Kolego (at)Xantix skoro to Twój ciągnik to wypadałoby zrobić to porządnie (swoją drogą dla klienta też należy robić porządnie), a nie jakieś druciarstwo. Ten przewód jest normalnie lutowany do cewek stojana, więc po prostu wymień go na nowy. Oczywiście wymaga to zastosowania lutownicy kolbowej o mocy 400W, ale może uda Ci się gdzieś taką pożyczyć jak...
Swego czasu można było dokupić ten przewodzik od razu z oczkiem z drugiej strony. Zobacz w sklepie, może da się dokupić. Jeżeli nie ma musisz sam dorobić, to żaden problem. Tam potrzeba nie więcej jak 5 cm takiego kabla i oczko na śrubę M8. Do tego kolba lutownicza przynajmniej 160W lub lepiej 200W i polutować. Będziesz miał problem z głowy. Dorabiałem...
Spróbuj immo -odłączasz przewód musi przerobić przewód rozrusznika
Czyli zasilanie alternatora podłączone pod akumulator lub rozrusznik. Lecz na rozruszniku jest tylko jeden przewód gruby. Masz zasilanie na tym grubym przewodzie na alternatorze, jak zgaszony silnik? Może przy rozłączeniu rozrusznika, nie został podłączony przewód zasilania alternatora?
Idziesz Pan do sklepu najlepiej z spawalniczego i prosisz o 3,5 metra przewodu miedzianego 70mm² lub fi 10mm.
masę zapina PATS ( immobiliser)
To odepnij cienki od cewki elektromagnesu i sprawdź wtedy. Jeśli jeszcze rozrusznik rusza to jest sklejony elektromagnes. Jeśli nie, to źle podłączony przewód wzbudzający rozrusznik przy stacyjce.
Demontaż osłony pod silnikiem,zasilanie:+ na najgrubszy przewód w rozruszniku,- na karoserie.
Sprawdź styki przy rozruszniku. Główny przewód ładowania biegnie do rozrusznika.
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Po co ma zmieniać elektromagnes. Podpinasz się pod cienki przewód rozrusznika przez diodę, jak napisał Kolega. Ne szalałbym z diodą schottkiego, zastosował zwykłą prostowniczą 5A to aż za dużo. W maluchu to było nieco inaczej, tam szla dioda (chyba nawet dwie w szeregu) zamiast przewodu oporowego (były dwie wersje, albo dioda alb niebieski przewód oporowy),...
Sruba M8 przewód do śruby prądowej rozrusznika. Przewód 25mm2. Kontrolka pin L wtyczki regulatora( ten od zaokrąglonej strony).
Dobra rada. Ten przewód prądowy rozrusznika wymyj benzyną ekstrakcyjną i pomaluj jakąś farbą albo biteksem bo ta miedź ma tendencje do korodowania. Za chwilę nic z niej nie zostanie. Zmieniłem.
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
Sprawdż czy po kręceniu rozrusznikiem nie nagrzewa sie któryś przewód od rozrusznika -do akumulatora , i minusowy z akumulatora do ramy.Jjeżeli którys się nagrzewa nalezy go wymienić . Sprawdż też mocowania i styki tych przewodów. Gdy okaże się że przewody są sprawne ,możesz podać dodatkowy przewód od akumulatora do rozrusznika ,pomijajac przekaznik...
Urwany niebieski przewód koło rozrusznika od kontrolki.P
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
wszystkie erki sterowane są z jednostki silnikowej zdarzają się problemy z jednostką lub lużny przewód na rozruszniku
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
W myślach miałem przypadek gdzie źle została podłączona masa silnika, ale raczej tutaj to nie jest to. Uwagi odnośnie wyjmowania silnika. Przewód rozrusznika od ramy. Węże układu chłodzenia odłącza się poprzez odkręcenie plastikowych króćców od głowicy i od wlotu pompy, mają one oringi. Nie trzeba skutera kłaść na bok. Co do licznika, w pierwszej kolejności...
