Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
No to puchnie przewód elastyczny?
Czyli że rozrusznik do wymiany czy gdzieś jakiś przewód?
Prawdopodobnie jest rurka odprowadzająca opary z akumulatora stosowana w starszych modelach akumulatorów Dodano po 1 bubu1769 był pierwszy
tym bardziej ze po 2002 roku w kluczu jest transponder lub antena no nie? i wypadło by wówczas zastosować emulator no i jerszcze standardowo przeciąć magiczny przewód
zasilanie na preostatie jest 5v sygnał wyjściowy według auto daty to 0,8v mierzyłem zaraz przy sterowniku żeby wykluczyć przerwany przewód
Regulator i powrót nadwyżki paliwa jest realizowany w baku, dlatego masz jeden przewód.
W końcu znalazłem taki wąż za grosze. Polecam sprzedawcę z allegro "Renuwka_2005" - mają bardzo dużo wszelkich części do Renówek "od ręki". P.S. Dzięki za chęć pomocy.
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Witam masa wzięta z karoserii oryginalna pod lampą biało brązowy przewód. Masę podłącz do śruby karoserii, a nie pod przewód do lampy. Nie ma zwarcia w przyczepce?
Udrożnij odpływy w podszybiu Popraw klemy i przewód masowy
Zagiety przewód od gazu..
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
Kolego do paliwa za pompkę musi być dedykowany przewód.
Skorodowany był przewód w kostce łączącej dwie wiązki przewodów.
Pomyliłem typ wysprzęglika. No to ściskając zawleczkę, wysuwasz przewód "na raz" ale nie wyjmując go do końca, reszta tak samo.
Walnięty przewód WN pewnie. Ten scenic ma jakiś silnik i rok produkcji?
jakieś wskazówki gdzie ten przewód odpiąć??
Napisałem jasno i wyraźnie, że w silniku nie ma sterowania plusem, tylko jest sterowanie masą - czyli z ECM przychodzi masa na wtryskiwacz benzyny i ten właśnie przewód został rozcięty przez gazownika. Wspólny dla wtryskiwaczy benzynowych jest +12V po kluczyku.
A coś było robione przy samochodzie, że ten przewód tam podszedł? Silnik w żadną stronę się nie obraca?
mój problem rozwiązany rozrusznik praktycznie nie miał szczotek się starły jednej to w ogóle nie było tylko miedziany przewód ....
Po naciśnięciu pedału hamulca do końca mu nie wpadnie za to pięknie go obrzyga płynem hamulcowym przy wykrecaniu. Tak więc pomysł znakomity w teorii. Zaciskanie przewód to normalna procedura.
Dzięki za sugestie jutro zaglądnę na ten silniczek i wiązkę co wchodzi do klapy jak nie pomoże to pojadę pod kompa może wykaże w czym problem. A nawiasem zapytam jakim kolorem będzie oznakowany przewód masowy?
Przewód czy nadtapia się konektor we wtyczce? Witam wtyki są ok przy kostce przewód się upala
Najczęściej uszkodzony przewód czujnika - clip
Witam! Sprawdż czy paliwo wychodzi z filtra, jeśli tak to szukaj po kolei dalej. Może przewód niedrożny.
miernik ustawiłem na zakres 10A i podłączyłem pomiędzy +aku i przewód zasilający aku
Witam raczej takie zjawisko niepowinno mieć miejsca,myślę że przyczyna tkwi w przewodzie zasilającym (słaby przepływ).Czyszczenie powinno dać efekt,zwróć uwagę na smok w zbiorniku i czy przewód niejest pozaginany.
Jak mogę odpiąć turbo? Przewód intercooler - kolektor ssący rozpinasz.
Sprawdzałeś pod względem szczelności kolektor (map , evap , przewód serwa itd.) ?
no i znalazłem! Brak masy w prawym słupku !!! Przewód sie oderwał ! Co za paradoks!!
Sprawdź czy przewody szczelne
Nie, nie napisane było dlaczego. Czy to jest jakiś inny silnik, niż zwykły. Bo ten jest sterowany elektronicznie, ciągle na niego idzie 12V, a oprócz tego jest jeszcze z modułu trzeci cieniutki przewód. Chyba sterujący obrotami.
A ja z kolei proponuję kupić nową i będzie spokój . Oczywiście jak kolega tomekmazepa radzi zaopatrzyć się w nowy przewód i opaski .
A licznik kilometrów działa? Jeśli nie to sprawdzić wtyczkę, przewód lub sam czujnik prędkości.
Podłącz wszystko cuzamen do kupy i sprawdz KONTROLKA czy masz napięcie na podłaczonych świecach nakłuwajac przewód lub dotykając nakrętki.
