noz ba..
Ciągnik pewnie się zapowietrza. Do wymiany zaworek przelewowy - koszt ok 6 zł i powinien palić na dotyk. Tak jak poprzednik napisał - odkręcić przewód paliwowy od któregoś wtryskiwacza i zakręcić rozrusznikiem - prawidłowo pracująca i odpowietrzona pompa poda paliwo przez ten przewód.
Jak zdjąć przewody przelewowe z wtryskiwaczy w Volvo XC60 D3, D4, D5 diesel, by nie uszkodzić króćców? Interesuje mnie procedura, narzędzia i typowe pułapki przy tych silnikach.
Czy ten powinien być zatkany od wtryskiwacza przelew https://obrazki.elektroda.pl/7844985900_... https://obrazki.elektroda.pl/4979966000_...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
zrób test przelewowy wtryskiwaczy aby stwierdzić ich uszkodzenie. będę pisał krok po kroku . z tyłu silnika w głowicy jest przykręcony przewód metalowy to jest przelew wtryskiwaczy , odkręcasz go zaślepiasz (przewodzik metalowy) najlepiej palcami a w głowice wkładasz wężyk gumowy (kupiłem w mrówce są na metry) druga osoba odpala silnik (dobrze to zrobić...
Ręce mi opadają z moja wiarą. A wiec tak. Vitarka odpali na 2 sek i zgaśnie. zmieniałem Komputer na inny sprawny(takie same oznakowania) i dokładnie robi to samo... iskra jest na wszystkich garach. świece są dobre. martwi mnie wtryskiwacz podczas odpalania ledwo co daje paliwo.A jak odepnę wtryskiwacz i podepnę pod aku. To daje taka ładną mgiełkę benzyny...
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
czy sprawdzić przelewy a z drogiej strony jak mam je sprawdzić ja mam tam rurki plastikowe fabrycznie zaciśnięte Wtryskiwacze posiadają przelew zapinany od góry . Musisz usnąć drut zabezpieczający i wypinasz przewód przelewowy z wtryskiwacza. Tylko musiałbyś mieć jeszcze takie rurki z takimi końcówkami żeby pasowały do przelewów na wtryskach. Ale przelew...
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Potrzebne są specjalne menzurki z wężykami zakończonymi króćcami, które trzeba wpiąć na górę wtryskiwaczy. Podejrzewam, że nie masz tego skoro nie wiesz o co mi chodzi. Najprościej będzie zdjąć przewody przelewowe z wtryskiwaczy (te na samej górze wtryskiwaczy) i kręcić rozrusznikiem. Jeżeli od strony wtryskiwacza będzie lała się ropa tzn, że wtryskiwacz...
To nie jest wina rozpylaczy tylko oprawy. Wcześniej za mocno skręcono albo teraz za słabo wtryskiwacze. Przewody przelewowe montuje się na wtryskiwaczach po odpaleniu i sprawdzeniu ile paliwa idzie na powrót. Na powrót nie ma prawa przedostawać się paliwo w całym zakresie obrotów.
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
Witam ten wyciek jest z przewodu przelewowego wtryskiwacza na pewno trzeba go naprawić,jak zaznaczyłes na zdjęciu to wymień na nowy przewód niewielki koszt.
Wymiana przewodu przelewowego i kostki na jednym wtryskiwaczu rozwiązało problem niema już stukania pod obciążeniem
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Kiedy ostatnio zmieniałeś filtr paliwa? Masz oryginał UFI czy jakiś zamiennik? Obejrzyj przewody przelewowe wtryskiwaczy (tzw. trawersy), a zwłaszcza przewód powrotny - zwróć uwagę czy nie są spękane i/lub "zapocone".
Witam, Skaner uniwersalny, czy nie, powiniem miec mozliwosc pomiaru parametrow biezacych (chyba, ze auto nie ma jeszcze EOBD, co jest mozliwe). Masz do sprawdzenia dwa parametry: cisnienie paliwa mierzone w stosunku do zadanego i przedkosc obrotowa walu korbowego przy rozruchu (byla o tym juz mowa - ponizej 230 obr/min bedziesz mial klopoty z rozruchem)....
