Sprawdź turbinę przewody łączące chłodnice powietrza czy nie ma pęknięć oraz luz turbiny zdejmij przewód ssący.
Witam. Sprawdź dokładnie przewód łączący zbiorniczek z pompą - przewód ssący. Montowałem kilka takich układów i jeśli pompa nie łapie lewego powietrza to układ sam się odpowietrzy. Olej zalałeś jakiej lepkości? Jaki? Powinien być boxol 26.
To mu zapodaj paliwo bezpośrednio z jakiejś bańki/kanistra i zobacz co w tedy... Chodzi mi o to, żebyś ominął przewód ssący paliwo do pompy.
Problemem jest to, że każdy podchodzi do tematu w sposób "opróżnić układ, sprawdzić olej w kompresorze, sprawdzić ciśnienia" 250 zł Do widzenia i martw się sam. Byłem już nawet w firmie która montuje chłodnie w samochodach dostawczych, zajmują się tylko klimatyzacjami ale cóż.. "problem po stronie elektronicznej" Chętnie dał bym komuś auto kto by zrobił...
Chodzi chyba o przewód ssący http://obrazki.elektroda.pl/2135470400_1... Co do niepokojących dźwięków to uściślij skąd słychać, z silnika, czy podwozia, czy tylko przy wciskaniu gazu? Czy cichnie jak puścisz pedał?
Jak wynika jednoznacznie ze zdjęcia , konstrukcja tej chłodnicy, przewiduje jej pracę w poziomie. Tzn. wejście, wyjście - pion, chłodnica - poziom. Przesuwanie jej w górę, kosztem CD niewiele zmieni. Jeśli już przerabiać, to pokombinuj czy da się ją wcisnąć w poziomie na boku obudowy, wtedy będziesz miał prawdziwą wydajność chłodzenia. Co do usytuowania...
No i po co ten cytat mojej wypowiedzi? Aby udowodnić, że Ty namieszałeś i nawet nie wiesz jak poprawić? Wg mnie Twój post #5 15 Sie 2022 07:24 powinien wyglądać tak: ----------------------------------------... Jak zmierzyć?-Odpiac wtyczkę i zmierzyć miernikiem. Kody błędów ehr-a do wszystkich fordów i nh są...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
witam. Mam identyczny problem w Manie TGX. GDK/PDF 05031-02. Podczas testu nie można wytworzyc ciśnienia adblue. Przewody drożne i szczelne. Filtry nowe. Przewód ssący zasysa na krótko adblue napełnia filtr ale nic poza tym. Pomocy
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Silnik ma swoje blachy a ty musisz do niego dorobić przewód ssący i wylotowy!!!
Wyczyść przewód ssący powietrza i kratkę na obudowie.
Pompa ma otwór ssący na gwint 1 cal i rura od pompy do studni W trochę większej pompie o mocy 160kW mam średnicę wlotu 120mm, a przewód ssący 330mm. A moja pompa zasysa tylko z 2m. Chodzi tu o zmniejszenie oporów ssania. I dotyczy to każdej pompy.
Ja bym sprawdził czy zbiornik paliwa nie ma mułu na dnie i założył filtr na przewód ssący w zbiorniku zlutowany z drobnooczkowej siatki miedzianej lub inny jeżeli takiego tam nie ma.
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
ciśnienie schodzi do zera dlaczego? Przewód ssący jest szczelny.
Zbyt mało powietrza w stosunku do paliwa. Pompka oryginał? Przyczyną może być niewłaściwa prędkość obrotowa dmuchawy (tu sterownik sypał by błędami) lub zapchany przewód ssący powietrza spalania ewentualnie nieodpowiednia pompka paliwa.
