https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Radio na banko odpada tam sygnału nie ma. Doinformuj się trochę, potem dyskutuj. Pin 1 kości ISO zasilania radia, kabel szary, w zegarach ten sam kolor w szarej kości 30 pinowej-pin 23.
Ja mam z kolei masy podane na H1 G4 i H4 czarny przewód.
Z alternatora, biały przewód, zacisk W, chyba na nakrętkę M5.
Cienkiego to ma ten mechanik. Nagle zrobił sie przewód cienki? Pomysl.
W ten sposób mierzysz natezenie jakie daje alternator. i na pracujacym. pobór pradu mierzy sie na zgaszonym i uspionym aucie. która klema, to juz nie ma znaczenia. ale wazne zeby był jeden przewód.
Witam chodzi o samochod Renault megane 1 1.4 16V 2000 rocznik.od kilku dni przestał odpalać od kiedy został uszkodzony przewód wspomagania.Został wymieniony przewód świece zapłonowe też czujnik walu również i dalej nic z tego proszę o podpowiedzi Dziękuję.
sprawdz jeszcze raz to jest raczej na 100% przewód i to jeden faktycznie nie doczytałem że zamieniałes .
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Może przelotka w drzwiach? warto sprawdzić czy nie przeciera się jakiś przewód.
Pod deską rozdzielczą nie znajdziesz przewodu do rozrusznika ani do pompy wtryskowej bo megane 2 to diesel tylko dci 1.5 lub 1.9 a one kable do sterownia tymi elementami mają tylko pod maską. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie to tylko w komorze silnika można odciąć, ale żeby nie rejestrowało usterek trzeba odciąć rozrusznik. Jest jeszcze jedna możliwość...
Konektor na rozruszniku gnije nagminnie (bodajże biały przewód).
338- zawor turbiny Sprawdź schemat-czy dla dla tego megane 2 podłącz nowy przewód na 2 pin zawora turbiny i na MA M2 ECU Bosch (Mogę wysłać inny schemat) lub musisz zaktualizować ECU Bosch - Renault Clip reprog cd (został wcześniej usunięty niepoprawnie EGR FAP DTC)
jakieś wskazówki gdzie ten przewód odpiąć??
A szaro-biały B pomarańczowy C różowy D Brązowy
W końcu znalazłem taki wąż za grosze. Polecam sprzedawcę z allegro "Renuwka_2005" - mają bardzo dużo wszelkich części do Renówek "od ręki". P.S. Dzięki za chęć pomocy.
30A na aku sprawdzony, ale wezmę go jeszcze dokładnie pod uwagę. Według schematu to niby z niego jest zasilany ten przewód.
Witam, Potrzebuję znaleźć pod maską jakieś miejsce gdzie jest plus po zapłonie gdyż chcę podłączyć tam światła do jazdy dziennej, gdzie znajdę jakiś przewód?
mój problem rozwiązany rozrusznik praktycznie nie miał szczotek się starły jednej to w ogóle nie było tylko miedziany przewód ....
Zdejmij przewód WN i załóż jakąś inną świece, ale takie podstawy powinieneś wiedzieć... pozdr
miałem podobny problem w megane. przewód masy byl luźno. W lagunie plecionka lubi się przetrzec. Zobacz tam. Widoczne po otwarciu pokrywy silnika.
Sygnał obrotów od ECU (biały przewód) musi być gdzieś zwarty z szarym przewodem sygnału z czujnika prędkości. Może też być zalana kostka.
Miałeś uszkodzony przewód masowy
Może być od mute od telefonu? Jak wszystko gra to nie ruszaj, niech sobie wisi. Pzdr. N.
Witam, mam problem z ABS w Renault Megane 2013, 3cia generacja. Wyskoczyła usterka układu ABS i nie pokazuje prędkości pojazdu. Po podpięciu do komputera pokazuje 4 błędy czujników prędkości, przedni lewy, przedni prawy, tylny lewy, tylny prawy. Raczej nie możliwe, żeby padły w jednej chwili 4 czujniki. Czy ktoś się orientuje, czy po drodze do czujników...
Tranzystory też sprawdzałem, na mierniku zachowują się prawidłowo. Podejrzewam źródło sygnału może sygnał z przełącznika nie dociera do modułu jednak nie mam tego schematu i nie wiem który to przewód
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Witam! Sprawdż czy paliwo wychodzi z filtra, jeśli tak to szukaj po kolei dalej. Może przewód niedrożny.
na postoju jest błąd przewody
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Napisałem że brak +12 na G1 Skąd ten przewód idzie do ECU? Wiesz może?
