okey tak zrobie moja pompka ma nr 202 800 15 48 i nigdzie nie mogę znależść . Z pompki wychodzą dwa przewody powietrzne - logiczne jest to że jedno jest do drzwi drugie do ...? do klapek od przełączników dmuchawy?
Podpieram sie pamięcią - na obudowie dmuchawy w pobliżu silniczka wentylatora powinien być przekaźnik odpowiadający za najszybszy bieg wentylatora. Pewnie się skleił.
Witam. Problem polega na tym , ze do wnętrza samochodu jest dmuchane gorące powietrze . Nie działa regulacja . Czy może ktoś wytłumaczyć jak mają poprawnie działać pokrętła regulacji temperatury nadmuchu powietrza strona lewa i prawa. Czytałem , ze powodem mogą być elektrozawory , ale przy wyłączonym silniku kręcąc tymi pokrętłami w skrajne połozenia...
Actros z 2003. Pierwsze co mi przyszło na myśl to rezystor, o przełączniku nie pomyślałem. Dzięki za podpowiedź
U mnie również problem z dmuchawą w bliźniaczym VW LT 2003r, działa tylko na najszybszym biegu. Zakupiłem bezpiecznik termiczny 216 stopni, jeszcze nie przylutowując go, przyłożyłem go na krótko (tak jakby miał byc przylutowany) aby sprawdzic czy bedzie działac nawiew, nadal nic działa tylko 4 bieg. Czy wobec tego bedzie to przełącznik siły nawiewu?
Auto jak w temacie. Nadmuch działa na 4 predkosci tylko. Wie ktos gdzie jest opornica? W przełączniku czy gdzies ukryta?
Witam ,te 2%co podpowiedział kolega z postu powyżej to rezystor dmuchawy
odkrecic 2 sruby pod spodem i 2 nakretki pok pokretlamu dmuchawy i nawiewu
Witam, wiem, że jestem trochę spóźniony ale chciałem się dowiedzieć jak dostałeś się do tego wentylatora dmuchawy, bo mam problem odnośnie chyba spalił mi się silniczek bo wcale nie reaguje na przełączniku. Kolego jakbyś mógł podpowiedz mi jak najszybciej sie do niego dobrać i co trzeba rozkręcić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Jest tylko ok. 4V / od 3,96-4,05V ciągle się waha/ niezaleznie od przychodzącego napięcia z przełącznika. Jutro podłoże inną dmuchawe i dam znać. Rozumiem, że sam regulator jest dostępny. Dzieki wielkie. :D Pozdrawiam. :D
Jeszcze jedno wykryłem . Jak kręci dmuchawa na tym włączonym przycisku klimy i włączę światła to za parę sekund rozłącza ten wentylator i dioda na przełączniku klimy gaśnie.
Po drodze za stacyjką masz jeszcze przełącznik nawiewu i oporniki szeregowe, sprawdź czy tam pojawia się napięcie i czy jest podłączona masa do silnika dmuchawy.
Czy to będzie wina kostki w stacyjce? Jeśli dobrze patrzę, to możliwe, co chyba łatwo sprawdzić na samej kostce - różowo/zielony przewód ?, lub robiąc co robiłeś dotychczas Jak przyłożę próbnik do bezpiecznika i do plusa na akumulatorze poprzez silnik i rezystory powinieneś mieć zmiany w świeceniu operując przełącznikiem. "Łapiesz" tą masę przez silnik...
Silnik nawiewu jest dostępny od strony silnika - ściągamy taką "szmatę" bezpośrednio pod wlotem i jest dostęp do silnika. Odkręcamy trzy wkręty i po dwóch minutach silnik jest wyjęty. Jeżeli nie działa na żadnym biegu - to skończyły się szczotki, wytopił się przełącznik lub brak jest kontaktu na wtyczce przy silniczku. Jeżeli działa tylko na najszybszym...
Nie jesteśmy wróżkami. Przyczyn może być wiele. To, że przełącznik był wymieniany, nie oznacza, że jest nadal sprawny. Sprawdzałeś bezpiecznik od dmuchawy? Sprawdź, czy na zaciskach silnika pojawia się napięcie na ostatnim biegu / wystarczy zwykła żarówka /. Jeżeli napięcie się pojawia, szukaj przyczyny w uszkodzonym silniku / np. szczotki /. Silnik...
Przyczyny mogą być różne: oprócz wentylatora - stacyjka, przełącznik, bezpiecznik. Weź do ręki schemat i sprawdź. Link do "ruskiej strony" ze schematami Mercedesa podawałem na forum. Podawałem również linki do kilku polskich for Mercedesa, na których jest na pewno dokładny opis wyjmowania dmuchawy.
Witam! Chciałbym dołączyć się do wątku. W124, 250D (OM602), 1986 bez klimy. Od miesiąca mam problem z nawiewem. Nagle przestaje działać. Po silnym uderzeniu pięścią w środkową konsolę, od prawej strony, w okolicy nawiewu na nogi, powoli zaczyna startować. Silnik dmuchawy zrobi kilka obrotów. Po kilku kolejnych uderzeniach zaczyna normalnie pracować....
Wkład stacyjki (bębenek) nie ma KOMPLETNIE ZWIĄZKU z zapodanym uszkodzeniem. Wkład można wyjąć, w otworze obracać śrubokrętem i dmuchawa MUSI działać po uruchomieniu silnika. Winny jest przełącznik zapłonu (popularnie "kostka stykowa") umieszczony z tyłu stacyjki. Jest to po prostu wina zużycia. Kostkę stacyjki rozbiera się dosyć łatwo - trzeba zabrać...
te oporoniki nie mają jak się spalić A właśnie że padają. To jest ta aluminiowa opaska mocująca silnik do obudowy wentylatora z 4 pinami. Od lewej: 1.zasilanie nin obr. 2. średnie 3. max 4. do silniczka http://obrazki.elektroda.pl/7123342100_1... Ustaw przełącznik dmuchawy na max i zewrzyj pin 3>4 jeśli nie zadziała, to trzeba szukać...
Witam. Posiadam mercedesa mb100 2.5D z 1995 roku. Mam problem z wycieraczkami i ogrzewaniem kabiny. Objawy są następujące: - wycieraczki chodzą tylko na 3 biegu i przy spryskiwaniu szyby ale kiedy jest wilgotno wszystko potrafi działać elegancko np dziś. Rozbierałem przełącznik przy kierownicy, czyściłem papierem wszystkie styki i nic. Dalej to samo....
przełącznik dmuchawa mercedes dmuchawa dmuchawa mercedes
blank check false bateria wkrętarka naprawa czujnik temperatury paliwa skoda
generator funkcyjny prostownik tyrystor
Jak zdalnie zresetować router ZTE MF971R? Czy wyciąganie wtryskiwaczy grozi pęknięciem głowicy?