Rozpylony olej wypompowuje sprężarka razem z powietrzem,problem w tym że sprężarka pobiera powietrze z wnętrza obudowy a w czasie pracy jest tam rozpylony olej,można temu zaradzić wyprowadzając przewód ssący na zewnątrz obudowy i montując na nim jakiś filtr.Niestety żeby tego dokonać trzeba rozciąć obudowę.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Jeśli to HPI to SCANIA opisuje to tak "Układ jest układem otwartym, co oznacza, że końcówka jest otwarta w czasie fazy ładowania. Oznacza to, że gazy powstałe w wyniku spalania przechodzą przez pompowtryskiwacz, poprzez przewód powrotny do zbiornika. Niewielka ilość spalin może być obecna w zbiorniku, co jest zjawiskiem całkowicie normalnym. W układzie...
Spróbuj mu zciągnąć przewód ssący z kolektora na chwilę i czy przestanie dymić.Tak miałem przy Renault na większych nie dymił po spuszczeniu nogi z gazu za chwilę zaczął palić cygara ściągnąłem przewód nie dymi.Okazało się źle ustawiona turbina.W twoim przypadku jest niewiadoma co do stanu kupionego silnika.
Być może dostaje się "lewe" powietrze przez przewód ssący (kolektor). Może być również dziurawy pływak w gaźniku. Mogła wysunąć się zawleczka z iglicy w gaźniku. Posprawdzaj to wszystko.
Przewód ssący powinien być sztywny a nie miękki bo będzie się zaciskał.
Weź podłącz przewód powrotny z palnika do rurki zasilającej, a przewód ssący do kanistra, niech palnik pracuje kilka minut. Później podłącz palnik normalnie. Pamiętaj o odkręceniu filtra przed odpaleniem palnika, a po wyłączeniu zakręcić.
Ile masz przejechane kilometrów,kiedy wymieniałeś filtr paliwa.Może być przewód ,świeca,wtryskiwacz,dziura w kolektorze ssącym,kopułka.
Rura/dolot filtra, przewód ssący filtra - różnie to nazywają. Jeśli płyn się nie gotuje, no to się nie przegrzewa. Wentylator się włącza np. w korkach?
A gumka na końcu trzpienia? Paliwo w bańce i przewód ssący odczepić od filtra.
Dzięki za pomysły:) Skrócę dzisiaj przewód ssący i napełnię hydrfor z wiadra zamknę zawór i zobaczymy:) myslałem jeszcze nad przewodem PE wchodzi na głębokoćś 5m w studnię i nie widać czy przepuszcza. Nie ma tutaj wielu przyczyn a najmniej prawdopodobna usterka może okazać się przyczyną nieszczelności:) Karol
1.Ten przewód powinien prowadzić do strony ssącej turbosprężarki i do tego przewodu lub do samego filtra powinna być dołączona odma.2 Jeśli został usunięty to nic nie wpływa na pracę silnika ale koniecznie otwór musi być szczelnie zaślepiony bo przepływka będzie przekłamywać i będzie muł.3Jeśli idzie z turbo to jest to zawór regulacji doładowania.
Zdejmij i zaślep od strony kolektora przewód do serwa. Jeśli nie pomoże: plak w rękę i rozpylasz powoli koło kol. ssącego, serwa, DV, odmy, itd., aż praca silnika się wyrówna. Częstą przyczyną jest uszkodzony przewód odmy(kolanko plastikowe) pod kol. ssącym.
Tak myślałem :( O i jak FAP się zapchał, to spaliny przedostawały się przez przewód ssący i w tym przewodzie było dużo sadzy i też zauważyłem że są luzy na wałku od turbiny.
Ściągnij przewód ssący przy turbosprężarce, i spójrz na koło kompresji. Możliwe że dostało się ciało obce. Sprawdź przy okazji luz wirnika.
Wiele z pomp głębinowych ma możliwość położenia, wtedy głębokość zbiornika wodnego może być nawet kilkanaście cm. Ale z drugiej strony wiele pomp (jak nie wszystkie) wymagają chłodzenia poprzez przepływającą wodę. I dlatego wsadzanie małej pompy (np 3,5") do rury o dużej średnicy (np 160mm) nie sprzyja żywotności. W twoim przypadku można to zrobić w...
