A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
możesz sterować za pomocą jednego pstryczka dwoma przekaźnikami,a w tdi najlepiej jak odetniesz albo czarnego po stacyjce albo zasilanie sterownika silnika-też cienki czarny lub czarno-fioletowy po stacyjce w jego wiązce,sterownik jest prawdopodobnie na podszybiu pomiędzy wycieraczkami,ale nie jestem pewien na 100%,rozrusznik masz na czarno-czerwonym....
Zrobiłem już kilka takich aut i to z moich notatek. Niedźwiedzia też montowałem, nie ma kłopotu (ramka - wszystko od góry). Dodam jeszcze rozpiski z Cobry, w 90% się zgadza.
Rocznik 98 , wielopunk i ma regulator ciśnienia paliwa w zespole pompy paliwa? Może. Jest możliwość , że przewód odprowadzający paliwo w zespole pompy do listwy wtryskowej jest pękniety. Zespół do góry lub wcześniej ciśnieniomierz na rurkę doprowadzającej paliwo do listwy.
Bzdura wyssana z palca żeby trza było adoptować zawór wysokiego ciśnienia,pierwsze słysze
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
To mu zapodaj paliwo bezpośrednio z jakiejś bańki/kanistra i zobacz co w tedy... Chodzi mi o to, żebyś ominął przewód ssący paliwo do pompy.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
gruby biało czarny to masa, zielono czarny to plus.
filtr paliwa zamontuj na przewodzie nad alternatorem ,zdejmij przewód z pomki ,wciśnij filtr i dodatkowy przewód załóż na filtr i do pompy ,przewód podepnij pod zapinke filtra żeby paliwo w razie nietrzymania paliwa przez pompe nie schodziło do zbiornika
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
zielono fioletowy pod osłoną lewego głośnika w czarnym złączu
Witam ponownie.... Przewód pompy paliwa - kolor różowy .... Pozdrawiam MikeC ...
Zalałam pompę przez przewód zasilający paliwem poluzowałem śrubkę do wkręcania manometru- powietrze zeszło a pompa zaciągnęła paliwo. Działa, dziękuje za pomoc.
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
Podaj rok auta i e-mail (PW) to prześlę schemat .
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Niby złożyłem wszystko jak być powinno a nie pobiera paliwa ze zbiornika do końca. Przed rezerwą, jeszcze przed czerwonym polem po zgaszeniu silnika jest już problem z uruchomieniem silnika. Pompa paliwo przetacza bo sprawdzałem to. Domyślam się, że nie pobiera do końca z lewej komory gdzie jest pływak.
Dzięki front247, to też bardzo pomocne jednak mam teraz problem dosyć głupi ale nie mogę tego rozwiązać Otóż jako że Seicento ucięte w połowie i bak osobno to mam nie wiem jak podłączyć paliwo żeby to odpalało. Po środku Seicenta pod spodem biegną dwa niebieskie przewody i do obydwu już podpinałem pompę paliwa którą umieściłem w wiaderku z paliwem...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Tu, na zdjęciu
Ursus nie pali, wydaje mi się że paliwo w ogóle nie dociera do cylindrów. Odkręciłem przewód paliwowy i zakręciłem silnikiem, nie leciało z niego nic. Pompa jest zalana paliwem jednak przy pompowaniu ręcznym paliwo nie wraca do baku, mimo że gdy poluzowalem przewód przelewowy przy pompie paliwo wylatywało. Co to znaczy że sekcje stoją?
Mam już wszystko sprawdzone jest jednak walnięty był przewód plusowy. Dałem nowy przewód pompa chodzi. Rozrusznik kręci paliwo dochodzi do wtrysków a samochód nie odpala już nie mam pomysłu co jeszcze mogło paść. Coś musiało być przyczyną że przewód padł ale dziwne że bezpiecznik jest dobry.
Popuśc przewód paliwowy idący z pompy do lancy palnika i upewnij się ,że pompa podaje paliwo. Zakładam, że nie kręciłeś nastawami ciśnienia na pompie. Jeżeli pojawisię paliwo, idz dalej w kierunku dyszy. pozdrawiam
Witam ponownie po tygodniu. Zaworek zwrotny nic nie dał. Pierwsze nie-odpalenie po dłuższym postoju wygląda tak samo. Dzisiaj zdemontowałem zaworek (gdy ściągnąłem przewód z końcówki pompy, paliwo się nie cofało), założyłem oryginalny przewód paliwowy, i myślę- co dalej?
