Błędy nie wyskoczą.Rozrusznik najwygodniej w wiązce wychodzącej ze stacyjki. Przewód oznakowany"A122".
W beczce zwykle był tylko plus po stacyjce. Pociągnij przewód od akumulatora.
https://obrazki.elektroda.pl/3855496200_... https://obrazki.elektroda.pl/3214351900_... Witajcie, potrzebny schemat lub wiedza który przewód podpiąć pod który pin, chciałbym zrobić porządek w kablach, mam już stacyjkę, wcześniej było na krótko odpalane przez zworki. Pacjent to Mercedes T1 310D z 1995 roku, też Kaczka....
A próbowałeś "przestrzelić" przewód od ster. rozrusznikiem bezpośrednio do wyjścia ze stacyjki? Jest przejście?
Co to za sterownik? Typowo powinien być przewód do podłączenia + "po stacyjce", masa i przewód do pozycyjnych.
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
Jak by nie rozpoznawał kluczyka, to by nie dało się go przekręcić w stacyjce. Możliwe że przy odłączaniu akumulatora spadł jakiś przewód. Sprawdził bym też bezpieczniki na początek.
Dla potomnych. Winna była spalona wiązka (jeden przewód od stacyjki zwarty do zasilania pod skrzynką bezpieczników pod maską)
Jaki masz kluczyk? Scyzoryk czy rybkę? Rybki lubią się rozprogramować nawet przy skanerze w markecie. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to dochodzi plus na fioletowy przewód w kasecie ze sterownikami,z przodu pod maską po stronie pasażera,pierwsza obudowa z bezpiecznikami. Ten test odpowie,czy wine za taki stan ponosi okablowanie,stacyjka,czy wina...
A sam przewód jest drożny?
Cześć. Trudno mi ocenić jaki tam masz silnik, co oczywiście wiąże się z różnicami w sterownikach i okablowaniu. Sprawdź, czy masz na pozycji 15 we wtyczce przewód czarno/niebiesko/zielony. Tam powinien być prąd "15" - czyli "po stacyjce".
przecięty przy samej stacyjce -poskutkowało
witam.czy ktos wie jakie są kolory przewodów w stacyjce dla numerów,p30,15r,15t,50,30,15x,30,i15.kos... ucieto,przy próbie kradzieży.z góry dziekuje.
Skoro się tak grzecznie i przekonująco tłumaczysz - to masz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Pewnie odpowiada za zgaszenie silnika, w mercedesach jest on pneumatycznie sterowany, przewody podciśnienia biegną do stacyjki.
Z tym dodatkowym pinem sam mnie naprowadziłeś na odpowiedź. Otóż ósmy pin jest oznaczony w kostce "15T" i służy do załączania układu podgrzewania kolektora ssącego. Jest właśnie załączany przez dodatkowy przekaźnik w skrzynce. Pod kolektorem wymacasz gruby przewód czerwono zielony (cytuję z pamięci). Koloru przewodu przy kostce stacyjki nie pamiętam....
Kolego Michael przewód od pompy wtryskowej idzie do jednego krocca stacyjki i to sprawdziłem .Przewód od vacum pompy do regulacji świateł jest wpięty w regulację reflektorów .Natomiast przy zaworze i gruszce jak która służy do regulacji reflektorów nie ma wolnych miejsc - albo nie mogę ich znaleźć . Więc nie wiem gdzie podpiąć ten drugi nieszczęsny...
jak juz nie da rady inaczej to połacz przewód + od stacyjki -rozruch z przekaźnikiem,po co ta szukanina (rozwiązanie ostateczne -skuteczne )
Mam problem z sprinterem nie kręci rozrusznikiem przecięty przewód od stacyjki nie wiem gdzie ma być podłączony proszę o schemat instalacji
Witam. Kupiłem radio samochodowe. Jakiś chińczyk. Po podłączeniu do samochodu (Mercedes Sprinter 2005r) radio działa, ale po wyłączeniu stacyjki nadaj pozostaje podświetlenie. Zaznaczam, że są podłączone dwa przewody zasilające (jeden stały prąd drugi po stacyjce), przewód masowy oraz przewód chyba wzmacniający antenę (bez prądu). Działa w ten sposób...
