Kolego jak kupujesz samochód to powinieneś ( ja zawsze tak robię ) zmienić olej , filtry ,rozrząd itp Na tym nie zaoszczędzisz , co do twojej usterki to zacznij od wymiany filtra , świec Na pewno nie zaszkodzi ! Jak chcesz sprawdzić pompę paliwa to ściągnij przewód , podstaw jakieś naczynie i włącz zapłon Powinien nieźle siknąć paliwem (nie rób tego...
Wpychamy delikatnie przewód paliwowy w stronę pompy a następnie odciągamy tą grubą osłonę i dopiero możesz wysunąć przewód paliwa.
Odchyl kanapę, odkręć dekiel i dojdziesz do kostki pompy. Sprawdź, czy masz tam prąd (żarówką) - te grubsze przewody.
Trochę późno z powodu różnych perturbacji życiowych ale napiszę co było przyczyną dla innych z podobnymi problemami. Mianowicie sprawdziłem żarówką dopływ prądu do pompy i okazało sie, że pomimo tego, że napięcie na przewodzie było 12,5 V to żarówka nie świeciła - czyli brak tzw. odpowiedniej mocy. Podobnie było na jednym przekaźniku pod maską, po stronie...
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
U mnie na pokrywie nie ma żadnego odpowietrznika. Pokrywa wygląda tak : http://megane.com.pl/index.php?app=core&... Wyjąłem ten przewód idący z filtra do pompy przepompowałem gruszką paliwo wylatywało tym otworem, założyłem z powrotem przewód, odpaliłem za pierwszym razem przed dosłownie...
Tak dziękuje tobie Przemo. Jak pokręcę rozrusznikiem,to ciśnienie na rampie i przewodach jest, jak popuścisz przewód wysokiego ciśniena to wywala tak, że trzeba uważać żeby kogoś tym nie zabić:). Chodziło mi o to, że jak odepnę przewód niskiego ciśnienia powrotny od wtrysków,to nic nie leci,co mówi mi że wtryski nie 'chodzą'. Pompa paliwo zaciąga,podpiołem...
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Odkręc przewód paliwowy doprowadzający paliwo do pompy ,napełnij paliwem pompe przez zasilanie i przekręć rozrusznikiem jesli paliwo nie zostanie wciągniąte do środka to; zawór stop zamknięty ,ukręcona głowica. Najczęściej spotykane usterki -nie licząc paska rozrządu -zerwany .A co do pompki to mogą paść zaworki i dlatego nie twardnieje -aślep wyjście...
czy to 10,5v jest na podłączonej pompie ,jeśli nie to gdzieś jest spadek napiecia sprawdż prowadzenie przewodów .
Podejrzewałem opad paliwa, ale po drugiej stronie pompy (zaworek przelewowy), ale założyłem tam zaworek na przewód i paliwo na pewno tam nie schodzi - widać to po wężyku, w którym cały czas jest paliwo. Szczerze mówiąc z tą gruszką może być coś na rzeczy. Musi gdzieś tracić ciśnienie paliwa, bo nie wyrzuca chmury, więc prawdopodobnie podczas kręcenia...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Jest możliwość dokupienia przekaźnika i podłączenia go bezpośrednio. Sprawdź jeszcze czy po zapłonie do pompy paliwa dochodzi prąd stały. Jeżeli nie to problem tkwi w przewodzie doprowadzającym zasilanie do pompy.
Trzeba sprawdzić przewody w środku, oraz czy gdzieś nie trze,itp.
Kontrolka immoblisera miga. Wydaje mi się, że będzie do wymiany przekaźnik pompy paliwa (o ile dobrze go zlokalizowałem). Gdyż pod kierownicą tam gdzie znajdują się bezpieczniki są tez dwa przekaźniki 12V 40A, i spróbowałem je wyciągnąć i podmienić i wówczas auto odpala, lecz niestety pojeździ z pół dnia i sytuacja się powtarza. Wczoraj nawet, gdy dojeżdżałem...
Ja paliwo w pompie jest to popuść przewody przy wtryskach i zobacz czy podaje.
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Kolego nie wal ściemy. Nie tankujesz paliwa, masz stary akumulator i cienkie przewody rozruchowe. Zatankuj do pełna wymień akumulator o przewodach rozruchowych zapomnij.
Uszkodzone zegary, wiązka albo czujnik. Powinieneś mieć trzy przewody przy deklu pompy paliwa, podłóż w miejsce czujnika rezystor 100 - 150 om i zobacz czy się wskazówka podniesie (przewody prawdopodobnie pomarańczowy i biały)
dzisiaj sprawdzałem wypiąłem wtyczkę i wpiąłem, nic to nie dało, co dalej, a jak się dostać do środka do pompy paliwa, jest wiązka przewodów i przewody paliwowe, może pływak jest przetarty.
Trzyma immo jak nic, ktoś Cię "wpuścił w maliny". Moduł Ci do niczego nie potrzebny, przewód od niego powinien być odłączony.
1 Sprawdz wylacznik uderzeniowy w komorze silnika czy nie jest wybity bo to on odcina pompe paliwa. 2 Sprawdz czy dochodzi prad do pompy paliwa przy podlaczonej pompie powinno byc 12 V przez ok 2s od wlaczenia zaplonu. 3 Sprawdz jeszcze dokrecenie i czystosc przewodu masowego pod prawa tylna lampa. Pozdrawiam.
