Witam, zwracam się do Państwa. Otóż zaczęło coś dawać paliwem spod maski. Otworzyłem i okazało się, że pękł wężyk (załączone zdjęcie, link) i pytanie, czy jest opcja wymiany tylko tej części pojedynczej przewodu, który ma jakieś 0,5 m–1 m, dokładnie wygląda jak ten, tylko on do marki Peugeot: https://sklep.vanking.pl/pl/products/ft0...
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
Ewentualnie przez odpowietrzenie baku. Odkręcić rurkę, Wsunąć przewód paliwowy, zassać, i paliwo samo spłynie :-)
sprawdz stan koła pasowego wału i stan czujnika GMP i jego złącza dodatkowo sprawdz zapowietrzanie sie ukladu paliwowego (powietrze w przewodach paliwa)
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
patrzylem paliwo i nie wiem jak powinno lecieć parę kropli poleciało gdy odkręciłem przewód od wtrysku ale czy nie powinno dobrze psikać?
Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi.
https://www.eurofrance.pl/przewod-paliwa... Dogiac zawsze można. Na hasło " przewód od wtrysku 2.0 HDi" google sporo wyników wypluwa
Ma wpływ na obliczenia dawki paliwa.
prawdopodobnie ucieka ci gdzieś paliwo i zapowietrza się układ paliwowy. Kiedy stoisz na równym terenie lub z uniesionym tyłem, to pompa jest w stanie pociągnąć paliwo. Natomiast jeśli stoisz z uniesionym przodem, pompa nie pociągnie paliwa ponieważ układ jest zapowietrzony.
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Skąd jesteś tak pewny że masz źle ustawiony rozrząd ?. A może sprawdził byś zaworek start/stop na pompie wtryskowej. Odkręć jeden przewód wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczu i pokręć silnikiem powinno tryskać z niego paliwo.
1 i 2 jest to podciśnienie. Do serwo idzie przewód numer 1. 3 przewód paliwowy, jak jest dojście to i musi być powrót. Paliwo musi być w obiegu 4 silniczek krokowy od Magneti Marelli. 5 zawór pochłaniacza spalin.
Ja na takie awarie zawsze miałem przygotowany zbiorniczek (5 l np po płynie do spryskiwaczy) z paliwem i zamontowanym od spodu kranikiem i wężykiem. Odpinałem przewód od zbiornika przy filtrze lub wogóle go pomijałem i wpinałem przewód od bańki. Bańke wieszałem jak najwyżej na owartej masce żeby paliwo pod własnym ciśnieniem dopływało do pompy i odpalałem...
W wolnej chwili odpiąłem przewód powrotny do zbornika i tryska z niego paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem , a nie powinno. Może zablokował się zawór na pompie.
Filtr to nie wszystko ,jak np będzie przytkany smok w zbiorniku lub zagnieciony przewód to wyjdzie na to samo. Dlatego na początek musisz być pewien czy paliwo ze zbiornika leci swobodnie. Np pompując gruszką sprawdzić czy jest dobry przepływ. Potem zajmiesz się układem CR. Może byc regulator a może pompa CR sie kończy albo np któryś wtrysk ale wtedy...
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Jeżeli jednak przewód paliwowy ma b.małe przetarcie(dziurka) to do przewodu dostaje się powietrze (paliwo nie ucieka na zewnątrz!) a paliwo ścieka do baku. Czyli jest to błąd fabryczny a nie usterka? Się przetarło, czyli z taśmy tak zjechało? Jeśli będzie nieszczelność na przewodzie, to będzie tak jak mówisz, ale gdy podasz ciśnienie na tą nieszczelność,...
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
w przewodach paliwa lata powietrze?
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Witam. Poszukuję informacji na temat koloru i lokalizacji przewodu od pompy paliwa i plusa po stacyjce w aucie jak wyżej. Nie chciałbym w nim za dużo grzebać ze wzg. na muxa. Czy podłączenie zwykłego immo z jednym odcięciem może wywalić jakieś błędy?? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem dawno rozwiązany lecz teraz zobaczyłem że nie odpowiedziałem. Przyczyną był stary <oryginalny> przewód paliwowy < wężyk> Który szedł od okolic filtra paliwa do pompy od wtryskiwaczy. Był on delikatnie "przełamany" uszkodził się prawdopodobnie przy wymianie filtra , i tym przewodem dostawało się powietrze do układu paliwowego. Wymiana...
