Być może .Bo jest to raczej LIN. KOd silnika proszę.
Coś wart jest, paru znajomym naprawiłem ładowarki do e-fajek za pomocą tego modułu i żaden nie przyszedł z pretensjami, że mu coś nie działa. Ja za to płaciłem jakąś złotówkę od sztuki z wysyłką (z Chin). Sprawność? Pewien nie jestem, ale chyba wszystko co ponad napięcie ogniwa idzie w ciepło. Czyli jak ogniwo ma 3V to w tej chwili sprawność ładowarki...
To może być wszystko. Od źle założonej kierownicy, czujnika, po przewody, ładowanie itd. Policz obroty do oporu prawo/lewo. Ja się nie zgadzają to źle założyłeś kierownicę. A jak dalej nie wychodzi na drążkach to zdrowo pokoszone to auto. Reszta tester i obserwacja parametrów.
Wymień przewód za przewód, ładowanie sprawdź na akumulatorach (spadki napięcia na instalacji). Dodano po 4 Lepiej niech kupi elekonomiczny, gdyż mechanidzie nie lubią drgań jakie występują w cognisku. Najlepiej pomiar zrobić tu i tu ,lecz istotne ile jest na akumulatoracz.
Zobacz czy przewód ładujący akumulator przy alternatorze nie jest poluzowany, i zmierz na alternatorze zasialnie ładowania czyli na śrubce do której jest przykręcony przewód łączocy alternator z plusem akumulatora, może on iśc przez skrzynke z bezpiecznikami pod maską, mają one duże wartości po 20 A lu 30 A . tez miałem taki przypadek okazało się że...
Na wyjściu falownika, przed odbiornikami energii. I jeszcze powinieneś połączyć przewód ochronny (uziemienie). Ładowanie akumulatorów odbywa się na oddzielnej linii DC.
Przewód? Mam podobną sytuację - mam przewód do szybkiego ładowania USB-C i z jednym telefonem ładuje normalnie, a jak ułoży się dobrze przewód, ładuje szybko. Z inną ładowarką nie mam problemu, ale sugeruje to problem w przewodzie.
Jak biegnie przewód "ładujący" z alternatora? Do aku czy do stacyjki?
Pin 1 impulsy wzbudzenia generowane przez BSI, 2 -informacja o obciążeniu dla sterownika silnika (w Dieslu tego przewodu nie ma).
Zmierz napięcie też na minusowym przewodzie.
Bez podpinania tego przewodu masz ładowanie? Do rozrusznika powinieneś mieć ogólnie masę (z silnika), gruby plus i cienki kabel do tego plusa ze stacyjki i tyle.
Regulator wraz z szczotkami będzie wewnątrz alternatora.Gruby przewód ładowanie ktore na pracującym silniku powinno wynosic 14v a cienki wwbudzenie kierowane do kontrolki ładowania. Dodano po 1 Znalazłem ten alternator na allegro wygląda na to ze nie ma regulatora wewnętrznego tylko pokazują go jako zewnętrzny więc opis przewodow tez podałem nie właściwy.Musisz...
Skoro jest napięcie, to znaczy że prądu brakuje. Styki w gnieździe nie są zaśniedziałe?
I co z tego że lampę masz na 4 m słupie przenieśli moduł baterii na dół po prostu. To nie jest problem przedłużyć przewody.
Po zaniku prądu, czyli gdy na wykresie rośnie napięcie, widać szpilkę do około 35V. Wbrew temu, co chyba ?? twierdził Administrator, nie napisałem dotychczas, co jest obciążeniem, dodam więc może, że jest prawie czysto rezystancyjne. Więc szpilka jak przypuszczam wynika z indukcyjności przewodów. Ładuje ona pojemności przewodów i zaczynają się oscylacje....
Widzę dwa przewody od pudełka z akumulatorami, co oznacza, że ładowanie i rozładowanie odbywa się tymi samymi przewodami. Podłączyłbym solary do akumulatora i odgałęziłbym przetwornicę, z której ładowałbym telefon.