Teraz ciśnienie mam, bo dobilem kompresorem ,ale nie ma w worku wody. Dodano po 1 Przed włączeniem pompy do prądu zalalem przewód ssący woda i zalalem pompę przez odpowietrznik. Po uruchomieni na monometrze drgnie jakby do 0.5bar i nie wyłącza się , mieli cały czas.
Oczywiście, spływ z rozdzielacza i przewód ssący pompy powinny mieć wiele większe średnice niż przewody ciśnieniowe. Chodzi o opory przepływu. Czyli obroty pompy niewiele większe od obrotów silnika, a ten pewnie nie osiąga nawet 2000obr/min. Najlepiej jak zamontujesz manometr na linii pompa-rozdzielacz, pomoże w diagnostyce i przyda się w użytkowaniu.
Witam 1 Wina wyłącznika ,odłącz napięcie ,przeczyść styki ,pokrętłem obniż ciśnienie tłoczenia do 3,5 bara 2 Ciśnienie powietrza w hydroforze 1-1,5 bara lub dł rury w studni/10+ 0,3bara np.dł rury 7m/10=0.7+0.3=1.0 bar w hydroforze 3 W studni na końcu rury spr. kosz ssawny [zawór zwrotny} 4 Spr. zawór zwrotny między pompą a hydroforem 5 Spr. przewód...
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
Witam, skoro poruszono temat obudowy kolektora, to w tym miejscu zwrócę uwagę na to, że zewnętrzne metalowe elementy obudowy kolektora "własnej roboty" są odizolowane elektrycznie od wewnętrznych metalowych części kolektora oraz jego wyprowadzeń. Także przejścia przez dach zapewniają taką izolację. Głównym celem konstrukcji była izolacja cieplna. Czy...
Samo podłączenie biegunów kondensatora nie ma znaczenia ważne jest pod jakie zaciski go podłączysz, zalana pompa powinna natychmiast przepompować wodę i jeśli zatkasz ręką przewód ssący to dość silnie przyssać rękę do przewodu.
przewód podgrzewania kolektora dolotowego po uruchomieniu silnika:)
Zaworek ssący powinien się znajdować tam gdzie jest wkręcona mosiężna śruba-czyli po lewej stronie pompy z góry.Jeżeli go tam nie ma i jest tylko ta śruba musiałbyś zwrócić uwagę czy nie ma przy pompie wycieków. Jeżeli jest wszystko w porządku to lepiej weż sobie hydraulika bo należałoby stwierdzić czy pompa ssie czy też jest nieszczelny przewód ssący...
Jak bardzo na biało? Pozniej przechodzi? Czasem nie jest to para wodna? Jaki masz przebieg? Zrzuć przewód gumowy przed kolektorem ssącym i odpal silnik. Zobacz czy nie rzuca olejem.
Dla mnie ten warunek nie jest jasny. Wszak pompa samozasysająca nie wymaga zalania przewodu ssawnego a poniżej czerwonej ramki jest zapis o konieczności zalania zarówno pompy jak i przewodu ssącego. Może jest to 'instrukcja ''uniwersalna'' do wszystkich rodzajów pomp?
Prostszym sposobem będzie zapewne zainstalowanie na przewodzie ssącym kosza ssawnego z zaworem zwrotnym. Następnie trzeba dokładnie wypełnić wodą (chociażby przez zalanie wodą z wiadra przez zamykany szczelnie króciec) cały przewód ssący oraz pompę i uruchomić. Jeśli nie zadziała to zastosowanie pompy próżniowej też nie pomoże - oznaczać to będzie,...
Sprawdź filtr siatkowy w baku na przewodzie ssącym.
Pompy nie da się tak łatwo odpowietrzyć odkręcając śrubkę - to nie kaloryfer :D By ją odpowietrzyć paliwo musi być na podobnym poziomie co pompa. Pompy w palnikach olejowych mają siłę same się odpowietrzać, ale muszą popracować dłużej. Niestety nie pozwala jej na to układ sterujący, który "widzi" brak płomienia. Pompa wyłącza się, a paliwo znów się...