Pompa moim zdaniem odpowietrzona, bo po odkręceniu przewodu d o listwy paliwo się pojawia.
Witam Zwracam się z uprzejmą prośbą. Kto wie niech pomwie .:) Mam takiego peugeota jak w temacie, problem z odpowietrzeniem powietrza z układu niskiego ciśnienia. Wymieniłem pompkę ręczną w ten sposób że podczas duszenia paliwo porusza się zgodnie ze strzałką. którą wrysowałem czerwoną kraską. Nie jestem pewien czy dobrze zamontowałem tą gruszkę. Co...
Jeżeli obudowa Boscha, to prawdopodobnie urwałeś przewody od czujnika obecności wody w paliwie. Bo przy tym filtrze nie ma żadnych innych wtyczek. Jak coś pod domem stoi 306 z taką obudową, więc jutro podam. A bez tego można jeździć.
Witam, Jak w temacie mam problem z Peugeot 307 1.4 HDI rocznik 2003. Samochód sprowadziłem z Francji prawie dwa lata temu i od tamtego czasu ciągle występuje usterka, samochód raz na jakiś czas traci moc. Po przekroczeniu 2 tyś obrotów samochód zachowuje się jakby nie miał turbiny, która jednak się włącza. Zdarza się to w bardzo nieregularnych odstępach...
Witam zaczne od poczatku w kwietniu skardziono mi boxera. na szczescie sie odnalazł ale troche juz rozebrany. odzyskałem go pod koniec sierpnia i w wolne weekendy go składam. odzyskałem tez wiekszosc częśći do niego. silnik był nieruszony oprócz przecietych przewodów paliwowych i wiazek do sterownika pod maską. wszystko polutowałem wymieniłem weże paliwowe...
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
odłącz przewód zasilający paliwem i niech ktoś przekręci stacyjkę bedziesz wiedział czy w zbiorniku masz niespodziankę i czy wogóle paliwo dochodzi do silnika.jeśli wytrąciła się parafina wstaw auto do garażu tak jak ktoś napisał już wcześniej
Witam... Już na samym wstępie chce powiedzieć że nie posiadam wyłącznika bezwładnościowego. Peugeot 306 z 93r. Opisze jak to wszystko wygląda. Przyjechałem do domu, auto postało jakąś godzinkę potem chciałem odpalić i już kaplica, doszliśmy do tego że na pompie paliwowej nie ma napięcia, albo inaczej, napięcie tak jakby się pojawiało 0.15V ale było...
Wstawiłem już przezroczysty wężyk przy okazji wymiany filtra na ten z Golfa, ale przyjrzę sie jeszcze dziś temu po powrocie. Edit. Brak jakichkolwiek oznak cofania się paliwa. Grucha twarda, przewód bez bąbelków
Ja miałem dwie przyczyny. Czujnik wysokiego ciśnienia padał, oraz wadliwa instalacja do pompki paliwa. Gdzieś przewód był załamany i odcinał dopływ paliwa.
Gdzie ten przewód masowy jest?
w dalszym ciągu zmagań nie pali. To znaczy pali ale na dezodorancie, bez niego nie chce palić. Odpowietrzałem odkręcając przewód wysokiego ciśnienia przy pompie podczas kręcenia, zaczęło wylatywać paliwo to zakręciłem. Ale po kolejnej próbie z dezodorantem pali, bez dopalacza nie chce. Myślę że listwa wysokiego jest zapowietrzona, ale nie wiem jak ją...
Sprawdzałem napięcie miernikiem uniwersalnym na zakresie do 20V. Skończyłem teraz w kwietniu technikum mechaniczne, trochę mieliśmy podstawy czytania schematów więc coś domyśliłem się co i jak. Zaraz idę do garażu sprawdzę to. Dodano po 19 Przewód 35 - jest napięcie po przekręceniu stacyjki Przewód 21 do masy - przekaźnik pstryka tzn.załącza się......
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Odpływ wody z filtra paliwa? Tak trudno zobaczyć gdzie jest podpięty?
.Układ regularnie się zapowietrza Umiesz sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ? To jedno. Możesz położyć przewód paliwowy pomiędzy zbiornikiem i filtrem paliwa ?