Witam, QuietControl 30 nie uruchamiają się. Są naładowane. Czy można coś z tym zrobić? Dziękuję za pomoc. AI: Czy próbowałeś już jakichś kroków rozwiązywania problemów, takich jak resetowanie słuchawek lub sprawdzanie połączeń kablowych? Tak. AI: Czy zauważyłeś jakieś nietypowe wskaźniki, takie jak migające światła lub dźwięki, które mogą wskazywać...
Według mnie obie opcje nie zagrażają telefonowi, jakoś go przecież trzeba ładować. Jednakże bardziej bezpieczne jest ładowanie przewodem jeśli już trzeba wybierać. Lepiej zawsze ładować mniejszym natężeniem, zwiększy to żywotność baterii. Ogólnie mówiąc Szybkie ładowanie (większym natężeniem) jest spoko jak zmieniasz telefony co rok, jeśli nie to zalecałbym...
Zmierz napięcie na obudowie alternatora i na śrubie gdzie przykręcony gruby przewód .
A jak podłączyć przewody ładujące? Jeden przewód do klemy w jednym akumulatorze a drugi do klemy drugiego akumulatora?
Pomiar napięcia na klemach nie daje nawet napięcia na akumulatorze - jest jeszcze opór styku klema - końcówka akumulatora. Autor podejrzewam że i tak będzie podłączał się pod akumulator "krokodylkami" więc wystarczy z tych krokodylków po prostu pociągnąć równolegle do przewodów prądowych przewody pomiarowe napięcia. Taki sam dokładny pomiar jak pomiar...
Zrób sobie rozdzielacz z przewodu.
Te z Hallem lepsze. Nic nie tniesz, nie rozpinasz, nie zakuwasz. Zakładasz na przewód.
Problem rozwiązany . Okazało się ,iż przewód był wadliwy na innym przewodzie ładowanie dochodzi do 1730 mA. Jest tylko jeszcze jedno ale , że na fabrycznym gnieździe USB mimo zmiany przewodu ampery nadal niskie. Opisywany wynik uzyskałem na dodatkowym gnieździe USB.
Z instrukcji wynika że może być ładowany przewodem z pilota ( nadajnika ) oraz ładowarką z gniazda USB . Skoro brak oznak ładowania to może gniazdo jest uszkodzone ?
Fragment z google. Aby zresetować urządzenie, podłącz je do komputera za pomocą przewodu ładującego USB . (Informacje o parowanym urządzeniu nie zostaną usunięte.) Jeśli urządzenie nie jest połączone z urządzeniem Bluetooth®, usłyszysz komunikat w języku angielskim, który wyłączy się automatycznie po około 5 minutach od zaprzestania korzystania...
Z pomiarów przedmiotowego pakietu wychodzi na to, że to 2 ogniwa niepołączone ze sobą. Jest połączony, bo masz 7,4 V, więc są połączone szeregowo . Te dodatkowe przewody są wyprowadzone do balansowania i/lub indywidualnej kontroli napięcia ogniw. Pomiędzy niebieskim i skrajnym czerwonym powinno być 6-8,4 V zależnie od stanu naładowania. Jeden z czerwonych...
W tamtym tygodniu robiłem coś podobnego, paliła się kontrolka ładowania, ale ładowanie było. Po wyjęciu wtyku z trzema przewodami ładowanie było 13,7 V. Usterka była w wiązce w lewym przednim nadkolu. Samochód po wypadku i jakiś paprok tylko poskręcał przewody i kiepsko zaizolował. Zrobiłem fotkę dla klienta, jak znajdę to wrzucę.
Jeśli Autor kupił ten kabelek ze zdjęcia, to on tak wygląda na max 65W, może naciągane 90W. Próba podłączenia na tym kablu 230W obciążenia nie jest szczególnie dobrym pomysłem. Zakładam, że ten nowy nie jest trochę cieńszy, tylko o połowę cieńszy, albo zdjęcie w pierwszym poście jest tylko poglądowe... :)
z regulatora wychodzą cztery przewody: czerwony- plus akumulatora, poprzez bezpiecznik 8A zielony lub czarny- minus akumulatora, rama pojazdu różowy i czarny- podłączone do przewodów w silniku (ładowanie)
To jest układ odpowietrzania zbiornika. Jego górna część, nie jest płaska, więc w czasie tankowania, pozostałaby pusta. Te cienkie rurki, umożliwiają wypełnienie, odprowadzając powietrze. Grubsza, odprowadza powietrze w czasie tankowania, aby nie nastąpiła tzwn. cofka. Odprowadzenie jest powyżej końcówki pistoletu. Wymienić musisz i to jak najszybciej,...