Jeśli zdecydujesz się na zamianę miejscami wyjść i efektem tego będzie działanie układu kierowniczego a brak działania hydrauliki rozdzielacza to moim zdaniem pompa ma za mały wydatek ( zużyta pompa , zatkany przewód ssący , filtr oleju zabrudzony , piana , gęsty olej ). Kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku jesteś w stanie ruszyć kołami , a przynajmniej...
Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące powietrze ). W większości z lewej strony fotela kierowcy. Po podpięciu naczepy np. wrzuca się rękawice i to wystarczy. Przewód ssący nie może zassać...
w klimatyzacjach u wektry z 94 i pochodne jest błąd techniczny mianowicie przewód ssący od sprężarki idzie posamym kolektorze wydechowym oile w czasie jazdy jest chłodzony to po zatrzymaniu nagrzewa się do wysokiej temp. i ulega zniszczeniu
Jeżeli paliwo sie cofa mimo nowej pompki to mysle ze powodem jest nie pompka ale nieszczelnosc na przewodzie ssącym.(między pompką a zbiornikiem.Odległośc od zbiornika niema tu znaczenia(no chyba że to ponad 8 m.Przy problemach z zaciąganiem z oddalonychn zbiorników bardzo pomaga zamontowanie dodatkowego zaworka zwrotnego na przewodzie ssącym (jak najbliżej...
Sadza wewnątrz to zbyt mało powietrza, czyli nieprawidłowe proporcje paliwo/powietrze. Niewłaściwy montaż rurki oraz tłumika na linii ssącej powietrza spalania da właśnie taki efekt. Osobiście przewód tłoczący (za pompką) mam oryginalny, ssący (z 60l beczki) to tekalan 4mm stosowany typowo w pneumatyce aut ciężarowych.
Niedrożność na przewodzie ssącym lub zapchany filtr gdzieś. Na przewodzie powrotnym nie ma filtrów.
kurcze, nie wiem. może i cos to da? moje auto jest juz u mechanika. kiedys odpowietrzał je po wymianie filtra paliwa, moze i tym razem mu sie uda? albo on poprostu wie jak to zrobic. a chcesz zroic to w ten sposób że węzyk zastępuje przewód ssący z baku? ale czy to coś da?
Dzień dobry. Mam problem z łuparką hydrauliczna, którą zbudowałem. Problem jest jej wolna praca. Pompa nsz 50 65 l/m siłownik grubość tłoczyska 55mm grubość cylindra 110mm rozdzielacz 80l na minutę napędzana przez WOM ciągnika przewód ssący Fi 28mm. Problemem jest wolny posów. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną wolnej pracy. https://obrazki.elektroda.pl/4507569100_...
jak zatkam palcem przewód Kolektor ssący-odma pisk ustaje A czy zaworek odpowietrzania nie przepuszcza w drugą stronę z dolotu w silnik?
Witam, może ktoś wie o jakim przekroju i z jakimi końcówkami idzie przewód paliwowy z baku do pompy paliwowej w mercedesie atego 1217l rok 2000. I czy jest to przewód gumowy czy plastikowy? Niestety sam nie mam jak tego sprawdzić, bo dopiero będe jechał po ww. auto, które ma właśnie pękniety przewód paliwowy ssący.
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Aby w miarę dobrze odseparować olej od powietrza zasysanego do agregatu, należało by rozciąć ten agregat i wyprowadzić przewód ssący sprężarki na zewnątrz obudowy. Na przewodzie tym zamontować filtr powietrza, wtedy olej będzie smarował sprężarkę tylko rozbryzgowo w komorze zamkniętej agregatu. Należy pamiętać o wykorzystaniu jednego z otworów w agregacie...
