Wygląda na notlauf czyli stoją kierownice w turbosprężarce.
Sterowanie gruszką do kontroli. Dawkowanie paliwa do kontroli Przepustnica do czyszczenia
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
Witam, mam problem, Seat Leon 1 1.8T AUQ, po regeneracji założone turbo i jest przeładowanie, pompuje w okolicach 2,4 bara. Zawór DV jak i N75 sprawne, węże są szczelne. Dodam, że turbo regenerowane z powodu luzów na wirniku, jak i przez pęknięcie muszli gorącej strony turbiny. Pytanie, czy pęknięcie nie pojawiło się z powodu przeładowania już wcześniej?
Jak ściągniesz wężyk z gruszki powinno Ci turbo teoretycznie bić największe ciśnienie bo klapka na stronie gorącej jest wtedy zamknięta. Dodano po 3 Dzięki wielkie za wskazówki, a jeszcze jedno takie pytanko... jeżeli podłączyłbym na chwilę wężyk od turbo do gruchy, podpiąłbym vag-a, sprawdzał doładowanie i jeżeli nagle pojawi się ciśnienie (tak wiem,...
W pierwszych logach przeładowanie turbiny.1.3 bar rzeczywiste do 1.0 bar wymaganego .Przepływka przekłamuje wynik bądź nieszczelny egr,420-440 powinno być 470mg/suw. Z pomiaru przepływomierza wychodzi ze masz pojemnosc silnika 1700cm3. Góra przepływomierza wskazuje faktycznie ze doładowanie wynosi 1.3 bar -985mg/suv Niestety dawka paliwa nie idzie w...
Masz przeładowanie turbo i w efekcie tryb awaryjny przy 3570 obrotów. W logu 003 Basic Settings widać, że EGR nie działa - albo zaślepiony albo uszkodzony N18. W 000 BS kąt wyprzedzenia wtrysku jest ciut opóźniony. Sztanga wraz z dźwignią kierownic spalin zmiennej geometrii chodzi w zbyt małym zakresie (nie odbija do góry bardziej niż powinna) i konieczne...
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
niby to w normie ktora przewiduje vw, ale to faktycznie sporo. Tak jak pisalem, teraz bedzie trudno stwierdzic
Zacina się zmienna geometria i ciśnienie jest za duże. Jest to co prawda na razie chwilowe przeładowanie ale pewnie zdarzy się już że awaryjnie ECU wyłączy turbo by je chronić przed wejściem na zbyt wysokie obroty.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Faktycznie, z rozpędu nie doczytałem
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
A bierze ci olej ?
Sam opis błędu już Ci mówi co jest nie tak, wiec posprawdzaj wszystko i wtedy pytaj.
Kto wymieniał turbosprężarkę po regeneracji?
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
a jak ja zacząłem normalnie jeździć Jeśli ci turbo przeładowuje w mieście, to normalnie nie jeździsz, tylko dajesz w petę i spalanie masz takie, jak sobie zasłużyłeś... Pozytywna dewiacja turbo świadczy ewidentnie o zacierającej się kierownicy i nie unikniesz przynajmniej wyciągania i czyszczenia... Przeładowanie i duże spalanie to dwie różne sprawy...
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
Kolektor wymieniony....
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
Jeśli masz przeładowanie to należy sprawdzić szczelność dwóch wężyków ciśnieniowych : tego który idzie z króćca muszli zimnej do N75 i tego wychodzącego z N75 do siłownika ciśnieniowego przy turbo. Jeśli wyeliminujesz winę wężyków to do sprawdzenia pozostaje już tylko sam siłownik ciśnieniowy oraz N75. Jeśli chodzi o Twoje drugie pytanie to oczywiście...
Lepiej ale dalej turbo faluje. Wstało dopiero przy 2000 RPM potem przeładowanie do 2300mbar za nim niedoładowanie 1700mbar. A powinno wstać tuż przed 1800 RPM i trzymać równo 2000 mbar.