Witam. U mnie (Flip 1) uszkodzone były mosfety. Po wymianie ich (na wyluty z płyty komputerowej na przewodach) ładowanie powróciło. Niestety przy okazji uszkodziłem jeszcze bluetootha i taśmę. Poszedł w zapomnienie czyli do archiwum.
Potrzebujesz kabla z co najmniej czterema przewodami. Na dwóch przewodach można zrobić jedynie ładowanie bez przesyłu danych.
Środkowy pin w różnych bateriach od różnych telefonów posiada inne funkcje. Zazwyczaj jest to pin, przez który bateria przesyła informację o temperaturze (jak jest wbudowany termistor), czasami jest tam rezystor pełniący funkcję identyfikatora baterii (inny np. dla NiMH, inny dla Li-Jon). Zmierz jaką masz rezystancję między plusem (lub minusem) baterii...
Niestety inżynierowie się nie popisali w tym modelu jeśli chodzi o instalację elektryczną. W samochodzie, ktoremu kilka miesięcy temu skończyła się gwarancja wystąpił problem z ładowaniem. Po kilku sekundach zapalała się kontrolka, przy czym na akumulatorze napięcie nie spadało poniżej 13,9V. Na alternatorze było 14,6V. Przewód od akumulatora do rozrusznika...
Powinno dać się naładować popularnym modułem TP4056 podpinając pod czerwony i czarny przewód (biały przewód to zapewne czujnik temperatury).
W załączniku manual. Do ładowania potrzebny jest przewód 3,5mm - USB.
Jak dla mnie to luźny przewód i dlatego miga przy wstrząsach, a ładowanie jest dobre.
Od biedy może być. P.S. Oryginalnie był tam zastosowany mostek z płytek selenowych. W najstarszych. Od "Kobuza" wzwyż był prostownik krzemowy, taka hybrydka. ładowanie nie jest połączone z masą - do masy podłączony jest dopiero ujemny biegun prostownika. I ten z obrazka nie od biedy może być, tylko w zupełności wystarczy - przewody z konektorami można...
Jeśli przewód nie oryginalny to tak czasem bywa. Mam to samo w tablecie, że nie na wszystkich przewodach ładuje.
daj + przez kontrolkę w miejsce niebieskiego przewodu będzie ładowanie to przyczyna zwarcie niebieskiego przewodu do masy lub licznik
Bo nie ma, chyba że odłączysz przewód ładujący aku. w czasie pracy.
najlepszym wyjsciem z opresji "pieszczenia" prądzikiem jest założenie paska antystatycznego i sprawdzenie przewodów
Czytam i nie mogę załapać co chcesz zrobić. obojętna stroną włożenia Jaka ? Może rozrysuj co chcesz uzyskać. GND (-) VBUS (+)
Faktycznie po przekroczeniu 3000 obr/min pojawiło się ładowanie i było już do zgaszenia silnika. Tak jak pisaliście przerwany był przewód który idzie od wtyczki alternatora (niebieski i chyba brązowy). Po naprawie przerwanych przewodów ładowanie jest OK.
Alternator nie będzie działał bez wzbudzenia. Skoro na tym czerwonym przewodzie ładującym cały czas jest takie samo napięcie bez względu na to czy silnik jest odpalony, to znaczy że nie ładuje. Sprawdź obwód wzbudzenia (kontrolki).
Wspomniana ładowarka Redox Alpha ma balanser, możesz więc ładować ogniwa połączone szeregowo. Jednak musisz wyprowadzić z punktów ich połączeń dodatkowe przewody do gniazda balansera.
Rozumiem, ale gdy odłączyłem wszystkie akumulatory i podłączyłem miernik do przewodów przychodzących z płyty do akumulatorów to było napięcie w granicach 3,5 V a gdy wcisnąłem przycisk POWER to spadło do 2,5 V a wydaje mi się ze na tych przewodach lądowanie powinno być wrzedzie 12-13 V. Akumulatory swoją drogą.
