Potrzebuję precyzyjnego pomiaru natężenia w przewodzie wysokiego napięcia Do realizacji w/w celu nadają się przetworniki hallotronowe, typu "LEM"- current sensors. Wiedzę na ich temat zgłębisz tu:[url=https://www.google.pl/search?q=l...
Nie ma z tym kłopotu, jest to system z tzw. iskrą traconą. Iskra zawsze pada w tych cylindrach w których tłoki wznoszą się i opadają razem, tak jak wykorbiony jest wał, a więc 1-4 oraz 2-3, jak w jednym padnie w suwie pracy to w drugim w suwie wydechu. Ważne, abyś sobie znalazł tylko parę, dwa skrajne idą na jeden bank tłoków czyli 1 i 4, nie ważne...
Masz przetwornice czy tranformatory ? Sposób połączenia nie ma specjalnie znaczenia, przy tych napięciach ( bardzo dużych ) i prądach ( malutkich) wystarczy byle jak styk. Pozdr.J.
ciśnienie spreżania troche za male powinno być 13-14, przewodziki na świece nie można zamieniać muszą iśc parami duża świeca 1-4 i 2-3 i male świece tak samo1-4 i 2-3, a nierówna praca może być spowodowana wlaśnie świecami
do tego są specjalne szczypce,ale spróbój twardym stalowym drutem,na końcu zagięcie 3mm i takim haczykiem trzeba się pomęczyć.
Witam, jeszcze nie spotkałem przetwornika z takim uszkodzeniem. Ta srebrno błyszcząca plamka zrobi się biała gdy przetwornik straci próżnię. Skoro ekran przetwornika się świeci i jest obraz, to lampa jest ok. Umyj szyjkę czystym alkoholem albo przetrzyj lekko wilgotną ściereczką i dobrze wytrzyj na sucho. Nie dotykaj więcej palcami. Lampa powinna znowu...
Trzeba wymienić na nowy, niekiedy jest integralną częścią cewki wn i musisz ją wymienić
Firma Kontakt chemie robi silikon spray , ma wysokie napięcie przebicia i czasami pomaga Tutaj można poczytać więcej http://elektronika.led.com.pl/product_in... Pozdrawiam
ja osobiście robie to żarówką,jeden przewód dotykasz do masy(nie izolowana linka na kineskopie) a drugi delikatnie wkładasz pod przyssawkę dotykasz kilka razy ąż sie całkowicie rozładuje. Możesz zrobić to kawałkiem przewodu i też jeden koniec do masy a drugi pod przyssawkę ale wtedy bardziej strzela.Zachowaj ostrożność przy wkładaniu przewodu pod przyssawkę...
Co do zaworów to klepać nie bedą, ponieważ gniazda się wyklepują i robi sie coraz mniejszy luz, sprawdzenie zaworów w tym silniku jest banalnie proste tak więc sprawdź, a jak nie to oddaj to komuś kto to sprawdzi, a cena za sprawdzenie na pewno nie zabiję.
Kolejność jest 1,3,4,2.
To sa przewody weglowe. Te wlokna sa nasaczone pylem weglowym, ktory przewodzi prad. Moze zauwazyles, ze gdy dotkniesz tych wlokien, to na paluchach zostaje brud. To jest wlasnie to :-) .
Takie kondensatory stosuje się jak słusznie zauważyłeś w filtrach sieciowych po to, aby ograniczyć zaburzenia przewodzone różnicowe i wspólne płynące Z i DO urządzenia oraz Z i DO sieci zasilającej. A mówiąc bardzo prostym językiem i podając przykład - zasilacz Twojego laptopa ma w sobie taki filtr po to, żeby laptop się np. samoistnie nie restartował...
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Co robi przewód wysokiego napięcia w twoim domu? albo w ścianie?
Dla multimetru nibezpieczne między stykami może być kilkaset V somoindukcja!Nawiń pare zwojów przewodu na przewód wysokiego napięci podaj ten sygnał na jakiegos CMOSa np.4093 dzielnik na wejściu i masz gotowy 12Voltowy przebieg.