Odłącz przewód wzbudzenia rozrusznika, załóż swój, komp w ręke, podglad na parametry np. cisnienie paliwa. Nie powinno utracić komunikacji z ecu.
Kolego, przyczyn może być wiele np: brak ładowania i jak założyłeś naładowany to zapalił musisz sprawdzić jak go podładujesz, rozrusznik, przekaźnik rozrusznika, przewód plusowy do rozrusznika, włącznik, ale najprawdopodobniej ładowanie - musisz sprawdzić miernikiem jak go odpalisz jakie masz napięcie na akumulatorze.
Myślę że te 2,5mm to można urwać i lipy być raczej nie powinno. Tylko jak ci się ostro grzeją przewody to nie dziwota że rozrusznik świruje. Możesz zrobić jeszcze jeden gruby temat. Od akumulatora przewód minusowy (z kabla rozruchowego) walisz na obudowę rozrusznika, przewód plusowy tam gdzie przychodzi ci przewód od przekaźnika. Tu uwaga, bo rozrusznik...
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Za rozrusznikiem, wystaje przewód z wtyczką.
Do samego rozrusznika dochodzi gruby przewód z akumulatora oraz przewód ze stacyjki który załącza przekaźnik na rozruszniku i ten przewód warto sprawdzić czy napięcie jest poprawne. Musisz zaopatrzyć się w schemat a będzie wtedy łatwiej operować lokalizacją.
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
A próbowałeś "przestrzelić" przewód od ster. rozrusznikiem bezpośrednio do wyjścia ze stacyjki? Jest przejście?
Mnie tu wychodzi że masz normalną kostkę stacyjki, i ona padła, lub rozrusznik, jego zasilanie. Z pozycji prawie wyprostowanej zapewne znajdziesz przewód do rozrusznika w skrzynce bezpieczników, jakkolwiek by się nie nazywała, ale czy warto tam coś ruszać przed sprawdzeniem rozrusznika ? http://obrazki.elektroda.pl/9487948200_1...
Wystarczy odłączyć przewód od D+, jeśli kontrolka zgaśnie to obwód sprawny. Jeśli kontrolka się świeci to szczotki są. Proponuje założyć grubszy przewód B+ rozrusznik, 6-10mm2.
skrzynia automatyk No widzisz, to zmienia postać rzeczy, bo muszą być spełnione różne warunki żeby rozrusznik zadziałał. Jak wygrzebię jakieś schematy to dam na PW.
Witam - bardzo proszę Kolegów, którzy zajmują się alarmami na co dzień, aby podpowiedzieli jaki kabel(kolor) idzie np. od stacyjki - rozrusznik, żeby go odciąć. Mitsubishi Space Star 1,6 benzyna 2004 rok.
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Cześć, ostatnio grzebałem coś sobie przy aucie i tak mnie zastanowiło, że na kablu + który idzie do rozrusznika i potem do alternatora, nie ma żadnych zabezpieczeń. Wiadomo, że tam jest duży pobór przy odpalaniu i ciężko by było zastosować bezpiecznik. Jednak dziwne, że ten kabel jest oryginalnie bez zabezpieczenia, co jeśli gdzieś się przetrze/odkręci...
Nie wiem co tak stuka czy jest to automat z rozrusznika? Jeśli tak to winą mogą być przewody zasilające rozrusznik oraz przewód masy. Akumulator też oczywiście może być rozładowany. Sprawdź napięcie na akumulatorze.
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Na początek sprawdź masę silnika (przewód masowy rozrusznika), a następnie masę układu zapłonowego z instalacją (masa modułu, cewki WN).