Wtyczki w wielu laptopach HP posiadają trzeci pin tzw. ID czyli do identyfikacji czy jest to firmowy element. Możliwe że masz wyrobione gniazdo w laptopie albo po prostu przerwany przewód od wtyczki do zasilacza. Inna możliwość to nieoryginalny zasilacz który nie chce współpracować z twoim laptopem. Pomimo niesprawnego pinu ID zasilacz nadal będzie...
Alternator sterowany sygnałem LIN, nawet w przypadku uszkodzenia sterownika BSI, BSM czy przerwanego przewodu tego cienkiego MUSI ładować ok 13,8V (tryb awaryjny) jeśli nie ładuje wcale to winny jest alternator - brak szczotek, koło pasowe alternatora, regulator lub koło pasowe wału.
http://obrazki.elektroda.net/11_12692488... Chwilowo nie mogę zrobić zdjęcia, ale ten jest prawie taki sam jak mój. W moim przychodzi plus i minus na te duże gwinty miedziane, a na jedną z śrub na obudowie ten przewód ładujący, pozostaje tylko jedna śrubka bez przewodu. Pozdrawiam!!!
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem. Alternator odpinany, to nie to. Poza tym, po odpięciu ww/ przewodu ładowanie nadal jest, więc nie tędy trop...
Witam, jeśli temat jeszcze aktualny mam ten prostownik w naprawie. Więc tak 2 czarne przewody wychodzące z płytki- dolne styki przełącznika (start, ładowanie) 2 przewody wychodzące z radiatora prostownika -środkowe styki przełącznika, 2 grube czerwone przewody - górne styki przełącznika. Pojedynczy przewód przy tranzystorach do amperomierza. Widzę że...
Jeśli działa szybkie ładowanie w telefonie na grubym przewodzie, w ustawieniach wpisz u góry USB wejdź w USB konfiguracja i wybierz transfer multimediów lub Przesyłanie Plików. Jeśli nie działa szybkie ładowanie prawdopodobnie masz uszkodzony przewód. Wymień na nowy. Szybkie ładowanie działa. Mam ustawiony transfer multimedów. Dalej to samo,
W golfie 2 regulator jest razem ze szczotkami także ElectroTom ojciec 10 pisze że szczotki wymienił to ta wersja odpada.Stawiam na diody prostownicze.Proponuje jeszcze sprawdzić ładowanie od razu za alternatorem tam gdzie przewody są skręcone przy rozruszniku .Bywa czasem że ładowanie dochodzi do rozrusznika i tam ginie mogą być za oksydowane przewody...
To nie o półprzewodniki idzie, a o ogniwa i całą resztę infrastruktury. Żeby nie ciągać nie wiadomo jak grubych przewodów, to obecnie występują przewody chłodzone cieczą, tak mocno grzeje się przewód ładujący. No i co by nie gadali producenci, nie ma takiej magii żeby ogniwo nie obrywało przy ładowaniu dużym prądem. Są wykresy zawsze podawane, nawet...
Witam, co może być przyczyną rozładowywania się samoczynnie baterii? W moim przypadku chodzi o router mobilny Huawei E5785-92C. Bateria spada kilka procent w ciągu kilku godzin. Nie ma znaczenia czy bateria jest w urządzeniu czy też poza nim. Myślałem że to bateria, lecz kupiłem drugą oryginalną i jest to samo. Inne ładowarki, przewody, ładowanie pod...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
tam są dwie cewki jedna na zapłon druga ładowanie i światła (4 przewody z cewki ładowania i świateł) a ładowanie to siedzi tam jakiś regulatorek pod zbiornikiem ale w jednej sztuce co robiłem to padł założyłem zwykły mostek i chodziło ja trzeba
Nie wiem - jeśli napięcia i natężenia są takie same, to może wina przewodu
Do dodatniej klemy aku musza dochodzić dwa przewody jeden gruby do rozrusznika i drugi cieńszy do instalacji w samochodzie, amperomierz włączasz w cieńszy przewód, tak aby ładowanie wychylało go na + a pobór prądu z aku na -. Alternator podłączasz do amperomierza po stronie instalacji. Życzę udanych przeróbek - Maciek_M
Pierwsze co to sprawdz czy nie masz zamontowanego filtra na przewodach ładujących zasobnik. Jak jest to go wyczyść lub usuń. Filtr ma być tylko na obiegu CO. Sprawdz też czy podczas pracy na zasobnik nie rozgrzewa się centralne. Odnośnie głośnej pracy - jakie ciśnienie jest na manometrze?