Witam. Mam lekkie przeładowanie turbo, mimo że geometria chodzi płynnie. Jak but w podłogę oczekiwane ciśnienie zawsze jest 2150 mbar, a realne najpierw skacze do 2400-2500 co wywołuje mocne obcięcie nawet do 1800. Efekt to odczuwalne falowanie mocy i czarny dymek z tyłu (nie wchodzi w tryb awaryjny). Aby poprawić sytuację wydłużyłem o jeden obrót sztangę...
Zdejmij i zaślep ten wężyk i zobaczysz, czy ucichnie. A to na pewno, przecież to gruszka od zmiennej geometrii turbiny. Gdyby była uszkodzona dawno już by narzekał na brak mocy albo przeładowanie silnika. Skoro turbo podczas pracy "gwizda" to jest to może uszkodzone wirniki
Typowe przeładowanie , wskazuje na zacinającą się geometrie turbiny lub problemy z jej sterowaniem. Tak czy inaczej auto do mechanika. P.s jak masz jakieś pojęcie to sprawdź czy sztanga turbo się porusza w całym zakresie , potem zostaje gruszka i zawór N75.
Kod silnika? Turbo bez vgt?
To jest tak podobne jak jedziesz i naciśniesz pedał hamulca i gazu równocześnie to odcina turbo sprzęgło i znów jedzie to podobny efekt masz choć bardziej obstawiam przeładowanie turbo zerknij na ciśnienie doładowania podczas jazdy
Witam, Mam problem z przeładowaniem turbiny w silniku 1.8T. Przeładowanie trwa około 3 sekundy, ciśnienie przekracza wtedy 200 mbar ponad wartość zadaną, po czym się stabilizuje. Zauważyłem również, że podczas spokojnej jazdy, gdy ciśnienie zadane wynosi 980 mbar, aktualne potrafi wzrosnąć do około 1060 mbar. Nie wiem, czy to jest normalne. Problem...
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Dzień dobry.Wymontowałem elektrozawór turbosprężarki z Citroena C5 2.0hdi 140km z 2011roku i sprawdzałem szczelność wężyków przez przypadek dwa wężyki wyskoczyły i nie mogę poszukać gdzie je przypiąć,... Bezpośrednia odpowiedź 1. Króciec górny–prosty (na zdjęciu skierowany w lewo, bez kolanka): podłącz do przewodu zasilającego pod-ciśnienie z pompy...
rzemyk90 napisał: Wastegate i zawory nim sterujące sprawdź. VTG w AGR?? Zartujesz? Turbo AGR Dodano po 7 Zaprzeczasz sam sobie, i napisałeś to samo co ja. Wastegate to nie jest VTG. Sprawdź w google. Wpisz wastegate turbo.
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Zdejmij tylko wężyk z egra i zaślep sam wężyk. Przejedź się i daj znac o efektach. Kopcenie raczej ustało a auto zbiera się lepiej......choć dopiero jutro przegonię je w trasie i będę miał porównanie do tego co było przed odcięciem egr. W związku z tym mam pytanie, czy może nastąpić przeładowanie turbo po odcięciu egra?
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
przeczyszczone turbo - co dokładnie było zrobione ?
A błędy sprawdzić nie łaska. Założę się że przeładowanie turbo albo niedoładowanie czyli zmienna geometria w turbo zasyfiona i stoi.
Koledzy mam problem z moim lt 35, przeładowuje w nim turbo. Zrobiłem wszystko co było możliwe, czyli wymiana czujnika n75 czyszczenie turbo, sprawdziłem wszystkie podciśnienia i dalej nic. Problem zaczął sie kiedy wracałem z uk i w Dover przestało działać lecz jechałem dalej, na postoju stuknąłem w czujnik a on zaczął brzęczeć takie ciągłe chwilowe...