Widziałem kiedyś rysunek do podłączenia pieca i coś mi się kojarzy ,że powyżej 4m trzeba było rozdzielać przewód ssący i wylotowy . P.S. Monterzy chyba dobrze wiedzieli ,że piec będzie miał problemy i dlatego nie założyli zewnętrznego płaszcza http://obrazki.elektroda.pl/6142621900_1...
Możesz kupić samostart i spróbować, jak nie da rady to chyba tylko zmywacz do hamulców. Powinieneś go dostać w każdej szanującej się stacji obsługi. Bardzo szybko paruje i ładnie na nim odpala, tylko trzeba bardzo uważać bo silnik potrafi się nieźle wkręcić i może się uszkodzić. Dosłownie krótki psik w przewód ssący powietrza i odpalasz. Ile ma najechane?
Instalacja holenderska Co to konkretnie oznacza? III generacja? Zaglądałeś w ogóle pod maskę, bo pewnie coś przy tym wystrzale spadło/pękło? Skoro auto na benzynie też nie jedzie, to mógł spaść wąż podciśnieniowy od MAP sensora, ew. przewód ssący za przepływomierzem, bo nie wiem, co to auto ma (pewnie MAPa).
to jest ta pompka, którą się odkręca i ręcznie pompuje. Jak np. braknie Ci paliwa i się zapowietrzy to tą pompką się pompuje Pompa zasilająca to ta do której przykręcona jest pompa ręczna opisana powyżej, dochodzi do niej przewód od odstojnika (ssący), a odchodzi do filtrów (tłoczący), z przewodem ssącym łączy się jeszcze cienki przewód przychodzący...
W Audi TT 225KM problem leżał w niesprawnym N75. Przycinal się mechanicznie i puszczal za dużo ciśnienia na ATM. Efekt - "wycie" w przewodzie ssącym.
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Dzięki panowie za odpowiedzi. 1. Nie wiem po co mam wymieniać przepływomierz, temat założyłem nie po to, żeby nadal bezmyślnie wymieniać wszystko jak leci, tylko żeby zdiagnozować usterkę. Przepływomierz jest czysty i w porządku (wizualnei go sprawdzałem). 2. Wymieniłem wczoraj czujnik temperatury paliwa, wygląda na to, że auto przestało szarpać, ale...
U mnie też ciągle zapowietrzał się kombajn, CLAAS Protector Perkins 4 cyl. Sprawdziłem wszystkie przewody, wymieniłem uszczelki i zaworki w pompce ręcznej, przed pompką ręczną założyłem zaworek zwrotny by mieć pewność że paliwo się nie wróci, niestety nie pomagało. Powodem okazała się rurka ssąca w baku paliwa, była pęknięta na gwincie,wymieniłem i...
Pace. Ale cena też wysoka. Weller, ale też dość drogi. Z tańszych, to mi wygodnie pracowało się Solomonem. Ten pistolet widziałem też pod inną marką. Za to kategorycznie odradzam chińskie ZD915 i wszystkie klony (charakterystyczny kształt odsysacza). Mnie się tym pracować nie dało dłużej. Wiele też zależy od kultury obsługi. Znam takiego, który zapchał...
Możliwe etapy kontrolne ► Sprawdzić wiarygodność wartości „Masa powietrza modelu masy powietrza” i „Przepływomierz powietrza” za pomocą systemu MAN-cats w menu „Silnik/Monitoring/Dodatkowe wartości” ► Sprawdzić wkładkę filtra powietrza pod kątem uszkodzeń i poprawnego stanu zamontowania ► Sprawdzić drożność zaworu odprowadzania wody na kanale ssącym...
Witam jak w temacie, z góry zaznaczam, że olej to agrifarm stou 10w30 fuscha. A więc tak, manetka rewersu w pozycji neutralnej a ciągnik delikatnie ciągnie do przodu (na zimnym oleju, na ciepłym jest trochę lepiej) że ciężko włącza się biegi a zwłaszcza 4. na początek kalibracjia i bez zmian następnie odłączone zostały rurki doprowadzające olej na kosz...
Jak mogę odpiąć turbo? Przewód intercooler - kolektor ssący rozpinasz.