Tam gdzie masz B+ (po prawej stronie na pierwszej fotce) podłączasz plus bezpośrednio z akumulatora. Na D+ podajesz przewód do wzbudzenia (z 12 V po stacyjce dajesz w szereg żaróweczkę 12V/3W lub 12V/5W). Na D- dajesz masę, ale coś mi się zdaje że te dwa wystarczą. DF wolny.
Witam. Poszukuję schematu instalacji do mercedesa ml 163 230. Rozchodzi się o zasilanie ze stacyjki ,dochodzi tam 6 przewodów.
.... Zniknęło napięcie na zasilaniu blokady kierownicy i dlatego stacyjka nie przyjmowała kluczyka. Po podaniu bezpośrednio z akumulatora +12V na zasilanie blokady (1 przewód od góry), "brzęknięcie" się od razu pojawiło.... czy poratuje ktoś schematem skąd dokładnie idzie zasilanie na rygiel ?
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
Jest to odcięcie zapłonu.. +12V po stacyjce - polecam pociągnąć właśnie z tego przewodu spod maski bo nie pamiętam koloru przy stacyjce możliwe że taki sam (zawsze sprawdzaj wszystkie przewody miernikiem gdyż kolory mągą być czasami pomieszane) Pompa paliwowa jest to kolor czerwono-czarny idący do czarnej centralki w okolicy amortyzatora Odcięcie przekaźnika...
Witam. Mam pytanko jak prawidłowo podłączyć radio do samochodu Mercedes-Benz 124 200E. jedni radzą bezpośrednio z akumulatora inni ze jest to niewłaściwie, czytałem na forum ze powinno być pod stacyjkę i do akumulatora jeżeli jest tak prawidłowo to pod jaki przewód podłączyć od stacyjki. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Miejsce umieszczenia centralki: POD PLASTYKOWĄ PŁYTĄ W NOGACH PASAŻERA LUB Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY W GŁĄB. KIERUNKI : (W WIĄZCE SCHODZĄCEJ OD KIEROWNICY) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM. (+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.(+) PO STACYJCE : BIAŁY Z ŻÓŁTYM. POMPA – W PRAWYM PROGU – PRZEWÓD CZARNY...
Witam - mam problem z a mercedesem a klasa - coś pobiera mi około 2A prądu. Pomimo wyjęcia wszystkich bezpieczników i kluczyka z stacyjki. Alternator wymontowany i sprawdzony . Przewód do rozrusznika i rozrusznik czysty. Jak mogę prosić o jakieś sugestie i schemat elektryczny do tego modelu będę wdzięczny . Pozdrawiam.
Witam. Czy posiada ktoś może rozpiskę/wiedzę na temat przewodów które wychodzą ze stacyjki. Auto jak w temacie
Rozrusznik jest sprawny ale ze stacyjki nie kręci komputer nie wysyła masy na ten przewód fioletowo biały do przekaźnika od rozrusznika i jeszcze stacyjka z położenia rozrusznik nie powraca samoczynnie na położenie zapłon trzeba ręcznie cofnąć kluczyk.
Ja w dwóch już sprinterach poprostu odłączyłem ten przekaźnik, zamontowałem nowy bezpośrednio na przewód do załączania rozrusznika (fioletowy bodajże) sterując przekaźnik plusem załączania ze stacyjki. Działa bez problemu nawet w mercedesie z półautomatyczną skrzynią biegów. Możesz mi powiedzieć który przewód(kolor) jest od załączania rozrusznika?...
Sprawdź dokładnie czy nie masz przetartych wężyków. Podłącz przewód bezpośrednio do gaszenia pompy wtryskowej i zassij ustami, jak wtedy gaśnie?
Przewód zasilający z akumulatora do deski rozdzielczej i z powrotem tylko włącza/wyłącza zasilanie, więc połączenie tego pod siedzeniem, krótszymi, grubymi przewodami powinien znacząco pomóc → minus że przestanie działać stacyjka (w sumie to już od dwóch dych można nabyć taki do traktorów z ala kluczykiem). Nie wiem co kierowało projektantem że zastosował...
Pytałem o siedzenie, bo pierwsza seria Atego miała siedzenie według mojego opisu, sterowane poprzez sterownik mikroprocesorowy. Sprawa wyglądała tak, że licznik i sterownik siedzenia miały wspólny przewód diagnostyczny. Było dość sporo przypadków, że właśnie sterownik siedzenia dawał zwarcie na ten wspólny przewód diagnostyczny i padała cała komunikacja...
