Witam ,mam ten sam problem można powiedzieć ze identyk ,Prosze o pomoc
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej, bo prawdopodobnie to jest ich przyczyna.
Witam, jadąc dzisiaj skuterem Kymco Agility16 +50I nagle zgasł. Przez dwa dni jadąc na pełnym gazie, czyli 43 km/h ? dławił się. W czym może być problem?
To teraz podłącz tylne koło pod kable od przedniego. Jeśli będzie ok, to trzeba szukać usterki w kontrolerze. Może mieć problem z dostarczeniem/pomiarem pradu
Dzień Dobry Co może być przyczyną dławienia się silnika podczas jednostajnej jazdy w okolicach 2500 tyś obrotów, po dodaniu gazu problem znika. Nie ma różnicy na którym biegu jadę.
Dławi lub przerywa, dzieje się tak czasami, na pewno nie dzieje się tak przy ostrej jeździe, robiłem próbę na ciepłym - gaz do oporu do 100 i w ogóle nie przerywał a przy takiej płynnej jeździe czasami się dławi. Zmieniłem w nim świece, przeczyściłem gaźnik jak i cały zbiornik na paliwo, filtr paliwa też, co może być przyczyną? Motor mam z 2010.roku...
Może być to kwestia zaworu odpowietrzającego skrzynię korbową. Jest on długości około 4 cm i widać go od przodu pojazdu. O ile dobrze pamiętam od góry odchodzi od niego przewód odpowietrzający gumowy. Gdyby nie to to może być kwestia przyblokowanych zaworów w głowicy.
Witam mam problem z traktorkiem kosiarką gdy dodam gazu na max chodzi tak jak by miał połowe gazu i go dusi co może być przyczyną. Z góry dziękuje za odpowiedzi
Przyczyną może być namagnesowany dysk czujnika wału.
A może przyczyną jest zły skład mieszanki paliwo powietrze
Uszkodzony przepływomierz też może być przyczyną zadławień.
Witam posiadam problem z moim mini cooperem r56 1.6 benzyna mianowicie po zmianie rozrządu ,na zimnym silnik falował (nie było żadnych błędów) , falowanie obrotów ustało lecz pojawił się nowy problem silnik do 2 tys obrotów się dławi (wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach) oczywiście nie ma żadnego błędu, czy ktoś miał podobny problem i wie co...
Mam problem z nissanem sunnyN14 16V 91 rok gażnik.Problem polega na tym że po rozgrzaniu się silnika przy ruszaniu lub przy niskich obrotach podczas jazdy silnik się dławi.Podam przykład stojąc na krzyżówce gdy chcę ruszyć silnik zadławi się jak przy braku paliwa i muszę ruszyć na pół sprzęgle przy dużej ilości gazu po czym zachwyci i rusza z piskami...
Może autor myśli, że ktoś ma szklaną kulę i wskaże co jest? Tak nie da rady, weryfikowac trzeba, sprawdzać, itp itd. Forum to tylko sygestia - to, że objawy są identyczne nie oznacza tej samem przyczyny.
Jak zwał tak zwał, w każdym razie chodzi dokładnie o tą część. Tak jak pokazuje schemat wyleciała ona z tego trzpienia. Może nie widać tego na moich zdjęciach, ale ten klin ma już znacznie "wyrobione" brzegi. Czy mogło to być przyczyną dławienia się wiertarki na pierwszym biegu (wiertarka dławiła się pod wpływem nacisku podczas wiercenia, drugi bieg...
Witam. Mam taki sam przypadek w silniku 1.9tdi. Czy ten problem zostal rozwiazany? i jezeli tak to co bylo przyczyna ?
Hej! Kopie od elektryzowania się tapicerki, ubrania itp ale na pewno to nie przyczyna dławienia.
Zasadniczą przyczyną w takich sytuacjach jest kopułka i palec rozdzielacza.
Kolego pat 1441. Znalazłeś przyczynę?
Zrobiłeś porządek z tym błędem elektrozaworu ? Bo jeśli nie, to szkoda twojego czasu na szukanie przyczyny zamrożonych korekt.