Warto by zmierzyć ciśnienie paliwa i podejrzeć kompem ciśnienie na listwie ,może problem z regulatorem , tam przy egrze jest czujnik ciśnienia paliwa i lubią się tam przewody przecierać .
nie rozumiem:) Pompuje tą pompką ręczną(bo mam takową zamontowaną) i jest paliwo w pompie. nawet wraca. ale przez przewody wtryskowe nic nie pompuje paliwa
Mam Partnera 1.4 benzyna z inst. gazową. Zaczęło się jakiś rok temu. Gdy chciałem go odpalić, kręcił jak dziki ale nie zagadał i nie dawał paliwa. Po odpięciu akumulatora na jakieś 10 sek. pomagało. Pompa poszła i jechałem dalej. Działo mi się to rzadko (raz na mieś. a robię jakieś 10 000 mieś.). Teraz dzieje mi się to coraz częściej nawet 3 razy dziennie....
sprawdz przewody paliwa pod obudowa f. powietrza
Pompę łatwo sprawdzisz zdejmując przewód paliwowy z listwy wtryskowej. Jeśli działa to po przekręceniu kluczyka zacznie sikać benzyną. Tak będzie najszybciej.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam Panowie również mam problem z zakłóceniami, mianowicie pochodzą one w 100% wyłącznie od pompy paliwa. Gdy pompa nie chodzi wszystko jest ok, gdy przekręcę zapłon i pompa poda paliwo słychać buczenie gdy stanie cisza. Jak już odpalę auto słychać to buczenie cały czas. Auto jest na gazie, gdy chodzi na gazie i wypnę kostkę zasilającą pompę buczenie...
Witam Panowie, potrzebuję pomocy gdyż mój peugeot 2.0 hdi zbyt dużo pali i posiada zmniejszoną moc, przebieg tego auta to 75000 km rok 2003.Wiem że nie jest to za bogaty silnik w moc bo ma coś okołó 90 koników ale samochód jest najmniejszy z całej gamy dostawczaków i jeżdzi prawie na pusto. Dla porównania spalania podam taki przykład, że ostatnio wyjeździłem...
Wsamochodach często dzieje się tak że jakimś cudem że tak powiem cofa się paliwo w układzie zasilania. Zaworek wsteczny to takie cudo: http://obrazki.elektroda.pl/4175367500_1... Montujesz to na przewód doprowadzający paliwo gdzieś pod maską. Mi to pomogło w Mercedesie 124 200D gdy z rana odpalic nie mogłem :-) Koszt 3€ chyba....
witam ponownie może komuś pomogę jeśli opisze swój problem.Otóż w peugeocie 1.9D montowane były pompy wtrysku firmy lucas na której jest wkręcony CT:elektrozawór kata wtrysku: można go rozpoznać po tym iż do niego dochodzi przewód zasilający i oto ten elektrozawór w moim przypadku był niesprawny i wyciekało z niego paliwo a podczas szybkiej jazdy część...
ale pompkę zmieniałem nie tak dawno bo tamta mi stanęła nie wiem czemu i tak samo jest z tamta tez tak samo było jak ściągnę przewód przed listwa to leci normalnie paliwo jeszcze spróbuje zmienić filtr może ale nie wiem. bo chodzi o to ze to po nocy tak się dzieje pierwsze palenie a jak odpali już to potem normalnie gaszę go i odpala bez problemu jak...
Takie pompki zazwyczaj mają problemy z pierwszym zassaniem paliwa, dobrze jest zdjąć przewód paliwowy i nawet ustami troche pomóc pompce poprzez zassanie.
Możesz sobie kupić dodatek zimowy w butelce na stacji dolać do paliwa w baku i masz zimowe paliwo. Najlepiej jeszcze potem odpalić by wypalił to co w przewodach jest i zaciągnął z baku paliwo z dodatkiem.
Nasuwa mi się pytanie - czy przypadkiem na pewno masz cały przewód doprowadzający paliwo do pompy - jeśli jest to malutka dziureczka, to za noc ci zejdzie paliwko z całego węża. Jeśli chodzi o zaworek to najprawdopodobniej może to być gdzieś w pompie wtryskowej - zobacz książkę serwisową albo zapytaj nawet w sklepie z częściami - lub zadzwoń do serwisu...
Jak axx napisał sprawdz ciśnienie, ale napisz czy jak cieły to go tez podgrzewasz czy od razu palisz? Nawet jak słabe cisnienie to po podgrzaniu od strzała zapalić powinien, widziałem w123 2,4 d który jak był zimny to nie chciał wogóle zapalić, a ciepły palił od razu a ciśnienie to prawie wcale nie było. Stawialbym raczej na rozregulowanie pompy. W...