Z tego wynika ze can tx i can rx musza być podłączone pod przewody z kostki zasilającej zielono czarny i żółto czarny bo w tej kostce z auta masz tylko stały plus i nie masz ani podświetlenia ani stacyjki która powinna wchodzić na ACC do radia i może tymi dwu kolorowymi przewodami idzie Can i radio z tamtąd wezmie info np o podświetleniu. Podepnij plus...
Heh, racja, po 3 godzinach rycia kabli doszedłem do tej skrzyneczki, i wymieniłem bezpiecznik. Ale wiecie co w tym wszystkim jest najlepsze? znalazłem ta skrzynkę jako pierwszy, jak się potem okazało, poprzedni elektryk pociągnął przez bezpiecznik plusa po stacyjce na owy czarno zielony przewód, on również nie wiedział, lecz poszedł na łatwiznę. :)
Może ten opis pomoże!!! Uruchomienie W124 Diesel E Klasse z uszkodzonym immobilizerem lub z rozkodowanym kluczykiem! 1. Zdejmujemy rurkę podciśnienia (patrz foto). Przygotować przewód 0,75mm około 1-1,5m. Jeden koniec tego przewodu podłączyć bezpośrednio do "+" akumulatora a drugi koniec dotknąć do środkowego pina (patrz foto) przedtem oczywiście przekręcić...
Czy różowo-czerwony jest gruby? Styki przekaźnika w alarmie mają określoną obciążalność., czy ten przewód nie odcina całego zasilania po stacyjce? Jeżeli chodzi o central rozumiem,że jest sterowany masą o rezystancji ok. 200 ohm.
faktycznie bezpiecznie możesz ciąć plusa po stacyjce,mam też w starych rozpiskach coś takiego:ciąć czarno-czerwono-biały przewód w 8-mio pinowym konektorze pod siedzeniem kierowcy.
Podejrzewam, że "fachowiec" do wymiany stacyjki musiał wyjąć deskę rozdzielczą, na reklamacje odpowiada że stacyjka nie ma nic wspólnego z obrotomierzem,fakt faktem ale usterka pojawiła się po wymianie stacyjki. Zegary wyjąłem, osłonę deski nad pedałami odjąłem, przeczesałem wszystkie kable dochodzące do deski, jak również przechodzące w jej pobliżu...
Po przekręceniu stacyjki / na kontrolki / na bezpieczniku 5,6,7,12 powinno pojawiać się napięcie . Podaj masę na przewód przy alternatorze „D+” powinna się zaświecić kontrolka ładowania i reszta . Jeśli nie będzie napięcia na bezpiecznikach , to kontrolki się nie zaświecą . Szukać napięcia po stacyjce / 15 /
Nie kostka, to nie ten typ Mercedesa. Sprawdzaj nim coś napiszesz! Brak zasilania, prawdopodobnie wypalone styki w przekaźniku lub poluzowane przewody zasilające.
Pewnie Ukochany zainstalował radio tak, ze , przewód podtrzymania pamięci połączył razem do kupy z głównym zasilaniem, a przed pozycja ,,ACC" stacyjki, no i radyjko faktycznie zeżarło w nocy akumulator. Gra to-to bez kluczyka ?
Witam ponownie, od poprzedniego postu minęło trochę czasu, niestety ostatnio mercedes ma awarię. W sposób nieregularny występuje problem z uruchomieniem silnika. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon nie ma żadnej reakcji. Sprawdziłem stacyjkę i jest ok, rozrusznik ma niecały rok, masa ok. Podejrzewam skrzynkę bezpieczników którą w zeszłym roku...
W koncu wpialem sie do cewki srodkowy kabel koloru brazowego(w kazdej cewce jesr srodkowy braz) to na wolnych obrotach skacze 100 , 500, 200 , 700 i tak w kolo po dodaniu gazu pokazuje caly czas 0 Brązowy w cewce to masa... czerwono-niebieski to plus po stacyjce. Impulsy sterujące masz na pinie nr 3 (w każdej cewce inny kolor). jak sie wpialem pod...