Przepraszam, że tak długo nie pisałem. Niestety nie znalazłem nic konkretnego w książce. Na dodatek doszła jeszcze mi usterka w mojej Astrze: dławienie podczas szybkiego dodania gazu na niskich obrotach. Jak coś jeszcze znajdę to opisze. Przyczyna dławienia zlokalizowana i usunięta- uszkodzony MapSensor, Ten w komorze silnika na podszybiu po stronie...
Musisz znaleźć przyczynę dławienia silnika. Albo umiera kompresja, albo zatkany filtr powietrza, lub tłumik, jeśli twierdzisz, że gaźnik jest OK.
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z samochodem, ponieważ zaraz po odpaleniu zaczyna się dławić czasem gasnąć. Dziś zrobiłem test przelewowy https://obrazki.elektroda.pl/1176405600_... z takim efektem, jesli ktos sie bardziej zna i moze ocenic poziom płynu i czy warto we wtryskach szukac przyczyny? Dodam ze samochodem od tygodnia...
Nasmaruj odszarpiacz.
Sprawdzaj komputerem, bo ESP z zasady działania dławi silnik, by uniknąć poślizgu kół - a u Ciebie dławi silnik, najwyraźniej celowo, bo coś jest źle. Nie jestem fachowcem w dziedzinie, ale traktowałbym dławienie silnika nie jako przyczynę problemów, a jako skutek problemu z np. czujnikiem, być może nawet w kole.
Słychać jakieś tam syczenie ale nie jestem dokładnie pewien gdzie występuje.Jest jakiś sposób na dokładne zlokalizowanie gdzie może ciągnąć lewe powietrze?. Rozumiem że to być może będzie przyczyną dławienia się.
mam ten sam problem w mojej Ibizie 1,6 75km, udalo Ci sie cos juz naprawic? Mi mechanik wymienil podstawke pod monowtryskiem, układ wydechowy (co prawda byl juz do wymiany ale napewno nie byl przyczyna dławienia sie auta przy zakrecie w lewo...
Znalazłeś przyczynę? Mam u siebie taki sam problem
Witam. Od jakiegoś czasu śmierdzi w puncie tak jak zapach z kanalizacji co może być tego przyczyną ? Drugi problem dławienie się silnika przy ruszaniu i lubi szarpać po zmianie biegów? Proszę o jakieś info
Miałem z kumplem ten sam problem w jego simsonie. Czasami odpalał ale okrutnie sie dławił. Przyczyną był źle ustawiony zapłon. Zanieś swoją maszyne do jakiegoś fachowca i poproś o ustawienie zapłonu. Zażąda za to max 30zł chociaż jak jesteś z nim w dobrych relacjach to pewnie nic nie weźmie, bo to chwila roboty :).
A morze po prostu wystarczy wymienić pływak w gaźniku ,bardzo częsta przyczyna dławienia się polonezów zasilanych gazem ,pływak się przecierał ,zbyt wysoki poziom paliwa i się dusi na wolnych obrotach a objawy dławienia by na to wskazywały.
igorek83(at) dzieki za rade:) wracając do tematu gdzie jeszcze szukac przyczyny dławienia silnika? Świece miałyby cos z tym wspólnego bądź filtr powietrza?> Dodano po 2 A może to cholerne pękniecie stanowi problem bo jest przed sondą i złe dane czyta sonda bo część ucieka szelinami
Witam, mam problem jak w tytule - nie wkręca się na obroty tylko się dusi. Co może być przyczyną?
Udało się Panu znaleźć usterkę?
Witam i jaka była przyczyną bo mam to samo
Przepływomierz - odepnij go, jeśli nie zauważysz różnicy = uwalony, do wymiany. Pompa daje ci znacznie mniejsze ciśnienie niż powinna, co może być przyczyną "mulenia" - zanim podpompuje mija chwila.
Mam to samo co było przyczyną?
sprawdz wtryski,moze w nich jest przyczyna..