Witaj. Turbina bije za duże ciśnienie. wygląda to jakby kierownica była zapieczona sprawdź działanie sztangi powinna pracować około 2cm będziesz wiedział czy kierownica pracuje czy jest zapieczona. sprawdź przy okazji wężyki od sterowania turbiny
Witam mam problem z doładowaniem vw golf 1.9 tdi alh późno wstaje turbo mam porobione logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/selus_144202.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144203.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144204.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144205.html http://vaglog.rtnet.pl/selus_144206.html
Jeśli po odpięciu wężyka turbo niedoładowuje to sztangę na razie zostaw w spokoju, wymieniłeś już wszystkie możliwe elementy powodujące przeładowanie turbo ale pozostaje jeszcze jeden - załamany, zagnieciony, niedrożny wężyk łączący N18 i N75 z obudową filtra powietrza - jest to jednak bardzo rzadki przypadek więc zrób i wklej log dynamiczny grupy 011.
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
Skoro na nowym wiekszym turbo nie bylo przeladowania to mapa zle steruje.
Błąd 17965 świadczy o przeładowaniu turbo czyli uzyskujesz większe ciśnienie doładowania rzeczywiste turbo niż życzy sobie tego sterownik silnika a z tego co wiem to ciśnienie wymagane oscylować powinno w granicach 1887 mbarów dla silnika AGR. Rzeczywiste zaś przekraczać musi te wartości w czasie dłuższym niż 6 sekund w czasie jazdy dynamicznej tą Audicą...
No i widać że turbo reaguje. Teraz należało by sprawdzić czy N75 jest sprawny a to tylko podmiana albo VAG-iem w Basic Setings. Jest jeszcze kwestia przewodów i wyjścia ze sterownika na N75 plus sprawdzenie czy to co wystawia czujnik doładowania jest prawdą.
Ja obstawiam sterowanie turbo i przeładowanie powyżej 3000
W dwóch różnych autach miałem P0238. Kombinowałem na różne sposoby, finalnie to i tak psu na budę, bo w obu przypadkach winna była turbina. Przeładowanie i tryb awaryjny, dlatego tez masz kłopot ze zmianą biegów. Automat tak działa. Obserwuj, ale jak dla mnie szukaj dobrego warsztatu do regeneracji turbiny. U mnie było tak, że błąd wychodził tylko przy...
Wtedy musiałbyś edytować mapę od n75. A to nie jest takie proste. Dwa problem może być w luzie na geometrii turbo ,a większość regenerowanych ma luz (ruch sztangi bez zmiany uchylenia kierownic w zmiennej geometrii turbiny).
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
Najpierw sprawdź czy reaguje prawidłowo sztanga. Tzn na odpalonym podłączaj i odpinaj wężyk do turbo i patrz czy sztanga się rusza ok 1 cm. Potem test z odpiętym wężykiem czy doładowanie będzie minimalne podczas jazdy (możliwy not lauf przez za niskie ciśnienie doładowania ).
Witam, takie zapytanie na czym polega odcięcie w silniku? Chodzi mi o dołoadowany silnik już starszej daty na moim przykładzie 1,8T Vaga. Jechałem ostatnio krajówką, nagle ciężarówka typu TIR, jadąca na awaryjnych światłach może 45 km/h (chyba kierowca chciał gdzieś nawrócić itd) no i z drugiego biegu zacząłem ją wyprzedzać ale auto wiadomo długie,...
Zrób loga 11-bs, zobacz czy sztanga turbiny chodzi w pełnym zakresie, posprawdzaj podciśnienia czy nie pozamieniane, i jeszcze zrób log jeszcze raz jak wyżej tylko z wypiętym podciśnieniem z gruszki turbo , a i jeszcze było tak przed czyszczeniem turbo bo można jeszcze przy czyszczeniu turbo popełnić błąd przy składaniu turbiny i założyć ten pierścień...
Pacjent Octavia 1 FL 2001 1.9 Tdi ATD 4X4 Kombi. Rok temu zrobiona głowica z uszczelką bo wypluwało płyn po ostrej jeździe. Plan głowicy, uszczelniacze dotarte i wymienione zawory , oczywiście nowe śruby głowicy. Zmierzone wystawanie tłoków i na tej podstawie dobrana uszczelka. Nowy wałek rozrządu plus szklanki oraz panewki wałka. W gniazdach pompek...