Witam najszybciej bedzie jak zobaczysz w radiu na jaki pin potzeba czy stałe lub po stacyjce i mu je daj , te przejsciówki sa uniwersalne i czasami jak podłączysz je tak bez sprawdzenia to moga sie dziac krzaki a jesli chodzi o zasilanie po stacyjce to miernikiem posprawdzaj przy skrzynce bezpiecznikó który przewód ma napiecie z włączona stacyjka i...
To nie będzie o twoim silniku: http://www.benzworld.org/forums/w126-s-s... Odszukaj sobie schematy elektryczne i odszukaj przewód idący ze stacyjki do rozrusznika. Jak nie możesz, to pociągnij sobie do kabiny taki. Za kilka funtów kupisz książkę do takiego mercedesa. Polecam.
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
miernik pokazuje tak jakby prąd dochodził Nie ma takiego słowa dla elektryka "jakby dochodził": albo nie ma (i się naprawia), albo jest (i się nie naprawia). Poza tym pomiar multimetrem na niepodłączonej do reflektora kostce może być zakłamany jak będzie gdzieś coś zaśniedziałe, to multimetr pokaże 12v. Dopiero jak się podepnie obciążenie (w tym przypadku...
Dzięki za odpowiedź. Pod fotelem mam jeden przekaźnik, plus po stacyjce. Po wyjęciu jego mogę odpalić auto i ono pracuje normalnie. Wywala tylko kontrolki od ABS itp. Co do czujnika ciśnienia, to jest on 3-przewodowy, obojętnie który przewód ciąć? Nie wywali to stałego błędu? Dodano po 2 "Gruby" czy to będzie rozrusznik?
Sprawdż przewód "50" po którym oprócz sygnału rozruchu, immo łączy sie z sterownikiem silnika i go odblokowuje. Problem przeważnie znajduje sie w wiązce instalacji przechodzącej pod silnikiem.
To proste - wystarczy troche wysilić swoje szare komórki: alarm łączy dolny koniec cewki przekaźnika z masą (przewód żółty) Jeżeli teraz przyjdzie plusowy impuls ze stacyjki, to najpierw zostanie zasilona cewka przekaźnika, która przyciągnie zworę, i rozrusznik zostanie uruchomiony. Jeżeli nie będzie podanej masy od alarmu, to nie będzie przepływu...
Witam. Mercedes CLA 2,2 cdi 2016 można odpalić podając plus na styk 50 przy rozruszniku lub zwierając styki 30 i 87 przekaźnika rozrusznika. Po włączeniu zapłonu nic się nie zmienia na stykach 85 i 86, nie pojawia się napięcie i nie ma masy. Przypuszczam, że na jednym styku sterowania powinno być napięcie, a przekaźnik załącza się masą. Przełączniki...
Znalazłem jeszcze taki alarm cobra (5933 i 5903)wedlug opisu montażu i wg kolorów przewodów wygląda to tak . 1 .szary-cienki 0,5mm² wejscie do czujników dodatkowych(wyzwalanie) 2 .szaro/czarny, fioletowo/biały, pomarańczowy ,pomarańczowo/bialy,zólto czarny,fioletowy jest sterowaniem centralnym . 3 przewód brązowy pojawiacy się minus do zasilania...
Jeśli chcesz żeby ci zamykał po stacyjce to musisz zrobić sterowanie jedno przewodowe jak w mercedesie - na przewodzie(nie pamiętam koloru) na przemian pojawia sie +/-. Minus jest chyba na zamknij a plus na otwórz. Musisz ten przewód rozciąć i zrobić moduł z dwóch przekaźników, tak żeby na czas podawania + lub - rozcinało go.
Witam. Mercedes W169 , A180 2006 Diesel . Co jakiś czas przestawało działać fabryczne radio. Postanowiłem zmienić na inne. Okazało się że jest problem z podłączeniem. Nie znalazłem nigdzie schematu starego radia gdzie pokrywało się umiejscowienie zacisków +12V i Masa. Po sprawdzeniu miernikiem i próbnikiem nie ma sterowania ze stacyjki. Nie wiem też...
Spróbowałem później jeszcze raz, po małej szamotaninie udało się go przekręcić. Myślałem, że obejdę problem zostawiając kluczyk zawsze w pozycji 1 (wyłączony zapłon), ale wtedy po ponownym przekręceniu rozrusznik nie kręci. Muszę przekręcić kluczyć do pozycji 0, poszamotać kluczykiem na boki, żeby wszystkie piny wskoczyły i wtedy się przekręca i startuje....