Od dłuższego czasu coś się dzieje, została wymieniona sonda lambda , nic to nie dało. Auto przy zatankowanym zbiorniku na max zachowuje się normalnie. Tylko paliwo spadnie po niżej zasięgu 220-250km i w dół , dławi się na pierwszych biegach. Co może być przyczyną?
Więc masz wszystko jasne. Przyczyny dławienia szukaj w dostarczaniu paliwa. Poprzedni właściciel zrobił jakiś myk aby auto odpalało lepiej na ciepłym silniku z powodu prawdopodobnie za małej już wydajności pompy vp37. Proponuję oddać samochód do dobrego fachmana od diesli aby sprawdził motor kompleksowo.
Przy obecnej temperaturze zewnętrznej (od 0 do +10°C) świece żarowe nie będą włączane, ew. co najwyżej na pół sekundy. Silnik powinien odpalić bez podgrzewaczy. Jeśli ma z tym problem, to najwidoczniej ma zbyt niskie ciśnienie sprężania. W połączeniu z brakiem mocy, przyczyną może być dławienie na dolocie powietrza (kompletnie zatkany kolektor ssący...
Oryginalny gaźnik załatwia sprawę. Dziękuję za pomoc
Witam, mam Peugeota206 w benzynie 1,4 2001 r. Problem jest tego typy że przy przyśpieszaniu silnik się dławi na każdym biegu. Kiedy przyśpieszam wolniej dławienie jest rzadsze ale kiedy chcę chcę dynamiczniej przyśpieszyć powtarza się bardzo często. Kiedy samochód stoi na luzie na wyższe obroty wchodzi bez problemu. Co może być przyczyną takiego objawu?
Problem może być bardzo prozaiczny- kolega wkręcając nie wyczyścił gwintu ze starych konopi i dodatkowo dołożył następne które dławią przepływ.
i tak się zastanawiam, bo zbiornik mam z 2001 roku zamontowany pod samochodem w miejscu koła zapasowego, czy jest sens naprawiać, rozkręcać ten wielozawór (koniec homologacji w 2011). Jeden z instalatorów coś mówił że urywają się jakieś śruby (pewnie te od wielozaworu) i nie podejmie się naprawy. Trzeba zdemontować cały zbiornik. Być może najlepiej...
Podpiąłem się pod temat, bo na zimnym silniku też czasami obroty mi falowały i myślałem, że związane to było z niebieskim czujnikiem, ale po sprawdzeniu okazało się że czujnik jest ok, a problem nadal istnieje. Ciśnienie paliwa sprawdzę na dniach ponieważ nie mam w domu odpowiednich narzędzi i muszę podjechać do jakiegoś mechanika. Dziwne tylko, że...
mam problem i nie moge dac sobie z tym rady! golf 2 1.8 na wielopunktowym wtrysku dławi sie przez okolo 2 sekundy przy redukcji biegu.ale na rozgrzanym silniku,na zimnym jest wszystko wporządku.co może byc tego przyczyna?
Witam właśnie wymieniłem filtr powietrza i nadal auto w czasie jazdy dławi mi się tak jak wcześniej pisałem pomocy co może być tego przyczyną
Witam. Co może być przyczyną dławienia się silnika bezpośrednio po przełączeniu na lpg do momentu pełnego nagrzania się silnika? Pasat B5 2.0 20v 130KM. Instalacja Stag 200, reduktor scorpion st,wtryski magic jet. Temp. przełączenia 30 stopni, dysze wtryskiwaczy 2.3mm, ciśnienie reduktora 1.0. Proszę o pomoc bo im niższa temperatura otoczenia tym większe...
Nikt nie miał racji w kwestii wywalonych adaptacji, nie to było przyczyną. Dziwnym zbiegiem okoliczności nałożyły się na siebie 2 usterki: - nieszczelny kosz paliwowy - wadliwe świece zapłonowe, to było przyczyną kaszlenia, dławienia i zwiększonego zużycia paliwa Po wymianie na świece Bosch auto jeździ jak żyleta no i wróciło prawie normalne spalanie,...
