Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Po podniesieniu maski na odpalonym silniku słychać jak leci powietrze z któregoś z węży, zlokalizowałem go i jest to ten Na zdjęciach pokazałeś przewód podciśnienia do serwa hamulca .
Przewód podciśnienia serwa (wspomagania)hamulców.
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
A jak w nowym (zmienionym) serwo też nie podłączysz widełek trzpienia do pedału to działa? W nowym serwie jak odłączę pedał od widełek tłoka serwa to identycznie się zachowuje serwo. To znaczy serwo wciąga tłok serwa w kierunku pompy hamulcowej i ciśnie pompę hamulcowa aż do stanu pełnego hamowania. Z podłączonym pedałem czy nie, auto hamuje samo -...
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, co najlepsze ojciec jeździ na tyle spokojnie, że nawet nie zauważył problemu ze słabym hamulcem. Ciekawie się zrobiło, gdy przypadkiem sam wsiadłem do tego Golfa, ledwo dałem radę wychamować na światłach. Odpowiednie wciśnięcie przewodu do serwa rozwiązało problem.
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Być może płyn dostaje się do serwa i jest z niego wysysany przez przewód podciśnienia do silnika, miałem raz taki przypadek (ale nie w BMW )
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Witam jak w temacie BMW 2008r 2.0d N47 po dwóch lub trzech naciśnięciach sztywnieje pedał hamulca. Myślałem, że problem z serwem - wymienione serwo, problem się pogorszył, bo pedał jest cały czas sztywny. Sprawdzone zostały przewody, wymieniony przewód od podciśnienia z zaworem zwrotnym i dalej to samo , jak by nie "Zaciągało powietrza". Ktoś miał taki...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
Witam, jadąc dzisiaj Maveric'iem podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, pedał jest twardy, po mocnym naciśnięciu hamuje ale bardzo słabo. Zdjęłem wężyk od podciśnienia z serwa i na odpalonym silniku przytykając go palcem bardzo delikatnie zassysa do rurki. Dmuchając w przewód do serwa jest opór, ale gdy ciągne powietrze do siebie nie...
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Witam jak w temacie BMW 2008r 2.0d N47 po dwóch lub trzech nacisnieciach sztywnieje pedał hamulca myślałem ze problem z serwem wymienione serwo problem się pogorszył bo pedał jest cały czas sztywny sprawdzone zostały przewody wymieniony przewód od podciśnienia z zaworem zwrotnym i dalej to samo jak by nie Zaciągało powietrz ktoś miał taki problem jak...
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Odłącz jeden, podepnij miernik i sprawdź co pokazuje. Zaciśnij drugi /cienki/ przewód i sprawdź co pokazuje. Jak dalej "faluje" to uszkodzone może być: serwo, przewód serwa /plastikowa rurka popękana/, pompa. Z tym że nie tyle sama pompa...
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
Sprawdź działanie wspomagania, w szczególności pompę podciśnienia oraz przewód powietrzny od w/wym. pompy do serwa. Po wymianie serwa należy wyregulować jego działanie. Mam tez "Francuza" (P-308), ale hamulce mam "brzytwa". Podczas mocnego hamowania włączają się nawet "światła awaryjne".
Daj zdjęcie które to wężyki. Ogólnie z tyłu kolektora ssącego powinieneś mieć 3 węże. 1. Do serwa hamulca 2. Do pokrywy zaworów (mała odma) 3. Do zaworu par paliwa (zawór przy filtrze powietrza) Zdarzały się wariacje gdzie przed przepustnicą był wpięty dodatkowy przewód łączący się z tym idącym do serwa hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/9395841600_...
najlepiej i najprościej... organoleptycznie... po demontażu przewodu podciśnienia; w przypadku wymiany serwa i tak najlepiej go wymontować sprawdź tylko czy przepływ powietrza jest tylko w jedną stronę... tj. od strony serwa w tym właśnie przewodzie musi dać się wytworzyć podciśnienie, tak jak to się dzieje w sprawnym układzie po wyłączeniu silnika......
