Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
Filtr to nie wszystko ,jak np będzie przytkany smok w zbiorniku lub zagnieciony przewód to wyjdzie na to samo. Dlatego na początek musisz być pewien czy paliwo ze zbiornika leci swobodnie. Np pompując gruszką sprawdzić czy jest dobry przepływ. Potem zajmiesz się układem CR. Może byc regulator a może pompa CR sie kończy albo np któryś wtrysk ale wtedy...
.Układ regularnie się zapowietrza Umiesz sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ? To jedno. Możesz położyć przewód paliwowy pomiędzy zbiornikiem i filtrem paliwa ?
Ja na takie awarie zawsze miałem przygotowany zbiorniczek (5 l np po płynie do spryskiwaczy) z paliwem i zamontowanym od spodu kranikiem i wężykiem. Odpinałem przewód od zbiornika przy filtrze lub wogóle go pomijałem i wpinałem przewód od bańki. Bańke wieszałem jak najwyżej na owartej masce żeby paliwo pod własnym ciśnieniem dopływało do pompy i odpalałem...
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
odłącz przewód zasilający paliwem i niech ktoś przekręci stacyjkę bedziesz wiedział czy w zbiorniku masz niespodziankę i czy wogóle paliwo dochodzi do silnika.jeśli wytrąciła się parafina wstaw auto do garażu tak jak ktoś napisał już wcześniej
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Z tym serwo pomyliłem się. Ale przewód 2 i z serwo idzie do kolektora ssącego. Do wtrysku dochodzą 2 przewody paliwowe. Przepustnica jest niżej. ten który zaznaczasz jest albo do wtrysku albo z wtrysku. Tego nie powiem. Bliżej ściany grodziowej na wtrysku masz drugi przewód. jak mi się zdaje na króćcach na które są wciśnięte węże są strzałki pokazujące...
Wyjaśnię na przykładzie auta Peugeot 206 z silnikiem 1.4 HDI diesel . Auto nie ma (wstępnej) pompki paliwa przy zbiorniku paliwa a paliwo zasysane jest wtedy gdy pracuje pompa główna ( wysokociśnieniowa). dzieje się tak wtedy ,gdy w przewodach układu paliwowego utrzymuje się paliwo - nawet wtedy gdy silnik nie pracuje. Dzieje się tak nie dlatego że...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
Trzeba sprawdzić czujnik paliwa w zbiorniku i przewody. Co konkretnie z klimą?
Jak to nie ma przewodu powrotnego?? To którędy paliwo wraca do zbiornika?
a ile przewodów dochodzi do czujnika w zbiorniku?
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Byly dwie wersje w 407 1.8 - z filtrem zewnetrznym (na przewodzie z prawej strony) i z filtrem wewnetrznym (w pompie paliwa w zbiorniku).
Jeśli mnie pamięć nie myli to w tych silnikach nie ma pompki paliwa w zbiorniku. Zajrzyj do włazu po kanapą i zobacz ile dochodzi przewodów we wtyczce
tak ostatnio dolałem czystego. Auto kupiłem jakieś 2 tyg temu. zalałem ostatnio PB95 za 50 zł. Dziś zajrzałem do filtra i pełno brudu w nim było. Jak przepompowałem pompką, to przewodów prawie 1L dosłownie czarnej benzyny leciało. Czy wtryski mogły się zabrudzić ?? Jutro sprawdzę czy autko odpali, jeśli nie będę pisał. Możliwe że będę zmuszony wylać...
Witam miałem podobny przypadek, pompa paliwowa w zbiorniku przy wyżyszych obrotach silnika dawała dobre cisnienie(między 2a 3 bary) ,na wolnych za niskie.Auto raz pracowało dobrze raz gasło Żeby to stwierdzi trzeba na przewód paliwowy dochodzący ze zbiornika zamontowac manometr. Wymiana pompy pomogła.
najpierw musisz ogrzać przewody paliwowe filtr i zbiornik jak masz letnie paliwo
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Pewnie odpinałeś przewody paliwowe przy zbiorniku, sprawdź czy nie zamieniłeś przelewu z zasilaniem.
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
Wiem, że poza tematem, ale Polecam również, jeśli tego nie zrobiłeś- zrób mu podstawowe badanie techniczne, chyba, że się znasz w miarę, obejrzyj hamulce itd. Jak kupiłem pierwsze auto- Peugeot 106 kilka lat temu, to miał badanie techniczne robione kilka dni wcześniej, a jak dojechałem do domu, to (trasa ok 50km), bez płynu hamulcowego- 25 km bez hamulców...
Masz syf na smoku w zbiorniku,taki kożuch z bakterii i brudu.Albo mechanicznie zagiety przewód.