Zbyt wolny przepływ. Rysunek jest tak narysowany, że wygląda na to że masz układ otwarty i ogrzewanie działa grawitacyjnie. Wstawienie pompki obiegowej powinno rozwiązać problem (niestety rurki fi15 skutecznie przeszkadzają w działaniu układów grawitacyjnych, pompka wymusi obieg). Ewentualnie należy szukać innej przyczyny wolnego przepływu (dławienie...
Miałem podobne objawy po przełączeniu na gaz i przejechaniu paru kilometrów przerywał i się dławił przyczyna była taka ze pompka paliwa albo sam nie wiem co robiło tak ze powrotem zasysało paliwo pb i lpg pomogło poluzowanie korka wlewu paliwa a z czasem założenie drugiego elektrozaworu by paliwo płynęło w koło .
Witam. Być może któryś z forumowiczów miał podobny problem. Instalacja WN ok, wymienione świece. Parownik po wymianie membran - wstępnie wyregulowany. Na benzynie sprawny. Czasami i nieregularne potrafi nie reagować na dodanie gazu. Wstępnie myślę, że to wina silnika krokowego do regulacji ilości gazu. Ewentualnie jakiś problem z elektryką. Proszę o...
Witam mam problem ze skuterkiem romet 4t 80 cc problem wygląda tak, gdy odpale skuterka jade powoli jest okej ale gdy zwieksze prędkosc do około 60 km/h zatrzymam sie i dodam gazu zeby wystartować to skuter dławi sie i przygasa ale gdy poczekam chwilke bez dodawania gazu to skuter normalnie rusza nie wiem co jest tego przyczyną proszo doradzenie gdzie...
Witam...Mam Randalla RH 150 G3 Plus z kolumnę Bugera 200 W -16 Ohm; 2x100 W - 8 Ohm ...Jak dam dużo mocy to zanika wszystko na jakieś 2-3 sekundy i po chwili powraca dźwięk. Nie ważne czy gram na gain wzmacniaczu czy na efekcie..Myślałem że może przez kolumnę nie idzie , ale koleś ma taki samą głowę i podłączaliśmy pod moją paczkę (BUGERA) i jest OK..Co...
Czy wie ktoś może jaka może być przyczyna cyklicznego, krótkotrwałego dławienia i gaśnięcia nierozgrzanego silnika ? Po odpaleniu pracuje normalnie, a po chwili traci moc i żeby nie zgasł muszę mocno otworzyć przepustnicę. Nie można również ustawić wolnych obrotów. Żeby nie zgasł na światłach, muszę cyklicznie dodawać gazu. Jeżeli wkręcę śrubę od wolnych...
Witam Sitko (a właściwie blaszka z otworami) znajduje się w zaworze (grupie) bezpieczeństwa w miejscu zaznaczonym niebieską strzałką, fotografia przedstawia połączenie inne niż w oryginale dlatego, że kocioł CO jest po drugiej stronie ściany. Woda z pieca do wężownicy wewnątrz zbiornika płynie zgodnie z czerwoną strzałką i po przejściu przez grupę bezpieczeństwa...
Podczas jazdy po próbie przekroczenia 3000 obrotów silnik szarpie i zapala się EPC. Jak zwolnię wszystko OK Silnik AXP +LPG ale objawy takie same.Czy ktoś wie co może być przyczyną?
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
Nie opieraj się na jednej opinii mechanika! Masz wątpliwości, to sam sprawdzaj! Przyczyna dławienia się nie musi tkwić w kładzie zapłonowym. Co już sam sprawdziłeś? Czy dysponujesz jakimś zapleczem narzędziowym? Sprawdź iskrę na samym kablu. Jaki odstęp jeszcze przebija? Napisz coś więcej o silniku. Czy to 4T? Znajdź schemat i zamieść. Sprawdź czy moduł...
Kiedy były wymieniane przewody zapłonowe i świece? Raczej tutaj szukałbym przyczyny.