Uszkodzony przewód dodatni od akumulatora do rozrusznika. Prawdopodobnie to wlasnie na rozrusznik idzie także przewód od alternatora, nie pamiętam dokładnie, w każdym razie to by dawało opisywane objawy. Masę między silnikiem a akumulatorem możesz sprawdzić łącząc kablem rozruchowym minus akumulatora z masą silnika. Tak czy inaczej,, auta nie można...
witam poradzcie co mam tam uciac alarmik juz zalorzony DOG 30 auto to AUDI A4 2008 rok gdzie tam szukac rozrusznika , slyszalem ze czerwono czarny ale gdzie? pozdrawiam i dzieki z gory
W chwili obecnej przewód juz jest przerwane a co do naprawy nie wchodzi ona w grę tak jak pisałem przewód ukręcił sie przy samym plastiku w którym był zalany. Co najwyżej dokupienie kostki i doltowanie jednej jej częśći do oderwanego przewodu
Kolego sprawdź żółty cienki przewód idący do rozrusznika. Lubi się ułamać, taka wada fabryczna. Przewód ten zasila cewkę przekaźnika obwodu x, który to zasila wszystkie prądożerne odbiorniki w aucie.
czerwony przewód idzie do rozrusznika (sterowanie elektromagnesu) zmierz miernikiem czy pojawia się tam napiecie wzgledem - po przekręceniu klucza w pozycje rozruchu ewentualnie podaj bezposrednio + na ten przewód przy stacyjce jak zakreci to stacyjka do wymiany (kostka elektryczna stacyjki)
W maluszku od akumulatora przewód "minus" idzie takim krótkim kablem do złącza śrubowego, które lubiło korodować. Drugi element, to kabel idący od dodatniej klemy do rozrusznika. Trzeci to przewód masowy idący do rozrusznika (gruba, płaska plecionka miedziana). Te trzy przewody i stan ich połączeń były przeważnie winowajcami odpowiedzialnymi za konieczność...
Sprawdź klemy na akumulatorze i poproś kogoś o pomoc przy pomiarze aku podczas próby rozruchu. Bo albo aku padło, albo rozrusznik, czasami może jeszcze przewód zasilający - masa może być uszkodzona,ale ..
Najlepiej przewód rozrusznika i to głęboko pod wykładzinami błędem nie sypie. kolor na priv
Powinna być cienka nakrętka która ją trzyma potem oczko przewodu i nakrętka która trzyma przewód.
Jaki masz kluczyk? Scyzoryk czy rybkę? Rybki lubią się rozprogramować nawet przy skanerze w markecie. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to dochodzi plus na fioletowy przewód w kasecie ze sterownikami,z przodu pod maską po stronie pasażera,pierwsza obudowa z bezpiecznikami. Ten test odpowie,czy wine za taki stan ponosi okablowanie,stacyjka,czy wina...
Rozrusznik uszkodzony, do naprawy.
To I przez to słabe ładowanie ma na klemach? Nie. Z alternatora wychodzi 14V Za mało. Czy przez przewód od rozrusznik - akumulator? Nie. Jaki przewód od alternatora do rozrusznika.
Ten przewód odcina masę na przekażniki od świateł ,dmuchawy i kilku innych urządzeń żeby odciążyc akumulator podczas kręcenia rozrusznikiem.
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Odkręcasz dowolny przewód wtryskowy kręcisz rozrusznikiem i łapiesz paliwo do słoika. Następnie zakręcasz odwracasz do góry nogami i przykładasz magnes do denka jak za parę minut zobaczysz jeża z opiłków w okolicy magnesu to możesz pożegnać auto chyba że masz sentyment i wolne 10 -12tyś.
Przestań bzdury pisać. W tym rozruszniku psuje się elektromagnes i szczotki. Tulejki są wieczne. Podstawa to sprawdzic czy dochodzi napiecie na cieńki przewód rozrusznika. Jaki moduł? ¿????
Trzeba rozebrać tunel z tego co pamiętam.
Naprawić auto a mierzysz dobrze. Posprawdzaj połączenia przewodów, masa silnika akumulator i masa karoserii akumulator, potem gruby przewód zasilający rozrusznik i ten gruby na alternatorze. Jeśli wszystko będzie OK a ładowanie nadal za wysokie, to regulator napięcia do wymiany.
Rozrusznik przewód czarno-czerwony w wiązce pod kolumną kierowniczą, sterowanie pompą w TDI przewód fioletowo-czarny, bezpiecznik nr 43.
