walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Pewnie przeciek powietrza przez nieszczelny wąż serwa Przewód podciśnienia serwa był wymieniany więc odpada.
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, Na czym to złe wpięcie polegało.
Przewód podciśnienia serwa (wspomagania)hamulców.
To wiem tylko gdzie ?Jeden przewód idzie od przewodu podciśnienia serwa. A tego podłączenia drugiego nie mogę namierzyć przy regulacji świateł nie widzę żadnego wolnego miejsca wszystko jest podłączone żadnego wolnego miejsca nie ma.
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Poxipol 15 min u gotowe
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
To co wskazałeś na zdjęciu jest to przewód podciśnienia do serwa hamulcy i nie ma kompletnie nic wspólnego z turbiną.
Nie masz dobre podłączenie . Kolego a sprawdziłeś przewód od serwa ?
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Po podniesieniu maski na odpalonym silniku słychać jak leci powietrze z któregoś z węży, zlokalizowałem go i jest to ten Na zdjęciach pokazałeś przewód podciśnienia do serwa hamulca .
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Sprawdź czy aby na pewno nigdzie nie ciągnie lewego powierza, możesz psiknąć plakiem w okolice kolektora ssącego gdy będzie widoczny wzrost obrotów będziesz miał odp. aha sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia + przewód do serwa
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Dobra to jutro popatrzę i ci napiszę. Więc jest tak: z pompy wychodzi jeden gruby przewód, za jakieś 30 cm jest dopiero trójnik. Jedno wyjście trójnika, grube idzie do serwa, drugie cienkie do akumulatora podciśnienia. Z akumulatora wychodzą dwa wężyki do dwóch elektrozaworów: jeden od klapek wirowych, drugi czerwony od sterowania turbiną.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
na wężu od kolektora(ok 10cm od cylindra) do serwa są dwa wyjścia zatkane orginalnie dwoma zielonymi zatyczkami
kod 12 poprzedza zawsze kody usterek jest zawsze jako pierwszy.kod 35 oznacza nierównomierne obroty jałowe.Można sprawdzić czy szczelny jest przewód podciśnienia do serwa lub silnik krokowy między a.b oraz c.d 20...100 ohm.
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Dzięki za radę. Możliwe, ale może to tylko przewód podciśnienia z kolektora do serwa?? Jest tam jakis zaworek. Zdejmę przewód , zatkam krociec i zobacze wtedy.
W pewwnym momencie świeca zostaje zalewana paliwem a bogata mieszanka paliwa może powodowac te strzały. Sprawdź lampą stroboskopową ustawienie zapłonu, uszczelkę z kolektora dolotowego. Rozumiem że swiece sa ok. Możesz jeszcze sprawdzić przewód z podciśnienia z serwa, który dochodzi do kolektora dolotowego (3,4 cylinder) Jeśli przewód jest uszkodzony...
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Mało informacji... Co to za wersja - gaźnik polski/Weber czy ten japoński? Jest gaz? A rozkręcałeś kolektor dolotowy? Przewód do serwa i inne podciśnienia do sprawdzenia + przewody wysokiego napięcia. Gdzie konkretnie strzela- filtr powietrza czy z wewnątrz kolektora (dla sprawdzenia odłącz filtr)? Sprzęgło lub nawet jego brak nie spowodują takiego...
A jak w nowym (zmienionym) serwo też nie podłączysz widełek trzpienia do pedału to działa? W nowym serwie jak odłączę pedał od widełek tłoka serwa to identycznie się zachowuje serwo. To znaczy serwo wciąga tłok serwa w kierunku pompy hamulcowej i ciśnie pompę hamulcowa aż do stanu pełnego hamowania. Z podłączonym pedałem czy nie, auto hamuje samo -...
A dlaczego w ogóle była wymieniana turbina? Dodano po 3 Sprawdź główny przewód podciśnienia z vacum pompy do serwa i jego zakończenia, miejsca podłączeń mniejszych przewodów. Zginęło Ci podciśnienie i w tym problem.
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
A że się tak zapytam, co ma do tego czujnik temperatury? Odpinałem przy samej przepustnicy przewód od serwa i zatkałem go, ale poprawa mizerna. Teraz gdy jest odpiety silniczek krokowy i zaślepiony przewód podciśnienia do czujnika podciśnienia to tak jak mówię, nie faluje ale czuć nierówną pracę silnika i tak jakby więcej kopcił. Czujnik położenia przepustnicy...
Sprawdz jeszcze podcisnienia i odmę Dodano po 8 Wyciągnij i przewód podciśnienia z serwa zatkaj go palcem i zobacz co będzie Dodano po 1 Jesli to cewka to powinno wyskoczyć na kompie wypadanie zapłonu A jakie masz odczyty z lambdy? Dodano po 53 No i świece w jakim stanie?