Ok trochę się wyjaśniło,po kilku resetach jest w porządku,na grubych przewodach ładuje Li-Ion tak jak powinno być ,czyli po podejściu do 4.1v obniża prąd ładowania do 0.2A.
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Przewód do zmostkowania diody ? Tak, oczywiście.
Główne przewody z ładowarki muszą być podłączone bo przez nie ładuje się bateria. Kolory tych przewodów z balansera nic mi nie mówią bo nie posiada takowej ładowarki. Co na ten temat mówi instrukcja obsługi ?
Zapakuj tam bezpiecznik polimerowy albo popularnego "esa", prędzej czy później w miejsce bezpiecznika trafia drut, a z takim rozwiązaniem problemu nie ma. Osobiście zastosowałbym jeszcze przepusty (dławnice) na przewody. Ładowanie CC/CV, więc ładowarka i do Li-Ion się nada po ustawieniu odpowiedniego napięcia :) Ode mnie 8/10 ;)
Witam. Sprawa z pozoru błacha i prosta...... ale jest zupełnie inaczej. Zastanawiam się nad kupnem "dobrego" przewodu usb -> usb-c. Ważne aby był z szybkim ładowaniem tak jak mam w Xiaomi Mi 11 ultra i ładowarkę 67W. Oryginalny przewód z czasem przestał być szybki i teraz działa na 5V; 1,5A; 7W. Rzadko kiedy wskoczy na 9V; 2,3A; 21W. W konsekfencji...
Cześć w instrukcji swojego auta mam informację odnośnie ładowania akumulatora. Przy ładowaniu prądem o dużym natężeniu - należy odłączyć przewody od ładowanego akumulatora Przy ładowaniu prądem o małym natężeniu - nie ma konieczności odłączania przewodów od ładowanego akumulatora. Pojazd to leon 3. Co oznaczają te natężenia w praktyce dla aku 70ah AGM?...
alternator ma 2 przewody - gruby to ładowanie -> do plusa akumulatora cienki to kontrolka która służy do wzbudzenia -> do żaróweczki której drugi kabel do plusa po stacyjce moduł cut-off ma za zadanie wyłączać zaworek w gaźniku przy hamowaniu silnikiem dla oszczędności paliwa, w praktyce to nic to nie zmienia ;) także zaworek w gaźniku też pod...
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
A sprawdzałeś, czy telefon ładuje się na innym przewodzie? Może w telefonie tkwi problem.
Albo działa ograniczenie i przy tak głębokim rozładowaniu odcina prąd ładowania. Spróbowałbym naładować akumulatory bez sterownika, odlutowując jego przewody. Ładowanie oczywiście z ograniczeniem prądu. Gdy poszczególne ogniwa zbliżą się do wartości katalogowych podłączyłbym sterownik i ponownie spróbował ładowania pod jego kontrolą.
Tylko ładowanie, potem przewody odjęte. Coś musiało się wydarzyć przed ładowaniem jak już nie miał siły kręcić.
Światła w tym modelu włączają się automatycznie, po prostu są na "sztywno" podpięte pod różowy przewód który wychodzi z regulatora. Jest to 139 FMB z ECU, wtrysk, sonda lambda. Licznik jest elektroniczny, nie ma lampki ładowanie na wyświetlaczu "mryga" akumulator sygnalizując brak ładowania. Tak akumulator jest rozładowany... Zastanawiające jest tylko...