Lepiej zrób coś z tymi pęcherzykami powietrza bo wykończysz pompę a dokładnie to sterownik. Najczęściej jest to wada podgrzewacza i lub przewodów przelewowych wtryskiwaczy.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
Wymień przewody przelewowe na wtryskiwaczach i sprawdź czy są dokręcone króćce .
A w wężyku powrotnym widać pęcherzyki powietrza??? Sprawdź czy są całe przewody przelewowe na wtryskiwaczach.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Witam ,wymien wszystkie przewody przelewowe na wtryskiwaczach na nowe [koszt ok 10 zl],dodatkowo mozna zamontowac dostepne na allegro zaworki zwrotne wbudowane w srube ktora mocuje przewod powrotny paliwa do zbiornika.Bujalem sie z tym problemem 2 miesiace powodzenia.
Typowy objaw u Johna... Serwisówka mówi by zamontowac na przewodach pompy zaworki zwrotne by paliwo sie nie cofało. W katalogach Johna jest to częsc zamienna nawet.Chyba w Polsce mozna je kupic w sklepach z czesciami samochodowymi. Drugim powodem moze byc nieszczelnosc na przewodach przelewowych wtryskiwaczy.
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Układ paliwa się zapowietrza,po pierwsze wymień przewody przelewowe od wtryskiwaczy,jezeli problem nie ustapi to trzeba wymienic uszczelniacze od zasilaczy wtryskiwaczy są one pod deklem zaworowym.Ale to juz grubsza robota.
Zaciśnij ściskami do przewodów hamulcowych lub zdemontuj listwę przelewową i zaślep przewód nie będzie się lało
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Trzeba sprawdzic w pierwszej kolejnosci wlacznik zderzeniowy. Znajdyje sie po lewej stronie jak otworzysz klape silnika u gory w kaciku. Normalny "pstryczek", trzeba go wcisnac. Jezeli jest wcisniety zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy, popros kolege, aby pokrecil rozrusznikiem przez 30 sek. i zobacz, czy ktorys nie puszcza paliwa na "przelew"....
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
A czy sprawdzałeś ciśnienie zasilania paliwem?Sprawdz dodatkowo przewody przelewowe na wtryskiwaczach nie ma prawa na łączeniach pokazywać się paliwo nawet nie jest dopuszczalne pocenie się.Z tego co piszesz wynika,że do układu paliwowego dostaje się powietrze jeśli chodzi o ten model R144 to zakała pod tym względem.
Zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz z którego wtrysku najwiecej wydostaje sie ropy/ten do regeneracji lub wymiany /taka przypadłość tych silników Sofim takie same były montowane w Renault Mascott. sposób troche prymitywny ale skuteczny
Odkręć śruby przelewowe z wtryskiwaczy, zatkaj przewód powrotu i odpal. Sprawdź, ile paliwa z wtryskiwaczy idzie na powrót, przy różnych obrotach silnika. Paliwo nie ma prawa iść na powrót.
Jak odkręcisz kolektor wydechowy od glowic te 8 śrub na klucz 17 to popatrz czy z wylotu którejś z głowic coś wypluje, najlepiej przyłóż tam jeszcze karton na wszystkie wtloty i będzie widać czy na którymś cylindrze będzie mokro. Przerabiałem już takie coś nie raz i nie tylko w C-360. Spotkałem się też z sytuacją gdzie regenerowane końcówki wtryskiwaczy...
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Przemyj wtyczki zmywaczem do hamulców A ropa jest tam z wtryskiwaczy, prawdopodobnie któryś przewód przelewowy nie trzyma i jest przeciek paliwa to konieczne należy wyeliminować. Jak ktoś tyle opasek poprzypinal to na pewno nie wiedział jak demontuje się przewody nadmiaru z wtryskiwaczy i uszkodził te połączenia
Po wymianie wszystkich uszczelek pod wtryskiwaczami i przewodów przelewowych auto przy -20C pali jak nowe temat do zamknięcia dzięki!