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
Nie spinam się, a co najważniejsze nie miałem zamiaru skarcić autora postu. Wyobraź sobie pytanie: ,, element z prawej strony " ? Z prawej strony może być wszystko, albo nic Pewnie chodzi o przewód podciśnienia od pompy vacum do serwa. Nie rozumiem jednak mischa Twojego oburzenia. Przecież autor mógł, przy okazji demontażu coś uszkodzić.
Być może płyn dostaje się do serwa i jest z niego wysysany przez przewód podciśnienia do silnika, miałem raz taki przypadek (ale nie w BMW )
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
W zasadzie podciśnienie w układzie powinno być cały czas. Nawet po tygodniu. Co ?! Ba no to, że po coś te zaworki na przewodach i przed serwem zamontowali. Zgaś taki silnik i po jakimś czasie zdejmij przewód podciśnienia z serwa- wyrówna ciśnienie. Na jedno hamowanie na zgaszonym silniku vacum starczy nawet następnego dnia. Zresztą co ja się tam znam.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
W przypadku lewego pwietrza silnik miał by podwyrzszone obroty wtedy napewno wywalił by błąd 35.Trzeba sprawdzić te przewody podciśnieniowe,często jest problem z rozdzielaczem podciśnienia kturu wyciąga oparu ze zbiornika(ten na tynej środkowej ściance czarny okrągły z trzema wyjściami).Przewód idący z podciśnienia do serwa-wywołać samemu podciśnienie,ma...
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
podciśnienie jest, sprawdzałem na dwóch pompach podciśnienia, serwa sprawdziłem trzy, nie mam już pojęcia, przewód podciśnienia drożny, podciśnienie w serwie jest, nie słychać syczenia, taki tam mały zaworeczek zwrotny jest po drodze, wydaje się być sprawny, w jedną da radę dmuchnąć a w drugą nie Dodano po 3 po zgaszeniu silnika podciśnienie w serwie...
Podciśnienia do sprawdzenia. Przewody Podciśnienia do serwa Dodano po 1 Dziurawy przewod podciśnienia daje lewe powietrze do silnika co może się objawiać wzrostem obrotow silnika
Witam Posiadam opelka astrę F z silnikiem 1,7 TD isuzu 82 KM. Przybieram się do wymiany serwa hamulcowego. Objaw mam taki że pedał zrobił mi się twardy, trzeba używać dużej siły aby autko się zatrzymało. Pedał jest cały czas taki sam (czasem zrobi się trochę miększy) po wciśnięciu kilka razy oraz odpaleniu silnika nie opada. Wyjąłem przewód podciśnienia...
Opanowane wężyk ma iść do trujnika na przewodzie podciśnieniowym do serwa ktoś założył przewód bez trujnika i z tąd taki problem temat ogólnie do zamknięcia .
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Sprawdź działanie wspomagania, w szczególności pompę podciśnienia oraz przewód powietrzny od w/wym. pompy do serwa. Po wymianie serwa należy wyregulować jego działanie. Mam tez "Francuza" (P-308), ale hamulce mam "brzytwa". Podczas mocnego hamowania włączają się nawet "światła awaryjne".
Nie ma sensu montować zaworu, ani pneumatycznego, ani na paliwo. Jeśli zablokujesz paliwo to i tak ilość która jest w odstojniku wystarczy na przejechanie wielu kilometrów, natomiast pneumat jest dziecinnie łatwy do obejścia, wystarczy zerwać którąś z rurek (gaszenie silnika jest sterowane podciśnieniem pobieranym z serwa,) Nie ma podciśnienia –...
Sprawdz wszystkie przewody od podciśnienia, bo tam będzie tkwił problem. Miałem w swoim autku ten sam kłpot. Był pęknięty przewód podciśnieniowy od MAP sensora. Podobne problemy moga się pojawiać przy uszkodzdzeniu serwa. Dodano po 2 Sprawdz wszystkie przewody od podciśnienia, bo tam będzie tkwił problem. Miałem w swoim autku ten sam kłpot. Był pęknięty...
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
najlepiej i najprościej... organoleptycznie... po demontażu przewodu podciśnienia; w przypadku wymiany serwa i tak najlepiej go wymontować sprawdź tylko czy przepływ powietrza jest tylko w jedną stronę... tj. od strony serwa w tym właśnie przewodzie musi dać się wytworzyć podciśnienie, tak jak to się dzieje w sprawnym układzie po wyłączeniu silnika......
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Dzi http://obrazki.elektroda.pl/9743541400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6260530100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3936080700_1... Dodano po 5 Witam Dziś się za to wziąłem I tak chyba zaworki od egr i Turbiny są zapchane ale zepsute albo to komputer ( Bo przewody wymieniłem i nic zero podciśnienia...