Może i pomysł zabawny :D ale prawdopodobnie najlepszy :idea: W Biedronce widziałem drona za 100 PLN, doczep haczyk, w nim termistor, a w dronie generator parametryczny (na jednym tranzystorze!), Sterujesz dronem, zawieszasz go na drucie (jest naprawdę malutki), wyłączasz napęd. Na dole odczytujesz częstotliwość i albo z tabeli, albo z jakiejś aplikacji...
Polecam janmor silikonowe bardzo dobre zero problemów, znalazłem je w któryms ze sklepów internetowych taniej niż u producenta
http://obrazki.elektroda.pl/4599267200_1... minuta w google........
1. Przebicie na przewodzie wysokiego napięcia lub cewce. 2. Instalacja do przejrzenia,prawdopodobnie przetarta izolacja na przewodzie od rozrusznika lub problem z włącznikiem
Witaj Kolejność ich podłączenia jak w każdym innym samochodzie jest bardzo istotna, jeżeli źle podłączysz nie uruchomisz silnika.
Cewka zapłonowa do wymiany i świece jak nie wymieniałeś.
Nic albo niewiele. Tak samo jak peszel na przewodach wysokiego napięcia.
zostają jeszcze przewody wysokiego napięcia oraz cewka zapłonowa, pytanie jeszcze co to za instalacja gazowa?
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
Prawdopodobnie uszkodziłeś przewody wysokiego napięcia podczas zdejmowania ich ze świec.
A Arduino ma sterować tą listwą w sposób magiczny? Też prąd musi popłynąć.* Zastanów się, dlaczego ptaki mogą bezkarnie usiąść na przewodach wysokiego napięcia. *) Tak, wiem, uproszczam....
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Zapłonnik podaje cały czas impulsy do żarówki poprzez przewód wysokiego napięcia który z niego wychodzi.
Sprawdzenie proste. Wstrzyknij mu przez odmę benzyny i pokręć. Jak zapali to wina gaźnika. Jak nie to usterka mechaniczna silnika lub źle podłączone przewody wysokiego napięcia.
Zmień świece i przewody wysokiego napięcia. Jeśli wg Ciebie świeca mająca pół roku jest nowa to życzę powodzenia.
Witam. Zmieniałem przewody wysokiego napięcia i nie pamiętam w jakiej kolejności teraz podłączyć z cewki do świec jeśli ma ktoś jakiś rysunek albo wie jak podłączyć to proszę o pomoc.
Witam. Może jakiś filtr p/zakłóceniowy przy aparacie zapłonowym?, lub wymiana przewodów wysokiego napięcia pomoże. ps. jakie autko?
Na świecy powinieneś mięć przerwę około 0,5-0,6mm i sprawdź jeszcze fajkę i przewód wysokiego napięcia
Kopułka to jest to ustrojstwo z którego wychodzą przewody wysokiego napięcia. Bardzo możliwe, że woda dostała się do środka.
Witam serdecznie czy ktos mi podpowie jaka jest srednica przewodu wysokiego napiecia od swiecy do cewki
Dobre rady napisał Gimak . A co do tych strzałów to wymień świece i przewody wysokiego napięcia. Mój kolega miał podobny przypadek i teraz ma wszystko dobrze.
filtr powietrza filtr gazu i może woda w parowniku... sprawdź to jeszcze zobacz świece zapłonowe przewody wysokiego napięcia
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
Zacznij od zmiany świeć i zobacz w jakim stanie są przewody wysokiego napięcia , najlepiej sprawdzić wieczorem jak jest ciemno widać miejsca gdzie jest przebicie na przewodach.
Pulsować nie będzie bo to IP. FTP to podstawa. Staraj się tylko nie prowadzić w długich odcinkach (np 80m) przewodów równolegle do siebie z 15cm odstępem. Czy mógłbyś napisać dlaczego nie można prowadzić przewodów równolegle do siebie z 15cm odstępem ?
Na cewce są cyfry gdzie który idzie.