Witam Problem został rozwiązany. Uszkodzony był przewód od sterowania skrzyni.
na postoju jest błąd przewody
Witam - a przewód któryś w izolacji nie ukrychnięty ?
Może do masy idzie? Drugi przewód np. Zasilanie i trzeci sygnał.
Na płytce są dwa mikrowyłączniki , Zazwyczaj trzy. Ale tam gnił jeden przewód przy module, do wyłącznika właśnie.
Przetarty przewód dodatkowego powietrza, jest on za kolektorem dolotowwym. Pozdrawiam
Jak mam rozpoznać ten przewód masowy i gdzie miej więcej się on znajduje ???
Co do tego gdzie masz ten bezpiecznik to nie pomogę. Znajdź przewód na którym masz zasilanie po stacyjce i podepnij go bezpośrednio pod 24 pin. rozbebesz wiązkę i sprawdź gdzie leci przewód od zasilania cewki.
Tu masz pompę wspomagania do twojego auta http://allegro.pl/pompa-wspomagania-rena... Wygladać moze tak samo ale pasować nie będzie :) Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica...
Brak reakcji na desce mnie nie dziwi, bardzo mnie dziwią wyniki pomiarów, czy na czujniku czy na przewodach powinno być to samo - to te same przewody.
Nic nie mowili. Założyli nowy czujnik pod termostatem i był walniety bo wskaźnik w aucie wskazał ze się gotuje a zmienili ja stary i było ok troszkę powyżej połowy. Choć nie wiem czy się coś nie stało bo z kas mi się wodą pod wycieraczką u kierowcy wzięła czy jakiś przewód nie szczelil
Pewnie uszkodzony przewód pod zderzakiem lub tak jak wyżej
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Osłona, potem odpiąć przewód nad pokrywą , no i samą pokrywę odkręcić. A po co demontujesz?
witam miałem problem w scenicu 1,6 97rok mechanik wymieniał mi pasek alternatora i oberwał przewód masowy który przykręcony jest obok alternatora
Zgadzam się z po przednikiem ale ,zdjął bym jeszcze ze świecy przewód podłączył drugą świece lub wykręcił by sprawdzić czy jest iskra?
Mój przewód jest dość długi .Idzie od aku ,do karoserii a stamtąd do obudowy skrzyni biegów, przykręcony pod jedną ze śrub i u ciebie powinno być coś podobnego. Dałeś dodatkowy przewód do masy silnika?
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Już po sprawie przetarty był przewód do czujnika położenia wału. Dzięki za zainteresowanie tematem.
Zrób zdjęcie aby widać jak te kondensatory są podłączone i czy nie ma nic po drugiej stronie płytki (elementy SMD). Gdzie dokładnie jest podłączony przewód sieciowy do płytki. Bezpiecznik jest 5A ?
Powodem tych wariacji był uszkodzony przewód od czujnika wału . Słaby kontakt , przewód trzymał się w izolacji a druciki w środku przerwane ,
witam Czy po twojej wymianie rozrządu i filtrów palenie było takie samo na zimnym czy się pogorszyło dopiero jak temperatura spadła? Proponuje sprawdzić czy świece grzeją i jakie jest ciśnienie na cylindrach zimnego silnika. Przewód z poxiliną wymień na nowy.
powodem blokowania hamulców był załamany przewód gumowy przy cylinderku dzięki wszystkim za pomoc
Sprawdż przewód idący po prawej stronie przy błotniku . Za mocowaniem łapy silnika są dwie masy odpowiadające za min deskę . Często tam urywa się jeden z nich . Przewód znajdziesz idąc od sterownika silnika .
jeśli była uszkodzona wiązka to sprawdź ją jeszcze raz, może gdzieś jakiś dodatkowy przewód strzelił i dlatego jest taki efekt.
Rozebrałem i wygląda wszystko ok... http://obrazki.elektroda.pl/9041287100_1... Dodano po 1 Milejow cienki kabel chodzi o pin 3 czarny przewód, masa jest ciągle
Przewód gruby czarno-brązowy nie miał swojego złącza w gniazdku rezystora. Przy pierwszej mojej naprawie upalonego konektora fioletowo-brązowego (A4) przewodu "starej" wtyczki został pobrany z niego nieużywany konektor. Od tej pory też wisi bezpańsko, ale z zaizolowanym końcem. Różnica w ilości pinów spowodowana jest zdublowaniem styków aby uniknąć...