Witam wszystkich. Mam problem ze sprinterem. Nie chce zapalić. Po ok 40 sek. kręcenia rozrusznikiem silnik zapali. Po zgaszeniu już nie chce zapalić. Po podłączeniu do komputera (launch diagun) nie wykazuje zadnego błędu. Czytałem wiele na forum i nie wiem czy jest to spowodowane uszkodzeniem czujnika na listwie wtryskowej czy przewody przelewowe, może...
Z "tacki", już poprawiłem :D Pod wtryskiwaczami jest taka rynienka która odprowadza paliwo podczas odpowietrzania czy też uszkodzenia przewodów przelewowych (swoją drogą na te złączki od przelewów przy wtryskiwaczach trzeba uważać bo łatwo pękają) żeby się nie lało po silniku tylko ładnie z boku.
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Zorganizuj trochę przeźroczystego przewodu paliwowego (ładnie widać jak paliwko płynie), średnicy wewn. ok. 2-3mm i cztery menzurki (pojemniczki na przelane paliwo). Zdejmij przewody przelewowe z wtryskiwaczy (łączą wszystkie wtryskiwacze ze sobą) i na ich miejsce załóż te przezroczyste. Uważaj na króćce bo jeśli są z plastiku to można sobie nieco roboty...
Nie napisałeś co było przyczyną zapowietrzenia - czy wtryski były regenerowane i jak? Czy były nadawane im kody? Jeżeli były nadawane kody po regeneracji, to we wtryskach jest sporo paliwa i nie zatrą się nawet po długim kręceniu rozrusznikiem czy nawet samostartem (plakiem). Przy samodzielnej wymianie zaworków (i ewentualnie rozpylaczy) jest nieco...
Witam. Procedura standard i typowa usterka w 1.5 DCI. Zapalająca się lampka gaśnięcie silnika lub spadek mocy. 95 % usterek tak objawiających się to uszkodzenia wtryskiwaczy. ( brak utrzymywania zadanego ciśnienia. Aby wyeliminować tą usterkę należy sprawdzić wtryskiwacze na "przelew" Próba przelewowa: Zdjąć przewody gumowe z mocowania przelewu na wtryskiwaczach...
Witam posiadam takiego mastera jak w temacie 2.2 dci 90 km odrazu pisze szukałem i na elektrodzie i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie Samochód ma problem odpala tylko na Samostart Po podpięciu do kompa brak błędów ale zdziwiło mnie to ze ciśnienie na listwie według komputera jest 0 obroty na liczniku po odpaleniu w granicach 800 a na komputerze...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
To nie CR by robić test przelewowy. Tam zwykły jednospręzynkwy wtryskiwacz. Zdejmij przewód z powrotny i sprawdź czy płynie nim paliwo. 800h to sporo jak na filtr. Ile silnik ma godzin. Tam jest pasek rozrządu.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Jakie ciśnienie daje pompa podczas rozruchu gdy usterka występuje? Wymieniłeś świece bo? Taki kaprys czy tamte nie grzały? Poza tym są to wtryskiwacze piezoelektryczne, nie wiem czy próba przelewowa ma sens ponieważ na końcu przewodu z powrotów jest zawór utrzymujący ciśnienie 10 bar na powrocie w celu prawidłowego działania wtryskiwaczy.
Dokładnie od tego zaczynałem naprawę, wymieniona pompa paliwa w baku, przewody przelewowe wraz z zaworkiem, wymieniony jeden wtryskiwacz. Wczoraj poszła na podmiankę cała listwa zasilająca wraz z czujnikiem i zaworem wysokiego ciśnienia, i sytuacja dalej wygląda tak samo. Jeździłem samochodem wraz z lokalnym tunerem, i właśnie zaobserwowaliśmy, że błąd...