Zawory są po prawej stronie od gaźnika a do pokrywy zaworów jest dospawany taki wspornik dla przewodów wysokiego napięcia. I na górze tej pokrywy jest miejsce gdzie dolewasz olej.
Witam, jak podłączyć przewody wysokiego napięcia w Punto 2? Odłączyłem i teraz nie wiem jak podłączyć. Kombinowałem trochę z ich podłączeniem ale teraz gaśnie na wolnych obrotach i trudno zaskakuje. ;/ Może gdzieś jest jakiś schemat? Co się stanie jak, źle je podłącze i odpalę silnik? Czy po ich wymianie coś trzeba ustawiać czy tylko odpiąć i dać nowe?
Inspekcja przewodów wysokiego napięcia, to niezbyt bezpieczna praca ( LineScout . Choć wideo poniżej to głównie, PR bez podawania szczegółów technicznych to ciekawy jest sposób w jaki robot pokonuje przeszkody oraz to, że jest w stanie pracować na aktywnej linii, co minimalizuje niedogodność związane z jej wyłączaniem a przede wszystkim czynni pracę...
do Romo: mnie to kompletnie nie przeszkadza,poprostu zastanawia :) czy mógłbyś jaśniej? Co to jest ten ULOT? Prąd płynie pomiędzy linkami ? I pomiędzy linkami a ziemią? jak to? Podczas jonizacji powstają swobodne elektrony wybite z atomów. i te elektrony to własnie ten prąd ?? I co powoduje że to wydaje takie dzwieki?
Ja ostatnio w Panasonicach podobnych miałem uszkodzony trafo-powielacz tak że było przejście z fajki na kineskopie do masy. Tak że możesz sprawdzić ROZŁADUJ KINESKOP!!!!! OSTROŻNIE!!! zdejmij kapturek (fajkę) z przewodem wysokiego napięcia z kineskopu rozładuj jeszcze raz przewód wysokiego napięcia do masy i sprawdź czy ten przewód ma przejście do masy...
Na cewce na pewno masz oznaczenia
Ja myśle że to nie cewka, rzadko się zdarza aby cewka wysiadła. Sprawdź przewody wysokiego napięcia ,rozdzielacz i świece . Ale nie zapomnij o paliwie, bo sam pisałeś że coś ci śmierdzi.
Często właśnie w Turbo miałem problemy z brakiem iskry po założeniu pokrywy. Pomagało zaizolowanie przewodów wysokiego napięcia ( zwykła izolacją ) i ułożenie ich tak aby nie dotykały do palnika ( od dołu ). Poza tym podegnij trochę lub zaizoluj przyłącze do elektrody jonizacyjnej - dotyka do obudowy blaszanej. Zawory gazowe też padały ale rzadko.
Na twoim zdjęciu, element oznaczony jako 2 to nie cewka tylko aparat zapłonowy, (masz jedną cewkę w samochodzie nr 1 na zdjęciu). Przewód łączący element 1 i 2 to też przewód wysokiego napięcia.
Proponuję na początek podstawić inny zespół bębna i będzie wiadomo gdzie szukać. Aha spróbuj jeszcze odłączyć przewód wysokiego napięcia od ładowania bębna i zobacz czy efekt jest ten sam. pozdrawiam
Schemat z autodaty , prosze bardzo Pozdrawiam
Powinien to być specjalny przewód wysokiego napięcia. Taki zwykły prędzej czy później się spali, nie mówiąc że jest bardzo niebezpieczny. Co do podłączenia lampy, to czerwony idzie na obudowę trzonka lampy, a zielony idzie do "cycka".
To musi być gdzieś zwarcie w obwodzie wysokiego napięcia. Zacznij od starannego wyczyszczenia płytki i połączonych z nią elementów HF(wysokiego napięcia) oraz dokładnego przejrzenia czy nie ma śladów przebicia. Jeżeli masz układ z iskiernikiem to łuk powinien się tam pojawić w czasie gdy chcemy zajarzyć łuk spawalniczy.