Witam Kolegów, Zakupiłem nagrzewnicę Sirocco 265 02 (gołą) bez sterownika i zbiornika. Sterowanie zrobiłem zgodnie z oryginalnym ( trafo 300VA, mostek 100A, kondensator 10000uF) .Widziałem w postach że koledzy stosują również mostek 50A ale grzeje się wtedy strasznie mimo radiatora i pasty - spalił mi się dlatego teraz mam 100A i jest OK. Kondensator...
Witam mam problem z cinquecento 900 (na wtrysku) Samochód dławi się przy ruszaniu i szarpie przy dodawaniu nie dużej ilości gazu da się ruszyć tylko z piskiem i jeździć na wysokich obrotach (gdy pedał jest w podłodze nie ma tego problemu ) Na biegu jałowym też jest dobrze. Może ktoś miał już taki proble i mi podpowie gdzie szukać przyczyny. Z góry dziękuję
Witam. Mam Iveco Daily 35C15 3.0 rok prod. 2007 IV generacja. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że silnik na postoju tak jakby sporadycznie się "dławił" i miał zgasnąć ale nie gaśnie. Są to pojedyncze przypadki, raz tak zrobi i później przez dłuższy czas już nie. Dzieje się to na ciepłym silniku. Podczas jazdy też to się dzieje sporadycznie, wtedy czuć...
Piec chodzi na tem 50 60 stopni a powrót jest z tej samej strony co zasilanie. Czy zawór na powrocie może być przyczyna zbyt duzego dławienia
Witam. Przerabiałem ostatnio coś podobnego. Przyczyną było zatarte łożysko w "iskrowniku". Pozdrawiam
Nie wiem gdzie ,,wbijają" się te biegi bo nie znam takiej nomenklatury. Faktem jest, że problem z drugim biegiem nie leży w gaźniku ani w zapłonie. Jeżeli szukać przyczyny tego dławienia silnika to jednak sprzęgło i skrzynia biegów, czyli wnętrze silnika. Jaki jest stan oleju i nie tylko o poziom chodzi a wygląd, czy nie jest to już czarna gęsta zupa...
Witam, mam problem mianowicie jak odpalę auto na zimnym i jak chcę ruszyć to strasznie go dławi nawet mu daję gaz w podłogę a on faluje na 1000 obrotów i tak jakby chciał ale nie mógł się wkręcić na obroty, po kilku razach wdepnięcia gazu i odpuszczeniu w końcu normalnie zaskakuje. Po odpaleniu ma 1100 obrotów ale po przejechaniu kilkuset metrów niecałe...
Witam! Użytkuje samochód opel astra g 1.4 16v 90km z14xep z 2008 roku. Mam taki problem: zawsze rano po odpaleniu gdy chce ruszyć, po dodaniu gazu silnik dławi się i zwalnia obroty maleją do około 500. Ostatnio wymieniłem przewód podciśnienia i nic to nie pomogło. Samochód ma instalację gazową, ale objaw opisany wyżej występuje tylko na benzynie i trwa...
Witam panowie ! Jestem nowy i szukam pomocy.. Posiadam Simsona s51 82r. Simek ładnie odpala i chodzi na wolnych obrotach. Jednak jest problem. Gdy dodaje się gazu do połowy manetki wszystko jest ok. Od połowy do końca manetki , simson się dławi i nie chce wgl chodzić.. Gaśnie po prostu. Co jest tego przyczyną?
Może silnik nie pali na wszystkich cylindrach? Komp prawde powie jak podepniesz bo przyczyn może być x.
Instalacja LPG mogła rozjechać mapy wtrysku PB,miałem tak w X14XE.Zdejmij kleme z akumulatora na ko15min i uruchom silnik jeśli będzie lepiej to masz przyczynę.
no instalke masz nieciekawą, Wtrysk dcięty jakimś przekaźnikiem na 15stce i tam szukaj przyczyny.
Przecież widać, że wszystko ma przyczynę albo w gnijącej wiązce albo w zielonym sterowniku!
samochód zapala bez żadnych problemów a przy wciskaniu pedału gazu dusi się ;obroty spadają ;słychać strzały w układzie wydechowym.co może być przyczyną?