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy}
Najpierw sprawdź podkładki pod przewodami przelewowymi zamiast od razu pchać się we wtryski. Możesz sprawdzić w wartościach rzeczywistych korekcje wtryskiwaczy i to chyba w tym modelu wszystko.
witam ponownie! Sprawa się wyjaśniła dzięki koledze mechanikowi. Kazał mi zrobić test przelewowy, sprawdzić napięcie na czujniku/regulatorze ciśnienia, na wtryskiwaczach, a w między czasie wspomniał czy czasem nie zamieniłem przewodów paliwowych dochodzących do filtra paliwa. Niestety miał rację. po teście przelewowym, a następnie stwierdzeniu, że za...
W trudnych przypadkach podłącza się pompę do ciśnieniowego baniaka, około 0,5 bara się go pompuje (grawitacyjnie to trochę mało jest), kręci sie rozrusznikiem na poluzowanych przewodach parę chwil, a potem się je zamyka i na plaku, aż odpali... Ja raz miałem problem, że przy wyjętych wtryskiwaczach chyba źle zamknąłem przewód przelewowy i pompa się...
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
Mam e34 525tds. To, że kopci, to może być sprawa zużytych świec, zużytej pompy albo zapapranych wtryskiwaczy. Pisałeś, że "szarpie silnik". Prawdopodobnie na którymś garze nie rozpyla się ropa. Sprawdź, czy przy odpalaniu rura nie pluje. Pompę najprościej sprawdzić, zalewając ją olejem rzepakowym. Bierzesz butelkę oleju ze Stonki, wkładasz wężyk bezpośrednio...
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Testowałem w następujący sposób. Na początek przejechałem się samochodem ok 20.km aby silnik był rozgrzany następnie zamontowałem w każdy z wtrysków strzykawkę 20 ml (na króciec strzykawki dopasowałem wężyk aby ciasno wszedł w otwór przelewowy wtryskiwacza) , zaślepiłem przewody przelewowe żeby pompa nie łapała powietrza i żeby nie kapało z nich paliwo,...
Dotyczy układu wtryskowego 1.8 i 2.0 TDCI ford. Objawy: 1. Brak możliwości uruchomienia silnika, utrudniony rozruch zimnego silnika, utrudniony rozruch silnika po rozgrzaniu, mrugająca lampka świec żarowych,mrugająca lampka świec żarowych przy pełnym obciążeniu ( np przy wyprzedzaniu), zapalająca się lampka check engine, nierównomierna praca silnika,...
Widzisz ta usterka jest bardzo trudna do zlokalizowania bo trwa dwie sekundy i mysle ze to jest spowodowane tym ze w począdkowej fazie rozruch i pracy silnika jest na późnym zapłonie ponieważ przestawiacz kąta wtrysku nie działa prawidłow a dopiero za chwilę jest ok. Należy się zastanowić co może być takim powodem że przestawiacz nie działa a za chwilę...
Witam podczepię się pod temat. zakładam, że nie ma znaczenia czy przetarcie jest na przewodach zasilających, czy przelewowych do zbiornika (bo po zgaszeniu i odczekaniu tak czy tak się zapowietrzy samoczynnie) Czy można tej 'dziury-przetarcia' poszukać w taki sposób: odpiąć przewody od zbiornika i zakorkować, od strony przelewu na wtryskiwaczach podać...
Możesz podesłać jak wygląda ciśnienie paliwa i korekcje wtryskiwaczy? Póki co nie mam jak tego sprawdzić. marekwodniak Kolego o co chodzi z tym laniem na przelew? Ja swój test wykonałem bez demontażu wtrysków czyli mierzyłem ile ropy wraca z powrotem w przewodami przelewowymi. Na ciepłym pali o wiele lepiej, na zimnym bez pomocy drugiego auta raczej...
W takich przypadkach test powrotu na wtryskiwaczach i na rampie wtryskowej za przelewowym zaworem bezpieczeństwa. Jakie są wartości tych przelewów ? Może w serwisie RENAULT mają rację ( może robili test przelewowe) i wyszło że przelewy wtryskiwaczy są poza normą , a przewody wtryskowe wymienia się po każdym demontażu na nowe. Zapłaciłeś w serwisie za...