Możecie pomóc w zlokalizowaniu przewodów takich jak kierunki, przewód rozrusznika i do szybek. Dodatkowo zginęło mi 12V na przewodzie biały gruby. Było i nima dochodzącym do centralnego.
Sprawdź przewód idący ze stacyjki do rozrusznika.
Sprzęgło wciśnięte?
Witam Kolejny problem to środkowy styk z regulatora jest nigdzie nie podpięty, gdy wpiołem go do stacyjki pod zacisk 54, bo tam szedł przewód od rozrusznika, pod zacisk 30 też jeden idzie, to przewód cały się zwęglił i spalił. Jak podpinałeś na zgaszonym silniku ,to może być sklejony styk wyłącznika prądu zwrotnego . Jeżeli podczas pracy ,to należy...
mostkując przewód wzbudzający rozrusznik z przewodem zasilającym rozrusznik jednak to również nie powodowało A sprawdziłeś, czy jest tam napięcie ?
W pozostaje wolny, B+ główny przewód do rozrusznika na śrubę gdzie przychodzi "główny" prąd z akumulatora. Lampka kontrolna na zacisk D+, będzie to najmniejszy z tych trzech konektorków. Regler dotychczasowy wyrzucamy. Przewód najlepiej dać "linkę" 10mm² - to nie żart i nie ma przecinka, dziesięć milimetrów! http://obrazki.elektroda.pl/4898386600_1...
A do czego ten dodatkowy akumulator podpinał? Jak do rozrusznika to może przewód zgnił i ledwo się trzyma, tylko cyka a nie odpala.
Problem rozwiązany zwarcie dostała dioda 1N5408 3A na zabezpieczeniu.
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
Od klemy plusowej odchodzi przewód, gruby na rozrusznik i cieńszy, który daje zasilanie na skrzynkę bezpiecznikowa i stacyjkę . Sprawdź połączenie tego przewodu w okolicach akumulatora .
Proponuje sprawdzić czy napiecie dochodzi na rozrusznik na gruby przewód zakręcany na nakrętke, a klemy czyste?
Cienki przewód na rozruszniku
Słuchaj co do masy to możesz sprawdzić miernikiem, lub jeżeli masz kable rozruchowe to na próbę możesz podłączyć (-)akumulatora z blokiem silnika. Natomiast jeżeli mówisz,że nie kręci to Twój mechanik ma zrobić tak w momencie jak rozrusznik nie kreci podłączyć kontrolkę (taką żaróweczkę) na rozruszniku do przewodu, który idzie ze stacyjki (taki cienki...
Jeżeli ten czerwony przewód idzie do rozrusznika, => bądź akumulatora na + powinien ładować.
Czyli przewód biały przy rozruszniku(odłącz od tej śruby z nakrętką) podłącz pod małą śrubkę M4,tam masz podłączony przewód czarny określony masa.Jego odłącz całkowicie,skąd ten przewód idzie? Dodano po 1 Czyli wszystko O.K.
Jest kostka łącząca wiązkę przednią z wiązką tylną, jest ona w bagażniku, zaraz koło skrzynki bezpieczników
Szukaj urwanego przewodu przy rozruszniku, ewentualnie ktoś mógł go tam zostawić nie podłączony, jak robił coś z rozrusznikiem. Wg. objawów z 1 postu to ten przewód jest zwarty do masy, być może nawet przykęcone oczkp pod jakąś śrubę.
Minus z akumulatora na obudowę rozrusznika. Plus do górnej szpilki na elektromagnesie (mniejszy walec), dolna szpilka połączona jest silnikiem plecionką, przewodem z silnika (większy walec), dodatkowym przewodem podłączasz plus do miejsca gdzie dochodzi przewód ze stacyjki, jest na wsuwkę, lub przykręcany śrubką, i rozrusznik nie wysuwa bendixa, nie...