Czy silnik coś próbuje odpalić czy po prostu tylko kręci ? Może warto odpiąć przewód paliwowy przy wtryskach i niech druga osoba próbuje odpalić , bo podobno w nie których autach dopiero przy rozruchu jest podawane paliwo a najczęściej zaraz po przekręceniu kluczyka powinno być słychać działanie pompy. Więc najpierw bym sprawdził układ paliwowy > czy...
Ściągnij przewód gumowy dochodzący do pompy od turbo.Duży płaski ,z kapselkiem plastykowym.Jeżeli wycieknie paliwo,membrana w zaworze do wymiany.
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Jest to przewód zasilający pompę paliwa. Dostępny w każdym motoryzacyjnym na metry. Strzelam że 8.
Właśnie że pompa paliwa działa, bo przewód zasilający sika paliwem jak kręcę rozrusznikiem.
Witam na początek sprawdziłbym czy pompa daje paliwo , odłącz przewód paliwowy podający paliwo do zespołu wtryskowego z króćca pompy i uruchom silnik , pompa jesli jest sprawna powinna podać paliwo , jeśli tu jest ok to sprawdź filtr paliwa
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Ad1-w starej pompie jest immo-w nowej podłącz tam plus po zapłonie,znajdziesz w wtyczce. Ad2-prawdopodobnie czujnik temp.powietrza ale pewności nie mam.
kolego odłącz od pompy paliwowej przewód który zasila pompę w paliwo , podstaw coś sobie pod silnik i pompuj pompką która jest założona na filtrze paliwa ,aż zacznie lecieć paliwo bez powietrza , potem załóż z powrotem przewód na pompę paliwową i pod pompuj aż przycisk pompki będzie stwarzał opór.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
jak auto postoi dzień to w puszcze filtra jest gdzieś 3/4 paliwa dobije sobie i odpali bez problemów. to jest ciekawe; najwyżej położony element układu, aby z obudowy zeszło paliwo, to którędyś musi dostać się tam powietrze, jak odpowiesz sobie na to pytanie , to jesteś w domu. Zrobiłeś jakieś pomiary? Wydatek tej pompki, ćiśnienie? czy tylko oblepianie...
cześć...z tego co piszesz to paliwo dochodzi do pompy wtryskowej ale pompa nie pompuje......więc jak odkręciłeś przewód wchodzący do wtryskiwacza ,kręcąc korbą i nie pojawiło się paliwo to samo za siebie mówi że pompa nie podaje...biorąc pod uwagę że jest ona odpowietrzona...
Z tym przewodem pompy trochę się rozpędziłem, przecież Ty masz diesla, (podobno jest to przewód żółty pompy paliwa-tak mam w opise według którego nic sięnie zgadza ;) Pozdrawiam!!
wiesz co,tak dawno nie robiłem kadetta,że nawet nie pamietam kolorów,ale generalnie kierunki powinny być standart na czarno-białym i czarno-zielonym np. w wiazce kolumny kierowniczej,stały plus na czerwonym,masy na brązowych,plus po stacyjce na czarnym w wiązce stacyjki[możesz go odciąć do blokady],jeżeli to wtrysk to możesz poszukać w progu przewody...
W tym Quatro masz pewnie tak jakby dwa baki paliwa i z tej pompy idzie pewnie przewód do drogiej żeby tamtą pompa przelewała paliwo do tej komory gdzie masz tą główna pompę.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Od wtryskow idzie do pompy przewód powrotny, tzw przelew. Odepnij go od pompy, za pomocą pompki zassaj aż przeciagniesz paliwo od filtra przez pompę cr, przewody i do wtryskow. Tylko zatkaj czymś dziurę ta z której wypniesz przewód powrotny bo nie zassasz paliwa
Sprawdź elektro-zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej, powinien iść do niej przewód dwu żyłowy, w czasie pracy jest na nim napięcie, możesz sie na niego wpiąć dioda led + opornik na ≈12V, może nie masz styku gdzieś na łączkach i zawór się zamyka odcinając paliwo.
Odkręć przewód przy listwie od biedy można od filtra paliwa zdjąć. Zmostkuj przekaźnik pompy i spuśc to coś. Wlej z 10l benzyny i powinien odpalić.Warto świece wykręcić i wymienić.
Jaki rok? Jaki silnik? Ale tak szczególnie w dieslach CR stosowali pompy BLDC i to dające ciśnienie na pompę HP wyższe niż to co typowo do diesla czy nawet benzyny.
Witam, problem rozwiązany. Pompa sprawna. Po otwarciu zbiornika ujawnił się uszkodzonym przewód elastyczny łączący pompę ze sztywnym przewodem (rurką) doprowadzającym paliwo do silnika. Przewód wymieniłem. Auto dalej sprawne. PS. Komputera NIE wyrzucam.