Przeniosłem z: Inne Diagnoza .
To jest przyczyna przewodów wysokiego napięcia lub świec. Powstaje przebicie na obudowe.Najcześciej to się dzieje jeżeli w poietrzu jest duża wilgoć. RADZE wymienić przewody lub świece na NGK. Skąńczą się problemy.:D
w monitorach napięcie rozładuje się samo przez kondensator w trafie Temat zamykam.
Wcześniej posprawdzaj wszystkie przewody wysokiego napięcia. Czy mają dobre przejście. Kopułka i palec nie są wypalone, przerwa na świecach jest nie za duża. Jeżeli iskra z cewki napotyka gdzieś opór to szuka sobie bliższej drogi do masy.
Przewody wysokiego napięcia narażone są na różne czynniki; działanie wysokiej temperatury, drgań, wilgoci itd. Po pewnym czasie izolacja ulega degradacji, tworzywo z którego są wykonane twardnieje i staje się kruche. W zasadzie nie ma określonego czasu po jakim należy wymieniać przewody. Po prostu należy co pewien czas kontrolować ich stan, oczyścić...
To falowanie obrotów może być przyczyną złej pracy silniczka krokowego. Co do strzelania stawiam na świecie. W samochodach z instalacją gazową ważne jest dobranie odpowiednich świec i przewodów wysokiego napięcia.
Rozrząd i tak do wymiany , jak nie wiadomo jaki przebieg . Być może zużyta rolka prowadząca. Nie ma to wpływu na palenie . Sprawdź przewody wysokiego napięcia. Po za tym sprawdź kompresję wraz z próbą olejową.Jakie świece założyłeś dedykowane do tego silnika.
Tyle Volt wychodzi z trafopowielacza. Tak musi być. Przy rozłączaniu przewodu anodowego kineskopu należy później rozładować kineskop. W przewodzie o którym mówisz jest to przewód wysokiego napięcia taki jak idzie do świec zapłonowych w samochodzie czyli normalny kabel z tym że z grubą izolacją.
kineskop zaczyna żażyć Chodzi tylko o żarzenie lampy czy pojawia się też jakiś blask na ekranie? Sprawdź przewód wysokiego napięcia, oczyść dość dokładnie okolice trafopowielacza. Sprawdź jeszcze kondensatory w tej części. Możliwe że któryś puszcza i właśnie dlatego włącza się zabezpieczenie przeciążeniowe.
Wykręć świece i niech ktoś kręci rozrusznikiem,zobacz czy jest iskra,czy nie ma.Różnie moze być,może być przebicie na przewodach wysokiego napięcia,może cewka szwankować.Ale jest też duże prawdopodobieństwo,że padl czujnik HAll-a,to samo miałem w dwóch polówkach.
Pierwsza rzecz to pomiar kompresji. Da to ogólny obraz stanu silnika. Druga to stan odmy, jej zaolejenie. Dziwne jest, że silnik w którym olej zakleja elektrody świec nie kopci. Może zamienić miejscami świece i zaobserwować występowanie zjawiska. Przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia pod kątem przebicia. Parch co klei świece powinien walić dymem...
I jak tam? Odpala już dobrze,naprawiłeś?
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Witam, nie wiem czy dobry dział ale mam takie pytanie. Otóż chcę się was poradzić jakie przewody będą najlepszym rozwiązaniem do mojego samochodu i do LPG.? Testowałem już tanie zamienniki Janmor które padły po 3-ech dniach... testowałem również Sentech,które wytrzymały ponad miesiąc. No ale jak wiadomo przewody powinny wytrzymać ok 10-20 tyś a nie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/profile... Jest z Kołobrzegu,pewnie za zaproszenie na kawę pomoże osobiście :)
Więc całą końcówkę wymieniłem i iskrzenie raczej syczenie nastąpiło 6 cm. od końcówki anody, Nie pisze czy skrócił przewód, również nie wiadomo jak lutował a wiadomo, że tam WN.