Witam. zacząłem nowy post ponieważ szukałem po forum i znalazłem kilka podobnych tematów lecz żaden nie był doprowadzony do końca. Mój problem to migające kontrolki i obroty silnika które bardzo powoli zmniejszają się po zwolnieniu pedału gazu... dodam jeszcze ze tak jak w podobnych sytuacjach remontowany był blok silnika. W jednym z postów doczytałem...
Przeważnie pęka guma przy pompce ręcznej. Mógł również przetrzeć się przewód zasilający pompę.
Podaj jaki tam masz sterownik. Czy jesteś pewien tego immo off, bo z tego co opisujesz wynika że prawdopodobnie w immo jest problem. Jeśli immo jest off to czy został odcięty od sterownika przewód immo??
Witam gdzie można kupić przewód ,wąż do tankowania vialle.
Witam.Jeśli dasz zasilanie na elektrozawór to załączysz wszystkie.Grozi to niekontrolowanym wypływem gazu.Centralka padnięta albo przewód zasilający zawory.
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
+12V jest podawane z UPC, masą steruje sterownik. Jak na mierniku masz 12V a podłączona żarówka nie świeci to słaby styk we wtyczce lub przewód zgnił.
Problem rozwiązany powodem okazał się luźny przewód od alternatora
Sprawdź te masy na silniku które są są z tyłu silnika o krórych pisał ci przemo. Objawy są podobne bo nie działa też map sensor, żadnej reakcji na pedał i złe wskazania temperatury. Są to masy odpowiedziałne za większość czujników. A swoją drogą Piszesz jakbyś Chiał sprawdzić umiejętność forumowiczy , co chwile jakiś problem z autem Dodano po 1 poszarp...
Problem rozwiązany powodem okazał się luźny przewód od alternatora
To przewód podciśnienia do Map Sensora.
Przeważnie białe. A że u ciebie tylko jeden czerwony nie pasuje do standardowego schematu to bym stawiał na czerwony. Do tego jest jeszcze test grzałki multimetrem i przewody od strony auta(nie zawsze) są grubsze od grzałki. Więc multimetr i probówka 12 i sprawdzisz. Mając już taką "wiedze " chyba się nie pomylisz co?
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
W kablu żółtym tym od pamięci 12V ale na stałe, bez stacyjki. Sprawdź bezpieczniki na załączonych świalach wtedy jak jest usterka, ostatnio miałem przepalony bezpiecznik, ale w ten sposób że przy małym poborze przewodził ale przy większym był na nim spadek kilku volt, sam bezpiecznik miałkilka om. Wzrokowo był ok. Gaśnie zegar to znaczy przestaje chodzić...
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
u góry na pompie przewód powrotny jest do niego podłączony
A co tam do podpinania? Dwupinowa wtyczka pasuje tylko w jedno miejsce, przewód z kabeloczkiem też.
Miałem kiedyś identyczny przypadek w megane 1.9dci-zgnity przewód do ecu w komorze silnika.
np przełamany przewód w wiązce klapy tylnej
pewno chodzi o przewód podciśnienia wspomagania hamulca
Przewód do cewki rozrusznika idzie z UPS, to jest złącze na cztery przewody, (trzy białe z paskiem i jeden ciemny) a właściwy przewód cewki to biały z paskiem sąsiadujący z tym ciemnym.
Sprawdź przewód o którym pisałem wcześniej.
Przyjacielu nie szukaj winy wskazników ani ABSu tylko sygnału prędkości który lączy się w kostce która ci skorodowała. Wyjmij akumulator i po lewej stronie masz małą kostkę rozłącz ją i sprawdż którego pina juz nie ma połącz przewody i sprawa załatwiona.(Jak pamiętam przewód różowy) pozdrawiam
Przewód, do bloku , jest opaska i tamtędy leci olej.
Problem rozwiązany. Winny centralny zamek, przewód od kierunków podpięty był przy przełącznik awaryjnych wypalila się taśma i zmarło przewody.
Daj do zaspawania.
Jakich przewodów :?: . Świece wymienione :?:
Sprawdzałeś pod względem szczelności kolektor (map , evap , przewód serwa itd.) ?
Kolor przewodów renault Megane 3. Jaki to kolor przewodu na schemacie oznaczony jako BA ? https://obrazki.elektroda.pl/4496296400_...
