Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
Sprawdż przewód podciśnieniowy łączący serwo hamulców z kolektorem ssącym
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Proponuję wymontować przewód podciśnieniowy-kolektor-serwo łącznie z zaworem zwrotnym(przy serwie) Prawdopodobnie zaniczyszczony i ciężko działający zawór lub zaniczyszcz.przewód.
Piszesz że samochód hamuje, nasuwa się pytanie: czy to silnik traci moc? Czy uruchamiają się hamulce? Żeby wykluczyć hamulce odłącz przewód podciśnieniowy od siłownika serwo, przewód zaślep. Wywołaj efekt samoistnego hamowania i obserwuj co się dzieje. UWAGA bez serwa pedał hamulca robi się twardy, a hamowanie mało skuteczne, więc rób to najlepiej na...
Sprawdź przewód podciśnieniowy do serwa hamulca i samo serwo.
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomagania hamulców czyli serwo
skoro wyciągając przewód podciśnieniowy kolektor-serwo słychać było syk tzn że zaworek jest sprawny. Chociaż wiem że w renówkach była kiedyś akcja techniczna polegająca właśnie na wymianie przewodu podciśnieniowego ale to było w silnikach 16V a nie piszesz jaki ty masz silnik. Taką próbę trzeba przeprowadzić po nocy kiedy ciśnienie może ujść przez zaworek...
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Masz nieszczelność w okolicach serwa hamulców lub na przewodzie podciśnieniowym zasilającym serwo.
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomjavascript:emoticon(':cry:')agania hamulców czyli serwo
kolego siada serwo czyli wspomaganie hamulca sprawdz czy pompa podciśnieniowa pracuje przewód pomiędzy pompa a serwo cały jeśli te dwie rzeczy ok to w serwie poszła membrama
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
Sprawdź jescze raz podstawę wtyrsku, przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa i serwo. Wygląda na to, że ciągnie "lewe" powietrze. Pozdrawiam
Sprawdż przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwo hamulców oraz czujnik położenia przepustnicy.Nieszczelny przewód jest odpowiedzialny za słabą skuteczność hamulców i gaśnięcie samochodu podczas hamowania oraz falowanie obrotów na biegu jałowym .Żle wyregulowany czujnik powoduje że samochód może gasnąć podczas hamowania.
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Do sprawdzenia nastawnik przepustnicy (styki krańcówki) i celem eliminacji lewego powietrza gumowa podstawa monowtrysku i kolanko przewodu podciśnieniowego serwa hamulców
Mają i to dużo, wspomaganie hamulców jest "zasilanie" podciśnieniem wytwarzanym przez pracujący silnik w kolektorze dolotowym. W razie powstania nieszczelności (uszkodzone serwo, pęknięty przewód podciśnieniowy) silnik może tą drogą zasysać dodatkowe powietrze, poza przepustnicą.
Rok produkcji, czy ma ABS? Jeśli nie ma ABS to odłącz podciśnieniowy przewód serwa ham. Oczywiście sam przewód zaślep żeby silnik ducha nie wyzionął i spròbuj jak będzie ok to serwo. Pozdrawiam.
Serwo nie jest uszkodzone? Objawy wskazywać mogą na zmienne ciśnienie w układzie wspomagania, ewentualnie masz uszkodzony przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa. Powodzenia :shocked!:
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Witam. Sprawdź najpierw przewód podciśnieniowy od serwa czy nie ma jakiegoś uszkodzenia. mała dziurka może dużo namieszać... Jeśli jest ok to wykręć zawór ze wspomagania i sprawdź jak działa: powinien tylko w jedną strone przepuszczać powietrze. Jeżeli jest inaczej to go wymień. Pozdrawiam.
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
zrobiłem próbę: odłączyłem przewód podciśnieniowy od serwa i gaz do dechy. załączył się ASR i zablokowały hamulce, popuściłem rurkę przy samej pompie i puściły. Więc serwo nie blokuje .Jeszcze raz w ten sam sposób zablokowałem hamulce i przy zablokowanych odkreciłem pompe od serwa ,jakieś 5 mm była luźna i tak hamulce trzymały, dopiero jak poluźniłem...
