przerwy między wtyczką a bezpiecznikiem (dla gałęzi +12v) lub między wtyczką...
Witam sprawdz mase miedzy akumulatorkiem a buda i miedzy buda a silnikiem odkrec kable dobrze wyczysc i skrec tak od serca. miałem podobny problem pare lat wstecz i to pomogło. pozdrawiam. Dodano po 30 sprawdz jeszcze przewód od impulsatora do elektronicznego zapłonu on czesto sie obrywa i obiawy tez sa podobne.
impulsator przewód tacho impulsator skuter przewód przewód kostek impulsator
wymiana matrycy aparat przepływomierz sprawdzić multimetr shure uszkodzony
dobre sklepy elektroniczne online dobre sklepy elektroniczne
Prędkościomierz Toyota Yaris - diagnoza i naprawa Wymiary pasków gumowych do Technics RS-TR474