Do czujnika dochodzą dwa przewody czy więcej??? Jeśli dwa to na jednym misi być zasilanie po stacyjce, a drugi idzie do lamp cofania, najprościej sprawdzić to poprzez połączenie w wtyczce przewodów na włączonym zapłonie, jeśli lampy się zapalą to uszkodzony czujnik, jeśli nie to albo brak prądu, albo brak połączenia z lampami.
ze stacyjki fioletowy przewód idący na sterownik,pojawia się na nim 'plus' zasilania w momencie przekręcenia stacyjki na pozycję 'rozruch'. Jak nie znajdziesz to wieczorem postaram się wrzucić schemat. Być może wystarczy, chociaż to zależy od sterownika, spotkałem się że musi być sygnał rozruchu po CAN'ie...
Wydaje mi się,że masz spadek napięcia na kostce stacyjki lub po drodze.Zdejmij lub odkręć cienki przewód przy rozruszniku który podaje prąd ze stacyjki.Na jego miejsce przykręć lub wsóń z wsówką kawałek przewodu.Zobacz czy auto jest na luzie i czy jest zgaszony zaplon,jeśli tak to drugi koniec przewodu który podłączyłeś dotykasz do + akumulatora i auto...
Moim zdaniem może to być to wina alternatora, odkręć przewód B+ i sprawdź pobór. Jeśli chodzi o moduły, to pod maską z lewej i prawej moduły SAM, pod kanapą, z tyły , moduł SAM tył i telefonia oraz inne dodatkowe, w bagażniku pompka centralnego zamka, w każdych drzwiach moduł drzwi, nad nogami kierowcy moduł zgw, stacyjka ezs, klimatronik radyjko to...
Rozumiem, myślałem, że ktoś poda gotowe rozwiązanie tzn. pod jaki bezpiecznik/przewód się wpiąć. Można też pod alternator z tego co wiem ale wtedy zapalą się dopiero po odpaleniu silnika a nie wiem jak było w org. czy dzienne zapalają się od razu po włączeniu zapłonu czy dopiero po odpaleniu auta.
Na źółty stały plus,na czerwony dajemy plus po stacyjce,czarny to masa(minus) te są zasilające potrzebne do normalnej pracy radia. Druga wtyczka to głośniki . Przewód niebieskobiały to wyjście na automatyczną antenę lub uruchamianie wzmacniacza. Brązowy,o ile pamiętam to wyciszenie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
INS F05 0 3620 nie mam takiego błędu U mnie był. Mam zdjęcie. Znalazł się (na innej kartce) INS 3620 - awaria czujnika wody kondensacyjnej. Błąd może się również zapalać w przypadku przepalonego bezpiecznika (nie pamiętam który, ale możesz na wtyczce czujnika sprawdzić czy jest zasilanie) Co nie zmienia faktu, że te czujniki jednak wysiadają... Cały...
W kości prądowej z auta wychodzi stały plus 12V i masa, natomiast informacja o stacyjce, światłach, ... idzie po szynie CAN, działa to z fabrycznym radiem. Jak chcesz to podłączyć radio by reagowało na kluczyk to wymierz przewód postacyjkowy w okolicach skrzynki bezpiecznikowej i podłącz go do czerwonego przewodu który jest w gnieździe radia. Żółty...
jesli chodzi o abs to mozesz miec padniety przewód od czujnika który raz łaczy a raz nie lub uszkodzony przekaźnik przepieciowy który jest umieszczony za akumulatorem. co do lampki to moze zarówka jest spalona lub bezpiecznik do nowej wkladki kluczyk nie bedzie pasowal
15R w kostce stacyjki jak rozumiem? Ale na co zwrócić uwagę? Jakiś kolor kabli? Faktycznie mam 3 kluczyki, wyglądają identycznie, ale przekręcić mogę tylko jeden z jakiegoś powodu, może faktycznie ktoś coś tam grzebał. Skojarzyłem jeszcze, że jak gaszę auto i przekręcę stacyjkę o jeden stopień w lewo to nie zawsze gaśnie od razu silnik, ale dmuchawa,...