Myślałem o tym przekaźniku lecz czytałem że jest on gdzieś wlutowany na stałe w płytę, więc nie mam chyba szans go zlokalizować. Diagnozował mi komputerem gość z miejskiego warsztatu, nie pamiętam jak dokładnie brzmiał błąd ale coś w stylu "błąd obwodu pompy paliwa, zwarcie do masy" czy jakoś tak i po tym stwierdził że pompa jest trzaśnięta. Jeśli chodzi...
Nie szczelny filtr paliwa, a konkretnie wloty przewodów. Filtr paliwa wymieniałem na nowy tydzień temu Sprawdź czy nie cofa się paliwo z pompy. Sprawdzałem, nie cofa się
Witam ,kolego nie kpię ani z Ciebie ani z meganki, pytanie było czy na luzie wkręca się na obroty , czy idzie za kapciem :D , ciśnienie w układzie 2,5-3 +/- 0,2 bara , zlej troszke paliwa na pracujacej pompie do czystego naczynia i zobacz czy nie ma opiłków, to że sika na kilka metrów jest niemiarodajne, pomiar !zobacz jeszcze czy masz cale przewody...
Przed wymianą wtryskiwaczy zawsze trzeba rozebrać i sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia bo lubi sypać opiłkami. Jeśli tego nie zrobisz rozwalisz nowe wtryski momentalnie. Jeśli sypie, układ do naprawy w całości. Można zrobić z używek ale zawsze pompa do kontroli. Czyszczenie listwy przewodów , nowy filtr paliwa i magnes do zbiornika ;)
Uzupełniam post bo wczesniejsza naprawa okazała sie nieskuteczna. To znaczy wyczyściłem złącza zegarów, ale to nie było przyczyną naprawienia usterki - jak mi sie wydawało - choć problemy z prędkościomierzem ustały. Ale po kolei całą historię... Wczoraj wieczorem zaczeło się na nowo - wskazówka prędkościomierza wariuje, obrotomierz lata, mało tego nie...
Witam mam dziwną sytuację w moim scenicu . jadąc z prędkością 180 silnik zaczął strzelać tak jakby przestawił się zapłon lub rozrząd. od tej pory nie odpala , po podłączeniu komputera okazało się że czujnik położenia koła zamachowego jest uszkodzony ( nie podaje żadnego sygnału), po wymianie czujnika nadal nie ma sygnału .przewody są dobre ,podając...
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
Auto z kierownica po prawej stronie, pod maska po stronie kierowcy na bocznej scianie blizej reflektora, czarna, dosyc duza 'puszka' z tworzywa sztucznego, podlaczone dwa przewody (chyba paliwowe) i dwa elektryczne w kostce, po wlaczeniu zaplonu cyka i myslalem ze to pompa paliwa ale chce sie upewnic bo z tego co wiem, pompa jest w zbiorniku. ... wiec...
Mam problem z demontażem pompy paliwa, która znajduje się w zbiorniku paliwa. Nie mogę zdemontować przewodów paliwowych - czy do tego trzeba mieć jakieś specjalne narzędzia?
wyslalem ci maila. Powinienes dostac informacje na swoja skrzynke. Dodano po 34 podlaczylem zasilanie do pompki i jednak nie dziala wskazuje na to ze jest walnieta ale zastanawia mnie jedna czemu w przewodach ktore dochodza do pompki nie ma zasilania?
Witam dziękuję za podpowiedzi . Jestem sam w warsztacie , do sprawdzenia z żarówką musiałem się przygotować . Drugie zasilanie 12V krokodylki mocujące kable itd . Zrobię to dziś . Przekaźniki typ francuski 5 pinowe + na 86 . Znalazłem luźne nakrętki mocujące komputer do samochodu , masa pewnie przez obudowę ( spróbuję poprawić kontakt na elementach...
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora... Plus nie ucieka, tylko nie ma masy z pinu 48 sterownika, przewód jest cały. Tam powinna być masa przez chwilę po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem, a jej nie ma.
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Po usunięciu zaworu kodowego to już nie bardzo, bo niby co będzie odcinać dopływ paliwa?. A oryginalny zawór kodowy w tej pompie działał w ten sposób że pomimo że dostawał zasilanie (+,-), to nie otworzył dopływu paliwa dopuki na 3 przewodzie nie dostał określonego sygnału z immo.
Czy chodzi ci o powietrze w paliwie na powrocie pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij wspólny przewód powrotny z wtryskiwaczy zaraz przy pompie i zobacz czy powietrze ustało. Jeśli tak wtryskiwacze uszkodzone/źle zrobione. Nie daj sobie wmówić że są sprawne.
Problem rozwiązany. Dziekuje bardzo za pomoc, bez Waszej pomocy pewnie szukałbym jeszcze długo źródła problemu. Podczas sprawdzania wszystkich styków napięcie dochodzące do przekaźnika zanikało przy przyłożeniu obciążenia. Okazuje się że złączka na przewodzie (+) wiodącego od bezpieczników przy akumulatorze do przekaźnika w przeszłości została przez...
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
megane przewód paliwo pompa paliwo przewód megane pompa paliwo
impedancja falowa daewoo ustawienia serwisowe prąd czynny bierny
zamrazarka electrolux falownik allen bradley powerflex
Podłączenie kostki stacyjki Audi A3 do Skody Octavia III Warystor 20K371 - Dane techniczne i zastosowania