Zrobiłem nim 115 km od tankowania, tylko 90% to krótkie odcinki ok.3km dom - praca wieczorem z powrotem, trochę kręcenia po mieście. Mały incydent na drugi dzień po tankowaniu pękł mi przewód przelewowy łączący wtryskiwacze - zrobiłem tak ok. 10km (poczułem ropę z nawiewu ...). Średnia wyszła ok. 11l. Nie rzuca na kolana. Nie wiem jak na spalanie diesela...
pompa wtryskowa skąd ma napęd Pompa ma napęd paskiem rozrządu. Jest więc oddzielona od silnika pod względem obiegu olejowego. Po prostu przykręcona z prawego boku silnika i smarowana ON. Co do testu szczelności wtryskiwaczy. Być może to będzie wskazówka, jak sugeruje kol. kortyleski. Odkręciłem dziś jeden metalowy przewód paliwowy idący od szyny CR...
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
No witam. Dokladnie to ma sterowac tym zaworem upustowym. Cisnienie tak do 1.5 bara. Przewody wielkosci przewodow paliwowych przelewowych przy wtryskiwaczach. w momencie gdy zawor elektroniczny jest zamkniety ( nie ma napiecia), to powietrze smiga sobie z dolu do gory od 1 do 2 bezposrednio. W momencie gdy podamy napiecie na zaworek, powietrze u gory...
To jest przelew z wtryskiwacza, z jednego wtrysku ma być zaślepiony, reszta w szereg połączona i do powrotu. Więc jak nie ma tam wężyka wolnego to tylko krótki wężyk zakładasz i zaślepiasz z drugiej strony kawałkiem gwoździa lub oszlifowanej śruby (żeby po gwincie paliwo nie ciekło) . Przewód przelewowy to ten gumowy obok i nie jest jak widać zaślepiony...
Masz stary typ wtryskiwaczy- czopikowe. Nie robi się dla nich próby przelewowej, Sprawdza się i reguluje ciśnienie otwarcia oraz rozpylanie. W sterującym uszkadza się przewód. Można naprawić.
idziesz do zoologicznego kupujesz rureczki do akwarium ok 4 mm przezroczyste,albo do sklepu i kupujesz zestaw do badania przelewowego,rozpłaszczasz wszystkie rurki przelewowe od wtryskiwacza,zasklepiasz przewód do listwy,i do każdego wtryskiwacza podłączasz rureczkę osobno i do butelki menzurki drugi koniec odpalasz i patrzysz czy wszystkie wtryski...
Siema. BMW przy gwałtowym depnięciu gazu gaśnie, ciśnienie paliwa na szynie spada. Przy zgaszonym silniku pompa elektryczna wytwarza 4 bary ciśnienia, ale po odpaleniu spada do 2,5, czyli o jeden bar za mało. Przy depnięciu gazu spada. Zaciśnięcie przewodu przelewowego nic nie zmienia, z przelewu cośtam leci, ale byle jak. I teraz pytanie: czy pompka...
odkrecilem 4 przewody od wtryskiwaczy i odczepilem ten przewod co wychodzi z pompy i przechodzi przez filtr( ten od podgrzewania) i ssalem ssalem az poczułem paliwo ;], a okazalo sie ze jeden przewod przelewowy mialem rozerwany i go skrocilem ale jest za ktotki i musialem wyjac wtyczke kontroli co pokazuje temp cieczy na blacie, musze kupic taki wężyk...
Bez kodowania,na autokalibracji, w najlepszym przypadku będą gorsze osiągi, w najgorszym - problemy z odpalenie i śmierć silnika w ciągi kilku miesięcy A skąd niby to wiesz? Na samoadaptacji wtryskiwacze pracują przecież stale i jeśli ją wykasujesz powracając do pierwotnych kodów - dopiero się zdziwisz jak silnik fatalnie pracuje... Jeżeli wkładasz...