Witam, jadąc dzisiaj Maveric'iem podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, pedał jest twardy, po mocnym naciśnięciu hamuje ale bardzo słabo. Zdjęłem wężyk od podciśnienia z serwa i na odpalonym silniku przytykając go palcem bardzo delikatnie zassysa do rurki. Dmuchając w przewód do serwa jest opór, ale gdy ciągne powietrze do siebie nie...
Pomiar podciśnienia w kolektorze dolotowym powinien sporo wyjaśnić. Przy okazji zdejmij przewód podciśnieniowy idący z kolektora do serwa i zaślep króciec w kolektorze - czy obroty biegu jałowego się ustabilizują?
Witam! Ostatnio zepsuł mi się licznik w mojej skodzinie, zakupiłem więc na allegro używany. W mojej wersji fabrycznie był zamontowany zegar, jednak postanowiłem założyć obrotomierz z innej favoritki ;) Mój opis będzie przydatny tym, którzy mają wersję z zegarkiem a chcą założyć obrotomierz. A więc od poczatku, po zdemontowaniu zegara okazało się, że...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Odłącz jeden, podepnij miernik i sprawdź co pokazuje. Zaciśnij drugi /cienki/ przewód i sprawdź co pokazuje. Jak dalej "faluje" to uszkodzone może być: serwo, przewód serwa /plastikowa rurka popękana/, pompa. Z tym że nie tyle sama pompa...
Witam. Na chwile obecną sprawa wygląda tak ( na marginesie samochód jest brata). Nową pompę hamulcową wyeliminowałem wykręcając z niej przewody hamulcowe i zaślepiając wyjścia z pompy odpowietrznikami (gwint pasował) czyli cała instalacja została odłączona od pompy. Następnie nalałem płynu do pompy i odpowietrzyłem za pomocą odpowietrzników którymi...
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Jeśli chodzi o podciśnienia to sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza np.przez przewód serwa,czujnika ciśnienia w ukł.dolotowym itp. Jeśli nie łapie lewego luftu to pozostaje sprawdzić czujnik położenia przepustnicy i czujnik prędkości pojazdu. Sterownik silnika ma osobny czujnik temp. Napisz mi jeszcze dokładną datę produkcji (rok, miesiąc)...
kolego to jest autko z 93r też tak uważam że coś jest odłączone od serwa ale nie wiem gdzie się podłącza przewód podciśnienia, chyba go nie ma. kompresji nie sprawdziłem nie dysponuje takim przyrządem, świece mają kolor odpowiedni jak w książce napraw, są suche. świece sprawdziłem następująco wykręciłem z nie działającego cylindra 4 i wkręciłem do cylindra...
Witam jak w temacie BMW 2008r 2.0d N47 po dwóch lub trzech naciśnięciach sztywnieje pedał hamulca. Myślałem, że problem z serwem - wymienione serwo, problem się pogorszył, bo pedał jest cały czas sztywny. Sprawdzone zostały przewody, wymieniony przewód od podciśnienia z zaworem zwrotnym i dalej to samo , jak by nie "Zaciągało powietrza". Ktoś miał taki...
Pompa vac , serwo,przewód podciśnienia....
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
Witam. Mam nietypowy problem, a mianowicie samochód wchodzi w tryb awaryjny (wyskakuje komunikat EPC), na oko 70% dzieje się to przy ruszaniu, rzadziej na 2 biegu, bardzo rzadko na 3 biegu. Jeżeli przebrnę do 3 biegu i komunikat nie wyskoczy to potem jest ok i można jechać przez 50 km autostradą 100-140 km/h, ale po zatrzymaniu się na bramkach i ruszaniu...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Sprawdź serwo i przewody podciśnienia do niego.
Przewód z zaworem jednokierunkowym doprowadzający podciśnienie do serwa.
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Witam jak w temacie BMW 2008r 2.0d N47 po dwóch lub trzech nacisnieciach sztywnieje pedał hamulca myślałem ze problem z serwem wymienione serwo problem się pogorszył bo pedał jest cały czas sztywny sprawdzone zostały przewody wymieniony przewód od podciśnienia z zaworem zwrotnym i dalej to samo jak by nie Zaciągało powietrz ktoś miał taki problem jak...
szukacie problemy w wypadaniu zapłonu,a problem prawdopodobnie tkwi w fałszywym powietrzu[pęknięty przewód podciśnienia,serwo lub uszczelkakol.ssącego.
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
No i dzisiaj znowu zonk. Podpisałem bezpośrednio pod przewód co idzie z pompy vacum do serwa i zaciągnęło sztangę. Wczoraj jak próbę robiłem strzykawką to po zaciągnięciu strzykawki sztanga się cofała a potem wracała do poprzedniej pozycji cały czas na zaciągniętej strzykawce. Zastanawia mnie jeszcze czemu przy wypiętym przewodzie z klapy gaszącej...