Chciałbym zamontować w kabinie dodatkowy akumulator 100Ah. Będzie on używany podczas gdy silnik samochodu będzie wyłączony. W trakcie jazdy chcę ładować akumulator bezpośrednio z gniazda zapalniczki. Na przewodzie ładującym potrzebuję zamontować "urządzenie" , które ograniczy przepływ prądu tak aby nie uszkodzić instalacji oraz nie spalić bezpiecznika...
A to jest wejsja z lin 😄. To powinien 13V z wypieta wtyczką ładować. Przewod również gnije. Idzie do pcm. Kontrolkę "gasi" PCM. Ten podstawiony sprawny ? Na pewno powinien ładować bez wtyczki? Co go wzbudza?
Od początku ładuje je oddzielnie, w samochodzie były podłączone równolegle. Nie było pomiędzy nimi separatora, były po prostu połączone równolegle bezpośrednio przewodami. Ładowanie i rozładowywanie odbywało się w takich samych warunkach( połączenie równoległe) Wiem że ten 2 jest sprawny, już to sprawdziłem, chodzi mi teraz o reanimacje tego teoretycznie...
Alternator po odpaleniu bez obciążenia ma 14,2V, z obciążeniem 13,8V. Na ciepłym przy obciążeniu spada do 13,3V a jeśli uruchomią się wentylatory jest 12,7V. Silnik pochodzi z Audi TT - oznaczenie BHE, 3.2. To rodzi moje wątpliwości, ponieważ w poprzednim silniku alternator miał tylko 1 pin wyjściowy do licznika, natomiast w nowym są dwa. Wiązka oczywiście...
Mogło być tak, że sygnalizator posiadał wbudowany akumulator i włączał się przy zaniku zasilania z centralki, widziałem coś takiego przy wykorzystaniu istniejącego przewodu 2 żyłowego, działa na 2 przewodach ładowanie a przy zaniku napięcia z centralki uruchamia sygnalizator, przecięcie przewodu również uruchomi zewnętrzny sygnalizator. Pozdrawiam
Gdzie podłączyć odbiornik? Tam gdzie zasilanie? Wtedy będzie, albo zasilanie- albo odbiornik. Tak? Nie miałem do czynienia akurat z tym modułem, lecz biorąc pod uwagę inne, to "RACZEJ" tak (te same przewody = ładowanie lub zasilanie odbiornika). Nie chciałbym Ciebie wprowadzać w błąd, może poczekajmy co inni Koledzy o tym sądzą. Pozdrawiam
Jak chcesz mieć prawidłową transmisję danych po usb to przez nie - usztywnij maksymalnie gniazdo a pomiędzy pinami gniazda a miejscami lutowniczymi rezystorow daj po jednej żyłce z całego przewodu. Jak chcesz tylko ładować to vbus i gnd wystarczy.
Jak masz miernik sprawdź jakie ma napięcie, prawdopodobnie będzie to przewód czerwony i czarny. Pomiędzy żółtymi powinien omomierz wskazać oporność (prawdopodobnie termistor) do kontroli temperatury. Możesz ja lądować zasilaczem laboratoryjnym, z tabliczki wynika ze jest to 9 ogniw NI-MH. Końcowe nap ładowania to 13,5 V, przy ładowaniu nie przekraczał...
Jak dla mnie wina przewodu.
Czyli reasumując zrobię to tak jak niżej na obrazku, trochę mnie zmyliło to że w oryginalnym włączniku wszystkie 3 przewody lądowały na pinach włącznika a teraz to tylko będzie lądował na włączniku neutralny i faza a koniec brązowego jak rozumiem zaizolować i zostawić obok i "po krzyku" https://obrazki.elektroda.pl/6777473900_...
A co to za telefon sterowniki zainstaluj po drugie zobacz na innym przewodzie USB może być uszkodzony twój:D Jeżeli tym samym przewodem ładuje telefon to jest szansa że akurat nie nadaje się on do przesyłu danych z telefonu do PC i odwrotnie?
Z moich doświadczeń wydaje mi się ze nic porostu brak ładowania.. ale aby nie odłączyć głównego przewodu odbioru alternatora czyli tego grubszego przewodu który ładuje akumulator..... alternator musi mieć odbiór prądu...
Naciąg paska ok ? Przewody alternator ok ?