Witam, mam problem z moim dieslem 1.9 TDI na pompie wtryskowej. Nie odpala nawet na plaku i dymi na biało dość mocno, a z przewodów przelewowych zaczyna kapać. Sprawdziłem rozrząd i według mnie jest prawidłowo - na kole zamachowym jest I kreska, znaki na wałku też i na pompie również. Sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, dobrze rozpylają. 2 świece żarowe...
Witajcie, pozwolcie ze odgrzeje temat (przepraszam za brak polskiej czcionki). Kupilem mondka 2005 tdci, 115KM, przebieg 110tys mil z ksiazka serisowa nie krecony, w bardzo dobrym stanie ale uszkodzonego, ktos zalal benzyne. Wyciagnolem pompe i wtryski, dalem na sprawdznie, ocena warsztatu padnieta pompa i wtryski. Troche sie z nimi poklucilem bo za...
z pod jednej świecy leci mi olej napędowy To nie jest świeca, tylko wtryskiwacz, należy udac się do mechanika w celu wymiany uszczelki, lub zdiagnozowania innej przyczyny. Nie masz pojęcia, to nie zabieraj głosu. To króciec przewodu przelewowego, który powinien być na niego nadziany.
Metaliczny stukot pojawia się w momencie, gdy silnik coś zaczyna łapać i wtedy zaczyna coś blokować kręcenie rozrusznikiem.Po odkręceniu przewodów z wtryskiwaczy paliwo raz leci a czasem nic,komputer diagnostyczny nie pokazuje żadnego błędu.Dodam,że wymienione były przewody przelewowe i uszczelki na trawersach i po tym auto chodziło i podczas jazdy...
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Mogą być uszkodzone wtryskiwacze lub wtryskiwacz i paliwo ucieka przelewami i też może zapowietrzać układ. Podczas rozruchu jeżeli nie wytworzy się ciśnienie zadane Komputer nie uruchomi silnika.Możesz sobie zrobić tzw próba przelewu-przelewowa jest o tym w necie .
Musisz podłączyć rurki zamiast przewodów przelewowych. No i kręcić rozrusznikiem a to może okazać się zabójcze dla pompy. Więc proponuję założyć trzy stare wtryskiwacze, o ile są jeszcze sprawne bo jak leżały na powietrzu to można nimi psy odganiać, i próbować odpalić na starych.
Witam odpowiedzią na mój problem jest zawór zwrotny na przewodzie przelewowym po wymianie błąd p0200 znikł i samochód zaczął normalnie działać. Zawór jest przykręcony do góry po lewej stronie. Dzięki za porady. Pozdrawiam.
Witam. Niestety posidasz silnik nissan ZD3, który jest troche problematyczny. Brak do niego dokładnych procedur diagnostycznych. Jeżeli silnik gasnie przy gwałtownym przyspieszaniu lub duzym obciazeniu silnika(wysoki bieg, niskie obroty) to z najczestszych przyczyn mozna zaliczyc: A/ zapchany filtr paliwa główny oraz filterek znajdujacy sie w deklielku...
wtrysk objawia się przy uruchomieniu wtedy ja robie testy wtryskow lub test szczelności przelewow natomiast gasnięcie podczas jazdy wymaga obserwacji dynamicznej parametrow w trakcie jak pracuje i gasnie zawor przelewowy czujnik cisnienia do weryfikacji proba z wymiana filtra i obserwacja na przewodzie przezroczystym pod katem zapowietrzania
Pompa VP44 stosowana m.in. w Oplach DTI jest bardzo wrażliwa na powietrze w przewodach zasilających w paliwo. Do odpowietrzania zalecają specjalną pompkę Boscha, ale ja uzywam pompki-gruszki z samochodów koncernu PSA. Działa i jest skuteczna. Jeśli odpowietrzenie nie pomoże to spróbuj wymienić wężyki przelewowe z wtryskiwaczy(częsta przyczyna zapowietrzania)....