Dzięki za wskazówki... Problem bym blach i aż wstyd się przyznać 😉 odpią się przewód serwo od sterowanie podciśnienia... Wystarczyło wejść do kanału, zdjąć osłonę silnika i go wpiąć... Problem znikną, chodzi równo. Zauważyłem wiszący przewód jak wczoraj zmieniałem piasty z łożyskami jeszcze raz dzięki i pozdrawiam👍
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
Witam Mam Uno 1,4 i.e. z 1995. Przez długi czas przewód od podcisnienia miałem odłączony (spadł gdy wymieniałem węże odchłodzenia). Kiedy go wpiąłem do przewodu do serwa przy nacisnięciu hamulca gaśnie (jakby nagle odcieto zapłon). Nie można go wtedy już zapalić z kluczyka tylko na "popych". Czy jest to wina digiplexa czy może serwa? Ponadto sa dwa...
tak, pedał wchodzi głęboko, ten zaworek na przewodzie do serwa nowy, ciśnienie (podciśnienie) na przewodzie prawidłowe wg mechanika - ja nie posiadam takiego manometru(?) by to sprawdzić niestety, zaworek wymieniłem przy okazji, chyba zapomniałem o tym wspomnieć... Zresztą o ile dobrze rozumuje (poprawcie jeśli się mylę!) serwo używa podciśnienia by...
A ja bym zobaczył na gumowe kolanko przewodu podciśnienia do serwa hamulców
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Daj zdjęcie które to wężyki. Ogólnie z tyłu kolektora ssącego powinieneś mieć 3 węże. 1. Do serwa hamulca 2. Do pokrywy zaworów (mała odma) 3. Do zaworu par paliwa (zawór przy filtrze powietrza) Zdarzały się wariacje gdzie przed przepustnicą był wpięty dodatkowy przewód łączący się z tym idącym do serwa hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/9395841600_...
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
1. Wszystkie podciśnienia mają być podłączone zgodnie z fabryką (schematem dla danego silnika) 2. Odepnij serwo, zaślep przewód i sprawdź podciśnienie 3. Kod silnika, turbosprężarka, pompa wtryskowa - pełne informacje o tych elementach poproszę.
Witam, mam dość poważny problem. Pewnego razu podczas mocniejszego hamowania straciłem wspomaganie hamulca. Pierwsza moja diagnoza - padło serwo. Ale po zdjęciu węża podciśnienia z vacu zauważyłem, że podciśnienie jest dość liche. Wymieniłem więc pompę podciśnienia. Niestety nic to nie dało, więc zamówiłem serwo. Przyszło wraz z pompą hamulcową i wężem...
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Dlatego napisałem że bardziej bezpieczne jest założyć trójniczek ;) Kiedyś próbowałem kleić tą rurke podciśnienia do serwa to od wstrząsów się ułamało i oczywiście hamulce słabe, szarapnie silnika itp. Można też raczej bez problemu dostać rurke taką jak ma być czyli na 2 wężyki.
Witam. Golf 4 1.9 tdi 110km coś slabu przyspiesza. Pojechałem do Wrocławia do znanych tunerów, żeby zlokalizowali co jest nie tak. Robiłem więc z nimi testy dynamiczne z laptopem i koleś powiedział, że turbina nie wstaje i trzeba ją wyczyścić. Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia jakie są i podłączyłem według schematu. Wymieniłem przewód od serwa...
Witam sprawdź przewody podciśnienia -ten do serwa też i podstawę przepustnicy .Powodzenia.:|
Zaślep przewód do serwa hamulcowego i powtórz próbę. Mogę spróbować ale robiłem już test szczelności tego układu, podłączając wakuometr do rurki zasilającej Elektrozawór turbiny w podciśnienie, czyli rurki podłączonej bezpośrednio pod układ, w którym połączone są servo, vacu pompa, akumulator podciśnienia i podciśnienie zachowywało się stabilnie bez...
Witam potrzebuję schematu rozmieszczenia przewodów podciśnienia.Mam wypięty jeden przewód podciśnieniowy i nie mam pojęcia gdzie go podłączyć.Dodam że wychodzi on z puszki podciśnienia nad filtrem przeciwpyłowym,jeden idze do serwa a ten drugi leży nie podłączony.Z góry dziękuje.
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
przewód podciśnienia serwa przewód podciśnienia serwa hamulca zawór podciśnienia serwa
naprawa sensor airbag honda civic sterownik schemat volvo silnika
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Kod 5656 w sterownikach silników - co oznacza? Samsung - Przyspieszone odtwarzanie nagrań audio