Witam Mam Uno 1,4 i.e. z 1995. Przez długi czas przewód od podcisnienia miałem odłączony (spadł gdy wymieniałem węże odchłodzenia). Kiedy go wpiąłem do przewodu do serwa przy nacisnięciu hamulca gaśnie (jakby nagle odcieto zapłon). Nie można go wtedy już zapalić z kluczyka tylko na "popych". Czy jest to wina digiplexa czy może serwa? Ponadto sa dwa...
Dzi http://obrazki.elektroda.pl/9743541400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6260530100_1... http://obrazki.elektroda.pl/3936080700_1... Dodano po 5 Witam Dziś się za to wziąłem I tak chyba zaworki od egr i Turbiny są zapchane ale zepsute albo to komputer ( Bo przewody wymieniłem i nic zero podciśnienia...
(-) mam problem z twardym pedałem hamulca. Haynes wylicza następujące przyczyny "twardego hamulca", inaczej "Excessive brake pedal effort required to stop vehicle / Nadmierny nacisk na pedał hamulca potrzebny do zatrzymania pojazdu" : 1. Uszkodzone vacuum servo (siłownik podciśnieniowy) 2. Uszkodzona pompa podciśnienia (na przedłużeniu wałka rozrządu)...
W zasadzie podciśnienie w układzie powinno być cały czas. Nawet po tygodniu. Co ?! Ba no to, że po coś te zaworki na przewodach i przed serwem zamontowali. Zgaś taki silnik i po jakimś czasie zdejmij przewód podciśnienia z serwa- wyrówna ciśnienie. Na jedno hamowanie na zgaszonym silniku vacum starczy nawet następnego dnia. Zresztą co ja się tam znam.
Witam, mam dość poważny problem. Pewnego razu podczas mocniejszego hamowania straciłem wspomaganie hamulca. Pierwsza moja diagnoza - padło serwo. Ale po zdjęciu węża podciśnienia z vacu zauważyłem, że podciśnienie jest dość liche. Wymieniłem więc pompę podciśnienia. Niestety nic to nie dało, więc zamówiłem serwo. Przyszło wraz z pompą hamulcową i wężem...
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Witam Może ktoś wie jak wymienić przewody podciśnienia od tego zaworka na zdj koło zbiorniczka wyrównawczego ??(Bo wspomaganie hamulca działa ale jak szybko nacisnę parę razy to słabiej) Chodzi o wyjście z zaworka do kabiny (wężyk przy przewodach do nagrzewnicy) No i po co jest przewód od rury powietrza z intercoolera na zdj i wchodzi do kabiny przy...
Witam. Na chwile obecną sprawa wygląda tak ( na marginesie samochód jest brata). Nową pompę hamulcową wyeliminowałem wykręcając z niej przewody hamulcowe i zaślepiając wyjścia z pompy odpowietrznikami (gwint pasował) czyli cała instalacja została odłączona od pompy. Następnie nalałem płynu do pompy i odpowietrzyłem za pomocą odpowietrzników którymi...
znaczenie dla podciśnienia w kolektorze ssący ma znaczenie /naciśnij raz za razem kilkakrotnie pedał hamulca i patrz na obroty/. a czwarty cylinder bo zazwyczaj w jego pobliżu podłączone jest serwo. a autor niech nie wymienia od razu serwa tylko odłączy przewód wspomagania od kolektora, zaślepi otwór w kolektorze i zobaczy jak silnik pracuje. zresztą...
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Tak. On idzie tam do serva. I od tamtego miejsca cofaj się po przewodzie przez trójniki i wszystkie przewody podciśnienia które się z nim łączą. Jeśli są całe to sprawdź pompę vaku tam gdzie kończy się gruby przewód. Ściągnij go i na odpalonym jak się da to sprawdź czy ssie powietrze. Dodano po 37 Jak nie ssie to do wymiany. Dodano po 35 Ale przeważnie...