Zaworek wtedy trzyma i w pompie nie trzeba naprawiać. Pompkę ręczną trzeba zdemontować i najlepiej dmuchnąć w jedną i drugą stronę. W jedną pójdzie, w drugą nie. Przyczyną zapowietrzenia może być przytkany gdzieś układ paliwowy- np. mocno zatkany filtr paliwa, ale to się rzadko zdarza, zgięty przewód, itp. Wtedy pompa paliwowa ssie paliwo, którego nie...
Tnij przewód zasilania pompy paliwa. W tym roczniku jest to całkowicie bezpieczne. Żadnych błędów, a unieruchomienie skuteczne.
Na przewodach przy pompie paliwa(żółty i brązowy) widać izolację.Przewody były tam łączone?Lutowane? Pompę sprawdzasz podając plus tam gdzie wchodzi żółty przewód a masę tam gdzie brązowy.
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Odłącz przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa i zobacz czy paliwo nie kapie po włączeniu zapłonu.
banalna sprawa Kolego, ale dała mi w kość.Kruciec pompy paliwowej na który jest założony przewód paliwowy gumowy był ułamany i lekko był przytulony. W momencie gdy pompa pracowała to podawała paliwo, ale nie pod ciśnieniem. Zdjąłem przewód paliwowy, kręcę i leci jak cholera , myślałem że jest OK, już chciałem wymieniać różne składniki układu paliwowego.Dobrze...
Udało się naprawić, bo mam ten sam problem auto zgasło w czasie jazdy, brak ciśnienia paliwa na listwie, wstępna daje prawie 5 barów. TO jest dość proste ogólnie . Jeśli wstępna daje 5 bardo pompy CR i możesz to spr odłanczając przewód i sprawdzić to czy rzeczywiście idzie paliwo. Potem odkręcasz przewód przy listwie czy przy pompie CR i spr czy tam...
witam może mi ktoś podpowie gdzie podłączyć taka blokade w samochodzie honda accord 96 bo nie mogę znaleść przewodów od pompy paliwa!!!
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
manometr pomiędzy listwę a przewód dopwowadzający paliwo z pompy elektrycznej
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Jeśli to BOSCH i jest pompka przy filtrze to wystarczy popompować az zrobi sie twarda,Lucas musisz poluzować przewód przy pompie zasilający i pompować< potem poluzować przewody wtryskowe i kręcić rozrusznikiem aż poleci paliwo i już po robocie. Co do zapłonu to pompe sie kołkuje przy zakładaniu paska rozrządu i już zapłon ustawiony
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Najpierw ustawiasz 1 cylinder na określoną wartość zapłonu (24przed OT lub inny w zależności od potrzeb) potem musisz wyręcić kruciec 1 sekcji pompy wtryskowej wyjąć spręzynkę i tłoczek zaworka i zakręcić króciec .Na kruciec zakręcasz ucięty kawałek przewodu wtryskowego(uciąć przewód pod kątem i zagiąć dół)Ręczną pompką pompujesz paliwo do pompy wtryskowej...
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Kolego proponuję założyć zaworek jednokierunkowy na przewód doprowadzający paliwo do pompy wtryskowej. Pozdrawiam.
Tak wtryskiwacze Siemens to pięta Achillesa w tych motorach, ale na samym początku sprawdź czy w przezroczystych przewodach paliwa przy pompie wtryskowej i filtrze paliwa nie widać pęcherzy powietrza też typowy problem tego silnika.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
myśle że to powinno pomoc
juz to zrobilem. Doszlem do tego od konca, tzn od samej pompy. Ale dzieki za pomoc
Wymieniłem świece, przewody + pompę paliwa niestety bez pozytywnego rezultatu. Wczoraj podłączyłem OBD i nie pokazuje żadnych błędów. Rozrusznik kręci ponad 1000rpm (według wskazań komputera), więc nie powinien mieć problemów z rozruchem.
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa, przekażnik pompy. Pozdrawiam.
Przewód 1.5 mm2 czerwono-niebieski, jest podpięty pod pin 56 w złączu XE2 modułu elektronicznego pod maską. http://obrazki.elektroda.pl/5410147200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3645040200_1...
Po przejechaniu 50 km lublin zgasł w czasie jazdy i nie odpala. Zatankowałem wymieniłem filtr paliwa. Pomka paliwa podaje paliwo na pompe wtryskową. Po odpowietrzeniu pompy wtryskowej poluzowałem przewód na wtrysku ikręciłem silnikiem lecz paliwo nie tryska. Czy pompa wtryskowa nawaliła? Jeśli tak to co w niej mogło paść i jak to naprawić? Odpalałem...