Na pewno wirnik alternatora, stojan alternatora z płytką zapłonową, regulator napięcia, mostek prostowniczy, czyli tzw. diody, cewki zapłonowe z przewodami wysokiego napięcia i fajkami, jeśli chciałbyś zrezygnować z ładowania akumulatora, to możesz sobie odpuścić regulator z mostkiem prostowniczym.
Gdzie maja pracować te kolumny i jakie są stawiane wymagania? Może zastosowanie sprzętu radiowęzłowego rozwiąże problem. Wszystkie głośniki równolegle. Odpadają w tym przypadku problemy z ciągnięciem i rezystancją przewodów - wyższe napięcie - niższe prądy. Szczególnie przy większych obiektach. Jeżeli chodzi o przekazy mowy to takie systemy bardzo dobrze...
Odpowietrznik automatyczny - jak cieknie to jest do wymiany. Można go wymienić samodzielnie - trzeba opróżnić kocioł z wody. Ważne żeby po wyjęciu starego odpowietrznika wyczyścić gniazdo z brudu i przy montazu nowego - posmarować oring smarem silikonowym. Co do iskry - przebicie elektryczne możesz zabezpieczyć stosując takie specjalne silikonowe izolatory...
Przewód podciśnienia idzie od parownika do kolektora ssącego, a czy auto kichnęło przy odpalaniu? jeżeli tak to mogło zapchnąć jakiś wężyk, trochę dziwne że akurat przy pustej butli, bo to nie ma nic do tego, ale według mnie to elektryka gazu coś szwankuje. Sprawdź kabel od gazu który owinięty jest na przewodzie wysokiego napięcia cewki albo podłączony...
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Standardowa ten przewód owija się na przewodzie wysokiego napięcia, który dochodzi do aparatu zapłonowego. Jeśli impuls zaniknie na tym przewodzie sterownik musi odciąć gaz. Jest to prymitywna instalacja - ale tania. Jeżeli przebijał ci przewód WN to mogłeś uszkodzić centralkę gazu. Można też podpiąć ten przewód pod sygnał impulsu z cewki. Najlepsze...
To zorganizuj sobie cewkę na podmianę - innej metody w Twoim przypadku nie ma. Jeśli to nie pomoże, to pozostanie czujnik w aparacie zapłonowym. Podawać masę przez kontrolkę na środkowy pin kostki z aparatu zaplonowego. Jeśli na przewodzie wysokiego napięcia od cewki będzie pojawiać się iskra znaczy, że cewka prawdopodobnie sprawna.
sprawdź przewody wysokiego napięcia świece zapłonowe bo raczej nie spotkałem się z tym żeby iskry nie było raz na dwóch cylindrach potem przeskakiwało na kolejne dwa może tez być uwalony czujnik halla który steruje iskra
Jeśli przewody wysokiego napięcia kopią to mają przebicie, a to ma wpływ na odpalanie i pracę silnika. Należało by je wymienić. Najlepiej jak masz możliwość to podmień od kogoś kto ma sprawne i zobacz jaka będzie reakcja, bo ja za nowe dwa lata temu płaciłem ponad 300zł :/
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
Można tylko żeby końcówki pasowały :D
To najlepiej zmien samochod jak cie na niego nie stac. Zawsze pozostaja markowe zamienniki typu Bosch.
Opisz proszę jak wygląda iskra czy przeskakuje we właściwym miejscu? Ostatnio montowałem nowy podgrzewacz wody Aristona i też ciężko odpalał okazało się że miał przebicie na przewodzie wysokiego napięcia i iskra albo w ogóle nie przeskakiwała między elektrodami albo była bardzo słaba. Choć zawsze było słychać że iskrzy tylko że nie w tym miejscu.
Przewody wysokiego napięcia wymieniłeś ? Przewody wysokiego napięcia w astrze H 1.4 ????????? tam nie ma przewodów bo jest DIS czyli cewka zespolona ....
Sprawdz przewody wysokiego napięcia.