Gregor miałeś rację. Nieszczelność na ssącym przewodzie przy pompie. Wymieniony przewód z zakuciem bo był odgnieciony i wszystko działa idealnie.
Żadna teoria, po prostu zaślepiłem otwór w kolektorze ssącym do którego jest podłączony przewód z odmy i auto normalnie odpala i równo pracuje.
Witam serdecznie. Też kiedyś próbowałem zmniejszyć czas pracy na ssaniu o 0,5 minuty. Efekt był taki , że jak zatrzymałem się na światłach to gasł mi slinik i musiałem wysiąśc by podnieść maskę i ręcznie włączyć ssanie bo nie szło uruchomić. Oczywiście wszystko na benzynie. Nie polecam bo to głupota i może niewesoło się skończyć. Przy włączonym ssaniu...
Witam dzisiaj walczyłem i nie wywalczyłem z d1lc regulowalem pompkę i minimalna poprawa, czyli zwiększałem dawkę odkręcając wyjściowy kruciec z pompki. Pózniej wyprowadziłem przewód ssący turbiny d1lc i usytuowalem go jakieś 30 do 40cm od nawiewu ciepłego powietrza żeby powietrze się mieszało i po 40 minutowej pracy temp.w kabinie urosła do 18st.C a...
sprawdz czy nie spadł przewód z czujnika. czujnik jest w kolektorze ssącym, jeden przewód. jeżeli jest podłączony to zewrzyj go do masy i wskażnik powinien pokazywac maxymalna temperature. jezeli jest tak jak opisuje to trzeba sprawdzic termostat , pzdr
Odepnij przewód łączący kolektor ssący z filtrem powietrza i sprawdz jak będzie się zachowywał. Zapchany filtr powietrza daje takie objawy.
Teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką. Tak się składa że posiadam VW, w którym jest to zamontowane. Od jakiegoś czasu głupieją mi obroty biegu jałowego. Bielscy znawcy VW mówią, że węgiel jest przyczyną kłopotów i należy go wymienić na nowy. Zrobiłem test. Do zbiornika z węglem dochodzi przewód ssący z kolektora. W momencie gdy zaczęły mi skakać...
W kierunku przepustnicy ida dwa przewody z pokrywy zaworów. Jeden grubszy wkomponowany w przewód ssący przed przepustnicą, drugi zaś cieńszy za przepustnicą. Po odpięciu tego pierwszego i próbie przedmuchania brak przepływu powietrza ani w jedną ani w drugą stronę. Może tam jest problem (sitko/kratka)? Przy cienkim przewodzie - drożne. Natomiast jest...
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
Witam, otóż potrzebuję pomocy w określeniu rodzaju przewodów, które rozpadły się ze starości. Trochę je ogarnąłem izolacją, ale zbyt długo to raczej nie wytrzyma. Ten gruby poprzeczny to (chyba) przewód ssący, natomiast ten połatany izolacją...???Odma? Nie mam pojęcia nawet co wpisać w Google, aby od czegoś zacząć. PS. Jestem laikem w sprawach motoryzacyjnych,...
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
Witam. Okazało się że na odejściu przewodu do 3 wtryskiwacza dotykał przewód o kolektor ssący, był obtarty i na drganiach masował. Zaizolowałem go przejechałem 100km i jest dobrze. Problem rozwiązany zamykam temat.
suchobiegiem najpewniejsze jest zabezpieczenie mierzące przepływ lub poziom wody a nie ciśnienie. również obecność wody, zatem przewód ssący wykonać z PP w którym należało by zamontować (w pewnej odległości) dwie mufki mosiężne połączone z przekaźnikiem HRH5 wskazanym wcześniej przez dziadka 1203 http://www.automatyka.elstat.com.pl/p307...
boję się ze masz rację że to coś z pompą ale nie rozumiem dlaczego taką rolę odgrya temperatura powietrza. Faktycznie samochód zapala wzbija się na obroty i gaśnie i już nie można go odpalić .Oczywiście wszystkie kontrolki świecą się tak jak powinny.myślę tak jeszcze czy to nie system zabezpieczenia tz immobilajzer który odcina właśnie pompę .Może tam...