Rozrusznik ma swoje zasilanie bezpośrednie z akumulatora. Zasilanie do stacyjki idzie do tzw. startera w rozruszniku. Do stacyjki dochodzi jeden przewód +12 z akumulatora i dopiero po przekręceniu stacyjki w tryb START (gdy odpalasz) podaje prąd na rozrusznik. W jednym masz +12 cały czas a w drugim dopiero i tylko w chwili odpalania. Tak samo jest z...
Witam serdecznie forumowiczów. Przewertowałem masę tematów ale niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Wygląda to tak: Stacyjka na pozycję II brak kontrolek ( nie licząc tej od ręcznego). Jeżeli akumulator jest naładowany auto pali ale: - napięcie na akumulatorze lekko ponad 12V czyli brak ładowania ale... wystarczy przegazować autko i już...
Witam. Mogłby mi ktoś z kolegów podpowiedzić gdzie szukać odcięcia rozrusznika w tym samochodzie? Pod stacyjką nie ma typowego przewodu ,żeby w pozycji rozruch pojawiło się napięcie. Chyba że jakiś przewód po zapłonie odetnie również starter? Jest tam silnik TD 3.0., gaszenie pneumatyczne, skrzynia biegów -automat. Z góry dziękuję. Rafał.
Czy to będzie wina kostki w stacyjce? Jeśli dobrze patrzę, to możliwe, co chyba łatwo sprawdzić na samej kostce - różowo/zielony przewód ?, lub robiąc co robiłeś dotychczas Jak przyłożę próbnik do bezpiecznika i do plusa na akumulatorze poprzez silnik i rezystory powinieneś mieć zmiany w świeceniu operując przełącznikiem. "Łapiesz" tą masę przez silnik...
Niestety nie wiem ale jak ktoś wie co nie co to można bez problemu dojść idąc przewodem i dojdzie się aż do stacyjki :)
czy możesz przekręcić stacyjkę w pozycję 1,2,3 ? jeśli tak to nie jest do wymiany . czy na bezpieczniku,ew. fioletowym przewodzie wychodzącym z SAM-a (lewy przód) pojawia się napięcie w momencie pozycji stacyjki na rozruch ? jeśli tak, to sprawdź przewód fioletowy na przerwę/przetarcie. czy w aucie są dodatkowe zabezpieczenia? może masz "cięcie" na...
Po wyjęciu licznika w wiązce pod nim znajdziesz przewód czarno-żółty, to zasilanie immobilisera fabrycznego, po przekręceniu zapłonu pojawia się na nim plus, możesz go ciąć i twój sprinterek już nie zagada. Jeżeli ma być tanio, to blokada sensorowa typu PK-10 lub EXTERMINATOR, jeżeli drożej i profesjonalniej to immobiliser transponderowy dwuobwodowy...
Tą wtyczkę zostaw w spokoju, nie ma ona nic do tego że zgasł Ci silnik. Miernik, żarówka 45 W i sprawdzasz po kolei ciągłość przewodów, od akumulatora do kostki stacyjki, potem dalej. Zacznij od klem i przewodów masowych.
Teoretycznie nic nie powinno sie stać ale to tylko teoria uzależniona od marki auta (całej elektroniki). U mnie w Mercedesie W212 zapłon jest odcinany automatycznie po 5 minutach jeśli nie zostanie wciśnięty przycisk START ENGINE (włączenie silnika). Kluczyk zostaje w porcie ale zapłon i tak zostaje odcięty i nieaktywny do ponownego włożenia kluczyka....
Jeżeli chodzi o jedne z niedziałających drzwi (najprawdopodobniej drzwi kierowcy) to osoba zakładająca sterownik na pilota po prostu w tym miejscu odcięła przewód od drzwi i podłączyła do sterownika z pilotem. Jak by sobie zadał trochę trudu, to jest możliwe podłączenie sterownika bez wyłaczenia funkcji zamykania z kluczyka. Jeżeli chodzi o drugie drzwi...