Najlepiej podpiąć kompa i sprawdzić stawiam że z błędów to będzie przeładowanie lub niedoładowanie turbo .
Ja takim prostownikiem (ale własnej roboty) posługuję się od ponad trzydziestu lat. Napięcie 10.8 V po mostku to jest napięcie średnie, napięcie szczytowe przy napięciu zmiennym 12V wynosi 17V i takie napięcie (w przybliżeniu) zmierzyłbyś na wyjściu mostka gdyby tam był podłączony tylko kondensator. Ładowania takim prostownikiem akumulatorów samochodowych...
Najpierw niedoładowanie a potem przeładowanie, na pewno usterka w sterowaniu gruchą.
Witam wszystkich!!! Od kilku dni mam problem z moim BMW e46 320d 136km. A mianowicie auto zaczęło wchodzić w stan awaryjny i na wolnych obrotach pracuje nie równo i kopci bardzo mocno na biało podczas przyspieszania nie równo przyspiesza. Po zgaszeniu i odpaleniu (Zresetowaniu) jest na chwile dobrze do momentu jak się nie zatrzymam na moment i jak chcę...
Jak patrzylem parametry turbo to właśnie delikatne przeładowanie było wymagana było 1400 a rzeczywista 1550
Jak wyłapałem check engine od przeładowania turbiny, to zgłębiłem lekko temat. Turbo ponoć zawsze daje trochę więcej niż wymagana wartość, u mnie tez jest w okolicy 0,5 bara więcej niż oczekiwane. Oczywiście wartości zmieniają się, max to 0,5 bara więcej. U mnie na błąd przeładowania miał wpływ brudny czujnik, wystarczyło go oczyścić i przeszło. U Ciebie...
Jeśli chodzi o sprawdzenie działania N75 w Twoim przypadku kolego *Brutal123* to jest tak, że bez podania 12 na elektrozawór powinieneś zasysać bez problemu powietrze przez króciec VAC przy jednoczesnym zatkaniu palcem króćca ATM - wtedy powinien być swobodny przepływ zasysanego powietrza między OUT a VAC; jeśli podasz 12 V na N75 to przy zasysaniu...
Możliwe żeby kabel chiński który kupiłem z allegro powodował przeładowanie turbiny? Sam fakt, że turbo mi przeładowało jest. Potem wiadomo sprawdzałem wszystko i zawsze było przeładowanie. Jak podmieniłem zawór n75 z zaworem EGR to jeszcze przeładowanie było. Teraz dałem auto do naprawy do znajomego i wyregulował wszystko jak trzeba, jade do domu super...
Jak dla mnie to trzeba by zacząć od podpięcia do kompa. może jest problem z czymś innym? nie zaczynał bym od regeneracji pompowtrysków zwłaszcza że niema pewności. to że wtedy Ci brakło mocy to wygląda mi na przeładowanie turbo co bardzo często się w tych autach zdarza. jeszcze co do kosztów ja płaciłem 1900zł w ASO 1szt
Właściciel po modyfikacji dalej jeździł autem, nie wiem kiedy pojawił się problem z przeładowaniem ale zostałem poinformowany o takiej przypadłości. Auto mam już ponad cztery lata, z początku przeładowanie pojawiało się bardzo rzadko. Jakiś czas temu regenerowałem turbinę i problem tak jakby zniknął ale może to byś spowodowane tym, że starałem się oszczędzać...
Zastanawiają mnie logi z grupy 011 dynamiczne oraz 011 bs. Czy to normalne że w grupie 011 dynamiczne przy obrotach od 1575 do 2688 jest taka dużą różnica między pozycją zadaną przez mapę a aktualną i z czego to może wynikać ? I czy dobrze interpretuję że powyżej 3000 obrotów widoczne jest przeładowanie turbo ? Jeśli chodzi o 011 bs wyczytałem że po...