SPN 4025 Przepływomierz powietrza – odchylenie czujnika Strategia monitoringu Monitorowanie czujników Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i podczas postoju pojazdu • Sygnał akustyczny (brzęczyk) jest aktywny Failure...
Pod tym linkiem który przedtem podałem jest przetłumaczona fabryczna instrukcja, gdzie także proponują stary szoferski sposób: bezpośrednie zasilenie pompy wtryskowej z zewnętrznego baniaka, zawieszonego np na szybie pasażera i próbna jazda. Przewód ssący paliwo ze zbiornika można zdjąć z króćca pompy, tak by pompa nie podawała i by paliwo nie leciało...
Miałem podobny problem w WV transporterze nomen omen T5, 2.5 TDI. Zasysało przewód między intercoolerem a kolektorem ssącym w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Z tym, że po zejściu na wolne obroty, wąż wracał do normalności. Przyczyną była przytarta turbina. Po zdjęciu przewodu i włożeniu paluchów wyczułem wyraźny opór gdy pokręciłem sprężarką, czego u...
Załóż tam wężyk 3.2mm. Kupiony na metry w motoryzacyjnym.
Tego nwm dokładnie sprawdze to jutro Dodano po 1 A jest w środku jakiś przewód metalowy ssący olej do pompy podejżewam że mógł pęknąć co o tym myślisz?
Witam. mam problem z przewodem podciśnienia w moim fordzie fiesta 1.3 95 r. gdyż nie wiem gdzie powinno być wpięte. jeden przewód łączy kolektor ssący z jakimś czujnikiem. Na przewodzie tym znajduje się trójnik z którego wychodzi właśnie ten luźny przewód podciśnienia. Mam problem gdzie go podłączyć. Z góry dziękuje za pomoc
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
Może od końca. Przytkanie się stacji serwisowej nie daje żadnego kodu błędu. Kod błędu (kilka możliwych) byłby zgłaszany gdyby zacinał się mechanizm lub czujnik był zabrudzony/niesprawny (jest kilka czujników). W takiej sytuacji program serwisowy jest bezużyteczny. Wedle mojej wiedzy (na podstawie opisu usterki) głowica drukarki jest 100% sprawna. Najprawdopodobniej...
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Odpal na zimnym-mówisz,że ma 800 0br/min.Spryskaj plakiem odcinek kolektor ssący-przewód filtra powietrza.Jeśli zwiększą sie obroty to łapie lewe powietrze.
Jest jeszcze jedna możliwość: odciąganie "zapachów" bezpośrenio z "epicentrum". Mianowicie... jeżeli przewód ssący układu wentylacyjnego podłączymy po niewielkich przeróbkach do pojemnika spłuczki (niestety jest to dość trudna operacja w przypadku spłuczek ceramicznych w instalacjach typu COMPACT) do "morowe powietrze będzie wyciagane bezpośrednio ze...
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Duża pucha to serwo :) sprawdź przewód serwo-kolektor ssący. Szczelność, drożność. Tak jak kolega wcześniej pisał zaworek prze serwo
Szczotki i temperatura- wszystko zamontowane na szczotkotrzymaczach, do sprawdzenia przede wszystkim kable i złącza przy silniku i generatorze (4 piny, 2 termistor PTC ok 500Ω, 2 szczotki) oraz zasilanie od strony sterownika (jeśli dobrze pamiętam wszystkie zasilane są z jednego źródła prądowego i połączone szeregowo, sterownik mierzy spadki napięcia...
wentylator ssący układ ssący kolektor ssący
temperatura pieca oporowego philips przegrzewanie wiązka przewód renault scenic
Opel Vivaro A 1.9 TDI 101 KM - Kod błędu P1826 Zmywarka Electrolux EE M432 10L miga i nie reaguje