Cześć mam taki problem z seatem. Po odpaleniu włącza się ssanie i potem obroty spadają ale utrzymują się na poziomie 1200obr/min ,a powinny być około 850-900. Gdy dodam troszeczkę gazu są bardzo nierówne oraz słychać jakby silnik się dławił , a gdy do tego zacznę naciskać hamulec silnik potrafi zgasnąć. Sprawdzałem: 1. Serwo hamulca -pedał opadł po...
Sprawdź przewody podciśnieniowe serwo uszczelkę pod monowtryskiem przewody wysokiego napięcia najlepiej w nocy podnieś maske i sprawdź czy nie widać iskry ,cewkę zapłonową czy nie ma przebicia ,jak nie chce się połączyć z komputerem to sprawdź masy na silniku ,styki w sterowniku silnika
Pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym powinien sporo wyjaśnić. Przy okazji zdejmij przewód podciśnieniowy idący z kolektora do serwa i zaślep króciec w kolektorze - czy obroty biegu jałowego się ustabilizują?
"]Rzuca silnikiem na wolnych obrotach po odpięciu wtryskiwacza lub zdjęciu przewodu z cylindra nr 2 brak reakcji w trybie pracy silnika. Wszystkie powyższe czynności już robiłem skończyły mi się pomysły. Chyba, że sterowanie wtrysku ale nie wiem jak to sprawdzić ? Jakie powyższe czynności? Aby wyeliminować świecę zamień 2-gą z 3-cią: sprawdź na którym...
Za mało danych jak dla mnie. Sprawdź w parametrach czy sonda pracuje. poszukaj nieszczelności w dolocie powietrza. Ostatnio miałem taki sam przypadek w takim samym audiku. U mnie po zamontowaniu instalacji Seuent 24.11 BRC nie mogłem przeprowadzić autoadaptacji. Rozwiązaniem mojego problemu okazała się nieszczelność w dolocie powietrza- Pęknięty zielony...
Na próbę odłącz od kolektora ssącego przewód zasilający serwo hamulców, zatkaj otwór, sprawdź również przyłączenie i szczelność innych przewodów podciśnieniowych sprawdź jak wtedy pracuje silnik. Czasem wystarczy psiknąć w podejrzane nieszczelne miejsce samostartem.
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
odłącz przewód podciśnieniowy od serwa i sie przejedz to zobaczysz
Dzięki za odpowiedź. Proszę jeszcze o te rysunki komory, dokładnie mam trochę problemów z przewodami podciśnieniowymi od serwa i kolektora dolot. Pozdrawiam wszystkich!
Opanowane wężyk ma iść do trujnika na przewodzie podciśnieniowym do serwa ktoś założył przewód bez trujnika i z tąd taki problem temat ogólnie do zamknięcia .
W skrzyni biegów masz olej? Sprawdz przewód podciśnieniowy do serwa , najlepiej odłącz od serwa i przytkaj palcem.
Sprawdź czy nie puszcza gdzieś lewego powietrza najczęściej pęka przewód podciśnieniowy od serwa wspomagania hamulca.
Nie wiem czy nie łapie 'fałszywego powietrza". Sprawdz wszystkie połaczenia przy kolektorze ssącym. Może przetarty jest któryś węzyków. Miałem podobny problem w Vectrze. Przyczyną był pęknięty przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego. Pozdrawiam
Serwo oraz pompa podciśnieniowa do sprawdzenia na szczelność. Proszę sprawdzić przewód wychodzący z pompy podciśnienia tj. czy nie jest luźno w niej osadzony. Sprawdź hamulec m.in. w ten sposób: naciśnij pedał i uruchom silnik, jeśli pedał nieco "wpadnie", to można przyjąć, iż serwo działa poprawnie.
a co to jest ten Lewy luft?? bo nie mogę znaleźć sensownej odpowiedzi. Określ sie chłopie wpierw czy wolne obroty masz za małe czy za duże, to tak na początek. Dalej - możliwe że silnik ciągnie fałszywe powietrze gdzieś poniżej przepustnicy - mozliwe że masz nieszczelne serwo, przewód od serwa lub któryś z wężyków podciśnieniowych, albo tak jak Goldwinger...