Nie ma takiego przewodu!! Chcesz punkt? Rozbieraj licznik.
Jesli mu podam paliwo pod swiece i spróbuję odpalić to tak jakby chcial złapać ale sie zalewa. Gaźnik jest prawidlowo przykrecony, filtr paliwa jest nowy gdyż zmienialem przy remoncie. Kranika nie mam jest bezposrednio przewód do gaznika wraz z filtrem Dodano po 4 Mam pytanie czy przyczyną tego ze ten skuter nie odpala może być zawór membranowy? Wyjąłem...
Cewka nie ma nic wspólnego z błędami które podałeś. Brakuje Ci wspólnego plusa dla wtryskiwaczy i zaworu EVAP. Każdy z czterech wtryskiwaczy ma podanego plusa ze stacyjki, masa podawana jest ze sterownika silnika. Przy braku tego plusa będą właśnie te błędy przez co do cylindra nie dotrze paliwo i silnik nie zapali. Przewodów przy cewce jest kilka,...
Jeśli mnie pamięć nie myli to w tych silnikach nie ma pompki paliwa w zbiorniku. Zajrzyj do włazu po kanapą i zobacz ile dochodzi przewodów we wtyczce
Co do regulatora ciśnienia paliwa to powinno być z nim wszystko ok ponieważ puszcza nadmiar paliwa. A co do tego filtra pod nadkolem to jest on niedrożny i zdjąłem z niego przewód i uszczelniłem filcem co by nie naciągnął brudu do silnika. Po tym zabiegu przestały falować mi obroty. Czy mógł ulec uszkodzeniu ?? Sprawność regulatora ciśnienia może potwierdzić...
Króciec gaźnika, do zaworu paliwa.
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
(at)katna694100293 - wyłącz CAPS LOCK - tu nie krzyczymy. Na przewodach paliwowych dopływ z powrotem nie zamienione?
Sprawdź tę wiązkę gdzie był przetarty przewód, tam jeszcze "coś" musi być.
Jak nie masz drugiej klapy to nie masz Fapa. A co z powietrzem w paliwie ? Sprawdzałeś czy nie bąlbluje w przewodzie do pomy CR ?
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Czyli jeżeli mierzyłem na wtyczce i miałem 7V to może oznaczać problemy na przewodach?
Witam, Ja również mam Peugeota 307 2.0 HDI i pewnego dnia, po nocy gdzie temperatura spadłą do -22 C, nie mogłem odpalić. Samochód całkowita padaczka. Kręci rozrusznik aż nie rozładuje się akumulator. Nie wyskakują żadne komunikaty na wyświetlaczu, no może teraz Economic Mode Active. Zajrzałem pod maskę i wypatrzyłem dwa wiszące wężyki. Jeden jak mniemam...
Trzeba sprawdzić czujnik paliwa w zbiorniku i przewody. Co konkretnie z klimą?
Poprowadź tymczasowo przewód z akumulatora do czujnika ilości paliwa w baku i zobacz czy wszystko wróciło do normy,jeżeli tak to uszkodzony,przetarty przewód lub bezpiecznik do sprawdzenia jeszcze raz.
Sprawdź czy paliwo nie cofa się w przewodach.
Oringi na przewodzie przelewowym trzeba wymienić i dokręcić dopływ paliwa, czyli metalowa rurkę
Jak to nie ma przewodu powrotnego?? To którędy paliwo wraca do zbiornika?
Witam. Mam problem z Peugeot 307 sw 2004. Ropa nie idzie z baku na przewody. Pokazuje błąd czujnika wlewu paliwa, czy to jest powodem ?
Według przytoczonego schematu , plus masz na przewodzie 4301!
Witam mam taki problem wczoraj wracałem autem do domu po ładnej prostej drodze,miałem na liczniku jakieś 95 km/h kiedy nagle zaczeło nim szarpać, zatrzymałem się zgasiłem i odpaliłem ponownie ale dalej to samo odpalił bez problemu na wolnych obrotach też ładnie pracuje ale po dodaniu gazu zaczyna się jak by dusić także na biegu jałowym, nie wydobywa...
posiada elektrozawór par paliwa, spróbuje jutro zaślepić przewód. z czujnikiem temp dolotu to zrobić mu osobną masę?