Podczas rozruchu silnika ciśnienie wstępnego tłoczenia paliwa powinno wynosić co najmniej 100 kPa, na biegu jałowym 300 kPa, a przy większej prędkości obrotowej co najmniej 750 kPa. Po zaciśnieciu przewodu przelewowego ciśnienie 900 kPa. To na chwile obecną wynika, że mam zbyt wysokie ciśnienie. O dziwo Ale wydaje się, że nie powinno to przeszkadzać...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Jaki jest numer katalogowy wtryskiwaczy? Były w produkcji 2 typy -z przelewem i bez. Te z przelewem miały śruby dodatkowo połączone przewodem i wyprowadzone za zawór przelewowy do powrotu paliwa. Jest jesze jedna możliwość, podczas "regeneracji" PDE zapomniano o uszczelkach nakrętki (wewnątrz nakrętki). Ewentualnie powstał przeciek wskutek dużego ciśnienia...
czy ta tym forum nikt nie śpi, posty od 5 rano do 1 w nocy. do tematu, nie sprawdzaj bąbelków w przewodach tylko oringi, bąbelki zawsze mogą być ale nie koniecznie jest to powietrze. sprawdź czy na zimnym silniku rurki z paliwem są puste czy pełne.
W tych om642 jest tak że po przekręceniu zapłonu paliwo pod ciśnieniem jest wtłaczane przez przewody przelewowe do wtrysku, jak kilka razy włączysz zapłon, to ciśnienie w przelewach wzrasta, i pewnie dlatego silnik łatwiej odpala, w moim busie też tak jest że po dłuższym postoju jak za szybko zakręcę rozrusznikiem to odpala dużo gorzej, a wystarczy...
Ford Focus 1.8 TDCI MK1 2002r. Błędy w komputerze: P0251 i P1664 Losowo gaśnie - zacznie mrugać pomarańczowa kontrolka od świec, silnik zgaśnie. Po ponownym uruchomieniu silnik działa normalnie przez ok. 20 - 30 km (czasami nawet po 2 km) i znowu zacznie mrugać i się wyłączy do ponownego rozruchu. Błędy w komputerze: P0251 ciśnienie paliwa losowo zgubi...
Pewnie że wymienne,to zwykłe wężyki gumowe.Mogą być też uszkodzone(pęknięte)te trójniki.A mogą też być uszczelki między jarzmem mocowania wtryskiwacza a wtryskiwaczem,ale tego przez forum nie stwierdzi.Te ostatnie można poznać po czarnym paliwie(olej w paliwie )np.przy wymianie filtra.Wszystkie te uszkodzenia powodują zapowietrzanie układu paliwowego.
Wtryskiwacze (kolejność - kolorowa taśma - nie sugerować się koszulkami na przewodach przelewowych, od lewej niebieski, czerwony, zielony, kremowy ): http://obrazki.elektroda.pl/5265629000_1... Przewody wtryskowe przy pompie (kolejność - kolorowa taśma): http://obrazki.elektroda.pl/2005482200_1... Wyjście na czubku pompy...
Bardzo czesto przyczyna takich objawow w silniku x20dth jest nieszczenosc przewodow przelewowych wtryskiwaczy i pompy wtryskowej.Mialem taki przypadek ze po dluzszym postoju nie mozna bylo vectry uruchomic z rozrusznika a jedynie na zaciag.Bylem zdecydowany na wymiane pompy vp44 i wtedy znalazlem na forum watek o przewodach przelewowych. Zainwestowalem...
przewód przelewowy przewód wtryskiwacza przewód przelewowy vectra
demontaż mastercook windows uprawni philips pilot odbiornik
odkurzacz electrolux ultra silencer instrukcja telewizorów thomson
Schemat bezpieczników Volkswagen T5 1.9 TDI 2009 – lokalizacja i opis skrzynek SA–SF Wzrost ciśnienia w kotle c.o. - przyczyny i rozwiązania