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Witam. Jeśli piszesz o przewodzie do serwa tak to rozumię ,to sprawdż dokladnie centymetr po centymetrze ten przewód czy nie jest pęknięty. Naciskaj pedał hamulca czy nie zmieniają się obroty.Bardzo często to przewód podciśnieniowy do serwa , biorąc pod uwagę "91 r. Pozdrawiam.Andrzej
Witam --- jeżeli trafnie myślę który to model silnika -- to sprawdz przewód podciśnieniowy od serwa mocowany na scianie grodziowej i skręcający do kolektora ssącego (czy nie obluzowany w serwie . nie przetarty lub załamany po długości ) i teraz najważniejsze przewód ten wchodzi do kolektora ssącego przytrzymany zatrzaskowo na tym przewodzie jest oring...
Witam. Czy ktoś zna jaki rozmiar przewodu co wychodzi z krótca pompy vacum leci do trójnika i łączy serwo hamulca. 1.9 TDI axr pompa Luk https://allegro.pl/oferta/przewod-podcis...
...i szczelność układu dolotowego, a w szczególności przewody podciśnieniowe idące do serwa hamulców.
Sprawdź bańkę utrzymująca ciśnienie, wszystkie przewody podciśnieniowe i trzpień vaku-pompy ( czy się nie rusza w miejscu gdzie wkładany jest przewód do serwa ).
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
Jeśli są uszkodzenia na wężykach podciśnieniowych często przy wolnych da się usłyszeć syczące powietrze wtedy łatwiej zlokalizować usterkę. A może masz dostęp do jakiegoś opel techa , to wystarczy żeby czytać błędy, Sprawdż czy przewód serwo-kol ssący nie przepuszcza.
Myślę że kolega sirTIM nie ma racji. Kod 35. Sygnalizowana usterka nierównomierność prędkości obrotowej biegu jałowego (przekraczająca 100 obr/min) Przyczyna: uszkodzony zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie,nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskowym(...
A jaki masz tam silnik? Na moje to jakiś przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, do serwa lub zaworu karnistra oparów. Pozdrawiam
Witam. Rzecz dotyczy wyżej wymienionego problemu. Było tak- po wjechaniu w dość głęboki śnieg coś zaczęło buczeć w kole lewym przednim. Towarzyszyło temu mocne osłabienie hamulców i ściąganie w lewo. Pedał zachowywał się normalnie, nie wpadał za głęboko w podłogę i nie był specjalnie twardy. Zatrzymałem się i zgasiłem silnik. Nacisnąłem kilkukrotnie...
Temat rozwiązany Powód usterki mała dziurka w przewodzie podciśnieniowym idącym do serwa. Czyli zły skład mieszanki dlatego korekta dawki paliwa się nie zgadzała i stąd błąd. .
Witam, W ostatnim czasie byłem zmuszony wymienić katalizator (w starym wkładzie pękł wkład) i pojawiał się błąd sondy lambda regulacyjnej. Po wymianie ustąpił problem. Przy okazji wymieniłem olej i filtr oleju. Jednakże pojawił się kolejny problem p1171. Obroty falowały. Poczyniłem następujące kroki: - wymieniłem filtr powietrza - przeczyściłem przepustnice...
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
To jest Polonez z układem wtryskowym Abimexa. Sprubój w pierwszej kolejności dokręcić przewód podciśnieniowy od serwa na kolektorze ssącym.Jeśli to nie pomoże to znajdż gniazdo diagnostyczne schowane jest za wykładziną pod schowkiem po stronie pasażera i zmostkuj w nim AiB potem przekręć kluczyk na zapłon i zczytaj kod migowy wyświetlany przez lampkę...
Proponuję sprawdzić uszczelki pod kolektorem ssącym i podstawą gaźnika.Jeśli po włączeniu ssania do połowy silnik nie dusi się,to jest możliwe uszkodzenie którejś z uszczelek(silnik zasysa dodatkowe lewe powietrze)Dodaję parę zdjęć gaźnika starego jak i nowego typu. http://obrazki.elektroda.pl/5960100400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9435004900_1...
Muszę poprawić swoje informacje , żeby wymontować silniczek krokowy od regulacji wolnych obrotów trzeba odkręcić 3 śrubki M6 zapomniałem o tej z tyłu . I również sprawa istotna , wysokie obroty mogą się utrzymywać również z powodu nieszczelności w układzie podciśnienia układu wspomagania hamulców tzw. serwo można na próbę zaślepić wlot do kolektora...