Jeżeli masz komputer to powinieneś mieć min 2 czujniki. jeden z nich połączony jest z kontrolką przy zegarze a drugi połączony jest z komputerem. Jak nie masz kompa to ponimeneś mieć jeden czujnik i jest on wkręcony w blok silnika (patrząc od produ na silnik chyba po lewej stronie) lub przy chłodnicy lub przy termostacie. Po prostu poszukaj troche a...
Dziś wieczorem obrobię DZIĘKI a pozatym dobrze zrobiłem odciołem 29 przewód przy module silnikowym
Nie pamiętam czy to w Scenicu czy Megane ale to podobne konstrukcje - sygnał z ABS idzie do licznika przez złącze za przednią lewą lampą, chyba białe złącze. Tam lubi gnić. Złącze jest chyba w skrzynce z bezpiecznikami na samym dole zaraz za lampą. Zobacz pin 8 lub 12, szary kolor przewodu.
Pytam, bo do radia idzie sygnał prędkości. Jeżeli przewód gdzieś zwiera, to prędkościomierz nie będzie działał.
oj w ASo renault klient załacił za wymiane wycieraczek w Thalii 125zł. Kawa gratis oczywiście. Klapy bagażnika nie naprawili. Oczywiscie przewód w przelotce był uszkodzony....
Problem rozwiązany, okazało się że przewód pomiędzy BCM a ECM był uszkodzony. Kontrolka od immo sygnalizowała prawidłową pracę. A komputer nie otrzymując sygnału startu od BCM, odcinał sygnał z czujnika obrotów. Zwykłe obejście linii rozwiązało sprawę. Po średnicy przekroju poprzecznego przewodu wnioskuję że to musi być częste zjawisko w tych samochodach....
Dokładnie jak wspomniał kolega (at)Pawel wawa , wszystko jest OK. Auto posiada tylko jedno światło przeciwmgłowe. Przykładowo tak samo jest w VW Passat. Świeci tylko po stronie kierowcy, mimo iż w lampie pasażera jest wyprowadzenie przewodów.
Sprawdź wtyczkę czujnika ciśnienia rampy. Może załamać się tam kabel. Trzeba podłączyć każdy(!) przewód pod test ciągłości multimetru i poruszać przewodem. Wtyczka powinna być rozbieralna i można kable ponownie zamontować, po niewielkim skróceniu przewodów.
może przyciołeś jakiś przewód do masy podczas składania ?
Dziwne może serwo padło albo przewód podciśnienia i podciśnienia niema?
On codziennie wieczorem odkręcał przewód od niej. Ło cie ślag, na to bym nie wpadł! :-) Pozdrawiam.
A który dokładnie przewód ewentualnie kolor może wiesz? Nie mogę za bardzo dojść miernikiem.
Witam kolege Szczepana. Miałem cos takiego w Meganie a okazało sie smiesznie proste -przewód podcisnienia był pekniety a wykryłem to na ucho.
WITAM. Sprawdż dokładnie przewody podcisnieniowe czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.Miałem podobny przypadek, był pęknięty przewód od Map-sensora.
Tak, jak napisano immo odcina pompę, ale nie rozrusznik. A częstym bólem tego rozrusznika jest korodujący konektor na przewodzie od stacyjki. Biały przewód idący pod rozrusznik.
Usterka usunieta. Przerwany przewód w złączce , zlutowane i działa
Dziwne popatrz dobrze na przewody w gumowej przelotce czy któryś nie pękł i dalej zerknij do lampy z tej strony co idą przewody bo nie wiem czy tam masz jakiś moduł czy przewód do tego swiatła idzie od lampy
W innej skrzynce ? Wiesz może gdzie ona się w Megane 1 znajduje ? Ale jak spalił się przewód to np jeden ten od zapalniczki ? Czy wszystkie czyli od radia ,zegaru i zapalniczki ?
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
By usunąć ten defekt, nie potrzeba schematu. Miałem ten sam problem. Przyczyna to słabe połączenie do masy styków w kostce w tylniej lampie. 1. Wyczyściłem styki drobnym papierem ściernym. 2. Bardzo cieniutkim śrubokręcikiem przygiąłem styki w kostce tak by lepiej przylegały to końcówek w lampie. 3. przesmarowałem smarem przewodzącym i wszystko jest...
Sprawdż przewód idący po prawej stronie przy błotniku . Za mocowaniem łapy silnika są dwie masy odpowiadające za min deskę . Często tam urywa się jeden z nich . Przewód znajdziesz idąc od sterownika silnika .
Sprawdz przewód masy miedzy silnikiem a ECU silnika czesta usterka w megankach.