Paliwo się nie cofa?
na korpusie przepustnicy masz 2 krudźce!!!! na na obu sa strzałki ta która pokazuje kierunek do korpusu to dojście paliwa pod ciśnieniem z pompy:))
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Dodam jeszcze, że kiedy taka sytuacja miała miejsce to odczepiłem przewód paliwa z pompy i nie podawała paliwa mimo, że buczała. Po kilku próbach odpalenia zaczęła pompować paliwo. Wydaje mi się więc, że filtr paliwa odpada. Pompę już wyciągnąłem i nie widzę tam żadnych uszkodzeń. Węże całe.
Podłącz przewód bezpośrednio do pompy wtryskowej a drugi jego koniec włóż do butelki z paliwem która stoi na ziemi i pokręć rozrusznikiem. Pompa powinna zaciągnąć paliwo. Dobrze jak przewód jest przezroczysty wtedy widać czy paliwo się podnosi. Jak nie zaciągnie to żeby wykluczyć elektronikę podłącz przewód z bańką z paliwem tak aby paliwo spływało...
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Mocno szarpnac za kanape przy obu uchwytach widocznych od strony nog...
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Wystarczy zdjąć przy wtrysku przewód, który idzie od pompy i zakręcić rozrusznikiem. Paliwo powinno lecieć całkiem niezłym strumieniem (tylko do jakiejś butelki, aby nie było pożaru). Następnie trzeba lekko ścisnąć przewód, tak aby sprawdzić czy pompa daje ciśnienie.:D
Być może nie dostaje paliwa na pompę wtryskową. Wymień filtry i wyczyść odstojnik , sprawdz drożność kranika przy zbiorniku paliwa.Jeśli nie pomoże to odkręć przewód zasilający paliwem pompę wtryskową następnie wykręć króciec , tylko uważaj bo tam jest zaworek zwrotny, wyciągnij sitko ,wyczyść wydmuchaj sprężonym powietrzem jeśli jest brudny.Jeśli ta...
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Kolego odepnij przewody przy filtrze paliwa, załóż wężyk na przewód idący do pompy, lejek na przewód, jedna osoba kręci druga dolewa paliwo do lejka jak zaskoczy to masz odpowiedź czy sterownik jest dobry, odpowietrz filtr i gotowe.
Witam pacjent Meriva b silnik 1,3 Dziś poprostu zgasł podczas jazdy, błąd sprawdziłem 0087-53 niskie ciśnienie , zdjęłem przewód zasilający od pompy tej w baku,paliwo leci jak szalone,zdemontowałem czujnik z listwy i tam rzeczywiście nie leciało paliwo,czujnik przemierzyłem jest opór między skrajnymi pinami,czyli sprawny,pytanie co się mogło stać?czy...
Oczywiście kondensator nie ma nic do zacierającej się pompy. Wspomniałem o nim , ponieważ , jak napisałeś, wymieniłeś go na inną wartość. Jakie paliwo pompuje ta pompa ?. Jakiej jakości?. Instalacja paliwowa jedno czy dwuprzewodowa (z powrotem do zbiornika)? Odkręć przewód powrotny z pompy do filtra i zobacz, czy w czasie pracy leci paliwo. Z jakim...
Witam. Poszukuję informacji na temat koloru i lokalizacji przewodu od pompy paliwa i plusa po stacyjce w aucie jak wyżej. Nie chciałbym w nim za dużo grzebać ze wzg. na muxa. Czy podłączenie zwykłego immo z jednym odcięciem może wywalić jakieś błędy?? Z góry dziękuję za pomoc.
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Witam.Mam pytanie.Posiadam Passata b5 1.9 TDI,110KM.I wstępuje w nim taki problem z że ciężko odpala i pływa na obrotach.Te objawy mógłbym przypisać Nastawnikowi pompy lecz go wymieniłem a problem dalej jest.I zastanawia mnie czy przyczyną nie możne być paliwo wędrujące do pompy z powietrzem.Bo założyłem przezroczysty przewód zasilający pompę i zaobserwowałem...
pompa paliwo przewód corsa przewód pompa paliwo szczelny przewód pompa paliwo
zasilacz rozproszony schematy projektorów bezpiecznik zasilacza komputera
sharp lc46le824e falownik powmr
Wpływ zwiększenia liczby akumulatorów szeregowych na natężenie prądu Wpływ łączenia akumulatorów równolegle na natężenie prądu