A może Ty masz serwo zasyfione? Jest tam taki zaworek, który uruchamia się przy wciskaniu pedału, powodując zadziałanie serwa. Jeżeli się zawiesił, to wspomaganie będzie działać bez wciskania pedału, powodując samoistne hamowanie. Przy kolejnym zablokowaniu hamulców odłącz przewód podciśnieniowy i będziesz miał odpowiedź.
Tak to jest jak tłumaczenie po wuju. :) P1107 Błąd elektrozaworu zawirowania Swirl Zakładam, że to Silnik DW10ATED4 (BOSCH EDC15C2). https://obrazki.elektroda.pl/7741962300_... https://obrazki.elektroda.pl/2349534800_... (1) pompa próżniowa. (2) Siłownik (serwo) układu hamulcowego (ISOVAC). (3) Elektrozawór sterujący...
Błąd, to na 4 cylindrze coś się dzieje nie tak, a konkretnie to stawiał bym na dziurawy przewód od serwa. Wszystkie przewody podciśnieniowe wymieniałem i także ten do serwa a dokładnie to jego częśc tą przy samym kolektorze ten gumowy łącznik. A jeżeli swiece są na czarno to znaczy że cos jest nie tak bo wszędzie uczą ze jak dobrze przebiega spalanie...
Sprawdź serwo i przewody podciśnieniowe, oraz szczelność kolektora dolotowego. Obroty nie skaczą?
Witam. Mam małe pytanko posiadam w/w samochód z 93roku i nie wiem do czego służy małe urządzenie umieszczone po lewej stronie na kielichu amortyzatora (spoglądając po otwarciu maski) które jest podłączone kostką z dwoma przewodami jest to też połączone przewodem podciśnieniowym z membranką przy turbinie a drugi przewód podciśnieniowy idzie do serwa...
Witam sprawdzałeś poprawnośc podłączenia przewodów podciśnieniowych,a jak zachowóje się serwo hamulca bo to dosyć potrzebuje podciśnienia
Ibiza ma ABS. Orientujecie się jakie podciśnienie powinno iść z vacuum na serwo? Gdy zdejmę kapturek z wolnego podciśnieniowego króćca na przewodzie idącym do serwa ustępuje hamowanie, przynajmniej po przejechaniu 6 kilometrów wszystko było w porządku. Mierząc wartość podciśnienia będzie zapewne wiadomo czy winna jest vacuum pompa czy serwo.
Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy czujniki działają prawidłowo itp. Na teraz obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku...
Witam. Profilaktycznie posprawdzaj szczelność układu dolotowego (tzn. Przewody podciśnieniowe podłączone do kolektora. np.: przewód od serwa, regulatora ciśnienia paliwa itp.) przez nieszczelności w ukł dolotowym silnik zasysa tzw. "lewe" powietrze co może być przyczyna wystrzałów.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie. Rozumiem ze chodzi ci o zawór zwrotny. U niego w serwie nie ma zaworu zwrotnego. On ma zawór zwrotny po drodze na przewodzie pomiędzy...
to wy nie zrozumieliście sentencji mojej wypowiedzi tłumacze złodziej wsiada do samochodu podnosi maske zdejmuje przewód podciśnieniowy z pompy lub reflektora i nawet nie musi przekręcać ztacyjki aby go odpalić....... :cry: No nie tak do końca :D W instalacji podciśnieniowej zainstalowane są zwężki, aby w przypadku awarii jednego obwodu, ograniczyć...
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój. Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
Dziś musiałem wymienić zestaw tłumików, nie było od mojego, ale prawie pasował od silnika ,,1.0'' po kilku małych dopasowaniach i wstawkach, zawisł na swoim miejscu, wyjechałem na wypróbowanie... jakież było moje zaskoczenie że................ niewiele się zmieniło , okazało się że poza tłumikiem jeszcze zachorował na łącznik elastyczny, przed katalizatorem......
Nie zaszkodzi sprawdzenie ciśnienia na każdym cylindrze- Raczę także sprawdzić układ zapłonowy, na próbę można podmienić czujnik temperatury silnika on może odpowiadać za dziwne zachowania , za niskie, za wysokie obroty jałowe. Następnie sprawdzić podciśnieniowe przewody( osobiście miałem pęknięty od serwa hamulcowego-co powodowało nierówną pracę tylko...