No to układzik jest prosty. Z tyłu w skrzynce bezpieczników, pod dekielkiem jest przekaźnik, który zasila układ szyb. Obwód mocy podaje na szyby plusa, i nas nie obchodzi. Obwód cewki jeden przewód ma brązowy i jest połączony z masą, drugi przewód jest połączony primo po pierwsze z jednym z wyłączników lewych drzwi, nie z tym, który ma przewody brązowe,...
kamerka ma rację że nie chodzi.Moim zdaniem połączyć trzeba tak:żółty czincz do żółtego czincza.Czerwony przewód z kamery do +12v przy radiu , /po stacyjce "15" / czarny do masy przy radiu -12V ,niebieski to ten co uruchamia pracę kamerki i odpalić kamerkę na chwilę można pobrać napięcie +12V z światła wstecznego,jedziemy do przodu-kamerka się wyłącza.Kamerka...
Mam w/wym. Mera z przewodami do stacyjki bez kostki wtykowej- wszystko jest rozłączone. Zdobyłem kostkę ale brak mi opisu jaki kolor na który numer umieszczony na kostce. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Jak montowałem to sprawdzałem jak długo podaje prąd i jak była jedna odłączona to podawał trochę dłużej, tz. jakieś 30-40s, ale jak podpiąłem wszystkie to daje ok. 3-6s. Sprawdzałeś napięcie czy patrzyłeś jak długo świeci kontrolka. Kontrolka wcale nie informuje o tym, jak długo grzeją świece. A ta cewka to ta plastikowa, co jest dookoła stacyjki -...
MERCEDES E rok 1996/1997 to już okularnik i tam wystarczy chlasnąć różowo czerwony w prawym progu (zapłon i rozrusznik w jednym). -w pierwszych okularach były to zwykłe 2.2D Dodano po 2 centralny zamek może być sterowany na dwa sposoby,albo dwie masy przy pompie,albo przewód zielono-biały z wyłącznika na konsoli masa/masa+200ohm.
trochę bez sensu montować pilotówkę,bo i tak musisz mieć ten szeroki klucz ze sobą zawsze,auto nie jest łatwe do roboty,krańcówki masz w bagażniku lewa strona przy module brązy z kreskami,kierunki osobno każdy -przód szary, szary/czarny,tył czarno/zielony,czarno biały musisz wstawiać diodę aby nie uszkodzić modułu Dodano po 3 plus po stacyjce w mercedesach...
Witam. rangi czy udało Ci sie naprawić ten regulator BEHR??? U mnie jest tak, że dmuchawa chodzi cały czas, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Rozładowywuje mi to akumulator, teraz ratuję się wyciaganiem bezpiecznika. Według zaleceń forumowiczów z w202 wypiąłem środkowy cienki biało-różowy przewód z kostki do regulatora tzw. "jeża" (202 820 73 10)...
oczywiscie tego mercedesa wyłancza się wykożystójac podcisnienie z wako pompy ,(wspomaganie chamólcow) zawór mechaniczny jest w stacyjce , nalezy sprawdzic droznosc przewodów i czy działa wako pozdrawiam!
Mercedes jest na pełnym wtrysku simensa PMS 5WK9 101 Akumulator jest dobry. Kostka stacyjki raczej nie skoro jest iskra i pompka chodzi czy się mylę? Mówisz kolego decybel91 że to sterownik wtrysku? Dodano po 2 Chciał bym to dobrze sprawdzić bo cena sterownika kosmos. http://allegro.pl/sterownik-komputer-mer...
https://obrazki.elektroda.pl/9794894800_... Witam są 2 dźwignie. 1-szą od tempomatu-niebieska kostka-podłącza się przy stacyjce z drugiej strony . W przypadku dźwigni 2-jej jet kostka czarna dwu pinowa z aktywnym 1 pinem do którego dochodzi biały przewód .Pytanie brzmi gdzie podłącza się tą kostkę i jaka jest funkcja tej drugiej dźwigni...
Witam. Czy udało się komukolwiek naprawić ten regulator BEHR??? Otóż w moim przypadku dmuchawa chodzi cały czas, nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, ratuję się wyciąganiem bezpiecznika. Według zaleceń forumowiczów z w202 wypiąłem sterujący, środkowy cienki biało-różowy przewód z kostki do regulatora tzw. "jeża" (202 820 73 10) i dmuchawa nadal chodziła...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy sędziwego już auta, to znaczy Mercedesa z serii T2 z silnikiem OM 352 o dokładnym oznaczeniu L 613 D. Przed wakacjami auto było regularnie odpalane i wszystko było ok, teraz pojawił się problem z odpaleniem, musiałem kręcić z 6 lub 8 razy po 10 sekund za każdym razem zanim zapalił. Następnie silnik wszedł na bardzo wysokie...