Masz schemat ? Miałem podobny problem i dopiero zanlazłem przekaźnik jak szedłem po przewodach.
witam kolegów to nie była pompa ,i sterowniki tylko przewód w kostce obok przekażników czerwony ,kostka wypalona dzięki za rady pozdrawiam
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
mam mały problem scenic 1,9 dt po odpaleniu pracuje 10-15 sekund i gaśnie przewód zasilający wymieniłem na igielit widać minimalne pęcherzyki po odpowietrzeni wystarcza na około 5 dni następnie powtórka z rozrywki może komus to się przytraiło
Bezpiecznik MAX lub przewód za nim. Bezpiecznik MAX to są te wielkie ?
Najskuteczniej naprawisz jak weźmiesz lampę do domu i dolutujesz dodatkowy przewód masowy i połączysz go z masą nadwozia.
Witam. Do złącza licznika muszę dołożyć jedne kabel. Kabel o przekroju 0,35 mm? W pin 25 na złączu. Ta szara wtyczka idzie do licznika. Zdjęcie poglądowe z internetu. Schemat w załączniku, zaznaczony, to jest właśnie to połączenie. Zastanawiam się jak dołożyć do takiej wtyczki przewód. Myślałem nad użyciem konektora, ale nie wiem jaki użyć może ktoś...
Panowie duży problem dziś zdobyłem komputer podłączyłem i to samo a żeby było zabawniej to samo się dzieje na odłączonym komputerze od auta:) dziś to właśnie zauważyłem mam pytanie czy może cos zwierać jakieś urządzenie w aucie może czujnik( który da plus przez siebie na przewód „biały” styk H2)
System dobry,rozpoznaje ładowanie tylko nie te szybkozłączki. Strasznie korodują przez nie przewody.
Kolego Jak sprawdzisz jeszcze raz bezpieczniki, to zciągnij gumowe węże pomiędzy klapą, a karoserią w której znajduje się wiązka. Wtedy sprawdź jeszcze raz wszystkie przewody. Bardzo często przewody te pękają.
To jest elektrozawór regulacji kąta wtrysku z dwoma przewodami.
https://obrazki.elektroda.pl/8866241400_... Połącz tak. A do ładowania kup ładowarkę do ogniw NiMh 6V. Wyprowadź z rurki przewód gniazdem, lub wbuduj gniazdo w rurkę.
Jeden z tych przewodów to masa ( do sprawdzenia miernikiem) Następny to masa z wyłącznika wew. zamka do swiatełek ( do sprawdzenia miernikiem pozamknięciu zamka czy jest masa). następny przewód to info. z wyłącznika w klapie ( do sprawdzenia miernikiem czy pojawia się masa po naciśnięciu wyłącznika) i ostatni który został to +12V któreg podobno ci brakuje....
Na przewodzie od vacum (czyli pompka próżniowa) Powinien być zaworek zwrotny, albo on nie trzyma(zacina się),lub przewód jest nie szczelny i traci podciśnienie na postoju.
Może kolega będzie pisał wolniej i ze zrozumieniem. Żeby zdjąć immo to nie wystarczy przeciąć przewód. Trzeba zmienić zawartość flasha w ECU.
A jaki masz tam silnik? Na moje to jakiś przewód podciśnieniowy jest uszkodzony, do serwa lub zaworu karnistra oparów. Pozdrawiam
Ja myślałem, że sprawdzeń dokonywałeś miernikiem (woltomierz, omomierz, ja tak zawsze robię), a nie próbówka, ale zostawmy to na razie, jak nie czujesz się na siłach. Mam nadzieję, że nic przez takie próby nie uległo uszkodzeniu. Mam natomiast pytanie - ten brązowy przewód który trzymasz w palcach, to ten sam przewód brązowy widoczny obok bezpiecznika...
Po akumulatorem wiązkę wywlekałeś na zewnątrz i sprawdzałeś kabelek po kabelku, czy tylko miernikiem "przedzwoniłeś" przewody?
Złącze PP1 (złącze 8-ścieżkowe) pin nr 2 idzie na silnik tylnej wycieraczki, przewód koloru beżowego wchodzi do kostki koloru zielonego przy silniku na pozycji nr 2.
Przecież jasno masz wyżej napisane. -przewód kontrolki po styk L "nowego alternatora" -przewód po zapłonie pod styk + "nowego alernatora" , musisz ten przewód dorobić bo go nie ma (z czujnika swiateł cofania najblizej będzie bezpiecznie) sprawdz próbówką który przewód bo sa tam dwa światło i zasilanie po zapłonie.