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Witaj, niedawno miałem podobny przypadek na podnośniku. Skończyło się... wymianą baku, wyczyszczeniem pompy paliwa, wyczyszczeniem przewodów paliwa oraz regulatora ciśnienia na listwie. I właśnie tutaj szukał bym problemu, czyli zajrzeć do zbiornika ;)
Posiadam samochód marki Peugeota 407 sw 2.0 hdi 16v 136 kM 2006r. Nie wiem jaka może być przyczyna gdy wskazówka poziomu paliwa dochodzi do pola czerwonego (rezerwy) i wtedy samochód gaśnie (koniec paliwa) . Wlewam do zbiornika od 5 do 10 litrów paliwa pompuje gruszką i samochód zapala . Chyba powinienem jeszcze jeżdzić na rezerwie ? Pierwszy raz jak...
Dzięki za pomoc,właśnie mechanik odłączył przewód paliwowy od zbiornika i podłączył bezpośrednio.Wczoraj odpalił go jak był zimny silnik pracował i po 20min sam zgasł.Twierdzi mechanik,że to prawdopodobnie pompa paliwa,ale coż poczekamy na efekty. Pozdrawiam :cry: Załącznik skasowano CK
Jeśli masz w przewodach paliwowych powietrze, to oczekujesz poprawnego "palenia" silnika. Może ostatnio zmieniałeś filtr paliwa lub przewody i czynność tą wykonałeś niestarannie i dlatego może być powietrze w przewodach paliwowych. Musisz sprawdzić połączenia przewodów tj. zaczynając od zbiornika paliwa aż do pompy wtryskowej. Zbadaj, czy przewody paliwowe...
Ja mam prośbę o Peugeota 807. Vf3eb4hwg13217976 Instalacja CAN/VAN 807 HATCHBACK FAMILIALE 2.2 HDi BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model807 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10337 U9 1 0356 - 26.02.2005 data zejścia z taśmy - Sevel Nord (Francja) Data Początku Gwarancji31.03.2005 NRE(homologacja)e2*98/14*0253*11 Informacje ogólne RODZAJ...
Dostep do planety będę miał dopiero jutro. Niestety obawiam sie że wina leży po stronie BSI. podczas kolizji zostały przecięte przewody idące do czujnika w zbiorniku. Wydaje mi się że elektronika nie wytrzymała tego.
A wskazówka paliwa jak się zachowuje? Może jakiś fahofiec grzebał co przy pływaku (zgięty) jak i przy przewodach zbiornika? Trzeba to sprawdzić, ciśnienie na pompie też nie zaszkodzi.
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Witam, Droga najprostwsza dla oparow benzyny do wnetrza samochodu, to pokrywa otworu nad pompa paliwa w zbiorniku pod tylnym siedzeniem. Osobiscie sprawdzilbym najpierw, czy nie ma tam nieszczelnosci na przewodach lub uszkodzonej uszczelki studzienki pompy. Pozdrawiam, Georges
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
wymien wezyki naładuj akumlator i kręć może chwile to potrwac ale zapali Jak dla mnie to szkodliwa porada... najpewniej nie zapali (nie ma tam pompy wstępnej), a może się skończyć uszkodzeniem chodzącej na sucho pompy wtryskowej (smarowanej i chłodzonej paliwem). Ojciec kiedyś próbował odpalić swoją Astrę po spadnięciu jednego z przelewów na samostarcie...
Sprawa wygląda tak.Wymienione zostały wszystkie przewody paliwowe i problem nadal jest.Czy może to być problem z pompą paliwa?Widzę ze ewidentnie ciągnie powietrze w wężyku który mam za filtrem paliwa.Czy czyścić zbiornik?
Auto dalej sobie stoi. Sprawdziłem połączenia masowe. Odpiąłem wtyczkę z czujnika ciśn.paliwa na listwie.Bez zmian .Paliwo w większości z pompy trafia do przewodu powrotnego do zbiornika. Nie mam oscyloskopu, aby sprawdzić sterowanie zaworem wydatku na pompie . Zachodzę w głowę co się stało, że przestał zapalać.
Powiem Ci tak. Auto to było już u jakiegos elektryka i ten klient stwierdził że wymieniał wszystko dla próby z takiego peugeota. tzn. pompe główną, czujniki na pompie i pompke paliwa w zbiorniku. Z tego co widze to sa dwa czujniki na głównej pompie. Jeden pod listwa główna na 3 przewody, jeden na powrocie i to jest wszystko.
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
przewód zbiornik paliwo zbiornik paliwo przewód przewód paliwo zbiornik
wymiana łożyska oporowego połączyć laptop wzmacniacz peugeot boxer kluczyk
mikrokomputer cobra1 lenovo password
STIHL glebogryzarka – falujące obroty silnika, gaźnik, regulacja, czyszczenie, membrany Logitech X-230 Speaker Set: One Satellite Low Volume Issue, Causes & Fixes