Koledzy u mnie są dwa zawory. Każdy zawór po trzy wyjścia. Połączone sa taką gotową jakby złączka (rozdzielaczdm) do którego wchodzą przewody podciśnieniowe od turbiny, od egr, od trujnika od serwa i od filtra powietrza. Zmieniałem kolejność tych przewodów ale nic to nie dało. Co moze byc jeszcze zepsute? Może cos nie podłączone? Gdzie szukać?
nie no jasne sprzegło bede zmieniał, juz nawet lezy valeo zakupione ale zmiana wynika z hałasujacego łozyska, a ja zawsze zmieniam wszystko parami lub kompletami, wiec sie astrze dostanie tez tarcza i docisk. jesli buczenie jest przez sprzegło to wydaje mi sie ze obroty powinny rosnac a auto nie przyspiesza. taki powinien byc efekt slizgania sie (czy...
Witam. Sprawdż szczelność wszystkich przewodów podciśnieniowych ( czy nie popękały od mrozów). Pozdrawiam.Andrzej. Chodzi o przewody do aparatu zapłonowego wtrysku i serwa.
Sprawdz wszystkie przewody od podciśnienia, bo tam będzie tkwił problem. Miałem w swoim autku ten sam kłpot. Był pęknięty przewód podciśnieniowy od MAP sensora. Podobne problemy moga się pojawiać przy uszkodzdzeniu serwa. Dodano po 2 Sprawdz wszystkie przewody od podciśnienia, bo tam będzie tkwił problem. Miałem w swoim autku ten sam kłpot. Był pęknięty...
jak w temacie nierówne obroty na biegu jałowym w megane rok 98 1.6 benz. 8 zaworów , sprawdziłem cisnienie -14.5 na czrerech . świece nowe przewody podciśnieniowe wizualnie ok; na kompie w serw.-nic ręce rozkłada gdzie szukać?
sprawdz czy jest różnica w twardości pedału przed odpaleniem auta i po jego uruchomieniu ,potem ew.sprawdz czy przewód do serwa nie ma gdzieś nieszczelności(ten podciśnieniowy)
Najważniejsza rzecz so psrawdzenie wszystkich trzech zaworow poniewaz są na jednym obwodzie. Cytuje z klubu vectra znalazłem . podczas nieszczesnego mycia uszkodzilem elektrozawory. Na zlomie w IE wyjąłem z Seata inki 1,9d (silnik VW) 2 szt za 10euro i podmienilem na turbo i zawirowaniach. Zamochod chodzi jak przed myciem. Siedzialem nad nim kilka dni...
A teraz jeszcze muszę silnik umyć bo nie wiem dlaczego ale pękła odma, przez co zalało cały silnik olejem. Dodano po 5 Przepraszam za post pod postem, ale z jakiegoś powodu nie udaje mi się zedytować poprzedniej wiadomości. Siadłem trochę przy aucie i wykonałem następujące czynności: -Czyszczenie świec i gaźnika. -Wymiana dziurawego przewodu od serwa....
narobiłeś sie - ale od tego jest to forum by sie czegoś dowiedzieć astra nie chodzi na czwarty cylinder zrob tak sprawdź przewód podciśnieniowy idący od kolektora ssącego aż do serwa (uwaga - nie on jest powodem złej pracy) tuż przy zaworze zwrotnym tego przewodu jest mały kruciec z gumowym ciękim wężykiem podciśnienie biegnące tym wężykiem śłuży do...
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Sprawność ABS nie ma wpływu na wspomaganie hamulca, z całą pewnością jest coś nie tak z podciśnieniowym układem serwa pompy hamulcowej. ściągnij przewód i zobacz, czy w czasie pracy silnika kolektor ssie, gdzieś się mogło zapchać, bądź jest jakieś pęknięcie wężyka, lub membrany serwa. ABS ma odrębne zasilanie, jeśli nawet nie działa poprawnie, hamulce...
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Witam mam następujący problem z samochodem jak w temacie: Audi A4 96r. 1.8 ADR 125KM + gaz . Na Benzynie Samochód bardzo ciężko odpala na zimnym silniku , odpala za 7-10 kręceniem. Jak już załapie trochę przerywa i lekko "strzela". Po chwili pracuje w miarę dobrze, ale tylko na biegu jałowym, jak się wtedy spróbuje choćby trochę dodać gazu w tym momencie...