WITAM.. Jest taki problem, silnik ogólnie ładnie utrzymany (przebieg 220tys) Zadnych wycieków ani tym podobnych historii, ładnie zbiera się na obroty i w ogóle ale gdy się rozgrzeje i zejdzie z automatycznego ssania z 1200 obrotów na tych ok. 900 - 1000 - to po delikatnych dotknięciu gazu (czyli w zakresie dolnych obrotów tak do 1300) silnik zamiast...
Jest jeszcze możliwa kolejna przyczyna. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jak zacznie dławić się silnik, to odkręć korek wlewu paliwa. Jeżeli będzie słychać charakterystyczne zassanie powietrza to będzie to. Pozdrawiam Darek.
witam mam problem tego typu że jak próbuję gwałtownie przyspieszyć to auto się dusi i zwalnia jak daje powoli gaz to auto się rozpędza normalnie silniczek krokowy nowy co moze byc tego przyczyna?
Kierunki zaworów są zamontowane zgodnie ze strzałkami na nim wybitymi Przychodzi mi na myśl, że przyczyną może być nadmiar zaworów zwrotnych przy stosunkowo małej wysokości podnoszenia pompy. Wymontuj zawór bezpieczeństwa (wewnątrz jest zwrotny) i zobacz co będzie. Jeśli pojawi się obieg to wstaw normalny na trójniku. Możliwe jest też, że zawór na...
Witam Przy przyspieszaniu od czasu do czasu dławi mi się samochód co może być tego przyczyna???? Czy moze to byc filtr paliwa (jestem przed wymiana)?????
No i już trochę wiem, po laptopie wyszło że błędów jako takich komputer nie zarejestrował, ale wedle parametrów jedna z sond w tłumiku jest mniej ruchliwa. Może to przez to właśnie takie przyczyny z tym dławieniem po odpaleniu zimnego auta?
Wczoraj została zbadana sonda Lambda i jest... martwa. Nie oscyluje. Czyto może być przyczyną tego dławienia na Pb..? LPG na to nie reaguje ponieważ tę instalację zakładał jakiś pomysłowy Dobromir, który zastosował II generacje ale nie podłączoną do sondy tylko na registrze. Masarka ale o dziwo to jedzie. .. ;-) Dodano po 55 Zamówiłem tester CO2 i manometr...
napisz moze co bylo przyczyna. Albo chociaz gdzie szukali i co robili
Poproś o odłączenie z gniazda diagnostycznego wtyku EOBD, ponowna kalibracja i sprawdź czy jest poprawa. System EOBD nie współpracuje poprawnie ze wszystkimi autami. Tylko, że wtedy zostaną utracone korekty czasów wtrysku. O ile wiem to właśnie te wartości czytane są przez OBD. Kolego ty chyba nie rozumiesz co do Ciebie piszę. Jeżeli Stella EOBD współpracuje...
Dzisiaj jeszcze raz dokładnie wszystko obejrzałem, zauważyłem luzy na łańcuszku rozrządu. Chodzi na każdą stronę jak by miał walnięte łożysko, czy to może być tego przyczyną że źle są wyregulowane zawory?
Witam. Mam problem z moim Peugocikiem 106 1.1 1998r. Ostatnimi czasu przy zapalaniu sie jakoś dziwnie dławi i gaśnie. Dopiero, gdy dodam gazu to powoli się rozkręca do 5000 obrotów, tak go chwilkę potrzymam i potem chodzi już w miarę normalnie. Natomiast bez gazu wariuje jakoś traci na obrotach spada i rośnie tak gdzieś od 600 do 950. Czasem ponownie...
Witam Auto jest z instalacją LPG, jednakże problem występuje, gdy jest w trybie benzynowym. Zapala bez większego problemu, ale przy dodawaniu gazu "dusi się". Po jakimś niezbyt długim czasie normalnie wchodzi na obroty i nie ma żadnych problemów. Co może być przyczyną?