Witam kolegów po próbie prób i błedów,przekazniki zmiana,sprawdzenie wtrysków itd.:ciagle nic tak samo bylo!!! po długiej walce i długim szukaniu zrobione!!!!!!!!! panowie jest to wina instalacji która jest słaba w reno cala znajduje sie na silniku!!a komputer po drugiej stronie....i cale kable sie nagrzewaja od silnika (slabe jakosciowo moim zdaniem)...
Pamiętaj aby cooler i przewody wymyć.
Wstępnie to znaczy miernikiem i żarówką. Na 100% to mam, jak całkiem rozbiorę wiązkę. Przerwa przerwą, a może być gdzieś przetarte i zwiera do czegoś metalowego albo do innego przewodu w wiązce, na którym na przykład raz jest napięcie albo masa a raz nie. Ciągłość zasilania i masy zawsze sprawdzam żarówką o mocy mniej więcej stosownej do przewodu.
Nic takiego nie wykryje. W ASO wtyczki nie dostaniesz, lutuj bez kostki na krótko, przewody w rurki termo z klejem i będzie dobrze.
No i tak jak przypuszczałem. Ty masz GSC w wersji "handss free" o czym już wspominałeś, a zakupiłeś zestaw z wersji, jak to nazywam, "bieda karta" czyli bez systemu "handss free". Są inne strategie działania co do tylnej klapy i kierunkowskazów na błotnikach. Kierunkowskaz lewy: - W złączu PP1 pin 2 - ucinasz przewód i podłączasz go do przewodu w złączu...
spróbuj przed odpaleniem napompowac paliwo pompka powinna byc tam jak nie na filtrze to gdzies na przewodzie
INSTALACJĘ MAM FABRYCZNĄ !! i to nie jest przewód od zmieniarki Hi Hi tylko jest też okrągły .
Pasażer wychodząc z samochodu i ruszając drzwiami zrobił mi dyskotekę w aucie Przelotka drzwi pasażera, urwane przewody.
Wymień przewód z klemą , akurat to zabezpieczenie prądowe ma sensowne zastosowanie . Kupiony na szrocie oznacza groszowy wydatek
Kolego aby sprawdzić świecę żarową nie trzeba być ekspertem wystarczy wziąć przewód podłączyć do akumulatora (do plusowej klemy ) , zdjąć ze świecy fajkę i dotknąć jej końca Ma zaiskrzyć (będzie to bardzo delikatne iskrzenie więc patrz uważnie ) jak nie to świeca do wymiany Nie trzeba ich wykręcać Jak masz miernik to możesz sprawdzić nim rezystancja...
Odlacz czujnik cisnienia klimy i spróbuj odpalić To nie w tym modelu . Parę lat młodszy . Pompa napewno daje paliwo? Też bym zaczął od tego przed kopaniem w rozrządzie , tym bardziej że jest prosty sposób - ściągnąć przewód paliwowy z rampy , zatkać kciukiem i włączyć zasilanie . Jak nie utrzyma ciśnienia palcem to znaczy że pompa sprawna . :D Jak...
Przyczyną tej usterki okazał się brązowy przewód idący od skrzynki bezpieczników w komorze silnika do ECU. Temat można zamknąć.
Witam, jaki masz kolego licznik i pompę abs ja miałem problem z licznikiem okazało się że, był przegnity przewód między steronikiem abs a licznikiem a dokładnie pod serwem.
Spróbuj założyć pierścień ferrytowy na przewód zasilający i przewód antenowy radio. U mnie mam renault scenic jak podłączę zasilanie do nawigacji, to też zanika mi odbiór. Pierścień pomógł w dużym stopniu ale całkowicie problem nie zniknął. Winna jest przetwronica zasilająca nawigację. Powodzenia
podłączyłem do tego cienkiego przewodu i do masy na włączonym silniku i nic przewód od alternatora do puszki na nadkolu jest cały bezpieczniki również..
Sygnał masy z czujnika idzie do licznika. Szara wtyczka licznika, opisana jako P1 na obudowie licznika, pin 10, przewód szary. Powinno tam nie być tego przewodu w oryginale. Pin 1 to plus (czerwony) a pin 2 to masa (czarny). Wtyczka jest dwurzędową i jak ją rozbierzesz to jeden rząd jest w czarnej oprawce (ten Cie interesuje) a drugi w białej. Pin 26...
scenic przewód przewód renault scenic przewód paliwo scenic
kabel logitech aster klimatronik wyświetlacz nawigacja
odkurzacz electrolux wyłącza odkurzacz electrolux wyłącza
Lokalizacja EEPROM w liczniku Volkswagen Up! Moduł ABS/ESP Bosch 8.1/9.0 Peugeot 5008 2012 – lokalizacja, oznaczenia, diagnostyka