Ile już jeżdzicie tym escortem, jeszcze nie nauczyliscie się że jak ford (ale i nietylko) zaczyna walić w dolot to pora wywalić przewody wysokiego napięcia a przy okazji świeczki. Rada następna, tylko oryginalne Motorcraft ,zetek nie znosi oszustw w postaci tańszych zamienników a i inni producenci nie zawsze mu podchodzą::cry:
Tak po przejechaniu paru kilometrów są gorące.
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Witaj ponownie.Ten pomysl z proba to dobre rozwiazanie.Najlepiejn w dzien roboczy w godzinach pracy ,kiedy pracuja zaklady zasilane ta linia a w nich smiecace potencjalnie urzadzenia.Stabilna instalacja w samochodzie bedzie lepsza niz "reczniak".Wybierz do prob korespondentow "bazowych" na granicy slyszalnosci.Moze byc i tak ze w poblizu linii nie bedzie...
Czy warsztaty montujace maja obowiazek wymiany przewodó wysokiego napiecia? oczywiscie przewody wliczone w cene instalacji.
ten przewód wysokiego napięcia prowadzi właśnie do płytki PCB mógłbyś wrzucić jakieś foto tego fragmentu PCB? Jedyne co mi przychodzi na myśl na takie napięcie zmieniające się w zależości od obrotów silnika to, że przewód ten idzie od alternatora - jego dodatkowego wyjścia "W" No ale tak jest chyba tylko w samochodach typu diesel albo tkwię w błędzie...
To wycie to może być łożysko alternatora do wymiany. Przyczyną braku mocy - przyczyn może być wiele. Mogą być związane z układem paliwowym i elektrycznym. Któryś układ trzeba wyeliminować pierwszy, może to być np. elektryczny. Sprawdź czy przewody wysokiego napięcia nie mają przebicia. Zaczęły się chłodne i wilgotne poranki i takie objawy mogą mieć...
Jeśli silnik się trzęsie, to wszystko wskazuje na brak zapłonu w jednym cylindrze. Wykręć świece. Jedna pewnie będzie czarna. Może być uszkodzona sama świeca, albo przewód wysokiego napięcia (sprawdż po ciemku przy pracującym silniku, czy nie "świeci"). Nie znam fiesty, ale domyślam się, że ma rozdzielacz zapłonu. Po zdjęciu kopułki zobacz, czy jeden...
Miałem podobny przypadek, z tym że we Fiacie Seicento z instalacją BRC. Sugerowano mi wymiane przewodów wysokiego napięcia co też uczyniłem. Kupiłem zamienniki za 40 złoty. Problem nie zniknoł nieznacznie tylko uległo poprawie. Męczyłem się tak dwa miesiące i śledząc różne wątki na forum zdecydowałem się kupić orginalne przewody zapłonowe za 150 złoty....
a można wiedzieć jak go wymienić
Jest metoda na sprawdzenie czy jest iskra za każdym razem za pomocą oscyloskopu i sondy elektromagnetycznej zakładanej na przewód wysokiego napięcia poszczególnych cylindrów lub wychodzący z cewki zapłonowej. Porównując te sygnały można określić też czy wypadanie zapłonów jest na wszystkich cylindrach czy tylko na niektórych. Iskra może być zawsze ale...
Jak podłączyć przewody wysokiego napięcia w Audi A4 1.6 1996 rok?
Witam. Dokonywałem prób naprawienia współczesnych przewodów wysokiego napięcia i klapa . Dawniej się ta sztuka udawała były specjlane końcówki a teraz wszystko jest jednorazowe. Zwiększyło się też wysokie napięcie i ceny. Pozdrawiam.
nie należy (chyba, że będziesz wymieniał przy pracującym silniku :P )
napiąć przewód wysoki napiąć przewód wysoki napiąć wymiana naprawa przewód wysoki napiąć
automat świateł dziennych sprawność klimatyzatora zegary renault master
eurorack zasilacz eurorack zasilacz
TP-Link TL-WR1043ND V3 a obsługa SMB2 Znaki rozrządu w Fiat Bravo 1.4 T-Jet: lokalizacja i ustawienie