Witam . Przewód zasilający (+) z rozrusznika ,lub akumulatora do śrubyM8,natomiast kontrolka (jej)koniec do zacisku konektorowego.Jeżeli nie masz oryginalnie kontrolki ,to możesz ją dorobić .Zasilanie kontrolki (+ po kluczyku )lub włączeniu wyłącznika prądu (masy),drugi koniec kontrolki do wspomnianej końcówki konektorowej.
Pod wykładziną bagażnika jest gruby czerwony przewód rozłącz go jeżeli kontrolki swiecą dalej to problem leży w tej przeróbce i kłopot jest przy rozruszniku nejprawdopodobniej źle połączone przewody. Zlikwiduj tą przeróbkę a rozrusznikiem zakręcisz zwierając w czarnej kostce stacyjki przewód brązowy lub czarny z czerwonym. Oczywiście sprawdź podłączenie...
Sprawdź masę silnik-nadwozie -akumulator. Zasilanie (+) na rozrusznik (gruby przewód), oraz zasilanie na zacisk 50 automatu rozrusznika, po przekręceniu stacyjki na pozycję rozrusznik.
Witam ! Problem znika jak wymienisz ten gruby przewód od akumulatora + do rozrusznika . Jak go rozetniesz to się dowiesz dlaczego . Pozdrawiam .
Sprawdzono rozrusznik poprawiono przewód od rozrusznika do akumulatora (uszkodzona koszulka dotykała do silnika) Dzięki za pomoc !!!
I dociera do rozrusznika (cienki przewód na rozruszniku).
Ten gruby czerwony przewód pod + 12V pod śrubę rozrusznika gdzie jest przykręcany gruby przewód od akumukatora .Ten czarny przewód to zasilanie regulatora napięcia a poprzez regulator zasilanie wirnika alternatora i powinien być podłączony pod stacyjkę pod numer zacisku 15 lub 54.
Pozostałe przewody podłączone powinny być pod ten zacisk, do którego podłączałeś prostownik czyli do grubego kabla łączącego akumulator z rozrusznikiem. Domysły Jaśka są słuszne z jednym wyjątkiem - w tym ciągniku świece żarowe montują użytkownicy. Jeśli biały przewód masz połączony z włącznikiem rozrusznika, to wszystko będzie działać.
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Podłączyłem plus do rozrusznika oraz przewód z alternatora również do rozrusznika
To ten "+" gdzie przykręcić? "+" z akumulatora zwykle idzie gdzieś do skrzynki bezpiecznikowej instalacji, może iść również do alternatora, i zwykle gruby przewód idzie od akumulatora do rozrusznika. Skoro wyjmowany był silnik, to obstawiam, że właśnie jest to przewód zasilający do rozrusznika.
W naszym przypadku, uszkodzony przewód przy rozruszniku. Osoba która naprawiała rozrusznik, przycieła przewód który robił zwarcie do masy. Tyle wiem.
Jak odpadnie biały cienki przewód od rozrusznika (gnije wsuwka), to nie działa rozrusznik, ale reszta gratów - w tym kontrolki - działają.
Witam Prosty sposób, kontrolka z żarówki i sprawdzanie,przy rozruszniku i przy stacyjce zacisk 50 przewód prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem .
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
W komorze silnika obok serwa hamulców na grodzi jest czarne 3 pinowe złącze środkowy pin przewód fioletowy to rozrusznik wystarczy podać impuls + na krótko z jakiegoś bezpiecznika i zakręci
Czyżby ten przewód szedł do rozrusznika? Na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=H1oLY80s... wygląda jakby wyciągał go z tego miejsca. Jakbyś mógł zrobić jeszcze zdjęcie od przodu i nie tak blisko, aby mieć rzut na całą komorę silnika.
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Może być rozrusznik. Trzeba wpiąć probówkę w cienki przewód przy rozruszniku i wtedy sprawdzić.
zielony przewód rozrusznika cienki przewód rozrusznika rozrusznika terkotanie
makro przycisk access bezpiecznik awaryjnych router talktalk
Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych WS432 Moment dokręcania pokrywy zaworów John Deere 4045TL