Witam samochód peugeot 206 hdi 2.0 rok . Cieknie mi ropa z takiej kostki tuż przed filtrem paliwa. Mamy wtyczke i taka kostkę do której dochodzi i odchodzi przewód paliwa do filtra. Teraz pytanko - czy potrzebna jest ta kostka - do czego służy, czy mogę zmostkować przewody poza nią?
a ile przewodów dochodzi do czujnika w zbiorniku?
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
Byly dwie wersje w 407 1.8 - z filtrem zewnetrznym (na przewodzie z prawej strony) i z filtrem wewnetrznym (w pompie paliwa w zbiorniku).
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
Gdzie znajdę ten przewód odpowietrzający jakaś konkretna lokalizacja ?
To nie zmieniaj filtra .problem będzie z regulatorem na pompie CR,powietrze nie idzie w przewodzie paliwa ?Masz Siemensa z pompką do odpowietrzania?
"Wyłącznik 3-go tłoka. Błąd stały..." Jest to element pompy wysokiego ciśnienia Bosch CR/CP. Pompa ta ma trzy tłoki, które pracują wszystkie trzy, bądź tylko dwa. Wszystkie trzy tłoczą paliwo na biegu jałowym, gdy obciążenie wzrośnie ponad 2/3 oraz w pozostałych zakresach z histerezą. I jeszcze jeden przypadek, kiedy powinien zostać odłączony, to gdy...
Trzeba się wpiąć w przewód sygnałowy z czujnika cisnienia paliwa i mierzyć napięcie na nim.
Witam miałem podobny przypadek, pompa paliwowa w zbiorniku przy wyżyszych obrotach silnika dawała dobre cisnienie(między 2a 3 bary) ,na wolnych za niskie.Auto raz pracowało dobrze raz gasło Żeby to stwierdzi trzeba na przewód paliwowy dochodzący ze zbiornika zamontowac manometr. Wymiana pompy pomogła.
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Witam ma problem z pompką paliwa w partnerze 2006r z układem simensa. Pompka działa bo sprawdzałem na krótko może ktoś wiem który przekaźnik steruje pompką lub gdzie idą przewody od pompki .
Masz syf na smoku w zbiorniku,taki kożuch z bakterii i brudu.Albo mechanicznie zagiety przewód.
Wybaczcie długość opisu ale nie wykluczone, że jakiś detal z niego może mieć znaczenie. To już się chyba stało tradycją (od jakiś 3-4) lat, że mam problem z rozruchem przy niskich temperaturach, na początku sadziłem, ze to problem świecy żarowych (raz udało mi się go dość łatwo odpalić dmuchając gorącym powietrzem we wlot do filtra pow.), wymieniłem...
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
W którym miejscu rozkręcałeś pompę? Odkręć przewody od wtrysków i wtedy zobacz czy idzie paliwo.
Nad sprężarką klimy jest filtr paliwa, to może być wężyk spustowy z niego (do usuwania wody, gdyby się pojawiła w paliwie)
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
egr, szczelnosc przewodu od turbo to kolektora ssacego, turbina, przepływka, paliwo, wtryskiwacze? Podaj wiecej szczegułów.
Aby usunąć immobilizer należało obejść elektronikę tuż przy elektrozaworze na pompie wtryskowej. Z wtyczki przy pompie (tej, o której pisałem, że idą do niej 4 kabelki) idą 3 kabelki pod metalową osłonę elektrozaworu. Cały problem leży w tym, aby tę metalową osłonę „bezboleśnie” usunąć. Trzyma się ona na 2 śrubach, 2 nitach i jednej zawleczce....
Ta wężownica ma robić za chłodnicę. Widziałeś kiedyś w dieslu taką wężownicę pod samochodem na przewodach paliwowych?
Drobny update - dzisiaj ponownie podłączyłem aku i o dziwo auto kręciło. Rozrusznik pięknie kręcił, niemniej jednak wygląda na to że pompa nie podaje paliwa (jest to całkiem prawdopodobne biorąc pod uwagę fakt że gdy nastąpiło zwarcie (przy zamykaniu szyb) zgasł silnik - zupełnie tak jakby zostało odcięte paliwo). Poprzednio takie odcięcie autko miało...
peugeot czujnik paliwo przewód przewód zbiornik paliwo peugeot peugeot przewód
alarm fiata chrysler voyager alarm zamykaniu instrukcja serwisowa pralka electrolux
poduszka elektryczna plany buggy
Tranzystory końcówki mocy w WS-432: rozbieżności parametrów Bezpiecznik radia po zapłonie w Renault Laguna 2 2005