Zatkany, albo źle złożony. Również w escorcie i również w 1,3 (ale gaźnik był inny) spotkałem się ze złym zmontowaniem po czyszczeniu. Konkretnie była to kuleczka i sprężynka - rodzaj zaworka. Zostały włożone do kanalika w odwrotnej kolejności i efekt był podobny. Nie wiemy, czy usterka pojawiła się po grzebaniu, czy samoistnie. Druga sprawa, to regulacja...
Witam wszystkich. Mam problem z corsom 1.2 z 96r na jednopunktowym wtrysku. Temat obrotów w corsie z tym silnikiem był już niejednokrotnie poruszany jednak u mnie sprawa wygląda troszkę inaczej dlatego proszę o pomoc forumowiczów. Po rozgrzaniu silnika kiedy w czasie jazdy wrzucając na luz obroty nie spadają tylko falują miedzy 1400 a 1800 w czasie...
Wg mnie przyczyną opisanego stanu może być: zbyt zużyte tarcze hamulcowe i klocki oraz szczęki i bębny tylnych kół (chyba, że ma tarcze z tyłu) lub regulatory w tylnych kołach. Nie podajesz, czy po 2 lub 3-krotnym naciśnięciu hamulca staje się dużo wyższy pedał, czy też nie ma żadnych zmian. Działanie serwa w układzie hamulcowym możesz sprawdzić np....
Witam - sprawdź czy przewód od kolektora ssącego do serwa nie jest pęknięty lub nieszczelny i tak samo ten drugi podciśnieniowy cieńszy
A czy po odpaleniu silnika słychać głośną jego prace.Chodzi mi o hydrosztosy. Często bywa że one właśnie nie domagają co prowadzi do nie palenia np:na jeden gar i podobnych problemów opisanych wyżej. Czy jak jedziesz i czujesz że traci moc coraz bardziej, nie zwiększa sie hałas z okolic rozrządu. Jest jeszcze odma która powinna posiadać filtr płomieniowy.Jest...
W zafirach jeżeli masz taki błąd to sprawdź rurkę gumową (przy połączeniu rurki metalowej z gumową - zagięcie podłogi i ściany grodziowej). Miałem kilka razy albo urwaną albo pękniętą. Dokładnie tak było. Urwany przewód, nie jest on gumowy lecz plastikowy, coś w rodzaju łączeń podciśnieniowych serwa i kolektora.s Na chwilę obecną założony cały gumowy.
Interesują Cię głównie przewody podciśnieniowe poniżej przepustnicy... jeden idzie do odmy, drugi do MAP, jest jeszcze grubszy idący do serwa od hamulców i przy dolocie 4 cylindra do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Ten czerwony do odmy i obok niego jest drugi taki sam idący do MAPa.
Witam Te cienkie rurki są na tych opaskach metalowych ?? z tego co widziałem są to małe cienkie rurki podciśnieniowe wciśnięte na krućce metalowe. Jest nieszczelność wszystkie rury cienkie powynieniałem - i te grubsze od tej czarnej puszki po lewej od gaźnika to chyba pochłaniacz par paliwa czy coś takiego. Oraz wymieniłem rurki grube które idą do serwa...
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. .... Niestety raczej nie. Kupiłem wczoraj samostart i psikałem obficie w okolice dolotu, wtrysku, serwa i wszędzie tam gdzie są jakieś przewody podciśnieniowe, nawet celem próby zdjąłem przewód podciśnieniowy z UFO i do niej lekko ale to spowodowało tylko nagłe przygaśnięcie...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
podciśnieniowy serwo przewód podciśnieniowy podciśnieniowy przewód
pobieranie zablokowane sharp migające podświetlenie pomiar rezystancji wtrysku
przerywacz kierunkowskazów schemat mikrokomputer cobra1
Audi A3 8P 2.0 TDI DSG 2006 – schematy silnika i skrzyni biegów, kody BKD/BMM, DSG DQ250 Ford C-Max 1.0 EcoBoost 2015 – rozrząd na mokrym pasku czy łańcuch?