Dziękuję za wskazówkę. Mam na dzieję, że element znajdę patrząc z góry - nie dysponuję kanałem ani najazdem, parkuję pod domem. Dodano po 3 Wydaje mi się, że pompa znajduje się zaraz za chłodnicą na dole - tam dochodzi przewód z serwa hamulców a nic więcej z góry nie widać. Dostęp tylko z dołu po zdjęciu osłon... Pokombinuję, jak się tam dostać. Jeśli...
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
Serwo okej, przewody podciśnienia wszystkie szczelne, a problem sporadycznie się pojawia.
Witam.Miałem ostatnio problem w A4/1.9tdi z blokowaniem hamulców,poruszałem go na forum. Ale dopiero dziś sprawdziłem jeszcze jedno:Po ostrym ruszeniu na piasku jak zadziała ESP zaraz zaczynają blokować wszystkie 4 koła,po odłączenie przewodu podcisnieniowego od serwa/podcisnienie spadło do 0/ hamulce nie puściły. dopiero po odkręceniu jednej z rurek...
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Witam. Mam nietypowy problem, a mianowicie samochód wchodzi w tryb awaryjny (wyskakuje komunikat EPC), na oko 70% dzieje się to przy ruszaniu, rzadziej na 2 biegu, bardzo rzadko na 3 biegu. Jeżeli przebrnę do 3 biegu i komunikat nie wyskoczy to potem jest ok i można jechać przez 50 km autostradą 100-140 km/h, ale po zatrzymaniu się na bramkach i ruszaniu...
Wychodzi jakby coś z układem podciśnienia, sprawdż przewody dochodzące do serwa
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Może zadaj sobie ten mega trud i sprawdź chociaż wizualnie stan przewodu do serwa? Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie . Pewnie w najgorszym wypadku czeka cię wymiana serwa.
Witam. Jak w temacie od pewnego czasu zrobił się twardy pedał hamulca. Vacum sprawdzane trzyma ok 0,5 do 0,9 po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca schodzi do 0 ale po chwili wraca do wartości. Wężyki podciśnienia wymienione ale gdy odepnie się podciśnienie z przewodu do serwa(zaślepione) pedał robi się w miarę elastyczny. Jakieś sugestie, podpowiedzi?
Witam sprawdzałeś poprawnośc podłączenia przewodów podciśnieniowych,a jak zachowóje się serwo hamulca bo to dosyć potrzebuje podciśnienia
od dwóch lat w moim fiacie uno mam tarcze klocki i zaciski z fiata palio, tarcza 257 mm. Chciałem iść o krok dalej i zamontować z Fiata Siena/Palio również większe serwo. Kupiłem używane serwo, nową pompę, zbiorniczek, wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe, sprawdziłem cylinderki, rozpieraki i szczęki, są jak nowe, z zeszłego roku. Zaciski wyczyściłem...
Serwo to wspomaganie hamulca zasilane podciśnieniem. Na tym przewodzie-wężu jest zaworek zwrotny, którego niesprawność może mięć duży wpływ na cały układ podciśnień. Skoro turbo sterowane jest podciśnieniem to jak najbardziej.
Bardzo często zdarza się że nowe klocki są delikatnie za duże. Zazwyczaj wystarcza ze szlifować grubość farby. Jeśli zakładasz nowe klocki na stare tarcze dobrze jest z fazować tzn. szlifować ranty klocków żeby nie tarły o powierzchnie tarczy która ma na końcach kołnierze. Zdarza się tak że w tedy klocki nie hamują całą powierzchnią i mogą się blokować....
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki. Dodano po 2 Wymieniłem sztywny przewód serwa przy wacumpompie. oczyściłem papierem ściernym złącze z pompą. przestał gubić podciśnienie.
Pod kompa podpięty i nic nie wykryło. Jutro sprawdzę przewody. Ale gdyby to był przewód od serwo miałbym słabe hamulce/ brak ich... Sprawdzę też inne wężyki od podciśnienia zobaczymy co to będzie. Dziwi mnie fakt czemu na zimnym silniku chodzi OK ?