Witam, Posiadam Polo 1.9 TDI, 101KM z 2007 roku. Ostatnio pojawił się problem z kontrolką świec żarowych. Po uruchomieniu silnika i przejechaniu max 500m zaczęła migać kontrolka świec żarowych oraz nastąpił znaczący spadek mocy. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Podjechałem do mechanika, żeby podłączyć pod komputer...
Przeładowanie turbo czym może być spowodowane w tym wypadku? Zawór N75? Któryś z wężyków podciśnienia? Z tego co wyczytałem - bardzo wiele czynników może być. W każdym bądź razie to nie wina turbo - tak jak pisałem 7 miesięcy temu było regenerowane? Przepływomierz - popytam może ktoś mi udostępni, ale może być z tym problem. Zauważyłem jeszcze jedną...
Ok dziękuje wszystkim za pomoc , problem rozwiązany (mam nadzieję ) wieczorem jak poskręcam i pojeżdżę to opisze może komuś się przyda Dodano po 1 Jeszcze raz na spokojnie oglądnąłem nagranie i doszedłem do wniosku że turbo nie doładowuje a to przeładowanie to nic innego jak rozpędzenie się wirnika względem ciśnienia zadanego, wiec pomału po jednym...
Witam zainteresowanych. Niedawno uszkodzeniu uległa turbina w moim samochodzie. W jej miejsce włożony został ten sam, używany wcześniej, model. Samochód nie zachowuje się jak wcześniej, więc zebrałem sobie logi z grupy 11. Wyraźnie widać w nich przeładowanie i drobną turbo dziurę. Sprawdziełem działanie zaworów podciśnienia, ciągłość węży, działanie...
wszystko zależy jaki tam siedzi silnik bo nie wiemy czy ma zmienną geometrię czy WG - jeśli silnik ma oznaczenie ALH to ma zmienną geometrię a przyczyną przeładowania turbo będzie albo zapieczona zmienna geometria albo zacinająca się wewnątrz gruszki sztanga siłownika podciśnieniowego, wężyki podciśnienia nie mają tutaj wpływu na przeładowanie więc...
Witam posiadam passat z oznaczeniem silnika awx kupiłem bo pół roku temu jeździłem nim nawet po 220 na trasie lecz od miesiąca zaczęło turbo odcinać przeładowanie przy 120 lecz wczoraj chciałem sprawdzić czy dalej odcina i nie odcięła dobrze szedł lecz tylko 180 poszedł więcej nie chciał błędów żadnych nie ma silnik pracuje równo z rana tylko puści...
Ja myślałem że już to zrobił.Jak turbo było robione to pewnie kierownice i grucha sprawne.Jak było przeładowanie to możliwe że że n75 do wymiany.trzeba jeszcze sprawdzić wskazania MAP.
Obawiam się, że przy takim przebiegu i nie wiadomo jakiej eksploatacji wcześniej turbo do roboty. Gdy tego nie zrobisz na czas, a turbina ci padnie w czasie jazdy może rozwalić intercooler i koszty jeszcze wzrosną.
Musisz podłączyć autko pod komputer, objawy wskazują na przeładowanie przez turbo i silnik w chodzi w tryb awaryjny. Przyczyną może być zawór, ale bardzie wygląda na zacinanie się łopatek w turbinie.
Masz przeładowanie turbo co skutkuje trybem awaryjnym. Cały log grupy 011 jest wykonany w trybie awaryjnym więc jest bezwartościowy ale rzeczywiste ciśnienie doładowania widać również w grupie 010. Musisz zdjąć sztangę siłownika podciśnienia przy turbosprężarce z dźwigni kierownic spalin zmiennej geometrii i osobno ręką sprawdzić czy przycina się sztanga...
Mam tak samo jak w temacie :/ kody które sczytałem z VAG'a 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01268 18-10 - Upper Limit - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00553 (31-10). ( ??00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent...