Problemem mogą być zgnite konektory w wtyczkach, wewnątrz drzwi, zwarcie między przewodami. Lub uszkodzenie, nadłamany przewód w przepuście słupek-drzwi.
Poprawiłem zdjęcie ,przewód zasila wtryskiwacze sondy i zawór odpowietrzania zbiornika i idzie do ecu. Masz zgnite przewody gdzieś.
podłaczałem żarówkę i swieci, nie rozumiem. Też nie, jak tego nie widzę . :D Wtyczka jest 3 pinowa - tam gdzie czarny przewód jest stała Masa z nadwozia- to jest PIN 2. Na pin 3 przychodzi zasilanie z UCH a PIN 1 jest zwierany do masy przez silnik wycieraczek gdy osiągnie pozycję spoczynkową . Ten minus jest syganałem do UCH aby wyłączył zasilanie...
Witam Sprawdz od skrzynki przekaznikowej do reflektorow Podejrzewam że jest "przegnity " przewód Pozdrawiam
Tak, na kierunkowskazy wychodzi jeden przewód. O jakich dioda mowa?
Dzięki za radę... jutro ruszam do pracy przy tym... A czujnik już znalazłem... dostęp tragiczny ;)... nurtuje mnie jeszcze pytanie: czy to złącze jest w tej skrzynce kolo kielicha amortyzatora od strony kierowcy... czy tez chodzi o złącze bezposrednio na sterowniku od strony pasazera...obok wlewu płyny spryskiwacza ??? zresztą teraz przypatruję się...
kierunki pomarańcz i brąz w czarnym konektorze w boczku kierowcy ,zamek sterowanie dwie masy fioletowy i rózowy w konektorze przy bezpiecznikach,drzwi przód na szarych nr3 i nr6,tylne na brązowym nr11 w czarnym konektorze z tyłu skrzynki bezpieczników,odciąć możesz plusa po stacyjce niegasnącego,chyba żółty przewód.
Masz racje, chciałem jeszcze zobaczyć czy paliwo wogole jest podawane, tylko nie wiem gdzie mam odłączyć przewód paliwowy aby zobaczyć czy leci paliwo
Najczęściej uszkodzeniu ulegają przewody w miejscu gdzie pracują mechanicznie, pomiędzy tylną klapą a karoserią auta, w tak zwanej przelotce. U Ciebie będzie problem z przewodem masowym.
1 przewód w wtyczce NOIR licznika. Wyciągnąłeś chociarz licznik.?
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Panowie odcięcie mam dwu obwodowe, jeżeli ktoś wie gdzie szukać rozrusznika lub konkretnie jest w stanie pomóc z kolorem przewodu proszę o info a nie debatę czy odpali. Dzięki :) Dodano po 1 Przewód znaleziony można zamknąć.
Z której klemy akumulatora idzie gruby przewód na rozrusznik? Bądź druga opcja masz alternator czy prądnice?
Witam. Do każdego nieoryginalnego radia w VAG musisz zaopatrzyć się w separator antenowy - w przypadku jego braku wzmacniacz antenowy nie dostaje zasilania. W radiach VAG zasilanie anteny odbywa się poprzez kabel antenowy, a podłączone jest w głowicy radia. Aby zasilić wzmacniacz musisz dokupić separator antenowy i do niego dołączyć przewód ANT_CTRL...
(at)milejow Ja nie posiadam radionawigacji tylko zmieniacz Cabasse Auditorium Tronic w kabinie, taki manipulator do nawigacji a w bagażniku napęd CD dla map będący jednostką główną nawigacji (stąd wychodzi przewód RGB) i amplituner (tam są podłączone głośniki). I teoretycznie amplituner ma wyjście CAN do zwykłego wyświetlacza ;)
Miałem radia różne w megance i założenie separatora pomogło. Przewód do wzmacniacza antenowego był w nich podłączony.
Tak. Mogła spuchnąć. Wyczyść cylinderek jak mówisz. Przewód wyeliminujesz odkręcając odpowietrznik i wtedy próbując wcisnąć.
Koledzy czyli jeden z przewodów ma to być + po stacyjce a drugi przewód to co to ma być?
megane przewód paliwo megane przewód paliwa przewód zapłonowy megane
front szuflada zdjąć dekoder cyfrowy telewizji kablowej cienki blacha spawać
Whirlpool ADG 955 – zmywarka zatrzymuje się, miga dioda – kody błędów, diagnostyka, naprawa Poduszka powietrzna fotela kierowcy – połączenie z taśmą zwijaka, diagnostyka SRS, złącza ISO 4141-3