Na światłach to powinieneś kolego całą dobe śmigać... Z przewodu od świecy na pewno nie podkradniesz prądu, z aku ładowanego prądem 0,4 A nic nie zrobisz bo żarówki pewnie ze 2 A pobieraja. Więc bilans ujemny. Pokaż jak wygląda złącze kabli wychodzących spod lewego dekla silnika, przyjrzyj sie czy nie ma tam wolnych przewodów.
Siemka. Mam identyczny przypadek. Baterię wyjołem i naładowałem zasilaczem ale po włożeniu do pada dalej nie ładuje, chodź pad działa. Doszedłeś o co chodzi?
Balanser dwupinowy można byłoby podłączyć tylko do jednego ogniwa. A przecież balanser ma zbalansować /porównać/ pobrany ładunek w dwu lub więcej ogniwach. Jeśli w szeregu jest połączonych więcej niż dwa ogniwa, to wtyk balansera ma większą ilość przewodów. Np. zestaw 3S składający się z trzech ogniw połączonych w szereg są wyprowadzone 4 przewody.
Spróbuj kable pozamieniać jeszcze może to jest wina przewodów. A może padła elektronika w dysku. Póki co nie wiadomo tego jeszcze. posprawdzaj przewody.
Znajomy podłączył pod przewody od zapalniczki ładowanie latarki,po wyłączeniu zapłonu bateria latarki cofała zasilanie na zapalniczkę ,wtedy był taki sam obiaw jednakże dotyczył to innej marki ,koledzy wcześniej sugerowali usterkę przełączników zespolonych przy kierownicy ,pozdrawiam
Czy coś liczę nie tak? 1. w doborze okablowania przede wszystkim warunkują cię: maksymalny prąd, określany przez producenta magazynu, którym można bezpiecznie ładować magazyn maksymalny prąd, które będziesz czerpał z magazynu więc jakie to mają być prądy? 2. pamiętaj, że maksymalna moc rzeczywista generowana przez panele to nie jest ta podawana dla...
Posiadam drona na akumulator Li-Pol 3.7V 850mAh i dokupiłem aku 1500mAh. Przy okazji muszę dokupić również nowy kabel ładujący USB i tutaj mam dylemat, ponieważ sprzedawcy na Allegro opisują je jako dedykowane dla danej pojemności. Jest dużo sprzecznych informacji, dlatego chciałem zapytać czy najzwyklejszy, pierwszy lepszy przewód ładujący do drona...
1. Wedle schematu we wtyczce na czerwonym przewodzie ma być stały plus ale od strony samochodu, nie alternatora. 2. Weź śrubokręt i włóż go między wtyczkę a przewód w peszlu i dociśnij śrubokręt tak żeby docisnął przednią część wtyczki (tam jest zaczep) 3. To jest główny plus, masa to cała obudowa alternatora. 4. Bo np. regulator w alternatorze tak...
A jak się to ma do uzupełniania gazu bo z reguły podłącza się pod obydwa zawory a on podłączył tylko pod jeden? Czy to może mieć wpływ na poprawne załadowanie gazu razem z olejem? Oczywiście są specjalistyczne urządzenia do ładowania klimy, i mają one wbudowany podawacz oleju, ale można też załadować robiąc dekompresję następnie zassać np. z pojemnika...
Witam, posiadam dwa przewody USB, jeden oryginalny samsunga, gruby, 70cm, drugi za 10zł cienki 1.3m, testuje na mierniku "watomierzu USB" , powerbank QC3 i parę tel. Na oryginalnym przewodzie ładowanie jest 5V 1A, lub 9V 1.7A (QC3), na tym tanim 5V 0.4A lub 9V 1.7A(QC3). Dlaczego ten tani przewód osiąga tylko 0.4A przy 5V, skoro przy QC3 i 9V spokojnie...
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Po ilości przewodów - żółtych- maja być trzy.
lądować wózek przekaźnik lądować siemens lądować
anoda magnezowy zamontować indesit instrukcja pralka tuning telewizora
multifunkcja kierownica multifunkcja kierownica
Różnica między motor voltage a rated voltage w silnikach elektrycznych Czyszczenie aluminiowego filtra fazy lotnej LPG BRC