Na filmie widać, że na biegu jałowym lekko się cofa cięgno, kilka milimetrów przy przygazowaniu pokazuje właśnie to film https://youtu.be/0-lRKVRMA-4. Przy podłączonym podciśnieniu pojawia się takie "szuranie" w przewodzie intercoolera, jakby metaliczny dźwięk. Podczas jazdy, idzie jak "kuna" niestety również pojawia się ten hałas a później zapala się...
Turbo najpierw nie doładowuje a potem, gdzieś od 1900 rpm przeładowuje. Co jest trochę dziwne bo to WG. Łapie jakiś błąd? Być może sterownik wykrywa przeładowanie i ucina dawkę paliwa, potrzebna jest jeszcze grupa 8. Ale spróbuj dać stałe podciśnienie na gruszkę i zobacz co się zmieni.
Witam mój peugeot 2.0 hdi 16 v wycięty fap ostatnio jak zimy mocno dymi na biało wręcz jak lokomotywa. Błędy na komputerze to błąd przekaźnika grzania świec i błąd ze sterowaniem turbo przeładowanie czy ktoś może wie dlaczego on tak mocno dymi na biało
Jak przeładowywuje turbo to zawsze stoi zmienna geometra, jakby uszkodzony był zawór bądź jakieś podciśnienie to miałby niedoładowany silnik.
Jest po mapie na seryjnym osprzęcie. Zawór wymieniłem zaczęło odcinać to wymieniłem turbo stare było zapieczone. Na początku było do 1bara a po jakimś czasie zaczęło się rozkręcać na 2 bary i odcięcie turbo.
EDIT: sorry za post po postem. dziś odpiąłem wydech, tu jest LOG: http://vaglog.rtnet.pl/polonez15allegro_... Przeładowanie przez N75, ale ogólnie inne auto...
Czy to może być problem źle wyregulowanej sztangi(gruszki)? Bo nie wiem czy turbo nie za pozno wstaje i pozniej przeładowuje
Wydaje mi się, że jak by coś z turbo było nie tak to zgłosił by przeładowanie lub nie doładowanie. Z resztą po wartościach widać, że turbo ładnie pompuje więc? Jutro podczas jazdy sprawdzę w wartościach czy czasem włącznik świateł stopu się nie wiesza. Nie wiem jak to jest w renault ale miało by to sens, sterownik silnika widzi, że się hamuje i wtedy...
Zobacz czy po odpaleniu auta gruszka wciąga sztangę turbiny. Wystarczy jedna osoba do tego. Jeżeli wciąga to czy ją puści po odpięciu wtyczki z N75. Skoro masz VAGa to możesz wysterować N75 przez co ten będzie się cyklicznie otwierał i zamykał a Ty możesz obserwować wtedy czy sztanga się rusza. Blok 11 w nastawach podstawowych. Warto zaopatrzyć się...
Przepraszam że posty jeden pod drugim ale pomoże ktoś?. Co do przepływomierza to kpiłem nowy oryginał bosch w interc(...) za 400zł po podmianie brak poprawy. Mam też używkę z alfy kupioną z neta nr.wkładki się zgadza.Tylko że muł niesamowity. Chciał bym dodać że czytałem trochę na necie nt.muła w 2.0 dti i wszędzie piszą że jak muli to brakuje powietrza...
Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s". Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka. Kolego nie wprowadzaj w błąd . West Gate był w turbo bez zmiennej geometrii. VNT działa zupełnie inaczej. Przy turbo z vnt komputer widząc przeładowanie obcina dawkę paliwa.
witam ! mam problem dzisiaj gdy zjechałem z obwodnicy auto nagle zaczęło wchodzić na wysokie obroty i strasznie kopcić tak że nie widziałem nic w lusterku wstecznym ,więc wyłączyłem silnik i po pewnym czasie chciałem go odpalić ale nawet nie chciał zakręcić.co może być przyczyną ?.dodam że od pewnego czasu auto robiło się mułowate i jakby turbo zaczynało...