Witam Mam problem z twardym pedałem hamulca przy zapalonym silniku a mianowicie przy mocnym naciśnięciu pedała około 1 cm samochód staje w miejscu a jest to pół automat zmiana biegów polega na naciśnięciu hamulca nie da się zmienić biegu. Sprawdziłem przewód podciśnienia jest cały. Proszę o pomoc czy jest to uszkodzone Serwo,jeżeli tak czy da się wymienić...
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
Ucieka ci podciśnienie znając życie wymień wężyki idące z serwa przy grodzi będziesz mial takie rozgałęzienie przewodów zajrzyj tam a na pewno czegoś się dowiesz;)
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Najpierw sprawdz szczelność przewodu podciśnienia od wakum do serwa. Sprawdz dolot powietrza do wakum . Postaw auto na znacznym spadku (z górki lub pod) . naciśnij raz hamulec i zobacz czy auto po puszczeniu podału natychmiast zaczyna sie toczyć. jeśli tak , to winna jest pompka wakum jeśli nie , serwo.
Brakuje podciśnienia, czyli albo króciec pompy tandemowej albo przewód elastyczny uszkodzony, serwo stoi w wodzie, lub od waszej tradycyjnej metody serwo zwyczajnie szlag trafił.
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
Sprawdź czy nie masz zaworka zwrotnego w przewodzie podciśnienia który idzie do serwa. Miałem podobny przypadek w BMW e46. Rozruszałem zaworek, popsikałem go lekko wd40 i jak ręką odjął.
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Mam Mondeo z czerwca 1996r. Też miałem problem z ogrzewaniem. U mnie brak było podciśnienia w sterownikach kierunku nawiewu powietrza i nie domykała się klapka przełączająca powietrze zimne/ciepłe. Sterowniki są zasilane podciśnieniem powietrza - tym samym co serwo hamulca i po prostu zapchał się jeden z przewodów na rozgałęzieniu. A klapka przełącznika...
Witam.W hyundaju galloperze 98r.2,5tdi od pewnego czasu zaczęła zapalać się kontrolka sygnalizująca twarde hamulce no i oczywiście te hamulce były twarde.Ale czasami wysokie obroty sprawiały że jedno wciśniecie było miękkie a kolejne twardziejsze do momentu pod pompowania.Teraz już bardzo rzadko jest miękki hamulec mimo wysokich obrotów.Na przewodzie...
Zgadzam się. Brak luzu tu i tam to jest problem. Nie zgrzeszysz natomiat jeśli wymienisz od razu pompę, prawdopodobnie sie już rozlatuje - brak luzu nie bierze sie znikąd. To tania rzecz- wymień koniecznie. Dodano po 5 Raz jeszcze ;) Spróbuj z odłączonym przewodem podciśnienia od serva (zaślep przewód śrubą i opaską metalową). Hamulec będzie ciężko...
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Kolego brofran w tym silniku nie ma pompy ani silnika wspomagania hamulcy , podciśnienie z kolektora ssącego. A co się dzieje po odłączeniu przewodu od serwa i zaślepienia od strony silnika ?
Cześć, czy może ktoś z Was podpowiedzieć, jak wykonać test szczelności serwa hamulcowego w silniku 1.8t aum? Wydaje mi się, że samochód gubi podciśnienie. Póki jest zimny, to pedał hamulca jest czuły, dość twardy, szybko "łapie" i ogólnie całe auto jest zwrotne. Po rozgrzaniu robi się bardziej gumowy i mimo że hamuje bez problemu, to jednak czuć, że...
Serwo oraz pompa podciśnieniowa do sprawdzenia na szczelność. Proszę sprawdzić przewód wychodzący z pompy podciśnienia tj. czy nie jest luźno w niej osadzony. Sprawdź hamulec m.in. w ten sposób: naciśnij pedał i uruchom silnik, jeśli pedał nieco "wpadnie", to można przyjąć, iż serwo działa poprawnie.
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
Rzadko zdarza się, aby oba podzespoły tj. serwo i pompa vacum uległy jednocześnie awarii. Może uszkodzeniu uległa tylko pompa podciśnienia i serwo jest sprawne lub na odwrót. Nie opisujesz jaki masz objaw usterki np. czy masz "twardy" pedał hamulca i przez to mniej skuteczny hamulec lub dzieje się to dopiero przy drugim lub trzecim naciśnięciu pedału...