Czyli wnioskuję że poprostu ginię zasilanie na rozrusznik bo sterownik silnika jest masą dla przekaźników. Mówiąc podaj zasilanie na rozrusznik co masz na myśli i jak to ogarnąć, bo jeśli któraś z podanych info się sprawdzi to aż wyślę ci flaszkę kurierem hehe ;) Dodano po 8 Oto co znalazłem : Wyciągamy przekaźnik rozrusznika (znajduje się pod maską...
Witam. Nie napisałeś kolego jakie masz radio,czy markowe czy "noname". Złącze które jest na foto to powiedzmy iso w innej obudowie.To teraz standard w większości aut grupy VW,Ford, Mercedes,i auta z francji nazywamy Fakra.W żadnym tego typu złączu poza niektórymi modelami Forda nie ma plusa po stacyjce. Z reguły są dwa stałe plusy,masa oraz dwa przewody...
Oj! - nie ułatwiasz Kolego udzielenia odpowiedzi... Zadałem proste pytanie: czy auto jest przeznaczone do przewozu materiałów niebezpiecznych? Bo wtedy instalacja podłączenia jest zupełnie inna! Auto ma główny wyłącznik baterii - po wyjęciu kluczyka następuje jego rozłączenie i dlatego tachograf ma pociągnięte bezpośrednio z akumulatora zasilanie. Jest...
Witam wszystkich. Zaznaczam że jestem troszkę w sprawach elektroniki cienki bolek. Mam pytanie do wszystkich. W samochodzie marki Cadillac, Mercedes spotkałem się z czymś takim jak automatyczne odpalanie silnika, no może prawie automatycznie. Włączamy zapłon, następnie w pozycję rozruchu wystarczy przekręcić na chwilę a rozrusznik kręci póki silnik...
Osobiście montuję tylko proximę zk 24V-kilkadziesiąt sztuk założonych. A actros jest prosty jak budowa cepa. Wszystkie wiązki na wierzchu, kolory zlokalizujesz probówką w 5 minut. W tych starszych mercedesach odcinam rozrusznik i jako drugi obwód w proximie plusa po stacyjce.
Może myszki nadgryzły przewody i są na granicy przewodzenia. Drobny wstrząs może wznawiać połaczenia na tyle aby wysterować układ zapłonowy.
to wy nie zrozumieliście sentencji mojej wypowiedzi tłumacze złodziej wsiada do samochodu podnosi maske zdejmuje przewód podciśnieniowy z pompy lub reflektora i nawet nie musi przekręcać ztacyjki aby go odpalić....... :cry: No nie tak do końca :D W instalacji podciśnieniowej zainstalowane są zwężki, aby w przypadku awarii jednego obwodu, ograniczyć...
witam sprawa przedstawia się następująco, bowiem ostatnim czasem <ok tygodnia temu> spaliła mi się pompka od centralnego zamka. dzisiaj dostałem juz nową ale mam z nią problem a dokładnie ze sterowaniem sygnałem zamknięte -otwarte co było zapewne przyczyna spalenia sie starej pompki. po wyciągnieciu kluczyka ze stacyjki centralny wariuje<otwiera...
ja odcinam w tych samochodach różowo-czerwony plus po stacyjce w jej wiązce,albo jest on też do uchwycenia pod skrzynką bezpieczników,można też odciąć rozrusznik na fioletowym przewodzie.
Sprawa wyjaśniona. Okazało się przewody zasniedzialy gdzies przy podłodze. Auto odpala teraz czy cieple czy zimne. Dziekuje za rady i zainteresowanie moim postem. Pozdrawiam Dodano po 2 Mechanik pomógł , wyczyścić zasniedziale przewody w instalacji elektrycznej
schemat przewód stacyjka mercedes mercedes stacyjka stacyjka mercedes
podłączyć telewizor philips router whirlpool kontrolka wymiana pierścień tłokowy
stacja lutownicza zelmer 01z013
Opis wyłącznika świateł w Oplu Corsie Kocioł Junkers Euroline nie odpala - diagnostyka i rozwiązania