Dlatego Mechanik kosztuje! Tak, ale czasami jest też tak, że "zjawa" niby ujawniona, potencjalne przyczyny wykryte/ujawnione/naprawione/zapłacone, a po jakimś czasie okazuje się, że nadal to samo...
Witam. Jaka może być przyczyna dławienia się silnika przy otworzeniu przepustnicy? Gaźnik został rozkręcony co do najmniejszej części i wymyty w myjce ultradźwiękowej. Zaworek z baku został wymieniony na nowy, cylinder, tłok, pierścienie nowe. Iglica na środkowym położeniu. Gaźnik jednak nie daje się wyregulować, bo jak silnik się rozgrzeje, to po przekręceniu...
Jeśli masz dostęp do KTSa to zobacz co dzieje się z sygnałem z sondy i czasami wtrysku gdy zaczyna się dławić. Zwykle opisane objawy daje sonda. Jeśli napięcie z sondy nie oscyluje wtedy w przedziale 0-1V tylko osiąga wartość <200-300mV a czasy otwarcia wtryskiwaczy rosną to masz przyczynę. Nie każda usterka objawia się jako zarejestrowany błąd,...
piszesz że "chodzi jak traktor" .jeśli za głośno i masz katalizator i sondę lambda,przy dziurawym tłumiku dostaje silnik za dużo paliwa.może to jest przyczyną.
Witam posiadam problem z moim mini r56 2009 rok 1,6 benzyna mianowicie dławi się on na niskich obrotach do 2 tys (wypadanie zapłonów) , co najdziwniejsze po odłączeniu oraz ponownym podłączeniu kostki od silnika vvt valvetronic auto przestaje się dławić i normalnie wkręca się na obroty co może być tego przyczyną
Sprawdź katalizator i tłumiki, bardzo częsta przyczyna takiego zachowania to zapchany układ wydechowy
Jak mój maluszek sie dławił właśnie po dodaniu gazu nie palił na jeden tłok.Z diagnozowałem przyczynę i śmiga...yy tzn już nie bo złamał się.
Witam chciał bym się dołączyć to tematu bo mam te sam model samochodu i podobne objawy usterki. Chciał bym się zapytać adambmk czy usterkę naprawił całkowicie i co było przyczyną?
Czyli jeden filtr mamy z głowy . :| Kryzowanie grzejników ma wpływ na pompkę cyrkulacyjną , przecież zmieniasz w ten sposób przepływ strumienia , dławisz go w mniejszym stopniu lub większym , a to ma wpływ na wydajność pompki cyrkulacyjnej . Musi pokonać większe lub mniejsze opory , a to się wiąże Z różnym poborem mocy .
Proponuję podłączyć pod komputer zczytać błędy i wtedy można dignozować, bo wymieniać w ciemno wg rad to naprawdę szkoda kasy. Objawy mogą być podobne przyczyn mnóstwo.
PRZEPRASZAM NAJMOCNIEJ ZE SIE DOŁĄCZAM ALE...: Jest taki problem.. silnik ogólnie ładnie utrzymany (przebieg 220tys) Zadnych wycieków ani tym podobnych historii, ładnie zbiera się na obroty i w ogóle.. ale..: Gdy się rozgrzeje i zejdzie z automatycznego ssania z 1200 obrotów na tych ok. 900 - 1000.. - to po delikatnych dotknięciu gazu (czyli w zakresie...
Witam Najprawdopodobnie masz błędy w komputerze musisz je wykasować.Jedz do jakiegoś warsztatu niech go podepną pod komputer i bedziesz wszyskto wiedział. Pozdrawiam
Witam, auto jak w temacie, problem polega na tym iż gdy naciskam gaz mocniej silnik jakby się dławił, Gdy robie to delikatnie działa bez problemu. Osadu w parowniku nie ma. Co może być przyczyna?
przyczyna dławić renault dławić przyspieszać dławić aster
sharp przytrzymanie kostki brukowej termostat płyty grzewczej
reset procesora samsung obrócony obraz
Blaupunkt MS50BT - Funkcje i Rozwiązania Usterek Dlaczego bolce wtyczki kopią po wyciągnięciu?