Jeżeli caly czas jest nieszczelny to ma duzy wpływ na niskie obroty. u mnie tez jak sie przekrzywi to troche syczy ale nomalnie trzyma podcisnienie. Jesli idzie na chwile zaslepic przewod podcisnieniowy serva to to zrób i zobacz jak sie beda zachowywaly obroty silnika. Nie polecam jeździc bez serwa bo hamulce sa takie jak w maluchu:P. Ogolnie sprawdz...
Podpięty będzie dopiero jutro, ale pytam tu na forum, bo zastanawiam się czy nie rozłączyć akumulatora, aby ponownie pokręcić kierownicą dla zapamiętania położenia koła kierownicy... może wtedy błąd zniknie bez SD ? Natomiast w kwestii blokowania hamulców, to one nadal blokują a SD nie wykazało błędu.. Jeszcze taka informacja, że pompa hamulcowa jest...
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
Witam, Mam problem z naprawą, doprowadzeniem hamulców do prawidłowego działania. Auto jest po wymianie pompki hamulcowej, przednich tarcz, klocków,tłoczków, kompletnej naprawie tylnych. Samochód hamuje ale nie można doprowadzić do zablokowania przednich kół, pedał miękki, opada.Tylną oś blokuje równo. Odpowietrzony na zgaszonym jak i uruchomionym silniku...
Muszę poprawić swoje informacje , żeby wymontować silniczek krokowy od regulacji wolnych obrotów trzeba odkręcić 3 śrubki M6 zapomniałem o tej z tyłu . I również sprawa istotna , wysokie obroty mogą się utrzymywać również z powodu nieszczelności w układzie podciśnienia układu wspomagania hamulców tzw. serwo można na próbę zaślepić wlot do kolektora...
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
Witam! Mam Golfa II '88 GL. Oryginalnie miał w liczniku tylko prędkościomierz i zegar wskazówkowy (no i oczywiście kontrolki, wsk. paliwa i temp. wody :)). Ostatnio kumpel przywiózł mi z Niemiec licznik z obrotomierzem wskazówkowym i zegarem cyfrowym. Złącza pasują, obrotomierz chodził odrazu bez problemu i wszystkie kontrolki też ok. Jednak wokół...
Pompa się zawaliła na śrubach od serva ponieważ przelatywało ci tam powietrze do serva bo masz nieszczelność. Sprawdż miejsce czy na servie nie ma pokrzywionego mocowania co przychodzi uszczelka od pompy, bardzo często tam śróby są za bardzo wbite, od i zasysa powietrze. Wina producenta trafiłeś na takie servo. Jeśli już rozebraliście pompę to jak zauważyłeś...
No i się narobiło Panowie i Panie Przede wszystkim miałem problem z pompą hamulcową, wyglądała na "miękką" jak już pisałem. Zamówiłem używkę z 2000 r te same numery ten sam model, miała być wymontowana z auta. Przyjechała sucha. W warsztacie po obdarzeniu zamontowanej fabrycznie pompy i mocujących ją śrub, różnymi przymiotnikami, niekoniecznie lirycznymi...
Witam, Dziś dużo jeździłem samochodem ze znajomymi od punktu do punktu i odkryłem kilka mankamentów. Mój Seat Cordoba 6K2 1.4 MPI AKK z 2000 roku jeździ tylko na benzynie, gazu nie było i nie ma, a szkoda... Proszę o poważne odpowiedzi, choć to, co zaraz powiem, pewnie doprowadzi niejednego do śmiechu. Latając od lewej do prawej ze znajomymi, zatrzymaliśmy...
przewód serwa podciśnienia przewód podciśnienia serwa przewód serwa hamulca
speech radio sharp migające podświetlenie pasek rozrząd citroen
stacja pogodowa auriol stacja pogodowa auriol
Tranzystor BC238 z hFE ponad 540 - czy to normalne? Zamiennik tranzystora BC238: BC547B jako alternatywa