W wyniku nieszczelności może przeładowywać turbo Turbo sterowane podciśnieniem wiec jak ma przeładować jak jest dziura? Chodzi mi o przeładowanie Czyli tzw "notlauf"
Po co wymieniałeś turbo? wystarczyło je wyczyścić w momencie przejścia w tryb awaryjny odczytaj błąd i wszystko będziesz wiedział jeżeli będzie to przeładowanie tak jak pisze T 5 to masz turbo do czyszczenia
Upierał bym się na kierownice w turbinie. To co wywala ECU to przeładowanie a nie brak doładowania. A tak naprawdę to blok 11 i jazda powinna dać trafną odpowiedź... Grzebałeś przy długości sztangi od turbo przy wymianie "gruszki"?
Mógł ktoś grzebać ale to czy było grzebane wyjdzie dopiero w logach dynamicznych (pod warunkiem, że sztanga po wyłączeniu silnika wraca do dolnego maksymalnego położenia) - powiedz to mechanikowi. Jeśli jest w stanie wykonać takie logi to i będzie w stanie usunąć przyczynę przeładowania chyba, że jednak zmienna geometria się przycina to wtedy turbo...
W trybie awaryjnym odcina całkowicie ładowanie turbiny, a nie zmniejsza wydajność do 3/4 przeładowanie wykrył by komputer, nie rozumiem do końca co dokładnie masz na myśli mówiąc "zrobiona na ciasno" chodzi o regulację na dźwigni od kierownic? Muszę cię zmartwić . Niestety w tym pojeździe przy zarejestrowanym defekcie " brak powietrza w układzie dolotowym"...
WITAM .Wymieniłem koras turbinki oraz wyczyściłem geometrię, bez względu na to jak ustawie sztangę gruszki ,Turbo od 3000 obr się odcina jest przeładowanie ,moje pytanie brzmi czy mogłem ten pierścień od sterowania lopatakami założyć odwrotnie tzn do góry nogami ?? I czy stąd może wynikać mój problem ??? Czy jest w ogóle taka opcja??? Dodam że wszystko...
Problem rozwiązałem dopiero w tym roku, zupełnie przypadkowo poprzez rozmowę ze znajomym elektronikiem. Krótko: przeładowanie , było 4,6. Teraz ustawił na 3 ,95 v. Tak zaleca amerykańska instrukcja na jakimś filmiku z you tuba. Mój tel. 604 894 290. Chętnie pomogę. Dodano po 1 Problem rozwiązałem dopiero w tym roku, zupełnie przypadkowo poprzez rozmowę...
Mylisz pojęcia. Akurat DV jest podciśnieniowy. N75 ma cykać. To jest zaworek elektromagnetyczny. Z niego idzie wężyk do tej gruszki przy turbinie, czyli Waste Gate (WG). Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach. Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV. Kiedy przepustnica...
Witam zacne grono Tunerów. Dnia dzisiejszego wgrałem do swojego samochodu audi a4 b6 1.9TDI AVF 130KM, program z lekko podwyższonym doładowaniem turbiny do 2,51bara (1,51+ cisnienie atmosferyczne, seryjnie ustawione 2,35bara) oraz przestawionym Single Value Boostem na 2,64bara (seryjnie 2,62). I tutaj pojawia się zagadka, ponieważ podczas logowania...
Witam wszystkich mam problem z moim golfem mianowicie po wymianie turbo rozrządu egr zaczął dużo palić spalanie na postoju skoczylo z 0.5 do 1.2 Nie mam już pojęcia co robić pali jak smok a turbo zaczyna przeladowywac po między 2 tyś obrotów A 2600 jest wsadzona 3 turbina dwie były regenerowane kupione z intercarsu trzecia jest z seata o takim samym...
przeładowanie akumulatora przeładowanie akumulatorka przeładowanie bramki
układzie ferrantiego minus delta transceiver kenwood
Mercedes CLK W208 – lokalizacja modułu SAM (K40, EAM) i typowe usterki Wymiana wyświetlacza Tesla Model S/X/3/Y – objawy, serwis, koszty, OCA, eMMC, retrofit OLED